27 Νοε 2017
INTERAMERICAN: Άμεση Ιατρική Βοήθεια για όλους τους κατοίκους της Λήμνου
27.11.17
Αεροδιακομιδή, Αθλητικός Όμιλος ΗΦΑΙΣΤΙΑ, Άμεση Ιατρική Βοήθεια, Ίδρυμα Π. Μπούμπουρα, Κάτοικοι, Λήμνος, Interamerican
No comments
Μια πρωτοβουλία ιδιαίτερα σημαντικής κοινωνικής συνεισφοράς ανέλαβαν το Ίδρυμα Π. Μπούμπουρα και ο αθλητικός όμιλος ΗΦΑΙΣΤΙΑ για τη Λήμνο, ως χορηγοί της ασφάλισης όλων των κατοίκων του νησιού με Άμεση Ιατρική Βοήθεια INTERAMERICAN. Η ασφαλιστική εταιρεία, που κατέχει ηγετική θέση στον ασφαλιστικό τομέα Βοήθειας, συμφώνησε με τους χορηγούς και την τοπική Αυτοδιοίκηση την κάλυψη των Λημνίων με επείγουσα αεροδιακομιδή ασθενούς ή τραυματία, συμπληρωματικά ως προς το δημόσιο σύστημα υγείας και μετά από ιατρική γνωμάτευση. Η ασφάλιση περιλαμβάνει συμβουλευτικές και άλλες υπηρεσίες που παρέχει η Άμεση Ιατρική Βοήθεια INTERAMERICAN, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1010.
Όπως τονίστηκε από τα συνεργαζόμενα μέρη, κατά την παρουσίαση του ασφαλιστικού προγράμματος την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, ενδεικτικό της πραγματικής ανάγκης για αποτελεσματική και έγκαιρη αντιμετώπιση περιστατικών που χρήζουν διακομιδής με εναέριο μέσο είναι το γεγονός ότι από το 2014 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί από την INTERAMERICAN 13 τέτοιες επείγουσες μεταφορές ασφαλισμένων στην εταιρεία ασθενών και τραυματιών από το νησί σε νοσηλευτήρια της Αθήνας. Είναι χαρακτηριστικό, εξάλλου, για την κρισιμότητα της ανάγκης στη νησιωτική Ελλάδα, ότι 8 στις 10 διακομιδές που πραγματοποιεί με ελικόπτερο ή αεροπλάνο η εταιρεία, γίνονται από νησιά. Κατά το 2016, η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 136 κλήσεις για διακομιδή από αέρος, πολλές από τις οποίες προήλθαν από νησιά όπως η Τήνος, η Σκιάθος, η Αμοργός, η Κάρπαθος, η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Σύρος, η Ζάκυνθος η Πάτμος, τα Κύθηρα, η Λήμνος, κ.ά. Ακόμη, η εταιρεία πέρυσι πραγματοποίησε 4.970 μεταφορές με ασθενοφόρο και διαχειρίστηκε 28.800 κλήσεις, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες με το εξειδικευμένο προσωπικό της από τη «Γραμμή 1010».
«Είναι ιδιαίτερη η ικανοποίησή μας για τη συνεργασία αυτή, που θα αποδώσει σημαντική αξία στην τοπική κοινωνία. Πραγματικά, η εταιρεία μας ανταποκρίνεται άμεσα στις περιπτώσεις αεροδιακομιδής και ολοκληρώνει την επιχείρηση μέσα σε 3 με 5 ώρες το περισσότερο, από το στιγμή της κλήσης. Πολλές φορές η επέμβασή μας έχει αποβεί σωτήρια για τη ζωή του ασθενούς ή τραυματία που μεταφέρεται. Είναι ιδιαίτερα σημαντική για την τοπική κοινωνία αυτή η χορηγία» τόνισε ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας.
Ο χορηγός της ασφάλισης, Παντελής Μπούμπουρας, δήλωσε σχετικά: «Αποτελεί τιμή και είναι ξεχωριστό το συναίσθημα για μένα προσωπικά, να είμαι συνδρομητής ασφάλειας των κατοίκων της Λήμνου, ως ενεργός πολίτης, συνεισφέροντας στην αποτελεσματικότερη φροντίδα της υγείας των κατοίκων με αυτή την παροχή υποστήριξης».
Ο δήμαρχος της Λήμνου, Δημήτρης Μαρινάκης, ευχαρίστησε κατά την παρουσίαση του προγράμματος, τα συνεργαζόμενα μέρη και υπογράμμισε πως «στους δύσκολους καιρούς, χρειάζονται συνέργειες που να δίνουν λύσεις στους πολίτες, πολύ περισσότερο στον ευαίσθητο τομέα της φροντίδας της υγείας, όπου τα ζητήματα είναι πάντοτε πρώτης προτεραιότητας και χαρακτηρίζουν το επίπεδο ποιότητας της ζωής».
Κατά την εκδήλωση, που οργανώθηκε στο κινηματοθέατρο «Μαρούλα», υπεγράφη και το συμβόλαιο ασφαλιστικής κάλυψης από τον Σπύρο Μπούμπουρα εκ μέρους του Ιδρύματος και τον Γιώργο Βαλαή εκ μέρους της εταιρείας. Παρευρέθηκαν πολλοί δημότες, εκπρόσωποι Αρχών και τοπικών φορέων, ιατροί του δικτύου υγείας και στελέχη της INTERAMERICAN: ο τοπικός συνεργάτης Αθανάσιος Παζαρλής, ο διευθυντής του διοικητικού γραφείου πωλήσεων Θεσσαλονίκης Χρήστος Χρηστίδης, ο υπεύθυνος συντονισμού του έργου της εταιρείας Βοήθειας Γιώργος Σκαρμούτσος και από τη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και Εταιρικής Υπευθυνότητας, ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής, που έδωσε τη διάσταση της κοινωνικής αξίας της υπηρεσίας και η Χρύσα Ελευθερίου, προϊσταμένη.
Η πρώτη σωτήρια αεροδιακομιδή
Είναι αξιοσημείωτο ότι η παρεχόμενη υπηρεσία χρησιμοποιήθηκε άμεσα, από την πρώτη ημέρα ισχύος, για την πρώτη επείγουσα διακομιδή από τη Λήμνο στην Αθήνα εγκύου στον όγδοο μήνα κύησης, η ζωή της οποίας κινδύνευε, όπως και του παιδιού. Το περιστατικό αντιμετωπίστηκε με επιτυχία για τη μητέρα και το βρέφος, που ήλθε πρόωρα στον κόσμο.
Σε ενδιαφέρουν:
Υδρόγειος: Νέα Υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας για σπίτι και επαγγελματικό χώρο
27.11.17
Ασφαλισμένοι, Δωρεάν Υπηρεσία, Παροχές, Υδρόγειος Ασφαλιστική, Υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας
No comments
Περισσότερη ασφάλεια και σιγουριά παρέχει η Υδρόγειος Ασφαλιστική στους ασφαλισμένους της με τη νέα δωρεάν υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας για το σπίτι και τον επαγγελματικό χώρο.
Η νέα υπηρεσία βρίσκεται στη διάθεση των ασφαλισμένων μας, 24 ώρες το 24ωρο, μέσω του τηλεφωνικού της κέντρου – 210 9463733 – καλύπτοντας την αποστολή εξειδικευμένου τεχνικού – υδραυλικού, ηλεκτρολόγου, υαλοτεχνίτη, κλειδαρά – για την άμεση αποκατάσταση ή τον περιορισμό της ζημιάς από επείγοντα περιστατικά στην ασφαλισμένη κατοικία ή τον επαγγελματικό τους χώρο.
Επιπλέον, οι ασφαλισμένοι της Υδρογείου απολαμβάνουν μια σειρά από χρήσιμες υπηρεσίες βοήθειας που θα κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη μετά από μία απροσδόκητη ζημιά, όπως, μεταξύ άλλων: υπηρεσίες αποκομιδής ερειπίων και φύλαξης του ασφαλισμένου χώρου από εξειδικευμένο προσωπικό, μεταφορά, αποθήκευση και φύλαξη επίπλων, αντικατάσταση συσκευής τηλεόρασης / DVD, κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο, παροχή πληροφοριών και τηλεφώνων επείγουσας ανάγκης, αλλά και αποστολή εξειδικευμένων τεχνικών διαφόρων ειδικοτήτων για μη επείγοντα περιστατικά στο χώρο τους, κ.α.Η νέα υπηρεσία βρίσκεται στη διάθεση των ασφαλισμένων μας, 24 ώρες το 24ωρο, μέσω του τηλεφωνικού της κέντρου – 210 9463733 – καλύπτοντας την αποστολή εξειδικευμένου τεχνικού – υδραυλικού, ηλεκτρολόγου, υαλοτεχνίτη, κλειδαρά – για την άμεση αποκατάσταση ή τον περιορισμό της ζημιάς από επείγοντα περιστατικά στην ασφαλισμένη κατοικία ή τον επαγγελματικό τους χώρο.
Επιπλέον, οι ασφαλισμένοι της Υδρογείου απολαμβάνουν μια σειρά από χρήσιμες υπηρεσίες βοήθειας που θα κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη μετά από μία απροσδόκητη ζημιά, όπως, μεταξύ άλλων: υπηρεσίες αποκομιδής ερειπίων και φύλαξης του ασφαλισμένου χώρου από εξειδικευμένο προσωπικό, μεταφορά, αποθήκευση και φύλαξη επίπλων, αντικατάσταση συσκευής τηλεόρασης / DVD, κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο, παροχή πληροφοριών και τηλεφώνων επείγουσας ανάγκης, αλλά και αποστολή εξειδικευμένων τεχνικών διαφόρων ειδικοτήτων για μη επείγοντα περιστατικά στο χώρο τους, κ.α.
Η νέα υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας της Υδρογείου παρέχεται δωρεάν, μέσα από ευρύ δίκτυο εξειδικευμένων τεχνικών σε όλη την Ελλάδα, και απολογιστικά σε ορισμένες περιοχές, 24 ώρες το 24ωρο, με όλα τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και επιχείρησης (γραφείου ή καταστήματος έως 150 τ.μ. και με έως 10 εργαζομένους) της εταιρείας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία, οι ασφαλισμένοι της Υδρογείου Ασφαλιστικής μπορούν να απευθύνονται στον ασφαλιστικό τους σύμβουλο, την ιστοσελίδα μας , ή το τηλέφωνο 210 9477392.
Σε ενδιαφέρουν:
24 Νοε 2017
ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Κεφαλαιακή Επάρκεια (SCR) στο 190,48%
24.11.17
2017, Εννεάμηνο, Ευρώπη Ασφαλιστική, Κεφαλαιακή επάρκεια, Οικονομικά αποτελέσματα, Φερεγγυότητα
No comments
Μοναδικό κριτήριο για την ανάπτυξη της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική αποτελεί η διατήρηση της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας της και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στο 9-μηνο του 2017 ο Δείκτης Κεφαλαιακής Επάρκειας (SCR) σύμφωνα με τα στοιχεία που υπέβαλε η Εταιρία στην Τράπεζα της Ελλάδος όχι μόνο παρέμεινε σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα σε σχέση με τα αποτελέσματα της 31/12/2016 αλλά αυξήθηκε από 171.24%, σε 190,48 %.
Ο υψηλός δείκτης SCR (Solvency Capital Requirement) αποτελεί την εγγύηση για την αξιοπιστία και την υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική σε ότι αφορά την επαρκή κάλυψη των υποχρεώσεών της για τη διασφάλιση και προστασία των ασφαλισμένων της.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική κ. Νικόλαος Α. Μακρόπουλος τόνισε ότι «στην ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο που διανύουμε, η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική εξακολουθεί να αναπτύσσεται παρέχοντας εξειδικευμένες, σύγχρονες και ανανεούμενες ασφαλιστικές λύσεις καθώς και άμεση καταβολή αποζημιώσεων στους πελάτες της, χαρακτηριστικά που την κατατάσσουν σταθερά, υψηλά στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά».
Σε ενδιαφέρουν:
Τέλη Κυκλοφορίας 2018: Διαθέσιμα από την...Black Friday αλλά χωρίς έκπτωση!
24.11.17
2018, Αυτοκίνητο, Ειδοποιητήρια, Πληρωμή, Προθεσμία, Τέλη Κυκλοφορίας, Φορολογία, online, TAXISnet
No comments
Την ...Black Friday 24/11 επιλέγει το Υπουργείο Οικονομικών να "ανοίξει" στο taxisnet τη δυνατότητα πληρωμής των τελών κυκλοφορίας για το 2018, χωρίς να δίνει ωστόσο καμία έκπτωση.
Ήδη έχουν "φορτωθεί" στο σύστημα του taxisnet τα ειδοποιητήρια για περισσότερα από έξι εκατομμύρια οχήματα, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να βρουν το ειδοποιητήριο με το ποσό πληρωμής και να το εξοφλήσουν έγκαιρα, για να αποφύγουν την επιβολή του τσουχτερού προστίμου (διπλασιασμός ποσού).
Σχετικά με την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας:
- Για να δείτε το ηλεκτρονικό ειδοποιητήριο που αντιστοιχεί στα τέλη κυκλοφορίας του οχήματος σας, θα πρέπει να συνδεθείτε στο Taxisnet, καθώς (όπως και τις προηγούμενες χρονιές) δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια μέσω ταχυδρομείου.
- Το taxisnet σας δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στα ειδοποιητήρια, είτε με τους προσωπικούς κωδικούς κάθε ασφαλισμένου, είτε χωρίς να συνδεθείτε συμπληρώνοντας μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και το ΑΦΜ σας.
- Αν επιλέξετε να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας από ταμείο τράπεζας, είναι απαραίτητο να προσκομίσετε το ειδοποιητήριο για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η πληρωμή τους. Έχετε υπόψη σας ωστόσο, πως αν επιλέξετε τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής μέσω γκισέ τράπεζας, θα επιβαρυνθείτε με προμήθεια βάσει της πολιτικής της κάθε τράπεζας, η οποία μπορεί να φθάσει ή και να ξεπεράσει τα 2 ευρώ.
- Αν πληρώσετε τα τέλη μέσω των εναλλακτικών δικτύων των τραπεζών (web banking, phone banking κλπ) δεν θα επιβαρυνθείτε με προμήθεια και δεν είναι απαραίτητη η εκτύπωση του ειδοποιητηρίου.
- Αν διαθέτετε και χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα για την πληρωμή των τελών, θα πρέπει να έχετε επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο και ανάλογα με τα προγράμματα της κάθε τράπεζας, μπορείτε να τα εξοφλήσετε σε έως και 12 άτοκες δόσεις.
Προθεσμία πληρωμής τελών κυκλοφορίας
Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να εξοφληθούν το αργότερο έως τις 31/12/2017. Σε περίπτωση που δεν εξοφληθούν μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία, ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να πληρώσει το διπλάσιο ποσό.
Επιπλέον, αν δεν εξοφλήσετε τα τέλη κυκλοφορίας και συνεχίσετε να κυκλοφορείτε το όχημα, σε περίπτωση ελέγχου αφαιρούνται επιτόπου οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας.
Αν δεν επιθυμείτε ή δεν έχετε τη δυνατότητα να τα πληρώσετε έγκαιρα, η μόνη λύση για να μην επιβαρυνθείτε με τα τέλη κυκλοφορίας και το πρόστιμο, είναι να καταθέσετε τις πινακίδες του οχήματος στην ΔΟΥ που ανήκετε.
Αν δεν επιθυμείτε ή δεν έχετε τη δυνατότητα να τα πληρώσετε έγκαιρα, η μόνη λύση για να μην επιβαρυνθείτε με τα τέλη κυκλοφορίας και το πρόστιμο, είναι να καταθέσετε τις πινακίδες του οχήματος στην ΔΟΥ που ανήκετε.
Αναλυτικά τα ποσά που αντιστοιχούν στα τέλη κυκλοφορίας με βάση τα χαρακτηριστικά κάθε οχήματος είναι τα εξής:
Τέλη κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό και το έτος ταξινόμησης
Κινητήρας Έως το 2000 2001- 2005 2006-31/10/2010
Τέλη κυκλοφορίας με βάση την εκπομπή ρύπωνΔιοξείδιο του άνθρακα ανά χλμ Ανά γραμμ.εκπομπών Co2 Ποσό σε ευρώ
Τέλος, απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, όσα οχήματα εκπέμπουν λιγότερο από 90 γραμμάρια co2 και τα υβριδικά έως 1549 κυβικά.
Τέλη κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό και το έτος ταξινόμησης
Κινητήρας Έως το 2000 2001- 2005 2006-31/10/2010
Τέλη κυκλοφορίας με βάση την εκπομπή ρύπωνΔιοξείδιο του άνθρακα ανά χλμ Ανά γραμμ.εκπομπών Co2 Ποσό σε ευρώ
Τέλος, απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, όσα οχήματα εκπέμπουν λιγότερο από 90 γραμμάρια co2 και τα υβριδικά έως 1549 κυβικά.
Σε ενδιαφέρουν:
23 Νοε 2017
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Στήριξη πλημμυροπαθών Δυτικής Αττικής
23.11.17
Ασφαλισμένοι, Δυτική Αττική, Πλημμυροπαθείς, Προκαταβολές αποζημίωσης, Στήριξη, Υδρόγειος Ασφαλιστική
No comments
Σε συνέχεια των καταστροφικών πλημμυρών, οι οποίες έπληξαν τις περιοχές της Δυτικής Αττικής, με τραγικά δυστυχώς αποτελέσματα, η Υδρόγειος Ασφαλιστική βρέθηκε δίπλα στους συνεργάτες και ασφαλισμένους της με στόχο να παράσχει άμεση βοήθεια και υποστήριξη.
Με εντολή της διοίκησης της εταιρείας, από την πρώτη ημέρα των καταστροφών, εξυπηρετούνται χωρίς καμία χρέωση όλα τα περιστατικά ρυμούλκησης οχημάτων, ακόμη και ασφαλισμένων που δεν διαθέτουν αντίστοιχη κάλυψη στο ασφαλιστήριό τους.
Επίσης, μέσα σε λίγες ημέρες από τα γεγονότα, οι κ.κ. Χάρης Δαμάσκος, Διευθυντής Αποζημιώσεων και Νίκος Καμακάρης, Διευθυντής Αποζημιώσεων Λοιπών Κλάδων, επισκέφθηκαν τις περιοχές και πληγέντες ασφαλισμένους της εταιρείας, ώστε, σε συνεργασία με τους τοπικούς συνεργάτες, να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την αποτύπωση και εκτίμηση των ζημιών και την παροχή των αποζημιώσεων.
Τέλος, η Υδρόγειος Ασφαλιστική προχωρά άμεσα σε προκαταβολές αποζημίωσης για όλες τις ζημιές περιουσίας που καταγράφηκαν.
Σε ενδιαφέρουν:
Εθνική Ασφαλιστική: Αύξηση κερδοφορίας 85,9% το 9μηνο του 2017
23.11.17
2017, Αύξηση, Εθνική Ασφαλιστική, Εννεάμηνο, Κέρδη, Κερδοφορία, Οικονομικά αποτελέσματα, παραγωγή ασφαλίστρων
No comments
Η Εθνική Ασφαλιστική συνεχίζει τη δυναμική της πορεία, επιτυγχάνοντας αύξηση της κερδοφορίας της το 9μηνο του 2017 κατά 85,9% με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται σε €65,7 εκατ. έναντι €35,4 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2016.
Η συνολική παραγωγή της Εταιρίας κατά το 9μηνο του 2017, ανήλθε €449,1 εκατ. παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 12,1% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2016. Η αύξηση αποδίδεται κυρίως στην επιτυχημένη διάθεση του νέου προϊόντος Ζωής εφάπαξ ασφαλίστρου «Εθνική Εφάπαξ +», του οποίου η παραγωγή άγγιξε τα €68,2 εκατ. το 9μηνο του 2017, υπερβαίνοντας το στόχο των €60,0 εκατ. που είχε τεθεί.
Αναλυτικότερα, τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα του Κλάδου Ζωής αυξήθηκαν κατά 19,7% και ανήλθαν σε €327,9 εκατ. έναντι €273,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016 ενώ σε ό,τι αφορά τους Κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα κατά το 9μηνο του 2017 ανήλθαν σε €121,1 εκατ. έναντι €126,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μειωμένα κατά 4,4%, κυρίως λόγω του Κλάδου Πυρός και του Κλάδου Γενικής Αστικής Ευθύνης.
Σημειώνεται επίσης αύξηση της παραγωγής του Κλάδου Αυτοκινήτου κατά 4,0% σε €56,1 εκατ. έναντι €54,0 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2016, η οποία σηματοδοτεί την επαναφορά του εν λόγω κλάδου σε δυναμικά επεκτατική πορεία ως αποτέλεσμα της ανταγωνιστικότερης τιμολόγησης και των επιτυχημένων προσπαθειών των δικτύων παραγωγής της Εταιρίας.
Η αύξηση της παραγωγής ήταν το επιστέγασμα της συστηματικής προσπάθειας και των επιτυχημένων ενεργειών των δικτύων παραγωγής της Εταιρίας, με το δίκτυο Bancassurance να επιτυγχάνει αύξηση των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων κατά 43,4% σε €127,5 εκατ. έναντι €88,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, λόγω του προϊόντος «Εθνική Εφάπαξ».
Η επικέντρωση της Εταιρίας στην περαιτέρω βελτίωση της κεφαλαιακής της επάρκειας, είχε ως αποτέλεσμα την υπέρβαση του ορίου 100% του δείκτη Φερεγγυότητας χωρίς τη χρήση μεταβατικών μέτρων, με τον αντίστοιχο δείκτη να ανέρχεται πλέον στο 142% την 30.09.2017 έναντι 93% την 31.12.2016. Η ιδιαίτερα θετική αυτή εξέλιξη προήλθε από την ενίσχυση των επιλέξιμων ιδίων κεφαλαίων για την κάλυψη της Κεφαλαιακής Απαίτησης Φερεγγυότητας κατά 24,6%. Με τη χρήση μεταβατικών μέτρων και προσαρμογής λόγω μεταβλητότητας, ο δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ την 30.09.2017 ανήλθε σε 217% έναντι 170% την 31.12.2016.
Παράλληλα με τις πολύ αξιόλογες οικονομικές επιδόσεις, η Εθνική Ασφαλιστική, συνεπής στον ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό της, συνεχίζει εμπράκτως την κοινωνική της συνεισφορά, προβαίνοντας μεταξύ άλλων σε ενέργειες όπως η στήριξη του ιδρύματος Coeurs pour Tous Hellas, που αναλαμβάνει τα νοσήλια για τις απαιτούμενες επεμβάσεις άπορων και ανασφάλιστων παιδιών της Ελλάδας με συγγενή καρδιοπάθεια.
Σε ενδιαφέρουν:
NN Hellas: Στο πλευρό των πληγέντων της Μάνδρας Αττικής με 1000 δωρεάν συμβόλαια Υγείας
23.11.17
1000 Συμβόλαια Υγείας, Ασφάλιση Υγείας, Δωρεάν, Μάνδρα, Πλημμυροπαθείς, Υγεία, NN Care for All, NN Hellas
No comments
Η NN Hellas προσφέρει δωρεάν 1.000 Συμβόλαια Υγείας NN Care for All στους δοκιμαζόμενους συνανθρώπους μας στην Μάνδρα Αττικής. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη δράση του προγράμματος «Όλοι Μαζί Μπορούμε».
Τα 1.000 Συμβόλαια θα δοθούν στους πληγέντες, σύμφωνα με συγκεκριμένο πλαίσιο κριτηρίων και με προτεραιότητα σε: οικογένειες, πολύτεκνους και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες (άστεγους, άνεργους). Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Μάνδρας θα καταρτίσουν κατάλογο δικαιούχων, που θα ασφαλιστούν.
Το NN Care for All αποτελεί ένα πρόγραμμα Υγείας, το οποίο παρέχει κάλυψη στον Ασφαλισμένο για απεριόριστο αριθμό διαγνωστικών εξετάσεων και απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, χωρίς περιορισμούς, ιατρικό έλεγχο, ιστορικό ή εξαιρέσεις.
Σε ενδιαφέρουν:
22 Νοε 2017
International Life: Ξεκινούν οι αναγγελίες απαιτήσεων για τους ασφαλισμένους
22.11.17
Αναγγελία απαιτήσεων, Αποζημίωση, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικός εκκαθαριστής, Δικαιούχοι, Πρόσκληση, International Life
No comments
Ξεκινάει η διαδικασία για τις αποζημιώσεις των ασφαλισμένων της International Life, καθώς κοινοποιήθηκε Πρόσκληση για Αναγγελία Απαιτήσεων έως τις 23/3/2018 για τους δικαιούχους.
Περισσότερες πληροφορίες, οδηγίες και έντυπα αναγγελίας μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ακολουθεί η Ανακοίνωση - Πρόσκληση του Ασφαλιστικού Εκκαθαριστή για τις INTERNATIONAL LIFE ΑΕΑΖ και INTERNATIONAL LIFE ΑΕΓΑ:
Ακολουθεί η Ανακοίνωση - Πρόσκληση του Ασφαλιστικού Εκκαθαριστή για τις INTERNATIONAL LIFE ΑΕΑΖ και INTERNATIONAL LIFE ΑΕΓΑ:
INTERNATIONAL LIFE AEAZ ΥΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Με την υπ’ αριθμ. 230/1/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1665/15.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ), αποφασίστηκε: α) η οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE Ανώνυμη Εταιρεία Ασφαλίσεων Ζωής» με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. «954901000» και η θέση αυτής υπό καθεστώς ασφαλιστικής εκκαθάρισης, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 114 και 235 του ν. 4364/2016, β) η απαγόρευση της ελεύθερης διάθεσης του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων της ως άνω εταιρείας, γ) ο τερματισμός του έργου του διορισμένου ασφαλιστικού διαχειριστή.
Με την υπ’ αριθμ. 231/1/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1689/16.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τραπέζης της Ελλάδος (κατ’ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ), Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής της παραπάνω εταιρίας διορίστηκε ο κος Σωτήριος Βασιλόπουλος, στον οποίο ανατέθηκε το έργο της ασφαλιστικής εκκαθάρισης, η αρμοδιότητα εύρεσης αναδόχου του χαρτοφυλακίου ασφαλιστηρίων συμβολαίων ζωής, παράλληλα δε αποφασίστηκε η αναστολή υποχρέωσης πληρωμής ασφαλίστρων, πληρωμής ασφαλισμάτων, άσκησης δικαιωμάτων εξαγοράς, καθώς καταβολής της αξίας εξαγοράς εκκρεμών αιτήσεων.
Με την παρούσα καλούνται ΟΛΟΙ οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής της υπό ασφαλιστική εκκαθάριση εταιρείας με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE AEAZ» όπως αναγγείλουν τις απαιτήσεις τους από ασφάλιση ζωής ενώπιον του ασφαλιστικού εκκαθαριστή εντός τεσσάρων μηνών από την πρώτη δημοσίευση της παρούσας, η οποία λαμβάνει χώρα σήμερα στις 22.11.2017 και με καταληκτική ημερομηνία 23.3.2018 σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 242 παρ. 2 ν. 4364/2016.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΜΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Οι αναγγελίες των απαιτήσεων στον ασφαλιστικό εκκαθαριστή υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης Βασ. Σοφίας 60, Αθήνα, 11528. Αναλυτικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.inlife.gr
Τηλέφωνα επικοινωνίας για το κοινό: 2130159744, 2111820525.
Γραφείο δικαστικού (μόνον για εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις): 2111828570.
INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ ΥΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Με την υπ’ αριθμ. 230/2/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1665/15.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) αποφασίστηκε: α) η οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE Ανώνυμη Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων» με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. «000314501000» και η θέση αυτής υπό καθεστώς ασφαλιστικής εκκαθάρισης, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 114 και 235 του ν. 4364/2016, β) η απαγόρευση της ελεύθερης διάθεσης του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων της ως άνω εταιρείας, γ) ο τερματισμός του έργου του διορισμένου ασφαλιστικού διαχειριστή.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Με την υπ’ αριθμ. 230/2/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1665/15.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) αποφασίστηκε: α) η οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE Ανώνυμη Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων» με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. «000314501000» και η θέση αυτής υπό καθεστώς ασφαλιστικής εκκαθάρισης, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 114 και 235 του ν. 4364/2016, β) η απαγόρευση της ελεύθερης διάθεσης του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων της ως άνω εταιρείας, γ) ο τερματισμός του έργου του διορισμένου ασφαλιστικού διαχειριστή.
Με την υπ’ αριθμ. 231/2/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1689/16.5.2017) απόφαση της Επιτροπής
Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής της παραπάνω
εταιρίας διορίστηκε ο κος Σωτήριος Βασιλόπουλος, στον οποίο ανατέθηκε το έργο της
ασφαλιστικής εκκαθάρισης.
Με την παρούσα καλούνται ΟΛΟΙ οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση της υπό
ασφαλιστική εκκαθάριση εταιρείας με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ», όπως
αναγγείλουν τις απαιτήσεις τους από ασφάλιση ενώπιον του ασφαλιστικού εκκαθαριστή
εντός τεσσάρων μηνών από την πρώτη δημοσίευση της παρούσας η οποία λαμβάνει χώρα
σήμερα στις 22.11.2017 και με καταληκτική ημερομηνία 23.3.2018 σύμφωνα με τα
οριζόμενα στο άρθρο 242 παρ. 2 ν. 4364/2016.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΜΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Οι αναγγελίες των απαιτήσεων στον ασφαλιστικό εκκαθαριστή υποβάλλονται στα γραφεία
της εκκαθάρισης Βασ. Σοφίας 60, Αθήνα, 11528. Αναλυτικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα
της εταιρείας www.inlife.gr
Τηλέφωνα επικοινωνίας για το κοινό: 2130159744, 2111820525.
Γραφείο δικαστικού (μόνον για εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις): 2111828570.
Αθήνα, 22.11.2017
Ο Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής
Σωτήριος Βασιλόπουλος
Σε ενδιαφέρουν:
ΜΜΜ: Έχεις χάρτινα εισιτήρια; Μπορείς να τα ανταλλάξεις με ηλεκτρονικά!
22.11.17
Ανταλλαγή, Ηλεκτρονικό εισιτήριο, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ΜΜΜ, ΟΑΣΑ, Χάρτινα εισιτήρια
No comments
Αν διαθέτεις ακόμα χάρτινα εισιτήρια (τα οποία από 16/11 δεν ισχύουν πλέον στα μέσα μαζικής μεταφοράς), μπορείς να τα ανταλλάξεις με αντίστοιχα ηλεκτρονικά εισιτήρια, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ.
Οι κάτοχοι όλων των ειδών χάρτινων εισιτηρίων (π.χ. ενιαίο €1,40, κανονικό εισιτήριο ΜΕΤΡΟ 10,00 κ.τ.λ. ) έχουν τη δυνατότητα ανταλλαγής με ηλεκτρονικά ως εξής:
α. Οι κάτοχοι εισιτηρίων έως και 10 τεμάχια (όλων των ειδών) τα ανταλλάσσουν στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοιας όλες τις ημέρες της εβδομάδας κατά τις ώρες από 07.00π.μ. έως τις 21.30 μ.μ. ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (τις εργάσιμες ημέρες από τις 08.00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ. - Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης).
β. Οι κάτοχοι 11 εισιτηρίων και άνω τα ανταλλάσσουν στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) τις εργάσιμες ημέρες, από τις 08.00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ.
Η διαδικασία ανταλλαγής των χάρτινων εισιτηρίων πραγματοποιείται σύμφωνα με τα κάτωθι:
- Συμπληρώνεται σχετικό έντυπο με τα είδη και των αριθμό των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων.
- Η αξία των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων ανταλλάσσεται με αποθηκευμένη αξία προσωποποιημένης κάρτας (ATH.ENA Card).ή
- Η αξία των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων ανταλλάσσεται με αποθηκευμένη αξία απρόσωπης κάρτας (ATH.ENA Card).ή
- Η αξία των επιστρεφομένων μονών χάρτινων εισιτηρίων αντιστοιχίζεται αθροιστικά με πολλαπλό ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Τicket) 5 διαδρομών ή 10+1 διαδρομών ή 2πλό.
Επισημάνσεις:
- Οι δικαιούχοι μετακίνησης με μειωμένο κόμιστρο, φέρουν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά (π.χ. οι κάτω των 18 και οι άνω των 65, Δελτίο Ταυτότητος ή έγγραφο με την ημερομηνία γέννησης)
- Οι ανταλλαγές με πολλαπλά ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα πραγματοποιούνται μόνο με συνδυασμούς των 5 διαδρομών, 10+1 διαδρομών, 2πλό και 1 μεμονωμένο.
- Τα εισιτήρια ελέγχονται με ηλεκτρονικό εξοπλισμό ως προς τη γνησιότητά τους. Εισιτήρια μη γνήσια δεν αντικαθίστανται.
- Η ανταλλαγή χάρτινων εισιτηρίων με αντίστοιχα ηλεκτρονικά θα πραγματοποιείται έως το τέλος του έτους 2017.
Σε ενδιαφέρουν:
21 Νοε 2017
Eurolife ERB: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της σε εξέλιξη
21.11.17
Αναβάθμιση, Εξυπηρέτηση πελατών, Ψηφιακός μετασχηματισμός, Eurolife 2.0, Eurolife ERB, Eurolife Experience Centre
No comments
Σε αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre προχώρησε ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού (Eurolife 2.0) που ακολουθεί, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και των συνεργατών του Ομίλου.
Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Eurolife ERB συνεργάζεται με την εταιρεία Barphone [Avaya Diamond Partner & Service Expert] προκειμένου να δημιουργήσει την κατάλληλη υποδομή που θα καλύψει πλήρως τις σημερινές ανάγκες του Ομίλου, αλλά και τη μελλοντική προοπτική επεκτάσεων με ταυτόχρονη υποστήριξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας.
Η επένδυση της Eurolife ERB στην αναβάθμιση αυτή της προσφέρει μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες στην επικοινωνία της με τους πελάτες-συνεργάτες, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:
- Συνολική διαχείριση όλων των επαφών από οποιοδήποτε κανάλι κι αν προέρχονται (εισερχόμενες/ εξερχόμενες κλήσεις, mails, fax, web chat και μελλοντικά social media).
- Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση σε πραγματικό χρόνο του συνόλου των αιτημάτων δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων διορθωτικών κινήσεων όπου χρειάζεται.
- Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών και συνεργατών από κάθε κανάλι επικοινωνίας.
- Δημιουργία προσωποποιημένων ηχογραφημένων μηνυμάτων αναγγελίας πελάτη και εκπροσώπου, ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείριση του χρόνου εξυπηρέτησης.
Ο κ. Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, τόνισε: «Για εμάς την ομάδα του EEC, το Eurolife 2.0 είναι κάτι περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας, είναι ένα οργανωμένο πλαίσιο ενεργειών που μας επιτρέπουν σταδιακά να κάνουμε πράξη το 3πτυχο: Άμεσα, Γρήγορα, Αποτελεσματικά. Οι βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση των πελάτων, κυρίως όσον αφορά τα κέντρα εξυπηρέτησης, περιλαμβάνουν την επίλυση των αιτημάτων σε λογικό χρονικό διάστημα, την παροχή omni-channel υποστήριξης στα σημαντικότερα κανάλια και τη μείωση του χρόνου αναμονής επικοινωνίας. Με την πρόσφατη αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre εξελίσσουμε ακόμα περισσότερο τις υποδομές μας, παρέχοντας στους εκπροσώπους μας το ιδανικό εργαλείο για να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες γρήγορη, αξιόπιστη και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.»
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)