15 Φεβ 2016

Κεφαλαιακές ανάγκες στις ασφαλιστικές εταιρείες λόγω παραπόνων καταναλωτών

Τα παράπονα των καταναλωτών, ο αριθμός τους, ο τρόπος αντιμετώπισής τους και τελικά η συνολική διαχείρισή τους αποτελούν μια δυνητικά επικίνδυνη εστία για τις ασφαλιστικές.
Σύμφωνα με την νέα νομοθεσία οι σχέσεις των εταιρειών με τους καταναλωτές -βάσει Solvency- μπορεί να δημιουργήσει κεφαλαιακές ανάγκες τις οποίες και θα πρέπει να καλύψουν οι εταιρείες. Το μείζον αυτό θέμα απασχολεί την  ΔΕΙΑ η οποία το επικοινωνεί στις εταιρείες προκειμένου να το αντιμετωπίσουν ουσιαστικά.
Όπως αναφέρεται από αρμόδιες πηγές, ο τομέας της εξυπηρέτησης των καταναλωτών και η αποφυγή καταγραφής παραπόνων είναι πολύ κρίσιμος παράγοντας για την απρόσκοπτη δραστηριότητα κάθε ασφαλιστικής εταιρείας. Προς την κατεύθυνση αυτή η ΔΕΙΑ ενημερώνει τις εταιρείες και εξηγεί ότι θα πρέπει να ελαχιστοποιούνται τα παράπονα των καταναλωτών διότι διαφορετικά μπορεί να αποτελούν εστία δημιουργία κεφαλαιακών αναγκών με όλες τις συνέπειες.
Σύντομα κατά τις ίδιες πληροφορίες οι εταιρείες θα κληθούν να συμπληρώσουν και να αποστείλουν στην  ΔΕΙΑ ειδικό «ευρωπαϊκό φύλλο αναφοράς» που θα καταγράφει τα παράπονα που δέχονται και σε τι αφορούν.  Ομοίως θα συμβεί και σε όλες τις άλλες ασφαλιστικές της Ευρώπης προκειμένου να υπάρχει συνολική εικόνα για τις εταιρείες του κλάδου.
Όπως γνωρίζει το insurance-eea όλες οι Εποπτικές Αρχές της Ευρώπης βρίσκονται σε επαφή για το θέμα της προστασίας των καταναλωτών και της εξυπηρέτησής τους από τις ασφαλιστικές και μελλοντικά θα αναπτυχθεί και περαιτέρω συνεργασία η οποία θα εστιάζει στην διασυνοριακή δραστηριότητα των εταιρειών.

(Πηγή: Insurance-eea.gr)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου