16 Ιουλ 2014
Στην Allianz η Αγροτική Ασφαλιστική
16.7.14
Αγροτική Ασφαλιστική, Ασφαλιστικές Εταιρίες, ΑΤΕ Ασφαλιστική, Εξαγορά, Επικαιρότητα, Allianz
No comments
Από μέρα σε μέρα κλείνει το deal Allianz και Αγροτικής ασφαλιστικής.
Θέμα χρόνου είναι η ανακοίνωση της εξαγοράς της Αγροτικής Ασφαλιστικής από την πολυεθνική Allianz, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του insuranceforum.gr από στελέχη της αγοράς.
Να θυμίσουμε πως η Allianz δεν ήταν ο μοναδικός μνηστήρας αλλά ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει και οι Ergo, Groupama και η Ιnteramerican.
Δεν υπάρχει ξεκάθαρη πληροφόρηση για το ακριβές ύψος του τιμήματος το οποίο δεν μπορεί να είναι κάτω από 80 – 100 εκατ. Ευρώ.
Το σίγουρο είναι ότι όποιος πάρει την ΑΤΕ Ασφαλιστική θα ανακηρυχθεί και κυρίαρχος στον κλάδο των ασφαλειών καθώς η "προίκα" είναι μεγάλη, ξεκινώντας καταρχήν από το πλήθος των πελατών της που ξεπερνούν τους 700.000. Έτσι εξηγούνται και οι έξι περιφερειακές μονάδες που λειτουργεί η εταιρεία σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα, Ιωάννινα, Πάτρα, Ηράκλειο, ενώ συνεργάζεται και με 600 Ασφαλιστικούς Συμβούλους. Στα θετικά της "προίκας" αναμφίβολα πρέπει να περιληφθεί και η ακίνητη περιουσία που ελέγχει η εταιρεία η οποία αν και θεωρείται απομειωμένη λόγω της πτώσης των αξιών στο real estate, ωστόσο, παραμένειο σημαντική, όπως τα 20.000 τ.μ. που ελέγχει στην Λεωφ. Συγγρού, όπου και στεγάζονται οι κεντρικές της υπηρεσίες.
Σε οικονομικό επίπεδο, η ΑΤΕ Ασφαλιστική εμφάνισε πέρυσι το εννεάμηνο κέρδη προ φόρων ύψους 34,5 εκ. ευρώ, ενώ η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων για το ίδιο διάστημα διαμορφώθηκε στα 110 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα από επενδύσεις για το εννεάμηνο του 2013 ανήλθαν στο ύψος των 12,7 εκατ. ευρώ έναντι 9,7 εκατ. ευρώ για το αντίστοιχο διάστημα του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 30,2%.
Η Allianz Ελλάδος, μέλος του Allianz Group, δραστηριοποιείται στους κλάδους της ιδιωτικής ασφάλισης, της διαχείρισης κεφαλαίων καθώς και της προώθησης προϊόντων λιανικής τραπεζικής, σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Το 2011 βρήκε την Allianz Ελλάδος να εξυπηρετεί περισσότερους από 326.000 πελάτες μέσα από 15 υποκαταστήματα, 1.260 συνεργάτες, 446 πρακτορεία και 245 εργαζόμενους στις κεντρικές της υπηρεσίες.
Ο κύκλος εργασιών όλων των δραστηριοτήτων της Allianz Ελλάδος για το 2011 ανήλθε σε 233,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη έφτασαν τα 18,5 εκατ. ευρώ. Παράλληλα η Allianz Ελλάδος μέσω της θυγατρικής Allianz ΑΕΔΑΚ, διαχειρίζεται συνολικά κεφάλαια ύψους 326 εκατ. ευρώ.
Κατά το οικονομικό έτος 2010 ο συνολικό κύκλος εργασιών του Ομίλου Allianz ξεπέρασε τα 106,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, η Allianz είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές κεφαλαίων παγκοσμίως, με τα υπό διαχείριση κεφάλαια τρίτων να ανέρχονται σε 1,164 δισ. ευρώ στο τέλος του 2010.
(Πηγή: Insuranceforum.gr)
Φιλική δήλωση από smartphone από τον όμιλο Euresa
16.7.14
Αυτοκίνητο, Τροχαίο Ατύχημα, Φιλική Δήλωση Ατυχήματος, Φιλικός Διακανονισμός, Euresa, online, Smartphone
No comments
Με καινοτόμα εργαλεία που σχετίζονται κυρίως με τον χώρο του διαδικτύου η ασφαλιστική αγορά διεθνώς βελτιώνει την ποιότητα των υπηρεσιών της και το χρόνο διεκπεραίωσης των διαδικασιών. Χθες η Euresa, ο ευρωπαϊκός όμιλος εταιρειών αμοιβαίας και συνεταιριστικής ασφάλισης που περιλαμβάνει 14 ασφαλιστικές εταιρείες από εννέα χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρουσίασε τη φιλική δήλωση τροχαίου ατυχήματος μέσω smartphone, η οποία γίνεται μέσα σε επτά λεπτά και γλυτώνει χρόνο στους οδηγούς που έχουν εμπλακεί σε ατύχημα.
Στη Γαλλία εκτιμάται ότι συμβαίνουν περίπου 9 εκατομμύρια τροχαία ατυχήματα ετησίως και υποβάλλονται περίπου 5 εκατομμύρια δηλώσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ένας οδηγός συμπληρώνει τουλάχιστον μία δήλωση κάθε επτά χρόνια.
Ο όμιλος προσανατολίστηκε στη λύση αυτή δεδομένου ότι πολλοί οδηγοί δεν έχουν το έντυπο του φιλικού διακανονισμού μαζί τους στο αυτοκίνητο και στην περίπτωση που υπάρχει πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Αναμφίβολα, η φιλική δήλωση ατυχήματος που δημιουργήθηκε πριν 50 χρόνια έχει αρχίσει να θεωρείται ξεπερασμένη, αν και συνεχίζει να είναι η προτιμώμενη μέθοδος διακανονισμού από την πλειοψηφία των οδηγών.
Η Euresa γνωρίζει καλά το πρόβλημα καθώς είναι ένας Ευρωπαϊκός όμιλος που αποτελείται από 14 αλληλασφαλιστικές και συνεταιριστικές ασφαλιστικές από εννέα χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και το Μαρόκο.
Στόχος τους; Να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους, εξισορροπώντας την οικονομική αποδοτικότητα με τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες υπέρ της κοινωνίας. Έτσι, η Euresa είναι ένα φυτώριο καινοτομίας σε ευρωπαϊκή κλίμακα, με βασικό της στόχο το σχεδιασμό και την ανάπτυξη λύσεων προστιθέμενης αξίας για τα μέλη της και τους ασφαλισμένους τους.
Σ’αυτό το πλαίσιο, η Euresa σχεδίασε τη φιλική δήλωση ατυχήματος για smartphones. Για τη δημιουργία αυτού του εύχρηστου εργαλείου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανα πάσα στιγμή και εγγυάται απόλυτη ασφάλεια και εμπιστευτικότητα στους χρήστες του, χρειάστηκαν δύο χρόνια δουλειάς και η συμμετοχή εξήντα περίπου εργαζομένων στις εταιρίες-μέλη της Euresa από διάφορες χώρες της Ευρώπης και με διάφορες δεξιότητες.
Οι ασφαλισμένοι οδηγοί πρέπει να έχουν ήδη εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους, έχοντας τη δυνατότητα να σώσουν εκ των προτέρων κάποιες πληροφορίες, όπως στοιχεία της άδειας οδήγησής τους και του αριθμού του ασφαλιστικού τους συμβολαίου.
Στην περίπτωση ατυχήματος, παρέχονται βήμα προς βήμα οδηγίες για τη συμπλήρωση της δήλωσης στο κινητό. Μία χαρτογραφική λειτουργία βοηθά τον χρήστη να σχεδιάσει ένα ακριβές σκίτσο του τόπου και των συνθηκών του ατυχήματος. Εάν χρειαστεί, οι οδηγοί έχουν ακόμη τη δυνατότητα να ζητήσουν συμβουλές και πληροφορίες online. Οι δύο οδηγοί μπορούν αυτόματα να μοιραστούν και να επιβεβαιώσουν τα απαιτούμενα στοιχεία μέσω της τεχνολογίας tag, εφόσον βέβαια έχουν εγκαταστήσει και οι δύο την εφαρμογή στο κινητό τους. Αρκούν 6 με 7 λεπτά για την ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας!
Μετά την επιβεβαίωση των στοιχείων των δύο οδηγών, η η-δήλωση αποστέλλεται αυτόματα στην εκάστοτε ασφαλιστική εταιρία μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και ο ασφαλισμένος λαμβάνει e-mail με αντίγραφό της.
Σήμερα, το πρότυπο αυτού του προϊόντος είναι απόλυτα λειτουργικό. Η Euresa διέθεσε την εφαρμογή σε όλες τις Ευρωπαϊκές ασφαλιστικές εταιρίες, μέσω των εθνικών τους ενώσεων.
15 Ιουλ 2014
238.000 η αποζημίωση για τον τραυματισμό του Νεϊμάρ
Το ποσό των 238.000 ευρώ θα λάβει ο Νεϊμάρ για τον τραυματισμό που υπέστη μετά από το χτύπημα που δέχτηκε στην σπονδυλική στήλη από τον Κολομβιανό Juan Camilo Zuniga.
Σύμφωνα με το ασφαλιστήριο που έχει συνάψει η FIFA για τους αθλητές το ποσό αυτό υπολογίζεται με βάση τον ημερήσιο μισθό του αθλητή που ανέρχεται σε 13.972 ευρώ (ετησίως 5,1 εκατ) και το διάστημα που θα παραμείνει εκτός γηπέδου λόγω του τραυματισμού.
Ο Βραζιλιάνος γιατρός Jose Luiz Runco που επιμελείται της αγωγής του Νεϊμάρ δήλωσε πως ο παίκτης θα απέχει από τους αγώνες για 40 ημέρες, αλλά όταν ολοκληρωθεί η αγωγή που ακολουθεί θα μπορέσει να επανέλθει στην αγωνιστική δράση χωρίς να υπάρχει φόβος για την υγεία του.
Κατέληξε ο ασθενής που κατήγγειλε το φακελάκι
Την τελευταία του πνοή άφησε, μετά το χειρουργείο, ο συνταξιούχος καρδιοπαθής που κατήγγειλε Διευθυντή Κλινικής του Ευαγγελισμού, όταν του ζήτησε «φακελάκι» για να τον χειρουργήσει.
Ο συνταξιούχος του ΝΑΤ χειρουργήθηκε το Σάββατο, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να κερδίσει αυτή τη μάχη και εξέπνευσε την επομένη. Οι συγγενείς του εκφράζουν την άποψη ότι η καθυστέρηση του χειρουργείου επιδείνωσε την κατάσταση της υγείας του, ενώ η αστυνομία ζήτησε τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.
Ο άτυχος άνδρας κατήγγειλε διευθυντή καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ευαγγελισμού για χρηματισμό, καθώς ο ιατρός, που συνελήφθη, του ζήτησε 1500 ευρώ για να τον χειρουργήσει.
(Πηγή: Virus.com.gr)
Ο συνταξιούχος του ΝΑΤ χειρουργήθηκε το Σάββατο, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να κερδίσει αυτή τη μάχη και εξέπνευσε την επομένη. Οι συγγενείς του εκφράζουν την άποψη ότι η καθυστέρηση του χειρουργείου επιδείνωσε την κατάσταση της υγείας του, ενώ η αστυνομία ζήτησε τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.
Ο άτυχος άνδρας κατήγγειλε διευθυντή καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ευαγγελισμού για χρηματισμό, καθώς ο ιατρός, που συνελήφθη, του ζήτησε 1500 ευρώ για να τον χειρουργήσει.
(Πηγή: Virus.com.gr)
Μέσα στις πρώτες κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη των online αγορών οι ασφάλειες
Με τις εκτιμήσεις των ειδικών να εκτοξεύουν τα επόμενα χρόνο στα 6 δις το ποσό των online αγορών από τα 3,2 δις το 2013 στην Ελλάδα οι online αγορές στις ασφάλειες κατατάσσονται μέσα στις πρώτες θέσεις των αγορών με την μεγαλύτερη ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο .
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (δηλαδή περίπου 2,2 εκατ. άτομα) έκανε μέσα στο 2013 τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος/υπηρεσίας online, με τη μέση αξία των συναλλαγών να φθάνει στα 1.500 ευρώ.
Οι κατηγορίες που εμφάνισαν πέρυσι τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αφορούσαν τη διαμονή σε καταλύματα (λόγω πολλών sites που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές αλλά και της μείωσης του σχετικού budget των καταναλωτών που ψάχνουν ευκαιρίες στο Internet), εισιτήρια για εκδηλώσεις (πλέον υπάρχουν πολύ καλές υπηρεσίες που προσφέρονται με ασφάλεια από εταιρείες), υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες online στους πελάτες τους που φθάνουν μέχρι και προσωποποιημένες), ασφάλειες (είναι πλέον η κύρια στρατηγική όλου του κλάδου λόγω της εισόδου δυναμικών νέων online εταιρειών), είδη φαρμακείου.
Οι κατηγορίες που εμφάνισαν πέρυσι τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αφορούσαν τη διαμονή σε καταλύματα (λόγω πολλών sites που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές αλλά και της μείωσης του σχετικού budget των καταναλωτών που ψάχνουν ευκαιρίες στο Internet), εισιτήρια για εκδηλώσεις (πλέον υπάρχουν πολύ καλές υπηρεσίες που προσφέρονται με ασφάλεια από εταιρείες), υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες online στους πελάτες τους που φθάνουν μέχρι και προσωποποιημένες), ασφάλειες (είναι πλέον η κύρια στρατηγική όλου του κλάδου λόγω της εισόδου δυναμικών νέων online εταιρειών), είδη φαρμακείου.
14 Ιουλ 2014
Συμβουλές για Τροχαίο Ατύχημα στην Ελλάδα με όχημα με ξένες Πινακίδες από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης
14.7.14
Αυτοκίνητο, Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης, Ξένες Πινακίδες, Συμβουλές, Τροχαίο Ατύχημα
No comments
Τις θερινές τους διακοπές έχουν ήδη ξεκινήσει οι Έλληνες. Οι διαδικασίες που ακολουθούνται σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στην Ελλάδα είναι λίγο πολύ γνωστές. Τι γίνεται όμως όταν εμπλακεί κανείς σε ατύχημα με όχημα που έχει ξένες πινακίδες; Ποιες είναι οι κινήσεις τις οποίες πρέπει οπωσδήποτε να κάνει για να διασφαλίσει ότι θα αποζημιωθεί; Τις οδηγίες αυτές μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και είναι οι εξής:
• Καλέστε την Τροχαία για να καταγράψει το ατύχημα.
• Καλέστε την Τροχαία για να καταγράψει το ατύχημα.
• Φροντίστε να σημειώσετε σωστά τον αριθμό κυκλοφορίας του αλλοδαπού οχήματος και την χώρα προέλευσής του.
• Σημειώστε οπωσδήποτε την μάρκα και τον τύπο του αλλοδαπού αυτoκινήτου.
• Ζητήστε από τον αλλοδαπό οδηγό την πράσινη κάρτα του ή το ασφαλιστήριο του. Αν υπάρχει δυνατότητα, φωτοτυπήστε την πράσινη κάρτα ή το ασφαλιστήριο ή κόψτε το αντίγραφο της πράσινης κάρτας ή της συνοριακής ασφάλισης. Αν αυτό δεν είναι δυνατό αντιγράψτε λεπτομερώς τις παραγράφους 3 ,4, 5 και 10 της πράσινης κάρτας. Σε περίπτωση ύπαρξης ασφαλιστηρίου, αντιγράψτε το όνομα της αλλοδαπής ασφαλιστικής εταιρίας, τον αριθμό συμβολαίου και ημερομηνίες ισχύος.
• Επικοινωνήστε το ταχύτερο με το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης για περαιτέρω οδηγίες. (Τηλέφωνα: 210-3223324 – 210-3236562 – 210-3238402)
• Το Ελληνικό Γραφείο αναλαμβάνει τον διακανονισμό κάθε ατυχήματος που προκλήθηκε στην Ελλάδα από όχημα το οποίο φέρει πινακίδες άλλου κράτους μέλους του Συστήματος Πρασίνων Καρτών και είναι εφοδιασμένο με Πράσινη Κάρτα ή Πιστοποιητικό Συνοριακής Ασφάλισης ή προέρχεται από χώρα κράτους –μέλους της Ε.Ε. και Ε.Ο.Χ
• Σε περίπτωση που η ξένη ασφαλιστική εταιρία έχει Διορισμένο Ανταποκριτή στην Ελλάδα το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης είναι αρμόδιο να σας παραπέμψει στον ανταποκριτή της ξένης ασφαλιστικής εταιρίας στην Ελλάδα για να αναλάβει το διακανονισμό του ατυχήματος, υπό την επίβλεψη του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και σύμφωνα πάντα με τους όρους της Ενοποιημένης Συμφωνίας. Μπορείτε να αναζητήσετε τους διορισμένους ανταποκριτές των αλλοδαπών ασφαλιστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα πατώντας: Ανταποκριτές Αλλοδαπών Ασφαλιστικών Εταιριών
• Σε περίπτωση που η ξένη ασφαλιστική εταιρία δεν έχει διορίσει Ανταποκριτή της στην Ελλάδα, ο διακανονισμός του ατυχήματος γίνεται με την φροντίδα του ελληνικού Γραφείου, το οποίο διορίζει μία ελληνική ασφαλιστική επιχείρηση μέλος του να αναλάβει τον διακανονισμό της συγκεκριμένης ζημίας.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Πέντε αρρυθμίες στην προείσπραξη ασφαλίστρων
Ζητήματα που προβληματίζουν την αγορά όσον αφορά την ομαλή λειτουργία του συστήματος προείσπραξης ασφαλίστρων προκύπτουν στην πράξη. Αν και, όπως δηλώνουν παράγοντες της αγοράς, το καθεστώς της προείσπραξης φαίνεται πως ακολουθείται από πολλές ασφαλιστικές εταιρείες, με στόχο να διασφαλιστεί η τόνωσης της ρευστότητάς τους, αλλά και ο μηδενισμός των επισφαλειών, ωστόσο εντοπίζονται τα εξής ζητήματα:
1. Κάποιες εταιρείες της αγοράς συνεχίζουν να εκδίδουν σήμα ασφάλισης όταν αυτό έχει καταργηθεί.
2. Εφόσον ο ασφαλισμένος καθυστερήσει την καταβολή του ασφαλίστρου ορισμένες εταιρείες όταν εκδίδουν το συμβόλαιο το κουμπώνουν ημερολογιακά με το προηγούμενο ώστε ο πελάτης να είναι καλυμμένος έναντι της τροχαίας, όμως τον ενημερώνουν ότι για το ενδιάμεσο διάστημα και σε περίπτωση τροχαίου λογίζεται ως ανασφάλιστος και δεν αποζημιώνεται.
3. Ορισμένες εταιρείες εφόσον δεν υπάρξει προπληρωμή ασφαλίστρου στην ανανέωση του συμβολαίου αναγράφουν ως ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης την ημέρα πληρωμής του ασφαλίστρου και όχι την επομένη ημέρα λήξης του προηγούμενο συμβολαίου.
4. Ορισμένες τράπεζες δεν έχουν προβλέψει την αναγραφή του κωδικού πληρωμής στα παραστατικά κατάθεσης, για την καταβολή των ασφαλίστρων σε λογαριασμό της ασφαλιστικής, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εν συνεχεία προβλήματα αναζήτησης του ασφαλισμένου στα αρχεία της ασφαλιστικής.
5. Στις περιπτώσεις ασφάλισης καινούργιων οχημάτων, εφόσον αυτά παραδίδονται απογευματινές ώρες και η αντιπροσωπεία δεν έχει τη δυνατότητα έκδοσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η ασφάλιση του οχήματος και κατά μια έννοια η παράδοσή του είναι εφικτή μόνο την επόμενη Δευτέρα οπότε τα μηχανογραφικά συστήματα των ασφαλιστικών εταιρειών τίθενται εκ νέου σε λειτουργία.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
11 Ιουλ 2014
Γνωρίζετε το ρόλο του Ελληνικού Οργανισμού Αποζημίωσης;
11.7.14
4η Οδηγία Αυτοκινήτων, Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης, Ελληνικός Οργανισμός Αποζημίωσης, Τροχαία ατυχήματα
No comments
Μια καινοτομία της Ε.Ε. για την προστασία των θυμάτων από αυτοκινητιστικά ατυχήματα που συμβαίνουν στο εξωτερικό, δηλαδή σε χώρα της Ε.Ε. άλλη από αυτήν της κατοικίας του θύματος, υιοθετήθηκε με τη Οδηγία της Ε.Ε. 2000/26/ΕΚ της γνωστής ως 4ης Οδηγίας Αυτοκινήτων για την προστασία «των επισκεπτών».
Η Οδηγία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με το Π.Δ. 10/21.01.2003 (ΦΕΚ Α 17/2003). Με βάση το νομικό πλαίσιο της Οδηγίας το πρόσωπο που ζημιώθηκε σε ατύχημα στο εξωτερικό μπορεί να αξιώσει αποζημίωση για Υλικές Ζημίες ή Σωματικές Βλάβες με βάση τη νομοθεσία της χώρας του ατυχήματος, όταν επιστρέψει στον τόπο της μόνιμης κατοικίας του, στη γλώσσα του και με διαδικασίες στις οποίες είναι εξοικειωμένο.
Για την εφαρμογή της οδηγίας κάθε κράτος μέλος της Ε.Ε. υποχρεώθηκε από 20/01/03 –για τα 10 νέα κράτη-μέλη από 01/05/04– να δημιουργήσει έναν Οργανισμό Αποζημίωσης και ένα Κέντρο Πληροφοριών.
Οργανισμός Αποζημίωσης της Ελλάδας ορίσθηκε το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης, ενώ ως Κέντρο Πληροφοριών ορίσθηκε το Επικουρικό Κεφάλαιο Ν.Π.Ι.Δ.
Μάθετε περισσότερα για τον Ελληνικό Οργανισμό Αποζημίωσης καθώς και για τη λειτουργία της 4ης Οδηγίας Αυτοκινήτων στο http://www.mib-hellas.gr/mib/grcb/.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Forthnet & Nova: Προνόμια με κάθε νέα ασφάλιση αυτοκινήτου Anytime
Μία ενδιαφέρουσα εμπορική συνεργασία με κοινό όφελος για τους πελάτες τους ξεκίνησαν η Forthnet με την Anytime της INTERAMERICAN. Στο πλαίσιο της επιβράβευσης των συνδρομητών Forthnet & Nova – οι οποίοι απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια – με κάθε νέα ασφάλεια αυτοκινήτου Anytime, κερδίζουν Άμεση Ιατρική Βοήθεια INTERAMERICAN για έναν ολόκληρο χρόνο.
H κάλυψη Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, που θα ισχύει για τον ασφαλισμένο και την οικογένειά του, εξασφαλίζει σε 24ωρη βάση υγειονομική μεταφορά στο κατάλληλο νοσηλευτικό ίδρυμα σε όλη την Ελλάδα με ασθενοφόρο, ελικόπτερο ή αεροπλάνο αν χρειαστεί, ιατρικές συμβουλές και οδηγίες από ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, καθώς και άλλες παροχές.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Μέσα από την ιστοσελίδα www.forthnet.gr/pronomia/anytime κάθε συνδρομητής Forthnet & Nova μπορεί να αποκτήσει ένα μοναδικό κωδικό, με τον οποίο ασφαλίζοντας το όχημά του στην Anytime θα κερδίζει την προσφορά.
Μετά την αγορά και την πληρωμή του νέου ασφαλιστηρίου συμβολαίου αυτοκινήτου στην Anytime, ο πελάτης θα ειδοποιείται για την έναρξη της κάλυψης Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας με ενημερωτικό sms.
Μέσω του προγράμματος επιβράβευσης συνδρομητών “προνόμια”, όλοι οι ενεργοί συνδρομητές Forthnet ή Nova, κάθε μήνα απολαμβάνουν κληρώσεις με συναρπαστικά δώρα και αποκλειστικές προσφορές.
Μέσω του προγράμματος επιβράβευσης συνδρομητών “προνόμια”, όλοι οι ενεργοί συνδρομητές Forthnet ή Nova, κάθε μήνα απολαμβάνουν κληρώσεις με συναρπαστικά δώρα και αποκλειστικές προσφορές.
10 Ιουλ 2014
Σε ποιους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ με οφειλές χορηγείται δωρεάν περίθαλψη
Ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών ενημερώνει τους ασφαλισμένους του, ότι μετά τις πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης, με βασικό στόχο την κάλυψη από πλευράς παροχών περίθαλψης των ανασφάλιστων πολιτών, λόγω των δυσμενών οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών της χώρας, ισχύουν για τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ τα εξής:
α) παροχές ασθένειας σε είδος (υποπ. Α3, ν.4254/2014): Ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ οι οποίοι διέκοψαν την επαγγελματική τους δραστηριότητα ή προέβησαν σε δήλωση αδράνειας εργασιών στη Δ.Ο.Υ σύμφωνα με την ΠΟΛ 1102/14.7.2005 και δεν εμπίπτουν στις διατάξεις της παραγράφου 8 του άρθρου δεύτερου του 3845/2010 ή συνεχίζουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα και δεν είναι ασφαλισμένοι σε άλλο ασφαλιστικό φορέα, δικαιούνται οι ίδιοι και τα προστατευόμενα μέλη αυτών, παροχή ασθένειας σε είδος, μέχρι 28.2.2015, εφόσον οι οφειλές τους στον οικείο ασφαλιστικό φορέα αφορούν τα έτη 2011, 2012 και 2013 και ο μέσος όρος του συνολικού οικογενειακού τους εισοδήματος κατά τα ως άνω έτη δεν υπερβαίνει τις δώδεκα χιλιάδες (12.000) ευρώ.
β) πρόσβαση στο σύστημα νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ. Υ4α/ΓΠ/48985/3 Ιουνίου 2014): ασφαλισμένοι που έχουν απωλέσει την ασφαλιστική τους ικανότητα λόγω οφειλών στα οικεία Ασφαλιστικά Ταμεία, είναι δικαιούχοι δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης (πολυήμερης και βραχείας) σε κρατικό Νοσοκομείο.
γ) πρόσβαση στο σύστημα φαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ.Γ.Π./Οικ.56432/28 Ιουνίου 2014): παροχή δωρεάν φαρμακευτικής φροντίδας για όσους απώλεσαν την ασφαλιστική ικανότητα λόγω οφειλών στα Ταμεία και για τα εξαρτημένα μέλη της οικογένειάς τους.
Με το παραπάνω νομοθετικό πλέγμα αντιμετωπίζεται το μείζον κοινωνικό θέμα της παροχής περίθαλψης σε ανασφάλιστους οφειλέτες.
β) πρόσβαση στο σύστημα νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ. Υ4α/ΓΠ/48985/3 Ιουνίου 2014): ασφαλισμένοι που έχουν απωλέσει την ασφαλιστική τους ικανότητα λόγω οφειλών στα οικεία Ασφαλιστικά Ταμεία, είναι δικαιούχοι δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης (πολυήμερης και βραχείας) σε κρατικό Νοσοκομείο.
γ) πρόσβαση στο σύστημα φαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ.Γ.Π./Οικ.56432/28 Ιουνίου 2014): παροχή δωρεάν φαρμακευτικής φροντίδας για όσους απώλεσαν την ασφαλιστική ικανότητα λόγω οφειλών στα Ταμεία και για τα εξαρτημένα μέλη της οικογένειάς τους.
Με το παραπάνω νομοθετικό πλέγμα αντιμετωπίζεται το μείζον κοινωνικό θέμα της παροχής περίθαλψης σε ανασφάλιστους οφειλέτες.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)