>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Ιουλ 2014

Υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου: Οι αλλαγές που πρέπει να γνωρίζεις

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ενημερώνει τους ασφαλισμένους του Κλάδου Ασφάλισης Αυτοκινήτων για μια σειρά ριζικών αλλαγών που επέφερε ο νέος Νόμος 4261/2014 (ΦΕΚ Α΄ 107/5.5.2014) περί υποχρεωτικής ασφάλισης αυτοκινήτου, που ψηφίστηκε και ισχύει από την 5η Μαΐου 2014 και αφορούν τον κάθε ένα από εσάς προσωπικά.

Πιο συγκεκριμένα, με το Ν. 4261/2014 (άρθρο 169) επέρχονται οι εξής σημαντικές αλλαγές:

  •  H σύμβαση της υποχρεωτικής ασφάλισης του αυτοκινήτου σας καθίσταται ρητά σύμβαση ορισμένης διάρκειας, γεγονός που σημαίνει ότι η ασφάλισή σας ισχύει για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται με ακρίβεια στο ασφαλιστήριό σας και επομένως ότι έχει συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα έναρξης και συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα λήξης.
  • Aνανέωση της ασφαλιστικής σύμβασης ή σύναψη νέας ασφάλισης επιτρέπεται μόνον αφού προηγηθεί η καταβολή από τον ασφαλισμένο του αντίστοιχου ασφαλίστρου. 
    Για το λόγο αυτό, ο Νόμος απαγορεύει στις ασφαλιστικές εταιρίες να παραδίδουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, εάν προηγουμένως δεν έχουν εισπράξει το ασφάλιστρο που αναλογεί στην παρεχόμενη κάλυψη. 
  • Το ασφαλιστήριό σας θα είναι από εδώ και στο εξής το έγγραφο με το οποίο θα αποδεικνύετε στα αστυνομικά όργανα τη σύναψη της ασφάλισής σας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να το έχετε πάντα στο όχημά σας. 
    Το γνωστό σε όλους μας αυτοκόλλητο σήμα ασφάλισης καταργήθηκε και δεν αποτελεί πλέον αποδεικτικό της ασφάλισής σας.
  • Σε περίπτωση που έχετε καταβάλει το ασφάλιστρο, αλλά δεν έχετε ακόμα παραλάβει το ασφαλιστήριό σας, ο Νόμος προβλέπει ότι, μέχρι να παραλάβετε το ασφαλιστήριό σας, η σύναψη της ασφάλισής σας θα αποδεικνύεται για τις πέντε (5) πρώτες ημέρες της κάλυψής σας από την απόδειξη πληρωμής του οφειλόμενου ασφαλίστρου. 
    Επομένως, στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να έχετε πάντα μαζί σας την απόδειξη πληρωμής του ασφαλίστρου σας καθώς και το έγγραφο της ασφαλιστικής εταιρίας σας που σχετίζεται με τη σύναψη της ασφάλισης του οχήματός σας έναντι του συγκεκριμένου ασφαλίστρου. Ενδεικτικά το έγγραφο αυτό το οποίο πρέπει να συνοδεύει την απόδειξη της πληρωμής του ασφαλίστρου, μπορεί να είναι η ειδοποίηση πληρωμής.
Με λίγα λόγια :
  • Διαβάζουμε προσεκτικά τις ενημερωτικές επιστολές της ασφαλιστικής μας εταιρίας.
  • Ελέγχουμε και γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή την ημερομηνία και ώρα λήξης της ασφάλισής μας και φροντίζουμε για την έγκαιρη ανανέωσή της ή για τη σύναψη νέας ασφάλισης.
  • Δεν μένουμε ούτε για μία (1) ώρα ανασφάλιστοι.
  • Δεν θέτουμε ούτε για μία (1) ώρα τους εαυτούς μας και τους συμπολίτες μας σε κίνδυνο.

17 Ιουλ 2014

Στο κόκκινο η συμμετοχή των ασφαλισμένων

Πολύ βαθιά στην τσέπη καλούνται να βάλουν το χέρι τους οι ασφαλισμένοι για να αγοράσουν φάρμακα από την περασμένη Δευτέρα, όταν και τέθηκε σε ισχύ ο νέος τρόπος υπολογισμού της συμμετοχής τους.
Σημαντική επιβάρυνση, που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να αγγίξει και το 70%, σηματοδοτεί για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ η εφαρμογή από τις 14/7 του νέου τρόπου υπολογισμού της συμμετοχής των ασφαλισμένων για φάρμακα βρίσκονται υπό την προστασία πατέντας και άρα δεν διαθέτουν γενόσημο.
Από τη Δευτέρα οι ασφαλισμένοι πληρώνουν το σύνολο της διαφοράς της τιμής του σκευάσματος από την τιμή αναφοράς, την οποία και αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ και, όπως τονίζει και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης οι ασθενείς καλούνται να πληρώσουν αρκετά χρήματα παραπάνω, χωρίς εναλλακτική.
Συγκεκριμένα, όπως εκτιμούν Φαρμακοποιοί, με το νέο τρόπο κοστολόγησης, ο ασφαλισμένος, θα πληρώνει την συμμετοχή του και όλη την διαφορά (λιανική τιμή μείον ασφαλιστική τιμή) έως το ποσό των 50€ για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ. Το ποσό που υπερβαίνει τα 50€, χρεώνεται στο ταμείο.
Έτσι, για ένα φάρμακο με λιανική 60€ και ασφαλιστική τιμή 10€, ο ασφαλισμένος πληρώνει, τη διαφορά λιανικής από ασφαλιστική 50€ και τη συμμετοχή στο 25% επί της Ασφαλιστικής τιμής 2,5€ , την επιβάρυνση του 1€ ανά συνταγή, σύνολο 53,50€.
Από την πλευρά του ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ζητά για άλλη μια φορά την αύξηση της χρηματοδότησης της Φαρμακευτικής Δαπάνης, «δεδομένου ότι τα ποσά που έχουν προϋπολογιστεί δεν αρκούν για την ικανοποιητική κάλυψη του πληθυσμού με φάρμακα και επί πλέον επιβαρύνουν δυσβάσταχτα την τσέπη των ασθενών. Παράλληλα δημιουργούν ασθενείς δύο ταχυτήτων, αυτούς που έχουν την οικονομική άνεση να προμηθεύονται τα φάρμακα που χρειάζονται και αυτούς που αναγκαστικά αρκούνται σε ό,τι φάρμακα αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ».
(Πηγή: Virus.com.gr)

Θύμα διαδικτυακής επίθεσης τo 12% των επιχειρήσεων

Αυξάνονται οι στοχευμένες διαδικτυακές επιθέσεις προς δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς διεθνώς. Σύμφωνα με μελέτη της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν 4.000 στελέχη του κλάδου της Πληροφορικής από 27 χώρες, από το 2013 στο 2014 αυξήθηκαν από το 7% στο 12% οι επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι έχουν δεχτεί στοχευμένη επίθεση. Πέρα από τα υπουργεία και τους φορείς του δημοσίου, την «τιμητική» τους για τους hacker έχουν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι τηλεπικοινωνίες και οι μεταφορές & logistics.

Το συνολικό ποσοστό των επιχειρήσεων που ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν μία στοχευμένη επίθεση φτάνει το 12%, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με τις έρευνες που υλοποιήθηκαν το 2013 και το 2012, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ανερχόταν σε 9%.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 18% των Κυβερνητικών φορέων και των οργανισμών στον τομέα της Άμυνας ανέφερε τουλάχιστον μία στοχευμένη επίθεση κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Το ποσοστό των στοχευμένων επιθέσεων που σημειώθηκαν στους συγκεκριμένους τομείς ήταν το υψηλότερο που κατέγραψε η φετινή έρευνα, τη στιγμή που ο μέσος όρος για το σύνολο των επιχειρηματικών τομέων παγκοσμίως ανήλθε στο 12%.

Ποσοστά υψηλότερα από το μέσο όρο καταγράφηκαν στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, όπου το 17% των επιχειρήσεων ανέφερε στοχευμένες επιθέσεις, καθώς και στους τομείς των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών και των Μεταφορών & Logistics, όπου οι στοχευμένες επιθέσεις που καταγράφηκαν κατά τους τελευταίους 12 μήνες άγγιξαν το 16%.


Περισσότερες οι γενικευμένες επιθέσεις αλλά μεγαλύτερο το κόστος από τις στοχευμένες επιθέσεις
Αν και σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας ο συνολικός όγκος των δεδομένων που υποκλάπηκαν μέσω στοχευμένων επιθέσεων είναι χαμηλότερος σε σχέση με τις απώλειες που προκύπτουν από τις γενικές επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού, πρέπει να σημειωθεί ότι οι γενικές επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού είναι πολύ πιο συχνές, δεδομένου ότι το 56% των επιχειρήσεων στην Ευρώπη ανέφερε επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού, ενώ το 12% ανέφερε στοχευμένες επιθέσεις. ΄
Ωστόσο, η αξία των δεδομένων που υποκλέπτονται μέσω μιας στοχευμένης επίθεσης είναι πολύ πιο πιθανό να είναι ιδιαίτερα υψηλή για τους επιτιθέμενους. Ταυτόχρονα, η απώλεια αυτών των εξαιρετικά ευαίσθητων δεδομένων (π.χ. σχέδια μελλοντικών προϊόντων, στοιχεία για την οικονομική κατάσταση μιας εταιρείας κλπ.) μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμη ζημιά στα μελλοντικά πλάνα μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.
Τυπικά, μια «στοχευμένη επίθεση» αποτελείται από αρκετά κακόβουλα μέρη που λειτουργούν συνδυαστικά, για να διαπεράσουν τα μέτρα ασφαλείας ενός οργανισμού, να «μολύνουν» συστήματα και να κλέψουν ευαίσθητα δεδομένα. Αυτές οι επιθέσεις μπορούν να εφαρμόσουν μοναδικές τροποποιήσεις σε κοινά κακόβουλα λογισμικά ή να εκμεταλλευτούν συγκεκριμένες αδυναμίες των οργανισμών που έχουν βάλει στο στόχαστρο. Όπως αναφέρει στην έρευνα η εταιρεία έχει αναπτύξει ειδικές τεχνολογίες που εμποδίζουν αυτές τις τακτικές.

(Πηγή:
Insuranceworld.gr)
You.gr

Μέχρι και 25% έχουν μειωθεί τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

Μειώσεις που μεσοσταθμικά φθάνουν και το 25% έχουν γίνει την τελευταία διετία στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου εκτιμούν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς .
Οι μειώσεις αυτές είναι αποτέλεσμα εκτός του μεγάλου ανταγωνισμού μεταξύ των εταιριών και της μείωσης της συχνότητας των τροχαίων ατυχημάτων που έπεσε από το 10% στο 8% . Πάντως εκτίμηση των ανθρώπων της αγοράς είναι ότι δεν υπάρχουν με την κλασική έννοια του παρελθόντος πτωχευτικά ασφάλιστρα και πως οι καταναλωτές έχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις για να μην μένουν ανασφάλιστοι.

Πάντως από την ασφαλιστική αγορά δίνεται το μήνυμα ότι με τις νέες ρυθμίσεις για την προπληρωμή των ασφαλίστρων, που ισχύουν εδώ και δύο μήνες ,δημιουργούνται νέα δεδομένα και για τις ασφαλιστικές εταιρίες και για τους καταναλωτές και περιορίζουν δραστικά το φαινόμενο των ανασφάλιστων αυτοκινήτων, αλλά όσων εκμεταλλευόμενοι το προηγούμενο καθεστώς άφηναν «φέσια» στις ασφαλιστικές και τους ασφαλιστές.

Ως προς το φαινόμενο των ανασφάλιστων αυτοκινήτων από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών σε σημερινή συνέντευξη επισημάνθηκε το υψηλό κόστος των προστίμων και των κυρώσεων που αντιμετωπίζουν όσοι μένουν ή κυκλοφορούν με ανασφάλιστα αυτοκίνητα.

Επίσης τονίστηκε η συστηματοποίηση και αυστηροποίηση των ελέγχων της τροχαίας και των διασταυρώσεων που γίνονται μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών υπουργείου Μεταφορών, ΚΕΠΥΟ και της τροχαίας κάνει πιο εύκολο και πιο άμεσο των εντοπισμό τους.

Έτσι επισήμαναν ότι πρέπει όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα κάτι που δείχνει και η αύξηση των ασφαλισμένων αυτοκινήτων που σήμερα φθάνουν τα 5.800.000 οχήματα από 5.500.000 το 2013 και 5.200.000 το 2012.

Ως προς τα ασφάλιστρα και του νέου τρόπου πληρωμής τους υπάρχει καθολικότητα για όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες με οποιαδήποτε μορφή και αν δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

16 Ιουλ 2014

Στην Allianz η Αγροτική Ασφαλιστική

Από μέρα σε μέρα κλείνει το deal Allianz και Αγροτικής ασφαλιστικής.

Θέμα χρόνου είναι η ανακοίνωση της εξαγοράς της Αγροτικής Ασφαλιστικής από την πολυεθνική Allianz, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του insuranceforum.gr από στελέχη της αγοράς.

Να θυμίσουμε πως η Allianz δεν ήταν ο μοναδικός μνηστήρας αλλά ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει και οι Ergo, Groupama και η Ιnteramerican. 

Δεν υπάρχει ξεκάθαρη πληροφόρηση για το ακριβές ύψος του τιμήματος το οποίο δεν μπορεί να είναι κάτω από 80 – 100 εκατ. Ευρώ. 

Το σίγουρο είναι ότι όποιος πάρει την ΑΤΕ Ασφαλιστική θα ανακηρυχθεί και κυρίαρχος στον κλάδο των ασφαλειών καθώς η "προίκα" είναι μεγάλη, ξεκινώντας καταρχήν από το πλήθος των πελατών της που ξεπερνούν τους 700.000. Έτσι εξηγούνται και οι έξι περιφερειακές μονάδες που λειτουργεί η εταιρεία σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα, Ιωάννινα, Πάτρα, Ηράκλειο, ενώ συνεργάζεται και με 600 Ασφαλιστικούς Συμβούλους. Στα θετικά της "προίκας" αναμφίβολα πρέπει να περιληφθεί και η ακίνητη περιουσία που ελέγχει η εταιρεία η οποία αν και θεωρείται απομειωμένη λόγω της πτώσης των αξιών στο real estate, ωστόσο, παραμένειο σημαντική, όπως τα 20.000 τ.μ. που ελέγχει στην Λεωφ. Συγγρού, όπου και στεγάζονται οι κεντρικές της υπηρεσίες.

Σε οικονομικό επίπεδο, η ΑΤΕ Ασφαλιστική εμφάνισε πέρυσι το εννεάμηνο κέρδη προ φόρων ύψους 34,5 εκ. ευρώ, ενώ η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων για το ίδιο διάστημα διαμορφώθηκε στα 110 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα από επενδύσεις για το εννεάμηνο του 2013 ανήλθαν στο ύψος των 12,7 εκατ. ευρώ έναντι 9,7 εκατ. ευρώ για το αντίστοιχο διάστημα του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 30,2%.

Η Allianz Ελλάδος, μέλος του Allianz Group, δραστηριοποιείται στους κλάδους της ιδιωτικής ασφάλισης, της διαχείρισης κεφαλαίων καθώς και της προώθησης προϊόντων λιανικής τραπεζικής, σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Το 2011 βρήκε την Allianz Ελλάδος να εξυπηρετεί περισσότερους από 326.000 πελάτες μέσα από 15 υποκαταστήματα, 1.260 συνεργάτες, 446 πρακτορεία και 245 εργαζόμενους στις κεντρικές της υπηρεσίες.

Ο κύκλος εργασιών όλων των δραστηριοτήτων της Allianz Ελλάδος για το 2011 ανήλθε σε 233,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη έφτασαν τα 18,5 εκατ. ευρώ. Παράλληλα η Allianz Ελλάδος μέσω της θυγατρικής Allianz ΑΕΔΑΚ, διαχειρίζεται συνολικά κεφάλαια ύψους 326 εκατ. ευρώ.
Κατά το οικονομικό έτος 2010 ο συνολικό κύκλος εργασιών του Ομίλου Allianz ξεπέρασε τα 106,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, η Allianz είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές κεφαλαίων παγκοσμίως, με τα υπό διαχείριση κεφάλαια τρίτων να ανέρχονται σε 1,164 δισ. ευρώ στο τέλος του 2010.

(Πηγή: Insuranceforum.gr)


Φιλική δήλωση από smartphone από τον όμιλο Euresa

Με καινοτόμα εργαλεία που σχετίζονται κυρίως με τον χώρο του διαδικτύου η ασφαλιστική αγορά διεθνώς βελτιώνει την ποιότητα των υπηρεσιών της και το χρόνο διεκπεραίωσης των διαδικασιών. Χθες η Euresa, ο ευρωπαϊκός όμιλος εταιρειών αμοιβαίας και συνεταιριστικής ασφάλισης που περιλαμβάνει 14 ασφαλιστικές εταιρείες από εννέα χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρουσίασε τη φιλική δήλωση τροχαίου ατυχήματος μέσω smartphone, η οποία γίνεται μέσα σε επτά λεπτά και γλυτώνει χρόνο στους οδηγούς που έχουν εμπλακεί σε ατύχημα.
Στη Γαλλία εκτιμάται ότι συμβαίνουν περίπου 9 εκατομμύρια τροχαία ατυχήματα ετησίως και υποβάλλονται περίπου 5 εκατομμύρια δηλώσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ένας οδηγός συμπληρώνει τουλάχιστον μία δήλωση κάθε επτά χρόνια.
Ο όμιλος προσανατολίστηκε στη λύση αυτή δεδομένου ότι πολλοί οδηγοί δεν έχουν το έντυπο του φιλικού διακανονισμού μαζί τους στο αυτοκίνητο και στην περίπτωση που υπάρχει πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Αναμφίβολα, η φιλική δήλωση ατυχήματος που δημιουργήθηκε πριν 50 χρόνια έχει αρχίσει να θεωρείται ξεπερασμένη, αν και συνεχίζει να είναι η προτιμώμενη μέθοδος διακανονισμού από την πλειοψηφία των οδηγών.
Η Euresa γνωρίζει καλά το πρόβλημα καθώς είναι ένας Ευρωπαϊκός όμιλος που αποτελείται από 14 αλληλασφαλιστικές και συνεταιριστικές ασφαλιστικές από εννέα χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και το Μαρόκο.
Στόχος τους; Να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους, εξισορροπώντας την οικονομική αποδοτικότητα με τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες υπέρ της κοινωνίας. Έτσι, η Euresa είναι ένα φυτώριο καινοτομίας σε ευρωπαϊκή κλίμακα, με βασικό της στόχο το σχεδιασμό και την ανάπτυξη λύσεων προστιθέμενης αξίας για τα μέλη της και τους ασφαλισμένους τους.
Σ’αυτό το πλαίσιο, η Euresa σχεδίασε τη φιλική δήλωση ατυχήματος για smartphones. Για τη δημιουργία αυτού του εύχρηστου εργαλείου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανα πάσα στιγμή και εγγυάται απόλυτη ασφάλεια και εμπιστευτικότητα στους χρήστες του, χρειάστηκαν δύο χρόνια δουλειάς και η συμμετοχή εξήντα περίπου εργαζομένων στις εταιρίες-μέλη της Euresa από διάφορες χώρες της Ευρώπης και με διάφορες δεξιότητες.
Οι ασφαλισμένοι οδηγοί πρέπει να έχουν ήδη εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους, έχοντας τη δυνατότητα να σώσουν εκ των προτέρων κάποιες πληροφορίες, όπως στοιχεία της άδειας οδήγησής τους και του αριθμού του ασφαλιστικού τους συμβολαίου.
Στην περίπτωση ατυχήματος, παρέχονται βήμα προς βήμα οδηγίες για τη συμπλήρωση της δήλωσης στο κινητό. Μία χαρτογραφική λειτουργία βοηθά τον χρήστη να σχεδιάσει ένα ακριβές σκίτσο του τόπου και των συνθηκών του ατυχήματος. Εάν χρειαστεί, οι οδηγοί έχουν ακόμη τη δυνατότητα να ζητήσουν συμβουλές και πληροφορίες online. Οι δύο οδηγοί μπορούν αυτόματα να μοιραστούν και να επιβεβαιώσουν τα απαιτούμενα στοιχεία μέσω της τεχνολογίας tag, εφόσον βέβαια έχουν εγκαταστήσει και οι δύο την εφαρμογή στο κινητό τους. Αρκούν 6 με 7 λεπτά για την ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας!
Μετά την επιβεβαίωση των στοιχείων των δύο οδηγών, η η-δήλωση αποστέλλεται αυτόματα στην εκάστοτε ασφαλιστική εταιρία μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και ο ασφαλισμένος λαμβάνει e-mail με αντίγραφό της.
Σήμερα, το πρότυπο αυτού του προϊόντος είναι απόλυτα λειτουργικό. Η Euresa διέθεσε την εφαρμογή σε όλες τις Ευρωπαϊκές ασφαλιστικές εταιρίες, μέσω των εθνικών τους ενώσεων.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

δημοπρασιες αγορες και πωλησεις

15 Ιουλ 2014

238.000 η αποζημίωση για τον τραυματισμό του Νεϊμάρ

Το ποσό των 238.000 ευρώ θα  λάβει ο Νεϊμάρ για τον τραυματισμό που υπέστη μετά από το χτύπημα που δέχτηκε στην σπονδυλική στήλη από τον Κολομβιανό Juan Camilo Zuniga.
Σύμφωνα με το ασφαλιστήριο που έχει συνάψει η FIFA για τους αθλητές το ποσό αυτό υπολογίζεται με βάση τον ημερήσιο μισθό του αθλητή που ανέρχεται σε 13.972 ευρώ (ετησίως 5,1 εκατ) και το διάστημα που θα παραμείνει εκτός γηπέδου λόγω του τραυματισμού.
Ο Βραζιλιάνος γιατρός  Jose Luiz Runco που επιμελείται της αγωγής του Νεϊμάρ δήλωσε πως ο παίκτης θα απέχει από τους αγώνες για 40 ημέρες, αλλά όταν ολοκληρωθεί η αγωγή που ακολουθεί θα μπορέσει να επανέλθει στην αγωνιστική δράση χωρίς να υπάρχει φόβος για την υγεία του.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Κατέληξε ο ασθενής που κατήγγειλε το φακελάκι

Την τελευταία του πνοή άφησε, μετά το χειρουργείο, ο συνταξιούχος καρδιοπαθής που κατήγγειλε Διευθυντή Κλινικής του Ευαγγελισμού, όταν του ζήτησε «φακελάκι» για να τον χειρουργήσει.

Ο συνταξιούχος του ΝΑΤ χειρουργήθηκε το Σάββατο, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να κερδίσει αυτή τη μάχη και εξέπνευσε την επομένη. Οι συγγενείς του εκφράζουν την άποψη ότι η καθυστέρηση του χειρουργείου επιδείνωσε την κατάσταση της υγείας του, ενώ η αστυνομία ζήτησε τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.

Ο άτυχος άνδρας κατήγγειλε διευθυντή καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ευαγγελισμού για χρηματισμό, καθώς ο ιατρός, που συνελήφθη, του ζήτησε 1500 ευρώ για να τον χειρουργήσει.

(Πηγή: Virus.com.gr)

δημοπρασιες αγορες και πωλησεις

Μέσα στις πρώτες κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη των online αγορών οι ασφάλειες

Με τις εκτιμήσεις των ειδικών να εκτοξεύουν τα επόμενα χρόνο στα 6 δις το ποσό των online αγορών από τα 3,2 δις το 2013 στην Ελλάδα οι online αγορές στις ασφάλειες κατατάσσονται μέσα στις πρώτες θέσεις των αγορών με την μεγαλύτερη ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο .
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (δηλαδή περίπου 2,2 εκατ. άτομα) έκανε μέσα στο 2013 τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος/υπηρεσίας online, με τη μέση αξία των συναλλαγών να φθάνει στα 1.500 ευρώ.

Οι κατηγορίες που εμφάνισαν πέρυσι τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αφορούσαν τη διαμονή σε καταλύματα (λόγω πολλών sites που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές αλλά και της μείωσης του σχετικού budget των καταναλωτών που ψάχνουν ευκαιρίες στο Internet), εισιτήρια για εκδηλώσεις (πλέον υπάρχουν πολύ καλές υπηρεσίες που προσφέρονται με ασφάλεια από εταιρείες), υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες online στους πελάτες τους που φθάνουν μέχρι και προσωποποιημένες), ασφάλειες (είναι πλέον η κύρια στρατηγική όλου του κλάδου λόγω της εισόδου δυναμικών νέων online εταιρειών), είδη φαρμακείου.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

You.gr

14 Ιουλ 2014

Συμβουλές για Τροχαίο Ατύχημα στην Ελλάδα με όχημα με ξένες Πινακίδες από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης

Τις θερινές τους διακοπές έχουν ήδη ξεκινήσει οι Έλληνες. Οι διαδικασίες που ακολουθούνται σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στην Ελλάδα είναι λίγο πολύ γνωστές. Τι γίνεται όμως όταν εμπλακεί κανείς σε ατύχημα με όχημα που έχει ξένες πινακίδες;  Ποιες είναι οι κινήσεις τις οποίες πρέπει οπωσδήποτε να κάνει για να διασφαλίσει ότι θα αποζημιωθεί; Τις οδηγίες αυτές μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και είναι οι εξής:

• Καλέστε την Τροχαία για να καταγράψει το ατύχημα.
• Φροντίστε να σημειώσετε σωστά τον αριθμό κυκλοφορίας του αλλοδαπού οχήματος και την χώρα προέλευσής του.
• Σημειώστε οπωσδήποτε την μάρκα και τον τύπο του αλλοδαπού αυτoκινήτου.
• Ζητήστε από τον αλλοδαπό οδηγό την πράσινη κάρτα του ή το ασφαλιστήριο του. Αν υπάρχει δυνατότητα, φωτοτυπήστε την πράσινη κάρτα ή το ασφαλιστήριο ή κόψτε το αντίγραφο της πράσινης κάρτας ή της συνοριακής ασφάλισης. Αν αυτό δεν είναι δυνατό αντιγράψτε λεπτομερώς τις παραγράφους 3 ,4, 5 και 10 της πράσινης κάρτας. Σε περίπτωση ύπαρξης ασφαλιστηρίου, αντιγράψτε το όνομα της αλλοδαπής ασφαλιστικής εταιρίας, τον αριθμό συμβολαίου και ημερομηνίες ισχύος.
• Επικοινωνήστε το ταχύτερο με το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης για περαιτέρω οδηγίες. (Τηλέφωνα: 210-3223324 – 210-3236562 – 210-3238402)
• Το Ελληνικό Γραφείο αναλαμβάνει τον διακανονισμό κάθε ατυχήματος που προκλήθηκε στην Ελλάδα από όχημα το οποίο φέρει πινακίδες άλλου κράτους μέλους του Συστήματος Πρασίνων Καρτών και είναι εφοδιασμένο με Πράσινη Κάρτα ή Πιστοποιητικό Συνοριακής Ασφάλισης ή προέρχεται από χώρα κράτους –μέλους της Ε.Ε. και Ε.Ο.Χ
• Σε περίπτωση που η ξένη ασφαλιστική εταιρία έχει Διορισμένο Ανταποκριτή στην Ελλάδα το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης είναι αρμόδιο να σας παραπέμψει στον ανταποκριτή της ξένης ασφαλιστικής εταιρίας στην Ελλάδα για να αναλάβει το διακανονισμό του ατυχήματος, υπό την επίβλεψη του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και σύμφωνα πάντα με τους όρους της Ενοποιημένης Συμφωνίας. Μπορείτε να αναζητήσετε τους διορισμένους ανταποκριτές των αλλοδαπών ασφαλιστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα πατώντας: Ανταποκριτές Αλλοδαπών Ασφαλιστικών Εταιριών
• Σε περίπτωση που η ξένη ασφαλιστική εταιρία δεν έχει διορίσει Ανταποκριτή της στην Ελλάδα, ο διακανονισμός του ατυχήματος γίνεται με την φροντίδα του ελληνικού Γραφείου, το οποίο διορίζει μία ελληνική ασφαλιστική επιχείρηση μέλος του να αναλάβει τον διακανονισμό της συγκεκριμένης ζημίας.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)