Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Groupama Ασφαλιστική, γνωρίζοντας ότι η πρόληψη είναι το αποτελεσματικότερο μέτρο διασφάλισης της υγείας όλων μας, προσφέρει πλέον στους ασφαλισμένους της τη δυνατότητα να κάνουν το τεστ για τον κορωνοϊό σε προνομιακή τιμή, στο δίκτυο των διαγνωστικών κέντρων των ομίλων Βιοιατρική και Affidea.
Πιο συγκεκριμένα, οι σε ισχύ πελάτες των ομαδικών και ατομικών συμβολαίων Ζωής της εταιρείας θα μπορούν με 70 ευρώ να υποβληθούν στην εξέταση Μοριακής Ανίχνευσης (PCR) του κορωνοϊού, σε ένα από τα παραπάνω διαγνωστικά κέντρα, προσκομίζοντας μόνο τον αριθμό του συμβολαίου τους. Οι εκάστοτε πελάτες θα μπορούν άμεσα να μάθουν εάν έχουν εκτεθεί στον ιό, είτε αυτό κρίνεται απαραίτητο λόγω συμπτωμάτων είτε για λόγους έγκαιρης διάγνωσης σε ασυμπτωματικές περιπτώσεις, μετά από επαφή με κρούσμα ή επίσκεψη σε βεβαρημένες επιδημιολογικά περιοχές.
Σε εποχές όπως η σημερινή, οι αξίες της ατομικής υγείας και της συλλογικής προστασίας συνδέονται άρρηκτα. Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να προσφέρει την πληρέστερη φροντίδα στους ασφαλισμένους της, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες τους και προλαμβάνοντας τις ανησυχίες τους.
Ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη, άρρηκτα συνδεδεμένος με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται, προχώρησε σε 27 δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο Α’ εξάμηνο του 2020.
Ειδικότερα, από το σύνολο των 27 δράσεων, 4 αφορούσαν στον Πολιτισμό, στον Αθλητισμό και στην Εκπαίδευση, 8 στη στήριξη Ευπαθών Ομάδων, 3 στον τομέα της Υγείας και 12 αφορούσαν στην ενίσχυση του ευρύτερου κοινωνικού ιστού.
Αξίζει να αναφερθεί πως ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη στάθηκε αρωγός στην εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης του Covid-19, προσφέροντας 10 αναπνευστήρες υψηλής τεχνολογίας στο Υπουργείο Υγείας και παρέχοντας δωρεάν τρίμηνη ασφαλιστική κάλυψη στα 250 οχήματα των Κινητών Ομάδων Υγείας του Ε.Ο.Δ.Υ., τα οποία διέθεσε δωρεάν στην πολιτεία η εταιρία AVIS.
Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν εναρμονίζονται πλήρως με τις 10 αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου του Ο.Η.Ε. (UN Global Compact), στο οποίο ο Όμιλος συμμετέχει εθελοντικά από το 2011, καθώς και με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που το Οικουμενικό Σύμφωνο θέτει.
Για την Ευρωπαϊκή Πίστη η Κοινωνική Υπευθυνότητα δεν είναι απλά ένα προγραμματισμένο έργο που πρέπει να ολοκληρωθεί. Είναι μια συνεχής και καθημερινή προσπάθεια να συνεισφέρει και να είναι δίπλα στην κοινωνία με τρόπο ουσιαστικό.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι ο μοναδικός ασφαλιστικός οργανισμός στην Ελλάδα που δημοσιεύει Απολογισμό Βιωσιμότητας σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες του GRI G4, τις αρχές του ISO 26000, τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και τις αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου του Ο.Η.Ε..
Η Groupama Ασφαλιστική, στηρίζοντας τους πελάτες της σε αυτή τη συνεχιζόμενα δύσκολη περίοδο, παρατείνει τη διάρκεια της ισχύουσας έκπτωσης 10% για τα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που θα συναφθούν έως και την 31η Οκτωβρίου.
Η έκπτωση εφαρμόζεται στα καθαρά ασφάλιστρα αστικής ευθύνης, ανεξάρτητα από τις λοιπές εκπτώσεις που δικαιούται ο εκάστοτε ασφαλισμένος, ενώ δεν εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που ισχύει επιβάρυνση νέου οδηγού ή νέας άδειας οδήγησης.
Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να βρίσκεται εμπράκτως στο πλευρό των πελατών της, διευκολύνοντάς τους με κάθε τρόπο ώστε να παραμείνουν σίγουρα ασφαλείς.
Η παρατηρούμενη αύξηση στον αριθμό των κρουσμάτων κατά το μήνα Ιούλιο αλλά και οι εισηγήσεις των ειδικών, οδηγούν την κυβέρνηση στη λήψη μέτρων για λόγους προφύλαξης και περιορισμού της όποιας πιθανότητας διασποράς του Κορονοϊού, καθιστώντας ξανά υποχρεωτική τη χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους που συναθροίζονται αρκετά άτομα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκου Χαρδαλιά, από αύριο Τετάρτη 29 Ιουλίου γίνεται υποχρεωτική η χρήση μάσκας στο προσωπικό των επιχειρήσεων και γραφείων που υπάρχει επαφή με κοινό, σε υπηρεσίες όπως ΔΕΚΟ, Τράπεζες, Δημοτικά καταστήματα, Καταστήματα Λιανικής, Καταστήματα τροφίμων (Φούρνοι, Κρεοπωλεία), Κομμωτήρια και Κέντρα Αισθητικής.
Αναλυτικότερα, με την τελευταία προσθήκη, η λίστα με τις περιπτώσεις που είναι η υποχρεωτική η χρήση μάσκας διαμορφώνεται ως εξής:
ΔΕΚΟ
Τράπεζες
Δημόσιες υπηρεσίες
Γραφεία εξυπηρέτησης κοινού
Δημοτικά καταστήματα
Δημόσιες υπηρεσίες
Καταστήματα λιανικής
Κομμωτήρια
Κέντρα αισθητικής
Μέσα μαζικής μεταφοράς
Ταξί & επαγγελματικής χρήσης οχήματα
Αεροπλάνα
Πλοία
Σούπερ Μάρκετ
Νοσοκομεία
Ιατρεία
Διαγνωστικά Κέντρα
Παράλληλα γίνεται ισχυρή σύσταση για χρήση μάσκας σε όλους τους υπόλοιπους κλειστούς χώρους αλλά και σε ανοιχτούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός.
Το πρόστιμο για όσους εντοπιστούν σε περίπτωση ελέγχου χωρίς να φοράνε μάσκα, ανέρχεται σε 150 ευρώ.
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει την ψηφιακή της παρουσία με μία νέα ψηφιακή καμπάνια και ανανεωμένη εταιρική ιστοσελίδα στο www.ydrogios.gr.
«Μια Ανάσα» είναι ο τίτλος της νέας ψηφιακής καμπάνιας, η οποία είναι ήδη στον αέρα στο κανάλι YouTube και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα της εταιρείας. Στο σχετικό βίντεο μία σειρά από στιγμές καθημερινών ανθρώπων ξεδιπλώνονται, έχοντας ως κοινό στοιχείο…την ανάσα. Είναι φορές που όλοι μας χρειαζόμαστε μια ανάσα, μας υπενθυμίζει.
Μια ανάσα για να θυμηθούμε τι πραγματικά έχει αξία στη ζωή μας, για να βρούμε ξανά την αισιοδοξία και τη δύναμη μέσα μας. Γι’ αυτές τις στιγμές, για τα όμορφα αλλά και τα δύσκολα της ζωής, η Υδρόγειος Ασφαλιστική στέκεται δίπλα μας εδώ και 45 χρόνια, με λύσεις και υπηρεσίες ασφάλισης που μας κάνουν πιο δυνατούς, με ανθρώπινο πρόσωπο, δίνοντας «ανάσα» στα σχέδια και τα όνειρά μας, καταλήγει το βίντεο.
Παράλληλα η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρουσίασε τη νέα της εταιρική ιστοσελίδα. Αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τάσεις του διαδικτύου, με απλούστερη δομή, έξυπνο μενού και αναβαθμισμένη αισθητική προσέγγιση, η ιστοσελίδα παρέχει στους χρήστες μία απόλυτα φιλική εμπειρία πλοήγησης, επικοινωνίας και εξυπηρέτησης. Με την σύγχρονη παρουσίαση και οπτικοποίηση του περιεχομένου και ενσωμάτωση ειδικά σχεδιασμένων εικαστικών, infographics, video, blog, έξυπνων χαρτών εύρεσης συνεργατών, σημείων εξυπηρέτησης και άλλων εργαλείων, η ιστοσελίδα παρέχει εύληπτη πληροφόρηση για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις δράσεις της εταιρείας, αντανακλώντας τη φιλοσοφία της για άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.
Ταυτόχρονα αποτελεί την «πύλη» μέσω της οποίας πελάτες και συνεργάτες της έχουν πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ψηφιακές εφαρμογές που τους παρέχουν αμεσότητα και διευκόλυνση.
Το 2019 ήταν μια ιδιαίτερα πετυχημένη χρονιά για την Groupama Ασφαλιστική, τόσο σε επίπεδο παραγωγικής δραστηριότητας και κερδοφορίας όσο και σε επίπεδο κεφαλαιακής ενίσχυσης, όπως φαίνεται από τα σχετικά αποτελέσματα της χρήσης. Η αποτελεσματικότητα και οι πρωτοβουλίες της Διοίκησης, σε συνδυασμό με τις μεθοδικές επενδύσεις, δημιούργησαν ένα ασφαλές περιβάλλον ανάπτυξης το οποίο αντικατοπτρίζεται συνοπτικά:
Στην αύξηση της παραγωγικής δραστηριότητας κατά 8,7% στο σύνολο των κλάδων ασφάλισης σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Στην αύξηση κατά 16,4% της παραγωγής ασφαλίστρων στους κλάδους Ζωής και Υγείας. Η παραγωγή αποταμιευτικών προιόντων παρουσιάζει αύξηση κατά 34,3%, η οποία σχετίζεται άμεσα με τα προιόντα Ζωής συνδεδεμένα με επενδύσεις και τα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα, τα οποία παρουσιάζουν επιμέρους μεταβολές + 148,1% και +13,9% έναντι του 2018.
Στην ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών (εκτός των κλάδων ασθενείας και ατυχημάτων), με τον σχετικό κύκλο εργασιών της να παρουσιάζει αύξηση 4,1%.
Πιο αναλυτικά η Groupama Ασφαλιστική ενίσχυσε συνολικά την παρουσία της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, παρουσιάζοντας αύξηση τόσο στη νέα παραγωγή ατομικών συμβολαίων υγείας (+11,8%) όσο και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στον κλάδο του Αυτοκινήτου (+3,6%) σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Παράλληλα, τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στον κλάδο Πυρός, τα οποία αποτελούν τον δεύτερο σημαντικότερο κλάδο στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών, ανήλθαν σε 21,5εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,1%. Κατ’ αντιστοιχία, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στον κλάδο Αυτοκινήτου αυξήθηκε και το 2019, διαμορφούμενο στο 5,6% από 5,1% το 2018, ενώ στον κλάδο Πυρός αυξήθηκε στο 6,3% το 2019 από 5,9% το 2018.
Η εταιρεία διατήρησε το επίπεδο κερδοφορίας της και παρουσίασε καθαρά κέρδη 8,0 εκατ. ευρώ το 2019 σε σχέση με 8,9 εκατ. το 2018, ενώ βελτίωσε και το δείκτη κεφαλαιακής κάλυψης.
Ειδικότερα, τα ποσοστά κάλυψης της κεφαλαιακής απαίτησης φερεγγυότητας (SCR) και της ελάχιστης κεφαλαιακής απαίτησης φερεγγυότητας (MCR) ενισχύθηκαν και ανήλθαν το 2019 σε 169,5% (159,6% το 2018) και 369,7% (332,0% το 2018) αντίστοιχα.
Ο Χρήστος Κάτσιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστικής, σχολίασε σχετικά: «Είμαστε ικανοποιημένοι που μία ακόμη χρονιά κλείνει με θετικό πρόσημο για την Groupama Ασφαλιστική. H συνετή διαχείριση του επενδυτικού και ασφαλιστικού χαρτοφυλακίου, σε συνδυασμό με την συνεχή έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών της εταιρείας, διασφαλίζει ότι είμαστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τους κινδύνους που συχνά ανακύπτουν στο επιχειρείν. Για το 2020, είμαι αισιόδοξος ότι θα ανταποκριθούμε με επιτυχία στις προκλήσεις που έχει επιφέρει -και μπορεί να επιφέρει και στο μέλλον- η πανδημία του Covid-19 στην οικονομία, διατηρώντας παράλληλα την κεφαλαιακή μας επάρκεια σε ικανοποιητικά επίπεδα. Θα συνεχίσουμε δυναμικά να προσφέρουμε αξιόπιστες υπηρεσίες στους πελάτες μας, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας και ανταποκρινόμενοι στην εμπιστοσύνη τους».
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, συνεχίζοντας να προσφέρει προστιθέμενη αξία τόσο στους ασφαλισμένους της, όσο και στις εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται, έθεσε σε εφαρμογή δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Η πρώτη υπηρεσία, αφορά στην επέκταση της εφαρμογής e-claim. Μετά τη δημιουργία της real time υπηρεσίας ενημέρωσης για την πορεία της αποζημίωσης των ασφαλισμένων της στον Κλάδο Αυτοκινήτων, που πρώτη η Ευρωπαϊκή Πίστη λάνσαρε στην ασφαλιστική αγορά, η Εταιρία επεκτείνει την ίδια υπηρεσία και για τους ασφαλισμένους της στους Γενικούς Κλάδους.
Με την υπηρεσία e-claim δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής ενημέρωσης για την εξέλιξη της διαδικασίας της αποζημίωσης των ασφαλισμένων, παρέχοντας τους χρήσιμη πληροφόρηση για όλα τα στάδια της ζημιάς, μέχρι και την καταβολή της αποζημίωσης.
Η δεύτερη υπηρεσία, αφορά στη δημιουργία Portal πραγματογνωμόνων, με στόχο την εξασφάλιση πρόσθετων οφελών και λειτουργιών. Ο νέος διαδικτυακός χώρος πιστοποιεί την ασφαλή διακίνηση προσωπικών δεδομένων, αυξάνει την ταχύτητα στην επεξεργασία της πληροφορίας και ενημερώνει άμεσα και αυτοματοποιημένα, τόσο τους πραγματογνώμονες, όσο και τις εσωτερικές υπηρεσίες για την εξέλιξη της διαδικασίας της αποζημίωσης.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, θα συνεχίσει να επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της και την απλοποίηση των διαδικασιών για τους ασφαλισμένους της και τις εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται, διευκολύνοντας παράλληλα το έργο του Δικτύου Πωλήσεων της.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη,
επενδύοντας στη δια βίου μάθηση των
ανθρώπων της, συνεχίζει να αναπτύσσει
εκπαιδευτικά μαθήματα και σεμινάρια
μέσω της ειδικής πλατφόρμας ηλεκτρονικής
εκπαίδευσης ilearn³ που έχει δημιουργήσει,
τα οποία ανταποκρίνονται στις
εξειδικευμένες ανάγκες του Δικτύου
Πωλήσεων και των εργαζομένων της.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω
του iLearn³,
δίνεται η δυνατότητα στο προσωπικό και
στους συνεργάτες της Εταιρίας, τόσο για
live,
όσο και για ασύγχρονη εκπαίδευση, ώστε
να μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά
τους οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, χωρίς
χρονικούς ή γεωγραφικούς περιορισμούς.
Ακόμα, με τη χρήση της πλατφόρμας
ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, εξασφαλίζεται
η ποιότητα των μαθημάτων και ο ενιαίος
τρόπος εκμάθησης, αφού όλοι οι
εκπαιδευόμενοι παρακολουθούν το ίδιο
τυποποιημένο εκπαιδευτικό υλικό.
Αξίζει να σημειωθεί, πως
η προετοιμασία των Ασφαλιστικών
Διαμεσολαβητών για τις εξετάσεις άδειας
ασκήσεως επαγγέλματος, διενεργείται
σχεδόν κατά αποκλειστικότητα, μέσω της
online
πλατφόρμας της Εταιρίας, η οποία μάλιστα
παρέχει τη δυνατότητα στον υποψήφιο,
να λειτουργεί σε περιβάλλον πλήρους
προσομοίωσης των εξετάσεων.
H
μακροχρόνια εμπειρία της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή
Πίστη στην ανάπτυξη της ηλεκτρονικής
εκπαίδευσης, εξασφάλισε στην Εταιρία
τη δυνατότητα να δημιουργήσει ένα νέο
κύκλο εκπαιδεύσεων για το Δίκτυο Πωλήσεών
της στην κατηγορία των “SoftSkills”,
με ονομασία «Ολοκληρωμένος Κύκλος στις
Τεχνικές Πωλήσεων».
Για την Ευρωπαϊκή Πίστη
η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων της,
αποτελεί βασικό άξονα του στρατηγικού
της σχεδιασμού και έναν από τους
σημαντικότερους πυλώνες της εξέλιξής
της.
Τα σούπερ μάρκετ έρχονται να προστεθούν στη λίστα με τους χώρους που είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας, ως μέτρo προστασίας από τον Covid-19.
Θυμίζουμε πως μέχρι πρότινος η χρήση μάσκας για τους πελάτες των σούπερ μάρκετ ήταν προαιρετική με ισχυρή σύσταση. Αυτό όμως μετά την τελευταία αύξηση των κρουσμάτων άλλαξε και η χρήση της έχει γίνει υποχρεωτική και στα σούπερ μάρκετ.
Το πρόστιμο για τους παραβάτες ανέρχεται στα 150 ευρώ.
Αναλυτικότερα, υποχρεωτική είναι πλέον η χρήση μάσκας κατά την είσοδό σας και για όσο χρονικό διάστημα παραμένετε σε:
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ταξί
Πλοία
Αεροπλάνα
Σούπερ Μάρκετ
Νοσοκομεία
Ιατρεία
Διαγνωστικά Κέντρα
Κέντρα Αισθητικής
Για την δική σας προστασία και να αποφύγετε το πρόστιμο σε έναν ενδεχόμενο έλεγχο, καλό είναι να έχετε πάντα μαζί σας μια μάσκα. Μια οικονομική λύση είναι η χρήση υφασμάτινης μάσκας, η οποία αποστειρώνεται εύκολα με πλύσιμο και σιδέρωμα και μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί χωρίς πρόβλημα.
Από τις αρχές του έτους, η Groupama Ασφαλιστική έχει ενισχύσει την εμπειρία εξυπηρέτησης των επισκεπτών στον ιστότοπό της με τη χρήση ειδικού λογισμικού, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση. Το Chatbot της Groupama Ασφαλιστική, αποτελεί μία καινοτόμα, διαδραστική και ταυτόχρονα πρωτοποριακή -για τα δεδομένα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς- λύση επικοινωνίας, η οποία είναι διαθέσιμη οποτεδήποτε χρειαστεί, χωρίς καθυστερήσεις.
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών, το chatbot αντιλαμβάνεται την πρόθεση του χρήστη, όταν αυτός πληκτρολογεί την ερώτησή του, και τον κατευθύνει έτσι ώστε να λάβει απάντηση στο ερώτημά του. Έτσι, ένας πελάτης μπορεί να ενημερωθεί εύκολα και άμεσα για το συμβόλαιό του- ακόμη και εκτός ωραρίου- με μία απλή συζήτηση με το chatbot.
Το νέο αυτό λογισμικό εξυπηρετεί πλήρως όλους τους πελάτες συμβολαίου Αυτοκινήτου, Ζωής και Πυρός, ενώ παράλληλα, λειτουργεί ως σύγχρονος πλοηγός για τους υποψήφιους πελάτες στην αναζήτησή τους για το κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης. Στις δυνατότητές του περιλαμβάνεται ακόμα η απάντηση σε συχνά ερωτήματα, αλλά και η ζωντανή σύνδεση με εκπρόσωπο ή με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Μέχρι σήμερα, το ChatBot της Groupama Ασφαλιστική έχει εκτελέσει σχεδόν 20.000 επικοινωνίες, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από 6.000 χρήστες.
Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητα του συγκεκριμένου μέσου εξυπηρέτησης, έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της εφαρμογής του. Σύντομα, θα μπορεί να επικοινωνεί στους υποψήφιους πελάτες μηχανισμούς τιμολόγησης για προγράμματα Αυτοκινήτου και Πυρός, ενώ η χρήση του θα επεκταθεί και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας, όπως τα αντίστοιχα παράθυρα διαλόγων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ήδη από το 2021, θα δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης από το chatbot και ξενόγλωσσων χρηστών, καθώς προγραμματίζεται η ανακοίνωση της αγγλόφωνης εκδοχής του.
Η Groupama Ασφαλιστική, επενδύει σταθερά στις νέες τεχνολογίες προς όφελος των πελατών της, κάνοντας ταυτόχρονα την ασφάλιση απλή. Με το ChatBot εκμεταλλεύεται δυναμικά τις παγκόσμιες τάσεις στον τομέα της ασφάλισης και, για μία ακόμα φορά, πρωτοπορεί για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.