>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

25 Σεπ 2014

ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική: Stress Test, που εμπνέει σιγουριά, για το παρόν και το μέλλον

Η ΟΡΙΖΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ συμμετείχε στην Ευρωπαική άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων της Ευρωπαικής Αρχής Ασφαλίσεων και Συντάξεων (E.I.O.P.A. 2014 Stress Test) που διεξήχθη κατά το διάστημα από 25 Απριλίου 2014 έως 19 Σεπτεμβρίου 2014.
Η άσκηση βασίστηκε στις απαιτήσεις του νέου κανονιστικού πλαισίου "Φερεγγυότητα ΙΙ" όπως έχουν διαμορφωθεί έως τις 30 Απριλίου 2014 και περιελάμβανε τα Εποπτικά μέτρα (Long Term Guarantees measures) που συμφωνήθηκαν από την Ευρωπαική Επιτροπή, το Συμβούλιο της Ευρωπαικής Ένωσης και το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο στις 19 Νοεμβρίου 2013.
Πιο συγκεκριμένα η Εταιρεία μας συμμετείχε στην άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων – Core Stress Test καθώς και στην άσκηση χαμηλών επιτοκίων - Lowyield Interest Rate της E.I.O.P.A. (EUROPEAN INSURANCE AND OCCUPATIONAL PENSIONS AUTHORITY).
Η άσκηση, όσον αφορά την Εταιρεία μας, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με ανεξάρτητο πιστοποιημένο εξωτερικό σύμβουλο (KPMG) ο οποίος επικύρωσε τη χρήση των παραδοχών/υποδειγμάτων και επιβεβαίωσε τη ορθή εφαρμογή των μεθόδων της.
Αναλυτικά, τα αποτελέσματα σε όλα τα σενάρια της άσκησης είναι εξαιρετικά για την Εταιρεία μας, αφού στο Βασικό Σενάριο:
  • Ο δείκτης κάλυψης του απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) είναι 250%.
  • Ο δείκτης κάλυψης του ελάχιστου απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (MCR coverage ratio) είναι 244%.
Αντίστοιχα στα σενάρια προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων επίσης τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά για την Εταιρεία μας, και πιο συγκεκριμένα:
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο πρώτο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 1 – Adverse 1) είναι 217%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο δεύτερο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 2 – Adverse2) είναι 238%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR overage ratio) στο πρώτο σενάριο χαμηλών επιτοκίων (Lowyield Scenario 1) είναι 250%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο δεύτερο σενάριο χαμηλών επιτοκίων (Lowyield Scenario 2) είναι 248%.
Η εταιρεία, παρά το σφοδρό ανταγωνισμό και ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου, είναι αισιόδοξη ότι θα επιτύχει τους οικονομικούς της στόχους για το τρέχον έτος.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο site της εταιρίας www.orizonins.gr στην ενότητα οικονομικά στοιχεία.

24 Σεπ 2014

To Facebook αποκαλύπτει ασφαλιστική απάτη

26.500 δολάρια προσπάθησε να αποσπάσει από ασφαλιστική εταιρία μια γυναίκα από το Phoenix των ΗΠΑ δηλώνοντας πως έχασε τα δαχτυλίδια του γάμου της. Το ψέμα της όμως αποκαλύφθηκε με τη βοήθεια του Facebook καθώς η ίδια είχε αναρτήσει φωτογραφία στην οποία φαινόταν να φοράει τα εν λόγω δαχτυλίδια.
Το Ιούνιο του 2013, η Maria Apodaca Simmons δήλωσε πως έχασε τα δαχτυλίδια της του γάμου της ενώ κολυμπούσε στον Ειρηνικό Ωκεανό λίγες μερές μετά το γάμο της. Αργότερα, τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς ζήτησε 14.000 δολάρια αποζημίωση για το δαχτυλίδι του συζύγου της ισχυριζόμενη πως χάθηκε ενώ αυτός κολυμπούσε κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Όμως η Simmons δεν έπεισε τον υπάλληλο της εταιρίας που της πήρε συνέντευξη για το συμβάν. Έτσι, κλήθηκε το τμήμα ερευνών ασφαλιστικών υποθέσεων της Αριζόνα για περαιτέρω έρευνα, το οποίο ανακάλυψε φωτογραφία στο Facebook με τη Simmons να φοράει τα ίδια δαχτυλίδια που ισχυριζόταν ότι έχασε. Τότε εκδόθηκε ένταλμα για έρευνα στην οικία του ζευγαριού, όπου βρέθηκαν τα δαχτυλίδια.
Η Simmons ισχυρίστηκε πως τα δαχτυλίδια ήταν αντίγραφα, ο κοσμηματοπώλης όμως αποκάλυψε στους ερευνητές ότι είχε φτιάξει μόνο ένα σετ.
Εν τέλει, η Simmons ομολόγησε την ενοχή της και στις δυο κατηγορίες για ασφαλιστική απάτη, και κλήθηκε να πληρώσει $26,953.60 στην ασφαλιστική εταιρία και $1,005.11 στο τμήμα ερευνών ασφαλιστικών υποθέσεων για τις δαπάνες της έρευνας.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ: Μοναδικά πακέτα check up για τα παιδιά

H Παιδιατρική Κλινική ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ εκφράζοντας την αγάπη και τη φροντίδα της για τα παιδιά συνεχίζει και αυτή τη χρονιά τα ειδικά πακέτα σχολικών και αθλητικών check up σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές θέλοντας να συμβάλλει στην πρόληψη και την καλή υγεία των μαθητών. Συγκεκριμένα:
  • Βασικό πακέτο: 30€, περιλαμβάνει οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση
  • Πλήρες πακέτο: 50€, περιλαμβάνει οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, ακοομετρικό διάγραμμα παίδων
  • Έλεγχος άθλησης: 50€, περιλαμβάνει οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, δερματολογικό έλεγχο
Το μόνο που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι το βιβλιάριο υγείας του παιδιού.
Oι εξετάσεις θα διενεργούνται καθημερινά κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 210 638 3070 - 2 μέχρι και 4/10/2014 ημέρα λήξης του προγράμματος.
Η Παιδιατρική Κλινική ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ στεγάζεται σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο ακριβώς δίπλα στη Μαιευτική Κλινική ΙΑΣΩ και είναι στελεχωμένη από καταξιωμένους ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, με πολυετή εμπειρία και από άρτια εκπαιδευμένο νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό. Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και παρέχει τόσο πρωτοβάθμια όσο και δευτεροβάθμια φροντίδα στους μικρούς της ασθενείς, ενώ είναι εξοπλισμένη με υπερσύγχρονα ιατρικά μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και διαθέτει πολυδύναμη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Το ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ εξελίσσεται συνεχώς εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες της προς τα παιδιά, ενώ δημιούργησε πρόσφατα δύο νέα ιατρικά τμήματα: το Τμήμα Παιδοκαρδιολογίας και το Τμήμα Παιδοκαρδιοχειρουργικής, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες με έμφαση στις συγγενείς καρδιοπάθειες. Επίσης, πρόσφατα εγκαινιάστηκε το τελευταίας τεχνολογίας Αιμοδυναμικό Εργαστήριο, που επιτρέπει τη διενέργεια υβριδικών παιδοκαρδιοχειρουργικών/ παιδοκαρδιολογικών επεμβάσεων και παρακολουθεί όλη την αγγειακή εξέλιξη με τρισδιάστατη απεικόνιση (3D).
Τέλος η Παιδιατρική Κλινική ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ συνεργάζεται με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για το σύνολο των υπηρεσιών της, ενώ έχει συνάψει και συνεχώς επεκτείνει τις συμβάσεις συνεργασίας της με τις μεγαλύτερες ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας βρίσκουν αποκούμπι οι Έλληνες

Και οι έρευνες πιστοποιούν αυτό που κάθε ημέρα βλέπουν οι ασφαλιστές. Τη στροφή των καταναλωτών προς την ιδιωτική ασφάλιση υγείας.
Περίπου δύο στους πέντε Έλληνες έχουν ολοκληρωμένα συμβόλαια ασφάλισης υγείας με κάποια ασφαλιστική εταιρεία, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την «Κάπα Research» σε δείγμα 1.258 ανθρώπων και επεξεργάστηκε επιστημονικά ομάδα ερευνητών (Δημήτρης Ζάβρας, Ελευθερία Καραμπλή, Βασιλική Τσιάντου), υπό τον καθηγητή Οικονομικών της Υγείας Γιάννη Κυριόπουλο. Τα ευρήματά της παρουσίασε χθες ο κ. Κυριόπουλος στο ετήσιο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου «Health World», το οποίο πραγματοποιείται στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τον καθηγητή, το συνολικό ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα οι οποίοι δήλωσαν ότι καλύπτονται από ασφαλιστική εταιρεία ως προς τη νοσοκομειακή και φαρμακευτική περίθαλψη ανέρχεται στο 38,7%. Από αυτούς, το 21,8% έχουν μερική κάλυψη με κάποιες παροχές και το 16,9% έχει πλήρη κάλυψη.
Το 2012 το συνολικό ποσοστό όσων είχαν ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα Υγείας ήταν αισθητά πιο χαμηλό (23,8%), με το 8,9% να δηλώνουν τότε ότι είχαν ορισμένες παροχές και «τσεκ απ» και το 14,9% το πλήρες πακέτο. Η διαφορά, δηλαδή, μέσα στην τελευταία διετία αφορά κυρίως τη μερική κάλυψη, η οποία έχει αυξηθεί περίπου κατά 150%.
Η τάση αυτή εξηγείται από τις απαντήσεις που δίνουν οι συμμετέχοντες σε ερωτήματα σχετικά με την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που παρέχουν το σύστημα Υγείας και ο ΕΟΠΥΥ.
Δείτε εδώ την Πανελλαδική έρευνα για την υγεία.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Κατάσχει και τις αποζημιώσεις από ασφαλιστικές η εφορία σε όσους έχουν οφειλές

Αποζημιώσεις για ατυχήματα, για ασφάλειες ζωής, για ζημιές και προς αγρότες συμψηφίζονται για ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Κατασχέσεις ακόμη και σε ποσά αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων ή άλλων ζημιών επιστρατεύουν οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών για να διασφαλίσουν την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, πολλές Εφορίες, θεωρούν ως «απαιτήσεις εις χείρας τρίτων» τα ποσά των αποζημιώσεων που δικαιούνται να εισπράξουν οφειλέτες του Δημοσίου από ασφαλιστικές εταιρείες και προχωρούν σε κατασχέσεις των ποσών αυτών για να εισπράξουν άμεσα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο.
Οι κατασχέσεις διενεργούνται ακόμη και σε περιπτώσεις που οι δικαιούχοι των αποζημιώσεων - οφειλέτες του Δημοσίου έχουν ενταχθεί σε ρυθμίσεις τμηματικής εξόφλησης οφειλών και πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους.
Στοιχεία από τις ασφαλιστικές
Οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται ανά διαστήματα απο την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών να υποβάλουν τα στοιχεία των πελατών τους και το ποσό των ασφαλίστρων που κατέβαλε καθένας. Αποκτούν έτσι και πληροφόρηση για τα ποσά που δίνονται για τυχόν αποζημιώσεις. Εφόσον οι πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών χρωστούν στο Δημόσιο, τα ποσά των αποζημιώσεων κατάσχονται. Ο εισπρακτικός μηχανισμός είναι αμείλικτος και δεσμεύει έναντι χρεών:
  • ποσά που προορίζονται για κάλυψη σωματική βλάβης και επίσης Ι.Χ σε περίπτωση ατυχήματος
  • αποζημιώσεις για ασφάλειες ζωής
  • χρήματα για την αποκατάσταση ακίνητων και επιχειρήσεων που επλήγησαν από πυρκαγιές σεισμούς κ.α.
  • Αποζημιώσεις που προορίζονται για αγρότες που είχαν ασφαλίσει την παράγωγη τους
Στο υπουργείο Οικονομικών υποστηρίζουν οτι οι εφορίες μπορούν να κατάσχουν (έναντι οφειλών προ το Δημόσιο) έως και το 100% των πάσης φύσεως αποζημιώσεων από ασφαλιστικές εταιρείες. Τονίζουν δε οτι οι κατασχέσεις των παραπάνω ποσών επιτρέπεται να γίνονται πριν την καταβολή τους στους δικαιούχους-οφειλέτες του Δημοσίου, δηλαδή ενώ τα ποσά αυτά βρίσκονται ακόμη στα χέρια εκείνων που πρόκειται να τα καταβάλουν.
Πολλές φορές όμως οι Εφορίες απλά «μπλοκάρουν» του τραπεζικούς λογαριασμούς των οφειλετών και κατάσχουν αυτομάτως ό,τι χρήματα κατατίθενται χωρίς καν να κοιτούν από που προέρχονται τα χρήματα αυτά και για ποιο λόγο κατατέθηκαν!
(Πηγή: money-money.gr)

23 Σεπ 2014

Το “top 50” των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ευρώπη

Τη λίστα με τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη δημοσίευσε ο οργανισμός SNL. Με βάση την παραγωγή ασφαλίστρων οι πρώτες 10 εταιρείες που βρίσκονται στη λίστα είναι η Axa (Γαλλία) με 85,5 εκατ. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, η Allianz (Γερμνανία) με 72 εκατ., η Assicurazioni Generali (Ιταλία) με 62,5 εκατ. , η Munich Re (Γερμανία) με 51 εκατ., η Zurich (Ελβετία) με 39,1 εκατ. , Prudential (Ηνωμένο Βασίλειο) 35,9 εκατ., Lloyd’s of London (Ηνωμένο Βασίλειο) με 30,7 εκατ. , CNP Assurances (Γαλλία) με 27,6 εκατ., HDI (Γερμανία) με 27 εκατ. και Aviva (Ηνωμένο Βασίλειο) με 25,9 εκατ.
Ακολουθεί ο πίνακας της SNL:
PINAKAS_1
Πηγή: http://go.snl.com/rs/snlfinanciallc/images/SNL%20Insurance%20Infographic_FINAL.pdf

PINAKAS_2
Πηγή: http://go.snl.com/rs/snlfinanciallc/images/SNL%20Insurance%20Infographic_FINAL.pdf
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Insurance Market: Εννέα στα δέκα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά

Το σύγχρονο ηλεκτρονικό ασφαλιστικό γραφείο, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του παραδοσιακού ασφαλιστή και των διαδικτυακών πωλήσεων και αναπτύσσεται, έχοντας ως βασικό γνώμονα την ποιότητα στην εξυπηρέτηση, πρεσβεύουν ο Μ. Μαρσέλος και ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, επικεφαλής του Insurance Market. Μαζί με τον τρίτο της παρέας, Φ. Ζάντζα, συνδύασαν πολύχρονη εμπειρία στο χρηματοοικονομικο-ασφαλιστικό χώρο και in house τεχνολογίες, όπως η πλατφόρμα Insurance Pro και δικό τους CRM που οι ίδιοι δημιούργησαν για να βελτιώσουν την επαφή τους με τον πελάτη πριν και μετά την πώληση. Όπως αναφέρουν στο iw:
-Στα τρία χρόνια λειτουργίας τους το insurance market έχει εξυπηρετήσει 120.000 πελάτες, ενώ καθημερινά στο κέντρο εξυπηρέτησης απαντώνται 4.500 κλήσεις
- Όλη η διαδικασία για την πώληση και την έκδοση του συμβολαίου απαιτεί τρία λεπτά
- Στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας εντάσσονται περισσότεροι από 60 πιστοποιημένοι σύμβουλοι, που παρέχουν εξυπηρέτηση 24 ώρες τη μέρα και 7 μέρες την εβδομάδα
- Στο 90% της παραγωγής τα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά
- Ένα από τα επόμενα project της εταιρείας είναι η αξιολόγηση της και των ασφαλιστικών εταιρειών, έτσι ώστε οι επόμενοι χρήστες να έχουν μια αντικειμενική αξιολόγηση για την επιλογή τους, πέραν της τιμής
iw? Πότε ξεκίνησε το Insurance Market και πώς προέκυψε η δημιουργία του;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Βλέποντας την άνοδο των aggregators στην Ευρώπη, το 2006 αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το moneymarket, το οποίο μέσα στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια έγινε ο μεγαλύτερος διαμεσολαβητής δανείων στην ελληνική αγορά.

Εν συνεχεία, έχοντας αποκτήσει την εμπειρία από το εγχείρημα αυτό, λανσάραμε τον Μάρτιο του 2010 το Live Insurance και στην πορεία, μαζί με τον τρίτο συνεργάτη μας, τον Φώτη Ζάντζα, τον επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης, εφαρμογών και τεχνολογίας, σχεδιάσαμε το Insurance Market, το οποίο βγήκε στον αέρα τον Αύγουστο του 2011.

Σήμερα αναπτυσσόμαστε με υψηλούς ρυθμούς, έχουμε εξυπηρετήσει συνολικά 120.000 πελάτες και αυτόν τον μήνα έχουμε 6.000 νέους πελάτες.
iw? Γιατί να έρθει ο καταναλωτής σε εσάς; Τι έχετε να του προσφέρετε, πού διαφοροποιείστε έναντι του ανταγωνισμού;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Ο καταναλωτής έρχεται σε εμάς γιατί μπορεί εύκολα, γρήγορα και απλά –μέσα σε ένα λεπτό– να συγκρίνει ασφαλιστικά συμβόλαια και να επιλέξει το προϊόν που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Η πλατφόρμα του insurancemarket.gr έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε ακόμα και ένα παιδί δέκα χρόνων να μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία της τιμολόγησης.
Αντιλαμβάνεστε ότι σε μια αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται 50 εταιρείες –όταν σε χώρες αντίστοιχου μεγέθους όπως στην Πορτογαλία είναι 26, στην Αυστρία είναι 25, στην Κροατία είναι 14– γίνεται δύσκολο για τον καταναλωτή να επιλέξει πάροχο και πρόγραμμα.

Στο insurancemarket.gr μέσα σε ένα λεπτό βρίσκεις εξατομικευμένες προσφορές από 18 ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να επιλέξεις το πρόγραμμα, τις καλύψεις και το τιμολόγιο που σου ταιριάζει.

Στην ουσία οι καταναλωτές απευθύνονται σε εμάς για δύο βασικούς λόγους:
πρώτον επειδή θα λάβουν την καλύτερη προσφορά και δεύτερον λόγω του άρτιου επιπέδου εξυπηρέτησης, κομμάτι στο οποίο έχουμε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό.
Στο ανθρώπινο δυναμικό μας εντάσσονται περισσότεροι από 60 πιστοποιημένοι σύμβουλοι, που παρέχουν εξυπηρέτηση 24 ώρες τη μέρα και 7 μέρες την εβδομάδα.
iw? Τα παραδοσιακά δίκτυα αντιμετωπίζουν συχνά αρνητικά το διαδίκτυο. Ποια είναι η δική σας άποψη; Υστερεί σε κάτι η συγκεκριμένη μέθοδος πωλήσεων;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Θεωρούμε ότι έχουμε όλα τα πλεονεκτήματα του on-line και του ασφαλιστή. Είναι λογικό να υπάρχει δυσαρέσκεια όταν υπάρχουν αθέμιτες διαδικασίες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ισχύει. Στη δική μας περίπτωση υπάρχουν οι ίδιες διαδικασίες και τα ίδια προβλήματα, το μοναδικό στοιχείο που αλλάζει είναι το κέντρο επιρροής.
Σε επίπεδο υπηρεσιών θεωρούμε ότι, σε σχέση με τον μέσο ασφαλιστή, οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι πιο ποιοτικές. Ενδεικτικά, σας αναφέρω ότι εξυπηρετούμε 4.500 κλήσεις την ημέρα, έχουμε δημιουργήσει αυτοματοποιημένες διαδικασίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και έχουμε τμήμα ζημιών, που έρχεται συνεχώς σε επαφή με τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Διαβάζουμε ένα-ένα τα e-mail των πελατών και σε κάθε παράπονο φεύγει ερωτηματικό στον υπεύθυνο, ελέγχεται το αίτημα, η ηχογραφημένη κλήση, η έκθεση από το CRM κ.λπ.
Δίνουμε μεγάλη σημασία στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση του πελάτη και γι’ αυτό πρόσφατα δημιουργήσαμε δικό μας CRM, στο οποίο φαίνεται όλη η επικοινωνία με τον πελάτη και η ροή των διαδικασιών.
iw? Ποια είναι η χρονική διάρκεια που απαιτείται για την έκδοση συμβολαίου;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Εάν ο πελάτης μπει στο σύστημα και πληρώσει τα ασφάλιστρά του στις 12.00 την Κυριακή το βράδυ, το συμβόλαιό του θα έχει σταλεί στο e-mail του στις 12.03. Έχουμε καταφέρει σχεδόν στο σύνολο των συνεργασιών μας το συμβόλαιο να εκδίδεται ηλεκτρονικά. Περίπου στο 90% της παραγωγής μας τα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά. Αναπτύσσουμε συνεχώς δικές μας τεχνολογίες και ταυτόχρονα οι ασφαλιστικές ανταποκρίνονται στα αιτήματα που έχουμε και αφορούν την ψηφιοποίηση δεδομένων.
iw? Με πόσες ασφαλιστικές συνεργάζεστε;

Μ.Μ. & Σ.Π.: Έχουμε 18 συνεργασίες, οι οποίες αυξάνονται συνέχεια. Στόχος μας είναι να καλύψουμε το σύνολο της αγοράς. Προσπαθούμε να φιλτράρουμε τις εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, ώστε να είναι όσο πιο αξιόπιστες γίνεται.
iw? Ποια είναι η εικόνα που έχουν για εσάς οι πελάτες σας;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Μέχρι τώρα και με βάση τα στοιχεία από τους δείκτες ακυρωσιμότητας και παραπόνων/πελάτη, η εικόνα που έχουμε είναι θετική.
Θέλω εδώ να σας πω ότι ένα από τα επόμενα project της εταιρείας είναι η αξιολόγηση.
Σε κάθε επαφή θα ζητάμε από τους πελάτες να αξιολογούν και εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία σε βασικές παραμέτρους (εξυπηρέτηση, αποζημιώσεις κ.λπ.), έτσι ώστε οι επόμενοι χρήστες να έχουν μια αντικειμενική αξιολόγηση για την επιλογή τους, πέραν της τιμής. Σε κάθε εταιρεία θα βλέπει ο καταναλωτής τα σχόλια και τις βαθμολογίες.
iw? Θα είναι θετικές σε αυτήν την εξέλιξη οι εταιρείες;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ θετικές, καθώς πέρα από την ενίσχυση της προβολής των ασφαλιστικών τους προϊόντων, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τι πραγματικά ζητάει ο κόσμος και να λάβουν χρήσιμο feedback για τον σχεδιασμό των υπηρεσιών τους.
Επιπλέον, θα τους δίνουμε το βήμα να απαντούν ώστε να καλλιεργούν περαιτέρω τις πελατειακές τους σχέσεις, δεν θα έχουν δηλαδή μια απρόσωπη παρουσία στο site μας. Άλλωστε, ο στόχος όλων είναι να υπάρχει βελτίωση.
iw? Σκέφτεστε να επεκταθείτε και στο κομμάτι της υγείας ή και σε άλλους κλάδους;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Έχουμε ήδη προγράμματα υγείας και είναι στη στόχευση της εταιρείας να ασχοληθούμε με τα προσωπικά ατυχήματα και την ταξιδιωτική ασφάλιση. Μετά τον Οκτώβρη, θα έχουμε επιπλέον ένα με δύο προϊόντα τον μήνα. Ειδικά όσον αφορά το κομμάτι της υγείας είναι στον σχεδιασμό μας η προώθηση τυποποιημένων, οικονομικών και εύκολα συγκρίσιμων προγραμμάτων, με light underwriting, ώστε να μπορεί να γίνεται εύκολα η πώληση.
Φιλοδοξία μας είναι να δημιουργήσουμε και εδώ μια διαδικτυακή αγορά όπως και στον κλάδο του αυτοκινήτου, κυρίως προς όφελος του καταναλωτή. Ήδη το σχεδιάζουμε με τέσσερις εταιρείες και μέσα στον επόμενο χρόνο θα μπούμε και σε αυτό το κομμάτι.
iw? Σας απασχολεί ο ηλεκτρονικός ανταγωνισμός από διάφορους παρόχους ή ακόμα και ασφαλιστικές;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Η άποψή μας είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν on-line πωλήσεις δημιουργούν αγορά και αυτό είναι θετικό, γιατί μεγαλώνει η ασφαλιστική πίτα στην οποία απευθυνόμαστε.Θέλουμε λοιπόν ανταγωνισμό, γιατί δημιουργεί καταναλωτικό κοινό.
Όσον αφορά τους aggregators θέλουμε και αυτόν τον ανταγωνισμό, γιατί μας κάνει καλύτερους και ωφελεί τον καταναλωτή.
iw? Τι είναι το Insurance Pro και πώς προέκυψε η δημιουργία του;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Όταν ενημερωθήκαμε από τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε ότι θα τεθούν σε ισχύ οι Πράξεις 30 και 31 του διοικητή της ΤτΕ, αλλάξαμε όλες τις διαδικασίες της εταιρείας μέσα σε 10 ημέρες!
Δημιουργήσαμε δικό μας σύστημα πληρωμών, το οποίο είναι ανεξάρτητο και προχωρήσαμε στην ψηφιοποίηση όλων των εγγράφων που απαιτούνται από την καινούρια νομοθεσία. Είδαμε ότι υπήρξε ενδιαφέρον για συνεργασίες και έτσι παραμετροποιήσαμε το σύστημά μας για να προσφέρουμε στον συνεργάτη πλήρη τιμολόγηση, με έτοιμο όλο το undewriting, πλήρες CRM και υπηρεσίες είσπραξης και παράδοσης.
iw? Πόσο χρόνο θέλει ο ασφαλιστής για να διεκπεραιώσει όλη τη διαδικασία;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Ο χρόνος που χρειάζεται ο ασφαλιστής για να ολοκληρώσει τη διαδικασία είναι –βάσει και του call center μας– τρία λεπτά.
Θέλει 45 δευτερόλεπτα για να δώσει προσφορά, ένα λεπτό να πείσει τον πελάτη και ένα λεπτό να πάρει επιπλέον στοιχεία. Όλα τα άλλα τα αναλαμβάνουμε εμείς.
Εισάγουμε κάτι καινούριο και το κριτήριο των συνεργασιών μας είναι ο σεβασμός στη διαδικασία που έχουμε δημιουργήσει.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Ανεβαίνει το κόστος στις αποζημιώσεις από τροχαία

Aύξηση του κόστους αποζημιώσεων σε ποσοστό της τάξης του 5%, μεταβολή που προκαλείται τόσο λόγω του αυξημένου αριθμού των τροχαίων, όσο και της σοβαρότητάς τους, διαπιστώνουν στον κλάδο Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, οι εταιρείες τους τελευταίους μήνες.
Όπως δηλώνουν στο IW υψηλόβαθμοι παράγοντες του κλάδου, η τάση αυτή άρχισε να καταγράφεται κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ για το διάστημα που ακολουθεί αναμένουν ένταση του φαινομένου. Ειδικότερα εξηγούν ότι, στην Αθήνα, για παράδειγμα, η κίνηση των οχημάτων έχει πυκνώσει, γεγονός που αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις καινούργιων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ είναι αυξημένες φέτος κατά 20% έναντι του 2014, ενώ και τα ατυχήματα που καταγράφει η τροχαία ήταν φέτος το καλοκαίρι αυξημένα κατά 4%.
Προσθέτουν, δε, ότι από το κόστος αποζημιώσεων ανά τροχαίο προκύπτει ότι οι οδηγοί έχουν αυξήσει και τις ταχύτητες με τις οποίες κινούνται.
Στο μεταξύ, η αύξηση του κόστους αποζημιώσεων για τροχαία ατυχήματα είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει κραδασμούς στην κεφαλαιακή επάρκεια όσων ασφαλιστικών εταιρειών επέμειναν τα τελευταία δύο χρόνια σε επιθετική τιμολόγηση ασφαλίστρων. Το κρίσιμο γι΄ αυτές θα είναι τώρα να καλύψουν τις αυξημένες υποχρεώσεις τους έναντι των ασφαλισμένων, είτε επιστρέφοντας στην πολιτική των ανατιμήσεων, είτε προσφεύγοντας σε αυξήσεις κεφαλαίου.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

22 Σεπ 2014

Φάρμακα κατ’ οίκον από τον ΕΟΠΥΥ

Πρόγραμμα κατ' οίκον παράδοσης φαρμάκων σε ασθενείς, με δυσκολία στην πρόσβαση, ξεκινάει ο ΕΟΠΥΥ.

Ανάσα σε χιλιάδες ασθενείς με κινητικά προβλήματα αλλά και σοβαρές παθήσεις, ιδιαίτερα όσους κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές, αναμένεται να δώσει το πρόγραμμα παράδοσης φαρμάκων κατ’ οίκον, που ετοιμάζει το Υπουργέιο Υγείας με τον ΕΟΠΥΥ. 

Το πρόγραμμα θα αφορά στα Φάρμακα Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ), που θα παραδίδονται με υπηρεσία courier στην πόρτα των ασθενών, κυρίως καρκινοπαθών ή ατόμων με σπάνιες παθήσεις, ασθενείς με κινητικές δυσκολίες ή οικονομική αδυναμία ή κατοίκους δυσπρόσιτων περιοχών. 


Όπως ανέφερε και σε ραδιοφωνική του συνέντευξη το Μάκης Βορίδης, σε συνεννόηση με τους ασθενείς που έχουν ανάγκη, τα φάρμακα τους θα παραδίδονται στο σπίτι τους, ιδιαίτερα όταν τα νοσοκομεία δεν έχουν διαθέσιμα αποθέματα, παραπέμποντας ασθενείς είτε σε άλλα νοσοκομεία είτε στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ. 


Οι εταιρείες ταχυμεταφορών θα αναλαμβάνουν τη μεταφορά στο σπίτι του ασθενούς του φαρμάκου, από το κοντινότερο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, όπου και θα εκτελείται η ηλεκτρονική συνταγή. 


Το πρόγραμμα αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου, σε πιλοτική φάση και σε σημεία που παρατηρείται έντονα το πρόβλημα, ενώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι τα περισσότερα ΦΥΚ (διαβάστε για τους περιορισμούς 
εδώ) διατίθενται και μέσω ιδιωτικών φαρμακείων. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος της μεταφοράς των φαρμάκων θα αναλάβουν η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) και ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), ενώ ο ΕΟΠΥΥ πρόκειται να υπογράψει συμφωνία με εταιρείας ταχυμεταφορών.


(Πηγή: Virus.com.gr)

Οι φορολογούμενοι καλούνται να πληρώσουν για την Ασπίς Ασφαλιστική

Οι φορολογούμενοι θα πληρώσουν τελικά τον τρόπο διαχείρισης της ασφαλιστικής εταιρείας «Ασπίδα». Το Α΄ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) ολοκλήρωσε τη διαβούλευση του σε δίκη-πιλότο, κατόπιν αγωγών από ασφαλισμένους, με τις οποίες ζητούσαν αποζημίωση από το υπουργείο Οικονομικών για το κεφάλαιο και τους τόκους (3,35%) που έχασαν επειδή το κράτος, διά των οργάνων του, άσκησε πλημμελώς τον ρόλο του επόπτη της συγκεκριμένης ασφαλιστικής εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», το ΣτΕ δέχεται τα περισσότερα από τα επιχειρήματα των ζημιωθέντων, σε μία απόφαση επίσης πιλότο, για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει το δημόσιο να ασκεί την εποπτεία του στον αυστηρά ρυθμιζόμενο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Διαχωρίζει, ωστόσο, τον τρόπο με τον οποίο ασκείται η εποπτεία στις ασφαλιστικές εταιρείες από εκείνη που ασκείται στις τράπεζες.

Πόσοι ζητάνε πόσα

H απόφαση αφορά 12.000 ασφαλισμένους της ασφαλιστικής εταιρείας με απαιτήσεις 140 εκατομμυρίων ευρώ. Οι ασφαλισμένοι της «Ασπίδα» είχαν προσφύγει στα διοικητικά δικαστήρια κατά του δημοσίου, ωστόσο αποφάσισαν να μεταφέρουν την αγωγή τους στο ΣτΕ. Ας σημειωθεί ότι τον Δεκέμβριο συμπληρώνεται ο πέμπτος χρόνος από την αφαίρεση της άδειας της εταιρείας και παραγράφονται πλέον ανάλογες απαιτήσεις...
Ο εκπρόσωπος του Δημοσίου στο δικαστήριο προσπάθησε να αποδείξει ότι με την αγωγή τους οι ζημιωθέντες επιχειρούν να επιβάλουν κανόνες κοινωνικού προστατευτισμού σε μία καπιταλιστική οικονομία. Για να ενισχύσει τη θέση του, ο συνήγορος του Δημοσίου υπογράμμισε ότι οι σχετικές διατάξεις «είναι δημοσίου συμφέροντος» και δεν δίνουν δικαιώματα διεκδίκησης αποζημιώσεων σε τρίτους. Επικαλέστηκε μάλιστα την υπόθεση Peter Paul που είχε φτάσει στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

Advertisement

O συγκεκριμένος πελάτης τράπεζας στράφηκε αστικά με άλλους εναντίον των εποπτικών αρχών της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, επειδή στο πλαίσιο της τραπεζικής κρίσης δεν εφάρμοσαν το σχετικό κανονιστικό πλαίσιο για τις τράπεζες. Το δικαστήριο αποφάσισε ότι η ευθύνη των εποπτικών αρχών έχει αποκλειστικά σχέση, σε ό,τι αφορά τις τράπεζες, με την εφαρμογή του ελαχίστου ορίου προστασίας των καταθέσεων (τότε 20.000 ευρώ).

Το πρώτο τμήμα του ΣτΕ δέχεται ωστόσο ότι ο σκοπός της εποπτείας στις τραπεζικές εργασίες είναι οι συναλλαγές, ενώ στις ασφαλιστικές ο ασφαλισμένος. Ετσι, απασχόλησε το δικαστήριο το αν τα προϊόντα που συνδέονται με συγκεκριμένες αξίες μετοχών, ακινήτων κ.λπ. (unit linked) αποτελούν επενδύσεις με την έννοια που αυτό γίνεται με οποιαδήποτε χρηματοοικονομική τοποθέτηση.

Εγγύηση 100%

Οι νομικοί παραστάτες των ζημιωθέντων στην υπόθεση της «Ασπίδα» επισήμαναν ότι τα προϊόντα αυτά ήταν 100% εγγυημένα και άρα, υπό αυτή την έννοια, είχαν εξισωθεί από τον εκδότη με τα κλασικά ασφαλιστικά συμβόλαια διακινδύνευσης (θανάτου, ασθένειας, αναπηρίας). Ετσι, αν ο κ. Παύλος Ψωμιάδης και οι συνεργάτες του εγγυόνταν για το 30% της τοποθέτησης, θα έπρεπε να επιστρέψουν τουλάχιστον το 30% του κεφαλαίου και τους τόκους, αλλά εγγυόνταν το 100%. Μάλιστα, για την εγγύηση αυτή ο κ. Ψωμιάδης είχε επικριθεί από στενούς του συνεργάτες που την είχαν χαρακτηρίσει «αυτοκτονία».

Η εποπτεία, σύμφωνα με το ανώτατο δικαστήριο, σε αυτή την περίπτωση δεν περιορίζεται σε γενικές υποχρεώσεις που απορρέουν από τον νόμο για τις ανώνυμες εταιρείες, αλλά οφείλει να εξετάζει κάθε χρόνο αν τα διαθέσιμα της ασφαλιστικής εταιρείας αρκούν για να προστατευθεί η σχέση εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους.
«Κλειδί» ο ρόλος του Παύλου Ψωμιάδη
Ενα από τα μέτρα που θα μπορούσε να λάβει η κρατική εποπτεία, κατά τους ενάγοντες, ήταν να απομακρύνει τον Παύλο Ψωμιάδη από τα κέντρα λήψης των αποφάσεων της εταιρείας. Η επιρροή του ήταν πολύ μεγάλη, σημειώνουν οι συνήγοροι των προσφευγόντων, ένα επιχείρημα που το δέχονται όχι μόνο οι εισηγητές του ΣτΕ αλλά και η Τράπεζα της Ελλάδος, καθώς και στελέχη της ΕΠΕΙΑ που είναι εξοικειωμένα με την υπόθεση. Μάλιστα, πηγές που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα της εποχής εκείνης σημειώνουν ότι οι αποφάσεις της επιτροπής λίγο πριν από το κλείσιμο της ΑΣΠΙΔΑΣ με το πάγωμα των περιουσιακών στοιχείων ήταν στην πράξη κατασταλτικός έλεγχος αφού έφτανε σε ένα είδος «δήμευσης» στοιχείων για να σταματήσει ο Ψωμιάδης «να τα γυρίζει από εδώ και από εκεί ανάλογα με τον ισολογισμό που ήθελε να παρουσιάσει...». Το ΣτΕ δέχεται ότι η εποπτεία έπρεπε να ασκεί παρόμοιο έλεγχο, αλλά πρωτευόντως να μεριμνά για την ακρίβεια της απεικόνισης των στοιχείων, και ότι τα περιθώριά της να δράσει κυμαίνονται ελεύθερα.

(Πηγή: Kathimerini.gr)