Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Από τις 6 Ιουλίου αλλάζουν όλα τα τεχνικά δεδομένα στο αυτοκίνητο, καθώς όλα τα νέας γενιάς αυτοκίνητα θα έχουν «μαύρο κουτί», που θα δίνει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα, τόσο για τον τρόπο με τον οποίο οδηγεί κάποιος, όσοι και για τις συνθήκες λίγα δευτερόλεπτα πριν από ένα ατύχημα.
Οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι από τις 6 Ιουλίου να παρέχουν στα αυτοκίνητα που θα πάρουν έγκριση τύπου, συσκευές καταγραφής των δεδομένων οδήγησης. Αυτή η συσκευή θα μπορεί να δίνει απαντήσεις στις συνθήκες που επικράτησαν λίγο πριν από το ατύχημα, καθώς και κάποια δεδομένα των συνθηκών οδήγησης του αυτοκινήτου, ώστε να δοθεί μια πιο σαφής εικόνα για την υπαιτιότητα των εμπλεκομένων οδηγών σε ένα ατύχημα.
Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι το «μαύρο κουτί» αποτελούσε αποκλειστικότητα των αεροπλάνων. Έτσι από τις 6 Ιουλίου όσα αυτοκίνητα λαμβάνουν έγκριση τύπου για να βγουν προς πώληση θα πρέπει υποχρεωτικά να έχουν το «μαύρο κουτί». Η απόφαση αυτή δεν αφορά προς το παρόν τα αυτοκίνητα που έχουν λάβει έγκριση κυκλοφορίας και κυκλοφορούν σήμερα. Όμως από τις 7 Ιουλίου του 2024 θα υπάρχει η υποχρέωση από τους κατασκευαστές και στα καινούρια αυτοκίνητα που θα πωλούνται από εκείνη την περίοδο και έπειτα, να έχουν «μαύρο κουτί».
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία η αλλαγή αυτή έχει ως στόχο την αύξηση του επιπέδου ασφάλειας. Το Electronic Data Recorder (EDR),το μαύρο κουτί δηλαδή, είναι μια συσκευή καταγραφής δεδομένων συμβάντων (EDR), παρόμοια με το «μαύρο κουτί» των αεροπλάνων η οποία θα καταγράφει πληροφορίες που σχετίζονται μόνο με τα ατυχήματα.
Στην περίπτωση του EDR, υπάρχει μεγάλη συζήτηση για το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων. Όμως το EDR θα καταγράφει μόνο την δυναμική κατάσταση του οχήματος πριν από τη σύγκρουση και σε καμία περίπτωση δεν θα καταγράφει ήχο ή βίντεο. Η καταγραφή θα έχει να κάνει για κάποια ελάχιστα δευτερόλεπτα, ενώ μετά τη σύγκρουση θα ενεργοποιείται ένα αυτόματο σύστημα ειδοποίησης σύγκρουσης (ACN).
Οι πληροφορίες θα είναι εμπιστευτικές και θα εξασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Μάλιστα δεν θα περιέχουν κανένα στοιχείο αναγνώρισης του αυτοκινήτου, του ιδιοκτήτη ή του οδηγού του. Θα μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν από τις δικαστικές αρχές σε περίπτωση ατυχήματος, προκειμένου να βγουν σωστές αποφάσεις για την υπαιτιότητα ενός οδηγού.
Το «μαύρο κουτί» στα αυτοκίνητα θα καταγράφει από την ταχύτητα του αυτοκινήτου και το φρενάρισμα έως και την ακριβή θέση του αυτοκινήτου. Σημειώνεται ότι ήδη σε πολλές χώρες του εξωτερικού χρησιμοποιείται το «μαύρο κουτί» εδώ και πολλά χρόνια από χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Επίσης, σε παλαιότερη έρευνα, είχε αποδειχθεί πως οι οδηγοί που είχαν τοποθετήσει το μαύρο κουτί στο αυτοκίνητό τους ήταν πιο προσεκτικοί και συμμετείχαν σε λιγότερα τροχαία ατυχήματα από τους οδηγούς που δεν διέθεταν καταγραφέα δεδομένων. Μάλιστα οι θάνατοι των νέων οδηγών που είχαν στο όχημά τους «μαύρο κουτί» μειώθηκαν σε ποσοστό περίπου 30%.
Η Κεντρική Οδός,
ενημερώνει τους οδηγούς ενημερώνει τους οδηγούς ότι σύμφωνα με Έκτακτο
Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, με ισχύ,
σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, από το πρωί της Τετάρτης 9/3 έως την
Κυριακή 13/3 , προβλέπεται επιδείνωση του καιρού με κύρια χαρακτηριστικά
τις πολύ χαμηλές για την εποχή θερμοκρασίες, τον κατά τόπους ισχυρό
παγετό και τις κατά τόπους και κατά διαστήματα πυκνές χιονοπτώσεις. Τα
φαινόμενα θα επηρεάσουν σταδιακά την κεντρική και ανατολική Στερεά, τις
πεδινές περιοχές της Ηπείρου και της Θεσσαλίας και την Εύβοια. Το
σχετικό αναλυτικό Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Η Κεντρική
Οδός, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των
φαινομένων και το σύνολο των ανθρώπων και του μηχανισμού μας, βρίσκεται
σε απόλυτη ετοιμότητα.
Για τους οδηγούς που θα πρέπει να ταξιδέψουν, συνιστούμε για λόγους ασφαλείας:
Να
ενημερωθούν πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους για τον καιρό και τις
κυκλοφοριακές συνθήκες, καλώντας την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της
εταιρίας στο 801 700 7000 (καθημερινά και Σάββατο από τις 08:00 έως τις
16:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00).
Να έχουν στο όχημά τους αντιολισθητικές αλυσίδες και να γνωρίζουν τον τρόπο τοποθέτησής τους.
Να διαθέτουν επαρκή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ του οχήματός τους.
Να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες της Τροχαίας.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης να καλούν το 1075
Σχετικά με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων υπενθυμίζουμε ότι:
Οι αλυσίδες τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς.
Η ταχύτητά μας με χρήση αλυσίδων δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30 χλμ. / ώρα.
Οι αλυσίδες είναι σωστά τοποθετημένες όταν δείχνουν και είναι τεντωμένες.
Αναλυτικές συμβουλές οδικής ασφάλειας για οδήγηση σε χιονισμένο οδόστρωμα, μπορείτε να δείτε εδώ.
Υπενθυμίζουμε
ότι χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) πρέπει να γίνεται μόνο σε
περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ενώ αναλυτικές συμβουλές οδικής ασφάλειας,
είναι στη διάθεσή σας και εδώ. Πληροφορίες για τους Χώρους Προσωρινής
Στάθμευσης και τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στους
αυτοκινητοδρόμους που λειτουργούμε συντηρούμε και διαχειριζόμαστε,
μπορείτε να βρείτε εδώ.
Κλείνοντας παρακαλούμε όλους τους οδηγούς
να ακολουθούν πιστά τις υποδείξεις της Τροχαίας που είναι και η καθ ‘
υλην αρμόδια για τη διαχείριση της κυκλοφορίας.
Η Νέα Οδός, ενημερώνει
τους οδηγούς ότι σύμφωνα με Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού της
Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, με ισχύ, σύμφωνα με τις πρώτες
εκτιμήσεις, από το πρωί της Τετάρτης 9/3 έως την Κυριακή 13/3 ,
προβλέπεται επιδείνωση του καιρού με κύρια χαρακτηριστικά τις πολύ
χαμηλές για την εποχή θερμοκρασίες, τον κατά τόπους ισχυρό παγετό και
τις κατά τόπους και κατά διαστήματα πυκνές χιονοπτώσεις. Τα φαινόμενα θα
επηρεάσουν σταδιακά την κεντρική και ανατολική Στερεά, τις πεδινές
περιοχές της Ηπείρου και της Θεσσαλίας και την Εύβοια. Το σχετικό
αναλυτικό Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Η
Νέα Οδός, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των
φαινομένων και το σύνολο των ανθρώπων και του μηχανισμού μας, βρίσκεται
σε απόλυτη ετοιμότητα.
Για τους οδηγούς που θα πρέπει να ταξιδέψουν, συνιστούμε για λόγους ασφαλείας:
Να
ενημερωθούν πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους για τον καιρό και τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καλώντας την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της
εταιρίας. Όσοι οδηγοί ενδιαφέρονται για το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου
Α.Θ.Ε. (Μεταμόρφωση Αττικής – Σκάρφεια Φθιώτιδας) μπορούν να καλούν στο
22950 26900. Όσοι οδηγοί ενδιαφέρονται για την Ιόνια Οδό (Αντίρριο –
Ιωάννινα) μπορούν να καλούν στο 2641 306 306 (καθημερινά και Σάββατο από
τις 08:00 έως τις 20:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00).
Να διαθέτουν επαρκή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ του οχήματός τους.
Να έχουν στο όχημά τους αντιολισθητικές αλυσίδες και να γνωρίζουν τον τρόπο τοποθέτησής τους.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης να καλούν το 1075
Σχετικά με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων υπενθυμίζουμε ότι:
Οι αλυσίδες τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς.
Η ταχύτητά μας με χρήση αλυσίδων δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30 χλμ. / ώρα.
Οι αλυσίδες είναι σωστά τοποθετημένες όταν δείχνουν και είναι τεντωμένες.
Αναλυτικές συμβουλές οδικής ασφάλειας για οδήγηση σε χιονισμένο οδόστρωμα, μπορείτε να δείτε εδώ.
Υπενθυμίζουμε
ότι χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), πρέπει να γίνεται μόνο σε
περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ενώ αναλυτικές συμβουλές οδικής
ασφάλειας, είναι στη διάθεσή σας και εδώ. Πληροφορίες για τους Χώρους
Προσωρινής Στάθμευσης και τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
στους αυτοκινητοδρόμους που λειτουργούμε συντηρούμε και διαχειριζόμαστε,
μπορείτε να βρείτε εδώ.
Κλείνοντας παρακαλούμε όλους τους
οδηγούς να ακολουθούν πιστά τις υποδείξεις της Τροχαίας που είναι και η
καθ ‘ υλην αρμόδια για τη διαχείριση της κυκλοφορίας.
Η Eurolife FFH υποστηρίζει τη διεξαγωγή ενός μεγάλου ερευνητικού προγράμματος του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ), πανελλαδικής εμβέλειας, το οποίο έχει στόχο να χαρτογραφήσει και να αποτυπώσει τη θέση της γυναίκας στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Η έρευνα αυτή θα βασιστεί στην ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεικτών που θα προκύψουν από τη μελέτη του δείγματος, ενώ την υλοποίησή της έχουν αναλάβει το Κέντρο Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ) και η MRB Hellas.
Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να προωθεί την ισότητα και τον αμοιβαίο σεβασμό, αναγνωρίζοντας την προσωπικότητα και τις ικανότητες κάθε ανθρώπου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο θα μελετήσει δείγμα περισσότερων από 1.200 συμμετεχόντων, έχει σχεδιαστεί από εξειδικευμένη επιστημονική ομάδα, με πολυετή πείρα στο γνωστικό αντικείμενο του έργου και θα γίνει με την σφραγίδα του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ). Το ΚΕΜΕΦΙ αποτελεί μια ανεξάρτητη και αυτόνομη μονάδα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και δημιουργήθηκε με το όραμα να προωθήσει τη γνώση και τον προβληματισμό για τα μεγάλα ζητήματα του φύλου και της ισότητας τόσο ξεχωριστά όσο και στις σύνθετες και πολυεπίπεδες αλληλεπιδράσεις τους.
Το έργο χωρίζεται σε τρεις διακριτούς άξονες. Ο πρώτος αφορά τη διεξαγωγή πανελλαδικής ποσοτικής έρευνας, με σκοπό τη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων της ελληνικής κοινωνίας γύρω από τα ζητήματα φύλου. Ο άξονας αυτός θα μελετήσει τη θέση των γυναικών στην κοινωνία, θέματα έμφυλης βίας, τα αίτια που διαμορφώνουν συγκεκριμένες συμπεριφορές απέναντι στις γυναίκες, καθώς και τις διαφοροποιήσεις στη στάση διαφορετικών κοινωνικών και ηλικιακών ομάδων ως προς τα θέματα ισότητας των δύο φύλων.
Ο δεύτερος άξονας θα διαμορφωθεί μέσω ομάδων συζήτησης (focus groups) σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια, με σκοπό να καταγράψει αιτίες, στερεότυπα, προκαταλήψεις και πεποιθήσεις, στα οποία οφείλονται τα φαινόμενα έμφυλων ανισοτήτων. Ο συγκεκριμένος άξονας θα μελετήσει τις διαστάσεις που συνθέτουν σήμερα τη γυναικεία ταυτότητα, αλλά και τους τρόπους διαχείρισης των φαινομένων έμφυλης ανισότητας. Τέλος, ο τρίτος άξονας, μέσω συνεντεύξεων σε opinion leaders, θα διερευνήσει ζητήματα γυναικείας ηγεσίας στο δημόσιο βίο και τον εργασιακό χώρο, προκειμένου να αποκωδικοποιήσει το αρχέτυπο του «ηγέτη» και να κατανοήσει τυχόν ιδιαιτερότητες που καταγράφονται στη διαδρομή μιας γυναίκας προς την ηγεσία. Στον τρίτο άξονα θα συμμετάσχουν γυναίκες με ηγετικό ρόλο σε διάφορους κλάδους (από την πολιτική και τις επιχειρήσεις, μέχρι την επιστήμη και την τεχνολογία), καθώς και ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι και πολιτικοί επιστήμονες, άνδρες και γυναίκες, που ασχολούνται με θέματα ισότητας.
«H ισότητα των φύλων παραμένει ακόμα και σήμερα, ένα σοβαρό ζητούμενο. Η πανδημία του COVID-19 έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα, φρενάροντας την πρόοδο των περασμένων δεκαετιών πάνω στο ζήτημα αυτό. Οι δείκτες ισότητας των φύλων υποχωρούν. Τα φαινόμενα έμφυλων ανισοτήτων και βίας κατά των γυναικών εντείνονται, σε όλο το φάσμα τους. Ο παγκόσμιος διάλογος που έχει ανοίξει γύρω από την ανάγκη επίτευξης της έμφυλης ισότητας θέτει νέους όρους και νέες παραμέτρους. Τίθεται πλέον ως βασική προϋπόθεση για τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική πρόοδο. Η κατανόηση λοιπόν του ζητήματος μέσα από μια επιστημονική ερευνητική ανάλυση είναι ιδιαίτερα σημαντική. Απαντάει στην επιτακτική ανάγκη επικαιροποίησης όλων των δεδομένων που υπάρχουν. Η μεθοδολογία με την οποία η έρευνα θα προσεγγίσει το θέμα μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα, για να προσδιοριστούν οι αιτίες, ο αντίκτυπος αλλά και οι τρόποι αντιμετώπισης του σύνθετου αυτού ζητήματος. Η υποστήριξη της Εurolife FFH για την υλοποίηση των στόχων του ΚΕΜΕΦΙ είναι πραγματικά πολύτιμη. Το ΚΕΜΕΦΙ, με τις δράσεις του, συγχρονίζεται με τον διεθνή διάλογο και τις προκλήσεις γύρω από το θέμα. Συμβάλλει με τις δυνάμεις του στην κοινωνική ευαισθητοποίηση, την έρευνα και τη χάραξη πολιτικής πάνω σε θέματα κοινωνικής δικαιοσύνης, όπως είναι η ισότητα των φύλων» δηλώνει η Όλγα Κεφαλογιάννη, Πρόεδρος Δ.Σ. ΚΕΜΕΦΙ και βουλευτής Α’ Αθηνών.
Η Eurolife FFH δίνει ιδιαίτερη αξία σε θέματα που απασχολούν την κοινωνία και τους ανθρώπους σήμερα και παρακολουθεί σταθερά τις εξελίξεις, με στόχο να συμμετέχει ενεργά στο διάλογο. Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατανόηση ζητημάτων που αφορούν την ισότητα των φύλων, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τις πτυχές και τη σπουδαιότητα του θέματος.
Φέτος, η εταιρεία μας επέλεξε να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας «δίνοντας βήμα» σε 7 γυναίκες που εργάζονται στην εταιρεία, οι οποίες μέσα από τις προσωπικές ιστορίες εξηγούν πώς μέσα από τον ρόλο τους συνδράμουν την αποστολή της INTERAMERICAN «να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα».
Συγκεκριμένα, στη νέα καμπάνια που αποτελείται από 7 ολιγόλεπτα βίντεο, η Νίκα Φάκου – Δικηγόρος & Υπεύθυνη Προστασίας Δεδομένων, η Νατάσα Σατερλή – Leader στο Health and Financial Future Tribe, η Σοφία Αρβανιτάκη - Senior Account Manager στην ομάδα του Πρακτορειακού Δικτύου της Διεύθυνσης Πωλήσεων, η Μαρία-Χριστίνα Αλεξίου – Human Resources Operations Expert, η Πόπη Σφυρίδη – Agent στην Εξυπηρέτηση Οδικής Βοήθειας, η Σοφία Μολίνου – Υπεύθυνη για την Ασφάλεια των Πληροφοριακών συστημάτων & τη διαχείριση της Επιχειρησιακής Συνέχειας και η Δήμητρα Τσαμούρη – Product & Business Developer στο Mobility & Convenience Tribe, μοιράζονται μαζί μας τις προσκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά στη δουλειά τους, περιγράφουν τον τρόπο με τον οποίο άλλαξε τη ζωή τους ο νέος τρόπος εργασίας και σε ποιο βαθμό και διηγούνται περιστατικά που θυμούνται έντονα από την εργασιακή ζωή τους.
Η καμπάνια θα προβληθεί μέσα από τους λογαριασμούς της εταιρείας στο Linkedin, στο Facebook και στο YouTube.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου), η CNP ΖΩΗΣ εύχεται χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες, με ειδική έκπτωση στο ασφαλιστικό πρόγραμμα Bonjour Woman’s Care.
Στις 8 Μαρτίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. Μία γιορτή για τους αγώνες, το θάρρος και το σθένος γυναικών που έγραψαν ιστορία αξιοπρέπειας, σεβασμού και ίσων δικαιωμάτων.
Αυτή τη γιορτή τιμά και η CNP ΖΩΗΣ, με μία ξεχωριστή προσφορά. Όπως αναφέρει στο δελτίο Τύπου, για όλο τον Μάρτιο, το πιο σύγχρονο και ευέλικτο ασφαλιστικό πρόγραμμα, Bonjour Woman’s Care, παρέχεται με προνομιακή έκπτωση 15% στα ασφάλιστρα.
Το Bonjour Woman’s Care είναι ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει δύσκολα περιστατικά υγείας, ώστε κάθε γυναίκα να νιώθει, κάθε στιγμή, σιγουριά.
H CNP ΖΩΗΣ είναι η Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής στην Ελλάδα του ηγετικού ασφαλιστικού Ομίλου CNP CYPRUS, μέλος του γαλλικού πολυεθνικού κολοσσού CNP ASSURANCES, με περισσότερα από 170 χρόνια ιστορική παρουσία και 36 εκατομμύρια ασφαλισμένους. Ο Όμιλος ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, έχοντας ως προτεραιότητα την παροχή ασφαλιστικών λύσεων που να καλύπτουν όσο το δυνατό καλύτερα, όσο το δυνατόν πιο πολλούς ανθρώπους.
*Σημειώνεται πως για όλο τον Μάρτιο, συνεχίζεται η παροχή έκπτωσης 15% και στα υπόλοιπα ασφαλιστικά προγράμματα της κατηγορίας Σοβαρών Ασθενειών (Bonjour Multicover, Bonjour Man’s Care & Bonjour Kid’s Care),στην οποία συμπεριλαμβάνεται το Bonjour Woman’s Care.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα ασφάλισης Bonjour Woman’s Care, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα (www.cnpzois.com) ή να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά γραφεία (τηλ. 210 3279420 – email: cnpzois@cnpgreece.com), ή με έναν από τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Μια ανθρώπινη αλυσίδα κοινωνικής προσφοράς για τη στήριξη των συναθρώπων μας
Οι δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας της Generali είναι ένας θεσμός απολύτως εναρμονισμένος με τη μακροχρόνια στρατηγική της εταιρείας. Συνενώνοντας και κατευθύνοντας τις ενέργειες του Ομίλου γύρω από τους πυλώνες της προσφοράς και της ενδυνάμωσης παράγεται πραγματική αξία και όφελος προς την κοινωνία. Βασισμένο σε αυτή τη φιλοσοφία, το Human Safety Net αποτελεί ένα ολιστικό CSR πλάνο που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί ο οργανισμός παγκοσμίως, στοχεύοντας στην στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
Παραμένοντας άρρηκτα συνδεδεμένη με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται, η Generali επιδιώκει να συνθέτει τις δυνάμεις των δικών της ανθρώπων με ενέργειες που προάγουν τον εθελοντισμό και εξαίρουν τη σπουδαιότητα της ευθύνης σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο επιτυγχάνοντας το μεγαλύτερο δυνατό αντίκτυπο.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα μέλη της εθελοντικής ομάδας Lion Hearts της Generali σε συνεργασία με το Higgs και με αφορμή την πρόσφατη εορταστική περίοδο:
επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του οργανισμού “Το Εργαστήρι – Λίλιαν Βουδούρη” και συμμετείχαν μαζί με τους φιλοξενούμενους του φορέα στη δημιουργία διακοσμητικών και δώρων τα οποία διατέθηκαν προς πώληση από από το e-shop του οργανισμού συμβάλλοντας στην οικονομική ενίσχυσή του
συγκέντρωσαν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και προσφέραν οικονομική ενίσχυση για τους παραπάνω οργανισμούς, διοργανώνοντας μια διαδικτυακή συναυλία με τους Bejeezus. Το σύνολο των δωρεών από τους εργαζόμενους και το κοινό, διπλασιάστηκε από τη Generali φτάνοντας τις € 6.000.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο της συνολικής δράσης εδώ:
Η Generali έχει θέσει ως στόχο να επιστρέφει στην κοινωνία την εμπιστοσύνη που η ίδια εισπράττει ως ένας αξιόπιστος και ανθρωποκεντρικός οργανισμός. Σε αυτό το πλαίσιο, διευρύνει συνεχώς την ατζέντα της σχεδιάζοντας ουσιαστικές δράσεις για την στήριξη των ανθρώπων που το έχουν ανάγκη. Ταυτόχρονα, αξιοποιεί συνέργειες ετών με φορείς και οργανώσεις καθώς πιστεύει σε έναν κόσμο συμπερίληψης και ίσων ευκαιριών. Η έως σήμερα θετική ανταπόκρισή σε αυτή την προσπάθεια αποτελεί παρακαταθήκη και κίνητρο για τη συνέχισή της.
Η ασφαλιστική απάτη αποτελεί ως γνωστόν ένα από τα πλέον σημαντικά και πολύπλοκα προβλήματα, τα οποία καλείται να αντιμετωπίσει η ασφαλιστική αγορά σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
Ασφαλιστική απάτη είναι η εκμετάλλευση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου για την απόκτηση κέρδους. Η ασφάλιση στοχεύει στην προστασία των ασφαλισμένων από τις αληθινές οικονομικές ζημιές που επιφέρουν διάφοροι κίνδυνοι. Δεν αποσκοπεί στον πλουτισμό των ασφαλισμένων. Η πλειοψηφία των υποθέσεων ασφαλιστικής απάτης αφορά διογκωμένες ή πλαστές απαιτήσεις. Η ασφαλιστική απάτη πλήττει τα θεμέλια του ασφαλιστικού θεσμού επιβαρύνοντας όχι μόνο τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις αλλά κυρίως τους ασφαλισμένους. Κάθε απατηλή ασφαλιστική απαίτηση λειτουργεί σε βάρος της κοινωνίας των ασφαλισμένων προσώπων, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των καλόπιστων ασφαλισμένων καλείται - μέσω της επιβάρυνσης των ασφαλίστρων τους - να συμπληρώσει τα κεφάλαια που απορροφά η πληρωμή των απατηλών (ψεύτικων) ζημιών.
Η ασφαλιστική απάτη δεν στρέφεται μόνο κατά των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, αλλά και κατά των υπολοίπων ασφαλισμένων και της κοινωνίας συνολικά, αφού τα αποτελέσματά της διαχέονται μέσα στην οικονομία. Η βέλτιστη αντιμετώπιση του φαινομένου απαιτεί τη διαμόρφωση και υιοθέτηση κατάλληλων διαδικασιών από πλευράς Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, όπως η συλλογή στοιχείων, η ανταλλαγή εμπειρίας, απόψεων και καλών πρακτικών.
Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή Πρόληψης & Αντιμετώπισης της Ασφαλιστικής Απάτης της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε.) αποφάσισε να συνεχίσει την προσπάθεια που ξεκίνησε το 2013 για τη διερεύνηση του φαινομένου της ασφαλιστικής απάτης, με την αποστολή εμπλουτισμένου ερωτηματολογίου για τα έτη 2019 – 2020.
Το ερωτηματολόγιο πλέον διακρίνεται σε τρεις (3) ενότητες, εκ των οποίων οι δύο (2) πρώτες αφορούν όλες τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως των κλάδων ασφάλισης που δραστηριοποιούνται, ενώ η τρίτη ενότητα της έρευνας επικεντρώνεται στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων και αποτελεί συνέχεια των αντίστοιχων προηγούμενων ερευνών της Ε.Α.Ε.Ε. στον κλάδο αυτό.
Ειδικότερα, σκοπός του εμπλουτισμένου ερωτηματολογίου της Ε.Α.Ε.Ε. ήταν να διερευνηθούν ανά ενότητα: α) Η επίδραση της πανδημίας στην έκθεση των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων στον κίνδυνο της ασφαλιστικής απάτης για όλους τους κλάδους ασφάλισης. β) Η συλλογή πληροφοριών σχετικά την οργάνωση εν γένει του συνόλου των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων στον τομέα της αντιμετώπισης της ασφαλιστικής απάτης. γ) Η διερεύνηση της ασφαλιστικής απάτης ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτων, σε συνέχεια των αντίστοιχων προηγούμενων ερευνών της Ε.Α.Ε.Ε.
Στόχος της Επιτροπής ήταν, η εξαγωγή συμπερασμάτων για τον περαιτέρω σχεδιασμό των δράσεων της Ε.Α.Ε.Ε., της Επιτροπής και των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων στον τομέα της αντιμετώπισης του φαινομένου της ασφαλιστικής απάτης.
Το ερωτηματολόγιο αναφερόταν στα έτη 2019 – 2020 και αναζητούσε τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά στοιχεία αναφορικά με το υπό έρευνα φαινόμενο, τις συνέπειές του, τις συνήθεις μορφές του και την οργάνωση των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων για την αντιμετώπισή του.
Στην έρευνα της Ε.Α.Ε.Ε. συμμετείχαν με τις απαντήσεις τους 26 Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις - Μέλη, οι οποίες εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν περίπου το 79,1% επί της ετήσιας παραγωγής του συνόλου των ασφαλίσεων και το 82,2% επί της ετήσιας παραγωγής του κλάδου αυτοκινήτων.
Ευρήματα της έρευνας
Από την επεξεργασία των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο προκύπτουν τα εξής ευρήματα:
1. Επίδραση της πανδημίας στην έκθεση των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων στον κίνδυνο της ασφαλιστικής απάτης
Για τις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους κλάδους Ζωής και Υγείας η πανδημία φαίνεται να έχει μικρότερο αντίκτυπο σε σχέση με τις Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών.
Συμπεραίνεται από την πλειοψηφία των απαντήσεων ότι η πανδημία έχει επηρεάσει αρνητικά την έκθεση των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων στον κίνδυνο της ασφαλιστικής απάτης.
Από τους λόγους που αναφέρθηκαν, καταγράφονται:
Η δυνατότητας εξαπάτησης λόγω ψηφιοποίησης των συναλλαγών και ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών
Η αντοχή των ψηφιακών συστημάτων ελέγχου
Η δυσκολία των συστημάτων ασφαλείας να αντιμετωπίσουν μεγάλο όγκο πληροφοριών
Η προσπάθεια εκμετάλλευσης διογκωμένων / πλασματικών περιστατικών
Όμως η πανδημία οδήγησε τις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις στην ενίσχυση των ψηφιακών υπηρεσιών τους, γεγονός που θέτει τις βάσεις για πιο αποτελεσματική μελλοντικά εξιχνίαση περιστατικών απάτης.
Ως θετικό γεγονός, αναφέρθηκε η μείωση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων, η οποία οδήγησε σε μείωση της συχνότητας ζημιών και κατ’ επέκταση σε ελάττωση των προσπαθειών απάτης.
Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω της πανδημίας, δυσκόλεψαν την έρευνα για την εξιχνίαση της ασφαλιστικής απάτης λόγω:
Απαγόρευσης των μετακινήσεων
Απουσίας προσωπικής επαφής με τον ασφαλισμένο, οδηγώντας σε καθυστερήσεις των αναγκαίων ενεργειών για την εξιχνίαση πιθανής απάτης
Όσον αναφορά τις μορφές εμφάνισης της ασφαλιστικής απάτης, δεν έχει εμφανιστεί ή ενισχυθεί ιδιαίτερα κάποιο μοτίβο, πέραν της γνωστής απειλής από κινδύνους του κυβερνοχώρου (απάτη μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών).
2. Οργάνωση των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων στον τομέα της αντιμετώπισης της ασφαλιστικής απάτης
Για τη διερεύνηση περιπτώσεων ύποπτων για ασφαλιστική απάτη: - Η Διεύθυνση αποζημιώσεων είναι κυρίως επιφορτισμένη με το καθήκον αυτό - Ορισμένες επιχειρήσεις διαθέτουν οργανωτικά ειδικό τμήμα διερεύνησης (κυρίως στις αποζημιώσεις και λιγότερο στην ανάληψη των κινδύνων) - Επίσης αναφέρθηκαν: η μονάδα εσωτερικού ελέγχου, η λειτουργία της διαχείρισης κινδύνων, η κανονιστική συμμόρφωση, η νομική υπηρεσία - Σε κάθε περίπτωση, η μεγάλη πλειοψηφία των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων αναθέτουν τη διερεύνηση ύποπτων περιπτώσεων ασφαλιστικής απάτης και σε εξωτερικούς συνεργάτες - Επίσης διαπιστώθηκε ότι αρκετές Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις κάνουν χρήση ειδικού λογισμικού (κυρίως στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων) για την ανίχνευση ή τη διερεύνηση περιπτώσεων απάτης - Στην πλειοψηφία τους οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις έχουν θεσπίσει διαδικασία whistleblowing, για την υποβολή αναφορών ή παρατηρήσεων από το προσωπικό της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και τους ενδιαφερόμενους τρίτους. Οι αναφορές ή παρατηρήσεις αυτές, σχετίζονται κυρίως με παράτυπη δραστηριότητα ή δυσλειτουργία ή παράλειψη που σχετίζεται με αθέτηση εσωτερικών Πολιτικών, Διαδικασιών, Κανονισμών Δεοντολογίας και του εκάστοτε ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου.
3. Διερεύνηση της ασφαλιστικής απάτης ειδικά στον κλάδο Αυτοκινήτων
Με βάση τις δηλώσεις των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων – Μελών, το 2019 καταγράφηκαν οι περισσότερες έρευνες για ύποπτες περιπτώσεις στον Κλάδο Αυτοκινήτων (11.929) από το 2011 (πρώτο έτος καταγραφής από την αντίστοιχη έρευνα της Ε.Α.Ε.Ε.). Το 2020 οι έρευνες ανήλθαν στις 8.524, σημειώνοντας πτώση σε σχέση με το 2019 (-28,5%), λόγω των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid 19.
Αντίστοιχα οι εξακριβωμένες περιπτώσεις απατηλών απαιτήσεων αποζημίωσης στον Κλάδο Αυτοκινήτων ανήλθαν στις 6.990 το 2019, οι περισσότερες περιπτώσεις που καταγράφηκαν από το 2011. Το 2020 οι εξακριβωμένες περιπτώσεις απατηλών απαιτήσεων μειώθηκαν σε 5.128 (-27%).
Σαν συνέπεια των ανωτέρω,καταγράφεται αύξηση του υπολογιζόμενου δείκτη της αναλογίας των εξακριβωμένων περιπτώσεων απάτης επί των αντίστοιχων ερευνών (59% το 2019 και 60% το 2020). Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ποσοστά εξακρίβωσης περιπτώσεων απάτης δεν είχαν ξεπεράσει το 55% στις αντίστοιχες προηγούμενες έρευνεςτης Ε.Α.Ε.Ε.
Επισημαίνεται ότι ποσοστό 86% - 87% των εξακριβωμένων περιπτώσεων απάτης τα δύο τελευταία χρόνια, καταγράφηκε από τις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις που διέθεταν ειδικό λογισμικό διερεύνησης της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο Αυτοκινήτων.
Με βάση την αποτίμηση των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων – Μελών που έλαβαν μέρος στην έρευνα, η οικονομική διάσταση των εξακριβωμένων απατηλών απαιτήσεων αποζημίωσης κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου ήταν 8,5 εκατ. € το 2019 και 7,5 εκατ. € το 2020 (-12%).
Επομένως, ο δείκτης της οικονομικής διάστασης ανά εξακριβωμένη περίπτωση απάτης (μέσος όρος) αυξήθηκε: από 1.212 € το 2019 σε 1.453 € το 2020.
Από τις ανωτέρω αναφερθείσες περιπτώσεις απατηλών απαιτήσεων αποζημίωσης, 2.170 περιπτώσεις το 2019 και 1.175 περιπτώσεις το 2020, καταγράφηκαν ως ανάκληση δήλωσης ή παραίτηση απαιτήσεως από τον τρίτο (παθόντα). Η οικονομική αποτίμηση των περιπτώσεων αυτών ήταν αντίστοιχα 2,5 εκατ. € το 2019 και 1,7 εκατ. € το 2020.
4. Οικονομική αναλογία της απάτης προς τις αποζημιώσεις
Η σύγκριση της οικονομικής διάστασης της αποκαλυφθείσας απάτης (όπως προσδιορίσθηκε από την αποτίμηση των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων) σε σχέση με τις καταγεγραμμένες καταβολές αποζημιώσεων του κλάδου Αυτοκινήτων, μας δίνει την ακόλουθη αναλογία:
Για το σύνολο των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα (μέση αναλογία): 2019: 2,3% 2020: 2,0%
Όμως είναι μεγάλη η διακύμανση της αναλογίας αυτής, μεταξύ των επιχειρήσεων: 2019: από 0,1% έως 18,7% και 2020: από 0,1% έως 17,0%.
Με βάση την συχνότητα εμφάνισης (πρώτη η συνηθέστερη περίπτωση) των ενδείξεων που εντοπίζονται κατά την διαδικασία ανίχνευσης μιας πιθανής ασφαλιστικής απάτης, δηλώθηκαν οι εξής περιπτώσεις: [ 1 ] Ασύμβατες ζημιές ως προς τις συνθήκες του ατυχήματος [ 2 ] Προϋπάρχουσες ζημιές [ 3 ] Ζημιές χωρίς επαφή μεταξύ των εμπλεκομένων οχημάτων [ 4 ] Ζημιά σε σύντομο χρονικό διάστημα είτε από την έναρξη ασφάλισης, είτε μετά την επέκταση κάλυψης (προσθήκη κάλυψης κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής περιόδου) [ 5 ] Υπερτιμολόγηση ή υπερβολική απαίτηση [ 6 ] Ασυνεπείς δηλώσεις [ 7 ] Φιλική ή συγγενική ή άλλη σχέση (πχ. συνάδελφοι, γείτονες) μεταξύ των εμπλεκομένων [ 8 ] Συνεργεία επισκευής ή ανταλλακτικών [ 9 ] Επαναλαμβανόμενες ζημιές [ 10 ] Το ατύχημα συνέβη σε βραδινές ώρες [ 11 ] Ζημιές μεταξύ οχημάτων που ασφαλίζονται από τον ίδιο ασφαλιστικό πράκτορα / διαμεσολαβούντα [ 12 ] Το ατύχημα συνέβη σε απομακρυσμένη περιοχή [ 13 ] Προσθήκη νέων καλύψεων ή αύξηση ορίων υφιστάμενης κάλυψης κατά τη διάρκεια της ασφάλισης (αφορά σε προαιρετικές καλύψεις) [ 14 ] Αδυναμία προσκόμισης παραστατικών / αποδεικτικών στοιχείων [ 15 ] Παραποιημένα έγγραφα
Συμπεράσματα της έρευνας
Από την επεξεργασία των απαντήσεων προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:
✓ Οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που επικράτησαν λόγω της πανδημίας, έχουν επηρεάσει την έκθεση της Ασφαλιστικής Επιχείρησης στον κίνδυνο της απάτης
✓ Στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας επισημάνθηκαν: η αντοχή των ψηφιακών συστημάτων ελέγχου και η δυνατότητα εξαπάτησης λόγω ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών
✓ Στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών, εκτός των ανωτέρω αναφέρθηκαν: η δυσκολία των συστημάτων ασφαλείας να αντιμετωπίσουν μεγάλο όγκο πληροφοριών και η προσπάθεια εκμετάλλευσης διογκωμένων / πλασματικών περιστατικών
✓ Πάντως η πανδημία οδήγησε τις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις στην ενίσχυση των ψηφιακών υπηρεσιών τους, γεγονός που θέτει τις βάσεις για πιο αποτελεσματική μελλοντικά εξιχνίαση περιστατικών απάτης
✓ Αρκετές Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις κάνουν χρήση ειδικού λογισμικού (κυρίως στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων) για την ανίχνευση ή τη διερεύνηση περιπτώσεων απάτης
✓ Οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις στην πλειοψηφία τους, έχουν θεσπίσει διαδικασία whistleblowing για την υποβολή αναφορών ή παρατηρήσεων από το προσωπικό και τους ενδιαφερόμενους τρίτους
✓ Η μείωση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων οδήγησε σε μείωση της συχνότητας ζημιών του κλάδου και κατ’ επέκταση σε ελάττωση των προσπαθειών απάτης
✓ Παρατηρήθηκε μείωση του πλήθους ερευνών και των εξακριβωμένων περιπτώσεων απάτης το 2020 λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας
✓ Όμως το 2019 καταγράφηκαν οι περισσότερες έρευνες και οι περισσότερες εξακριβωμένες περιπτώσεις απάτης από το 2011 (έτος πρώτης έρευνας)
✓ Μέσο ποσοστό εξακριβωμένων περιπτώσεων απάτης επί πλήθους ερευνών το 2020: 60%
✓ Μέσο οικονομικό όφελος (εκτίμηση) ανά απατηλή απαίτηση αποζημίωσης το 2020: 1.453 €
✓ Η κατασκευή / αλλοίωση των συνθηκών του ασφαλιστικού γεγονότος καθώς και η υπερκοστολόγηση των τιμολογίων επισκευής, έχουν το σημαντικότερο οικονομικό αντίκτυπο
✓ Συνηθέστερες ενδείξεις απάτης: ασύμβατες ζημιές ως προς τις συνθήκες του ατυχήματος, προϋπάρχουσες ζημιές καθώς και ζημιές χωρίς επαφή μεταξύ των εμπλεκομένων.
Η Βιώσιµη Ανάπτυξη
τίθεται στον πυρήνα της στρατηγικής του Οµίλου INTERAMERICAN και η Χρύσα
Ελευθερίου αναλαμβάνει τον ρόλο Sustainability and Stakeholders
Relations Leader του Ομίλου INTERAMERICAN.
Η κα Ελευθερίου θα ηγηθεί
της προσπάθειας αξιοποίησης των αναδυόμενων ευκαιριών ανάπτυξης αειφόρων
επιχειρηματικών και οικονομικών δραστηριοτήτων μέσω της ενσωμάτωσης
παραγόντων ESG στη στρατηγική και στις δραστηριότητες του Ομίλου.
Παράλληλα, μέσα από την υιοθέτηση μιας νέας προσέγγισης, όπου τα
ενδιαφερόμενα μέρη της εταιρείας (εργαζόμενοι, πελάτες, μέτοχος, μέσα
ενημέρωσης, μκο, φορείς κ.ά) βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος
του οργανισμού, το νέο τμήμα θα αναπτύσσει δράσεις και πρωτοβουλίες με
στόχο τη δημιουργία ισχυρών εταιρικών σχέσεων με θετική επίδραση και
αμοιβαίο όφελος.
«Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις θα επηρεαστούν
έντονα τα επόμενα έτη από τους νέους κανονισμούς, από τον τρόπο
διαχείρισης των επενδυτικών τους χαρτοφυλακίων, τη συμπεριφορά τους για
την προστασία του περιβάλλοντος, τη διακυβέρνηση και τη διαχείριση
κινδύνων, καθώς και την έκδοση νέων, «πράσινων» ασφαλιστικών προϊόντων.
Είναι υποχρέωση όλων µας να προσφέρουµε στις επόµενες γενιές ένα µέλλον
και έναν πλανήτη βιώσιµο και ο ασφαλιστικός κλάδος μπορεί να
πρωτοστατήσει στην προσπάθεια αυτή», σημειώνει η Χρύσα Ελευθερίου.
Με
σπουδές στους τομείς της Διοίκησης Υπηρεσιών, Δημοσίων Σχέσεων &
Επικοινωνίας και Στρατηγικών Βιωσιμότητας, η Χρύσα Ελευθερίου εντάχθηκε
στο δυναμικό του ομίλου INTERAMERICAN το 2007, κατέχοντας όλα τα χρόνια
θέσεις ευθύνης στους τομείς των Εταιρικών Σχέσεων, Υπευθυνότητας και του
Business Development.
Η ομάδα Sustainability and Stakeholders
Relations, σχεδιάστηκε και θα λειτουργεί με γνώμονα το Όραμα, την
Αποστολή και τις Αξίες του οργανισμού και της μητρικής εταιρείας Achmea,
σύμφωνα με τη νέα οργανωτική δομή και τον νέο τρόπο εργασίας της
INTERAMERICAN και λαμβάνοντας υπόψιν τις προκλήσεις και ευκαιρίες που
δημιουργούνται, τόσο στην ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο
επιχειρηματικό περιβάλλον.
