Την εν λόγω τεχνολογία έχει εξελίξει η Subaru, η οποία ενσωματώνει όλα τα απαραίτητα βοηθήματα για την ενεργητική ασφάλεια οδηγού και επιβατών.
Το συγκεκριμένο συμπέρασμα περί της μείωσης των ατυχημάτων, προέκυψε έπειτα από μια μελέτη που διεξήχθη στην Ιαπωνία γύρω από τα τροχαία ατυχήματα. Αυτό που έχει τόσο κοινωνικό, όσο και ασφαλιστικό ενδιαφέρον είναι πως το EyeSight της Subaru έχει κατορθώσει να μειώσει κατά 61% τα τροχαία ατυχήματα.
Για όσους δεν γνωρίζουν, το EyeSight της ιαπωνικής εταιρείας, διαθέτει ενεργό cruise control, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, Pre-Collision Braking, εντοπισμό αντικειμένου στη τυφλή γωνία των πλαϊνών καθρεπτών, αλλά και το Rear Cross Traffic Alert. Μάλιστα στην τρίτη γενιά, το εύρος, αλλά και η απόσταση που επεξεργάζεται το σύστημα τα δεδομένα από τις κάμερες, είναι αυξημένο κατά 40%.
Όλα τα παραπάνω συνδράμουν στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας, μειώνοντας έτσι τις συγκρούσεις. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με την μελέτη, τα αυτοκίνητα που διέθεταν το σύστημα EyeSight, είχαν 80% λιγότερα ατυχήματα προπορευόμενο όχημα και 50% λιγότερα ατυχήματα με συμμετοχή πεζών.
Όλα αυτά μας έκαναν να αναρωτηθούμε το εξής: μήπως πλέον στα ασφαλιστήρια συμβόλαια θα πρέπει να συνυπολογίζονται αυτά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας; Μήπως αυτό θα φέρει ειδικά τιμολόγια στα ασφαλιστήρια συμβόλαια για αυτοκίνητα που φέρουν τέτοια συστήματα;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου