>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

11 Αυγ 2014

Αλλάζουν πολιτική οι ασφαλιστικές στις ασφαλίσεις αεροσκαφών και πτήσεων

Συναγερμός έχει σημάνει στις ασφαλιστικές εταιρίες που καλύπτουν αεροπορικούς κινδύνους από τις απανωτές αεροπορικές τραγωδίες της χρονιάς και δεν αποκλείεται ακόμα και η αύξηση των ασφαλίστρων.

Όπως αναφέρουν οι “Financial Times” αρχικά οι ασφαλιστικές εταιρίες ζητούν πληροφορίες για τις εναέριες διαδρομές ενώ ανοικτή είναι η πιθανότητα να επανεξετάσουν τις καλύψεις τους σε περιοχές όπου εξελίσσονται εμπόλεμες συρράξεις και εμφύλιες διαμάχες. Συνολικά μέσα στο 2014 τα ανθρώπινα θύμα από τις αεροπορικές τραγωδίες έχουν φθάσει ήδη τα 680.

Σύμφωνα με το traveldailynews.gr οι αεροπορικές εταιρείες είναι ευάλωτες σε απότομες αλλαγές όσον αφορά στην πολιτική των ασφαλειών πολέμου, η οποία καλύπτει σωματικές βλάβες σε αεροσκάφη από κακόβουλες πράξεις. Οι πολιτικές αυτές μπορούν να ακυρωθούν με μόλις επτά ημερών.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

8 Αυγ 2014

Συνεργασία στρατηγικής σημασίας Prime Insurance-ΙΑΣΩ General

Μια ακόμα σημαντική συνεργασία της ασφαλιστικής εταιρίας Prime Insurance ξεκινά. Αυτή τη φορά με τον Όμιλο ΙΑΣΩ, η οποία αφορά τη Γενική Κλινική ΙΑΣΩ GENERAL.

Μέσω αυτής της συνεργασίας οι ασφαλισμένοι της Prime Insurance, τόσο με ατομικά όσο και με ομαδικά συμβόλαια, απολαμβάνουν πλήρη νοσοκομειακή κάλυψη στην παραπάνω κλινική του Ομίλου.
Ο κ. Βασίλης Νιάρχος Υπεύθυνος Υγείας της Prime Insurance επεσήμανε: «στόχος μας είναι να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες επιλογές στους πελάτες μας και ειδικά με έναν από τους πλέον κορυφαίους Ομίλους που παρέχει ολοκληρωμένες ιατρικές υπηρεσίες όπως το ΙΑΣΩ».

Τη νέα αυτή συνεργασία, χαιρέτισε ο Σύμβουλος Διοίκησης της Γενικής Κλινικής ΙΑΣΩ GENERAL κ. Αντώνης Χονδρονίκος, ο οποίος χαρακτηριστικά ανέφερε: «Η συνεργασία μας με την ασφαλιστική εταιρεία Prime Insurance, η οποία είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, θα διευρύνει τον αριθμό των ανθρώπων που καλύπτονται ασφαλιστικά για τις υπηρεσίες του ΙΑΣΩ. Προσδοκούμε, μέσω της συνεργασίας αυτής να καλύψουμε σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό τις ανάγκες των ασθενών μας».

Η Prime Insurance προσβλέπει πάντα σε ισχυρές συνεργασίες και στοχεύει στη διασφάλιση των καλύτερων και ποιοτικότερων παροχών για τους πελάτες της.
you

Γραμμή επειγόντων οδοντιατρικών περιστατικών για τον Αύγουστο

Επειδή ο πονόδοντος δεν…. πάει διακοπές ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Αττικής έρχεται να δώσει την λύση για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών , με την λειτουργία της γραμμής αντιμετώπισης επειγόντων οδοντιατρικών περιστατικών.
Η γραμμή λειτουργεί για 21η συνεχόμενη χρονιά για τον μήνα Αύγουστο και έχουν εξυπηρετηθεί μέχρι σήμερα περισσότεροι από 20.000 πολίτες.
Οι ασθενείς προκειμένου να πληροφορηθούν ποιος οδοντίατρος εργάζεται στην περιοχή τους, μπορούν να επικοινωνούν τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο τηλέφωνο του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αττικής 210.3821109 ή μέσω του διαδικτυακού τόπου του ΟΣΑ.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Αθανάσιος Υφαντής επισημαίνει ότι «η λειτουργία της γραμμής εντάσσεται στην προσπάθεια για συνεχή παροχή οδοντιατρικής περίθαλψης και βασίζεται στη εθελοντική συνεργασία των οδοντιάτρων - μελών .
Η εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου, αποτελεί κυρίαρχο μέλημά μας. Είναι άρρηκτα δεμένο με το επάγγελμα μας και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε» , ανέφερε ο κ. Υφαντής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΣΑ οι περίπου 200 οδοντίατροι που θα εργασθούν τον μήνα Αύγουστο, καλύπτουν όλες τις περιοχές του λεκανοπεδίου.

Οδηγίες

Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Αττικής εξέδωσε μερικές χρήσιμες οδηγίες σε περίπτωση που έχουμε ξαφνικό πονόδοντο ή συμβεί κάποιο ατύχημα και πάθουμε ζημιά στα δόντια μας και δεν έχουμε άμεση πρόσβαση σε οδοντίατρο:
Πριν ξεκινήσετε για τις διακοπές σας επισκεφθείτε τον οδοντίατρο σας ώστε να περιορίσετε την πιθανότητα εκτάκτων περιστατικών.
Μην ξεχάσετε να βάλετε στις αποσκευές σας την οδοντόβουρτσά σας.
Προσοχή στα ατομικά και ομαδικά παιχνίδια, τις εξερευνήσεις, τις αναρριχήσεις σε δένδρα και βράχους. Συχνά καταλήγουν σε σπασίματα και απώλεια των μπροστινών δοντιών.
Προσοχή και στις καταδύσεις από βράχους, προκυμαίες και σκάφη.
Εάν εξαιτίας κάποιου ατυχήματος, τα δόντια φύγουν από την θέση τους, διατηρείστε την ψυχραιμία σας. Αν απλά έχουν αλλάξει θέση πιέστε τα να έλθουν στην αρχική τους θέση και επισκεφθείτε τον πλησιέστερο οδοντίατρο.
Αν έχουν φύγει από το στόμα, φυλάξτε τα σε φυσιολογικό ορό, γάλα ή σάλιο και επειγόντως πηγαίνετε σε οδοντίατρο.
Μετά τις διακοπές επισκεφθείτε τον οδοντίατρο σας για την αποκατάσταση των διαφόρων προβλημάτων.
(Πηγή: iatronet.gr)
Psichogios

Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στο Επικουρικό Κεφάλαιο

Για τις αρχές Σεπτεμβρίου έχει μεταφερθεί η λήψη των κρίσιμων αποφάσεων του Επικουρικού Κεφαλαίου σχετικά με την πρώτη μεταβίβαση υποχρεώσεών του στη γερμανική εταιρεία διαχείρισης ζημιών Darag.
Οι αλλαγές που επήλθαν στη σύνθεση της διοίκησης του φορέα πριν τις αρχές καλοκαιριού, αλλά και η έλευση της θερινής περιόδου, καθυστέρησαν τις εξελίξεις για την εξυγίανση του Επικουρικού Κεφαλαίου.
Εξάλλου, τέλος Ιουλίου συνεδρίασαν για τελευταία φορά τα όργανα του φορέα, αλλά ελλείψει απαρτίας δεν ελήφθησαν αποφάσεις, ενώ θα πρέπει να τονιστεί ότι εκκρεμεί επίσης η ψήφιση από τη βουλή νομοθετικής διάταξης που θα προβλέπει ότι το Επικουρικό Κεφάλαιο θα μπορεί να μεταβιβάζει υποχρεώσεις του, προερχόμενες από ασφαλιστικές εταιρείες των οποίων οι άδειες ανακλήθηκαν, σε τρίτα νομικά πρόσωπα.
Πρόκειται για νομοθετική παρέμβαση η οποία έχει ήδη καθυστερήσει και θα έπρεπε να είχε προωθήσει στη βουλή το υπουργείο οικονομικών μετά από σχετική εισήγηση της Τραπέζης της Ελλάδος.
Σημειώνεται ότι, η διαδικασία μεταφοράς των υποχρεώσεων του Επικουρικού στη Darag για την άμεση διαχείρισή τους επείγει, δεδομένου ότι βάσει και του τελευταίου ισολογισμού του φορέα, το 2013 έκλεισε με το ταμείο του να παρουσιάζει εκκρεμείς ζημιές συνολικού ύψους 598 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10,25% έναντι του 2012, οπότε το αντίστοιχο μέγεθος ήταν 543 εκατ. ευρώ.
Κι όλα αυτά όταν από επίσημα στοιχεία του Επικουρικού προκύπτει ότι, οι καταβληθείσες αποζημιώσεις ανήλθαν στο α΄εξάμηνο του 2014 μόλις στο ποσό των 30,7 εκατ. ευρώ από 30,8 εκατ. ευρώ που ήταν ένα χρόνο πριν, ενώ αφορούσαν πολύ λιγότερες υποθέσεις σε σχέση με πέρυσι. Σημειώνεται ότι, φέτος στο α΄ εξάμηνο από το Επικουρικό Κεφάλαιο αποζημιώθηκαν σε σύνολο 3.542 δικαιούχοι έναντι 4.820 που ήταν το 2013.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

7 Αυγ 2014

«Κουτιά Αγάπης» από την ΑΧΑ για το «Χαμόγελο του Παιδιού» Δήμου Μοσχάτου

Η Εθελοντική Ομάδα της ΑΧΑ «ΑΧΑ Hearts in Action», στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας και λαμβάνοντας υπόψη το ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον στη χώρα μας, έχει εγκαταστήσει «Κουτιά Αγάπης / Love CANs» στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρείας.

Με τον τρόπο αυτό προσκαλεί τους ανθρώπους της ΑΧΑ να προσφέρουν ρούχα, παιχνίδια, είδη προσωπικής υγιεινής, βιβλία, σχολικά είδη και άλλα μη ευπαθή προϊόντα για συμπολίτες μας που τα χρειάζονται. Τα Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας της ΑΧΑ, υπάλληλοι και αποκλειστικοί συνεργάτες, επέλεξαν να προσφέρουν 15 κούτες που συγκέντρωσαν, στο Χαμόγελο του Παιδιού του Δήμου Μοσχάτου. Η παράδοση του υλικού έγινε στις 31/07/2014 σε συνεργασία με την AXA Assistance, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου ΑΧΑ.


Το νέο σπίτι που έχει δημιουργήσει το «Χαμόγελο του Παιδιού» στο Μοσχάτο, φιλοξενεί 27 παιδιά ηλικίας 3,5 έως και 18 ετών και χρειάζεται καθημερινή στήριξη σε τρόφιμα, ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης.
Σε ένα ευρύ πλαίσιο δράσης για την Εταιρική Υπευθυνότητα, η ΑΧΑ επιθυμεί να διαδραματίζει σημαντικό και θετικό ρόλο στην κοινωνία. Για το σκοπό αυτό, μεταξύ άλλων, στηρίζει μέσα από συντονισμένες ενέργειες, κοινωνικές ομάδες στην ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου, Μοσχάτου, Περάματος και Δραπετσώνας.

«Εθνική Σύνταξη» – «Εθνική & Παιδί», δύο νέα ευέλικτα προγράμματα από την Εθνική Ασφαλιστική

Με δύο νέα προγράμματα η Εθνική Ασφαλιστική έρχεται να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, επιτυγχάνοντας γι’ αυτούς τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ασφαλιστικών καλύψεων και κόστους.

«Εθνική Σύνταξη» και «Εθνική & Παιδί»

Η Εθνική Ασφαλιστική με το πρόγραμμα «Εθνική Σύνταξη», διαμορφώνει ένα ισχυρό πλαίσιο διασφαλίσεων, συμπληρωματικό των κοινωνικών παροχών, απαντώντας σε μία πολύ ουσιαστική αγωνία των εργαζομένων για το μέλλον τους.


Η «Εθνική Σύνταξη», αποτελεί εργαλείο σχεδιασμού προσαρμοσμένο στις τρέχουσες οικονομικές δυνατότητες και στις μελλοντικές ανάγκες των ασφαλισμένων.


Το νέο πρόγραμμα «Εθνική & Παιδί», προσφέρει στους γονείς τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν από σήμερα για τα παιδιά τους ένα εφ’ άπαξ ποσό ή το μηνιαίο εισόδημα που θα τους είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση μελλοντικών σχεδιασμών (σπουδές, επαγγελματική αποκατάσταση κ.λπ.). Ακόμη και με μικρά ποσά ασφαλίστρων, μπορεί να δημιουργηθεί ένα εγγυημένο μηνιαίο εισόδημα ή ένα εγγυημένο εφ’ άπαξ ποσό .


Σε μια περίοδο που οι προτεραιότητες μεταβάλλονται, η Εθνική Ασφαλιστική χτίζει σχέση εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της με προσιτό κόστος ασφάλισης και παροχές που διασφαλίζονται από την αξιοπιστία της μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρίας της χώρας.



Τι θα περιλαμβάνει η απόφαση για το πλαφόν στις Διαγνωστικές Εξετάσεις

Στη νέα υπουργική απόφαση για το πλαφόν στις Διαγνωστικές Εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ θα περιλαμβάνονται οι θέσεις του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου, όπως αυτές έχουν συζητηθεί από καιρό στο υπουργείο Υγείας.

Αυτό αναφέρει ανακοίνωση του ΠΙΣ μετά από συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας, κ. Μάκη Βορίδη που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Αυγούστου, με την συμμετοχή του Προέδρου του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου, κ. Μιχάλη Βλασταράκου, συνοδευομένου από τους Προέδρους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας Υγείας (ΠΟΣΙΠΥ), κ. Θ. Χατζηπαναγιώτου, και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Κλινικοεργαστηριακών Ειδικοτήτων (ΠΟΣΚΕ), κ. Φ. Πατσουράκο.


Αντικείμενο της συνάντησης ήταν το σχέδιο της υπουργικής απόφασης του Υπουργού Υγείας για το πλαφόν στις διαγνωστικές εξετάσεις ανά πάροχο και γεωγραφική ενότητα, σύμφωνα με τα πάγια αιτήματα του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου και τις θέσεις της Πανελλήνιας Επιτροπής Διαπραγμάτευσης του Συλλόγου.
Στην νέα υπουργική απόφαση θα περιλαμβάνονται οι θέσεις του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου, όπως αυτές έχουν συζητηθεί από καιρό στο υπουργείο Υγείας.

Η υπουργική απόφαση θα προβλέπει συγκεκριμένες διατάξεις για:
- Κατανομή ορίου δαπάνης ανά περιφερειακή ενότητα και ανά πάροχο ατομικά, για το έτος 2014,
με δυνατότητα επανεξέτασης του μέτρου για το β’ εξάμηνο ανάλογα με την πρόοδο του ελέγχου
της δαπάνης.
- Θεσμοθέτηση σειράς συνταγογραφικών μέτρων και οδηγιών.
- Δυνατότητα δυνητικού clawback στους παρόχους για την τελευταία εβδομάδα κάθε μήνα.
H σχετική ανακοίνωση του ΠΙΣ αναφέρει μεταξύ άλλων :
Ο συμψηφισμός του clawback με τις οφειλόμενες αμοιβές στους παρόχους, θα διενεργηθεί στο τέλος του 2ου εξαμήνου του 2014. Η εξόφληση των μηνών που οφείλονται (Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου), θα συνεχιστούν κανονικά.Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος θεωρεί ότι οι νέες διατάξεις θα οδηγήσουν σε εξορθολογισμό του μηχανισμού παραγωγής, εκτέλεσης και αποπληρωμής των διαγνωστικών εξετάσεων και θα συμβάλουν τα μέγιστα στην βιωσιμότητα των μικρομεσαίων εργαστηρίων, ενώ ετέθη επίσης το θέμα του διαχωρισμού του ΚΑΕ, των εξετάσεων οι οποίες διενεργούνται στα εξωτερικά τακτικά ιατρεία των ιδιωτικών κλινικών, από εκείνες οι οποίες διενεργούνται στα υπόλοιπα διαγνωστικά εργαστήρια.
Με τις διατάξεις αυτές ο κάθε πάροχος θα έχει τη δυνατότητα επίσης, αφού έχει συμπληρώσει την τρίτη εβδομάδα του μήνα το ατομικό πλαφόν, να παραπέμπει τους ασθενείς το υπόλοιπο διάστημα του μήνα, είτε σε άλλο πάροχο ή σε δημόσια δομή, είτε σε εκτέλεση από τον ίδιο στις αρχές του επομένου μήνα.
Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος επιμένει να ζητεί την αύξηση του περιορισμένου προϋπολογισμού του ΕΟΠΥΥ ύψους 328 εκατ. ευρώ για τις διαγνωστικές εξετάσεις κατά το 2014, ώστε και η κάλυψη των ασθενών να είναι ολοκληρωμένη και να καταργηθούν τα καταστροφικά rebate – clawback για τους παρόχους.
Όσον αφορά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές των τελευταίων μηνών του 2011, ανακοινώθηκε από τον υπουργό Υγείας η ύπαρξη διαθέσιμων κονδυλίων και εδόθη υπόσχεση προώθησης της εξόφλησης τους. Επιτροπή από τον Π.Ι.Σ. θα παρακολουθεί την εξέλιξη των εν λόγω πληρωμών.
Η συνεργασία του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου με το Υπουργείο Υγείας θα είναι συνεχής, με σκοπό να αρθούν οι οποιεσδήποτε δυσλειτουργίες και σφάλματα από την εφαρμογή της ανωτέρω υπουργικής απόφασης.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Αβέβαιες οι αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές από τα «κανόνια» των ρωσικών τουριστικών γραφείων

Ρώσοι τουρίστες που βρίσκονται στην Ελλάδα, μετά τις απανωτές πτωχεύσεις τουριστικών πρακτορείων στην χώρα τους που τους έφεραν στην Ελλάδα, αναρωτιούνται εάν θα αποζημιωθούν σε οικονομικό επίπεδο από τις ρωσικές ασφαλιστικές εταιρίες.
Αυτό αναφέρει δημοσίευμα της «Wall Street Journal» σημειώνοντας ότι μετά τη χρεοκοπία μεγάλων τουριστικών πρακτορείων, όπως η Labirint, πολλοί λογαριασμοί ξενοδοχείων και αεροπορικών εισιτηρίων έχουν μείνει απλήρωτοι, κυρίως στην Ελλάδα, την Τουρκία και την Τυνησία.

Επίσης, Ρώσοι τουρίστες δήλωσαν στην εφημερίδα ότι κατά την παραμονή του σε πολυσύχναστα ελληνικά νησιά, όπως η Κέρκυρα και η Κως, υπέστησαν υπέρμετρη ταλαιπωρία και αναρωτιούνται εάν θα αποζημιωθούν σε οικονομικό επίπεδο από τις ρωσικές ασφαλιστικές εταιρείες.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Travelplanet24

6 Αυγ 2014

Πάνω από το 10% των ασφαλιστικών αποζημιώσεων προέρχεται από ασφαλιστική απάτη

Η ασφαλιστική απάτη είναι φαινόμενο με ανησυχητικές διαστάσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και σύμφωνα με την τελευταία έρευνα (2013) της Insurance Europe ξεπερνά το 10%.

Όπως κατέδειξε η έρευνα το ποσοστό αυτό αφορά τόσο τις περιπτώσεις εξακριβωμένων και μη εξακριβωμένων απατηλών απαιτήσεων αποζημίωσης και αγγίζουν όλους τους κλάδους της ασφαλιστικής δραστηριότητας.

Η πρόληψη και η αποτελεσματική αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απατής αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα για τους ασφαλιστές σε όλη την Ευρώπη, καθώς η διάπραξη της απάτης, σύμφωνα με τους ασφαλιστές υπονομεύει τη βασική αρχή στην οποία στηρίζεται η ασφάλιση που είναι το αμοιβαίο όφελος των ασφαλιζομένων προσώπων.

Η ασφάλιση έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει από σημαντικές, αλλά αβέβαιες και γνήσιες, απώλειες. Η ασφαλιστική απάτη έχει δυσμενή αντίκτυπο όχι μόνο στην ασφαλιστική επιχείρηση αλλά και στους ασφαλισμένους.

Οι απατηλές αξιώσεις αποζημίωσης μειώνουν τα κεφάλαια που καταβάλλει η πλειοψηφία των καλόπιστων ασφαλισμένων για την κάλυψη των γνήσιων μελλοντικών ζημιών τους. Κάθε απατηλή ή υπερβάλλουσα απαίτηση αποζημίωσης επιβαρύνει το σύνολο της κοινωνίας των ασφαλισμένων, με αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία των έντιμων ασφαλισμένων να πληρώνουν για την ανεντιμότητα των ολίγων μέσω της καταβολής αναγκαστικά αυξημένων ασφαλίστρων.
Στην Ελλάδα σύμφωνα με την Ένωση των Ασφαλιστικών Εταιριών οι εταιρίες μέλη της θεωρούν πλέον επιτακτική ανάγκη και υποχρέωσή τους να λάβουν όλα τα μέτρα που μπορούν να ληφθούν για τον περιορισμό της απάτης και την προστασία του αγαθού της ασφάλισης.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

5 Αυγ 2014

Οι ασφαλιστικές κόβουν επιλογές για να αντιμετωπίσουν το κόστος του Obamacare

Οι ασφαλιστικές εταιρείες μειώνουν τον αριθμό των γιατρών και των νοσοκομείων που βρίσκονται στη διάθεση των πελατών τους, σε μια προσπάθεια να περιορίσουν το κόστος του νόμου για την οικονομικά προσιτή ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (Affordable Care Act – ACA), γνωστού και ως Obamacare, σύμφωνα με τους «New York Times». 
Επικαλούμενη μια νέα μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας McKinsey & Co., η εφημερίδα υποστηρίζει ότι το ποσοστό των ασφαλιστικών προγραμμάτων στενού δικτύου (narrow network) έχει αυξηθεί σημαντικά. Ειδικά όσον αφορά τα φτηνότερα προγράμματα που διατίθενται στο πλαίσιο του ACA, το 70% αυτών είναι πλέον στενού δικτύου.
Η McKinsey προσδιορίζει ως προγράμματα στενού δικτύου εκείνα που περιλαμβάνουν λιγότερο από το 70% των ιατρών και των νοσοκομείων μιας αγοράς. Η ίδια μελέτη διαπιστώνει τα εξής:
  • Τα ασφάλιστρα για προγράμματα ευρέος δικτύου (broad network) είναι 13-17% υψηλότερα από τα ασφάλιστρα των προγραμμάτων στενού δικτύου.
  • Όταν καλούνται να επιλέξουν μεταξύ λιγότερων επιλογών και υψηλότερων ασφαλίστρων, οι περισσότεροι καταναλωτές συνειδητά επιλέγουν τα φτηνότερα προγράμματα, ακόμη κι όταν διατίθενται ακριβότερα προγράμματα με περισσότερες επιλογές.
  • Περίπου το 10% των καταναλωτών δεν έχουν επιλογή. Τα προγράμματα στενού δικτύου είναι γι’ αυτούς μονόδρομος.
  • Περίπου το ¼ όσων αγόρασαν προγράμματα στενού δικτύου μέσω του ACA δεν κατάλαβαν ότι θα έχουν λιγότερες επιλογές σε γιατρούς και νοσοκομεία.
Μια άλλη έρευνα, την οποία διενήργησε το Ταμείο της Κοινοπολιτείας, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι από τους νέους ασφαλισμένους ήταν ευχαριστημένοι με τις επιλογές τους όσον αφορά το ιατρικό-νοσοκομειακό δίκτυο. Είναι ωστόσο αξιοσημείωτο ότι το 40% αυτών των ασφαλισμένων δεν ήξεραν ποιοι γιατροί ή κλινικές καλύπτονταν από το πρόγραμμά τους.
Το σίγουρο είναι ότι τα προγράμματα στενού δικτύου ήρθαν για να μείνουν και ότι οι ασφαλιστές έχουν κάθε λόγο να τα κρατούν στην αγορά.
(Πηγή: Nextdeal.gr)