Την ανάγκη ενίσχυσης της σχέσης της ασφαλιστικής αγοράς με τον καταναλωτή αποκαλύπτει παγκόσμια έρευνα των Capgemini και Efma, σύμφωνα με την οποία μόνο το 1/3 των ασφαλισμένων διεθνώς χαρακτηρίζει ως θετική την εμπειρία που είχε ως πελάτης με την ασφαλιστική του εταιρεία, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές αναφέρουν ότι είναι πιθανό να αλλάξουν τον ασφαλιστικό τους πάροχο.
Τα στοιχεία που προέκυψαν, μετά από έρευνα σε 100 ασφαλιστικές και 15.000 πελάτες, δείχνουν πως η ασφαλιστική βιομηχανία για να παραμείνει ανταγωνιστική, να διασφαλίσει το πελατολόγιο της και να βελτιώσει την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές πρέπει να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που της παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία. Η ενίσχυση της «εμπειρίας» του πελάτη σε κανάλια προώθησης αυξημένης ζήτησης όπως το διαδίκτυο και η κινητή τηλεφωνία, φαίνεται πως θα έχει στο μέλλον άμεσο αντίκτυπο στα κέρδη των ασφαλιστών, καθώς σαν μέσα έχουν περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσουν τον καταναλωτή σε θετική στάση απέναντι στην εταιρεία αλλά και στην αγορά πρόσθετων υπηρεσιών.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα:
Τα στοιχεία που προέκυψαν, μετά από έρευνα σε 100 ασφαλιστικές και 15.000 πελάτες, δείχνουν πως η ασφαλιστική βιομηχανία για να παραμείνει ανταγωνιστική, να διασφαλίσει το πελατολόγιο της και να βελτιώσει την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές πρέπει να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που της παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία. Η ενίσχυση της «εμπειρίας» του πελάτη σε κανάλια προώθησης αυξημένης ζήτησης όπως το διαδίκτυο και η κινητή τηλεφωνία, φαίνεται πως θα έχει στο μέλλον άμεσο αντίκτυπο στα κέρδη των ασφαλιστών, καθώς σαν μέσα έχουν περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσουν τον καταναλωτή σε θετική στάση απέναντι στην εταιρεία αλλά και στην αγορά πρόσθετων υπηρεσιών.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα:
- Σχεδόν το 70% των πελατών είναι πιθανό να αλλάξουν ασφαλιστικό πάροχο
- Μόνο το 32% των πελατών ασφαλιστικών χαρακτήρισαν ως θετική την εικόνα που έχουν για τον ασφαλιστή τους. Το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα υψηλό στις ΗΠΑ φτάνοντας το 50%
- Τα ψηφιακά μέσα κερδίζουν συνεχώς έδαφος, ειδικά στην ηλικιακή ομάδα 18-34 ετών. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια οι ασφαλιστικές εκτιμούν ότι το 1/3 των εργασιών τους θα προέρχεται από εκεί
- Οι πελάτες που έχουν θετική εικόνα για τον ασφαλιστή τους έχουν διπλάσιες πιθανότητες να αναφερθούν στο φιλικό τους περιβάλλον για το συμβόλαιο τους
Την έρευνα μπορείτε να δείτε εδώ
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
- Μόνο το 32% των πελατών ασφαλιστικών χαρακτήρισαν ως θετική την εικόνα που έχουν για τον ασφαλιστή τους. Το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα υψηλό στις ΗΠΑ φτάνοντας το 50%
- Τα ψηφιακά μέσα κερδίζουν συνεχώς έδαφος, ειδικά στην ηλικιακή ομάδα 18-34 ετών. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια οι ασφαλιστικές εκτιμούν ότι το 1/3 των εργασιών τους θα προέρχεται από εκεί
- Οι πελάτες που έχουν θετική εικόνα για τον ασφαλιστή τους έχουν διπλάσιες πιθανότητες να αναφερθούν στο φιλικό τους περιβάλλον για το συμβόλαιο τους
Την έρευνα μπορείτε να δείτε εδώ
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου