2 Φεβ 2018
Εθνική Ασφαλιστική: Νέα τιμητική διάκριση από την Ένωση "Μαζί για το Παιδί"
2.2.18
Εθνική Ασφαλιστική, Ένωση «Μαζί για το παιδί», Μουσείο Μπενάκη, Τιμητική διάκριση
No comments
Νέα τιμητική διάκριση, για μια ακόμη χρονιά, απονεμήθηκε στην Εθνική Ασφαλιστική από την Ένωση των 10 Σωματείων – Μελών «Μαζί για το Παιδί», σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018, στο Μουσείο Μπενάκη.
Την τιμητική διάκριση, για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής, παρέλαβε η υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, κ. Μαρία Κόρακα.
Ταυτόχρονα, στην ίδια εκδήλωση απονεμήθηκαν τα δυο βραβεία εθελοντισμού «Μαζί για το παιδί», συγκεκριμένα το «Έργο Ζωής» και «Μάθημα Ζωής», που απονέμονται σε ανθρώπους διαφόρων χώρων, οι οποίοι προσφέρουν σημαντικό εθελοντικό κοινωνικό έργο, βελτιώνοντας τις συνθήκες ζωής των συνανθρώπων τους.
Την εκδήλωση παρουσίασε η δημοσιογράφος Σία Κοσιώνη, ενώ μεταξύ των τιμώμενων ήταν και οι καλλιτέχνες Γιώργος Νταλάρας και Άλκηστις Πρωτοψάλτη.
Η Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης, προβαίνει εδώ και χρόνια σε ασφαλιστική κάλυψη των εκδηλώσεων που διοργανώνει η Ένωση «Μαζί για το παιδί».
Σε ενδιαφέρουν:
1 Φεβ 2018
Επιτέλους! Βαριά "καμπάνα" 12.000 ευρώ σε μεθυσμένο οδηγό για τροχαίο με τραυματισμό!
1.2.18
5χρονος, Βόλος, Μεθυσμένος οδηγός, Ποινές, Πρόστιμο, Τραυματισμός, Τροχαία, Τροχαίο Ατύχημα
No comments
Ιδιαίτερα αυστηρές ήταν οι συνέπειες για ένα μεθυσμένο οδηγό στον Βόλο, όταν πριν λίγες ημέρες προκάλεσε τροχαίο που είχε ως αποτέλεσμα πέρα από υλικές ζημιές και τον τραυματισμό ενός 5χρονου παιδιού.
Στον ασυνείδητο 40χρονο οδηγό ασκήθηκε δίωξη και πέρασε από Αυτόφωρο που πρώτη φορά στα χρονικά επιβλήθηκαν τόσο σοβαρές ποινές για τα αδικήματα της απλής σωματικής βλάβης, της οδήγησης υπό την επήρεια μέθης και την οδήγηση χωρίς δίπλωμα. Συγκεκριμένα, του επιβλήθηκαν για τις σωματικές βλάβες 4 μήνες φυλάκιση και 3.000 ευρώ πρόστιμο, για την οδήγηση υπό την επήρεια μέθης 1.200 ευρώ πρόστιμο και τρία χρόνια φυλάκιση και για την οδήγηση χωρίς δίπλωμα φυλάκιση ενός έτους. Οι ποινές είναι εξαγοράσιμες προς πέντε ευρώ ημερησίως, ενώ η εξαγορά, τα πρόστιμα και τα δικαστικά έξοδα που του επιβλήθηκαν ανεβάζουν το ποσό που πρέπει να πληρώσει σε περισσότερα από 12.000 ευρώ. Σε περίπτωση μάλιστα που δεν καταβληθούν τα χρήματα θα περάσει το κατώφλι της φυλακής.
Το περιστατικό συνέβη απόγευμα πριν λίγες ημέρες στο κέντρο του Βόλου, όταν ένας 40χρονος οδηγός κινούμενος επί της οδού Ιωλκού, έχασε τον έλεγχο του οχήματος του και προσέκρουσε πάνω σε σταθμευμένα αυτοκίνητα. Εκείνη την στιγμή ανάμεσα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα βρισκόταν ένα αγοράκι 5 ετών που περίμενε να περάσει το δρόμο απέναντι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί (ευτυχώς) ελαφρά.
Όπως διαπιστώθηκε από τους αστυνομικούς της Τροχαίας που έφτασαν στο σημείο του ατυχήματος, ο 40χρονος οδηγούσε χωρίς δίπλωμα ενώ σε έλεγχο αλκοτέστ που του έγινε, έδειξε 1,75mg/l αλκοόλ στον οργανισμό του!
Σε ενδιαφέρουν:
Allianz Ελλάδος: Ταξίδι επιβράβευσης στις Ελβετικές Άλπεις για τους συνεργάτες της
Δύο από τους πιο δημοφιλείς και ξεχωριστούς προορισμούς στον κόσμο, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι επιτυχόντες του διαγωνισμού πωλήσεων του Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών της Allianz Ελλάδος.
Η επιτυχία στον διαγωνισμό, 8μηνης διάρκειας, βασιζόταν σε κριτήρια παραγωγής από προϊόντα Προσωπικών και Επαγγελματικών Ασφαλίσεων αλλά και σε ποιοτικά κριτήρια όπως η διασταύρωση πωλήσεων, η αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και η ψηφιακή επικοινωνία με τον πελάτη.
Η δυναμική κινητοποίηση των συνεργατών επιβραβεύθηκε με ένα ταξίδι στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο και στο παραμυθένιο Zermatt, το «διαμάντι» των Άλπεων. Η γαλήνια ατμόσφαιρα, η ησυχία και το μοναδικής ομορφιάς φυσικό τοπίο του Zermatt πρόσφεραν μία μοναδική εμπειρία στους συνεργάτες της Allianz.
Στα πλαίσια του ταξιδιού επιβράβευσης, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας, των διακεκριμένων συνεργατών με διοικητικά στελέχη της εταιρίας. Εκεί, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της Allianz είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πορεία της εταιρίας το 2017 και για τους στρατηγικούς στόχους που έχουν τεθεί για το 2018. Κύρια όμως θεματική ενότητα της συνάντησης, ήταν η ένταξη του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή στην ψηφιακή εποχή. Στα πλαίσια της ενότητας αυτής, καθορίστηκε ο ρόλος του στη νέα ψηφιακή κοινωνία και οι ενέργειες της Allianz που θα τον στηρίξουν στη μετάβαση αυτή. Οι επιτυχόντες συνεργάτες της Allianz Ελλάδος είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη των digital και social media για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους.
Στη συνέχεια, μέσα από μία ωφέλιμη και ανοιχτή συζήτηση, αναδείχθηκαν ιδέες για τη βελτίωση διαδικασιών, την αύξηση της παραγωγικότητας και την επίτευξη της στοχοθεσίας, που θα τους οδηγήσει σε έναν ακόμα ξεχωριστό προορισμό το 2018.
Σε ενδιαφέρουν:
Eurolife Partners : Το νέο Portal συνεργατών της Eurolife ERB
1.2.18
Συνεργάτες, Ψηφιακός μετασχηματισμός, Eurolife 2.0, Eurolife ERB, Eurolife Partners, Portal
No comments
Ο νέος προορισμός στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού Eurolife 2.0 είναι γεγονός.
Η Eurolife ERB συνεχίζοντας δυναμικά την υλοποίηση έργων που δίνουν ώθηση στο ταξίδι που ξεκίνησε ο Όμιλος στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού Eurolife 2.0, παρουσιάζει το νέο portal των συνεργατών του με την ονομασία Eurolife Partners.
Το Eurolife Partners αποτελεί έναν διαδικτυακό χώρο με μοναδικές δυνατότητες και πλεονεκτήματα που δημιουργήθηκε με βάση τις πραγματικές και σύγχρονες ανάγκες των συνεργατών της Eurolife ERB. Πρόκειται για ένα νέο, σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο για τη δημιουργία του οποίου αξιοποιήθηκαν οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες, εφαρμόστηκαν τα πιο υψηλά στάνταρ/ πρότυπα ασφάλειας και ακολουθήθηκε πρωτότυπη μεθοδολογία. Βασικός στόχος του portal είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών του Ομίλου.
Σε αυτό το πλαίσιο, το portal προσφέρει στους χρήστες του μια σειρά από καινοτόμες λύσεις με γνώμονα την ευελιξία, την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα στην αξιοποίηση των δεδομένων. Παράλληλα, η νέα αυτή έξυπνη εφαρμογή ασφάλισης παρέχει εύκολη πρόσβαση από διάφορες συσκευές, επιτυγχάνοντας γρήγορη και απρόσκοπτη διαδικασία ασφάλισης και εξυπηρέτησης.
Ειδικότερα, οι βασικές λειτουργίες του portal περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
Ευελιξία
- Σύνδεση με τους συνεργάτες από οπουδήποτε
- Ηλεκτρονική υπογραφή πελάτη και συνεργάτη
- Quick Quotation (Γρήγορη Προσφορά)
Αυτοματισμός
- Συντομεύσεις γρήγορης πρόσβασης
- Φόρτωση και μεταφόρτωση δικαιολογητικών
- Εύκολη πλοήγηση
- Αποθήκευση εργασιών προς επεξεργασία σε δεύτερο χρόνο
Αποτελεσματικότητα
- Καθοδήγηση κατά την πρώτη χρήση
- Dashboard συνεργατών
Αξιοποίηση Δεδομένων
- Συνεχής βελτίωση των λειτουργιών μέσα από τα δεδομένα που εισάγονται στο σύστημα
Ο κ. Σωτήριος Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB δήλωσε: «Το Εurolife Partners αποτελεί μια εφαρμογή με αμέτρητες δυνατότητες και τον πρώτο μεγάλο σταθμό του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου. Το ταξίδι της επιτυχίας είναι στο χέρι μας και αυτό είναι μόνο η αρχή. Καθώς συνεχίζουμε να οδηγούμε τις εξελίξεις στον κλάδο, προγραμματίζουμε να παρουσιάζουμε σταδιακά προϊόντα και υπηρεσίες που θα μας οδηγήσουν δυναμικά στη νέα εποχή και την περαιτέρω ανάπτυξη της Eurolife ERB».
Σε ενδιαφέρουν:
INTERAMERICAN Βοήθειας: Διαχείριση 439.844 περιστατικών κατά το 2017
Στα 31,1 εκατ. ευρώ το αποτέλεσμα των ασφαλιστικών εργασιών βοήθειας για το 2017, ενώ διαχειρίστηκαν 439.844 περιστατικά από την INTERAMERICAN Βοήθειας.
Αυξημένη κατά 2,1% έναντι του 2016 ήταν η ζήτηση υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας από την INTERAMERICAN, κατά το 2017. Η εταιρεία ανταποκρίθηκε, συνολικά, σε 439.844 περιστατικά, παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες σε 1.205 πελάτες, κατά μέσο όρο, ημερησίως! Η INTERAMERICAN κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο, με συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα βοήθειας πέρυσι 31,1 εκατ. ευρώ έναντι 30,5 εκατ. το 2016 (αύξηση παραγωγής 2%) και 1,4 εκατομμύριο πελάτες στους δύο τομείς, έχοντας κτίσει εμπειρία και τεχνογνωσία εικοσαετίας. Τόσο η οδική όσο και η άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια αποτελούν προστιθέμενη αξία και ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως προσαρτήματα στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου και υγείας, αντιστοίχως, της εταιρείας.
"Η γενικότερη στρατηγική εστίασης στην ευρύτερη εμπειρία του πελάτη από την INTERAMERICAN βρίσκει καθημερινή επιβεβαίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες οδικής και ιατρικής βοήθειας. Η οργάνωση είναι υποδειγματική για την ταχύτητα εξυπηρέτησης, με μέσο όρο προσέγγισης των περιστατικών, που χρήζουν οδικής υποστήριξης και με ασθενοφόρο, τη μισή ώρα και των περιπτώσεων αεροδιακομιδής τις τρεισήμισυ ώρες, από τη στιγμή της κλήσης έως την παράδοση του μεταφερομένου ατόμου σε νοσηλευτήριο. Οι υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (NPS 72%) υπογραμμίζουν την ποιότητα της διαχείρισης των περιστατικών, με εφαρμογή και της σύγχρονης μεθοδολογίας Lean" επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας, τονίζοντας και την προχωρημένη ψηφιοποίηση - χρήση της τεχνολογίας στις διαδικασίες. Ειδικά όσον αφορά στην οδική βοήθεια, το πρότυπο της εταιρείας υπερκαλύπτει κατά πολύ τη "ρήτρα ελαχίστων κανόνων εξυπηρέτησης" με την οποία δεσμεύονται από φέτος οι σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου, στη βάση της σχετικής πρωτοβουλίας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. "Ανάλογες συμφωνίες -service level agreements- είναι αυτονόητες στο εξωτερικό και η INTERAMERICAN πρωτοστατεί για τη θεσμοθέτηση και στη χώρα μας" συμπληρώνει ο κ. Βαλαής.
Πιο αναλυτικά, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρυσι επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης βλάβης σε 111.293 περιπτώσεις, διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 113.658, ρυμούλκησης σε 141.884 και μεταφοράς στην έδρα σε 45.907 περιπτώσεις. Η εταιρεία έχει αναπτύξει αποκλειστικές συνεργασίες παροχής υπηρεσιών εντός των μεγάλων οδικών αξόνων με τη Νέα και Κεντρική Οδό και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, καλύπτοντας πλήρως τη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης με την Ιονία Οδό και τη Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου για τη Δυτική Ελλάδα. Η INTERAMERICAN διαθέτει ιδιόκτητο στόλο 218 οχημάτων κάθε τύπου και έχει συνάψει 65 συνεργασίες επιπλέον με παρόχους υπηρεσιών, βρίσκεται σε 111 σημεία εξυπηρέτησης στην επικράτεια, ενώ παρέχει οδική βοήθεια και μέσω άλλων, συνεργαζομένων ασφαλιστικών εταιρειών.
Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2017 σε 120 κλήσεις για διακομιδή σε κρίσιμα περιστατικά με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο, σε 5.744 με ασθενοφόρο, διαχειρίστηκε 132 περιστατικά στο εξωτερικό, ενώ παρασχέθηκαν τηλεφωνικά υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 21.106 περιπτώσεις. Η INTERAMERICAN συνεχίζει συνεργασίες με την τοπική αυτοδιοίκηση σε ορισμένα νησιά, κυρίως στη βάση χορηγιών τρίτων προς την τοπική κοινωνία -όπως π.χ., πρόσφατα ξεκίνησε για τους κατοίκους της Λήμνου- συμπληρωματικά προς το ΕΚΑΒ. Η εταιρεία διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.
Αξίζει να αναφερθεί η ανταπόκριση της INTERAMERICAN για ζητούμενες υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας, στο πλαίσιο της κοινωνικής υπευθυνότητας, σε πλήθος περιπτώσεων (προσωπικών αναγκών και κοινωνικών/συλλογικών φορέων για υποστήριξη εκδηλώσεων και εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες), με διάθεση ασθενοφόρου και εξειδικευμένου προσωπικού, ενώ συνεργάζεται με τις διασωστικές ομάδες της ΕΟΔ και της ΕΔΟΚ και αρέχει χορηγίες ταξιδιωτικής ασφάλισης μαθητών για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Σε ενδιαφέρουν:
31 Ιαν 2018
Στα 30 λεπτά η οδική βοήθεια της Generali σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
31.1.18
30 λεπτά, Αθήνα, Ασφαλισμένοι, Εξυπηρέτηση πελατών, Θεσσαλονίκη, Οδική Βοήθεια, Φροντίδα Ατυχήματος, Europ Assistance, Generali
No comments
Δύο φορές πιο γρήγορη, από το ελάχιστο που ορίζει ο νόμος, αποδεικνύεται σύμφωνα με τα στοιχεία η εξυπηρέτηση, οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος της Generali.
Ενώνοντας τις δυνάμεις της με μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις παγκοσμίως στις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, την Europ Assistance, η Generali κατάφερε να μειώσει σημαντικά τον ελάχιστο χρόνο ανταπόκρισης, σε πανελλήνια κλίμακα.
Συγκεκριμένα, η Generali προχώρησε, ήδη, από το Νοέμβριο του 2017 σε ειδική συμφωνία (service level agreement) με τη Europ Assistance, αναφορικά με το επίπεδο της εξυπηρέτησης, το οποίο θα δεσμεύει και τις δύο εταιρείες. Η εταιρεία έθεσε συγκεκριμένους ποσοτικούς στόχους για κάθε νομό, καταφέρνοντας να μειώσει τους χρόνους ανταπόκρισης πολύ κάτω από το μέσο όρο της αγοράς, σε λιγότερο από 50 λεπτά πανελλαδικά. Ειδικότερα, ο ελάχιστος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφονται τα περισσότερα περιστατικά αγγίζει, σε ποσοστό πάνω του 80%, τα 30 λεπτά. Αντίστοιχα, στους υπόλοιπους δέκα μεγαλύτερους νομούς ο χρόνος εξυπηρέτησης δεν ξεπερνά τα 45 λεπτά, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω στόχων έπαιξαν η χαρτογράφηση των αναγκών κάθε γεωγραφικής περιοχής, η προσεκτική ανάλυση δεδομένων, η αξιολόγηση των αιτημάτων των ασφαλισμένων της, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στις πιο αποκεντρωμένες περιοχές αλλά και η πολύτιμη συνεργασία των συνεργατών της, οι οποίοι της μεταφέρουν καθημερινά το σφυγμό της αγοράς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Generali ανέλαβε την παραπάνω πρωτοβουλία πολύ πριν την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, που φέρνει σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο λειτουργίας και στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας. Σύμφωνα με τις διατάξεις, οι επιχειρήσεις οδικής βοήθειας οχημάτων θα πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα και να ανταποκρίνονται με το κατάλληλο προσωπικό και όχημα εντός μίας (1) ώρας από την κλήση. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιχείρηση θα βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμα από 5.000 έως 20.000 ευρώ.
Ήδη, από τους πρώτους μήνες εφαρμογής της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, καταγράφεται αύξηση των ευχαριστημένων πελατών, οι οποίοι εξυπηρετούνται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα. Η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της αποτελεί στρατηγικό στόχο της Generali. Η ίδια και οι συνεργάτες της δεσμεύονται ότι θα συνεχίσουν να πρωτοπορούν, προωθώντας την ανάπτυξη του κλάδου και βελτιώνοντας τη ζωή των χιλιάδων ασφαλισμένων, που την εμπιστεύονται καθημερινά.
Σε ενδιαφέρουν:
Η INTERAMERICAN στον «Αγρότη της Χρονιάς»
31.1.18
Αγρότης της Χρονιάς, Αγροτικές ασφαλίσεις, Εκδήλωση, Χορηγία, Agrenda, Interamerican
No comments
Με χορηγία, καθώς και συμμετοχή στελεχών της στην εκδήλωση «Αγρότης της Χρονιάς», που οργανώθηκε από την Agrenda στη Λάρισα στις 18 Ιανουαρίου, η INTERAMERICAN σηματοδότησε το ασφαλιστικό ενδιαφέρον της για τον πρωτογενή τομέα αλλά και την πεποίθηση για την αναγκαιότητα και την προοπτική ανάπτυξης των αγροτικών ασφαλίσεων.
Κατά το συνέδριο, ο Τάσος Ηλιακόπουλος, γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing της εταιρείας, παρουσίασε τη σχέση σε χρονικό βάθος δύο αιώνων της ACHMEA, μητρικής εταιρείας της INTERAMERICAN, με τις αγροτικές ασφαλίσεις και την ιδιαίτερη αξία προστασίας που προσθέτει η ασφαλιστική κάλυψη στην παραγωγική δραστηριότητα, τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των αγροτικών επιχειρήσεων. Χαρακτηριστικά, το διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, πως «η ανάγκη για ιδιωτική ασφάλιση των γεωργικών δραστηριοτήτων και υποδομών αυξάνεται, δεδομένου ότι αυξάνονται και οι κίνδυνοι που τις απειλούν λόγω και της κλιματικής αλλαγής - των ακραίων φυσικών φαινομένων. Προφανώς, η εποχή κατά την οποία ο αγρότης έστρεφε το βλέμμα τους στον ουρανό, έχει περάσει. Σήμερα, ο επαγγελματίας καλλιεργητής στρέφεται στην ασφαλιστική κάλυψη». Στο συνέδριο παρευρέθηκαν και στελέχη της διεύθυνσης αγροτικών ασφαλίσεων και πωλήσεων της εταιρείας (Ε. Κοκορέλη, Α. Σαλαγκούδης, Π. Τόγια και Γ. Ρήγας).
Ο αγροτικός τομέας συνεισφέρει στο ΑΕΠ της χώρας μας περί το 4%, έχοντας προοπτική κομβικού ρόλου στην προσπάθεια ανάκαμψης της εθνικής οικονομίας. Η INTERAMERICAN εισήλθε το 2016 στην ασφάλιση του αγροτικού τομέα με νέα, πρωτοποριακά προγράμματα, εστιάζοντας στη συστηματική αντιμετώπιση πολλαπλών φυσικών και επιχειρηματικών κινδύνων. Η εταιρεία παρέχει στον επαγγελματία αγρότη τη δυνατότητα επιλογής και σύνθεσης καλύψεων για αγροτικές κατοικίες και κτήρια (γεωργικά, κτηνοτροφικά), εγκαταστάσεις θερμοκηπίων και εξοπλισμό θερμοκηπίων, γεωργικά μηχανήματα υπαίθρου και αγροτικά οχήματα, μηχανήματα παραγωγής και συσκευασίας, φυτική παραγωγή υπαίθρια και εντός θερμοκηπίου, μεταφορές αγροτικών προϊόντων και αστική ευθύνη έναντι τρίτων: γενική, εργοδότη και προϊόντος. Η ασφάλιση της φυτικής παραγωγής παρέχεται είτε ως κάλυψη φυτικής παραγωγής θερμοκηπίου είτε υπαίθριων καλλιεργειών για σειρά κινδύνων, εξειδικευμένων για την κάθε κατηγορία.
Σε ενδιαφέρουν:
30 Ιαν 2018
AXA: "Κάποιες στιγμές είναι μοναδικές" η νέα της διαφημιστική καμπάνια [Video]
30.1.18
"Κάποιες στιγμές είναι μοναδικές", Ασφάλιση Υγείας, Διαφημιστική καμπάνια, AXA, Video
No comments
Η άμεση εξυπηρέτηση και η απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας για την Υγεία βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Εταιρείας. Με κεντρικό μήνυμα: «Γιατί στη ζωή κάποιες στιγμές είναι μοναδικές», θυμόμαστε πόσο σημαντικές είναι κάποιες στιγμές στη ζωή μας και πως πρέπει να έχουμε φροντίσει για να μη χάνουμε ούτε λεπτό από αυτές.
Ο μικρός Ανδρέας ήθελε η μαμά του να βγει από το νοσοκομείο για να είναι μαζί της, όταν θα «έβγαζε» το πρώτο του δόντι. Έτσι κι έγινε! Η μαμά του επέστρεψε σπίτι έγκαιρα, χωρίς έγνοιες για τα διαδικαστικά και τα χρήματα που στοίχισε η νοσηλεία της.
Αυτή είναι η μικρή ιστορία που «ξετυλίγεται» στη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ. Καθένας από εμάς οφείλει να είναι παρών στις μοναδικές στιγμές που του επιφυλάσσει η ζωή.
Η ΑΧΑ στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Στέκεται δίπλα τους με βασικό της μέλημα την άμεση εξυπηρέτηση, τη γρήγορη και απλοποιημένη διαδικασία αποζημίωσης προκειμένου να επιστρέφουν στην ομαλότητα της καθημερινότητάς τους το συντομότερο δυνατό.
Με αφορμή τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ, ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας, Μπάμπης Αναστασιάδης δήλωσε: «Αποστολή μας στην ΑΧA είναι να βοηθάμε τους πελάτες να ζουν καλύτερα, υποστηρίζοντας αποτελεσματικά κάθε ανάγκη για προστασία. Η προστιθέμενη αξία για εμάς είναι ο άνθρωπος και η μοναδικότητα των στιγμών του. Σε αυτά επενδύουμε και αυτά προστατεύουμε, αναβαθμίζοντας συνεχώς τα προϊόντα που δημιουργούμε και την εμπειρία που έχουν δίπλα μας οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους».
Δείτε το βίντεο:
Σε ενδιαφέρουν:
Allianz Ελλάδος: Η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή την τίμησε με βραβείο χορηγού
Με βραβείο χορηγού τίμησαν η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή (ΕΠΕ) και η Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (ΕΑΟΜ-ΑμεΑ) την Allianz Ελλάδος, στην ετήσια γιορτή του Παραολυμπιακού Κινήματος που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Οι διοργανωτές της εκδήλωσης ευχαρίστησαν τον Όμιλο Allianz για τη μακρόχρονη προσφορά του στο Παραολυμπιακό Κίνημα και βράβευσαν την Allianz Ελλάδος, Επίσημο Χορηγό της ΕΠΕ. Η Allianz Ελλάδος είναι από τους πρώτους χορηγούς της Παραολυμπιακής Επιτροπής και εκτός από τη στήριξη που παρέχει στην ελληνική ομάδα, ασφαλίζει τις αποστολές της στους αγώνες όπου συμμετέχει. Φέτος, οι Allianz και Παραολυμπιακή Επιτροπή ανανέωσαν τη συνεργασία τους έως το 2020. Στο πλαίσιο αυτό, η Allianz θα είναι στο πλευρό των Ελλήνων αθλητών στους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στο Βερολίνο το 2018, έως τον τελικό προορισμό το Τόκιο, την πόλη που θα φιλοξενήσει τους επόμενους Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2020.
Η κ. Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος, παρέλαβε το βραβείο εκ μέρους της εταιρίας, από την Παραολυμπιονίκη Στίβου κ. Δήμητρα Κοροκίδα, και απηύθηνε θερμά συγχαρητήρια στην Παραολυμπιακή ομάδα: «Για όλους εμάς, στην Allianz, παραμένετε μια τεράστια πηγή έμπνευσης και είναι χαρά μας να είμαστε δίπλα σας και να στηρίζουμε τις προσπάθειές σας, ώστε να νιώθετε ασφαλείς και να επικεντρώνεστε αποκλειστικά στους στόχους σας, κάνοντας μας περήφανους με τις επιδόσεις σας! Σ’ αυτή την ημέρα γιορτής για το Παραολυμπιακό Κίνημα, σας τιμούμε για τις διακρίσεις που επιτύχατε τη χρονιά που μας πέρασε και δεσμευόμαστε να συνεισφέρουμε στην προβολή των πρωτοβουλιών και των δραστηριοτήτων σας. Με ιδιαίτερη χαρά μάλιστα διαπιστώνουμε ότι, φέτος, ο αριθμός των χορηγών έχει αυξηθεί – γεγονός που αποδεικνύει ότι υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και έμπρακτη κινητοποίηση γύρω από τα ζητήματα των αθλητών με αναπηρίες.»
Σε ενδιαφέρουν:
INTERAMERICAN: 40% αύξηση της παραγωγής στις Ομαδικές Ασφαλίσεις
30.1.18
Αύξηση, Ομαδικά προγράμματα, Ομαδική Ασφάλιση, παραγωγή ασφαλίστρων, Interamerican
No comments
Οι ομαδικές ασφαλίσεις της INTERAMERICAN παρουσίασαν κατά το 2017 αλματώδη άνοδο, παρά τις δυσκολίες για τον τομέα λόγω του οικονομικού περιβάλλοντος που δεν επιτρέπει σε πολλές επιχειρήσεις αυτή την προνομιακή παροχή στο προσωπικό τους. Στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των ομαδικών ασφαλίσεων επιτεύχθηκε αύξηση 40% σε σχέση με το 2016, που προήλθε από όλα τα κανάλια διανομής. Οι ασφαλισμένοι των ομαδικών προγραμμάτων ζωής, υγείας και σύνταξης της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 25%, ενώ πάνω από 110 νέες επιχειρήσεις την εμπιστεύτηκαν για την ασφάλιση του ανθρώπινου δυναμικού τους.
H INTERAMERICAN δραστηριοποιείται στον χώρο των ομαδικών ασφαλίσεων ζωής, υγείας και σύνταξης με ιδιαίτερη επιτυχία κατά τα τελευταία χρόνια, διαθέτοντας σήμερα περίπου 1.000 εταιρικούς πελάτες από όλο το φάσμα του επιχειρείν. Η διατηρησιμότητα των πελατών είναι υψηλή, βασιζόμενη σε σχέση σταθερής εμπιστοσύνης. Κατά το 2018, η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει στην τεχνολογία και για τις ομαδικές ασφαλίσεις, με τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας που θα προσδώσει προστιθέμενη αξία σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (πελάτες-επιχειρήσεις, ασφαλισμένους, συνεργάτες, εργαζομένους). Με τη στοχοθεσία του έτους, η ΙΝΤERAMERICAN εστιάζει στην ανάπτυξη των πωλήσεων σε προγράμματα ζωής και υγείας, με έμφαση στην υγεία και τη χρήση των συγχρόνων ιδιόκτητων υποδομών και των συνεργατών του πανελλαδικού δικτύου υγείας. Επίσης, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα συνταξιοδοτικά προγράμματα, για τα οποία αυξάνεται το ενδιαφέρον επιχειρήσεων και εργαζομένων.
Ο Γιώργος Πλωμαρίτης, διευθυντής ομαδικών ασφαλίσεων & corporate business της INTERAMERICAN, υπογραμμίζει σχετικά: «Η επιτυχία των ομαδικών ασφαλίσεων είναι προϊόν συλλογικής προσπάθειας και οφείλεται στη δέσμευση της διοίκησης της εταιρείας, στον επαγγελματισμό των στελεχών της, την εξαιρετική συνεργασία με τους διαμεσολαβούντες των δικτύων πωλήσεων και την προτίμηση των πελατών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης, που πραγματοποιήθηκε στους εταιρικούς πελάτες μας με ομαδικό συμβόλαιο, έδωσε υψηλό ποσοστό ικανοποίησης, που έφθασε το 88%».
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)