Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Πριν από 30 περίπου χρόνια, στον ασφαλιστικό κλάδο είχε ανοίξει μια νέα, αχαρτογράφητη περιοχή για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες. Η INTERAMERICAN είχε αναγνωρίσει την αναγκαιότητα καλύψεων για την υγεία και είχε διαθέσει, τα πρώτα ασφαλιστικά προϊόντα για τον νέο κλάδο. Το 1998 η εταιρεία, διαβλέποντας ότι οι ανάγκες φροντίδας της υγείας απαιτούσαν μια συνολική διαχείριση, δημιούργησε το πρώτο ασφαλιστικό Σύστημα Υγείας MEDISYSTEM, πρωτοποριακό για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, που παρέμεινε μοναδικό ως μοντέλο στην Ελλάδα.
Η νέα προσέγγιση
Σήμερα, η INTERAMERICAN αλλάζει το επίπεδο ασφαλιστικής προσέγγισης της υγείας με το ανατρεπτικά καινοτόμο νέο Σύστημα Υγείας «bewell». Το Σύστημα έρχεται να προσθέσει αξία για τον ασφαλισμένο, δεδομένου ότι τα τυπικά ασφαλιστικά προϊόντα υγείας δεν είναι, πλέον, επαρκή καθώς δεν ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες: αύξηση του προσδόκιμου ζωής, νέες ασθένειες, υψηλό κόστος, τεχνολογία στην υγεία, ενώ οι πολίτες είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα υγείας από ότι στο παρελθόν.
Το καινοτόμο Σύστημα Υγείας της εταιρείας έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία, σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης έρευνας γνώμης της ελληνικής κοινωνίας και του ιατρικού κλάδου σχετικά με τη δημόσια υγεία, οι παρεχόμενες υπηρεσίες έχουν επιδεινωθεί σημαντικά κατά τα τελευταία χρόνια. Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, ένας στους δύο πολίτες δυσκολεύεται να καλύψει τις δαπάνες υγείας και τέσσερεις στους δέκα -κυρίως άνω των 65 ετών- τις δαπάνες για φάρμακα, ενώ οι περισσότεροι πολίτες -δύο στους τρεις- αφ’ ενός δεν έχουν ενημερωθεί για το νέο, δημόσιο σύστημα πρωτοβάθμιας υγείας και αφ’ ετέρου, οι ενημερωμένοι εκτιμούν ότι το υποχρεωτικό παραπεμπτικό από τον οικογενειακό ιατρό δυσκολεύει την πρόσβαση σε ιατρούς ειδικότητας.
Το «bewell» χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα γνωρίσματα, που παρακολουθούν τις αναπτυσσόμενες δυναμικές (π.χ. γήρανση του πληθυσμού, αυστηρότερο νομικό πλαίσιο ασφάλισης) και δεν αφήνουν κανένα ζήτημα ασφάλισης της υγείας αναπάντητο. Η εταιρεία συνδέεται πολλαπλά με τον ασφαλισμένο στην καθημερινότητά του, δημιουργώντας μια νέα εμπειρία για τον ίδιο και την οικογένειά του και προσθέτοντας, στην περιφέρεια της ασφάλισης, μοναδικές υπηρεσίες βελτίωσης της ποιότητας ζωής με οικοσύστημα υγείας.
Ο μεγάλος αριθμός δυνητικών συνδυασμών και οι νέες καλύψεις, σε συνδυασμό με τις αθροιστικά παρεχόμενες εκπτώσεις (σε οικογενειακή ασφάλιση, καθώς και σχετικά με τον τρόπο πληρωμής και τους συνδυασμούς καλύψεων) και την απαλλαγή από συμμετοχή στις δαπάνες σε περίπτωση χρήσης των πολυϊατρείων και των ιατρών του δικτύου υγείας INTERAMERICAN, υπογραμμίζουν τη μοναδικότητα κάθε συμβολαίου. Το «bewell» βασίζεται σε προωθημένη λογική, με την οποία οι ανάγκες και δυνατότητες κάθε ατόμου, οικογένειας και κοινωνικής ομάδας, συνεκτιμώνται παραμετρικά, κάνοντας εφικτή μια ασφάλιση υγείας για όλους και σε κάθε ηλικία.
Η δομή του «bewell»
Πρόκειται για ένα σύγχρονο, εξαιρετικά ευέλικτο Σύστημα, που βασίζεται σε τρεις πυλώνες για πληρέστερη ασφάλιση υγείας και καλύτερη ποιότητα ζωής, οι οποίοι είναι:
Η εξατομικευμένη ασφάλιση προσιτού κόστους, μέσω πλήθους συνδυαστικών επιλογών (εκατοντάδων). Το συμβόλαιο διαμορφώνεται με συνεργασία εταιρείας και πελάτη και οι καλύψεις προσαρμόζονται στις πραγματικές ανάγκες και τις οικονομικές δυνατότητες του ασφαλιζομένου.
Η πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες μέσω ιδιόκτητων υποδομών και πλήθους συνεργασιών, που εξασφαλίζουν υψηλού επιπέδου ιατρικές, διαγνωστικές και νοσηλευτικές υπηρεσίες, ενώ υποστηρίζονται και με ολοκληρωμένη αντιμετώπιση περιστατικού.
Η δυνατότητα διαμόρφωσης ενός υγιεινού τρόπου ζωής, βασισμένου στην πρόληψη (διατροφή, σωματική άσκηση, υγιεινή και ανάπτυξη γνώσεων για την υγεία).
Το «bewell» περιλαμβάνει έξι τομείς επιλογών: ιατρούς και διαγνωστικές εξετάσεις, αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών, επιδόματα υγείας (νοσηλείας, χειρουργικής επέμβασης, σοβαρών ασθενειών), νοσηλεία λόγω ασθένειας ή ατυχήματος, νοσηλεία μόνο μετά από ατύχημα και φάρμακα που συνταγογραφούνται ηλεκτρονικά. Κέντρο αναφοράς των έξι τομέων εφαρμογής του νέου Συστήματος Υγείας της INTERAMERICAN αποτελεί η Γραμμή Υγείας 1010 της εταιρείας.
Για 7η συνεχόμενη χρονιά η ERGO Ασφαλιστική στήριξε ως χορηγός το Ladies Run, έναν αγώνα δρόμου με φιλανθρωπικό σκοπό που απευθύνεται αποκλειστικά σε γυναίκες. Στο πλαίσιο του φετινού Ladies Run που πραγματοποιήθηκε στις 21 Οκτωβρίου έτρεξαν 1.000 γυναίκες, συμμετέχοντας σε ένα θεσμό που φιλοδοξεί να αφήσει θετικό αποτύπωμα στην εποχή μας συνδυάζοντας την άμυλα, τη θηλυκότητα και την κοινωνική προσφορά.
Η ERGO Ασφαλιστική εγγυήθηκε την ασφάλεια των δρομέων, παρέχοντας δωρεάν κάλυψη προσωπικού ατυχήματος και αστικής ευθύνης σε όλες τις συμμετέχουσες. Επίσης προσέφερε στους δρομείς ένα πρακτικό goodie bag για την ασφάλεια των προσωπικών τους αντικειμένων και ένα αντιανεμικό για την προστασία των εθελοντών κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Στηρίζοντας το θεσμό οι ERGO Ladies ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν την ERGO Ladies Running Team αποτελούμενη από εργαζόμενες και φίλες της ERGO. Όλες μαζί ένιωσαν τη χαρά της συμμετοχής στον αγώνα, της υπέρβασης των ορίων τους και του τερματισμού, ενώ παράλληλα βοήθησαν με τη συμμετοχή τους να συγκεντρωθούν πόροι που θα κατευθυνθούν σε άλλες γυναίκες που έχουν ανάγκη, μέσω του σωματείου ΔΕΣΜΟΣ.
Κατά την απονομή των βραβείων στις νικήτριες ο Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ της ERGO κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, υπογράμμισε ότι «τo Ladies Run μετά από 7 χρόνια είναι πια θεσμός στα δρομικά δρώμενα. Είναι ένα έργο ξεχωριστό και δικό μας έργο είναι να το διατηρήσουμε σταθερό, για αυτό για άλλη μια φορά είμαστε δίπλα σε όλες τις Ladies προσφέροντάς τους τις ασφαλιστικές μας υπηρεσίες».
Στα γραφεία της Groupama Ασφαλιστικής βρέθηκαν την Τρίτη 23 Οκτωβρίου τρεις βετεράνοι αθλητές του στίβου, που διακρίθηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ατλάντα, το 1996. Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από τότε που έλαβαν ατομικά ασφαλιστήρια ζωής ως ένδειξη αναγνώρισης της προσφοράς τους στον ελληνικό αθλητισμό.
