Η ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, η οποία κατά τη στιγμή του εκτροχιασμού και στη συνέχεια της πρόσκρουσης έδειχνε 144,3 km/h, είναι η κύρια αιτία του δυστυχήματος στο Άδενδρο.
Αυτό αναφέρεται στο πόρισμα της επιτροπής για τα αίτια του δυστυχήματος. Σημειώνεται ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.
Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Το τραγικό συμβάν
Ήταν το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, και ώρα 21:45 όταν η αμαξοστοιχία I/C 58 η οποία μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό και εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο Θεσσαλονίκης, ενώ στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι καρφώθηκε σε κτίριο του ΟΣΕ το οποίο και διαπέρασε. Από τη σφοδρή πρόσκρουση σκοτώθηκε ο μηχανοδηγός και ακόμη δύο άτομα ενώ τραυματίστηκαν άλλα 6 άτομα.
Σε ενδιαφέρουν:
- Προσφορές και Εκπτώσεις ασφάλισης - Μάιος 2017
- Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχεται η σειρά τους μέσα στον Μάιο
- Προσφορές και Εκπτώσεις ασφάλισης - Μάιος 2017
- Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχεται η σειρά τους μέσα στον Μάιο
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου