Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Ασφαλισμένους της, προχώρησε στην ενεργοποίηση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής παραλαβής εγγράφων “Online Θυρίδα”.
Με την Online Θυρίδα, όλοι οι Ασφαλισμένοι της Εταιρίας έχουν τη δυνατότητα:
Άμεσης παραλαβής όλων των εγγράφων που συνδέονται με την ασφάλισή τους, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα απώλειας τους, εφόσον πλέον μπορούν να τα αποθηκεύουν ηλεκτρονικά.
Να πραγματοποιούν με ασφάλεια την παραλαβή των εγγράφων τους, καθώς η ταυτοποίηση τους γίνεται μέσω διπλής εξακρίβωσης, εξασφαλίζοντάς τους την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.
Να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος μειώνοντας τη διακίνηση της αλληλογραφίας τους με τον παραδοσιακό έγχαρτο τρόπο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενεργοποίηση της υπηρεσίας “Online Θυρίδα” επιταχύνθηκε, προκειμένου να ενταχθεί στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του Covid – 19, καθώς όλες οι συναλλαγές παραλαβής των ασφαλιστικών εγγράφων πραγματοποιούνται χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία σε κατάστημα.
Η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη στο www.europaikipisti.gr και αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής της Εταιρίας αναφορικά με τον ψηφιακό της μετασχηματισμό.
Διατήρηση ηγετικής θέσης στην εγχώρια Ασφαλιστική Αγορά με εντυπωσιακή αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας για την Εθνική Ασφαλιστική.
Συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της προσπάθεια, η Εθνική Ασφαλιστική σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση της παραγωγής της, κατά 22,4% το 12μηνο του 2019, έναντι της διαχειριστικής χρήσης 2018. Τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και δικαιώματα ανήλθαν σε €740,6 εκ., ενώ τα κέρδη προ φόρων, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το κόστος του προγράμματος οικειοθελούς αποχώρησης του προσωπικού, διαμορφώθηκαν σε €96,7 εκ. (ή σε €81,6 εκ., αν ληφθεί υπόψη το παραπάνω κόστος) έναντι €63,1 εκ. το 12μηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 53,1%.
Αναλυτικότερα, τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και δικαιώματα του Κλάδου Ζωής, αυξήθηκαν κατά 31,3% ανερχόμενα σε €572,6 εκ. έναντι €436,0 εκ. το 12μηνο του 2018, αύξηση που οφείλεται κυρίως στο έντονο ενδιαφέρον για το προϊόν εφάπαξ καταβολής αλλά και στην πολύ καλή πορεία των Κλασικών Ατομικών προϊόντων περιοδικών και εφάπαξ καταβολών Ζωής και Υγείας. Σταθερή παρέμεινε η παραγωγή των Κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων με τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και δικαιώματα να ανέρχονται σε €168,0 εκ. έναντι €168,9 εκ. το 12μηνο του 2018.
Οι προαναφερθείσες επιδόσεις είναι αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών κινητοποίησης όλων των δικτύων παραγωγής, τα οποία εμφάνισαν εξαιρετικές επιδόσεις για ακόμη μία χρονιά. Συγκεκριμένα το Εταιρικό δίκτυο συνεργατών και το δίκτυο πρακτόρων, σημείωσαν αύξηση παραγωγής το 12μηνο του 2019 σε σχέση με το 12μηνο του 2018 κατά 9,5% σε €248,7 εκ. και 8,3% σε €145,6 εκ. αντίστοιχα. Το δίκτυο Bancassurance, κατά την ίδια περίοδο, σημείωσε θεαματική αύξηση κατά 66,6%, με παραγωγή ύψους €263,7 εκ. λόγω κυρίως των εντυπωσιακών πωλήσεων για το προϊόν εφάπαξ καταβολής, αλλά και το αποταμιευτικό προϊόν περιοδικών καταβολών.
Τον Ιούλιο του 2019, η Εταιρία ολοκλήρωσε με επιτυχία πρόγραμμα οικειοθελούς αποχώρησης του προσωπικού της, στο οποίο συμμετείχαν 117 εργαζόμενοι, με συνολικό κόστος €15,1 εκ. Η εν λόγω ενέργεια εκτιμάται ότι, εκτός από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων κατά €8,0 εκ. σε ετήσια βάση, θα βελτιώσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα της Εταιρίας, δημιουργώντας ταυτόχρονα ευκαιρίες ανέλιξης για το υφιστάμενο προσωπικό.
Τα ίδια κεφάλαια της Εταιρίας ωφελήθηκαν από τη συρρίκνωση του πιστωτικού περιθωρίου (“credit spread”) κυρίως του χαρτοφυλακίου ομολόγων εκδόσεως του Ελληνικού Δημοσίου, αλλά και των ελληνικών εταιρικών ομολόγων, η οποία αντιστάθμισε την επιβάρυνση που επέφερε η μείωση των επιτοκίων άνευ κινδύνου στα ασφαλιστικά αποθέματα. Κατά συνέπεια, τα ίδια κεφάλαια τη Εθνικής Ασφαλιστικής κατά την 31 Δεκεμβρίου 2019 διαμορφώθηκαν σε €1.062,1 εκ., αυξημένα κατά €258,3 εκ. σε σχέση με την 31η Δεκεμβρίου 2018 (€803,8 εκ.).
Οι θετικές εξελίξεις που είχαν σημειωθεί κατά τη χρήση 2019 και ειδικά η σημαντική συρρίκνωση των πιστωτικών περιθωρίων των κυβερνητικών εκδόσεων του Ευρωπαϊκού Νότου, έχουν πλέον εν μέρει αναστραφεί λόγω των αρνητικών εξελίξεων που σχετίζονται με την πανδημία του ιού Covid-19. Εντούτοις, η ισχυρή κεφαλαιακή θέση της Εθνικής Ασφαλιστικής πριν από την έναρξη της πανδημίας, αλλά και οι πρόσφατες ενέργειες της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για συμμετοχή της Ελλάδας στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης, έχουν μετριάσει τις επιπτώσεις στα ίδια κεφάλαια της Εταιρίας και προστατεύσει την κεφαλαιακή της θέση κατά την δύσκολη αυτή περίοδο.
Πρωταρχικό μέλημα της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η πλήρης και άμεση κάλυψη των ασφαλισμένων της καθώς και η υγεία και ασφάλεια του ανθρώπινου δυναμικού και των συνεργατών της. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν τεθεί σε λειτουργία μηχανισμοί που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη συνέχεια των βασικών λειτουργιών και κυρίως την καταβολή αποζημιώσεων στους ασφαλισμένους. Από τις αρχές Μαρτίου 2020, αμέσως μετά την εμφάνιση της πανδημίας στη χώρα μας, έως σήμερα, έχουν καταβληθεί αποζημιώσεις στους κλάδους ζωής και υγείας που υπερβαίνουν το συνολικό ποσό των €21 εκ.
Θεωρώντας ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο της Εταιρίας, η Εθνική Ασφαλιστική μεριμνά ώστε να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα προστατευτικά μέτρα, που διασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια των ανθρώπων της.
Η Groupama Ασφαλιστική, στηρίζει έμπρακτα το Εθνικό Σύστημα Υγείας στην προσπάθεια για αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία δωρίζει μέρος του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού προς υποστήριξη της νέας Κλινικής Λοιμώξεως από τον κορονοϊό του Νοσοκομείου «Η Σωτηρία». Ο εξοπλισμός θα εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή περίθαλψη των ασθενών και τη μέγιστη δυνατή προστασία του προσωπικού της κλινικής, συνολικής δυναμικότητας 40 κλινών.
Με αίσθημα ευγνωμοσύνης για το έργο των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού, αλλά και με ευασθησία απέναντι σε όλους τους πολίτες, η Groupama Ασφαλιστική παραμένει αρωγός κάθε προσπάθειας της Πολιτείας σε αυτή την πρωτοφανή συγκυρία.
Σε δωρεά 10 αναπνευστήρων υψηλής τεχνολογίας για την ενίσχυση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, προχώρησε η Ευρωπαϊκή Πίστη.
Η Εταιρία, σε δήλωσή της αναφέρει: «Η Ευρωπαϊκή Πίστη, με ευαισθησία και με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, συμβάλλοντας στην εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση του Covid-19, αποφάσισε να προχωρήσει στη δωρεά 10 αναπνευστήρων υψηλής τεχνολογίας, οι οποίοι θα ενισχύσουν τον εξοπλισμό των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας των Νοσοκομείων αναφοράς για τον ιό.
Με αυτόν τον τρόπο η Ευρωπαϊκή Πίστη συμβάλλει ενεργά στις αυξημένες ανάγκες των Νοσοκομείων της χώρας μας, στηρίζοντας έμπρακτα το Υπουργείο Υγείας, καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την επιβράδυνση της εξάπλωσης του ιού.
Στην Ευρωπαϊκή Πίστη θεωρούμε ότι, η συμβολή όλων μας στην προσπάθεια της Πολιτείας για την αντιμετώπιση αυτής της μεγάλης δοκιμασίας, είναι αναγκαία σήμερα περισσότερο από ποτέ. Ευχόμαστε η ελάχιστη αυτή προσφορά, να συμβάλει στην ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας».
Με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δικαιούχων Αποζημίωσης και των συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της Εταιρείας και προκειμένου να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στη χώρα εξαιτίας του ιού SARS-CoV-2, η INTERLIFE Ασφαλιστική έθεσε σε εφαρμογή από 19/3/2020 και για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο, τη νέα Ηλεκτρονική Διαδικασία Πληρωμής Αποζημιώσεων.
Η διακίνηση των εγγράφων, που αφορούν τον διακανονισμό των ζημιών και την καταβολή των αποζημιώσεων, θα γίνεται πλέον μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email) της εκάστοτε αρμόδιας Διεύθυνσης Αποζημιώσεων με την παραλαβή των σκαναρισμένων πρωτότυπων παραστατικών και δικαιολογητικών.
Επιπλέον, τίθεται σε ισχύ η πληρωμή των αποζημιώσεων, με κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του εκάστοτε δικαιούχου, αντί της έκδοσης τραπεζικών επιταγών που ίσχυε μέχρι πρότινος.
Τα 3 βήματα που καλείται να ακολουθήσει ο δικαιούχος για την είσπραξη της Αποζημίωσης είναι τα ακόλουθα: Βήμα 1ο
Να αποστείλει με email στην αρμόδια Διεύθυνση Αποζημίωσης τα παρακάτω στοιχεία και έγγραφα:
Ηλεκτρονική Διεύθυνση Αλληλογραφίας (email)
Αριθμό κινητού τηλεφώνου
Αντίγραφο της 1 ης σελίδας του βιβλιαρίου της τράπεζας στην οποία διαθέτει λογαριασμό ΙΒΑΝ
στο όνομά του ή άλλο αποδεικτικό μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας της τράπεζας.
Αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
Έγγραφα, τιμολόγια, αποδείξεις κ.λπ.
Εφόσον πληρούνται όλα τα προαπαιτούμενα, ο δικαιούχος θα λάβει στο email που γνωστοποίησε στην εταιρία την Εξοφλητική Απόδειξη Αποζημίωσης.
Βήμα 2ο
Ο δικαιούχος πρέπει να στείλει με email στην αρμόδια Διεύθυνση Αποζημίωσης υπογεγραμμένη την εξοφλητική απόδειξη που έλαβε.
Με την παραλαβή των παραπάνω η Εταιρεία καταθέτει στον Δικαιούχο το ποσό της Αποζημίωσης στον τραπεζικό λογαριασμό που της κοινοποιήθηκε.
Βήμα 3ο
Ο δικαιούχος, πρέπει να στείλει και ταχυδρομικά όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που έστειλε με email στην Εταιρεία, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αποζημίωσης και να κλείσει ο φάκελος της ζημίας.
Η νέα Ηλεκτρονική Διαχείριση Αποζημιώσεων παρέχει εύκολη και ασφαλή ανταλλαγή και χρήση πληροφοριών, επιταχύνει τις διαδικασίες και προσδίδει περαιτέρω αξία στη συνεργασία της Εταιρείας με τους συνεργαζόμενους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και τους πελάτες της.
Σε αυτή την πρωτόγνωρη παγκόσμια συγκυρία, την πανδημία του COVID-19, η Groupama Ασφαλιστική παραμένει Σίγουρα Δίπλα στους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους της.
Αναφορικά με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια Ζωής και Υγείας, ατομικά ή ομαδικά, η Groupama Ασφαλιστική διευκρινίζει ότι οι όροι τους ισχύουν κανονικά για την τρέχουσα περίοδο πανδημίας και καλύπτουν έξοδα νοσηλείας ή εξετάσεων του ασφαλιζόμενου. Σημειώνεται ότι τα συμβόλαια της Groupama Ασφαλιστικής κάλυπταν ανέκαθεν τις περιόδους πανδημίας – που σημαίνει ότι η συγκεκριμένη κάλυψη δεν προστέθηκε εκ των υστέρων, υπό την πίεση των γεγονότων.
Με κύριο γνώμονα την ατομική και συλλογική υγεία και ασφάλεια, η εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα που υποδεικνύονται από την Πολιτεία και τις αρμόδιες αρχές, διασφαλίζοντας παράλληλα την απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, προτρέπει άπαντες να τηρούν το μέτρο του αυτοπεριορισμού, ειδικότερα οι συνάνθρωποί μας που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, και εγγυάται ότι οποιοδήποτε αίτημα προς την εταιρεία μπορεί αποτελεσματικά να εξεταστεί και να επιλυθεί με τη χρήση απομακρυσμένων μέσων (τηλέφωνο, email).
Με αίσθημα ευθύνης και υπευθυνότητας σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει όπως πάντα, σίγουρα, να προσφέρει τις υπηρεσίες της, προστατεύοντας την υγεία των ανθρώπων της.
Με αυξημένο αίσθημα Κοινωνικής Ευθύνης η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α λειτουργεί από 16/3/20 με σύστημα Τηλεεργασίας εκ περιτροπής για το 50% των εργαζομένων της. Αξίζει να σημειωθεί ότι την Τετάρτη 18/3/20 εφαρμόστηκε πειραματικά μοντέλο εξ‘ ολοκλήρου Τηλεεργασίας με το 100% του προσωπικού της έδρας της INTERLIFE στη Θεσσαλονίκη να εργάζεται από το σπίτι, χωρίς καμμία διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της Εταιρείας.
Με γνώμονα, κατ‘ αρχήν τη διασφάλιση της υγείας του προσωπικού της, των συνεργατών της, αλλά και κάθε τρίτου προσώπου που συνδέεται με τις εταιρικές της δραστηριότητες, η Εταιρεία ενεργοποίησε το Πρωτόκολλο Επιχειρησιακής Συνέχειας και έλαβε όλα εκείνα τα μέτρα για την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας της και την εξυπηρέτηση των πελατών της και των συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών σε όλες τις εγκαταστάσεις της στην ελληνική επικράτεια.
Ειδικότερα για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, η Εταιρεία έχει θέσει στη διάθεσή τους όλα τα ψηφιακά εργαλεία για την ομαλή συνέχιση των εργασιών τους.
Επιπλέον, μειώθηκαν στο ελάχιστο οι συναντήσεις και οι επαφές των στελεχών της Εταιρείας και αντικαταστάθηκαν με Τηλεδιασκέψεις. Εάν, παρ’ όλα αυτά, πελάτης ή συνεργάτης της Εταιρείας επιθυμεί να προσέλθει αυτοπροσώπως στα γραφεία της, η INTERLIFE έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προφύλαξης, ενώ απολυμάνσεις πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε όλες τις εγκαταστάσεις της Εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι η επικοινωνία των πελατών γίνεται, όπως πάντα, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της INTERLIFE (2310499000), των emails και των απευθείας γραμμών των εργαζομένων.
Τέλος, επισημαίνεται ότι τα Ασφαλιστήρια Συμβόλαια Υγείας & Προσωπικών Ατυχημάτων της INTERLIFE καλύπτουν την πανδημία.
Στις κρίσιμες αυτές ώρες που διανύουμε πρέπει όλοι να επιδείξουμε ευθύνη και ψυχραιμία και να διασφαλίσουμε τις άριστες συνθήκες προστασίας των δικών μας ανθρώπων, αλλά και του κοινωνικού συνόλου, πειθαρχώντας στις οδηγίες των εθνικών φορέων και των ειδικών.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο και σταθερή
προτεραιότητα την προστασία και υγεία των εργαζομένων, συνεργατών και
ασφαλισμένων μας, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει προχωρήσει στη λήψη
σειράς προληπτικών μέτρων, σε εναρμόνιση και με τις οδηγίες της
Πολιτείας, με στόχο την αποτροπή εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19 .
Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών από τη Δευτέρα, 16/3/2020,
τα γραφεία και υποκαταστήματα της εταιρείας δεν δέχονται επισκέψεις
κοινού, λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας ενώ το μεγαλύτερο μέρος του
ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας εργάζεται εξ αποστάσεως με
τηλε-εργασία.
Τα παραπάνω μέτρα δεν επηρεάζουν
τη λειτουργία της εταιρείας, η οποία θέτει σταθερά ως προτεραιότητά της
την απρόσκοπτη και άμεση εξυπηρέτησή σας.
Σας επισημαίνουμε ότι όλες οι υπηρεσίες της Υδρογείου Ασφαλιστικής συνεχίζουν να παρέχονται κανονικάκαι
το ανθρώπινο δυναμικό μας είναι στη διάθεσή σας για να εξυπηρετεί τα
αιτήματά σας μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ή απλού ταχυδρομείου. Για τους
συνεργάτες μας λειτουργεί κανονικά και το σύστημα επικοινωνίας «messenger» μέσω της πλατφόρμας YdrogiosOnLine.
Επιπλέον, όλες οι οικονομικές συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των
αποζημιώσεων, των εισπράξεων και της καταβολής των προμηθειών,
συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η Υδρόγειος
Ασφαλιστική διαθέτει μία σειρά ψηφιακών υπηρεσιών και εργαλείων, των
οποίων σας προτρέπουμε να κάνετε χρήση για την άμεση εξυπηρέτησή σας,
όπως:
Την ψηφιακή πλατφόρμα συνεργατών YdrogiosOnLine και την αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά YdrogiosMobile.
Την υπηρεσία Ydrogios PayOnlineμέσω
της οποίας μπορείτε να κάνετε την πληρωμή των ασφαλίστρων σας ή να
βρείτε τον κωδικό πληρωμής για εξόφληση των ασφαλίστρων μέσω webbanking
των τραπεζών.
Για την επικοινωνία σας με τα τμήματα και τις υπηρεσίες της εταιρείας μέσω τηλεφώνου ή Φόρμας Επικοινωνίας δείτε εδώ.
Επιπλέον μέτρα τα οποία έχουμε λάβει για τον έλεγχο της διασποράς του ιού στους χώρους μας και την φροντίδα του προσωπικού περιλαμβάνουν:
Συνεχή ενημέρωση των εργαζομένων μας σχετικά με μέτρα πρόληψης, με βάση τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών.
Αναστολή όλων των εταιρικών εκδηλώσεων.
Αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
Εντατικοποίηση καθημερινού καθαρισμού και υγιεινής χώρων καιεπιφανειών εργασίας με ισχυρά απολυμαντικά.
Διενέργεια προληπτικών απολυμάνσεων από εξειδικευμένη εταιρεία στους χώρους των κεντρικών μας γραφείων σε εβδομαδιαία βάση.
Χορηγία αδειών ειδικού σκοπού στους εργαζόμενους για τη φύλαξη των παιδιών, με βάση τη σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρακολουθεί την εξέλιξη του θέματος ώστε να
είναι σε ετοιμότητα να ανταποκριθεί με υπευθυνότητα σε τυχόν νέα
δεδομένα, να προβεί σε επιπλέον μέτρα και σχετικές ενημερώσεις, σύμφωνα
με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο την
προστασία του κοινωνικού συνόλου.
Σε ένα περιβάλλον όπου η Ελληνική Κοινωνία βιώνει για πρώτη φορά, αυτό που απαιτείται από όλους μας είναι η αλληλεγγύη και η ατομική υπευθυνότητα.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των ανθρώπων της, αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών στους ασφαλισμένους της, προχώρησε έγκαιρα στη λήψη προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του Covid-19.
Η Εταιρία είναι πάντα δίπλα στο Δίκτυο Πωλήσεων της, στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους, με συνεχή ενημέρωση και λαμβάνοντας μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία, ευέλικτο ωράριο, προστασία των ευπαθών ομάδων της, καθοδήγηση στον τομέα της προσωπικής υγιεινής, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές και τις υποδείξεις του Ε.Ο.Δ.Υ.
Όσο η κρίση αυτή κλιμακώνεται, η Ευρωπαϊκή Πίστη με συνέπεια και ευθύνη θα φροντίζει να ανταποκρίνεται άμεσα με μια ισχυρή πολιτική προστασίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Εταιρία εφαρμόζει με επιτυχία την εξ αποστάσεως εργασία με πρωταρχικό στόχο να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για την επιβράδυνση της εξάπλωσης του ιού στη χώρα μας.
Ενθαρρύνουμε, λοιπόν, τους πελάτες και το Δίκτυο μας να χρησιμοποιούν για την επικοινωνία τους μαζί μας, τα ψηφιακά μας κανάλια, περιορίζοντας στο ελάχιστο την φυσική τους παρουσία στους χώρους μας.
Σκοπός των προληπτικών μέτρων της Εταιρίας είναι τόσο η προστασία των εργαζομένων και της κοινωνίας, όσο και η απρόσκοπτη λειτουργία της, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες της.
Η InterascoΑΕΓΑ,
στα πλαίσια της πρόληψης κατά του Covid-19 και με γνώμονα την ευθύνη
που έχει απέναντι στους εργαζόμενους, πελάτες και συνεργάτες της για την
προστασία της υγείας όλων, ενημέρωσε
το δίκτυο συνεργατών της ότι από σήμερα Δευτέρα 16/3/2020 και μέχρι
νεότερης ενημέρωσης, το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού της
Εταιρείας θα εργάζεται εξ’ αποστάσεως.
Επίσης, διαβεβαίωσε ότι όλες οι εργασίες σε καθημερινή βάση θα
εκτελούνται κανονικά, καθώς η Εταιρεία έχει επενδύσει στις κατάλληλες
δομές και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Η εξυπηρέτηση όλων, τόσο η ηλεκτρονική όσο και η τηλεφωνική (σταθερά και κινητά τηλέφωνα), θα παραμείνει ίδια.
Επιπλέον, όλες οι οικονομικές συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των
αποζημιώσεων, των εισπράξεων και της καταβολής των προμηθειών, θα
συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά.
Τέλος, μέσα από την υπερσύγχρονη πλατφόρμα της “My Interasco” διαθέτει
σε όλο το δίκτυο συνεργατών της μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που
καλύπτουν όλο το φάσμα των εργασιών τους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
της Interasco κ. Κάρολος Σαΐας τόνισε ότι η εταιρεία και στελέχη της,
παρακολουθούν διαρκώς τις εξελίξεις και παράλληλα βρίσκονται σε διαρκή
επικοινωνία με όλο το δίκτυο συνεργατών, προκειμένου
να τους ενημερώνουν καθημερινά για κάθε νεότερη εξέλιξη αλλά και να
βρίσκονται στη διάθεσή τους για οτιδήποτε επιπλέον χρειασθούν.