Η Όλγα Βασδέκη (άλμα εις μήκος-τριπλούν), ο Λάμπρος Παπακώστας (άλμα εις ύψος) και ο Άγγελος Παυλακάκης (100 μέτρα) συναντήθηκαν με τον Γενικό Διευθυντή της Groupama Ασφαλιστικής, Χρήστο Κάτσιο, και παρέλαβαν τις επιταγές για την είσπραξη του χρηματικού ποσού που απορρέει από τη λήξη των συμβολαίων τους.
Μετά το τέλος της συνάντησης, ο κ. Χρήστος Κάτσιος δήλωσε: «Η σημερινή επίσκεψη των τριών Ολυμπιονικών στα γραφεία μας, σίγουρα ξυπνάει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν του ελληνικού αθλητισμού! Η Όλγα, ο Λάμπρος και ο Άγγελος, έκαναν περήφανη την πατρίδα μας και, γι’ αυτό το λόγο, εμείς στην Groupama Ασφαλιστική είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που τους έχουμε ξανά κοντά μας για να τους παραδώσουμε το κεφάλαιο που συγκεντρώθηκε αυτά τα 20 χρόνια».
Η Groupama Ασφαλιστική, όπως πάντα πράττει, θα υποστηρίζει και θα επιβραβεύει αυτούς που παραμένουν προσηλωμένοι στους στόχους τους και εργάζονται σκληρά για να τους επιτύχουν.
Το Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2018, παγκόσμια ημέρα μείωσης των φυσικών καταστροφών, πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Σεισμός στο Μουσείο» για τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να ενημερωθούν για τα προγράμματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δημιουργήθηκαν με βάση την έκθεση. Το πρόγραμμα δημιούργησε το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας σε συνεργασία με την ΑΧΑ και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Επιστημονικός Υπεύθυνος Καθηγητής, κ. Γ. Γκαζέτας), μια πρωτοβουλία για την κατανόηση και πρόληψη του φυσικού φαινομένου του σεισμού.
Την Ημερίδα παρακολούθησαν 220 εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες, κυρίως από την Αττική, αλλά και την Χαλκίδα, τη Θήβα, την Κόρινθο και άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Χαιρετισμούς απηύθυνε η κ. Νικολ Κυριακοπούλου, Δρ. Γεωλογίας, Μέλος Δ.Σ. του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, η οποία δήλωσε «Το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, έχοντας σαν στόχο την εκπαίδευση και ενημέρωση του κοινού σε θέματα που σχετίζονται με το φυσικό μας περιβάλλον, έρχεται να συμπληρώσει με την Περιοδική αυτή έκθεση το έργο της Πολιτείας, σε ό,τι αφορά την πληροφόρηση των πολιτών και κυρίως των μαθητών, έτσι ώστε αυτοί να είναι προετοιμασμένοι σε περίπτωση σεισμού».
«Στην ΑΧΑ πιστεύουμε ότι ο ρόλος μιας σύγχρονης ασφαλιστικής επιχείρησης είναι ρόλος συμμάχου, συνοδοιπόρου του πολίτη. Οφείλουμε συνεπώς να ενημερώνουμε για τους κινδύνους, αλλά και να συμμετέχουμε στο κόστος της πρόληψης, προσδοκώντας σε ένα μελλοντικό χαμηλότερο κόστος αποκατάστασης. Στο πλαίσιο αυτού του ευρύτερου ρόλου και της κοινωνικής συνεισφοράς εντάσσεται και η παρούσα δράση της δημιουργίας μιας έκθεσης σεισμού», ανέφερε ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.
«Προετοιμαζόμαστε για μία στιγμή, την οποία ίσως δεν θα ζήσουμε ποτέ. Αλλά και αν γίνει, δεν είμαστε καταδικασμένοι. Υπάρχει αιτιοκρατική σχέση ανάμεσα στη γεωλογία και τη διέγερση, στη διέγερση και στη συμπεριφορά των κατασκευών, ανάμεσα στην προετοιμασία και στις συνέπειες. Αυτά θέλουμε να δείξουμε και κάπως έτσι φτάσαμε στην έκθεση αυτή. Μια έκθεση που έχει δανειστεί στοιχεία από την Ιαπωνία και την California και που –θα τολμήσω να πώ- κοιτάζει στα μάτια και ανταγωνίζεται αντίστοιχες εκθέσεις στις περιοχές αυτές», είπε, ο κ. Ράλλης Κουρκουλής, Δρ. Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του Καθηγητή κυρίου Γεώργιου Γκαζέτα.
Δρ. Ασημίνα Κούρου, Προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαίδευσης του Ο.Α.Σ.Π. «Προετοιμάσου από τώρα – Διαχείριση του σεισμικού κινδύνου στο σχολείο».
Αντιπύραρχος Αθανάσιος Μπαλάφας, Αξιωματικός Πυροσβεστικού Σώματος, «Η αποστολή του Πυρ/κού Σώματος και των ομάδων έρευνας & διάσωσης στο συν-καταστροφικό περιβάλλον του σεισμού – Ο ρόλος του ενεργού πολίτη».
Δρ. Γεράσιμος Χουλιάρας, Διευθυντής Ερευνών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς».
Δρ. Δημήτριος Καραγιάννης, Παιδοψυχίατρος, Διευθυντής κέντρου «ΑΝΤΙΣΤΙΞΗ» και Κ.ΠΨ.Υ., «Ψυχικές δυνάμεις που αναδύονται μέσα από τις ρωγμές των σεισμών».
Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τους σεισμούς, από την κατάλληλη προετοιμασία, την αντιμετώπιση έως την ψυχολογική στήριξη, να περιηγηθούν στην έκθεση, να «εξερευνήσουν» και να εξοικειωθούν με το φυσικό φαινόμενο.
Το ταξίδι αυτής της μοναδικής εκπαιδευτικής εμπειρίας που συνδέει την τεχνολογία με την ενημέρωση και την πρόληψη έχει ήδη ξεκινήσει και θα διαρκέσει έως και τον Ιούνιο 2019. Η έκθεση είναι ανοιχτή στα σχολεία και το ευρύ κοινό και όσοι την επισκεφθούν, θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για τον σεισμό μέσα από εικονική πραγματικότητα, βιωματικά εκθέματα, προσομοιωτή σεισμού, διαδραστικές εφαρμογές και εκπαιδευτικά βίντεο.
Λίγα λόγια για την έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο»
Η ψηφιακή έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» αποτελεί μία πρωτότυπη, εκπαιδευτική πρωτοβουλία που επιτρέπει στους επισκέπτες να «περιηγηθούν» και να γνωρίσουν καλύτερα το φυσικό φαινόμενο μέσα από διαδραστικές εφαρμογές και καινοτόμες μεθόδους υψηλής τεχνολογίας. Μοναδικά μοντέλα υδρογείων που δίνουν πληροφορίες για τους σεισμούς, εκπαιδευτικά βίντεο που παρουσιάζουν σημαντικούς σεισμούς του ελλαδικού χώρου από το 1900 έως σήμερα, μετάδοση σεισμικών δονήσεων σε πραγματικό χρόνο είναι μερικά από τα εκθέματα. Η διαδραστική εμπειρία της έκθεσης συμπληρώνεται με τη «σεισμική τράπεζα» και την «καρέκλα εικονικής πραγματικότητας», αλλά και τις εφαρμογές «Σεισμός στην Πόλη» και «Γίνε Σεισμοειδικός», μέσα από τις οποίες το κοινό θα ενημερώνεται σχετικά με το πώς μπορεί να προστατεύεται όταν συμβαίνει σεισμός.
Η έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» θα φιλοξενηθεί στον χώρο του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας από τον Μάιο 2018 έως τον Ιούνιο του 2019.
Η INTERAMERICAN για μία ακόμη φορά αποτέλεσε σημείο αναφοράς του International Federation of Health Plans -του οποίου αποτελεί μέλος- φιλοξενώντας τις εργασίες της συνάντησης των μελών του παγκόσμιου δικτύου, στις 8 και 9 Οκτωβρίου, στα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα. Στη συνάντηση έλαβαν μέρος 17 υψηλόβαθμα στελέχη κορυφαίων ασφαλιστικών εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν στελέχη των εταιρειών Achmea, μητρικής της INTERAMERICAN, AXA PPP, Bupa, HCF, Helsana, Kaiser Permanente, Medibank, Southern Cross και VHI.
Το International Federation of Health Plans είναι ένα διεθνές δίκτυο οργανισμών ασφάλισης υγείας, που κατέχουν ηγετική θέση στη χώρα τους. Το δίκτυο έχει ιδρυθεί πριν από 46 χρόνια, με στόχο τα μέλη του να ανταλλάσσουν τεχνογνωσία, βέλτιστες πρακτικές και ιδέες προοπτικής στη βάση των εξελίξεων, σχετικά με την ασφάλιση και την παροχή υπηρεσιών υγείας. Το International Federation of Health Plans αυτή τη στιγμή έχει 70 μέλη -εταιρείες και οργανισμούς- από 23 χώρες. Η INTERAMERICAN αποτελεί μέλος του δικτύου από το 2002.
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν εκτενώς θέματα που απασχολούν την πληρότητα, την αποτελεσματικότητα, τις τάσεις και το κόστος της ασφάλισης και των υπηρεσιών στον τομέα της υγείας, καθώς και των προκλήσεων στις οποίες ασφαλιστικές εταιρείες και πάροχοι υπηρεσιών θα πρέπει να ανταποκριθούν, ώστε οι πολίτες να έχουν ικανοποιητική πρόσβαση σε ποιοτική φροντίδα υγείας. Ακόμη, αναπτύχθηκε συζήτηση για την ελληνική πραγματικότητα και τις πιθανές λύσεις. Η Χριστίνα Γκόλνα, Chief Development Officer του Innowth Ltd και ο Κυριάκος Σουλιώτης, καθηγητής Πολιτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, έδωσαν μία συνοπτική εικόνα της ελληνικής οικονομίας και του συστήματος υγείας στη χώρα μας, εντοπίζοντας τους κινδύνους και υπογραμμίζοντας τις ευκαιρίες και δυνατότητες βελτίωσης του συστήματος. Στελέχη της INTERAMERICAN περιέγραψαν τις λύσεις που έχει αναπτύξει και παρέχει η εταιρεία στους ασφαλισμένους της, με έμφαση στο νέο σύστημα υγείας «bewell» και την καθετοποίηση – τις ιδιόκτητες υποδομές και το σχέδιο περαιτέρω ανάπτυξης πρωτοβάθμιας φροντίδας και δημιουργίας οικοσυστήματος υγείας.
Κατά τη δεύτερη ημέρα της συνάντησης, τα στελέχη ξεναγήθηκαν στην ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, την πρότυπη κλινική της ΙNTERAMERICAN, που διαθέτει ειδική τεχνογνωσία σε χειρουργικές επεμβάσεις και θεραπείες μιας ημέρας. Επίσης, επισκέφθηκαν τα πολυϊατρεία MEDIFIRST της εταιρείας στην Αργυρούπολη και το Μαρούσι, που είναι ολοκληρωμένες μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, διαρκούς λειτουργίας, με ιατρούς 17 ειδικοτήτων και διαγνωστικό εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας. Σκοπός των επισκέψεων ήταν να εξετάσουν τα στελέχη των ξένων εταιρειών την οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας των υποδομών της ελληνικής εταιρείας για παροχή υπηρεσιών σε συνδυασμό με τα ασφαλιστικά προϊόντα της, στο πλαίσιο της ολιστικής διαχείρισης που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN για την υγεία των πελατών της.
Για τρίτη χρονιά, η INTERAMERICAN υποστήριξε με τις υγειονομικές υπηρεσίες της το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μικροί Ροβινσώνες», που υλοποιούν η Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση «ART εμείς/ Greece4all» και η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ). Η δραστηριότητα, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος, ήταν ένας βιωματικός περίπλους πολιτιστικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων στην Αθήνα, διάρκειας τεσσάρων ημερών. Συμμετείχαν 50 παιδιά ηλικίας 5-15 ετών με τους συνοδούς και θεραπευτές τους.
Η ξενάγηση των παιδιών περιλάμβανε χαρακτηριστικά σημεία αναφοράς και αξιοθέατα της πρωτεύουσας: Πλάκα, Πλανητάριο του Ευγενίδειου Ιδρύματος, Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», Μουσείο Ακροπόλεως, Λυκαβηττό, Βουλή των Ελλήνων. Ακόμη, τα παιδιά ψυχαγωγήθηκαν στο Ecali Club και στον χώρο πολιτισμού «Μύρτιλλο» του Δήμου Αθηναίων, ενώ έλαβαν μέρος στο παιχνίδι του «Κρυμμένου Θησαυρού», στο Golden Hall, με συμμετοχή γνωστών ηθοποιών, τραγουδιστών, αθλητών και δημοσιογράφων.
Ο θεσμός, που ξεκίνησε το 2016, δίνει την ευκαιρία σε παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ από τις δομές της στην Περιφέρεια να γνωρίσουν την Αθήνα και να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία με ένα ασφαλή τρόπο, πλουτίζοντας τις παραστάσεις τους και μαθαίνοντας. Το πρόγραμμα «Μικροί Ροβινσώνες» υποστηρίζεται σταθερά από την Περιφέρεια Αττικής. Η INTERAMERICAN εντάσσει τη σταθερή συνδρομητική συμμετοχή της στο ευρύ εταιρικό σχέδιο πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής».
Εξακολουθούν πολλοί οδηγοί κατά την οδήγησηνα έχουν την προσοχή τους στο κινητό και όχι στο δρόμο, σύμφωνα με τους νέους ελέγχους της τροχαίας. Θυμίζουμε ότι επιτρέπεται η χρήση κινητού μόνο με ασύρματο ακουστικό μέσω Bluetooth ή σε λειτουργία ανοιχτής ακρόασης. Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων, για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων, από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, πραγματοποιήθηκε κατά το τριήμερο 17-18-19/10/2018, ειδική εξόρμηση, σε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου της Αττικής, για τον εντοπισμό οδηγών που χρησιμοποιούν αντικανονικά το κινητό τους τηλέφωνο κατά την οδήγηση.
Συνολικά βεβαιώθηκαν -431- παραβάσεις, σε οδηγούς που έκαναν αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, ενώ παράλληλα αφαιρέθηκαν -398- ζεύγη πινακίδων κυκλοφορίας, -367- άδειες κυκλοφορίας και -356- άδειες οδήγησης.
Υπενθυμίζεται στους οδηγούς ότι η αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, συνιστά παράβαση η οποία αποτελεί άμεση αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
Παρακαλούνται λοιπόν οι οδηγοί να αποφεύγουν τη χρησιμοποίηση του κινητού τους τηλεφώνου κατά την οδήγηση, αν δε είναι απόλυτη ανάγκη να γίνει αυτή, τότε πρέπει η χρήση του κατά τη διάρκεια της οδήγησης να γίνεται μόνο όταν το κινητό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας (bluetooth) ή να σταθμεύουν το όχημά τους σε ασφαλές σημείο, ώστε να αποφευχθεί κάθε κίνδυνος τροχαίου ατυχήματος.
Παρόμοιες ειδικές εξορμήσεις, με σκοπό τη διασφάλιση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, θα πραγματοποιηθούν και στο μέλλον σε όλο το οδικό δίκτυο της Αττικής.
Mε ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα «η interasco στη Νέα Ψηφιακή Εποχή» την Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.
Με αφορμή την ολοκλήρωση ενός μεγάλου βήματος για την ένταξη της interasco στην ψηφιακή εποχή, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε στους συνεργάτες της μια σειρά από προηγμένες εφαρμογές και προνόμια, που υλοποιήθηκαν με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα νέα αυτά οφέλη της ψηφιοποίησης της interasco έχουν τη δυνατότητα να τα απολαύσουν, τόσο οι ασφαλισμένοι της όσο και οι συνεργαζόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
Ο κ. Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της interasco, αφού ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες για την παρουσία τους, αλλά και για την ψήφο εμπιστοσύνης τους όλα αυτά τα χρόνια στην εταιρεία, προχώρησε σε μια σύντομη ανασκόπηση της προηγούμενης χρονιάς. Αναφέρθηκε στις δυσκολίες του κλάδου της ιδιωτικής ασφάλισης και τόνισε ότι «κάθε ισχυρή ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να διαθέτει σύγχρονα “εργαλεία” για τους πελάτες και τους συνεργάτες της, καθώς και να υιοθετεί νέες πρακτικές βελτίωσης, προκειμένου να τους στηρίζει ουσιαστικά». Ο κ. Σαΐας επισήμανε την επιβεβλημένη ανάγκη για εκσυγχρονισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ψηφιοποίησης και υπογράμμισε ότι η interasco, με την υποστήριξη του Ομίλου Harel, είναι ήδη έτοιμη να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις, πάντα σε στενή συνεργασία με τα ελεύθερα δίκτυα.
Η κα Ναταλία Γιαννιού, Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing, τόνισε ότι η εταιρεία προχώρησε σε ουσιαστικές πρωτοβουλίες, που ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα. Στόχος της ψηφιακής στρατηγικής της interasco είναι να διασφαλιστεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος εξυπηρέτησης των συνεργατών και κατ’ επέκταση των πελατών της και να καλυφθούν οι καθημερινές επαγγελματικές τους ανάγκες με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα. Σύμφωνα με την κα Ν. Γιαννιού, «τα νέα ψηφιακά εργαλεία δημιουργήθηκαν για να ενισχύσουν την άμεση επικοινωνία των πελατών, αλλά και της εταιρείας, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και να αναβαθμίσουν πολυεπίπεδα την εξυπηρέτηση όλων των εμπλεκόμενων μερών».
Η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing προέτρεψε τους παρευρισκόμενους να εντάξουν στην καθημερινότητα την δική τους και των πελατών τους, την εφαρμογή «My Interasco App», μέσω της αναβαθμισμένης ψηφιακής πλατφόρμας «My Interasco» για Συνεργάτες. Πρόκειται για μία εφαρμογή που δίνει στον πελάτη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό ή/και την οθόνη του υπολογιστή του.
Η κα Εύη Σκορδή, Επικεφαλής Marketing & Εξυπηρέτησης Πελατών παρουσίασε το νέο καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ», το οποίο ανταμείβει τους πελάτες για τη συνολική τους σχέση με την εταιρεία, αλλά και για τον τρόπο που επιλέγουν να συναλλαγούν μαζί της. Το πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ» εστιάζει σε τρεις βασικούς πυλώνες, την οικογένεια, το σπίτι και το αυτοκίνητο, ενώ για τη δημιουργία του συνέβαλαν αποτελεσματικά οι εταιρείες “Intelli Solutions” -η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών πληροφορικής, με εξειδίκευση στον χρηματοοικονομικό και τηλεπικοινωνιακό τομέα, καθώς και η “ClientIQ”, ηγέτιδα στον τομέα της παροχής εξελιγμένων εργαλείων διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών.
Η INTERAMERICAN επενδύει συνεχώς στην ουσιαστική κατάρτιση των συντονιστών και των unit managers του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και ταυτόχρονα, προετοιμάζει τους μελλοντικούς managers. Στόχο της εταιρείας αποτελεί η δημιουργία προηγμένου δυναμικού ηγετών στη διανομή μέσω του δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, που θα κατανοούν τις εξελίξεις στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, θα ακολουθούν τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές και θα είναι σε θέση να αξιοποιούν την τεχνολογική ανάπτυξη.
Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της εταιρείας, με τη νεοσύστατη Σχολή Management INTERAMERICAN, αναπτύσσει ένα μοναδικό περιβάλλον διαρκούς και συστηματικής βελτίωσης των δεξιοτήτων ηγεσίας, σε κάθε βαθμίδα management των γραφείων πωλήσεων: στους συντονιστές, τους unit managers και τους υποψήφιους unit managers. Η Σχολή καλύπτει την ανάγκη για κατάρτιση και ανάπτυξη ηγετών εστιασμένη στον πελάτη και το μέλλον, αναδεικνύοντας νέες διαστάσεις λειτουργίας του συστήματος agency, νέες γνώσεις και εργαλεία.
Σε αυτό το πλαίσιο, έχει σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο, μεγαλόπνοο πρόγραμμα, ενώ αναβαθμίζεται και η σχέση συνεργασίας της εταιρείας με τη LIMRA, προκειμένου να αξιοποιηθεί η υψηλή ασφαλιστική και εκπαιδευτική τεχνογνωσία του ευρωπαϊκού οργανισμού, με χρήση συγχρόνων μεθοδολογιών. Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN είναι η πρώτη συνδεδεμένη με τη LIMRA εταιρεία στην Ελλάδα -από το 1982- και έχει συχνή εκπροσώπηση στον διοικητικό πυρήνα του ελλαδοκυπριακού βραχίονα του οργανισμού με συμμετοχή ανώτατων στελεχών της. Παράλληλα, η εταιρεία εμπλουτίζει τις συνεργασίες της και με νέους, εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
Πρόσφατα, ξεκίνησε το πρώτο διαδραστικό εργαστήριο της Σχολής της INTERAMERICAN, το Agency Management Training Course (AMTC), σε συνεργασία με τη LIMRA. Συμμετείχαν συντονιστές γραφείων πωλήσεων του εταιρικού δικτύου από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδος και οι συνεδρίες επικεντρώθηκαν στη βελτίωση της απόδοσης και των δεξιοτήτων όσον αφορά στον σχεδιασμό ενός γραφείου πωλήσεων.
Στις εργασίες, εκτός του επικεφαλής της εκπαίδευσης και ανάπτυξης των συνεργατών πωλήσεων της εταιρείας, Γιάννη Γιαννακόπουλου, συμμετείχε ως εισηγητής και ο Μανώλης Κυριάκου, senior regional executive LIMRA & LOMA - senior LIMRA consultant & instructor.
Στο εργαστήριο αναπτύχθηκαν θέματα που αφορούν στον προσδιορισμό της κουλτούρας του γραφείου, μέσω της ανάπτυξης κοινής αποστολής και φιλοσοφίας στην ομάδα, καθώς και της υλοποίησης μιάς σαφούς διαδικασίας επιχειρησιακού σχεδιασμού πωλήσεων.
Επίσης, παρουσιάστηκαν μεθοδολογίες επίτευξης στόχων και ανάπτυξης δεξιοτήτων, που θα βοηθήσουν τους ασφαλιστικούς συμβούλους των γραφείων πωλήσεων να αξιολογούν την απόδοσή τους και να προσδιορίζουν με ακρίβεια τους στόχους τους. Οι θεματικές ενότητες του εργαστηρίου ήταν: προσανατολισμός, κουλτούρα, αποστολή, φιλοσοφία και σχεδιασμός γραφείου πωλήσεων - ετήσιος σχεδιασμός και ετήσιες ατομικές αναφορές - σχεδιασμός ανάπτυξης και προοπτικής για τη δημιουργία ομάδων ασφαλιστικών συμβούλων υψηλού επαγγελματισμού και μελλοντικών επιδόσεων.
Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί άμεσα και εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στην ασφάλισή του και να εκτελεί μία σειρά εργασιών εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεται.
Έξυπνη ασφάλιση …on the go!
Για τον πελάτη που είναι σε συνεχή κίνηση και ζητάει πιο πολλά και πιο γρήγορα, η Generali έχει σχεδιάσει ένα νέο smart & simple εργαλείο, που ενεργοποιεί έναν κόσμο υπηρεσιών με ένα απλό κλικ. Χάρη στο responsive design του, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό και την οθόνη του υπολογιστή του.
Οι πληροφορίες βρίσκονται οργανωμένες σε ευδιάκριτες κατηγορίες, ανά κλάδο ασφάλισης και χρονολογική σειρά, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τα στοιχεία που τον αφορούν. Το φιλικό περιβάλλον χρήστη και η βήμα-προς-βήμα καθοδήγηση, καθιστά την πλοήγηση στο MyGenerali, μια ευχάριστη και απλή εμπειρία.
Ψηφιακή εξυπηρέτηση με ένα κλικ
Χαρακτηριστικό του νέου portal πελατών MyGenerali, είναι η διαφάνεια, καθώς με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού, ο ασφαλισμένος αποκτάει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που αφορούν στην ασφαλιστική του σχέση με την εταιρεία.
Το MyGenerali παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων στον πελάτη όπως:
Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις πληροφορίες των συμβολαίων και στις καλύψεις που προσφέρει η ασφάλισή του
Δυνατότητα on-line πληρωμής σε ασφαλές περιβάλλον
Δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης χρήσιμων εγγράφων, όπως είναι οι όροι συμβολαίων, οι οδηγοί ασφάλισης, το ιστορικό χρήσης της ασφάλισής, οι αποδείξεις πληρωμών, κ.α.
Παρακολούθηση και ενημέρωση για την πορεία έγκρισης αιτημάτων / ζημιών, Claims Status Update, σε πραγματικό χρόνο.
Δυνατότητα υποβολής / φόρτωσης εγγράφων και απαραίτητων δικαιολογητικών στην πλατφόρμα, εξοικονομώντας χρόνο και διασφαλίζοντας την ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμοτήτων.
Δυνατότητα αποστολής αιτημάτων αποζημίωσης ψηφιακά καθώς και αιτημάτων προέγκρισης αλλά και αναγγελίας νοσηλείας on-line.
Όπως τονίζει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου: «Η ψηφιακή αναμόρφωση που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη αποτελεί μία στρατηγική μας δέσμευση. Με την αναβάθμιση του portal πελατών MyGenerali, η υπόσχεση αυτή γίνεται πράξη. Μέσω του portal, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία. Με τρόπο απλό, άμεσο και εύκολο, ο πελάτης αποκτάει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της ασφάλισής τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται. Στην Generali κατανοούμε ότι η Ασφάλιση είναι ένα σύνολο υπηρεσιών, που αγγίζουν κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, ενισχύουμε το έργο των Συνεργατών μας, προσφέροντας στους ασφαλισμένους ψηφιακές λύσεις, με στόχο να κάνουμε την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Η απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης, ξεκινά με ένα κλικ και φέρει τη σφραγίδα ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει την καινοτομία στο DNA του».