>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

4 Μαρ 2014

Χαράτσι 5 ευρώ στα νέα πολυιατρεία του ΕΟΠΥΥ

Με εισιτήριο πέντε ευρώ θα μπορούν προσέρχονται οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ και vυν ΠΕΔΥ στα νέα πολυιατρεία όταν αυτά λειτουργούσουν, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας κ Γεωργιάδη, γεγονός που προκάλεσε και ενδοκυβερνητικές κόντρες .

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού Υγείας η επιβολή των 5 ευρώ στα πολυϊατρεία του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) θα ξεκινήσει με τη λειτουργία τους από τις 20 Μαρτίου, όπως αναμένεται.


Σε ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει, με αφορμή την ανακοίνωση για το χαράτσι, για «νέο φρικιαστικό επεισόδιο στο έργο διάλυσης της δημόσιας υγείας επί ημερών Γεωργιάδη και κυβέρνησης Σαμαρά»


«Καταδικάζουμε το νέο χαράτσι που εξήγγειλε ο Υπουργός Υγείας για τους ασφαλισμένους, οι οποίοι θα υποχρεώνονται να πληρώνουν 5 ευρώ στα μελλοντικά πολυϊατρεία του ΠΕΔΥ για να εξεταστούν» ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.


Αντιδράσεις υπήρξαν και από το ΠΑΣΟΚ που συμμετέχει στην κυβέρνηση , ωστόσο ο κ Γεωργιάδης απάντησε ότι το εισιτήριο των πέντε ευρώ έχει θεσμοθετηθεί από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

(Πηγή: asfalisinet.gr)

Μόνο 1 στους 3 πελάτες έχει θετική «εμπειρία» από την ασφαλιστική του

Την ανάγκη ενίσχυσης της σχέσης της ασφαλιστικής αγοράς με τον καταναλωτή αποκαλύπτει παγκόσμια έρευνα των Capgemini και Efma, σύμφωνα με την οποία μόνο το 1/3 των ασφαλισμένων διεθνώς χαρακτηρίζει ως θετική την εμπειρία που είχε ως πελάτης με την ασφαλιστική του εταιρεία, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές αναφέρουν ότι είναι πιθανό να αλλάξουν τον ασφαλιστικό τους πάροχο.

Τα στοιχεία που προέκυψαν, μετά από έρευνα σε 100 ασφαλιστικές και 15.000 πελάτες, δείχνουν πως  η ασφαλιστική βιομηχανία για να παραμείνει ανταγωνιστική, να διασφαλίσει το πελατολόγιο της και να βελτιώσει την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές πρέπει να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που της παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία. Η ενίσχυση της «εμπειρίας» του πελάτη σε κανάλια προώθησης αυξημένης ζήτησης όπως το διαδίκτυο και η κινητή τηλεφωνία, φαίνεται πως θα έχει στο μέλλον άμεσο αντίκτυπο στα κέρδη των ασφαλιστών, καθώς σαν μέσα έχουν περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσουν τον καταναλωτή σε θετική στάση απέναντι στην εταιρεία αλλά και στην αγορά πρόσθετων υπηρεσιών.


Όπως αποκαλύπτει η έρευνα:
- Σχεδόν το 70% των πελατών είναι πιθανό να αλλάξουν ασφαλιστικό πάροχο
- Μόνο το 32% των πελατών ασφαλιστικών χαρακτήρισαν ως θετική την εικόνα που έχουν για τον ασφαλιστή τους. Το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα υψηλό στις ΗΠΑ φτάνοντας το 50%
- Τα ψηφιακά μέσα κερδίζουν συνεχώς έδαφος, ειδικά στην ηλικιακή ομάδα 18-34 ετών. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια οι ασφαλιστικές εκτιμούν ότι το 1/3 των εργασιών τους θα προέρχεται από εκεί
- Οι πελάτες που έχουν θετική εικόνα για τον ασφαλιστή τους έχουν διπλάσιες πιθανότητες να αναφερθούν στο φιλικό τους περιβάλλον για το συμβόλαιο τους

Την έρευνα μπορείτε να δείτε εδώ

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

28 Φεβ 2014

Nέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΠΥΥ για τους συμβεβλημένους γιατρούς

Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ θα λειτουργεί από την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014, προκειμένου να ενημερώνονται οι ασφαλισμένοι για το δίκτυο των συμβεβλημένων ιατρών που μπορούν να επισκεφτούν, καθώς και το που μπορούν να βρουν ελεγκτές ιατρούς.
Έτσι οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να τηλεφωνούν, με αστική χρέωση, στο 210- 3803470 από τις 08.00 το πρωί ως τις 15.00 το μεσημέρι.
Υπενθυμίζουμε ότι έχει ήδη αποσταλεί σε όλους τους δημάρχους της χώρας κατάλογος με τους συμβεβλημένους ιατρούς του κάθε δήμου, προκειμένου να αναρτηθούν στα δημαρχεία, στα ΚΕΠ ή σε όποιο σημείο κριθεί απαραίτητο, για να ενημερώνονται οι κάτοικοι του κάθε δήμου.
Επίσης, οι ασφαλισμένοι για κάθε πληροφορία μπορούν να επισκέπτονται το site του ΕΟΠΥΥ, www.eopyy.gov.gr.

27 Φεβ 2014

Παράδοξα στις ασφαλισμένες ζημιές της Κεφαλονιάς


Πιθανό είναι κάποια συμβόλαια να είναι συνδεδεμένα με στεγαστικά και κάτοχοί τους είτε αγνοούν ότι καλύπτονται ή δεν αποπληρώνουν το δάνειο

Λιγότερες από το 50% των περιπτώσεων της 
Κεφαλονιάς που υπέστησαν ζημιές και καλύπτονταν από ασφαλιστήρια συμβόλαια έχουν σπεύσει να κάνουν αναγγελία, προκαλώντας απορία για τους λόγους της «αποχής».

Σύμφωνα με πληροφορίες του iw στην Κεφαλονιά τα ασφαλιστήρια μόλις και υπερβαίνουν τις 3 χιλιάδες συμβόλαια καταδεικνύοντας ότι ο αριθμός είναι πολύ χαμηλός δεδομένου ότι μεγάλος αριθμός εξ αυτών έχουν γίνει λόγω κάποιου τραπεζικού δανείου.

Από αυτές τις περιπτώσεις περίπου 750 είναι αυτές που έπαθαν κάποια ζημιά την οποία και μπορούν να την δηλώσουν στην ασφαλιστική τους προκειμένου να αποζημιωθούν.

Ωστόσο μέχρι σήμερα έχουν κινήσει τις διαδικασίες λιγότερες από τις μισές (περίπου 300-350) και οι αναγγελίες έχουν περιοριστεί σε αυτόν τον αριθμό. Οι γνώστες της αγοράς εκτιμούν πώς περίπου 150 περιπτώσεις θα έχουν ζημιές που βρίσκονται κάτω από τα όρια απαλλαγών οπότε και οι κάτοχοι αυτών των ασφαλιστηρίων δεν έχουν λόγο να εμφανιστούν. Συνεπώς κάπου στις 300 με 350 περιπτώσεις ασφαλισμένων είναι αυτές που αναζητούνται και δεν έχουν εμφανιστεί να κάνουν χρήση των συμβολαίων τους.

Οι εκτιμήσεις της αγοράς αποδίδουν το γεγονός ότι μπορεί να είναι περιπτώσεις εξοχικών όπου τώρα με το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας ενδέχεται να έλθουν οι ιδιοκτήτες τους να διαπιστώσουν τι έχει γίνει οπότε και να προχωρήσουν στην αίτηση λήψης αποζημίωσης από τις ασφαλιστικές.

Ωστόσο υπάρχει και άλλη ερμηνεία που αναφέρει ότι κάποια ασφαλιστήρια είναι συνδεδεμένα με στεγαστικά και οι κάτοχοί τους είτε αγνοούν ότι καλύπτονται ή δεν αποπληρώνουν το δάνειο οπότε και δε εμφανίζονται στις τράπεζες. Το τι ακριβώς συμβαίνει στην Κεφαλονιά είναι γνωστό στους εκπροσώπους της ασφαλιστικής αγοράς οι οποίοι διαπιστώνουν και το έλλειμμα ενημέρωσης και την υποασφάλιση, και την άγνοια κάποιων ότι είναι ασφαλισμένοι. Στο πλαίσιο αυτό η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών εξετάζει να κάνει βήματα ξεκινώντας με την προώθηση στοχευμένης διαφήμισης για την ιδιωτική ασφάλιση. Βέβαια ακόμα δεν υπάρχουν ειλημμένες καταληκτικές αποφάσεις. Ωστόσο είναι ξεκάθαρη η βούληση να ενημερωθούν οι πολίτες περισσότερο για την ασφάλιση.

(Πηγή: insuranceworld.gr)

25 Φεβ 2014

Στις 20 Μαρτίου ξεκινά η λειτουργία των ιατρείων του ΠΕΔΥ


Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία για τη λειτουργία του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας. 

Στις 20 Μαρτίου θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους τα ιατρεία του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) με όσους από τους 5.500 γιατρούς του ΕΟΠΥΥ δεχθούν την πλήρη και αποκλειστική απασχόληση και κλείσουν τα ιδιωτικά τους ιατρεία, ενώ τα όποια κενά προκύψουν, θα καλυφθούν με επικουρικό προσωπικό, υπογράμμισε τη Δευτέρα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας.
Την προσεχή Πέμπτη λήγει η προθεσμία των γιατρών να υποβάλουν αίτηση ένταξης τους στον νέο φορέα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, έως την Παρασκευή είχαν υποβληθεί 1389 αιτήσεις. Μόλις λήξει η προθεσμία «το σύστημα κλειδώνει» και την επομένη ξεκινάει η διαδικασία των συμβάσεων με όσους δεν κάνουν αίτηση για να συμμετάσχουν στον νέο φορέα Πρωτοβάθμιας Υγείας.
Ο υπουργός, Άδωνις Γεωργιάδης, έκανε σαφές ότι οι γιατροί που θα υποβάλουν αίτηση και δεν κλείσουν το ιατρείο τους θα αποκλειστούν από το σύστημα, χάνοντας το δικαίωμα να συμβληθούν στη συνέχεια με τον ΕΟΠΥΥ, ενώ με την ενεργειά τους αυτή θα δημιουργήσουν τεράστιο πρόβλημα στον νέο φορέα και στους ασφαλισμένους, καθώς στην ενδιάμεση διαδικασία είναι δύσκολο να προκηρυχθούν οι θέσεις.
Όποιος υποβάλλει αίτηση, περνάει στο ΠΕΔΥ, είπε ο υπουργός, διευκρινίζοντας, όμως, ότι «όσοι επι σκοπώ προκαλέσουν πρόβλημα στη λειτουργία του ΠΕΔΥ δεν έχουν θέση στο σύστημα». Σημείωσε, εξάλλου, πως αντίστοιχα, επιβραβεύονται οι γιατροί που θα ξεκαθαρίσουν τη θέση τους και θα δώσουν την ευκαιρία στο υπουργείο να καλύψει τα κενά.
«Συνδικαλιστικά παιχνίδια δεν γίνονται αρεστά, μόνο ζημιά θα κάνουν στους γιατρούς» κατέληξε ο κ. Γεωργιάδης.
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, στη συντριπτική πλειονότητα των πολυιατρείων έχει προχωρήσει η διαδικασία της παράδοσης και μόνο έξι από τις 120 βασικές μονάδες, δεν έχουν παραδώσει. Αυτές είναι σε: Βύρωνα, Δάφνη, Πετρούπολη, Αργυρούπολη, Ν. Κόσμο και Οίκος Ναύτου.
(Πηγή: 7imeres.gr)

24 Φεβ 2014

Πρόστιμα και ποινές που ισχύουν για ανασφάλιστα αυτοκίνητα


Έχετε ανασφάλιστο αυτοκίνητο; Πρέπει να το ξανασκεφθείτε αν πρέπει να συνεχίσετε να το κινείται ανασφάλιστο ή να το αποσύρεται καταθέτοντας τις πινακίδες κυκλοφορίας, εφόσον σκοπεύετε να μην το ασφαλίσετε.

Πέρα από τα πρόστιμα και τις ποινές που επιβάλλονται πλέον και μέσω διασταυρώσεων, η κυκλοφορία με ανασφάλιστο όχημα μπορεί να σας βάλει σε μεγάλες προσωπικές και οικονομικές περιπέτειες σε περίπτωση που εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα.

Σύμφωνα με τα όσα είπε και ο εκπρόσωπος των ασφαλιστικών εταιριών οι σχετικές διασταυρώσεις μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών και του υπουργείου οικονομικών έχουν εντοπίσει 730.000 αυτοκίνητα με πινακίδες κυκλοφορίας αλλά χωρίς ασφάλιση.

Δείτε τι προβλέπει η σχετική νομοθεσία :

Οι ιδιοκτήτες ΙΧ που θα εντοπιστούν από την διασταύρωση να έχουν στην κατοχή τους όχημα το οποίο είναι ανασφάλιστο, θα λαμβάνουν ειδοποιητήριο από την ΓΓΠΣ με το οποίο θα καλούνται να προχωρήσουν στην ασφάλισή του εντός 8 ημερών, καταβάλλοντας υποχρεωτικά παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους 250 ευρώ.

Προκειμένου να προχωρήσουν στην ασφάλιση οι ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων που θα λάβουν το παραπάνω ειδοποιητήριο, θα πρέπει να το προσκομίσουν μαζί με το παράβολο των 250 ευρώ, στην ασφαλιστική εταιρία της επιλογής τους, για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων δεν προβούν στις παραπάνω ενέργειες, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστέλλει τα στοιχεία τους στο Αστυνομικό τμήμα του τόπου διαμονής τους για την επιβολή κυρώσεων.

Κυρώσεις

Το πρόστιμο για ανασφάλιστα δίκυκλα θα ανέρχεται στα 250 ευρώ, για επιβατικά αυτοκίνητα στα 500 ευρώ και για φορτηγά στα 1.000 ευρώ. Παράλληλα με το πρόστιμο, θα επιβάλλεται αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για 10 ημέρες.
Αν ανασφάλιστο όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα αφαιρούνται την ίδια στιγμή από τις Αρχές οι πινακίδες του οχήματος καθώς και η άδεια κυκλοφορίας του για 2 χρόνια. Σε περίπτωση υποτροπής το παραπάνω διάστημα γίνεται 3 χρόνια.
Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά το χρονικό διάστημα που προβλέπεται, θα πρέπει να προσκομιστεί στις Αστυνομικές αρχές το σήμα ασφάλισης του οχήματος.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

23 Φεβ 2014

Δικαίωση οδηγού ταξί που ήταν ασφαλισμένος σε ασφαλιστική εταιρεία «μαϊμού»

Ένας οδηγός, ιδιοκτήτης ταξί, ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα, όπου διαπιστώθηκε ότι ήταν ασφαλισμένος στην General Commodities Trade. Πρακτικά, δηλαδή, δεν διέθετε ασφαλιστική κάλυψη, αφού General Commodities Trade εξέδιδε πλαστά ασφαλιστήρια. Έτσι, αφαιρέθηκαν από το ταξί για δύο χρόνια η άδεια κυκλοφορίας, όπως και οι δύο κρατικές πινακίδες του οχήματος.

Ουσιαστικά, ο αυτοκινητιστής καταστρεφόταν επαγγελματικά, καθώς θα παρέμενε εκτός επαγγέλματος για την επόμενη διετία. Και αυτό εν αγνοία του, μια και δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη ασφαλιστική ήταν... φάντασμα.

Πώς δικαιώθηκε

Ο οδηγός ταξί προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, υποστηρίζοντας ότι θα υποστεί ανεπανόρθωτη οικονομική βλάβη, καθόσον θα απολέσει τα εισοδήματά του που προέρχονται από την εκμετάλλευση του ταξί, με αποτέλεσμα να περιέλθει σε πλήρη αδυναμία τακτοποίησης των αυξημένων οικονομικών του υποχρεώσεων σε ασφαλιστικά ταμεία, εφορία και τράπεζες (από επαγγελματικό και προσωπικό δανεισμό), αλλά και να εξασφαλίσει τον βιοπορισμό στον εαυτό του και στην οικογένειά του.

Για τον λόγο αυτό ο αυτοκινητιστής προσκόμισε στο δικαστήριο αντίγραφα των εκκαθαριστικών σημειωμάτων των ετών 2009-2013, αλλά και αντίγραφα των δανείων.

Έτσι, το δικαστήριο αποφάσισε ότι πρέπει να επιστραφούν οι πινακίδες κυκλοφορίας στο θύμα της General Commodities, κρίνοντας ότι η ακινητοποίηση του ταξί θα του προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη.

Η συγκεκριμένη απόφαση αναμένεται να λειτουργήσει ως πιλότος για αντίστοιχες υποθέσεις ασφαλισμένων σε ασφαλιστικές εταιρείες-μαϊμού.

(Πηγή: Zougla.gr) 

22 Φεβ 2014

Λουκέτο στην ασφαλιστική εταιρία υγείας LA VIE

Τιμώντας την «παράδοση» ( να ανακαλεί τις άδειες λειτουργίας ασφαλιστικών μόνο την Παρασκευή) η εποπτική αρχή ανακάλεσε οριστικά, χθες , την άδεια λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «LA VIE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ»

Η σχετική ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος αναφέρει:

Η Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος, στη συνεδρίαση της 21ης Φεβρουαρίου 2014, αποφάσισε την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «LA VIE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ» και τη θέση της σε ασφαλιστική εκκαθάριση, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.Δ. 400/1970. Η εν λόγω ασφαλιστική εταιρεία δραστηριοποιείται στους κλάδους ασφαλίσεων ζημιών και ειδικότερα στους κλάδους ατυχημάτων και υγείας. Διευκρινίζεται ότι δεν έχει δραστηριότητα στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτων.

Στις 2 Σεπτεμβρίου 2013, για τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και κάθε δικαιούχου αποζημίωσης, η Τράπεζα της Ελλάδος προέβη στη λήψη διοικητικών μέτρων κατά της εταιρείας, η οποία δεν διέθετε το εκ του νόμου προβλεπόμενο αναγκαίο ελάχιστο περιθώριο φερεγγυότητας. Με την υπ’ αριθμ. 89/2/02.09.2013 απόφαση ΕΠΑΘ (ΦΕΚ Β’ 5647), μεταξύ άλλων, απαγορεύθηκε η ανάληψη νέων ασφαλιστικών εργασιών, τοποθετήθηκε Επίτροπος και η εταιρεία κλήθηκε να υποβάλει σχέδιο εξυγίανσης για την κάλυψη του ελλείμματος περιθωρίου φερεγγυότητας και του ελάχιστου εγγυητικού κεφαλαίου. Επίσης, με την υπ’ αριθμ. 94/6/15.11.2013 απόφαση ΕΠΑΘ (ΦΕΚ Β’ 8206), ανατέθηκε στον Επίτροπο η διοίκηση της ασφαλιστικής επιχείρησης σε αντικατάσταση του Διοικητικού της Συμβουλίου.
Η εταιρεία δεν μπόρεσε κατά τη διάρκεια της προθεσμίας αυτής να ενισχυθεί κεφαλαιακά για την κάλυψη των ανωτέρω ελλειμμάτων.

Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει ενεργοποιήσει όλες τις προβλεπόμενες από το θεσμικό πλαίσιο διαδικασίες για τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και κάθε άλλου δικαιούχου ασφαλίσματος. Για την τήρηση των νόμιμων διαδικασιών, ως επόπτης ασφαλιστικής εκκαθάρισης διορίστηκε η κα Ελένη Αθερινού, η οποία με τη σειρά της θα καταθέσει στο αρμόδιο δικαστήριο αίτημα περί διορισμού Εκκαθαριστή. Σύμφωνα με τον νόμο, μέχρι τον διορισμό του Εκκαθαριστή, ο Επόπτης ασκεί όλες τις εξουσίες του Εκκαθαριστή.
Ειδικότερες πληροφορίες για τους ασφαλισμένους:
Οι ασφαλιστικές συμβάσεις της εταιρείας, τριάντα ημέρες μετά την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της, θεωρούνται αυτοδίκαια λυμένες (N.Δ. 400/1970 άρ.3 παρ.6). Οι έχοντες απαιτήσεις αποζημίωσης από ασφαλιστήρια συμβόλαια, όπως και από τα καταβληθέντα-μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, θα ικανοποιηθούν κατόπιν αναγγελίας της απαίτησής τους στον Εκκαθαριστή.
Οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα www.lavie.gr για τη διαδικασία της εκκαθάρισης. Επίσης, θα μπορούν να ενημερώνονται από τους υπαλλήλους της εκκαθάρισης, καθημερινά από ώρα 10.00 έως 15.00, στo τηλέφωνο 210-6234330 (fax 210-6287040), καθώς και από την κα Αθερινού στο τηλέφωνο 6941-480678.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

21 Φεβ 2014

Στις 730.000 τα ανασφάλιστα οχήματα


Σε 730.000 ανέρχονται τελικά τα ανασφάλιστα οχήματα στην Ελλάδα. Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Δ. Ζορμπά, προέδρου του Επικουρικού Κεφαλαίου και επικεφαλής του τομέα για τα οχήματα της ΕΑΕΕ, σε ραδιοφωνικό μέσο, ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν ασφάλιση προσδιορίστηκε με τη διασταύρωση των αρχείων του Κέντρου Πληροφοριών των ασφαλιστικών εταιρειών και του υπουργείου Μεταφορών.
Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η διαδικασία εντοπισμού των ανασφάλιστων οδηγών τώρα αναμένεται να ενημερωθούν οι παραβάτες από το ΚΕΠΥΟ και να ακολουθηθούν οι διαδικασίες που ορίζει ο νόμος. Ο κ. Ζορμπάς επισήμανε ότι λόγω του ανταγωνισμού στον κλάδο οχημάτων  τα ασφάλιστρα το 2013 μειώθηκαν κατά 15% και φέτος αναμένεται νέα μείωση της τάξης του 8%.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

20 Φεβ 2014

Πάνω από ένα εκατομμύριο τα αυτοκίνητα σε ακινησία από το 2009 μέχρι το 2013


Στο 1.143.034 εφθασαν τα αυτοκινήτα που τέθηκαν σε ακινησία κατά την περίοδο 2009-2013, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαβίβασε στην Βουλή ο υπουργός Οικονομικών κ. Ι. Στουρνάρας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, το 2009 έγινε άρση ακινησίας σε 73.180 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 169.205 οχήματα. Το 2010 έγινε άρση ακινησίας σε 55.330 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 189.666 οχήματα. Το 2011 έγινε άρση ακινησίας σε 72.831 οχήματα ενώ σε ακινησία τέθηκαν 193.922 οχήματα. Το 2012 έγινε άρση ακινησίας σε 91.310 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 271.744 οχήματα. Το 2013 έγινε άρση ακινησίας σε 146.191 οχήματα και τέθηκαν σε ακινησία 318.497 οχήματα.

Σημειώνεται ότι σε σύνολο 1.143.034 οχημάτων που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009-2013, τα 1.035.290 είναι οχήματα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) και δίκυκλα ιδιωτικής χρήσης (ΔΙΧ).

Την πρωτιά στις αιτήσεις ακινησίας έχει η ΔΟΥ Χανίων, η εφορία στην οποία προσήλθαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες προκειμένου να θέσουν τα αυτοκίνητά τους σε ακινησία.

Πάντως, την ίδια περίοδο, καταγράφηκαν 438.842 άρσεις ακινησίας οχημάτων.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)