3 Φεβ 2016

AXA: Στοχευμένη τιμολόγηση και συνεχής παροχή αξίας για τους ασφαλισμένους αυτοκινήτου

Από την 1η Φεβρουαρίου 2016 η ΑΧΑ Ασφαλιστική προχώρησε σε μία σειρά σημαντικών αναπροσαρμογών στο τιμολόγιό της στον Κλάδο Αυτοκινήτου, πιστή στην πολιτική της να επιβραβεύει στοχευμένα τους ασφαλισμένους της. Σε συνέχεια της παροχής σημαντικών εκπτώσεων, πρώτον, για τους πιστούς της πελάτες και, δεύτερον, για εκείνους που διανύουν λίγα χιλιόμετρα ετησίως, η Εταιρεία συνεχίζει να αναλύει με προσήλωση τα δεδομένα της αγοράς και να επιστρέφει αξία σε όσους την εμπιστεύονται για την προστασία τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΑΧΑ προχωρά σε μείωση των ασφαλίστρων για οδηγούς ιδιωτικών οχημάτων που δεν έχουν ιστορικό ζημιών τα τελευταία 3 χρόνια, για οδηγούς που ανήκουν στην ηλικιακή κλίμακα μεταξύ 40 και 69 ετών καθώς και για οδηγούς που είναι κάτοικοι: ΒΑ Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος), Μακεδονίας & Θράκης (Γρεβενά, Καστοριά, Πέλλα, Κιλκίς, Έβρος, Ροδόπη), Ηπείρου (Θεσπρωτία, Άρτα, Πρέβεζα), Πελοποννήσου (Αρκαδία, Ηλεία), Θεσσαλίας (Τρίκαλα, Καρδίτσα). Το νέο μειωμένο τιμολόγιο ισχύει για τα αντίστοιχα οχήματα που είναι ασφαλισμένα με το πρόγραμμα AXA Flexi.

Παράλληλα, η Εταιρεία διασφαλίζει το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών της, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις υπηρεσίες που παρέχει σε περίπτωση ατυχήματος, στην ευέλικτη, άμεση και προστατευμένη ψηφιακή διαχείριση συμβολαίων από τους πελάτες της, καθώς και στην ευελιξία πληρωμής ασφαλίστρων (μηνιαίες άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικών καρτών, web banking, πάγιες εντολές), η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική στο σημερινό, δυσχερές οικονομικό περιβάλλον.

Η μεγαλύτερη ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως συνεχίζει δυναμικά την πορεία κατάκτησης της προτίμησης των ασφαλισμένων της, μαζί με τους συνεργάτες της, οι οποίοι αποτελούν τους διαχρονικούς πρεσβευτές της πελατοκεντρικής στρατηγικής της.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου