>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

22 Φεβ 2018

Αιγαίον Ασφαλιστική: Με ανακοίνωση της ζητά διορισμό Εκκαθαριστή





Τον διορισμό Εκκαθαριστή ζητά η Αιγαίον Ασφαλιστική με ανακοίνωση της, επικαλούμενη τις εξελίξεις σχετικά με το βυθισμένο πλοίο «ΑΛΦΑ 1» και τα ποσά αποζημίωσης που καλείται να καταβάλει.

Στην ανακοίνωση της αναφέρει:


Η ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε. (εφεξής «ΑΙΓΑΙΟΝ») τον Νοέμβριο του 2015 αποφάσισε να διακόψει  τις εργασίες της και να προχωρήσει σε εκούσια εκκαθάριση, έχοντας πάντοτε ως πρώτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών της και την εκπλήρωση στο ακέραιο όλων των ασφαλιστικών της υποχρεώσεων.

Επί δυόμισι έτη που η ΑΙΓΑΙΟΝ εκτελεί με επιτυχία της διαδικασία της εκούσιας εκκαθάρισης, με την επίβλεψη και έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος, έχει καταβάλει αποζημιώσεις ύψους περίπου 15εκ Ευρώ,  καθώς, μεταξύ άλλων, έχουν πληρωθεί όλες οι υποχρεώσεις που απορρέουν από το Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού (ΣΑΠ), καθώς και αρκετές άλλες ασφαλιστικές απαιτήσεις. 

Σήμερα η ΑΙΓΑΙΟΝ έχει σε εκκρεμότητα περίπου 400 εκκρεμείς φακέλους του Κλάδου Αυτοκινήτου, αναμένοντας δικαστικές αποφάσεις, καθώς και πέντε  ζημιές του Κλάδου Ναυτασφαλίσεων, μια εκ των οποίων εντάσσεται στον Κλάδο Αστικής Ευθύνης.


Η αιτία για την οποία η ΑΙΓΑΙΟΝ αναγκάστηκε να ακολουθήσει την παραπάνω πορεία ήταν διότι κατά το έτος 2012 ένα ασφαλισμένο από αυτήν δεξαμενόπλοιο (το «ΑΛΦΑ 1») προσέκρουσε σε ναυάγιο στο λιμάνι της Ελευσίνας το οποίο, βάσει του Νόμου, έπρεπε να έχει ανελκυσθεί από τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας.

Το πλοίο βυθίστηκε με συνέπεια την απώλεια της ζωής του πλοιάρχου του και την πρόκληση ρύπανσης στη θαλάσσια περιοχής στης Ελευσίνας.

Το έργο της απορρύπανσης ανέλαβε αρχικά η  εταιρεία OSRA, η οποία είναι εξειδικευμένη και πιστοποιημένη από τις αρχές αντιρρυπαντική εταιρεία,  και η οποία άμεσα προέβη σε εργασίες προσωρινής στεγανοποίησης των καλυμμάτων και σωληνώσεων των δεξαμενών του φορτίου του πλοίου, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί η διαρροή των πετρελαϊκών ρύπων στη θάλασσα, ενώ τοποθέτησε και πλωτά φράγματα γύρω από το ναυάγιο για να περιορίσει την έκταση της ρύπανσης. 

 Μετά από μερικές ημέρες η ΑΙΓΑΙΟΝ ενημερώθηκε με έκπληξη από την πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου ότι  η εταιρεία OSRA είχε λάβει εντολή να τερματίσει τις εργασίες της αντιρρύπανσης και να αναλάβει αυτές η εταιρεία «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.» (εφεξής «ΤΠΠ»), που δεν είχε λάβει καμία ανάθεση ή έγκριση για την εκτέλεση του έργου από την ΑΙΓΑΙΟΝ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο παρελθόν, σε παρόμοια περιστατικά πρόκλησης μικρότερης έκτασης ρύπανσης,  η ΑΙΓΑΙΟΝ είχε αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα, δηλαδή το έργο της απορρύπανσης να έχει ανατεθεί αρχικά σε άλλη εταιρεία και ξαφνικά, υπό μυστηριώδεις συνθήκες, οι εργασίες τους να διακόπτονται για να αναλάβει η ΤΠΠ. Μάλιστα, σε κάποια άλλα περιστατικά οι Λιμενικές Αρχές είχαν δώσει απευθείας εντολή στην ΤΠΠ να αναλάβει το έργο απορρύπανσης, χωρίς να έχουν προσκληθεί σχετικά άλλες εταιρείες που εκτελούν ίδιες εργασίες, με αποτέλεσμα να καταστρατηγείται κάθε έννοια ανταγωνισμού, τόσο αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες αντιρρύπανσης όσο και με το κόστος αυτών.  

Αποτέλεσμα της ανάθεσης των εργασιών αντιρρύπανσης του ΑΛΦΑ 1 στην ΤΠΠ ήταν αφενός η ρύπανση να λάβει πολύ μεγαλύτερη έκταση από την αρχικώς αναμενόμενη και αφετέρου να διογκωθεί το κόστος των εργασιών. Συγκεκριμένα, η ΤΠΠ ήγειρε αξίωση για αμοιβές ύψους 15εκ Ευρώ κατά προσέγγιση, ποσό το οποίο αμφισβήτησαν οι πραγματογνώμονες της πλοιοκτήτριας και της ΑΙΓΑΙΟΝ, καθώς επίσης και ο εξειδικευμένος σε περιπτώσεις εκτεταμένης ρύπανσης διεθνής οργανισμός ITOPF (που λειτουργεί υπό την αιγίδα του Διεθνούς Κεφαλαίου Αποζημίωσης Ζημιών Ρύπανσης από Πετρέλαιο, που είναι γνωστό ως «το Διεθνές Κεφάλαιο» ή «IOPCF»), οποίος  ενέκρινε αρχικά ως εύλογη για την ΤΠΠ μία αμοιβή μικρότερη των 4 εκ Ευρώ.

Η ΤΠΠ κατέθεσε αγωγή κατά της  ΑΙΓΑΙΟΝ, της πλοιοκτήτριας του πλοίου καθώς και του Διεθνούς Κεφαλαίου, επιδιώκοντας βασικά να εισπράξει την αποζημίωσή της μόνον από το Διεθνές Ταμείο, ενώ επί της ουσίας δεν απέδωσε ευθύνες στην ΑΙΓΑΙΟΝ για την καταβολή της αποζημίωσης.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η αιτία  για την οποία δεν προκύπτει υποχρέωση της ΑΙΓΑΙΟΝ για καταβολή ασφαλιστικής αποζημίωσης είναι διότι βάσει της Διεθνούς Σύμβασης 1992 για την Αστική Ευθύνη Ζημιών Ρύπανσης από Πετρέλαιο (γνωστή ως «CLC»)  όταν το πλοίο μεταφέρει «βαρύ» πετρέλαιο κάτω των 2.000 τόνων, δεν υπάρχει ευθεία αξίωση κατά της ασφαλιστικής εταιρείας για την κάλυψη της ζημίας, με αποτέλεσμα όλες οι αξιώσεις που σχετίζονται με τη ρύπανση να καλύπτονται από το Διεθνές Κεφάλαιο. Εν προκειμένω, το δεξαμενόπλοιο ΑΛΦΑ 1 μετέφερε περίπου 1.800 τόνους βαρύ πετρέλαιο, οπότε δεν θα έπρεπε να τεθεί κανένα ζήτημα ευθύνης της ΑΙΓΑΙΟΝ για την καταβολή αποζημίωσης, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου είχε παραβεί εγγυητικούς όρους της ασφαλιστικής σύμβασης και συνεπώς η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν είχε υποχρέωση αποζημίωσης.

Παραδόξως, το Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιά αποφάσισε στον πρώτο βαθμό ότι η ΑΙΓΑΙΟΝ είναι υπεύθυνη εν προκειμένω έναντι της ΤΠΠ και επιδίκασε, σχεδόν χωρίς καμία ουσιαστική μείωση στα τιμολόγια της ΤΠΠ, το μεγαλύτερο μέρος του διεκδικούμενου ποσού των 15εκ ευρώ, αγνοώντας τις εμπεριστατωμένες γνωματεύσεις όλων των εμπειρογνωμόνων που κατέθεσαν στο Δικαστήριο, βάσει των οποίων η εύλογη αποζημίωση που δικαιούταν η ΤΠΠ ήταν μικρότερη από 4 εκ. Ευρώ.

Σε βάρος της παραπάνω απόφασης ασκήθηκαν εφέσεις από την ΑΙΓΑΙΟΝ και την πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου, οι οποίες συζητήθηκαν τον Μάρτιο του 2017.

Εν τω μεταξύ, ενώ το Διεθνές Κεφάλαιο ενώ αρχικά είχε εκφράσει την άποψη ότι η ΤΠΠ έπρεπε να αποζημιωθεί με ένα ποσό μικρότερο των 4 εκ Ευρώ, λίγο πριν την εκδίκαση της παραπάνω έφεσης, υπό μυστηριώδες συνθήκες έκανε στροφή 180 μοιρών και αποζημίωσε την ΤΠΠ με το υπέρογκο ποσό των 12 εκ. Ευρώ, χωρίς ουδέποτε να δικαιολογήσει τη μεταστροφή στη στάση του. Έκτοτε δε, συμπορεύτηκε με την ΤΠΠ σε κοινό δικαστικό αγώνα κατά της πλοιοκτήτριας και της ΑΙΓΑΙΟΝ, ενώ στις αρχές Ιανουαρίου 2017 η ΤΠΠ και το Διεθνές Κεφάλαιο έφτασαν στο σημείο να προσημειώσουν ολόκληρη την ακίνητη περιουσία της ΑΙΓΑΙΟΝ, χωρίς να έχουν σχετικό δικαίωμα από τον Νόμο και μάλιστα χωρίς καν να ειδοποιήσουν την ΑΙΓΑΙΟΝ. Τελικά, η ΑΙΓΑΙΟΝ κατάφερε μετά από αρκετούς μήνες (και ενώ αναγκάστηκε να δαπανήσει σημαντικά ποσά για γνωμοδοτήσεις Καθηγητών Πανεπιστημίου, δικηγορικές αμοιβές και έξοδα) να ελευθερώσει το μεγαλύτερο μέρος της ακίνητης περιουσία της, έχοντας κερδίσει τρεις διαδοχικές δίκες με αντιδίκους το Διεθνές Κεφάλαιο και την ΤΠΠ.

Παρά τα παραπάνω γεγονότα, η «λυσσαλέα» επίθεση του Διεθνούς Κεφαλαίου και της ΤΠΠ κατά της ΑΙΓΑΙΟΝ συνεχίζεται, καθώς έχουν απειλήσει τη Διοίκηση της ΑΙΓΑΙΟΝ με μηνύσεις επειδή τόλμησε να διαθέσει ένα ακίνητό της προκειμένου με το εισπραχθέν τίμημα να αποζημιώσει ασφαλισμένους. Ενόψει αυτού, η ΑΙΓΑΙΟΝ ζήτησε από την Τράπεζα της Ελλάδος, ως Εποπτική Αρχή, αν δύναται, να προστατεύσει την ΑΙΓΑΙΟΝ και τους ασφαλισμένους της από την παραπάνω επίθεση, η οποία αναμένεται να ενταθεί σε περίπτωση που η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν δικαιωθεί από το Εφετείο Πειραιά στην παραπάνω έφεση που άσκησε, επί της οποίας αναμένεται σύντομα να εκδοθεί απόφαση.

Δυστυχώς, η Εποπτική Αρχή, επικαλούμενη τις νέες ρυθμίσεις του θεσμικού πλαισίου για τις ασφαλιστικές εταιρείες, μας ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να λάβει θέση, παρά μόνο αν στην εταιρεία τοποθετηθεί εκκαθαριστής.

Ενόψει των παραπάνω, η Διοίκηση και οι Μέτοχοι της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι πιστεύουν ακράδαντα ότι η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν έχει καμία υποχρέωση να καταβάλει καμία αποζημίωση σε σχέση με τη ρύπανση που προκάλεσε το ΑΛΦΑ 1, αξιολογώντας ότι η επικείμενη απόφαση του Εφετείου Πειραιά είναι απρόβλεπτη (ιδιαίτερα αν ληφθεί υπόψη ότι τόσο στη δική μας αντιδικία, όσο και σε άλλες αντιδικίες της ΤΠΠ με άλλα φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκδόθηκαν αποφάσεις των Δικαστηρίων του Πειραιά που προκάλεσαν την έκπληξη των νομικών κύκλων) και ενδέχεται να επικυρώσει αυτή του Πρωτοδικείου, εκτίμησαν ότι ο κίνδυνος στον οποίο θα εκτεθεί η εταιρεία και τα δικαιώματα των 400 περίπου ασφαλισμένων και παθόντων είναι πολύ μεγάλος και ενόψει αυτού κατέθεσαν αίτηση στην Εποπτική Αρχή για τον διορισμό εκκαθαριστή στην ΑΙΓΑΙΟΝ.    

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οι Μέτοχοι της ΑΙΓΑΙΟΝ, σε περίπτωση που το Εφετείο Πειραιά απορρίψει την έφεση της εταιρείας, θα ζητήσουν από τον εκκαθαριστή της εταιρείας να ασκήσει αναίρεση στον Άρειο Πάγο και στη συνέχεια να απευθυνθεί και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, καθώς διαθέτουν γνωμάτευση κορυφαίου Βρετανού νομομαθούς που ειδικεύεται σε θέματα θαλάσσιας ρύπανσης,  ο οποίος καταλήγει στο συμπέρασμα ότι  βάσει της ορθής ερμηνείας της Διεθνούς Σύμβασης CLC, στη συγκεκριμένη περίπτωση η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν φέρει καμία ευθύνη για να αποζημιώσει την ΤΠΠ ή το Διεθνές Κεφάλαιο.

Σημειωτέον, ότι η συγκεκριμένη υπόθεση συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της παγκόσμιας ναυτιλίας και οποιαδήποτε απόφαση θα δημιουργήσει δεδικασμένο για ανάλογα περιστατικά ανά τον κόσμο, οπότε η ΑΙΓΑΙΟΝ εύλογα ανέμενε ότι οι Δικαστές του Πειραιά θα αντιμετώπιζαν τη συγκεκριμένη υπόθεση με τη δέουσα προσοχή. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, σε περίπτωση που η απόφαση του Εφετείου Πειραιά δεν δικαιώσει την ΑΙΓΑΙΟΝ, οι Μέτοχοι της ΑΙΓΑΙΟΝ θα ζητήσουν να εξαντληθεί κάθε πιθανό ένδικο μέσο για την ακύρωσή της.

Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Εποπτική Αρχή, τους συνεργάτες και τους συνεργαζόμενους δικηγόρους της ΑΙΓΑΙΟΝ για την υποστήριξή τους και την συνδρομή τους για την ομαλή έκβαση της εκκαθάρισης της εταιρείας μας, έχοντας πάντοτε ως γνώμονα, να πληρωθούν, στο μέτρο του δυνατού, όλες οι εκκρεμείς απαιτήσεις κατά της ΑΙΓΑΙΟΝ.


Οδηγός για τα ανασφάλιστα οχήματα από την ΑΑΔΕ - Προθεσμία 30 ημερών για να ασφαλιστούν

Στη σύνταξη και δημοσίευση ενός Πληροφοριακού Οδηγού για την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν τα ανασφάλιστα οχήματα, ώστε να αποτραπεί ο εντοπισμός, ως ανασφάλιστων, οχημάτων σε μια σειρά περιπτώσεων, προχώρησαν το Υπουργείο Οικονομικών, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, και η Γενική Δεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής. Η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει δείξει ότι, για τη διόρθωση της «εικόνας» των οχημάτων που ανάγεται σε αιτίες του παρελθόντος είναι αναγκαία, πρωτίστως, η ορθή ενημέρωση και η συμβολή των ίδιων των πολιτών.

Ο Πληροφοριακός Οδηγός έχει τη μορφή συχνών ερωτήσεων - απαντήσεων (FAQ) και αφορά τόσο τους κατόχους οχημάτων, οι οποίοι έλαβαν ειδοποιητήρια ανασφάλιστου οχήματος κατά το διασταυρωτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε την 06.06.2017, όσο και εκείνους που, ενώ δεν έλαβαν ειδοποιητήρια στο πλαίσιο της πρώτης διασταύρωσης, γνωρίζουν ότι εμπίπτουν σε μια από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στον Οδηγό και θα πρέπει να μεριμνήσουν, ώστε να μην εντοπιστούν ως ανασφάλιστα τα οχήματά τους κατά τους επόμενους διασταυρωτικούς ελέγχους.



Σημειώνεται ότι η διενέργεια της ηλεκτρονικής διασταύρωσης για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, η οποία έχει αυξημένη κοινωνική σημασία, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 06.06.2017, από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, και επέφερε ένα απτό αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι κατά το διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιούνιο του 2017, οπότε και δενεργήθηκε η πρώτη διασταύρωση, οι ασφαλίσεις οχημάτων αυξήθηκαν κατά 510.000, σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αγγίζοντας, για πρώτη φορά, το ιστορικό μέγεθος των 6,26 εκ. ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα. Συνεπώς, χάρη στη νέα αυτή δράση, ο δημόσιος κίνδυνος από την κυκλοφορία στους δρόμους ενός τόσο μεγάλου αριθμού ανασφάλιστων οχημάτων, μειώθηκε δραστικά. 

Ταυτόχρονα όμως, η ηλεκτρονική διασταύρωση κατέδειξε και μια σειρά αστοχιών που οφείλονται, τόσο σε εσωτερικές διοικητικές αδυναμίες -που ξεκινούν αρκετά χρόνια πριν-, όσο και στην κακή ενημέρωση ή αμέλεια των πολιτών.

Σε συνέχεια της πρώτης διασταύρωσης, η δημόσια διοίκηση ανέλαβε πρωτοβουλίες αλλαγής του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, ώστε να δώσει στους πολίτες τη δυνατότητα να διορθώσουν την «εικόνα» του οχήματός τους, όπως αυτή τηρείται στο Μητρώο Οχημάτων. Παράλληλα, αναπτύχθηκε έντονη συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών, με σκοπό την αναβάθμιση της επικοινωνίας των πληροφοριακών συστημάτων που παρακολουθούν και ενημερώνουν την κατάσταση και τον κύκλο ζωής κάθε οχήματος. Η συνεργασία αυτή και ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών θα επιφέρει, στο προσεχές διάστημα, μείωση της γραφειοκρατίας και της προσέλευσης των πολτών στις Δ.Ο.Υ., για τη δήλωση γεγονότων που σχετζονται με την ιδιοκτησία οχήματος και που έχουν προηγουμένως δηλωθεί σε άλλη δημόσια υπηρεσία.

Ενόψει των ανωτέρω υπογραμμίζεται ότι, ο έλεγχος της ασφάλισης των οχημάτων αποτελεί δράση κοινωνικής ευθύνης και για το λόγο αυτό η τήρηση της συγκεκριμένης υποχρέωσης από τους πολίτες θα πρέπει να είναι διαρκής.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται ότι, μετά το πέρας 30 ημερών από την έκδοση του συγκεκριμένου Πληροφοριακού Οδηγού, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα διενεργήσει την επόμενη ηλεκτρονική διασταύρωση, σε ημερομηνία που δεν θα ανακοινωθεί εκ των προτέρων. Εφεξής, τηρώντας τις απαιτήσεις του νόμου 4141/2013, θα διενεργεί τουλάχιστον δυο ηλεκτρονικές διασταυρώσεις κάθε έτος, σε ημερομηνίες που επίσης δεν θα ανακοινώνονται εκ των προτέρων.

Διάβασε αναλυτικά των Πληροφοριακό Οδηγό εδώ.




21 Φεβ 2018

Allianz: Πρώτη θέση στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Ο Δείκτης NPS αποτελεί διεθνώς ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα Net Promoter Score από το 2006, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Ομίλου Allianz και σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών MRB Hellas. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz, εκτός από το να αξιολογεί την πρόθεση σύστασης της εταιρείας, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών NPS, επεκτείνεται και στην αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης αλλά και της επαφής με τα διαφορετικά «κανάλια» επικοινωνίας της μάρκας.

«Η πελατοκεντρικότητα αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής της Allianz. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μας άριστη εξυπηρέτηση, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, ικανές να ανταποκριθούν στις σύνθετες ανάγκες του. Η ανάδειξή μας, για 3η συνεχόμενη χρονιά ως Ηγέτη Πιστότητας στις Γενικές Ασφαλίσεις μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας προσφέρει νέα, ισχυρότερα κίνητρα ώστε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας και να παραμείνουμε στην κορυφή!»,δήλωσε η Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος.

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ξεπερνούν τα 25 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις το 2017

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική κατέβαλλε για μια ακόμη χρονιά το 2017, υψηλές αποζημιώσεις στους ασφαλισμένους της που ξεπέρασαν τα 25 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι στις παραπάνω αποζημιώσεις, συμπεριλαμβάνεται και η περίπτωση των ζημιών στην περιοχή της Μάνδρας Αττικής, όπου η ΜΙΝΕΤΤΑ προχώρησε σε αποζημιώσεις για κατεστραμμένα οχήματα από πλημμύρα. Στα συγκεκριμένα ασφαλιστικά συμβόλαια δεν συμπεριλαμβανόταν κάλυψη Φυσικών Φαινόμενων, ωστόσο οι κάτοχοι των οχημάτων αποζημιώθηκαν μέσω της κάλυψης του επιδόματος ολοσχερούς καταστροφής, κάλυψη που συμπεριλαμβάνεται ακόμα και στο βασικό ασφαλιστήριο της ΜΙΝΕΤΤΑ.

Και το 2017, οι πελάτες της ΜΙΝΕΤΤΑ περιέβαλλαν με την εμπιστοσύνη τους την εταιρεία, η οποία εμφάνισε σημαντικό ποσοστό διατηρησιμότητας συμβολαίων, καθώς και σημαντική αύξηση της παραγωγής της με ποσοστό που ξεπέρασε το 15%.

Ανταποκρινόμενη έμπρακτα στην εμπιστοσύνη των πελατών της, η ΜΙΝΕΤΤΑ διατηρεί αναλλοίωτες τις αξίες της στον χρόνο, με βασική της αρχή τη σωστή εξυπηρέτηση και την άμεση και δίκαιη αποζημίωση των ασφαλισμένων της, καθώς και τη συνεχή υποστήριξη των συνεργατών της.




Interasco: Νέα Υποδιευθύντρια Πωλήσεων η Ειρήνη Νικολοπούλου

Την έναρξη συνεργασίας της με την κα Ειρήνη Νικολοπούλου, από τη θέση της Υποδιευθύντριας Πωλήσεων, ανακοίνωσε η Ιnterasco Α.Ε.Γ.Α.

Ως Υποδιευθύντρια, η κα Νικολοπούλου πρόκειται να συμβάλλει καθοριστικά στην περαιτέρω ενίσχυση και ενδυνάμωση του δυναμικού της εταιρείας.

Σχολιάζοντας την έναρξη της συνεργασίας ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco Α.Ε.Γ.Α. κ. Κάρολος Σαϊας δήλωσε ότι, «ξεκινάμε την συνεργασία με την κα Ειρήνη Νικολοπούλου, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός κορυφαίου επιπέδου ανθρώπινου δυναμικού πωλήσεων, για τη δημιουργία του οποίου θα έχουμε την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε την πολύτιμη γνώση και εμπειρία που διαθέτει».

Η κα Νικολοπούλου έχει διατελέσει για πάνω από είκοσι χρόνια, κορυφαίο στέλεχος στην ασφαλιστική αγορά.


INTERAMERICAN: 213,8 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις και πληρωμές κατά το 2017

Η αποστολή της INTERAMERICAN να συμβάλλει διαρκώς στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών της με σύγχρονους όρους επαληθεύεται, κατά κύριο λόγο, με την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της σε αποζημιώσεις και πληρωμές. Η εταιρεία, κατά το 2017, κατέβαλε σε ασφαλισμένους και λοιπούς δικαιούχους συνολικά 213,8 εκατ. ευρώ σε 373.760 περιπτώσεις, που αντιστοιχούν σε μέσο όρο 1.024 πληρωμών ημερησίως.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περιπτώσεις που διαχειρίστηκε η INTERAMERICAN πέρυσι με καταβολή ποσού και υπηρεσία βοήθειας -οδικής και άμεσης ιατρικής- αθροιστικά ανέρχονται σε 813.604. Δηλαδή, η εταιρεία αντιμετώπισε με ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση 2.229 περιπτώσεις ημερησίως, κατά μέσο όρο, αυξημένες κατά 3,7% σε σχέση με το 2016, γεγονός που συνδέεται και με την αύξηση του πελατολογίου της κατά το 2017. Η συνολική ικανοποίηση των πελατών, που σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της INTERAMERICAN για το 2017 φθάνει στο 88,4%, αυξημένη κατά 4,8% σε ετήσια βάση, αποτελεί αναγνώριση της αξίας που η εταιρεία αποδίδει στους ασφαλισμένους της. Για την Anytime, ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου, η ικανοποίηση των πελατών ανέρχεται στο 90%.


Αναλυτικά, στον κλάδο ασφαλίσεων ζωής, η INTERAMERICAN κατέβαλε για θανάτους, λήξεις συμβολαίων και συντάξεις, ανικανότητες και εξαγορές συνολικά 69,3 εκατ. ευρώ σε 20.964 περιπτώσεις. Είναι αξιοσημείωτο, ως λύση-απάντηση στις φθίνουσες συντάξεις της κοινωνικής ασφάλισης, ότι η εταιρεία πλήρωσε πέρυσι σε συντάξεις 34,5 εκατ. σε 6.462 δικαιούχους. Στην ασφάλιση υγείας, τομέα προτεραιότητας στην εταιρική στρατηγική, οι αποζημιώσεις έφθασαν στα 52,1 εκατ. για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας, χειρουργικές επεμβάσεις, νοσηλείες και επιδόματα σε σύνολο 208.378 περιπτώσεων.

Στους κλάδους ασφαλίσεων κατά ζημιών, αποζημιώθηκαν με 75 εκατ. ευρώ 60.226 δικαιούχοι για ζημιές στην περιουσία τους (κατοικία, επιχείρηση, αυτοκίνητο), αστική ευθύνη, νομική προστασία και άλλες καλύψεις κινδύνων, με τις αποζημιώσεις του κλάδου αυτοκινήτου να κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο (55,4 εκατ.). Ωστόσο, σημειώθηκε μείωση ποσού αποζημιώσεων κατά 2,6% έναντι του 2016, καθώς και μείωση κατά 3,1% της μέσης αποζημίωσης στα 1.025 ευρώ, λόγω της συνεχούς βελτίωσης στην καθετοποιημένη διαχείριση των ζημιών. Εξάλλου, πέρυσι πληρώθηκαν απευθείας από την εταιρεία 20.081 πελάτες της που ήταν αναίτιοι σε τροχαία ατυχήματα (μέσω του φιλικού διακανονισμού), ενώ για 12.228 πελάτες που αποκατέστησαν ζημιές των αυτοκινήτων τους σε συνεργαζόμενα συνεργεία, η εταιρεία πλήρωσε απευθείας χωρίς την εμπλοκή τους σε συναλλαγή. Επισημαίνεται ότι οι υποθέσεις που οδηγούνται στα δικαστήρια για την INTERAMERICAN, στον κλάδο αυτοκινήτου, είναι ελάχιστες και υπολογίζονται κάτω του 2%. Αμελητέο είναι και το ποσοστό παραπόνων στους κλάδους των γενικών ασφαλίσεων, με έναν παραπονούμενο ανά 1.255 περιπτώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου και έναν ανά 788 περιπτώσεις στους εκτός αυτοκινήτου κλάδους.

Στις ομαδικές ασφαλίσεις, που σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση κύκλου εργασιών πέρυσι, η εταιρεία κατέβαλε 17,4 εκατ. ευρώ σε 84.192 ασφαλισμένους με ομαδικά συμβόλαια ζωής-υγείας και ζημιών, συνταξιοδοτικά και υγείας τύπου Medisystem.

«Είμαστε υπερήφανοι για την ακέραια εκπλήρωση των προσδοκιών των πελατών μας, όσον αφορά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών αναγκών τους και την απόδοση αποζημιώσεων» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, υπογραμμίζοντας: «Εξελίσσουμε και βελτιώνουμε συνεχώς τις διαδικασίες και τους χρόνους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων αξιοποιώντας, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού, τους αυτοματισμούς νέων εφαρμογών, καθώς και τη λειτουργία εξειδικευμένων συστημάτων, όπως είναι το Customer Relationship Management. Ο συνολικός σχεδιασμός μας για την εστίαση στον πελάτη αποσκοπεί στην περαιτέρω ενίσχυση και μακρόχρονη σταθερότητα της σχέσης εμπιστοσύνης μαζί του. Επιζητούμε, με τη συνέπεια, την αμεσότητα και αντικειμενικότητα, να αποδεικνύουμε καθημερινά αυτή την αποστολή μας και στις οικονομικές υποχρεώσεις μας προς τους δικαιούχους».


20 Φεβ 2018

Έκθεση ζωγραφικής της Μαρίας Ζιάκα στο Χώρο Τέχνης «ΣΤΟArt ΚΟΡΑΗ» της Εθνικής Ασφαλιστικής

Την Τρίτη 6 Μαρτίου 2018 και ώρα 19.00, θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια  της έκθεσης ζωγραφικής της Μαρίας Ζιάκα, με τίτλο «Atramentum», στο Χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ». Η ενότητα αυτή αποτελείται από  έργα ζωγραφισμένα με κάρβουνο και ακρυλικά, κυρίως σε χαρτί.

Η Μαρία Ζιάκα σπούδασε ζωγραφική στην Accademia di Belle Arti στην Φλωρεντία και συνέχισε τις σπουδές της στη ζωγραφική και χαρακτική στις σχολές Byam Shaw και City and Guilds of London Art School και διακοσμητική στο Hammersmith – Chelsea στο Λονδίνο. Είναι ιδρυτικό μέλος της Ένωσης Ελλήνων Χαρακτών και έχει τιμηθεί δύο φορές με το Α΄ Βραβείο από τη Στέγη Καλών Τεχνών και Γραμμάτων για τη χαρακτική. Έχει οργανώσει πλήθος ατομικών εκθέσεων και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έργα της βρίσκονται στην Εθνική Πινακοθήκη στην Αθήνα, στις Πινακοθήκες των Δήμων Ρόδου, Θεσσαλονίκης και Αγίας Παρασκευής, στο Υπουργείο Πολιτισμού, στο Κέντρο Σύγχρονης Εικαστικής Δημιουργίας Ρεθύμνης, στην Πινακοθήκη Κανακάκη, στο Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Νικόπολης και σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ακολουθεί κείμενο της αρχαιολόγου και κρητικού τέχνης Βιβής Βασιλοπούλου, για το έργο «Atramentum»* της Μαρίας Ζιάκα:

«Ιστορικά, η Τέχνη και το μαύρο έχουν γνωρίσει ένα πρώιμο αρχετυπικό ειδύλλιο, που δεν ξεπεράστηκε ποτέ, παρά τις υφέσεις στη σχέση τους και τις κτητικές επιδρομές των άλλων χρωμάτων. Η Τέχνη ποντάρει πολύ στο μαύρο, το οποίο μπορεί να μην ανήκει στο φάσμα των χρωμάτων, όπως το όρισε η παράδοση και ο Νεύτων, αλλά ήταν πάντα ένας δυνατός «παίχτης» στην παλέτα των ζωγράφων. Το μαύρο έλκει δημιουργικά, όπως η μελαγχολία και η ετυμολογία της, κάθε καλλιτέχνη που σκέπτεται με το πινέλο. Η Μαρία Ζιάκα σχεδιάζει και αναπλάθει μ’ αυτό τον δικό της κόσμο, έναν ιδιότυπο οικισμό για το πνεύμα των αντιθέσεων που τονίζουν τις διαφορές, ενώ υπογράφουν μια νέα συνθήκη συμβίωσης. Ένα παράθυρο αντίστασης στα συμπαγή στερεότυπα, καταδεικνύει αυτή η ενότητα. Μια διακήρυξη για το δικαίωμα στη συνύπαρξη των αντιθέτων. Η πόλωση ανήκει στις παρενέργειες. Η Μαρία Ζιάκα προσδίδει, από την πλευρά της στο μαύρο το κύρος που του ανήκει και στο άσπρο τη δύναμη που δικαιούται και διαθέτει.

* Atramentum : μαύρο κατά την αρχαιότητα, αναφέρεται αρχικά από τον Πλίνιο».

Groupama Ασφαλιστική: Χρυσό βραβείο στα Hellenic Responsible Business Awards 2018

Η Groupama Ασφαλιστική απέσπασε το χρυσό βραβείο στην ενότητα «Ιδιωτικές Επιχειρήσεις» και στην κατηγορία «Έρανοι/Φιλανθρωπικές Δραστηριότητες», στο πλαίσιο των φετινών Hellenic Responsible Business Awards που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.

Συγκεκριμένα, η Groupama Ασφαλιστική έλαβε την ανώτατη τιμητική διάκριση για τις δράσεις ανιδιοτελούς προσφοράς της στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, γεγονός το οποίο αποτελεί επιβράβευση για την επιλογή της εταιρίας να υποστηρίζει σταθερά και έμπρακτα τον συγκεκριμένο οργανισμό τα τελευταία 10 χρόνια, μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικά περιβάλλον. Παράλληλα, αυτό το βραβείο επιβεβαιώνει την πάγια δέσμευση της Groupama Ασφαλιστικής να υλοποιεί συστηματικά Ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας, θέτοντας, με αυτόν τον τρόπο, την κοινωνία στο επίκεντρο της δράσης της.

Τα Hellenic Responsible Business Awards διοργανώνονται από την Boussias Communications και αποτελούν το θεσμό αναγνώρισης της επιχειρηματικής αριστείας. Στη φετινή τελετή, η Groupama Ασφαλιστική εκπροσωπήθηκε από τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή της εταιρίας, κ. Laurent Thuillier, ο οποίος και παρέλαβε το χρυσό βραβείο, καθώς και από τον Τομέα Επικοινωνίας και ΕΚΕ.

Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να πρωτοστατεί σε ενέργειες κοινωνικού χαρακτήρα, με σκοπό την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.



ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Διήμερο ταξίδι και εκδήλωση βράβευσης συνεργατών Στερεάς Ελλάδος

Ένα ξεχωριστό διήμερο είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι συνεργάτες Στερεάς Ελλάδος της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική στην Καλαμπάκα, στις 10 & 11 Φεβρουαρίου 2018.

Κατά τη διάρκεια του διημέρου, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική σε συνεργασία με τις Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Σταμάτη, πραγματοποίησε εκδήλωση, η οποία περιλάμβανε τις βραβεύσεις των συνεργατών της Στερεάς Ελλάδος, την ενημέρωση τους για τα νέα προγράμματα της και την κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας .

Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο πολυτελές ξενοδοχείο Αμαλία, τα στελέχη της ΔΥΝΑΜΙΣ είχαν την ευκαιρία να βρεθούν κοντά στους συνεργάτες τους, να ανταλλάξουν απόψεις και να συζητήσουν για τα νέα δεδομένα της ασφαλιστικής αγοράς.

Κατά την εναρκτήρια ομιλία του ο κ. Iωάννης Σταμάτης, Σύμβουλος Διοίκησης Ανάπτυξης Πωλήσεων της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, έδωσε έμφαση στην ιδιαίτερη σχέση που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια η εταιρία με τους συνεργάτες της.

Μεταξύ άλλων ανέφερε: «H ΔΥΝΑΜΙΣ, με την προσωποκεντρική πολιτική ανάπτυξης που εφαρμόζει, έχει δημιουργήσει μία ξεχωριστή σχέση με τους συνεργάτες και τους πελάτες της. Η εταιρία στηρίζεται σε εσάς και αναγνωρίζει τη συμβολή σας στη δημιουργία μίας ισχυρής ασφαλιστικής που αναπτύσσεται, πετυχαίνει τους στόχους της και προοδεύει. Το 2017 ήταν μία ακόμη επιτυχής χρονιά για τη ΔΥΝΑΜΙΣ, που κατέγραψε υψηλή κερδοφορία. Και βέβαια, το θετικό αυτό αποτέλεσμα μετακυλίεται και στους συνεργάτες.»

O Επιχειρησιακός & Τεχνικός Διευθυντής της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, κ. Κίμων – Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος, μίλησε στους συνεργάτες για την αναπτυξιακή πορεία της εταιρίας, την αύξηση των οικονομικών της μεγεθών το 2017 και τους επόμενους στόχους της.

Μεταξύ άλλων τόνισε: «Το 2017, για μία ακόμη χρονιά συνεχίσαμε να επενδύουμε σε νέους επιστήμονες, πραγματοποιήσαμε εκπαιδεύσεις στο υφιστάμενο προσωπικό και επενδύσαμε σε νέες τεχνολογίες και μηχανογραφικά συστήματα, διασφαλίζοντας την παροχή των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών στους συνεργάτες μας. Παράλληλα, η ΔΥΝΑΜΙΣ προχώρησε στην αγορά ενός νέου πολυτελούς κτηρίου, στο Μαρούσι, επί της Λ.Κηφισίας, στο οποίο θα στεγάσει τα γραφεία της και τις υπηρεσίες της, εντός του 2018. Προτεραιότητα μας για το νέο έτος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ισχυροποίησης της θέσης της ΔΥΝΑΜΙΣ και στους λοιπούς κλάδους.»

Η κα. Νίκη Κριτσωτάκη, Υποδιευθύντρια Παραγωγής της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, ενημέρωσε τους συνεργάτες για τα νέα προϊόντα λοιπών κλάδων και τις αλλαγές που πραγματοποίησε η εταιρία, καθιστώντας ακόμα πιο ελκυστικά τα προγράμματα της.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της επισήμανε:
«Τα προϊόντα λοιπών κλάδων θα αποτελέσουν τον πυρήνα ανάπτυξης για αυτή τη χρονιά και φροντίσαμε να τα κάνουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικά.

Το Dynamis Home Flex περιλαμβάνει την βασική κάλυψη FLEX και αποτελεί την καλύτερη βάση για να διαμορφώσετε από κοινού με τον πελάτη το πρόγραμμα που καλύπτει τις ανάγκες του προσθέτοντας πακέτα προαιρετικών καλύψεων.

Το Dynamis Loan, είναι ειδικά σχεδιασμένο για ενυπόθηκες κατοικίες, ενώ η κορωνίδα των προγραμμάτων είναι το Dynamis Home Premium που παρέχεται στις μόνιμες κατοικίες χωρίς απαλλαγές.»

Από την πλευρά του ο κ. Θεόδωρος Λιώκης, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, μέσα από μια σύντομη ανάλυση των πυλώνων της επιστήμης του Marketing, ενημέρωσε τους συνεργάτες για την ευρύτερη στρατηγική της εταιρίας αλλά και για τις επιμέρους ενέργειες προώθησης της στην ευρύτερη περιοχή της Στερεάς Ελλάδος, που στόχο έχουν να αυξήσουν το brand awareness της ΔΥΝΑΜΙΣ και κατά συνέπεια να διευκολύνουν τις πωλήσεις των συνεργατών.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ αναγνωρίζοντας την προσφορά των συνεργατών της στην πρόοδο και την ανάπτυξη της, προχώρησε στις ανάλογες βραβεύσεις συνεργατών.


ΙΑΣΩ General: Δωρεάν η συμμετοχή ασφαλισμένου για όλες τις αιματολογικές εξετάσεις με ΕΟΠΥΥ


Το ΙΑΣΩ General παρέχει δωρεάν τη συμμετοχή του ασφαλισμένου για όλες τις αιματολογικές εξετάσεις με ΕΟΠΥΥ από 15/2/2018 μέχρι και 30/4/2018 για όλους τους ασθενείς που θα επισκεφτούν τα εξωτερικά ιατρεία της κλινικής.

Με αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής προσφοράς, το ΙΑΣΩ General συνεχίζει να ευαισθητοποιεί το κοινό και να αναδεικνύει την αξία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παρέχοντας ποιοτική και ολοκληρωμένη ιατρική φροντίδα στον άνθρωπο ασθενή.