>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

22 Ιουλ 2014

«Αγώνας ταχύτητας» στις αυτοκινητοβιομηχανίες για οχήματα χωρίς οδηγό

Οχήματα χωρίς οδηγό τα οποία θα αλλάζουν λωρίδες, θα κινούνται μόνα τους στην κίνηση και θα παρκάρουν χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, θα δούμε να κυκλοφορούν στους δρόμους τα επόμενα χρόνια. Ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν τεχνολογικά συστήματα τα οποία θα έχουν εφαρμογή σύντομα. Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nissan, Carlos Ghosn από το 2016 η εταιρεία θα λανσάρει στην αγορά  οχήματα τα οποία θα σταθμεύουν χωρίς την ύπαρξη οδηγού, καθώς θέλει να είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα διαθέσει στην αγορά «αυτοματοποιημένα» μοντέλα.
Πρόσθεσε ότι το σύστημα αυτό σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης σε ώρες αιχμής θα είναι διαθέσιμα σε αρκετά οχήματα. Δύο χρόνια αργότερα, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει τα οχήματα που μπορούν να αλλάξουν λωρίδες αυτόματα, και μέχρι το 2020, θα είναι σε θέση να περνούν διασταυρώσεις.
«Στην εφαρμογή σημαντικών συστημάτων πρέπει να είσαι πρώτος για να έχεις το πλεονέκτημα» δήλωσε ο Ghosn, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής Renault SA.
Δεν είναι ωστόσο μόνο η Nissan που επιταχύνει τις έρευνες σε τεχνολογίες που καθιστούν το όχημα μερικώς ή πλήρως αυτοματοποιημένο, καθώς συστήματα παρόμοια διερευνούν η Toyota Motor Corp και η Daimler AG, μαζί με εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Google Inc.
Advertisement

Σίγουρο πάντως είναι ότι ο ανταγωνισμός των εταιρειών στην ανάπτυξη της αυτοματοποίησης θα έχει θετικά αποτελέσματα όσον αφορά την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, τις αποζημιώσεις που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές και τη μείωση των θανάτων από δυστυχήματα. Ήδη οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές ενθαρρύνουν την ανάπτυξη αυτοματοποιημένων συστημάτων οχημάτων για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, που σκοτώνουν κάθε χρόνο περισσότερους από 30.000 οδηγούς και συνεπιβάτες. Ωστόσο, πρέπει να ρυθμιστούν διάφορα ρυθμιστικά και νομικά ζητήματα που σχετίζονται με την αυτο-οδήγηση αυτοκινήτων, όπως η ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος.
Τα σχέδια των εταιρειών
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη προγραμματίσει πως θα κινηθούν τα επόμενα χρόνια στον τομέα της αυτοματοποίησης.  Πέρα από τη Nissan στην οποία αναφερθήκαμε,  η General Motors Co, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ, σχεδιάζει να έχει αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα που μπορούν να οδηγήσουν σε εθνικές οδούς ελεγχόμενης πρόσβασης, όπως το σύστημα των ΗΠΑ Interstate μέχρι το 2020 και η γερμανική Daimler προσπαθεί να εισάγει στην αγορά φορτηγά που θα κινούνται, θα φρενάρουν και θα επιταχύνουν από μόνα τους έως το 2025.
Επίσης η Google ανακοίνωσε τον Μάιο ότι θα βάλει τουλάχιστον 100 αυτόνομα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί σε δοκιμές ξεκινώντας από φέτος. Τα αυτοκίνητα είναι διθέσια, χωρίς τιμόνι, φρένο και γκάζι.
Η Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έχει δηλώσει ότι η δική της προσέγγιση στην αυτοματοποίηση τείνει προς τη λύση «συγκυβερνήτη» και όχι ένα σύστημα χωρίς οδηγό. Στο πλαίσιο αυτό έχει δημιουργήσει το σύστημα Intelligent Parking Assist που είναι διαθέσιμο στο υβριδικό Prius, ενώ η Ford έχει σχεδιάσει το Motor Co ‘s Active Park Assist, που είναι διαθέσιμα σε διάφορα μοντέλα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Βαριά χαράτσια στα φάρμακα

Oι ασφαλισμένοι φαίνεται πως «πληρώνουν το μάρμαρο» των προσπαθειών εξοικονόμησης της φαρμακευτικής δαπάνης, καθώς με τη νέα ρύθμιση του Υπουργείου Υγείας βλέπουν τη συμμετοχή τους στη θεραπεία τους να υπερδιπλασιάζεται.
Ακόμη και διπλάσια χρήματα καλούνται να πληρώσουν για τα φάρμακα τους σε αρκετές περιπτώσεις οι ασφαλισμένοι, μετά την εφαρμογή, από την περασμένη Δευτέρα, της Υπουργικής Απόφασης, με την οποία προβλέπεται η καταβολή από τον ασθενή του συνόλου της διαφοράς μεταξύ της τιμής αναφοράς και της λιανικής τιμής του φαρμάκου που επιλέγει, ακόμη και για τα σκευάσματα που δεν διαθέτουν γενόσημα.
Ο κίνδυνος, όπως αναφέρουν οι γιατροί, είναι σημαντικός καθώς αρκετοί ασθενείς, που δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στο υψηλό κόστος, θα αλλάξουν αγωγή, επιλέγοντας σκευάσματα που απλώς είναι στην ίδια θεραπευτική κατηγορία, αλλά πιθανόν δεν ενδείκνυται για την πάθηση του.
Advertisement
Μια σειρά από παραδείγματα δείχνουν αύξηση που μπορεί να ξεκινάει από το 40%, αλλά ακόμη και να ξεπερνάει και το 100%. 
Αντιθρομβωτικό φάρμακο, που δεν διαθέτει γενόσημο, κόστιζε σε ασφαλισμένο 36,7 ευρώ πριν ενώ τώρα πρέπει να καταβάλει 54,6 ευρώ, αύξηση 49%.
Μάλιστα, σύμφωνα με τους φαρμακοποιούς, με το νέο τρόπο κοστολόγησης, ο ασφαλισμένος του ΕΟΠΥΥ θα πληρώνει τη συμμετοχή του και όλη την διαφορά μέχρι το ποσό των 50€, για κάθε κουτί πρωτότυπου φαρμάκου, που δεν διαθέτει γενόσημο. Αν η διαφορά ξεπερνά τα 50€, το ποσό πάνω από αυτό το όριο χρεώνεται στο ταμείο.
Σε αυτή την περίπτωση, τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν οι ασφαλισμένοι χτυπάνε κόκκινο. Έτσι, η συσκευασία των 25 mg φαρμάκου, που χρησιμοποιείται για νευροπαθητικούς πόνους, επιληψία και ως αγχολυτικό και δεν διαθέτει γενόσημο, με λιανική τιμή 25 ευρώ και ασφαλιστική τιμή 4,34 ευρώ (τιμή αναφοράς θεραπευτικής κατηγορίας) πριν κόστιζε στον ασφαλισμένο 12,42 ευρώ (το 50% της διαφοράς Α.Τ. από Λ.Τ. συν τη συμμετοχή 25% της Α.Τ. συν το 1€ ανά συνταγή), ενώ τώρα καλείται να πληρώσει και τα 25 ευρώ, που μεταφράζεται σε αύξηση 100,8%.
Αντίστοιχα, στη συσκευασία των 75 mg, με Α.Τ. 13,01 ευρώ, πριν πλήρωνε 20,87 ευρώ και τώρα καλείται να πληρώσει το σύνολο του κόστους, δηλαδή 46,26 ευρώ, που σημαίνει αύξηση της συμμετοχής κατά 121,7%.

«Η νέα αυτή επιβάρυνση εκτοξεύει στα ύψη την ήδη δυσβάσταχτη για τον ασφαλισμένο συμμετοχή», αναφέρει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ), προσθέτοντας, «χιλιάδες ασθενείς είναι εγκλωβισμένοι και θα εξαναγκαστούν να αλλάξουν την αγωγή τους καθώς δεν υπάρχει γενόσημο για να επιλέξουν. Ως εκ τούτου θα πρέπει να το αντικαταστήσουν με σκευάσματα που πιθανόν να μην είναι τα ενδεδειγμένα για την πάθησή τους καθώς έχουν μπει στην ίδια θεραπευτική κατηγορία φάρμακα με διαφορετικό μηχανισμό δράσης».
Με κοινή ανακοίνωση τους Φαρμακευτικοί Σύλλογοι από όλη την Ελλάδα κάνει λόγο για εξαθλιωση των ασφαλισμένων από την Κυβέρνηση, «εφαρμόζοντας για πολλοστή φορά την ανάλγητη πολιτική της Τρόϊκα, αυξάνοντας συνεχώς την συμμετοχή στην αγορά των φαρμάκων τους». Όπως αναφέρουν και από την πλευρά τους, οι «ασφαλισμένοι αδυνατούν πλέον να πληρώσουν τα φάρμακα τους και αναγκάζονται να διακόψουν αυτοβούλως την θεραπεία τους και να παραβλέψουν τις οδηγίες των γιατρών τους θέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία τους».
Διευκρινήσεις ΕΟΠΥΥ για τα σκιαγραφικά 
Πάντως, σε ό,τι αφορά τα σκιαγραφικά σκευάσματα και τις εξετάσεις, ο ΕΟΠΥΥ ξεκαθαρίζει πως ο ασφαλισμένος καταβάλλει μόνο το προβλεπόμενο ποσοστό συμμετοχής του και συνεπώς, οι συμβεβλημένοι πάροχοι υγείας δεν θα πρέπει να απαιτούν από τους ασφαλισμένους το κόστος των σκιαγραφικών, για την εκτέλεση των απεικονιστικών εξετάσεων.
(Πηγή: Virus.com.gr)

Allianz: Θα καλύψουμε άμεσα τις ζημιές από τη συντριβή του Boeing στην Ουκρανία

Η Allianz είναι η βασική ασφαλιστική εταιρία του μοιραίου Boeing της Malaysia Airlines που καταρρίφθηκε στην ανατολική Ουκρανία, παρασύροντας στο θάνατο 298 ανθρώπους, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.
Η αξία του αεροσκάφους ανέρχεται περίπου στα 97,3 εκατ. δολάρια, αναφέρει η ασφαλιστική Aon Plc, η οποία παρακολουθεί την αγορά για την κάλυψη αεροπορικών εταιρειών. Σύμφωνα με την ΑΟΝ, η Atrium Underwriting Group είναι η βασική εταιρεία για κάλυψη πολεμικών επιχειρήσεων, η οποία θα μπορούσε να πληρώσει τις αποζημιώσεις σε περίπτωση που η συντριβή συνδεθεί με τρομοκρατία.
“Ως βασικός ασφαλιστής της Malaysia Airlines για το σώμα του αεροσκάφους και την κάλυψη αστικής ευθύνης, η Αllianz Global Corporate & Specialty συμπαρίσταται στον πελάτη της και θα τον καλύψει εξ ολοκλήρου το συντομότερο δυνατό”, δήλωσε η Jacqueline M. Maher, εκπρόσωπος της Allianz. “Είναι πολύ νωρίς να σχολιάσουμε το τραγικό αυτό γεγονός, καθώς οι λεπτομέρειες δεν έχουν αποσαφηνιστεί ακόμα. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εκφράσουμε τα βαθιά μας συλλυπητήρια σε όλους όσους επηρεάστηκαν από τη συντριβή”. Η Liz O’Rourke της εταιρίας Atrium αρνήθηκε να σχολιάσει.
Υπενθυμίζεται ότι η Allianz ήταν επίσης o κύριος ασφαλιστής του αεροσκάφους της Malaysia Airlines που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό στις 8 Μαρτίου 2014.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

21 Ιουλ 2014

Νέα μείωση ασφαλίστρων από την AIG με την απόφαση της να μείωσει το Δικαίωμα Συμβολαίου

Σε μείωση του δικαιώματος συμβολαίου στον κλάδο ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτου προχωρεί η AIG γεγονός που σημαίνει μείωση του τελικού ασφαλίστρου που καταβάλλει ο ασφαλισμένος.

H AIG θέλοντας να επιβραβεύσει τους πελάτες της για την εμπιστοσύνη που της έχουν δείξει, αποφάσισε να αξιοποιήσει την κερδοφορία του κλάδου και να προβεί στις παρακάτω αλλαγές:

Μειώνει το Δικαίωμα Συμβολαίου του κλάδου Αυτοκινήτου από 24% που είναι σήμερα σε 15% για τις νέες εργασίες με ημερομηνία έναρξης από 7/7/2014 και έπειτα, ενώ για τις ανανεώσεις η μείωση θα εφαρμοστεί σε όσες έχουν ημερομηνία έναρξης κάλυψης από 1/9/2014 και μετά. Η αλλαγή αυτή μειώνει την τελική τιμή που θα χρειαστεί να καταβάλει ο ασφαλισμένος κατά τουλάχιστον 7% μεσοσταθμικά.

Ενδεικτικά, για κάθε €100 καθαρού ασφαλίστρου ο ασφαλισμένος πληρώνει σήμερα €124 + φόρους, ενώ με την αλλαγή αυτή θα πληρώνει €115 + φόρους. 


Επιπλέον, μεταξύ άλλων θετικών αλλαγών, σημαντικές διαφορές προς το καλύτερο θα παρατηρήσουν οι οδηγοί ηλικίας από 30 έως 40 ετών,  ενώ παράλληλα θα επιβραβεύονται  οι οδηγοί που επιλέγουν ετήσια συμβόλαια, αφού η έκπτωση που τους αναλογεί διαμορφώνεται πλέον στο 10% από το 5% που ήταν προηγουμένως. Σε ό,τι αφορά στις καλύψεις, καταργείται η απαλλαγή στην κάλυψη των φυσικών φαινομένων.

Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) εκφράζει την ικανοποίηση της για τη μείωση του Δικαιώματος Συμβολαίου από την AIG και καλεί με την ευκαιρία αυτή και τις υπόλοιπες Εταιρείες, Ελληνικές και Αλλοδαπές, να επανεξετάσουν το θέμα του Δικαιώματος Συμβολαίου και να πάρουν έγκαιρα τις σωστές αποφάσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το site της AIG .



Έρχεται κατάργηση των ευνοϊκών ρυθμίσεων για πρόωρες συντάξεις

Έκθεση που προαναγγέλλει και τις επικείμενες κινήσεις της κυβέρνησης για νέες αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα και μάλιστα μέσα στο φθινόπωρο εκπόνησε του ΚΕΠΕ και σύμφωνα με την οποία η ρίζα του κακού στο σύστημα είναι οι πρόωρες συνταξιοδοτήσεις που αυξήθηκαν την τελευταία τριετία.

Μάλιστα όπως εκτιμούν γνώστες του ασφαλιστικού συστήματος η κυβέρνηση είναι πολύ κοντά στο να αναθεωρήσει και τους προηγούμενους νόμους που έγιναν την περίοδο του μνημονίου κλείνοντας οποιαδήποτε «τρύπα» για πρόωρες συντάξεις και ακόμα σε ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.

Αυτό σημαίνει ότι θα εκτιναχθούν προς τα πάνω όλα τα όρια συνταξιοδοτήσεων και με τις ισχύουσες ευνοϊκές ρυθμίσεις και οι εξαιρέσεις θα γίνονται μόνο με μειωμένη σύνταξη.

Ειδικότερα η έκθεση του ΚΕΠΕ που δημοσιεύει το ΒΗΜΑ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ επισημαίνει :«Η ύπαρξη συνταξιούχων γήρατος σε ηλικία κοντά ή μικρότερη των 50 ετών στερείται κάθε λογικής. Ιδιαιτέρως σε μια χώρα δημογραφικά γερασμένη που ταυτοχρόνως αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα».

Σύμφωνα με την έκθεση μεταξύ των ετών 2010 και 2013 αυξήθηκε σημαντικά ο αριθμός των νέων συνταξιούχων (όσων αποχώρησαν εντός συγκεκριμένων ετών), γεγονός που οφείλεται σε κάποιο βαθμό στην ύφεση της οικονομίας που ωθεί σε μείωση της απασχόλησης.


Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του αριθμού των νέων συνταξιοδοτήσεων του Δημοσίου από το 2010 στο 2011, κυρίως λόγω της προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας που εφαρμόστηκε τον Νοέμβριο του 2011 και η οποία εξώθησε σε σύνταξη όσους είχαν τουλάχιστον 33 έτη συντάξιμης εργασίας και ηλικία 53 ετών.

Αντίστοιχα το 2012 παρατηρείται αθρόα έξοδος στον ΟΓΑ τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Τέλος, το 2013 καταγράφεται εντυπωσιακή αύξηση των νέων συνταξιούχων του ΟΑΕΕ, ειδικά των ανδρών, που σχεδόν διπλασιάστηκαν.
Ο αριθμός των νέων συνταξιούχων αυξήθηκε σε όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, με μικρές χρονικές διαφοροποιήσεις, ενώ το 2013 ο συνολικός αριθμός των νέων συνταξιούχων καταγράφει οριακή μείωση.
Ο αριθμός των νέων συνταξιούχων γυναικών σχεδόν διπλασιάστηκε μεταξύ 2009 και 2012 και από 57.000 εκτοξεύτηκε στις 98.000. Για τους άνδρες οι αντίστοιχες νέες συντάξεις ήταν 95.000 το 2009 και 142.000 το 2011, αύξηση κοντά στο 50%.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

18 Ιουλ 2014

AIGAION Ασφαλιστική: Άμεση πληροφόρηση για την επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλων

Μία ακόμη ενέργεια για την εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της πραγματοποίησε η AIGAION Ασφαλιστική Α.Ε., συγκεντρώνοντας και αναρτώντας στην εταιρική της ιστοσελίδα τις συνεργαζόμενες με αυτήν εταιρίες επισκευής ή αντικατάστασης κρυστάλλων, καθώς και τα υποκαταστήματα τους ανά τη χώρα.
Ειδικότερα, στην ιστοσελίδα www.aigaion.gr, δημιούργησε μία νέα κατηγορία με τίτλο «ΘΡΑΥΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ», στην οποία ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να βρει τις συνεργαζόμενες με την AIGAION εταιρίες, Carglass, Glassdrive και ΦίληςGlass και να έχει πρόσβαση στη λίστα με τα υποκαταστήματα, τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα τους.
Οι πελάτες της AIGAION που απευθύνονται στις συγκεκριμένες εταιρίες για επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλων εξασφαλίζουν άμεση αποκατάσταση της ζημιάς τους, χωρίς να καταβάλλουν χρήματα και χωρίς απαλλαγή, μέχρι του ορίου της καλύψεως, διευκρινίζει η ασφαλιστική.
Η AIGAION Ασφαλιστική Α.Ε. με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της, βρίσκεται στη διαδικασία υιοθέτησης όλων των νέων τεχνολογιών που θα δίνουν τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση μέσω του κινητού τηλεφώνου και του tablet σε τηλέφωνα πρώτης ανάγκης, όταν χρειαστεί να κάνουν χρήση του συμβολαίου τους.

Υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου: Οι αλλαγές που πρέπει να γνωρίζεις

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ενημερώνει τους ασφαλισμένους του Κλάδου Ασφάλισης Αυτοκινήτων για μια σειρά ριζικών αλλαγών που επέφερε ο νέος Νόμος 4261/2014 (ΦΕΚ Α΄ 107/5.5.2014) περί υποχρεωτικής ασφάλισης αυτοκινήτου, που ψηφίστηκε και ισχύει από την 5η Μαΐου 2014 και αφορούν τον κάθε ένα από εσάς προσωπικά.

Πιο συγκεκριμένα, με το Ν. 4261/2014 (άρθρο 169) επέρχονται οι εξής σημαντικές αλλαγές:

  •  H σύμβαση της υποχρεωτικής ασφάλισης του αυτοκινήτου σας καθίσταται ρητά σύμβαση ορισμένης διάρκειας, γεγονός που σημαίνει ότι η ασφάλισή σας ισχύει για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται με ακρίβεια στο ασφαλιστήριό σας και επομένως ότι έχει συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα έναρξης και συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα λήξης.
  • Aνανέωση της ασφαλιστικής σύμβασης ή σύναψη νέας ασφάλισης επιτρέπεται μόνον αφού προηγηθεί η καταβολή από τον ασφαλισμένο του αντίστοιχου ασφαλίστρου. 
    Για το λόγο αυτό, ο Νόμος απαγορεύει στις ασφαλιστικές εταιρίες να παραδίδουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, εάν προηγουμένως δεν έχουν εισπράξει το ασφάλιστρο που αναλογεί στην παρεχόμενη κάλυψη. 
  • Το ασφαλιστήριό σας θα είναι από εδώ και στο εξής το έγγραφο με το οποίο θα αποδεικνύετε στα αστυνομικά όργανα τη σύναψη της ασφάλισής σας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να το έχετε πάντα στο όχημά σας. 
    Το γνωστό σε όλους μας αυτοκόλλητο σήμα ασφάλισης καταργήθηκε και δεν αποτελεί πλέον αποδεικτικό της ασφάλισής σας.
  • Σε περίπτωση που έχετε καταβάλει το ασφάλιστρο, αλλά δεν έχετε ακόμα παραλάβει το ασφαλιστήριό σας, ο Νόμος προβλέπει ότι, μέχρι να παραλάβετε το ασφαλιστήριό σας, η σύναψη της ασφάλισής σας θα αποδεικνύεται για τις πέντε (5) πρώτες ημέρες της κάλυψής σας από την απόδειξη πληρωμής του οφειλόμενου ασφαλίστρου. 
    Επομένως, στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να έχετε πάντα μαζί σας την απόδειξη πληρωμής του ασφαλίστρου σας καθώς και το έγγραφο της ασφαλιστικής εταιρίας σας που σχετίζεται με τη σύναψη της ασφάλισης του οχήματός σας έναντι του συγκεκριμένου ασφαλίστρου. Ενδεικτικά το έγγραφο αυτό το οποίο πρέπει να συνοδεύει την απόδειξη της πληρωμής του ασφαλίστρου, μπορεί να είναι η ειδοποίηση πληρωμής.
Με λίγα λόγια :
  • Διαβάζουμε προσεκτικά τις ενημερωτικές επιστολές της ασφαλιστικής μας εταιρίας.
  • Ελέγχουμε και γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή την ημερομηνία και ώρα λήξης της ασφάλισής μας και φροντίζουμε για την έγκαιρη ανανέωσή της ή για τη σύναψη νέας ασφάλισης.
  • Δεν μένουμε ούτε για μία (1) ώρα ανασφάλιστοι.
  • Δεν θέτουμε ούτε για μία (1) ώρα τους εαυτούς μας και τους συμπολίτες μας σε κίνδυνο.

17 Ιουλ 2014

Στο κόκκινο η συμμετοχή των ασφαλισμένων

Πολύ βαθιά στην τσέπη καλούνται να βάλουν το χέρι τους οι ασφαλισμένοι για να αγοράσουν φάρμακα από την περασμένη Δευτέρα, όταν και τέθηκε σε ισχύ ο νέος τρόπος υπολογισμού της συμμετοχής τους.
Σημαντική επιβάρυνση, που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να αγγίξει και το 70%, σηματοδοτεί για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ η εφαρμογή από τις 14/7 του νέου τρόπου υπολογισμού της συμμετοχής των ασφαλισμένων για φάρμακα βρίσκονται υπό την προστασία πατέντας και άρα δεν διαθέτουν γενόσημο.
Από τη Δευτέρα οι ασφαλισμένοι πληρώνουν το σύνολο της διαφοράς της τιμής του σκευάσματος από την τιμή αναφοράς, την οποία και αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ και, όπως τονίζει και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης οι ασθενείς καλούνται να πληρώσουν αρκετά χρήματα παραπάνω, χωρίς εναλλακτική.
Συγκεκριμένα, όπως εκτιμούν Φαρμακοποιοί, με το νέο τρόπο κοστολόγησης, ο ασφαλισμένος, θα πληρώνει την συμμετοχή του και όλη την διαφορά (λιανική τιμή μείον ασφαλιστική τιμή) έως το ποσό των 50€ για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ. Το ποσό που υπερβαίνει τα 50€, χρεώνεται στο ταμείο.
Έτσι, για ένα φάρμακο με λιανική 60€ και ασφαλιστική τιμή 10€, ο ασφαλισμένος πληρώνει, τη διαφορά λιανικής από ασφαλιστική 50€ και τη συμμετοχή στο 25% επί της Ασφαλιστικής τιμής 2,5€ , την επιβάρυνση του 1€ ανά συνταγή, σύνολο 53,50€.
Από την πλευρά του ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ζητά για άλλη μια φορά την αύξηση της χρηματοδότησης της Φαρμακευτικής Δαπάνης, «δεδομένου ότι τα ποσά που έχουν προϋπολογιστεί δεν αρκούν για την ικανοποιητική κάλυψη του πληθυσμού με φάρμακα και επί πλέον επιβαρύνουν δυσβάσταχτα την τσέπη των ασθενών. Παράλληλα δημιουργούν ασθενείς δύο ταχυτήτων, αυτούς που έχουν την οικονομική άνεση να προμηθεύονται τα φάρμακα που χρειάζονται και αυτούς που αναγκαστικά αρκούνται σε ό,τι φάρμακα αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ».
(Πηγή: Virus.com.gr)

Θύμα διαδικτυακής επίθεσης τo 12% των επιχειρήσεων

Αυξάνονται οι στοχευμένες διαδικτυακές επιθέσεις προς δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς διεθνώς. Σύμφωνα με μελέτη της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν 4.000 στελέχη του κλάδου της Πληροφορικής από 27 χώρες, από το 2013 στο 2014 αυξήθηκαν από το 7% στο 12% οι επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι έχουν δεχτεί στοχευμένη επίθεση. Πέρα από τα υπουργεία και τους φορείς του δημοσίου, την «τιμητική» τους για τους hacker έχουν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι τηλεπικοινωνίες και οι μεταφορές & logistics.

Το συνολικό ποσοστό των επιχειρήσεων που ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν μία στοχευμένη επίθεση φτάνει το 12%, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με τις έρευνες που υλοποιήθηκαν το 2013 και το 2012, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ανερχόταν σε 9%.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 18% των Κυβερνητικών φορέων και των οργανισμών στον τομέα της Άμυνας ανέφερε τουλάχιστον μία στοχευμένη επίθεση κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Το ποσοστό των στοχευμένων επιθέσεων που σημειώθηκαν στους συγκεκριμένους τομείς ήταν το υψηλότερο που κατέγραψε η φετινή έρευνα, τη στιγμή που ο μέσος όρος για το σύνολο των επιχειρηματικών τομέων παγκοσμίως ανήλθε στο 12%.

Ποσοστά υψηλότερα από το μέσο όρο καταγράφηκαν στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, όπου το 17% των επιχειρήσεων ανέφερε στοχευμένες επιθέσεις, καθώς και στους τομείς των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών και των Μεταφορών & Logistics, όπου οι στοχευμένες επιθέσεις που καταγράφηκαν κατά τους τελευταίους 12 μήνες άγγιξαν το 16%.


Περισσότερες οι γενικευμένες επιθέσεις αλλά μεγαλύτερο το κόστος από τις στοχευμένες επιθέσεις
Αν και σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας ο συνολικός όγκος των δεδομένων που υποκλάπηκαν μέσω στοχευμένων επιθέσεων είναι χαμηλότερος σε σχέση με τις απώλειες που προκύπτουν από τις γενικές επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού, πρέπει να σημειωθεί ότι οι γενικές επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού είναι πολύ πιο συχνές, δεδομένου ότι το 56% των επιχειρήσεων στην Ευρώπη ανέφερε επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού, ενώ το 12% ανέφερε στοχευμένες επιθέσεις. ΄
Ωστόσο, η αξία των δεδομένων που υποκλέπτονται μέσω μιας στοχευμένης επίθεσης είναι πολύ πιο πιθανό να είναι ιδιαίτερα υψηλή για τους επιτιθέμενους. Ταυτόχρονα, η απώλεια αυτών των εξαιρετικά ευαίσθητων δεδομένων (π.χ. σχέδια μελλοντικών προϊόντων, στοιχεία για την οικονομική κατάσταση μιας εταιρείας κλπ.) μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμη ζημιά στα μελλοντικά πλάνα μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.
Τυπικά, μια «στοχευμένη επίθεση» αποτελείται από αρκετά κακόβουλα μέρη που λειτουργούν συνδυαστικά, για να διαπεράσουν τα μέτρα ασφαλείας ενός οργανισμού, να «μολύνουν» συστήματα και να κλέψουν ευαίσθητα δεδομένα. Αυτές οι επιθέσεις μπορούν να εφαρμόσουν μοναδικές τροποποιήσεις σε κοινά κακόβουλα λογισμικά ή να εκμεταλλευτούν συγκεκριμένες αδυναμίες των οργανισμών που έχουν βάλει στο στόχαστρο. Όπως αναφέρει στην έρευνα η εταιρεία έχει αναπτύξει ειδικές τεχνολογίες που εμποδίζουν αυτές τις τακτικές.

(Πηγή:
Insuranceworld.gr)
You.gr

Μέχρι και 25% έχουν μειωθεί τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

Μειώσεις που μεσοσταθμικά φθάνουν και το 25% έχουν γίνει την τελευταία διετία στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου εκτιμούν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς .
Οι μειώσεις αυτές είναι αποτέλεσμα εκτός του μεγάλου ανταγωνισμού μεταξύ των εταιριών και της μείωσης της συχνότητας των τροχαίων ατυχημάτων που έπεσε από το 10% στο 8% . Πάντως εκτίμηση των ανθρώπων της αγοράς είναι ότι δεν υπάρχουν με την κλασική έννοια του παρελθόντος πτωχευτικά ασφάλιστρα και πως οι καταναλωτές έχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις για να μην μένουν ανασφάλιστοι.

Πάντως από την ασφαλιστική αγορά δίνεται το μήνυμα ότι με τις νέες ρυθμίσεις για την προπληρωμή των ασφαλίστρων, που ισχύουν εδώ και δύο μήνες ,δημιουργούνται νέα δεδομένα και για τις ασφαλιστικές εταιρίες και για τους καταναλωτές και περιορίζουν δραστικά το φαινόμενο των ανασφάλιστων αυτοκινήτων, αλλά όσων εκμεταλλευόμενοι το προηγούμενο καθεστώς άφηναν «φέσια» στις ασφαλιστικές και τους ασφαλιστές.

Ως προς το φαινόμενο των ανασφάλιστων αυτοκινήτων από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών σε σημερινή συνέντευξη επισημάνθηκε το υψηλό κόστος των προστίμων και των κυρώσεων που αντιμετωπίζουν όσοι μένουν ή κυκλοφορούν με ανασφάλιστα αυτοκίνητα.

Επίσης τονίστηκε η συστηματοποίηση και αυστηροποίηση των ελέγχων της τροχαίας και των διασταυρώσεων που γίνονται μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών υπουργείου Μεταφορών, ΚΕΠΥΟ και της τροχαίας κάνει πιο εύκολο και πιο άμεσο των εντοπισμό τους.

Έτσι επισήμαναν ότι πρέπει όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα κάτι που δείχνει και η αύξηση των ασφαλισμένων αυτοκινήτων που σήμερα φθάνουν τα 5.800.000 οχήματα από 5.500.000 το 2013 και 5.200.000 το 2012.

Ως προς τα ασφάλιστρα και του νέου τρόπου πληρωμής τους υπάρχει καθολικότητα για όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες με οποιαδήποτε μορφή και αν δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)