Με
σημαντικές επιτυχίες και άνοδο των αποτελεσμάτων, ξεπερνώντας τους
στόχους που είχαν τεθεί, έκλεισε το οικονομικό έτος 2021 ο Όμιλος ERGO.
Αναλυτικότερα
o όμιλος ERGO, που ανήκει στην Munich Re Group, έναν από τους
κορυφαίους παγκοσμίως αντασφαλιστές και φορείς ανάληψης ασφαλιστικού
κινδύνου, ανακοίνωσε κέρδη για το 2021, 605 εκατ. ευρώ (517 εκατ. ευρώ
το 2020), εκ των οποίων τα 137 εκατ. ευρώ ήταν το τέταρτο τρίμηνο 2021
(136 εκατ. ευρώ το δ΄τρίμηνο 2020).
Ο όμιλος ERGO κατάφερε να
ξεπεράσει αισθητά τον στόχο κερδοφορίας των 500 εκατ. ευρώ, που είχε
τεθεί για το 2021, ενώ παράλληλα πέτυχε και τον ετήσιο στόχο που
ανακοινώθηκε ως μέρος του Στρατηγικού Προγράμματος ERGO — παρά τις
επιβαρύνσεις από μεγάλες ζημίες.
Η ανάπτυξη του Ομίλου ήταν
ουσιαστική, καθώς τα έσοδα από ασφάλιστρα αυξήθηκαν και στα τρία
τμήματα, με τον κλάδο ασφαλίσεων κατά ζημιών Γερμανίας, να καταγράφει
εξαιρετική ανάπτυξη ασφαλίστρων που ξεπέρασε αυτήν της αγοράς.
Τα συνολικά έσοδα από ασφάλιστρα σε όλους τους κλάδους αυξήθηκαν σημαντικά στα 19,166 δισ. ευρώ (18,448 δισ. ευρώ το 2020).
Τα εγγεγραμμένα μεικτά ασφάλιστρα αυξήθηκαν στα 18,213 δισ. ευρώ (17,569 δισ. ευρώ το 2020). Το
τμήμα ασφαλίσεων κατά ζημιών της ERGO στη Γερμανία κατέγραψε κέρδη 234
εκατ. ευρώ (157 εκατ. ευρώ) – ενισχυμένο από το πολύ καλό τεχνικό
αποτέλεσμα, ενώ η ERGO International κατέγραψε κέρδη 207 εκατ. ευρώ (230
εκατ. ευρώ).
Το τεχνικό αποτέλεσμα βελτιώθηκε και εδώ, καθώς η
μείωση των κερδών σε ετήσια βάση, οφείλεται σε θετική, εφάπαξ επίδραση
το 2020.
Επίσης, η ERGO Ζωής και Υγείας της Γερμανίας κατέγραψε κέρδη 164 εκατ. ευρώ (130 εκατ. ευρώ το 2020).
Το
χαμηλότερο επενδυτικό αποτέλεσμα σε αυτόν τον τομέα, αντισταθμίστηκε
από τη βελτίωση του συναλλαγματικού αποτελέσματος και του τεχνικού
αποτελέσματος, το οποίο οφείλεται στη βελτίωση στον κλάδο της υγείας και
στην πολύ καλή εμπειρία αποζημίωσης στον κλάδο της ταξιδιωτικής
ασφάλισης. Το λειτουργικό αποτέλεσμα της ERGO ανήλθε σε 822 εκατ.
ευρώ (1,002 δισ. ευρώ το 2020), το οποίο επηρεάστηκε ιδιαίτερα από το
χαμηλότερο αποτέλεσμα στον τομέα των επενδύσεων, λόγω της αστάθειας στις
κεφαλαιαγορές.
Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών της ERGO στη
Γερμανία, ο δείκτης ζημιών-εξόδων (compined ratio) προς τα καθαρά
ασφάλιστρα ήταν 92,4% (92,4% το 2020) – επιτυγχάνοντας έτσι το επίπεδο
στόχο του 2021 [στόχος: 92%] παρά τις μεγάλες απώλειες που προκάλεσε η
καταιγίδα Bernd.
Ο δείκτης ζημιών-εξόδων προς τα καθαρά
ασφάλιστρα, της ERGO International ήταν επίσης σε πολύ καλό επίπεδο, στο
92,9% (92,7% το 2020) [στόχος: 93%], παρά τις μεγάλες απώλειες στην
Αυστρία και τις χώρες της Βαλτικής.
Σε δηλώσεις του, με αφορμή
την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο CEO της ERGO
Ασφαλιστικής, Νίκος Αντιμησάρης, επεσήμανε ότι οι προοπτικές της
ελληνικής οικονομίας δικαιολογούν βάσιμη αισιοδοξία.
«Η υλοποίηση
μεταρρυθμίσεων, η επιτάχυνση των άμεσων ξένων επενδύσεων και η έναρξη
έργων στο πλαίσιο του εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας,
ενισχύουν περαιτέρω τη δυναμική της ελληνικής οικονομίας.
Σήμερα ο Όμιλος ERGO ανακοινώνει κερδοφόρα αποτελέσματα, σημειώνοντας ρεκόρ κερδών, παραγωγής και πωλήσεων.
Παρά
την αβεβαιότητα που κυριαρχεί λόγω της πανδημίας, θα ακολουθήσουν
θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης επηρεάζοντας εξ αυτού ακριβώς του λόγου θετικά
τον ασφαλιστικό κλάδο, με ριζικές αλλαγές. Στην κατεύθυνση αυτή,
σχεδιάστηκε και υλοποιείται το στρατηγικό πρόγραμμα του Ομίλου «Ambition
2025», με το οποίο η ERGO Ασφαλιστική είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη.»
Αξίζει
να σημειωθεί ότι η μητρική της ERGO, Munich Re ανακοίνωσε συνολικά
κέρδη 2,932 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2021, υπερβαίνοντας έτσι
τον στόχο κερδών των 2,8 δισ. ευρώ.