16 Ιουλ 2014

Φιλική δήλωση από smartphone από τον όμιλο Euresa

Με καινοτόμα εργαλεία που σχετίζονται κυρίως με τον χώρο του διαδικτύου η ασφαλιστική αγορά διεθνώς βελτιώνει την ποιότητα των υπηρεσιών της και το χρόνο διεκπεραίωσης των διαδικασιών. Χθες η Euresa, ο ευρωπαϊκός όμιλος εταιρειών αμοιβαίας και συνεταιριστικής ασφάλισης που περιλαμβάνει 14 ασφαλιστικές εταιρείες από εννέα χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρουσίασε τη φιλική δήλωση τροχαίου ατυχήματος μέσω smartphone, η οποία γίνεται μέσα σε επτά λεπτά και γλυτώνει χρόνο στους οδηγούς που έχουν εμπλακεί σε ατύχημα.
Στη Γαλλία εκτιμάται ότι συμβαίνουν περίπου 9 εκατομμύρια τροχαία ατυχήματα ετησίως και υποβάλλονται περίπου 5 εκατομμύρια δηλώσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ένας οδηγός συμπληρώνει τουλάχιστον μία δήλωση κάθε επτά χρόνια.
Ο όμιλος προσανατολίστηκε στη λύση αυτή δεδομένου ότι πολλοί οδηγοί δεν έχουν το έντυπο του φιλικού διακανονισμού μαζί τους στο αυτοκίνητο και στην περίπτωση που υπάρχει πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Αναμφίβολα, η φιλική δήλωση ατυχήματος που δημιουργήθηκε πριν 50 χρόνια έχει αρχίσει να θεωρείται ξεπερασμένη, αν και συνεχίζει να είναι η προτιμώμενη μέθοδος διακανονισμού από την πλειοψηφία των οδηγών.
Η Euresa γνωρίζει καλά το πρόβλημα καθώς είναι ένας Ευρωπαϊκός όμιλος που αποτελείται από 14 αλληλασφαλιστικές και συνεταιριστικές ασφαλιστικές από εννέα χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και το Μαρόκο.
Στόχος τους; Να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους, εξισορροπώντας την οικονομική αποδοτικότητα με τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες υπέρ της κοινωνίας. Έτσι, η Euresa είναι ένα φυτώριο καινοτομίας σε ευρωπαϊκή κλίμακα, με βασικό της στόχο το σχεδιασμό και την ανάπτυξη λύσεων προστιθέμενης αξίας για τα μέλη της και τους ασφαλισμένους τους.
Σ’αυτό το πλαίσιο, η Euresa σχεδίασε τη φιλική δήλωση ατυχήματος για smartphones. Για τη δημιουργία αυτού του εύχρηστου εργαλείου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανα πάσα στιγμή και εγγυάται απόλυτη ασφάλεια και εμπιστευτικότητα στους χρήστες του, χρειάστηκαν δύο χρόνια δουλειάς και η συμμετοχή εξήντα περίπου εργαζομένων στις εταιρίες-μέλη της Euresa από διάφορες χώρες της Ευρώπης και με διάφορες δεξιότητες.
Οι ασφαλισμένοι οδηγοί πρέπει να έχουν ήδη εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους, έχοντας τη δυνατότητα να σώσουν εκ των προτέρων κάποιες πληροφορίες, όπως στοιχεία της άδειας οδήγησής τους και του αριθμού του ασφαλιστικού τους συμβολαίου.
Στην περίπτωση ατυχήματος, παρέχονται βήμα προς βήμα οδηγίες για τη συμπλήρωση της δήλωσης στο κινητό. Μία χαρτογραφική λειτουργία βοηθά τον χρήστη να σχεδιάσει ένα ακριβές σκίτσο του τόπου και των συνθηκών του ατυχήματος. Εάν χρειαστεί, οι οδηγοί έχουν ακόμη τη δυνατότητα να ζητήσουν συμβουλές και πληροφορίες online. Οι δύο οδηγοί μπορούν αυτόματα να μοιραστούν και να επιβεβαιώσουν τα απαιτούμενα στοιχεία μέσω της τεχνολογίας tag, εφόσον βέβαια έχουν εγκαταστήσει και οι δύο την εφαρμογή στο κινητό τους. Αρκούν 6 με 7 λεπτά για την ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας!
Μετά την επιβεβαίωση των στοιχείων των δύο οδηγών, η η-δήλωση αποστέλλεται αυτόματα στην εκάστοτε ασφαλιστική εταιρία μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και ο ασφαλισμένος λαμβάνει e-mail με αντίγραφό της.
Σήμερα, το πρότυπο αυτού του προϊόντος είναι απόλυτα λειτουργικό. Η Euresa διέθεσε την εφαρμογή σε όλες τις Ευρωπαϊκές ασφαλιστικές εταιρίες, μέσω των εθνικών τους ενώσεων.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

δημοπρασιες αγορες και πωλησεις

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου