15 Δεκ 2017
Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Εργαστήρι Κεραμικής AXA 2017
15.12.17
εργαζόμενοι, Παιδιά, Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Εργαστήρι Κεραμικής, AXA
No comments
Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση για τα παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ με φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Μια μοναδική ημέρα είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ μαζί με τα παιδιά τους, στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας. Την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου, οι πόρτες άνοιξαν για να τους καλωσορίσουν σε ένα Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Εργαστήρι Κεραμικής με πολλές εκπλήξεις, χριστουγεννιάτικα τραγούδια και άφθονα χαμόγελα.
Στόχος του εργαστηρίου ήταν να ετοιμαστούν στολίδια για τις οικογένειες και τα παιδιά που στεγάζονται στο 1ο Ειδικό Σχολείο Κερατσινίου.
Περισσότερα από 60 παιδιά εργαζομένων ηλικίας 2 ως 17 ετών, κατέφθασαν γεμάτα ενέργεια και κατέκλυσαν τον ειδικά διαμορφωμένο και γεμάτο χρώματα χώρο, για να κατασκευάσουν με τη βοήθεια των μελών της ομάδας Well Being έργα τέχνης από πηλό.
Παράλληλα, γνώρισαν τον χώρο εργασίας των γονέων τους, δημιούργησαν σχέδια με μπαλόνια, έκαναν face painting και συνέβαλαν με ξεχωριστό τρόπο στην πρωτοβουλία της ΑΧΑ να προσφέρει και φέτος τρόφιμα και 1.000 λίτρα λάδι για την ικανοποίηση βασικών αναγκών των παιδιών του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου.
Ο εορταστικός και φιλανθρωπικός χαρακτήρας της ημέρας άγγιξε μικρούς και μεγάλους αφού όλοι ενθουσιασμένοι δημιούργησαν στολίδια και ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν στη συσκευασία των τροφίμων που προορίζονταν για τη δωρεά της ΑΧΑ, καθώς και να διακοσμήσουν τις σακούλες με τα πήλινα στολίδια που δημιούργησαν τα παιδιά.
Η μέρα έκλεισε με γεύμα για τα παιδιά των ανθρώπων της ΑΧΑ ενώ οι γονείς είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τον καφέ τους και να συζητήσουν σε πιο χαλαρούς ρυθμούς στον χώρο του εστιατορίου της Εταιρείας.
Η υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων αποτελεί άξονα προτεραιότητας στις ενέργειες που αναλαμβάνει η ΑΧΑ, η οποία υλοποιεί πρωτοβουλίες με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Μέσα από τις πρωτοβουλίες αυτές φροντίζει παράλληλα για την εξισορρόπηση της προσωπικής και της επαγγελματικής ζωής των εργαζομένων της.
14 Δεκ 2017
Νέο πρόγραμμα ασφάλισης ζωής από τη "4Life Direct"
14.12.17
4Life Direct, Ασφάλιση Υγείας, Ασφαλιστική παροχή σε μετρητά, Εξασφάλιση Οικογένειας, Μετρητά, Πρόγραμμα Υγείας, Υγεία
No comments
Η 4Life Direct, μέλος του Ομίλου 4Life International, προσφέρει μέσω των ασφαλιστών της απλή και ποιοτική ασφάλιση σε πελάτες της σε ολόκληρη την Ευρώπη. Πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε στην Ελλάδα το πρόγραμμα ασφάλισης ζωής «Εξασφάλιση Οικογένειας», με το οποίο μπορείτε να φροντίσετε για την οικονομική ενίσχυση των δικών σας ανθρώπων σε μια δύσκολη στιγμή και να εξομαλύνετε την περίοδο προσαρμογής.
Το πρόγραμμα παρέχει έως και 15.000 ευρώ αφορολόγητη ασφαλιστική παροχή, ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει απλά και γρήγορα μέσω τηλεφώνου. Βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος είναι τα παρακάτω:
- Δεν απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις κατά την υποβολή της αίτησης
- Απευθύνεται σε όλους τους κατοίκους Ελλάδας ηλικίας 18-85 ετών
- Καταβολή παροχής σε μετρητά εντός 24 ωρών μετά την έγκριση των απαραίτητων εγγράφων
- Προσιτά ασφάλιστρα που δεν θα αυξηθούν ποτέ
- Διαθέσιμη κάλυψη από 1.500€ - 15.000€
- Ασφάλιση με ένα μόνο τηλεφώνημα
Το πρόγραμμα ασφάλισης ζωής Εξασφάλιση Οικογένειας, παρέχεται από τη Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited. Ο ασφαλιστικός όμιλος Red Sands αποτελεί ηγετική ασφαλιστική εταιρεία με ενεργητικό άνω των £120 εκ., έχει δε καταβάλει σε ασφαλιστικές παροχές ποσό £67 εκ. μόνο το 2016, ενώ έχει πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα «Εξασφάλιση Οικογένειας», είναι διαθέσιμες στο www.4lifedirect.gr, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους τηλεφωνικά στο 211 2340 777 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Σε ενδιαφέρουν:
Eurolife ERB - Safe Management: Νέο πρόγραμμα Ασφάλισης Ευθύνης Διευθυντών & Στελεχών (Directors & Officers)
14.12.17
Ασφάλιση Ευθύνης Διευθυντών και Στελεχών, Επιχειρήσεις, Ευθύνη Στελεχών, Eurolife ERB, Safe Management
No comments
Ένα νέο πρόγραμμα Ασφάλισης Ευθύνης Διευθυντών και Στελεχών με την ονομασία Safe Management λάνσαρε η Eurolife ERB, το οποίο προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προστατέψουν αφενός τα στελέχη τους, αφετέρου τις ίδιες τις εταιρείες τους από λάθη και παραλήψεις που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έρχεται να καλύψει τις νέες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί για τις επιχειρήσεις (μεγάλες και μικρομεσαίες), όπου το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η απαιτούμενη εξωστρέφεια και η ανάγκη για γρήγορες αποφάσεις, δημιουργούν νέα δεδομένα.
Το Safe Management παρουσιάστηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση, στα στελέχη και τους συνεργάτες της Eurolife ERB, οι οποίοι ενημερώθηκαν σε βάθος για τα χαρακτηριστικά του νέου προγράμματος, τα οποία αφορούν κυρίως στα ακόλουθα:
- Ευθύνη ασφαλιζόμενου προσώπου: Προστατεύει προσωπικά τα στελέχη από οικονομική ζημιά εξαιτίας προσωπικής ευθύνης που φέρουν έναντι τρίτων στο πλαίσιο άσκησης των διοικητικών τους καθηκόντων
- Αποζημίωση εταιρείας: Παρέχει προστασία στην εταιρεία από οικονομική ζημιά που υπέστη αποκαθιστώντας απαίτηση που εγείρεται εναντίον ασφαλισμένου προσώπου.
- Εμπιστοσύνη υπαλλήλων, απώλεια χρημάτων: Που προκύπτει ως συνέπεια υπεξαίρεσης, απάτης, απιστίας από υπαλλήλους της εταιρείας και κάλυψη απώλειας χρημάτων ως συνέπεια κλοπής μετά από διάρρηξη χρηματοκιβωτίου, ληστεία ταμείου και ληστεία κατά την μεταφορά χρημάτων από τους υπαλλήλους της εταιρείας.
Στην ίδια εκδήλωση παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν τα μοναδικά οφέλη του συγκεκριμένου προγράμματος μεταξύ των οποίων είναι η προστασία, αλλά και η αποφυγή του κινδύνου απώλειας των προσωπικών περιουσιακών στοιχείων και η κάλυψη των ενδεχόμενων αποζημιώσεων που προκύπτουν από τους ιδίους πόρους της εταιρείας, ιδιαίτερα όταν αυτή είναι μία μικρομεσαία επιχείρηση.
Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife ERB, κ. Νίκος Δελένδας, επεσήμανε σχετικά: «Η επέκταση της Eurolife ERB σε νέα, αλλά και επίκαιρα προϊόντα στον κλάδο των γενικών ασφαλίσεων αποτελεί σταθερή στόχευση για τον Όμιλο μας. Με αξιοπιστία και υπευθυνότητα επενδύουμε στρατηγικά στην ανάπτυξη πρωτοποριακών και ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών όπως το Safe Management, που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις προστασίας για την επιχείρηση και τα στελέχη που τη διοικούν. Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσφέρουμε στα στελέχη και τις εταιρείες τη δυνατότητα να επικεντρώνονται απερίσπαστοι στη σωστή λειτουργία και τη λήψη αποφάσεων προς όφελος της εταιρείας, των εργαζομένων και των πελατών τους».
Σε ενδιαφέρουν:
13 Δεκ 2017
ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC: Πιστοποίηση Διασφάλισης Ποιότητας & Ασφάλειας Υπηρεσιών Υγείας
13.12.17
Αθηναϊκή Mediclinic, Πιστοποίηση Διασφάλισης Ποιότητας και Ασφάλειας Υπηρεσιών Υγείας, Υγεία, Interamerican, Swiss Approval
No comments
Με παρουσία πολλών εργαζομένων και συνεργατών της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση απονομής του Πιστοποιητικού Διασφάλισης Ποιότητας και Ασφάλειας Υπηρεσιών Υγείας κατά EN 15224:2016 από το διεθνή φορέα πιστοποίησης Swiss Approval International στην κλινική, στις 12 Δεκεμβρίου.
Κατά την εκδήλωση, ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της INTERAMERICAN, αναφέρθηκε στη στρατηγική ανάπτυξης των δραστηριοτήτων και υποδομών της εταιρείας -στην οποία ανήκει η κλινική- στον τομέα της υγείας, ενώ ο Αντώνης Γερονικολάου, διευθύνων σύμβουλος της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC, παρουσίασε την κλινική. Εκ μέρους της Swiss Approval, που διενήργησε την πιστοποίηση, μίλησε η Αγγελική Κατσάπη, διευθύνουσα σύμβουλος. Αξίζει να αναφερθεί ότι το πιστοποιημένο σύστημα εξασφαλίζει την ποιότητα των παρεχομένων ιατρικών υπηρεσιών και την ασφάλεια των ασθενών.
Το πρότυπο EN 15224 αποτελεί το ευρωπαϊκό πλαίσιο προδιαγραφών για την ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης στις υπηρεσίες υγείας, προκειμένου η μονάδα υγείας να ανταποκρίνεται με επάρκεια στις ειδικές ανάγκες και τις ιδιαίτερες συνθήκες των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης. Η αξιοπιστία στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης μπορεί να ικανοποιηθεί με την εφαρμογή διαδικασιών αναγνώρισης και διαχείρισης κινδύνων, την υιοθέτηση κλινικών πρωτοκόλλων ασφάλειας και διαχείρισης των ασθενών, καθώς επίσης και από μηχανισμούς αξιολόγησης της κλινικής αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας.
Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, σήμερα, λειτουργεί με διοικητικό και νοσηλευτικό προσωπικό 143 ατόμων και περιλαμβάνει ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, διαθέτοντας 90 κλίνες, εξωτερικά ιατρεία και τμήματα παθολογικά και χειρουργικά, ειδική μονάδα βραχείας νοσηλείας, καθώς και ειδικά τμήματα μαστού, αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών και προληπτικού ελέγχου. Ειδικότερα για τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN και σε ορισμένα συμβόλαια υγείας, σε περίπτωση χρήσης της κλινικής περιλαμβάνονται επιπλέον προνομιακές καλύψεις και παροχές. Η επένδυση της INTERAMERICAN στην ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC αντικατοπτρίζει τη στρατηγική ενίσχυσης των ιδιόκτητων υποδομών της εταιρείας στην υγεία.
Σε ενδιαφέρουν:
12 Δεκ 2017
INTERAMERICAN & Anytime: Η τηλεματική δείχνει το μέλλον της ασφάλισης οχημάτων
12.12.17
Ασφάλιση οχημάτων, Αυτοκίνητο, Στρατηγική κατεύθυνσης, Τηλεματική, Anytime, Auto Forum, Interamerican
No comments
Το στίγμα της στρατηγικής κατεύθυνσης της INTERAMERICAN, μέσω της Anytime, στην ασφάλιση οχημάτων έδωσε σε πρόσφατο συνέδριο για το Αυτοκίνητο (Auto Forum 2017) ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime, προσδιορίζοντας την πρωτοποριακή τάση της εταιρείας για την ευρεία εφαρμογή της τηλεματικής. Όπως τόνισε, INTERAMERICAN και Anytime κινούνται σε δύο κατευθύνσεις. Η πρώτη έχει σχέση με την περαιτέρω βελτιστοποίηση της εκτίμησης του ασφαλισμένου κινδύνου και τον τρόπο τιμολόγησής του και η δεύτερη περιλαμβάνει τις παρεχόμενες προς τον πελάτη υπηρεσίες.
Η εταιρεία, με ηγετική θέση στην αγορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου και με την απευθείας ασφάλιση της Αnytime να έχει περί τους 320.000 πελάτες σε σύνολο 570.000 περίπου πελατών της INTERAMERICAN στον κλάδο, έχει επιταχύνει την αυτοματοποίηση και ψηφιοποίηση των διαδικασιών και της διαχείρισης, στη βάση του γενικού επιχειρηματικού μοντέλου που ακολουθεί, συνεχίζοντας την ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στην ασφάλιση αυτοκινήτου.
Προϊοντικά, στην εφαρμογή της τηλεματικής η εταιρεία έκανε την αρχή με την πρώτη και δεύτερη γενιά προϊόντων «Buy the Mile», μια λύση «pay as you go» με οικονομική τιμολόγηση βασισμένη στη χρήση του αυτοκινήτου και με κλιμακούμενα όρια χιλιομέτρων. Πλέον, η Anytime είναι έτοιμη να λανσάρει μια νέα γενιά προϊόντων, που θα χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο και μια εξελιγμένη εφαρμογή για τη μέτρηση της οδηγικής συμπεριφοράς. Εν προκειμένω, η τηλεματική θα παρέχει μια δυναμική και εξατομικευμένη τιμολόγηση. «Είναι απλό και δίκαιο, για τον πελάτη και την εταιρεία» υπογραμμίζει ο Π. Κούβαλης, διευκρινίζοντας: «ο πελάτης θα μπορεί να βελτιώσει το ασφάλιστρο οδηγώντας καλύτερα, ενώ με ανάλογα προϊόντα δίδονται κίνητρα ασφαλούς οδήγησης και σε νέους οδηγούς, που έως σήμερα ήταν υψηλού ρίσκου κίνδυνοι για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Η εκτίμηση και τιμολόγηση του κινδύνου αρχίζει να απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση και σταδιακά, θα συνδέεται όλο και περισσότερο με οδηγικές πρακτικές που αποτελούν τη συνήθη αιτία ατυχημάτων, όπως η υπέρβαση ορίων ταχύτητας, η απότομη επιτάχυνση ή επιβράδυνση, η χρήση του τηλεφώνου».
Η αλλαγή στον χώρο της βιομηχανίας αυτοκινήτου, αλλάζει και την ασφάλιση. Με πρόσφατο μη νομοθετικό ψήφισμα της Ευρωβουλής, στις 14 Νοεμβρίου, επισημάνθηκε ότι τα νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης θα πρέπει να συμπεριληφθούν στον βασικό εξοπλισμό όλων των νέων αυτοκινήτων. Αναφορά γίνεται, στο ψήφισμα, στα συστήματα τροχοπέδησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας και λωρίδας στον δρόμο, αποφυγής πεζών – δικυκλιστών κ.λπ. Κατά το συνέδριο Auto Forum, ανάλογη ήταν και η τοποθέτηση της Μ. Αντωνάκη, γενικής διευθύντριας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, που τόνισε ότι οι εξελίξεις στην τεχνολογία του αυτοκινήτου θα ενισχύσουν την ασφάλεια στους δρόμους, δημιουργώντας νέες καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές και αλλάζοντας την ασφάλιση, αφού οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους στα νέα μοντέλα μετακίνησης, ενδεχομένως σε συνεργασία και με τους κατασκευαστές.
Η INTERAMERICAN, με αιχμή την Anytime, αναπτύσσεται στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων και εκτός Ελλάδος (Κύπρος), εστιάζοντας στη συνολική βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και στη σύνδεση της εταιρείας μαζί του, με τη διεύρυνση των παρεχομένων υπηρεσιών. Αυτό επιτυγχάνεται με την συνεχή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου πάνω σε νέες καινοτόμες πρακτικές, που όλο και περισσότερο αναμένεται να επιδράσουν δραστικά στην ασφάλιση αυτοκινήτων – όπως αυτή ισχύει έως σήμερα.
Σε ενδιαφέρουν:
AXA "Ανθεκτικές πόλεις" - Ασφάλιση: Κάνοντας τις πόλεις πιο ανθεκτικές [Video]
12.12.17
Ανθεκτικές Πόλεις, ασφάλιση, Ταμείο Ερευνών της AXA, AXA, National Geographic, Video
No comments
H διαφορά ανάμεσα σε ένα γεγονός και μία καταστροφή, βρίσκεται στο πλήθος των θυμάτων και των ζημιών.
Η ΑΧΑ και το National Geographic αναδεικνύουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στα αστικά κέντρα και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατευθούν καλύτερα.
Στη νέα σειρά της ΑΧΑ και του National Geographic «Ανθεκτικές Πόλεις», ερευνητές που υποστηρίζονται από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ, διερευνούν τις δυνητικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πόλεις και τους τρόπους για να γίνουν πιο ανθεκτικές ενάντια σε ακραία γεγονότα. Η σειρά για τις ανθεκτικές πόλεις αποτελείται από πέντε επεισόδια:
#1 – Ερευνώντας την ανάπτυξη των μελλοντικών πόλεων και την αστική τοπογραφία
#2 – Πλημμύρες: Ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης
#3 – Ατμοσφαιρική ρύπανση: Ερευνώντας την επίδραση στην υγεία
#4 – Σεισμοί: Ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης
#5 – Ασφάλιση: Κάνοντας τις πόλεις πιο ανθεκτικές
#5 – Ασφάλιση: Κάνοντας τις πόλεις πιο ανθεκτικές
Καταλαβαίνοντας την επίδραση που έχει η ραγδαία αύξηση του πληθυσμού στις πόλεις και τις αδυναμίες που αυτή δημιουργεί, θωρακίζουμε το μέλλον των πολιτών.
Μέσα στα επόμενα 35 χρόνια ο πληθυσμός των πόλεων στην Ινδία αναμένεται να αυξηθεί κατά 400 εκατομμύρια πολίτες, στην Κίνα κατά 300 εκατομμύρια και στη Νιγηρία κατά 250 εκατομμύρια. Με δεδομένο ότι οι πόλεις βρίσκονται σε συνεχή κίνδυνο από πλημμύρες, σεισμούς και ατμοσφαιρική ρύπανση είναι ζωτικής σημασίας να καταλάβουμε σε βάθος αυτούς τους κινδύνους και γιατί αυξάνονται.
Η Καθηγήτρια Deborah Balk (City University of New York) συνεργάζεται με το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ, έχοντας ως στόχο να κατανοήσει τον τρόπο που επεκτείνονται οι πόλεις και τις αδυναμίες τους. Απώτερος σκοπός είναι να προστατεύσει τις πιο ευάλωτες περιοχές από αρνητικές επιπτώσεις. Τα σημερινά δεδομένα δείχνουν ότι λόγω κλιματικής και πληθυσμιακής αλλαγής, οι κατοικήσιμες περιοχές θα περιοριστούν. Είναι, λοιπόν, σημαντική η συνεργασία για την από κοινού προληπτική αντιμετώπιση των κινδύνων, με μέτρα από την πλευρά της πολιτείας και ασφαλιστικά προϊόντα που κατανοούν τις ανάγκες και προσφέρουν λύσεις στους πολίτες.
Δείτε το σχετικό video:
Σε ενδιαφέρουν:
11 Δεκ 2017
Ευρωπαϊκή Πίστη: Επαναπιστοποίηση με ISO 9001:2015
11.12.17
Διασφάλιση ποιότητας, Επαναπιστοποίηση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Πιστοποίηση ISO, ISO 9001:2015, TUV NORD
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία τον απαιτούμενο έλεγχο για την επαναπιστοποίησή της με το ISO 9001:2015, στο πλαίσιο της ετήσιας επιθεώρησης από τον αναγνωρισμένο φορέα TUV NORD.
Η πιστοποίηση με το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, αφορά στο σύστημα διαχείρισης ποιότητας που εφαρμόζει η Εταιρία στον τομέα του σχεδιασμού και της παροχής των ασφαλιστικών υπηρεσιών της και είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της, η οποία επικεντρώνεται στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών της.
Υπενθυμίζεται ότι παρά την τριετή χρονική περίοδο που είχε στη διάθεσή της η Εταιρία, για μετάβαση από το ISO 9001:2008 στο ISO 9001:2015, είχε ήδη ελεγχθεί από το 2016 με βάση τα νέα, αυστηρότερα κριτήρια του συστήματος ISO 9001:2015, με στόχο την άμεση μετάβασή της στο νέο πρότυπο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α., είναι η μοναδική Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρία που κατέχει από το 2002 πιστοποίηση ISO για το σύνολο των υπηρεσιών της.
Σε ενδιαφέρουν:
ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ: Ο Άγνωστος Κωνσταντίνος Μαλέας – Έργα περιόδου 1901-1910
Ο Κωνσταντίνος Μαλέας (1879–1928) θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του μεταϊμπρεσσιονισμού στην Ελλάδα. Με το έργο του έδωσε σημαντική ώθηση στην ανανέωση της ελληνικής ζωγραφικής και επηρέασε σημαντικά τους συναδέλφους του. Μαζί με καλλιτέχνες όπως ο Κωνσταντίνος Παρθένης και ο Νίκος Λύτρας έθεσαν με τη ζωγραφική τους το τέλος του ακαδημαϊσμού, όπως είχε καθιερωθεί από την Ακαδημία του Μονάχου από τον 19ο αιώνα και εισήγαγαν όλα εκείνα τα καινοτόμα ρεύματα που κυριαρχούσαν την εποχή εκείνη στην Ευρώπη.
Στο πρώιμο έργο του Μαλέα ανακαλύπτει κανείς τους προβληματισμούς, τις επιρροές και εν γένει τα στάδια από τα οποία πέρασε ο δημιουργός ώσπου να κατακτήσει το προσωπικό του ύφος. Πρόκειται για έργο υψηλής ποιότητας, άγνωστο στο ευρύ κοινό και με ύφος που απέχει από αυτό που θα τον χαρακτηρίσει αργότερα, αλλά που φανερώνει από την αρχή την αξία του ως καλλιτέχνη.
Η έκθεση θα είναι ανοιχτή στο κοινό έως την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018.
Σε ενδιαφέρουν:
Νέα Online εταιρική εικόνα για την Interasco
11.12.17
Ασφαλισμένοι, Ηλεκτρονικές υπηρεσίες, Νέο Website, Interasco ΑΕΓΑ, Online εταιρική εικόνα
No comments
H Interasco Α.Ε.Γ.Α., στα πλαίσια της διαδικτυακής της αναβάθμισης, υλοποίησε τον επανασχεδιασμό της εταιρικής online εικόνας της, δημιουργώντας εξ΄ολοκλήρου ένα σύγχρονο και παράλληλα ελκυστικό Site.
Το νέο Site έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις μηχανές αναζήτησης αλλά και να χρησιμοποιηθεί σ΄ένα μεγάλο εύρος συσκευών όπως κινητό, tablets, i-phone ή i-pad, desktop κλπ.
Ο επισκέπτης μέσα από ένα απόλυτα εύχρηστο και φιλικό προς αυτόν περιβάλλον, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα & να επιλέξει μέσα από μια τεράστια & ελκυστική γκάμα το ασφαλιστικό προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες του, ενώ πολύ σύντομα θα μπορεί αποκτώντας τον δικό του προσωπικό κωδικό να ενημερώνεται για όλα τα οφέλη που παρέχει η Interasco στους ασφαλισμένους της, να πραγματοποιεί μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον την πληρωμή των ασφαλίστρων, την εκτύπωση του συμβολαίου με τους αντίστοιχους όρους, να πληροφορείται και να λαμβάνει στοιχεία που αφορούν το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του, καθώς και να έχει στη διάθεσή του διάφορες χρήσιμες πληροφορίες και έντυπα.
«Ο μετασχηματισμός της διαδικτυακής μας πύλης σηματοδοτεί την είσοδο της Interasco Α.Ε.Γ.Α στην εποχή της ψηφιοποίησης, όχι μόνο ως προς τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού, αλλά κύρια και πρωταρχικά στη σχέση της με τους ασφαλισμένους μας» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Κάρολος Σαϊας, για να συνεχίσει τονίζοντας ότι:
«το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα υλοποιούμε μια σειρά από σχεδιασμούς που θα συμβάλλουν καθοριστικά στην υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων από την εταιρεία μας υπηρεσιών, καθώς και στην οικοδόμηση σχέσεων μακροχρόνιας εμπιστοσύνης και επιβράβευσης του κοινού της Ιδιωτικής Ασφάλισης».
Είναι εμφανές, ότι η Interasco παραμένει πιστή στις υποσχέσεις της και δεν θα πάψει ποτέ να αναζητά σύγχρονες και εύχρηστες τεχνολογικές μεθόδους, προκειμένου να προσφέρει στο δίκτυο συνεργατών της και κατ΄επέκταση στους πελάτες της υπηρεσίες και εργαλεία που διευκολύνουν και απλοποιούν την καθημερινότητά τους.
Σε ενδιαφέρουν:
NP Ασφαλιστική: Δωρεάν POS προς τους Συνεργάτες της
11.12.17
Δωρεάν, Ηλεκτρονικές συναλλαγές, Πληρωμή ασφαλίστρων, Συνεργάτες, NP Ασφαλιστική, POS
No comments
Σε μία σημαντική ενέργεια που προσδίδει αξία στους Συνεργάτες της προχωρά η NP Ασφαλιστική, παρέχοντας ΔΩΡΕΑΝ συστήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών POS στους Συνεργάτες της. Η απόφαση αυτή της Εταιρίας προσδίδει ιδιαίτερη προστιθέμενη αξία στο επιλεγμένο Δίκτυο Συνεργατών της καθώς αναλαμβάνει η ίδια το κόστος, τόσο του μηχανήματος όσο και της προμήθειας συναλλαγής. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά αποδίδεται μεγαλύτερη αμοιβή επί των καθαρών ασφαλίστρων του συμβολαίου, που ανέρχεται σε μέσο ποσοστό 1,20% ανά Συνεργάτη.
Τα μηχανήματα POS παρέχονται από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (ΕΤΕ) και σε συνεργασία της Εταιρίας με την εταιρία ανάπτυξης λογισμικού Mellon, αναπτύχθηκε μηχανογραφική εφαρμογή όπου τα ασφαλιστήρια συμβόλαια εξοφλούνται αυτόματα στο Portal σε πραγματικό χρόνο με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και απελευθερώνεται το πλαφόν του Συνεργάτη. Τα μηχανήματα δέχονται όλους τους τύπους καρτών και όλων των τραπεζών.
Τα νέα POS με την λειτουργία αυτοματοποίησης συναλλαγών δόθηκαν πιλοτικά σε 35 Συνεργάτες και στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχουν ενταχθεί πάνω από 120 Συνεργάτες της Εταιρίας σε αυτό το νέο κανάλι πληρωμής. Ως κριτήριο για τις δωρεάν παροχές του POS, είναι οι αποκλειστική/εταιρική συνεργασία με την Εταιρία ή η ελάχιστη παραγωγή του Συνεργάτη να ξεπερνά τα 60.000 €.
Με την ενέργεια αυτή, η Εταιρία στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των πληρωμών των Πελατών σε μία περίοδο που τα capital controls εξακολουθούν να περιορίζουν τις συναλλαγές με μετρητά, στην αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων παροχών και υπηρεσιών του Δικτύου Συνεργατών και στην απόλυτη ευθυγράμμιση με τις νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας.
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)