Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Με τις καλοκαιρινές άδειες να έχουν ξεκινήσει, αλλά και να προγραμματίζονται τις επόμενες ημέρες, αρκετοί είναι αυτοί που θα ταξιδέψουν με ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων σχεδόν διπλασιάστηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση το πρώτο τρίμηνο του 2022 ,σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Για τον λόγο αυτό, ένας ειδικός από την Seat μας δίνει πέντε συμβουλές για να ταξιδέψουμε «ηλεκτρικά» αυτό το καλοκαίρι.
1) Είναι σημαντικό να προετοιμαστείτε έγκαιρα. Μελετήστε τις διαδρομές που θα κάνετε και σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε που βρίσκονται οι σταθμοί φόρτισης. Επιλέξτε μερικούς για πιθανές στάσεις κατά τη διαδρομή, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις ανάγκες ξεκούρασης όσο και τις ανάγκες φόρτισης του αυτοκινήτου.
2) Το σύστημα κλιματισμού ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου καταναλώνει ενέργεια από την μπαταρία, το οποίο σημαίνει ότι η βέλτιστη διαχείριση του κλιματισμού του αυτοκινήτου θα έχει σαν αποτέλεσμα μεγαλύτερη αυτονομία. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να διατηρείτε μία σταθερή θερμοκρασία 22ºC μέσα στο αυτοκίνητο. Πριν ξεκινήσετε, καλό θα ήταν να κατεβάσετε τα παράθυρα για λίγα λεπτά ,για να αεριστεί το αυτοκίνητο. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, διατηρώντας τα παράθυρα κλειστά θα βελτιστοποιήσετε την αυτονομία εξασφαλίζοντας καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
3) Ξεκινήστε από το σπίτι με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Ωστόσο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συντιστούμε το επίπεδο φόρτισης να κυμαίνεται πάντα μεταξύ 30% και 80%.
4) Η αποδοτική οδήγηση συνιστάται πάντα για μία βιώσιμη οδηγική εμπειρία, αλλά επίσης θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε ενέργεια από τη μπαταρία. Δεν χρειάζεται μεγάλη πίεση στο γκάζι, αλλά ούτε και απότομο φρενάρισμα.
5) Η επαναφόρτιση δε χρειάζεται να είναι βαρετή. Ανάλογα με τον φορτιστή, μπορεί να διαρκέσει μόλις 20 λεπτά, ενώ με αργούς φορτιστές, θα χρειαστούν 6 με 8 ώρες. Το κλειδί είναι να εκμεταλλευτείτε αυτόν τον χρόνο. Ανάλογα με την επιλογή που θα επιλέξετε και με τον εκ των προτέρων προγραμματισμό της διαδρομής, κατά τη διάρκεια της επαναφόρτισης μπορείτε να αφιερώσετε χρόνο για να απολαύσετε ένα παγωτό, να κάνετε περιηγήσεις στα αξιοθέατα ή να περάσετε χρόνο με φίλους, οικογένεια ή συνταξιδιώτες. Μπορεί επίσης να είναι μια καλή ευκαιρία να αφήσετε την μπαταρία να επαναφορτιστεί κατά τη διάρκεια της νύχτας ενώ ξεκουράζεστε στο ξενοδοχείο.
Παρουσιάστηκαν χθες σε live μετάδοση το ψηφιακό πορτοφόλι Gov.gr Wallet που περιλαμβάνει το νέο ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης και τη νέα ψηφιακή αστυνομική ταυτότητα που θα μπορεί ο καθένας να έχει στο κινητό του τηλέφωνο.
Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης η παρουσίαση του Gov.gr Wallet. Πρόκειται για τη νέα επίσημη εφαρμογή της Ελληνικής Δημοκρατίας για τη δημιουργία, την αποθήκευση και τον έλεγχο γνησιότητας των ψηφιακών αντιγράφων της αστυνομικής ταυτότητας και του διπλώματος οδήγησης στο κινητό μας τηλέφωνο. Η παρουσίαση της εφαρμογής έγινε από τους συναρμόδιους Υπουργούς Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη, Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκο.
Τα ψηφιακά αντίγραφα έχουν ακριβώς την ίδια ισχύ με τα έγχαρτα πιστοποιητικά εντός της χώρας, με μόνη εξαίρεση τα διεθνή ταξίδια. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το κινητό τους για οποιαδήποτε συναλλαγή τους εντός Ελλάδας, όπως ακριβώς χρησιμοποιούσαν ως τώρα την αστυνομική τους ταυτότητα και το δίπλωμα οδήγησής τους. Περαιτέρω, μέσα από την εφαρμογή αποκτούν τη δυνατότητα να υπογράφουν ψηφιακά έγγραφα ακόμα πιο εύκολα, γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, μέσω του docs.gov.gr.
Η εφαρμογή σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η άντληση όλων των απαραίτητων στοιχείων πραγματοποιείται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.
Εγκατάσταση εφαρμογής και αυθεντικοποίηση πολιτών
Το Gov.gr Wallet είναι ήδη διαθέσιμο στα app stores των λογισμικών iOS και Android και η χρήση του θα είναι δυνατή τμηματικά σύμφωνα με το τελευταίο ψηφίο στον ΑΦΜ του πολίτη αρχής γενομένης σήμερα από τον αριθμό 1, την Πέμπτη το 2 κ.ο.κ.. Εναλλακτικά, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή μέσω της σελίδας wallet.gov.gr. Για την ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή, η ταυτοποίηση του πολίτη γίνεται σε πρώτο επίπεδο με τους κωδικούς στο Taxisnet και κατόπιν με την καταχώρηση κωδικού μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται σε αριθμό κινητού τηλεφώνου που ανήκει επιβεβαιωμένα στον πολίτη. Για τον σκοπό αυτό ο πολίτης θα πρέπει πριν εισέλθει στην εφαρμογή:
είτε να έχει καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) μέσω του notify.gov.gr,
είτε να έχει βεβαιώσει ψηφιακά την υπογραφή του μέσω του gov.gr (Υπεύθυνη Δήλωση, Εξουσιοδότηση, Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου, Ιδιωτικό Συμφωνητικό).
Αφού αυθεντικοποιηθεί, ο πολίτης καλείται να δώσει άδεια για να λαμβάνει ειδοποιήσεις από την εφαρμογή, οι οποίες είναι απαραίτητες για την λειτουργία της λόγω του μηχανισμού συγκατάθεσης σε περίπτωση επαλήθευσης ενός ψηφιακού εγγράφου. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ενεργοποίηση της δυνατότητας εύκολης πρόσβασης (quick login), η οποία παρέχεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές κάθε συσκευής.
Δημιουργία και αποθήκευση αντιγράφων
Αφού εισέλθει στο περιβάλλον της εφαρμογής, ο πολίτης μπορεί με ελάχιστα κλικ να δημιουργήσει και να αποθηκεύσει το ψηφιακό αντίγραφο της αστυνομικής του ταυτότητας ή/και του διπλώματος οδήγησης του. Αρχικά επιλέγει ποιο έγγραφο θέλει να εκδώσει και κατόπιν λαμβάνει με SMS έναν κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password) τον οποίο και εισάγει στην εφαρμογή. Αμέσως μετά, το έγγραφο δημιουργείται και αποθηκεύεται στην εφαρμογή και στο wallet του κινητού τηλεφώνου. Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται εκ νέου για κάθε νέα έκδοση αντιγράφου.
Στοιχεία ψηφιακών αντιγράφων και επαλήθευση γνησιότητας
Τα ψηφιακά αντίγραφα του Gov.gr Wallet περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία που περιέχονται στις αστυνομικές ταυτότητες και τα διπλώματα οδήγησης αντίστοιχα. Ενσωματώνουν, επιπλέον, έναν κωδικό QR και έναν μοναδικό κωδικό εγγράφου, μέσω του οποίου πραγματοποιείται η επαλήθευση γνησιότητάς τους. Ειδικά, αναφορικά με το ψηφιακό αντίγραφο του διπλώματος οδήγησης, η φωτογραφία που θα εμφανίζεται αντλείται από το Μητρώο Δελτίων Αστυνομικών Ταυτοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας, συνεπώς θα είναι ίδια με της αστυνομικής ταυτότητας και όχι κατ’ ανάγκη ίδια με εκείνη του διπλώματος οδήγησης.
Η επαλήθευση γνησιότητας κάθε ψηφιακού αντιγράφου γίνεται με τον κωδικό QR του. Μόλις κάποιος σκανάρει τον κωδικό QR ενός πολίτη μέσω της ίδιας εφαρμογής Gov.gr Wallet, ο τελευταίος λαμβάνει ειδοποίηση από την εφαρμογή, προκειμένου να δώσει έγκριση στον ελεγκτή προκειμένου να επαληθεύσει τα στοιχεία του. Αφού ο πολίτης εγκρίνει τον έλεγχο, στην οθόνη της εφαρμογής εμφανίζεται ένας εξαψήφιος κωδικός τον οποίο πρέπει να υπαγορεύσει ή να επιδείξει στον ελεγκτή και εκείνος με τη σειρά του να τον καταχωρίσει στη δική του συσκευή. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, τότε και μόνο τότε τα στοιχεία του ψηφιακού αντιγράφου εμφανίζονται για μία και μόνο φορά στη συσκευή του ελεγκτή, χωρίς τη δυνατότητα αποθήκευσης.
Η δυνατότητα γρήγορης επαλήθευσης
Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να επιλέγει όποτε το επιθυμεί τη λειτουργία γρήγορης επαλήθευσης (quick scan). Μέσω της συγκεκριμένης λειτουργίας, ο πολίτης δίνει ουσιαστικά «προέγκριση» για τον επόμενο και μόνο έλεγχο, εφόσον αυτός πραγματοποιηθεί αποκλειστικά εντός των επόμενων πέντε λεπτών. Επιδεικνύοντας τον quick scan κωδικό QR ο έλεγχος πραγματοποιείται ταχύτερα, καθώς ο ελεγκτής αποκτά απευθείας πρόσβαση στα στοιχεία του πολίτη. Με τον τρόπο αυτό, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί αμεσότερα, ιδίως σε περιπτώσεις που παρατηρείται συνωστισμός ή που απαιτείται ταχύτητα, όπως π.χ. είσοδος σε συναυλίες, αεροπλάνα κ.α..
Η δυνατότητα υπογραφής εγγράφων στο docs.gov.gr
Τέλος, μέσω του Gov.gr Wallet ο πολίτης μπορεί να υπογράφει ταχύτερα και ασφαλέστερα έγγραφα μέσω του docs.gov.gr. Συγκεκριμένα, εφόσον ο πολίτης έχει εγκαταστήσει στο κινητό του τηλέφωνο την εφαρμογή και έχει αποθηκεύσει την αστυνομική του ταυτότητα, θα μπορεί να επιλέξει και να εγκρίνει την έκδοση ενός ψηφιακού εγγράφου μέσω της εφαρμογής αντί να λάβει με SMS έναν κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password).
Απώλεια ή αντικατάσταση έγχαρτων πιστοποιητικών και απώλεια συσκευής
Εάν ο πολίτης δηλώσει την απώλεια της αστυνομικής του ταυτότητας είτε αυτοπροσώπως σε ένα Αστυνομικό Τμήμα είτε μέσω του gov.gr, τότε αυτόματα και άμεσα οποιοδήποτε ψηφιακό αντίγραφο έχει εκδοθεί ακυρώνεται. Το ίδιο ισχύει και εάν ο πολίτης δηλώσει την απώλεια του διπλώματος οδήγησης σε ένα Αστυνομικό Τμήμα, σε ένα ΚΕΠ ή στη Διεύθυνση Μεταφορών της αρμόδιας Περιφέρειας.
Σε περιπτώσεις που εκδίδεται νέα αστυνομική ταυτότητα ή νέο δίπλωμα οδήγησης για άλλον λόγο πέραν της απώλειας, τότε τα ψηφιακά αντίγραφα των παλαιότερων έγχαρτων πιστοποιητικών ακυρώνονται αυτόματα και πρέπει να εκδοθούν ψηφιακά αντίγραφα των νέων πιστοποιητικών, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία για την αρχική τους έκδοση.
Σε περίπτωση απώλειας της συσκευής όπου είναι αποθηκευμένα τα ψηφιακά αντίγραφα, ο πολίτης μπορεί να ανακαλέσει την ισχύ των αποθηκευμένων ψηφιακών αντιγράφων μέσω της σχετικής υπηρεσίας στο gov.gr. Η ανάκληση των φυσικών αντιγράφων δεν ακυρώνει τα αντίστοιχα έγχαρτα πιστοποιητικά.
Απαραίτητες διευκρινίσεις
Η έκδοση ψηφιακών αντιγράφων επιτρέπεται μόνο εφόσον ο πολίτης κατέχει νόμιμα το αντίστοιχο έγχαρτο πιστοποιητικό. Ως εκ τούτου, σε περιπτώσεις προσωρινής ή οριστικής ανάκλησης ή κράτησης της αστυνομικής ταυτότητας ή/και του διπλώματος οδήγησης, τα μητρώα που διαλειτουργούν στην εφαρμογή ενημερώνονται αυτόματα, ώστε ο πολίτης να μην εκδίδει, αποθηκεύει ή χρησιμοποιεί τα αντίστοιχα ψηφιακά αντίγραφα.
Προϋπόθεση για τη χρήση του Gov.gr Wallet είναι η εγκατάσταση της εκάστοτε τελευταίας έκδοσης της εφαρμογής.
Επιπλέον, κάθε πολίτης μπορεί να αποθηκεύει τα ψηφιακά αντίγραφα μόνο σε μία συσκευή. Σε περίπτωση που προβεί σε έκδοση και αποθήκευση ψηφιακού αντιγράφου σε δεύτερη συσκευή, τότε τα προηγούμενα ψηφιακά αντίγραφα ανακαλούνται αυτόματα.
Τα ψηφιακά αντίγραφα έχουν εντός της ελληνικής επικράτειας ακριβώς την ίδια ισχύ με τα αντίστοιχα έγχαρτα πιστοποιητικά. Συνεπώς, από σήμερα οι πολίτες μπορούν να τα επιδεικνύουν αντί για την αστυνομική ταυτότητα ή το δίπλωμα οδήγησης. Κατ’ εξαίρεση, αναφορικά με τις συναλλαγές πολιτών με πιστωτικά ιδρύματα, με χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς και με παρόχους υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, τα ψηφιακά αντίγραφα θα ξεκινήσουν να έχουν ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2022.
Το ψηφιακό αντίγραφο ταυτότητας δεν συνιστά ταξιδιωτικό έγγραφο. Ως εκ τούτου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε πτήσεις εσωτερικού, αλλά όχι σε διεθνείς πτήσεις ή σε μετακινήσεις εντός της ζώνης Σένγκεν.
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις βρίσκονται στην εφαρμογή και στο wallet.gov.gr. Επιπλέον, οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης στο wallet.gov.gr/support.
Επόμενες προσθήκες στην εφαρμογή
Στο μέλλον πρόκειται να προστεθούν στην εφαρμογή περισσότερα έγγραφα, όπως τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας, τα στοιχεία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, το αποτέλεσμα του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) και η ημερομηνία του επόμενου ελέγχου, τα στοιχεία ασφάλισης κλπ. Περαιτέρω, μελλοντικά θα είναι δυνατή και η αυθεντικοποίηση στο gov.gr μέσω του Gov.gr Wallet.
Η Interasco ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών της Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing στο διακεκριμένο στέλεχος της εταιρείας Κωνσταντίνο Αρβανίτη. Ο κος Κωνσταντίνος Αρβανίτης, έως σήμερα Υποδιευθυντής Πωλήσεων & Marketing, από τη νέα του θέση αναλαμβάνει τη συνέχιση του επιτυχούς επιχειρηματικού πλάνου της Interasco, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων συμβάλλοντας στην ενίσχυση των νέων στόχων της εταιρίας. Ο κ. Αρβανίτης είναι πτυχιούχος του Πάντειου Πανεπιστημίου, Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης και επί σειρά ετών στέλεχος πωλήσεων στην ασφαλιστική αγορά. Σε δήλωσή του ο κ. Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της Interaso, αναφέρει: «Η Εταιρεία, τοποθετώντας τον Κωνσταντίνο Αρβανίτη στη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing, αναδεικνύει την αξία που δημιουργεί για τα στελέχη της, αναγνωρίζοντας την απόδοση και συμβολή τους, δημιουργώντας ευκαιρίες για την εξέλιξή τους. Είμαι βέβαιος ότι θα ανταποκριθεί επάξια στα νέα του καθήκοντα και του εύχομαι καλή επιτυχία». Σε συνέχεια δε της αποχώρησης της έως σήμερα Διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing της Εταιρείας, κας Ναταλία Γιαννιού, ο κ. Κάρολος Σαΐας την ευχαριστεί για τη μακρά συνεργασία και συνεισφορά της στο έργο της εταιρείας και της εύχεται καλή συνέχεια.
H Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, την ετήσια εκδήλωσή της προς τιμήν του δικτύου μη αποκλειστικής συνεργασίας στη Λίμνη Βουλιαγμένης, την Πέμπτη 21 Ιουλίου.
Τα στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και οι Συνεργάτες της είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν μετά από καιρό, να ανταλλάξουν απόψεις για το μέλλον της εταιρείας, να συζητήσουν για τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και γενικότερα να απολαύσουν στιγμές χαλάρωσης μακριά από το εργασιακό περιβάλλον.
Ο Εμπορικός Διευθυντής Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, αφού ευχαρίστησε τους Συνεργάτες για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχημένη πορεία της εταιρείας τα τελευταία «δύσκολα χρόνια», σημείωσε «Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, διευρύναμε τον κύκλο εργασιών μας με αξιοσημείωτη άνοδο στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων κατά 6.5% και πρωταγωνιστές τους κλάδους Ζωής και Υγείας ( 14,9%) και Πυρός (+ 2,1%). Επιθυμούμε να έχουμε ανταγωνιστική παρουσία σε όλα τα κανάλια πωλήσεων, ενισχύοντας συνολικά το brand της «Groupama Ασφαλιστική», με στοιχείο διαφοροποίησης την απλότητα και την ευκολία στην συνεργασία και εξυπηρέτηση».
Η επιτυχημένη βραδιά επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο την άριστη συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία και τους Συνεργάτες της, καλλιεργώντας σχέσεις που αντέχουν στο χρόνο και εκτός γραφείου.
Ο GCEO του Generali Group στο πλαίσιο της πρόσφατης περιοδείας του σε χώρες όπου έχει παρουσία ο οργανισμός, επισκέφτηκε μαζί με μέλη της Διοίκησης του Ομίλου τα νέα γραφεία της εταιρείας δίνοντας για μια ακόμη φορά ψήφο εμπιστοσύνης στην Έλλαδα. Σε μία κίνηση ιδιαίτερης σημασίας, τόσο σε συμβολικό όσο και σε ουσιαστικό επίπεδο, ο Philippe Donnet, CEO του Generali Group επισκέφθηκε πριν λίγες μέρες την Ελλάδα, συνοδεία υψηλόβαθμων στελεχών του Ομίλου. Σκοπός της περιοδείας αυτής ήταν η ενημέρωσή τους σχετικά με τη λειτουργία των κατά τόπους ευρωπαϊκών εταιρειών και ο σχεδιασμός της στρατηγικής των επόμενων ετών. Η ένταξη της Ελλάδας στο πρόγραμμα της περιοδείας αυτής επαναβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της ιταλικής Διοίκησης στην έως σήμερα πορεία της ελληνικής εταιρείας και υπογραμμίζει τη στήριξή της για μία δυναμική συνέχεια. Είναι η πρώτη φορά που ένας GCEO της Generali, βρέθηκε επί ελληνικού εδάφους προκειμένου να συναντηθεί με τον επικεφαλής της χώρας. Ο κ. Donnet και τα στελέχη που τον συνόδευαν, οι κ.κ. Monica Possa, Chief HR & Organization Officer, Lucia Silva, Group Head of Sustainability and Social Responsibility Jaime Anchustegui, CEO International, Riccardo Candoni, Regional Manager International και Patrícia Espírito Santo, Head of HR & Organization International, ξεναγήθηκαν από τον κ. Πάνο Δημητρίου, CEO της Generali Hellas και τους συνεργάτες του στα νέα γραφεία της εταιρείας που βρίσκονται στην συμβολή των οδών Λ. Συγγρού και Λαγουμιτζή, από τα οποία δήλωσαν εντυπωσιασμένοι. Το πρόγραμμα του κ. Donnet και των συνεργατών του περιλάμβανε τη δια ζώσης ενημέρωσή τους για όσα έχουν επιτευχθεί έως σήμερα καθώς και την εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των ομολόγων της ιταλικής και της ελληνικής Διοίκησης. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα με μία μεγάλη εκδήλωση στην οποία συμμετείχε το σύνολο του προσωπικού της εταιρείας υποβάλλοντας τις δικές του ερωτήσεις προς τον GCEO της Generali. Ο κ. Donnet αφού εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς όλους τους παρισταμένους, σχολίασε την ενθουσιώδη υποδοχή και παρατήρησε ότι είναι η πρώτη φορά που του δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσει ταυτόχρονα όλους τους εργαζομένους της Generali σε μια χώρα. «Είναι πραγματικά συγκινητική αυτή η συνάντηση» δήλωσε. «Είναι τόσο δυνατός ο παλμός αυτής της ομάδας που δεν θα μπορούσε παρά να είναι το αποτέλεσμα μιας ειλικρινούς αφοσίωσης σε ένα όραμα που συνδέει την Generali και τους ανθρώπους της με τους ασφαλισμένους και την κοινωνία. Εγώ και οι συνεργάτες μου είμαστε σήμερα εδώ γιατί ο ρόλος του Ομίλου είναι ακριβώς αυτός: να στηρίζει δυναμικές προσπάθειες σαν την δική σας αποδεικνύοντας ότι είμαστε ένας οργανισμός που επενδύει στο ταλέντο ανθρώπων με τεχνογνωσία, καινοτόμα σκέψη και ενσυναίσθηση. Για μας η έννοια του “human touch” δεν είναι στρατηγική marketing, είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούμε. Είναι το ταυτοτικό χαρακτηριστικό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε και να εκπληρώνουμε την υπόσχεσή μας ως Lifetime Partners.» Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκαν και οι τοποθετήσεις των υπόλοιπων στελεχών του Generali Group εξαίροντας την έως σήμερα επιτυχημένη διαδρομή της εταιρείας στην Ελλάδα. Ο κ. Jaime Anchustegui, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πολύχρονη συνεργασία με την ελληνική Διοίκηση, μιλώντας για έναν συνδυασμό ανθρώπινης και επιχειρηματικής δραστηριότητας με εξαιρετικά αποτελέσματα. Σημείωσε, δε, ιδιαίτερα την επιτυχή και ομαλή μετάβαση στη νέα Generali μετά την εξαγορά του 2020. Ο κ. Bruno Scaroni, Group Chief Transformation Officer, ο οποίος συμμετείχε διαδικτυακά στη συνάντηση, μίλησε για τη στρατηγική που βρίσκεται πίσω από το όραμα του Lifetime Partner. Ταυτόχρονα, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Generali Hellas, έχοντας χαρτογραφήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ασφαλισμένων σε τοπικό επίπεδο, θα ανταποκριθεί επιτυχημένα και σε αυτή την πρόκληση. Με τη σειρά της η κ. Monica Possa δήλωσε πως βρίσκει πολύ καίρια την άποψη του κ. Δημητρίου ότι «Είναι σπουδαίο οι εργαζόμενοι ενός οργανισμού να αισθάνονται την εταιρεία «δική τους» και αξιοποιώντας την ευκαιρία αναφέρθηκε στο νέο πρόγραμμα διανομής μετοχών της Generali στους εργαζομένους της. Ακολούθως, η κ. Lucia Silva μίλησε για το υψηλό αίσθημα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του οργανισμού που δεν αποτυπώνεται μόνο μέσω της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του Human Safety Net αλλά κυρίως μέσα από την σπουδαία δουλειά που γίνεται με σκοπό τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση του κ. Δημητρίου, o οποίος δήλωσε κλείνοντας: «Θα ήθελα να πω πολλά. Το σημαντικότερο όμως είναι αυτό: ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτή την ταλαντούχα και αφοσιωμένη ομάδα για όλα όσα έχουμε καταφέρει και ένα εξίσου μεγάλο ευχαριστώ στη Διοίκηση του Generali Group που στηρίζει τις προσπάθειες και ενθαρρύνει τα σχέδιά μας. Είναι τιμή μας που είστε σήμερα εδώ. Είναι όμως ακόμη πιο σημαντικό που βρίσκεστε πάντοτε δίπλα μας. Η νέα εποχή της Generali στην Ελλάδα είναι εδώ και είμαστε ευτυχείς που την υποδεχόμαστε σήμερα μαζί.»
Ο Όμιλος Affidea αναγνωρίζει το ηρωικό έργο των Πυροσβεστών που κάθε χρόνο ρίχνονται στη μάχη με τις φλόγες.
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, τα Διαγνωστικά Κέντρα Affidea στέκονται δίπλα στο Πυροσβεστικό Σώμα και προσφέρουν δωρεάν προληπτικές εξετάσεις στους πυροσβέστες που προστατεύουν καθημερινά ζωές και περιουσίες και μετέχουν στις προσπάθειες πυρόσβεσης.
Πιο συγκεκριμένα, μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου 2022, θα μπορούν να απευθύνονται στα Διαγνωστικά κέντρα Affidea ώστε να διενεργήσουν δωρεάν τον ετήσιο έλεγχο υγείας τους. Για την ταυτοποίησή τους θα πρέπει να επιδεικνύουν την υπηρεσιακή τους ταυτότητα.
Οι εξετάσεις δεν απαιτούν ραντεβού, ωστόσο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Διαγνωστικό Κέντρο της περιοχής τους, ώστε να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.
Σε ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό κυμαίνεται η παραβατικότητα των οδηγών καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ελέγχων της Τροχαίας Αττικής στην παραλιακή Αθηνών-Σουνίου σε 389 έλεγχους οχημάτων βεβαιώθηκαν 277 παραβάσεις.
Ειδικές δράσεις της Τροχαίας Αττικής στην παραλιακή
Στοχευμένες δράσεις και εξειδικευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, πραγματοποιήθηκαν σε καθημερινή βάση καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας 17 έως 24 Ιουλίου 2022, στην περιοχή της παραλιακής Ε.Ο. Αθηνών-Σουνίου, με σκοπό την αντιμετώπιση των αυτοσχέδιων αγώνων, καθώς και άλλων επικίνδυνων παραβάσεων που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα, διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών και την ομαλή και ασφαλή κίνηση των πολιτών.
Συνολικά διενεργήθηκαν 389 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων και βεβαιώθηκαν 277 παραβάσεις, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.
Πιο αναλυτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν ήταν:
Σε εφαρμογή βρίσκεται το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων σε δασικά οικοσυστήματα, άλση, πάρκα και περιοχές ΝATURA, λόγω του υψηλού κινδύνου για εκδήλωση πυρκαγιάς, με πρόστιμο 300 ευρώ για τους παραβάτες.
Σύμφωνα με το Άρθρο 129 του Ν.4926/2022, ορίζονται τα μέτρα αποτροπής κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς σε περιοχές NATURA, δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση.
Συγκεκριμένα για την αποτροπή κινδύνου εκδήλωσης δασικής πυρκαγιάς, κατά τις ημέρες και στις περιοχές που ο δείκτης επικινδυνότητας, σύμφωνα με τον Ημερήσιο Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, είναι κατηγορίας 3 (υψηλή), κατηγορίας 4 (πολύ υψηλή) ή κατηγορίας 5 (κατάσταση συναγερμού), δύναται να εκδίδεται απόφαση απαγόρευσης διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων, σε περιοχές NATURA, καθώς και σε δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση, όπως ορίζονται στις διατάξεις του ν. 998/1979 (Α΄ 289).
Επιπλέον, όπως είχε ανακοινώσει η εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, ανθυποπυραγός, Ραφαέλα Τζίμα, από την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022 απαγορεύεται η είσοδος σε εθνικούς δρυμούς και δάση στις περιοχές όπου αναμένεται πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς, δηλαδή σε Αττική, Πελοπόννησο, Στερεά Ελλάδα, Εύβοια, Κρήτη, Λέσβο, Χίο, Σάμο και Ικαρία.
Αρμόδιες αρχές για τη διασφάλιση εφαρμογής της απόφασης απαγόρευσης και τη βεβαίωση του προστίμου, ορίζονται τα αρμόδια όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος, της Δασικής Υπηρεσίας και της Δημοτικής Αστυνομίας.
Αν σας πιάσουν να βρίσκεστε σε απαγορευμένη περιοχή, το πρόστιμο που σας επιβάλλεται ανέρχεται σε τριακόσια (300) ευρώ.
Ας προσπαθήσουμε όλοι να προστατέψουμε τις πολύτιμες περιοχές πρασίνου που έχουν απομείνει, να αποφεύγουμε να κινούμαστε σε περιοχές που δεν επιτρέπεται και να αναφέρουμε αμέσως στις αρχές κάθε ύποπτη κίνηση πέφτει στην αντίληψή μας (ιδιαίτερα όσοι είναι κάτοικοι περιοχών κοντά σε δάση και περιοχές υψηλής επικινδυνότητας για πρόκληση πυρκαγιάς).
Σε συνέχεια των πυρκαγιών που έπληξαν την Αττική και με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τους συνανθρώπους μας είναι Ώρα για Έργο, Ώρα για το δικό μας Έργο, να στηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας που επλήγησαν και βιώνουν δύσκολες ώρες.
Πιο συγκεκριμένα, έχουμε θέσει σε ετοιμότητα:
Κλιμάκια πραγματογνωμόνων, προκειμένου να προχωρήσουν σε αυτοψίες στις πληγείσες περιοχές και σε άμεσες εκτιμήσεις των ζημιών.
Έκτακτο μηχανισμό χορήγησης προκαταβολών αποζημίωσης για την αντιμετώπιση των πρώτων εξόδων αποκατάστασης των ζημιών, καθώς και επιτάχυνσης των διαδικασιών για την καταβολή αποζημιώσεων.
Ειδικά για τις αναγγελίες ζημιών, οι ασφαλισμένοι μας μπορούν να επικοινωνούν:
για τον κλάδο περιουσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση claims@ergohellas.gr ή στην τηλεφωνική γραμμή 2103705425, Δευτέρα έως Πέμπτη από τις 8:30 έως τις 16:30 και Παρασκευή από τις 8:30 έως τις 15:30.
για τον κλάδο αυτοκινήτων, στη Φροντίδα Ατυχήματος τηλεφωνικώς όλο το 24ωρο, στο 2106504022 (από κινητό τηλέφωνο) και 8011199000 (από σταθερό τηλέφωνο).
Όλοι εμείς στην ERGO Ασφαλιστική στηρίζουμε τους συνανθρώπους μας που βίωσαν τις δύσκολες αυτές καταστάσεις και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το Έργο μας με τις ενέργειες μας για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών μέσω των έκτακτων διαδικασιών αποζημιώσεων ώστε να παραμένουμε δίπλα στους ασφαλισμένους μας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
H Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε τη Δευτέρα 18 Ιουλίου, στα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα, την καθιερωμένη συνάντησή της με τους κορυφαίους-διακεκριμένους Συνεργάτες του Δικτύου Exclusive.
Τα στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και οι Συνεργάτες της είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τα παραγωγικά αποτελέσματα του Δικτύου κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, να εξετάσουν ειδικότερα ζητήματα που απασχολούν τους Συνεργάτες και αντίστοιχα να προγραμματίσουν συγκεκριμένες δράσεις μέχρι και το τέλος της χρονιάς. Στο δείπνο που ακολούθησε συμμετείχαν επιπλέον ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Χρήστος Κάτσιος, ο Εμπορικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, μέλη της Διοίκησης και το σύνολο των επικεφαλής του Δικτύου Exclusive.
Ο κ. Κάτσιος, παρουσιάζοντας τα επιτυχημένα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας, αναφέρθηκε στις εξελίξεις της ασφαλιστικής αγοράς και της οικονομίας γενικότερα, ευχαριστώντας παράλληλα όλους για τις επιδόσεις και την αποτελεσματικότητά τους: «Σε μία δύσκολη διεθνή συγκυρία και με δεδομένη την πίεση που υφίσταται η ασφαλιστική αγορά σε επίπεδο τιμών, καταφέραμε με τη δική σας συμβολή να καταγράψουμε 4,6εκ.€ κέρδη και σημαντική άνοδο στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων. Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε δυναμικά, παραμένοντας πιστοί στις αρχές μας και Σίγουρα δίπλα στους ασφαλισμένους μας.»
Ο κ. Σεμερτζόγλου, Εμπορικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, τόνισε με τη σειρά του: «Καταφέραμε να διευρύνουμε τον κύκλο εργασιών μας, με αξιοσημείωτη άνοδο στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων κατά 6,5%. Το κοινό όραμα και η αφοσίωσή σας έθεσαν τα θεμέλια για την επίτευξη των θετικών αποτελεσμάτων της εταιρείας μας το 2021 και αποτελούν παρακαταθήκη για ακόμη υψηλότερες επιδόσεις στο μέλλον».
Η όμορφη βραδιά επιβεβαίωσε το πνεύμα ομαδικότητας και το κλίμα αγαστής συνεργασίας μεταξύ της Groupama Ασφαλιστικής και των Συνεργατών της και έκλεισε με όλους να ανανεώνουν το ραντεβού τους για το επερχόμενο ταξίδι του Δικτύου στη μαγευτική Κούβα.