Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

9 Οκτ 2015

Ποια είναι τα 138 μοντέλα αυτοκινήτων με αυξημένες πιθανότητες κλοπής!

Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες βρίσκονται σε κίνδυνο, την ίδια στιγμή που η έρευνα αποκαλύφθηκε μόνο αφού οι ερευνητές κέρδισαν τη δίκη με τη VW (που έχει 29 «ευάλωτα» μοντέλα) η οποία προσπάθησε να σταματήσει τη δημοσίευσή της.

Οι τρεις ερευνητές,
 Flavio Garcia από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, και οι συνεργάτες του Baris Ege και Roel Verdult από το Πανεπιστήμιο του Nijmegen στην Ολλανδία, υποστηρίζουν στην έρευνά τους ότι διαπίστωσαν πως το λογισμικό στα ασύρματα κλειδιά 138 διαφορετικών μοντέλων, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και Ferrari, Porsche και Audi είναι πολύ εύκολο να παραβιαστούν. Συνολικά 26 αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν κλειδιά τα οποία οι ερευνητές θεωρούν ότι έχουν υπερβολικά απλούς κώδικες, που παραβιάζονται με ευκολία.



Οι τρεις ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι κώδικες είναι τόσο
 απλοί που ουσιαστικά είναι παιχνιδάκι για κάποιον με στοιχειώδεις γνώσεις λογισμικού να τους σπάσει. Αν γίνει αυτό το μόνο που χρειάζεται είναι ένας πομπός και οποιοσδήποτε από τα εν λόγω μοντέλα είναι στο έλεος των κλεφτών. Ο Flavio Garcia λέει χαρακτηριστικά «είναι σαν ο κωδικός σου να έχει το όνομα...κωδικός». Και συνεχίζει: «θέλουμε να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι για την αυτοκινητοβιομηχανία να ξεφύγει από αδύναμους αλγόριθμους και να αρχίζει να χρησιμοποιεί πολύ πιο ισχυρούς και δοκιμασμένους». Εκτός από τη Volkswagen, η Skoda, η Citroen, η Fiat και η Volvo είναι μόνο κάποιες από τις εταιρείες που αυτή τη στιγμή πουλάνε αυτοκίνητα με αδύναμους κωδικούς.

Τα 138 μοντέλα που είναι πιο ευάλωτα στην αποκωδικοποίηση των αλγορίθμων των κλειδιών τους
Κατασκευαστής
Μοντέλο
Audi
A1, A2, A3, A4 (2000), A6, A8, Allroad, Cabrio, Coupé, Q7, S2, S3, S4, S6, S8, TT (2000)
Buick 
Regal 
Cadillac 
CTS-V, SRX 
Chevrolet 
Aveo, Kalos, Matiz, Nubira, Spark, Evanda, Tacuma 
Citroën 
Jumper (2008), Relay
Daewoo 
Kalos, Lanos, Leganza, Matiz, Nubira, Tacuma
DAF 
CF, LF, XF 
Ferrari 
California, 612 Schaglietti 
Fiat 
Albea, Doblo, Idea, Mille, Multipla, Palio, Punto (2002), Seicento, Siena, Stilo, Ducato (2004) 
Holden 
Barina, Frontera 
Honda 
Accord, Civic, CR-V, FR-V, HR-V, Insight, Jazz (2002), Legend, Logo, S2000, Shuttle, Stream 
Isuzu 
Rodeo 
Iveco 
Eurocargo, Daily 
Kia 
Carnival, Clarus, Pride, Shuma, Sportage 
Lancia 
Lybra, Musa, Thesis, Y 
Maserati 
Quattroporte 
Opel 
Frontera 
Pontiac 
G3 
Porsche 
911, 968, Boxster 
Seat 
Altea, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo 
Skoda 
Fabia (2011), Felicia, Octavia, Roomster, Super, Yeti 
Ssangyong 
Korando, Musso, Rexton 
Tagaz 
Road Partner 
Volkswagen 
Amarok, Beetle, Bora, Caddy, Crafter, Cross Golf, Dasher, Eos, Fox, Gol, Golf (2006, 2008), Individual, Jetta, Multivan, New Beetle, Parati, Polo, Quantum, Rabbit, Saveiro, Santana, Scirocco (2011), Touran, Tiguan, Voyage, Passat (1998, 2005), Transporter 
Volvo 
C30, S40 (2005), S60, S80, V50, V70, XC70, XC90, XC94

Όπως είπαμε η Volkswagen μήνυσε και τα δύο Πανεπιστήμια όταν δημοσίευσαν τα συμπεράσματά τους. Ωστόσο ύστερα από δύο χρόνια δικαστικών αγώνων συμφώνησε στη δημοσίευση της έρευνας, αφού πρώτα απαλείφθηκε από αυτήν η περιγραφή του απλού τρόπου με τον οποίο έσπαγε ο κωδικός.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο 
αδύναμος κρίκος στον οποίο στοχεύει η «διάρρηξη» είναι το τσιπάκι του κλειδιού, γνωστό ως πομπός Megamos Crypto. Αυτοί χρησιμοποιούνται στα κλειδιά των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων για να ξεκλειδώσουν τις πόρτες και να βάλουν μπροστά τον κινητήρα. Ο πομπός επικοινωνεί με τον εγκέφαλο του οχήματος, ο οποίος επιβεβαιώνει την ταυτότητά του όταν πιέζεις το κουμπί. Ο δυαδικός κώδικάς δίνει τη δυνατότητα δισεκατομμυρίων συνδυασμών. Παρόλα αυτά οι τρεις ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν επενέβαιναν στην επικοινωνία μεταξύ κλειδιού και οχήματος μόλις δύο φορές, μπορούσαν να περιορίσουν τους πιθανούς κωδικούς σε μόλις 200.000. Κατόπιν, ειδικά προγράμματα σπασίματος μπορούσαν να δοκιμάσουν έναν έναν αυτούς τους 200.000 συνδυασμούς σε μόλις μισή ώρα. Αφού λοιπόν έβρισκαν τελικά τον κωδικό η κλοπή ήταν «ένα κομμάτι τούρτα».




Οι ερευνητές εξέφρασαν βάσιμους φόβους ότι με αυτό το know how οι επίδοξοι κλέφτες θα μπορούσαν άνετα να χτίσουν έναν ολόκληρο στόλο κλεμμένων ακριβών αυτοκινήτων. Ο κ. Garcia και οι συνεργάτες του παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στην Washington τον περασμένο Αύγουστο. Μετά έδωσαν στην ελβετική EM Microelectonic, την εταιρεία που κατασκευάζει τον πομπό Megamos Crypto εννέα μήνες για να διορθώσει το ελάττωμα, διαφορετικά θα δώσουν όλες τις λεπτομέρειες της έρευνας στη δημοσιότητα.


Η Volkswagen από τη μεριά της ανακοίνωσε ότι το σπάσιμο του κώδικα προϋποθέτει σημαντική και περίπλοκη προσπάθεια που είναι απίθανο να εφαρμοστεί εκτός κι αν μιλάμε για ένα πολύ οργανωμένο και άρτιο τεχνολογικά «συνδικάτο εγκλήματος». Και προσέθεσε: «Δίνουμε μεγάλο βάρος στην ασφάλεια των οχημάτων μας, τόσο στα μηχανικά όσο και στα ηλεκτρονικά μέρη και επενδύουμε μεγάλα ποσά για να διασφαλίσουμε την όσο το δυνατόν καλύτερη προστασία τους από εξωτερικές κακόβουλες επιθέσεις.»

(Πηγή: Drive.gr | Dailymail.co.uk)

Στα όρια της χρεοκοπίας ο ΕΟΠΥΥ

Tη δεινή εικόνα στην οποία βρίσκεται στην παρούσα φάση ο ΕΟΠΥΥ παρουσίασε χθες η Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού στους Οργανισμούς Κοινωνικής Πολιτικής (ΠΟΠΟΚΠ).
Τα έσοδα του Οργανισμού από το έτος 2012 έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
2012201320142015
(έως και 8o/2015)*
ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΣΦ/ΝΩΝ3.058.664.750 €3.781.973.913 €3.461.653.404 €1.687.993.070 €*
ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ1.023.000.000 €1.008.000.000 €656.347.648 €347.100.000 €*
ΣΥΝΟΛΟ4.081.664.750 €4.789.913.973 €4.118.001.052 €2.035.093.070 €*
Η ΠΟΠΟΚΠ παρατηρεί ότι η κρατική επιχορήγηση εμφανίζει δραματική μείωση κατ’ έτος.
Μεγάλο πρόβλημα αποτελούν οι οφειλές των φορέων που δεν έχουν αποδοθεί στον ΕΟΠΥΥ και οι οποίες είναι:
2012201320142015
(έως 8ο/2015)
ΣΥΝΟΛΟ ΟΦΕΙΛΩΝ
ΙΚΑ ΕΤΑΜ85.997.103 €138.318.581 €79.126.573 €503.459.876 €806.902.133 €
ΤΑΥΤΕΚΩ
(μέσω ΙΚΑ)
15.894.383 €37.200.000 €53.094.383 €
ΟΑΕΕ35.978.230 €277.435.947 €257.987.277 €571.401.454 €
ΕΤΑΑ92.210.836,54 €-23.244.959 €481.123 €69.447.000  €
ΓΕΝ. ΣΥΝΟΛΟ1.500.844.970 
Οι λοιπές απαιτήσεις που έχουν παρακρατηθεί από το ΙΚΑ (για έξοδα διαχείρισης – διοίκησης και εισφορά υπέρ ΤΕΑΥΕΟ) και δεν έχουν αποδοθεί στον ΕΟΠΥΥ ανέρχονται στο ποσό των 265.972.593. Συνολικά οι οφειλές των φορέων ανέρχονται στο ποσό των 1.766.817.563, σημειώνεται από την ΠΟΠΟΚΠ.
Αν ο ΕΟΠΥΥ δεν λάβει άμεσα ποσό άνω των 900 εκατομμυρίων ευρώ (από τα ποσά που έχουν εισπραχθεί από τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης αλλά δεν έχουν αποδοθεί , 1,767 δισ. ευρώ περίπου) κινδυνεύει το επόμενο διάστημα να προβεί σε στάση πληρωμών προς τους παρόχους και προς τους ασφαλισμένους του, οι οποίες μέχρι και τον Αύγουστο 2015 διαμορφώνονται ως εξής:

Προς ιδιώτες παρόχους
2.471.610.666  €

Προς ασφαλισμένους
>100.000.000  €
Προς φορείς γενικής κυβέρνησης (νοσοκομεία κ.λ.π.)5.249.729.866  €

ΣΥΝΟΛΟ ΟΦΕΙΛΩΝ
7.821.340.532,00  


(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Δακτύλιος 2015 - 2016 : Επιστρέφει από Δευτέρα 12 Οκτωβρίου

Επιστρέφει από Δευτέρα 12 Οκτωβρίου ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας και θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016.

Αναλυτικά, τα περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας των οχημάτων στις τρεις ζώνες δακτυλίου, μικρό, μεγάλο και πράσινο, έχουν ως εξής: 

Μικρός δακτύλιος

Τα όριά του στο κέντρο της Αθήνας ορίζονται από τις οδούς και λεωφόρους: Λ. Αλεξάνδρας -Ζαχάρωφ -Λ. Μεσογείων -Φειδιππίδου -Μιχαλακοπούλου -Σπ.Μερκούρη -Βρυάξιδος -Υμηττού -Ηλ.Ηλιού -Αμβρ.Φραντζή -Λ.Ανδρ.Συγγρού-Χαμοστέρνας -Πειραιώς -Ιερά Οδός -Λ.Κωνσταντινουπόλεως -Αχιλλέως -Πλ.Καραϊσκάκη -Καρόλου -Μάρνη -28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) -Λ. Αλεξάνδρας.

Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από τον μικρό δακτύλιο επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων, καθώς και των Ι.Χ. φορτηγών αυτοκινήτων με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά-ζυγά). 

Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του μικρού δακτυλίου το μέτρο περιορισμού της κυκλοφορίας δεν ισχύει. Επίσης, δεν υπάγονται στις απαγορεύσεις και κυκλοφορούν χωρίς κανέναν περιορισμό στον μικρό δακτύλιο:
α) Τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο, οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής.
β) Τα οχήματα των κατηγοριών που εμπίπτουν στα μέτρα του πράσινου δακτυλίου, δηλαδή:
  • τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο) και
  • τα οχήματα που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους αέρια καύσιμα (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και τα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km.
Για τα οχήματα των μονίμων κατοίκων εσωτερικά του μικρού δακτυλίου προβλέπονται ειδικές ζώνες εισόδου-εξόδου.

Οι σχετικές αιτήσεις θα υποβάλλονται έως και την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου, κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 08:00 έως 14:00΄ και Σάββατο, ώρες 08.00 έως 12.00 στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, (Θ. Δηλιγιάννη 24-26, 4ος όροφος). 

Οι ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο που είχαν χορηγηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για το έτος 2014-2015, δεν ισχύουν για τη νέα περίοδο 2015-2016. 

Πράσινος δακτύλιος


Σύμφωνα με τις διατάξεις του πράσινου δακτυλίου, απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 1-1-1993, εντός της ζώνης του μεγάλου δακτυλίου. Κατά την έναρξη κάθε νέου ημερολογιακού έτους, η χρονολογία αυτή προσαυξάνεται κατά ένα έτος.

Μεγάλος δακτύλιος


Τα όρια του μεγάλου δακτυλίου καθορίζονται από τις οδούς και λεωφόρους: Παραλιακή λεωφόρος- Αλίμου -Βουλιαγμένης -Ελ.Βενιζέλου -Περιμετρική Υμηττού -Κατεχάκη -Μεσογείων -Αγ. Παρασκευής -Χαλανδρίου -Παπανικολή -Κ.Παλαιολόγου -Καποδιστρίου -Κύμης -Κασταμονής -Χαλανδρίου-Αναγεννήσεως-Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας -Αθηνών -Θηβών -Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι.

Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.

Και στους τρεις δακτυλίους, οι ημέρες και ώρες ισχύος των περιοριστικών μέτρων είναι:
  • Δευτέρα έως Πέμπτη, 07.00-έως 20.00
  • Παρασκευή, 07.00-15.00
Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα αυτά δεν ισχύουν.

Οι παραβάτες των περιοριστικών αυτών μέτρων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Διοικητικό πρόστιμο 200 ευρώ).

8 Οκτ 2015

Σκέψου Θετικά! - Η επίδραση των αρνητικών σκέψεων στη ψυχική και σωματική υγεία

Όταν ένας άνθρωπος κάνει αρνητικές σκέψεις φαίνεται ότι δεν χαλάει μόνο τη διάθεσή του αλλά επηρεάζεται επίσης αρνητικά η ψυχική και σωματική του υγεία. Επιπλέον αυξάνεται και η ένταση του πόνου. Σκεφτείτε πως νιώθετε όταν το μυαλό σας γυρίζει διαρκώς σε αρνητικά γεγονότα και καταστάσεις, πως επηρεάζεται η καθημερινότητά σας αλλά και πως ακόμα και το σώμα σας ακολουθεί αυτή την ένταση.
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Μισούρι, αποφάσισαν να εξετάσουν περίπου 200 άνδρες και γυναίκες, για να δουν αν οι πνευματικές πεποιθήσεις, οι πεποιθήσεις δηλαδή που έχουν να κάνουν με τη θρησκεία, επηρεάζουν την υγεία.
Ο Brick Johnstone, (νευροψυχολόγος, καθηγητής ψυχολογίας της υγείας στο Μισούρι), δήλωσε πως: «Σε γενικές γραμμές, όσο πιο θρησκευόμενος ή πνευματικός άνθρωπος είναι κάποιος, τόσο πιο υγιής είναι. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και ο παραμικρός βαθμός αρνητισμού φάνηκε να επηρεάζει αρνητικά την υγεία των συμμετεχόντων».
Μάλιστα προηγούμενη έρευνα έδειξε πως το 10% περίπου των ανθρώπων πιστεύει ότι δεν θα έχουν την αγάπη του Θεού, αν δεν κάνουν το θέλημά του.
Τι εννοούμε λοιπόν όταν λέμε αρνητικές πεποιθήσεις; Φαίνεται πως πρόκειται για στερεότυπα που μπαίνουν στο μυαλό των ανθρώπων γύρω από τι είναι σωστό και λάθος, τι πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος για να είναι αποδεκτός από το Θεό, πως πρέπει να φέρεται και πως μπορεί τελικά να καταλήξει όλο αυτό σε Θεϊκή τιμωρία αν κάνει κάτι κακό.
Οι ειδικοί υποστήριξαν πως χρειάζεται ψυχοεκπαίδευση και κατάλληλες παρεμβάσεις με στόχο να κατανοήσει ο πιστός ότι αυτές οι αρνητικές πεποιθήσεις, αυτές οι αρνητικές σκέψεις χρειάζεται να αντιστραφούν για να μπορέσει κάποιος να είναι υγιής και να βελτιωθεί γενική κατάσταση της ψυχικής και σωματικής του υγείας.

Από τον νευρολόγο ψυχίατρο Θάνο Ασκητή
(Πηγή: MyDoctors.gr)

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα ιστοσελίδα και ανανεωμένη παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Με μία νέα εταιρική ιστοσελίδα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ydrogios.gr και αναβαθμισμένη παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει την προβολή και επικοινωνία της στο Διαδίκτυο.

Προβάλλοντας τη σύγχρονη οπτική και πελατοκεντρική φιλοσοφία της Υδρογείου, η νέα εταιρική ιστοσελίδα διαθέτει σύγχρονο και καλαίσθητο σχεδιασμό, απλοποιημένη δομή και είναι σχεδιασμένη για να προσαρμόζεται δυναμικά σε οποιαδήποτε οθόνη, προσφέροντας άμεση και εύκολη πλοήγηση τόσο από PCs όσο και από κινητά και tablets. Μέσα από ένα ιδιαίτερα φιλικό και λειτουργικό περιβάλλον, ο χρήστης μπορεί άνετα και γρήγορα να ενημερωθεί, μεταξύ άλλων, για όλο το εύρος των ασφαλιστικών προϊόντων της Υδρογείου, τις υπηρεσίες και τα προνόμια που αυτή προσφέρει, το δίκτυο, τις αξίες και τα νέα της.  

Παράλληλα, μέσω της ενισχυμένης της παρουσίας σε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Youtube, η Υδρόγειος αναπτύσσει την αμφίδρομη επικοινωνία και παρέχει στους φίλους της  τη δυνατότητα να μοιραστούν ενδιαφέρον περιεχόμενο που αφορά την εταιρεία και τις δράσεις της αλλά και τη σημασία της ασφάλισης και προστασίας στη ζωή μας. 

Η ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας και η επικοινωνία μέσω των social media εντάσσονται στο ευρύτερο πλάνο ψηφιακού marketing της Υδρογείου που υλοποιείται σε συνεργασία με τη Netwise.
 
Επισκεφθείτε την εταιρική ιστοσελίδα της Υδρογείου: www.ydrogios.gr 
Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook: www.facebook.com/ydrogiosinsurance
ή δείτε μας στο Youtube: www.youtube.com/ydrogiosinsurance



Η Eurolife ERB Ασφαλιστική αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τα προβλήματα περίθαλψης

Η Eurolife ERB Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές συνθήκες θεωρεί σημαντικό να επενδύσει στην ενημέρωση των ασφαλισμένων της στον τομέα της Υγείας για τα αξιόλογα προνόμια, τις εκπτώσεις αλλά και τις βελτιώσεις που πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα με σκοπό να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα αλλά και παράλληλα να αισθάνονται ότι έχουν την ασφάλεια και τη σταθερότητα να δημιουργούν.
Ειδικότερα, με κύριο μήνυμα «Σήμερα που όλοι αναζητούν την παραμικρή ευκαιρία να εξοικονομήσουν χρήματα εσείς θα αφήσετε τα προνόμιά σας ανεκμετάλλευτα;», η Eurolife ERB Ασφαλιστική, στρέφει την προσοχή των πελατών της, στα ακόλουθα:
  • τα προνόμια που προκύπτουν από τη συνεργασία της με τα περισσότερα και μεγαλύτερα νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας και τις ρυθμίσεις των πληρωμών σε αυτά χωρίς την εκταμίευση χρημάτων εκ μέρους του πελάτη της.
  • τους ευνοϊκούς όρους των νοσοκομειακών προγραμμάτων υγείας που προσφέρει, τα οποία συνεχώς ανανεώνονται, ώστε να παρακολουθούν τις συνεχείς αλλαγές στο οικονομικό περιβάλλον. 
  • Τις πρόσθετες καλύψεις που συμπεριέλαβε πρόσφατα σε επιλεγμένα προγράμματα, χωρίς άλλη δική τους επιβάρυνση. 
  • για το προνομιακό τιμολόγιο σε εξαρτώμενα μέλη. 
  • Και φυσικά, την επιστροφή του 2% από της αξίας του ασφαλίστρου, αν αυτό καταβάλλεται με πάγια εντολή μέσω κάρτας που συμμετέχει στο πρόγραμμα.
Τα προγράμματα υγείας της Eurolife ERB Ασφαλιστικής αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο των Ελληνίδων και των Ελλήνων που μοχθούν καθημερινά για την υπέρβαση των δυσκολιών, θωρακίζοντας τους από κινδύνους που απειλούν την υγεία τους και συνεπώς την αδιατάρακτη εργασιακή τους απόδοση. Η ανταπόκριση των πελατών της εταιρείας, οδηγεί τη διοίκηση και τα στελέχη της Eurolife ERB Ασφαλιστικής στη διεύρυνση της ενημερωτικής προσπάθειας που έχει ήδη ξεκινήσει.

7 Οκτ 2015

Η INTERAMERICAN υποστηρίζει την οικονομική εκπαίδευση παιδιών και εφήβων

Η οικονομική κρίση έχει αναδείξει τη σοβαρή έλλειψη οικονομικής παιδείας των Ελλήνων πολιτών. Το πρόβλημα αναγνωρίζεται στην αδυναμία κατανόησης της οικονομικής αξίας και στη διαχείριση της ατομικής και οικογενειακής οικονομίας. Η INTERAMERICAN, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη για τις κοινωνικές συνέπειες του οικονομικού αναλφαβητισμού και αντιλαμβανόμενη την ανάγκη να εμπεδωθεί στα βασικά η σχετική γνώση από τις μικρές ηλικίες, ανέλαβε την πρωτοβουλία της εκδοτικής υποστήριξης του βιβλίου του Νίκου Φίλιππα, καθηγητή Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με τίτλο “Αποταμιεύοντας για το μέλλον μας”, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους. Πρόκειται για μία εμπεριστατωμένη, ενημερωτική ανάπτυξη με απλό και κατανοητό τρόπο του θέματος της αποταμίευσης, που στοχεύει στη δημιουργία οικονομικής συνείδησης. Το βιβλίο εκδόθηκε από τις εκδόσεις “Παπαδόπουλος”. 

“Σήμερα, όλο και περισσότερο οι πολίτες καλούνται να πάρουν σημαντικές οικονομικές αποφάσεις, όχι μόνο σε προσωπική αλλά και σε κοινωνική και εθνική βάση. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο να αντιλαμβανόμαστε την οικονομική πραγματικότητα που μας περιστοιχίζει. Να γνωρίζουμε τι σημαίνουν οι οικονομικοί όροι που ακούμε συνεχώς, να καταλαβαίνουμε πώς λειτουργεί η οικονομία και τί σηματοδοτεί η κάθε απόφαση που καθημερινά παίρνουμε ή δεν παίρνουμε για τα δικά μας οικονομικά και την οικογένειά μας. Και ενώ ποτέ δεν είναι αργά για να μάθουμε, η εξοικείωση πρέπει να αρχίζει από νωρίς. Η γνώση κτίζεται σταδιακά” επισημαίνει ο συγγραφέας, υπογραμμίζοντας την προσδοκία να συμβάλει με το βιβλίο αυτό στη δημιουργία ενημερωμένων και υπεύθυνων πολιτών. 

Η κοινωνική υπευθυνότητα, ως βάση της εταιρικής αναφοράς στην κοινωνική ευημερία και σε συνάφεια με τη ζητούμενη ασφαλιστική συνείδηση και πρόνοια κάθε πολίτη για την ποιότητα της ζωής του, είναι ο σοβαρός λόγος του ενδιαφέροντος της INTERAMERICAN για την οικονομική παιδεία. Γι’ αυτό τον λόγο, η εταιρεία εγγράφει τη συνεργασία της στην έκδοση, στο σχέδιο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Πράξεις Ζωής” και τη συνδέει με τον ηγετικό ρόλο της στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς. Σημειώνεται ότι η εν λόγω πρωτοβουλία της INTERAMERICAN έρχεται σε συνέχεια προηγούμενης για την οικονομική εκπαίδευση των ενηλίκων (“Προστατέψτε τα χρήματά σας”, του Μαρκ Φιορεντινό – εκδόσεις “Παπαδόπουλος”) και προοιωνίζεται ακολουθία αναλόγων εκδόσεων στο μέλλον.

Το βιβλίο παρουσιάστηκε στο κοινό και τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου, σε εκδήλωση που οργανώθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, με ομιλητές επί του θέματος τη δρα Μυρσίνη Ζορμπά, πρόεδρο του “Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού”, τη Τζίνα Θανοπούλου, Ed.M., M.A. Harvard University, συμβουλευτική/εκπαιδευτική ψυχολόγο, τον Μπάμπη Παπαδημητρίου, δημοσιογράφο και τον συγγραφέα Nίκο Φίλιππα. 

Μεταξύ των άλλων, η κ. Ζορμπά τόνισε ότι “το βιβλίο αποτελεί μία πρώτη εισαγωγή στο θέμα της οικονομικής διαπαιδαγώγησης, έχοντας ως αφετηρία τις ανάγκες, τις επιθυμίες και την αποταμίευση. Οι μικρές συμμετοχικές ασκήσεις και δραστηριότητες που περιέχει βοηθούν, επίσης, τα παιδιά να κατανοήσουν τις οικονομικές έννοιες. Απευθύνεται, ασφαλώς, σε παιδιά των μεσαίων και ανωτέρων κοινωνικών στρωμάτων, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τις ανάγκες τους και θα πρέπει, κατά κάποιο τρόπο, να εκπαιδευθούν στην ισορροπία μεταξύ αναγκών και επιθυμιών, στην αποταμίευση και σε μία γενικότερη φιλοσοφία χρηστής διαχείρισης”. Η κ. Θανοπούλου τόνισε πως “η αποταμίευση λειτουργεί στα παιδιά ως κλειδί για την ωρίμανσή τους, συμβάλλει στην καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης, του ήθους και της ταυτότητάς τους και διαμορφώνει τον χαρακτήρα τους για όλη τη ζωή. Ως πρακτική, η αποταμίευση συνδέεται με τη διαφύλαξη ηθικών αξιών”.  

Το βιβλίο θα διατεθεί δωρεάν από την INTERAMERICAN σε σχολικές βιβλιοθήκες και ιδρύματα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς επίσης σε πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας, ενώ πρόκειται να οργανωθούν και ειδικότερες παρουσιάσεις σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Interasco : Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στην Κούβα

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από τις 14 μέχρι τις 22 Ιουνίου 2015, το προγραμματισμένο 8-ήμερο ταξίδι πωλήσεων της  Interasco Α.Ε.Γ.Α. στην Κούβα.

Περισσότεροι από πενήντα επιτυχόντες συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νησί των επαναστατών και να περιπλανηθούν στα σοκάκια της αποικιακής Αβάνας, απολαμβάνοντας την πιο γνωστή πτυχή της κουλτούρας της «τη μουσική!».

Η Κούβα είναι μία χώρα που τους μάγεψε, τους εξέπληξε και τους εντυπωσίασε, αφού γνώρισαν από κοντά το ιστορικό κέντρο της  HABANA VIEJA, με τα πανέμορφα κτήρια, τις εκκλησίες & τα μουσεία.

Μέσα σε ένα ευχάριστο και εξαιρετικά φιλικό πνεύμα που κυριάρχησε σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν,  την υπέροχη εξωτική παραλία του ΒΑΡΑΔΕΡΟ,  να περιηγηθούν σε περιοχές μοναδικού φυσικού κάλλους με πλούσια βλάστηση & σπάνιο ζωικό κόσμο,  κάνοντας μπάνιο μαζί με τα δελφίνια στο CAYO BLANCO, κάτι όπου κατά γενική ομολογία… τους έμεινε αξέχαστο!!!

Τέλος, επισκέφτηκαν το μαυσωλείο του Che Guevara και τη φημισμένη αποικιακή πόλη του TRINIDAD, όπου πραγματικά έχει μείνει ανεξίτηλη στο πέρασμα του χρόνου!

Τους συνεργάτες συνόδευσαν, ο Πρόεδρος της Interasco κ. Κωνσταντίνος Κοτσιλίνης, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Κάρολος Σαϊας, ο Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing κ. Θεόδωρος Ζαχαρόπουλος, η Αναπληρώτρια Διευθύντρια Πωλήσεων κα Ναταλία Γιαννιού καθώς και ο Διευθυντής Ζημιών κ. Ιωάννης Μαλλιαρός.

Η Interasco ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες  για την παρουσία τους και τους διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να επιβραβεύει κάθε επιτυχία τους, ανανεώνοντας για την επόμενη χρονιά το ραντεβού τους στη ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ!

Μέσω taxis από το 2016 η μεταβίβαση ακινήτων και η κατάθεση πινακίδων αυτοκινήτων

Πριν από λίγα χρόνια, φαινόταν αδιανόητο να μπαίνουμε στο Taxis, να τυπώνουμε Ταυτότητα Οφειλής και να πληρώνουμε από τον υπολογιστή τον φόρο εισοδήματος. Έγινε, όταν ήταν Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων ο Χάρης Θεοχάρης.
Τώρα, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης σε συνεργασία με τη ΓΓΔΕ Κατερίνα Σαββαΐδου εκπονούν σχέδιο για να πάνε τη σχέση φορολογουμένων - εφορίας ένα βήμα παρακάτω.
Το 2016, οι εφορίες κλείνουν τις πόρτες τους για τους φορολογούμενους και οι μεταβιβάσεις ακινήτων θα γίνονται ηλεκτρονικά. Όπως εξηγεί στο Euro2day.gr στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών που χειρίζεται το εγχείρημα, το επόμενο έτος θα δημιουργηθεί μια ειδική φόρμα στο taxis στην οποία θα έχουν πρόσβαση οι συμβολαιογράφοι.
Σε κάθε μεταβίβαση ακινήτου που διεκπεραιώνουν, θα μπαίνουν στο σύστημα, θα καταχωρούν τα στοιχεία του μεταβιβαζόμενου ακινήτου και των αντισυμβαλλόμενων, η εφορία μέσω taxis θα προσδιορίζει τον φόρο, θα εκτυπώνεται η γνωστή Ταυτότητα Οφειλής και θα πληρώνεται ο φόρος στην τράπεζα. Όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται ούτε ο συμβολαιογράφος, ούτε ο φορολογούμενος να επισκεφθούν τη ΔΟΥ.
Τα τμήματα Κεφαλαίου των ΔΟΥ θα είναι από τα πρώτα που θα κλείσουν τις πόρτες για τους φορολογούμενους, ώστε οι εφοριακοί «να ασχοληθούν με τις υποθέσεις ελέγχων που έχουν στα ντουλάπια τους», όπως λέει σχηματικά στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών.
Αντίστοιχες κινήσεις σχεδιάζονται και για τις καταθέσεις πινακίδων. Στο εξωτερικό, υπάρχουν ειδικές θυρίδες στις οποίες οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων τοποθετούν τις πινακίδες τους και η διαδικασία ολοκληρώνεται επίσης ηλεκτρονικά.
(Πηγή: Euro2day.gr)

6 Οκτ 2015

Φιλική Δήλωση Ατυχήματος (Έντυπο)

Στις περιπτώσεις τροχαίου ατυχήματος και εφόσον υπάρχει συμφωνία μεταξύ των οδηγών για την υπαιτιότητα, η καλύτερη λύση είναι να συμπληρωθεί η Φιλική Δήλωση Ατυχήματος, με την προϋπόθεση βέβαια πως οι ασφαλιστικές εταιρίες των εμπλεκομένων οδηγών εντάσσονται στο σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού. Ένα σύστημα που επιτρέπει σε κάθε πλευρά για υλικές ζημιές περιορισμένης έκτασης να απευθύνεται στη δική της ασφαλιστική και να αποζημιώνεται πιο γρήγορα και εύκολα, απλοποιώντας έτσι την όλη διαδικασία.

Ας δούμε όμως ποιες είναι οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν αμέσως μετά το ατύχημα:
  1. Αν υπάρχουν τραυματισμοί καλέστε αμέσως την Αστυνομία.
  2. Αν υπάρχουν μόνον υλικές ζημιές συμπληρώνετε με τον οδηγό του άλλου οχήματος ένα έντυπο φιλικής δήλωσης (το έντυπο το προμηθεύεστε από την ασφαλιστική σας εταιρία ή τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή μπορείτε να το βρείτε και μέσω διαδικτύου). Εάν υπάρχουν και σωματικές βλάβες μην ξεχάσετε να προσθέσετε τα στοιχεία των τραυματισθέντων στο οπισθόφυλλο του εντύπου. Χρησιμοποιήστε κατά προτίμηση στιλό διαρκείας και πιέστε δυνατά για να είναι ευανάγνωστο το αντίγραφο.
  3. Συμβουλευτείτε τη βεβαίωση ασφάλισης, το δίπλωμα οδήγησης ή την πράσινη κάρτα για τη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων.
  4. Υποδείξτε με τόξο το αρχικό σημείο σύγκρουσης (παρ. 10 του εντύπου).
  5. Σημειώστε με Χ στα αντίστοιχα για κάθε όχημα τετραγωνίδια για να γίνει σαφές το σχεδιάγραμμα (παρ.12 του εντύπου). Γράψτε τον αριθμό των τετραγωνιδίων που έχετε συμπληρώσει.
  6. Φτιάξτε το σχεδιάγραμμα του ατυχήματος (παρ. 13 του εντύπου).
  7. Αν υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες, πάρτε τα στοιχεία τους πριν φύγουν και συμπληρώστε τα στην αντίστοιχη ερώτηση (παρ. 5 του εντύπου).
  8. Μην ξεχάσετε να:
    α) Υπογράψετε και οι δύο οδηγοί.
    β) Κρατήσετε ο κάθε οδηγός από ένα υπογεγραμμένο αντίγραφο του εντύπου.

    γ) Προωθήσετε το έντυπο χωρίς καθυστέρηση στην ασφαλιστική σας εταιρία.
Δείτε αναλυτικά τις ασφαλιστικές που συμμετέχουν στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού 

Κατεβάστε εδώ το Έντυπο Φιλικής Δήλωσης,  εκτυπώστε το και κρατήστε το στο αυτοκίνητο.