>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Νοε 2014

Generali: Μειώνει τα τιμολόγια για τα αυτοκίνητα εκτός Αθηνών

Στην ουσιαστική μείωση του Τιμολογίου Αυτοκινήτων εκτός Αθηνών προχωρά η Generali σύμφωνα με εγκύκλιο που απέστειλε στους συνεργάτες της.
Διαβάστε αναλυτικά την σχετική εγκύκλιο που απευθύνεται στους συνεργάτες:
"Η στρατηγική μας ανάπτυξης του κύκλου εργασιών διαμέσου των ανθρωποκεντρικών Δικτύων με retail ασφαλίσεις Γενικών και Ζωής έχει αποδώσει τα μέγιστα έως τώρα, γεγονός που αποδεικνύεται από τα πολύ υψηλότερα από την Αγορά ποσοστά αύξησης του κοινού μας Χαρτοφυλακίου και σας ευχαριστούμε για την ενεργό συμμετοχή σας.
Με στόχο την επιβράβευση της άμεσης ανταπόκρισης σας στην παραγωγική μας πρόσκληση με ταυτόχρονη εστίαση στη συνέχιση της κερδοφόρου πορείας μας, καταλήξαμε, μετά από συστηματική μελέτη των ποιοτικών στοιχείων, ότι υπάρχουν περιθώρια ασφαλούς περαιτέρω ουσιαστικής μείωσης του Τιμολογίου Αυτοκινήτων εκτός Αθήνας. Τα ακριβή διψήφια, στις περισσότερες περιπτώσεις, ποσοστά ελάφρυνσης της τιμολόγησης προς όφελος του καταναλωτή, σημαντικά για τα ΕΙΧ και υψηλότερα για τα ΦΙΧ / Αγροτικά, είσαστε σε θέση να τα διαπιστώσετε εύκολα είτε μέσω του IRIS, είτε διαμέσου επικοινωνίας σας με τις Διευθύνσεις Πωλήσεων και Εκπαίδευσης.
Οι διαφοροποιήσεις στις τιμές ανά Νομό βάσει των χαρακτηριστικών του οδηγού και του οχήματος που ενεργοποιούνται από 13/10/2014 για τα πρωτασφαλιστήρια και από το Νοέμβριο για τις ανανεώσεις, βρίσκονται σε πλήρη αρμονία με τις αρχές της παραμετροποίησης που αξιοποιούμε διασφαλίζοντας μακροπρόθεσμη “υγεία” στην προσδοκώμενη διαχρονική ανάπτυξη.
Είμαστε βέβαιοι ότι πρόκειται να βρεθείτε για μια ακόμα φορά δίπλα μας στη νέα μας πρωτοβουλία που αφήνει περιθώρια και δημιουργεί ευκαιρίες για τη δική σας οικονομική στήριξη αλλά και για την επέκταση του μεριδίου Αγοράς Συνεργατών και Εταιρίας" τονίζεται στην σχετική εγκύκλιο προς τους συνεργάτες.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

5 Νοε 2014

Τα «Θύματα» της «Ασπίς» θα λάβουν το 70% της αποζημίωσης που διεκδικούν

Το Συμβούλιο της Επικρατίας (ΣτΕ) έκρινε ότι τα θύματα της «Ασπίς» δεν μπορούν να διεκδικήσουν την αποζημίωση από το Δημόσιο μέσω του άρθρου 105 εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα, καθώς το Νομοθετικό Διάταγμα 400/1970 (περί ιδιωτικής επιχειρήσεως ασφαλίσεως), προβλέπει ειδικό μηχανισμό για τις περιπτώσεις αυτές.
Το επίμαχο Νομοθετικό Διάταγμα προβλέπει ένα μηχανισμό χρηματοδότησης προερχόμενο από εισφορές των ασφαλιστικών εταιρειών (κάτι ανάλογο με Επικουρικό Κεφάλαιο για την κάλυψη ζημιών από τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα).
Ο μηχανισμός αυτός καλύπτει τις περιπτώσεις αφερεγγυότητας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, όπως είναι όταν αυτές βρίσκονται υπό πτώχευση, όταν ανακαλείται η άδεια λειτουργίας τους για παράβαση νόμου, κ.λπ.
Και αυτό, ανεξάρτητα αν η άδεια ανακλήθηκε λόγω σκόπιμων ή εσφαλμένων ενεργειών ή παραλείψεων της κρατικής μηχανής ή πλημμελούς άσκησης κρατικής εποπτείας ή «απρόβλεπτων και μεγάλης έκτασης οικονομικών και χρηματοπιστωτικών κρίσεων».
Σύμφωνα λοιπόν με τον εν λόγω μηχανισμό εγγυήσεων, τα θύματα της «Ασπίς», θα λάβουν μετά την εκκαθάριση της ασφαλιστικής εταιρείας το 70% των απαιτήσεων τους από το εγγυητικό κεφάλαιο.
Ο μηχανισμός αυτός είναι συνταγματικός και νόμιμος, αλλά και σύμφωνος με την νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Ακόμη, οι σύμβουλοι Επικρατείας αναφέρουν ότι «ευθύνη προς αποζημίωση από τυχόν πλημμελή άσκηση κρατικής εποπτείας επί των ασφαλιστικών επιχειρήσεων δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από τις διατάξεις του άρθρου 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα», εφόσον υπάρχει το Νομοθετικό Διάταγμα 400/1970 το οποίο επικυρώνει ουσιαστικά Ευρωπαϊκές οδηγίες.
Εξάλλου, σύμφωνα με το άρθρο 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα η δικαστική διαδικασία είναι πολύπλοκη και χρονοβόρα, καθώς μάλιστα πρέπει να αποδειχθεί το «πρόδηλο και σοβαρό σφάλμα των εποπτικών οργάνων» των κρατικών οργάνων.
Δηλαδή, να αποδειχθεί η ύπαρξη «προφανής και σοβαρής παρανομία των εποπτικών οργάνων» του κράτους. Και μετά από όλα αυτά να επιδικαστεί τελικά στα θύματα της «Ασπίς», μια εύλογη αποζημίωση, χωρίς να μπορεί να είναι πλήρης.
Παράλληλα, οι σύμβουλοι Επικρατείας στην απόφασή τους υπογραμμίζουν:
«Ο ειδικός μηχανισμός αποζημιώσεως των ασφαλισμένων ασφαλιστικών επιχειρήσεων αποτελεί μηχανισμό κατάλληλο και πρόσφορο για την αποκατάσταση ζημιών που τυχόν προκαλούνται και από την πλημμελή άσκηση της κρατικής δραστηριότητας.
Η θέσπιση δε του μηχανισμού αυτού αποκλείει, κατά την έννοια των σχετικών διατάξεων, με τις οποίες καταστρώνεται ο ως άνω μηχανισμός, όχι μόνον την ευθεία αλλά και την ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα».
Κλείνοντας, η δικαστική απόφαση αναφέρει:
«Ο επίμαχος μηχανισμός, όπως οργανώνεται από το νομοθέτη, δεν προσκρούει σε καμία διάταξη του Συντάγματος».
Με λίγα λόγια τα «θύματα» της ασφαλιστικής εταιρείας «Ασπίς – Πρόνοια», μετά από απόφαση του Α” τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ΄ αριθμ. 3783/2014 απόφασή του (πρόεδρος ο Νικόλαος Σακελλαρίου και εισηγήτρια η σύμβουλος Επικρατείας Άννα Καλογεροπούλου) θα λάβουν, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ασφαλιστικής εκκαθάρισης -μέσω του εγγυητικού κεφαλαίου, το 70% των ποσών που διεκδικούν ως αποζημίωση από το Ελληνικό Δημόσιο χωρίς να χρειαστεί να καταθέσουν σχετικές αγωγές.
Την αποζημίωση και την χρηματική ικανοποίηση τα θύματα της «Ασπίς» την διεκδικούν για την ζημιά που υπέστησαν από τις παραλείψεις των οργάνων του Δημοσίου, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την αφαίρεση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά και για την ηθική βλάβη που υπέστησαν από τη συμπεριφορά αυτή των δημοσιών οργάνων (κρατική εποπτεία).
Τέσσερα από τα «θύματα» της ασφαλιστικής εταιρείας «Ασπίς –Πρόνοια Α.Ε. Γενικών Ασφαλίσεων» διεκδικούσαν από το Ελληνικό Δημόσιο το ποσό των 2.589.702 ευρώ για την ζημιά που υπέστησαν από τις παραλείψεις των οργάνων του Δημοσίου. Πάντως, συνολικά τα ποσά που διεκδικούνται είναι πολύ μεγάλα.
Ειδικότερα, οι ασφαλισμένοι διεκδικούν για την ζημιά που υπέστησαν και για διαφυγόντα κέρδη το ποσό των 2.309.702 ευρώ και για την ικανοποίηση της ηθικής βλάβης που δέχθηκαν το ποσό των 280.000 ευρώ.
Αναλυτικότερα, οι ασφαλισμένοι είχαν συνάψει με την «Ασπίς –Πρόνοια» διάφορα ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής συνδεόμενα με επενδύσεις, ενώ παράλληλα είχαν και αποταμιευτικό χαρακτήρα. Μάλιστα, κατέβαλαν υψηλά ασφάλιστρα και με την λήξει των συμβολαίων θα ελάμβαναν το κεφάλαιο, συν bonus.
Οι ασφαλισμένοι υποστήριζαν ότι σύμφωνα με το άρθρο 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα το Δημόσιο έχει την ευθύνη για τις πράξεις και παραλείψεις των αρμοδίων οργάνων του. Στην προκειμένη περίπτωση, σημειώνουν τα θύματα της «Ασπίς» ότι τα αρμόδια όργανα του Δημοσίου, δεν προέβησαν στου αναγκαίους προληπτικούς ελέγχους και στη λήψη των αναγκαίων κατασταλτικών μέτρων, πριν γίνει η ανάκληση της άδειας λειτουργίας της επίμαχης ασφαλιστικής εταιρείας.
Η υπόθεση είχε εισαχθεί στο ΣτΕ ως «δίκη πιλότος» σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του νόμου 3900/2010. Δηλαδή την επίμαχη απόφαση του ΣτΕ, πρέπει να την ακολουθήσουν πιστά όλα τα Διοικητικά Δικαστήρια της χώρας που έχουν όμοιες εκκρεμείς υποθέσεις.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Πως να ασφαλίσετε το αυτοκίνητο σας από φυσικές καταστροφές

Η πρόσφατη πλημμύρα στην Αττική και οι καταστροφές που προκάλεσε σε δεκάδες αυτοκίνητα, αλλά και η συχνότητα τέτοιων φαινομένων σε διάφορες περιοχές της χώρας καθιστά αναγκαία την ασφάλιση των αυτοκινήτων και για το ενδεχόμενο αυτών των κινδύνων.

Πρόκειται για ασφαλιστικές καλύψεις που θα πρέπει να ζητήσει ο ίδιος ο ασφαλισμένος καθώς τα στάνταρ υποχρεωτικά πακέτα ασφάλισης περιλαμβάνουν μόνο τις ασφαλιστικές καλύψεις αστικής ευθύνης .

Με δεδομένη μάλιστα την οικονομική κρίση οι ζημιές αυτές θα επιβαρύνουν τον ασφαλισμένο αν πληγεί από ένα παρόμοιο με τις πλημμύρες στην Αττική φαινόμενο, αν δεν έχει κάνει τις πρόσθετες ασφαλιστικές καλύψεις από φυσικά φαινόμενα.

Για το ποιες είναι αυτές οι ασφαλιστικές καλύψεις καθώς και για το κόστος των ασφαλίστρων απευθυνθήκαμε στην ασφαλιστική σύμβουλο κ Άννα Γ. Μουστάκα , από τις ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΝΑ , η οποία μας ανέφερε:
Ως ασφάλιση φυσικών φαινομένων ορίζονται οι ίδιες ζημιές που προκαλούνται στο ασφαλισμένο όχημα από πλημμύρα, καταιγίδα, χιόνι ή χαλάζι, ανεμοθύελλα, σεισμό, κατολίσθηση, έκρηξη ηφαιστείου και λαίλαπα.

Ωστόσο ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες σημαντικές εξαιρέσεις που ο ασφαλιζόμενος οφείλει να γνωρίζει προς αποφυγή περαιτέρω ταλαιπωρίας του.

Ενδεικτικά κάποιες από αυτές είναι:
α) βλάβες που προξενήθηκαν στα ηλεκτρικά ή ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος από παγετό,
β) ζημίες που υπέστη το όχημα ενώ βρισκόταν σε υπόγειο παρκινγκ,
γ) θραύση κρυστάλλων εκτός εάν ρητά ή υποχρεωτικά περιλαμβάνεται στη κάλυψη καιρικών φαινομένων, κτλ.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο ασφαλισμένος οφείλει να ενημερωθεί από τον ασφαλιστή του για τις εξαιρέσεις που επιβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι οποίες μπορεί να διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία. Επίσης ο ασφαλιζόμενος οφείλει να λάβει από την Ε.Μ.Υ. δελτίο καιρικών φαινομένων το οποίο θα αφορά τη περιοχή και την ώρα που έλαβαν χώρα τα εν λόγω φαινόμενα, το οποίο εν συνεχεία θα προσκομίσει στην ασφαλιστική του εταιρία, προκειμένου να διεκδικήσει την αποζημίωση.
Επόμενος ο ασφαλιζόμενος που επιθυμεί να επιλέξει την κάλυψη Ασφάλισης Φυσικών Φαινομένων με τις ανωτέρω καλύψεις, θα επιβαρυνθεί με ένα κόστος το οποίο κατά μέσο όρο κυμαίνετε στα 50 ευρώ το 6μηνο και στα 100 ευρώ για ετήσιο συμβόλαιο (όχημα 1400 cc αξίας 10.000 ευρώ). Σε αυτό το ποσό περιλαμβάνονται συνήθως Ασφάλεια κλοπής ολικής και μερικής , κάλυψη πυρός (η συγκεκριμένη κάλυψη περιλαμβάνει αποζημίωση συνεπεία πυρκαγιάς ή εκρήξεως). Αποτελεί πλέον πάγια τακτική των ασφαλιστικών εταιριών να περιλαμβάνουν όλες τις ανωτέρω καλύψεις υποχρεωτικά σε ένα πακέτο χωρίς τη δυνατότητα επιλογής μεμονωμένα κάποιων από αυτών.
Συνοψίζοντας επισημαίνουμε ότι ο ασφαλιζόμενος θα πρέπει να επιβαρυνθεί με ένα κόστος της τάξεως των 50 ευρώ το 6μηνο και να επιλέξει ένα πακέτο ασφάλισης το οποίο θα περιλαμβάνει εκτός των απο το νόμο υποχρεωτικών καλύψεων, τις καλύψεις Ασφάλισης Φυσικών Φαινομένων, ολικής/μερικής κλοπής και πυρός. Συνεπώς ένα ασφαλιστήριο με τις ανωτέρω καλύψεις θα ξεκινά από τα 170 ευρω/6μηνο, αναλόγως της ασφαλιστικής εταιρίας. (Όχημα 1400 cc)
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

4 Νοε 2014

Απαλλάσσεται το δημόσιο από το σκάνδαλο Ασπίς με απόφαση του ΣτΕ

Ταφόπλακα στις ευθύνες του δημοσίου για το σκάνδαλο του ασφαλιστικού ομίλου Ασπίς και των «θυμάτων» του που διεκδικούσαν αποζημιώσεις από το κράτος , για πλημμελή εποπτεία , βάζει το Συμβούλιο Επικρατείας με απόφαση του μετά από σχετική προσφυγή ασφαλισμένων επενδυτών.Η σχετική απόφαση αναφέρει ότι στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν μηχανισμοί αποζημίωσης όπως το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής των ασφαλιστικών εταιριών και ως εκ τούτου οι ασφαλισμένοι των ασφαλιστικών εταιριών του Παύλου Ψωμιάδη δεν μπορούν να διεκδικήσουν αποζημιώσεις βάση του αστικού κώδικα από το δημόσιο.

Εδώ πρέπει να επισημανθεί ότι η προσφυγή και η διεκδίκηση αποζημιώσεων έγινε «θύματα» της ασφαλιστικής εταιρίας «Ασπίς» που διεκδικούσαν από το ελληνικό δημόσιο το ποσό των 2.589.702 ευρώ για τη ζημιά που υπέστησαν από τις παραλείψεις των οργάνων του Δημοσίου.


Η απόφαση του Α΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας (πρόεδρος ο Νικόλαος Σακελλαρίου και εισηγήτρια η σύμβουλος Επικρατείας ‘Αννα Καλογεροπούλου) έκρινε ότι τα θύματα της «Ασπίς» δεν μπορούν να διεκδικήσουν την αποζημίωση από το Δημόσιο μέσω του άρθρου 105 εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα, καθώς το Νομοθετικό Διάταγμα 400/1970 (περί ιδιωτικής επιχειρήσεως ασφαλίσεως) προβλέπει ειδικό μηχανισμό για τις περιπτώσεις αυτές.

Δηλαδή η απόφαση κρίνει ότι αρμόδιος μηχανισμός αποζημιώσεων είναι το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής των Ασφαλιστικών Εταιριών , που ωστόσο πρέπει να σημειωθεί συστήθηκε με σχετικό νόμο μετά το κλείσιμο των επίμαχων ασφαλιστικών εταιριών Ασπίς και Commercial Value.

O μηχανισμός αυτός , σύμφωνα με την απόφαση, καλύπτει τις περιπτώσεις αφερεγγυότητας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ανεξάρτητα αν η άδεια ανακλήθηκε λόγω σκόπιμων ή εσφαλμένων ενεργειών, ή παραλείψεων της κρατικής μηχανής, ή πλημμελούς άσκησης κρατικής εποπτείας, ή «απρόβλεπτων και μεγάλης έκτασης οικονομικών και χρηματοπιστωτικών κρίσεων».


Το Συμβούλιο της Επικρατείας αναφέρει στην απόφασή του ότι η «ευθύνη προς αποζημίωση από τυχόν πλημμελή άσκηση κρατικής εποπτείας επί των ασφαλιστικών επιχειρήσεων δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από τις διατάξεις του άρθρου 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα», εφόσον υπάρχει το Νομοθετικό Διάταγμα 400/1970 το οποίο επικυρώνει ουσιαστικά ευρωπαϊκές οδηγίες.


Έτσι η σχετική απόφαση υπογραμμίζει ότι:

«Ο ειδικός μηχανισμός αποζημιώσεως των ασφαλισμένων ασφαλιστικών επιχειρήσεων αποτελεί μηχανισμό κατάλληλο και πρόσφορο για την αποκατάσταση ζημιών που τυχόν προκαλούνται και από την πλημμελή άσκηση της κρατικής δραστηριότητας. Η θέσπιση δε του μηχανισμού αυτού αποκλείει, κατά την έννοια των σχετικών διατάξεων, με τις οποίες καταστρώνεται ο ως άνω μηχανισμός, όχι μόνον την ευθεία αλλά και την ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα. Ο επίμαχος μηχανισμός, όπως οργανώνεται από το νομοθέτη, δεν προσκρούει σε καμία διάταξη του Συντάγματος».


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

3 Νοε 2014

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα Εφαρμογή Υπολογισμού Ασφαλίστρων και Εύρεσης Συνεργάτη για κινητά και tablets

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες που χαρακτηρίζονται από την ευρεία χρήση του διαδικτύου και των έξυπνων συσκευών και αξιοποιώντας τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας προς όφελος των καταναλωτών αλλά και των συνεργατών της, παρουσιάζει τη νέα εφαρμογή «Ydrogios Asfalistra» για κινητά και tablets.

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο, εύκολα, γρήγορα και από οποιοδήποτε σημείο, να υπολογίσει τα ασφάλιστρα του οχήματός του, να ενημερωθεί για τις καλύψεις του και να εντοπίσει τους κοντινότερους σε αυτόν ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της εταιρείας για την περαιτέρω εξυπηρέτησή του.
Η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν και λειτουργεί σε κινητά τηλέφωνα, tablets αλλά και PCs, με σύνδεση στο διαδίκτυο. Με απλό και εύχρηστο τρόπο, ο χρήστης εισάγει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν την ασφάλιση και το όχημά του – Επιβατικό ΙΧ, Αγροτικό ΙΧ, Αγροτικό Φορτηγό ΙΧ, Μοτοσυκλέτα.

Στη συνέχεια ενημερώνεται για το κόστος της ασφάλισής του στο πρόγραμμα BASIC της Υδρογείου καθώς και τις καλύψεις που περιέχονται σε αυτό.

Στο επόμενο βήμα, μέσα από την εμφάνιση σχετικής λίστας αλλά και χάρτη, πληροφορείται για τους κοντινότερους σε αυτόν ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της εταιρείας, για την αγορά της ασφάλισης.
Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη χωρίς κόστος από τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Google, Apple και Microsoft (αναζήτηση με τις λέξεις Ydrogios ή Asfalistra).
Επιπλέον παρέχεται και online από την ιστοσελίδα της Υδρογείου www.ydrogios.gr.


Ολοκληρώνονται οι διαδικασίες της απόκτησης της Αγροτικής Ασφαλιστικής από την Ergo

Mετά την έγκριση και της επιτροπής ανταγωνισμού για την εξαγορά της Αγροτικής Ασφαλιστικής από τον Γερμανικό ασφαλιστικό Ομιλο Ergo, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Αύγουστο, προχωρούν οι διαδικασίες απόκτησης της από την Ergo.

Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα , εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η συγκέντρωση που αφορά στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρία “ERGO International Aktiengesellschaft” (“Ergo ΙΑ”) της “Αγροτική Ασφαλιστική Α.Ε”. Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού, με την υπ’ αριθμ. 594/2014 ομόφωνη απόφασή της, ενέκρινε την κατ’ άρθρο 6 παρ. 1 – 3 του ν.3959/2011 γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορά στην απόκτηση.

Η Εξαγορά της Αγροτικής Ασφαλιστικής από την Εrgo έγινε από τον Όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς στην οποία περιήλθε η ασφαλιστική μετά από την εξαγορά της ΑΤΕ Bank.


H εξαγορά αυτή δημιουργεί νέες προοπτικές για τον Γερμανικό Ασφαλιστικό Όμιλο Εrgo που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την Εrgo Ασφαλιστική και εκτός των άλλων έχει αποκλειστική συνεργασία με το τραπεζικό δίκτυο (Bank assurance) της Τράπεζας Πειραιώς.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)


31 Οκτ 2014

Για αυτοκίνητα χωρίς… οδηγό ετοιμάζονται οι ασφαλιστές

Συνέδριο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα ή αλλιώς αυτοκίνητα χωρίς οδηγό (driverless cars) έλαβε χώρα πριν από λίγες μέρες στο Μπέρκσαϊρ της Αγγλίας, στην έδρα του ερευνητικού κέντρου Thatcham Research –που χρηματοδοτείται από ασφαλιστές αυτοκινήτου– και υπό την αιγίδα της κοινοβουλευτικής επιτροπής για την ασφάλεια των μεταφορών (PACTS).
Το συνέδριο είχε τίτλο «Driverless vehicles: from technology to policy» και συνέπεσε με την αναθεώρηση της νομοθεσίας για τα αυτόνομα αυτοκίνητα από τη βρετανική κυβέρνηση.
Οι κεντρικοί ομιλητές –ανάμεσά τους και ο Scott Pendry, ειδικός της ΑΒΙ σε θέματα οδικής ασφάλειας– ανέλυσαν νομικά, ασφαλιστικά και τεχνικά ζητήματα που προκύπτουν σε σχέση με τα αυτόνομα αυτοκίνητα.
Οι επιδείξεις που έγιναν έδωσαν στους συνέδρους την ευκαιρία να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα που έχoυν κατασκευάσει οι ερευνητές του Thacham Research. Τα εν λόγω οχήματα ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), όπως αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης –τόσο για άλλα οχήματα όσο και για πεζούς–, αυτόματη ακινητοποίηση και επανεκκίνηση (Queue Assist), ή αυτοπαρκάρισμα.
H κοινοβουλευτική υφυπουργός Μεταφορών Claire Perry άνοιξε με ομιλία της τις εργασίες του συνεδρίου και παρακολούθησε επιδείξεις προκειμένου να δει τα προηγμένα οχήματα σε δράση. Όπως δήλωσε η ίδια, «τα αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες δυνατότητες να μεταμορφώσουν το δίκτυο μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου• θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ασφάλεια, να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τις εκπομπές αερίων, ιδίως διοξειδίου του άνθρακα. Είμαστε αποφασισμένοι να καταστήσουμε σίγουρο ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό μπορούν να εκπληρώσουν αυτές τις προσδοκίες, εξού και αναθεωρούμε δραστικά τα κανονιστικά εμπόδια, ώστε να δημιουργήσουμε το σωστό πλαίσιο για να δοκιμαστούν αυτά τα οχήματα στους βρετανικούς δρόμους».
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Δύο μεγάλα ομαδικά συμβόλαια προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της Groupama Ασφαλιστικής

Δύο μεγάλα ομαδικά συμβόλαια του κλάδου Ζωής και Υγείας προστέθηκαν πρόσφατα στο χαρτοφυλάκιο της Groupama Ασφαλιστικής.
Τα δύο αυτά συμβόλαια αφορούν στην εταιρία SINGULAR LOGIC και τον όμιλο INTRACOM αντίστοιχα, ενώ καλύπτουν συνολικά πάνω από 10.000 άτομα με σημαντικές παροχές όπως ασφάλιση ζωής, ατύχημα, μόνιμη ολική ανικανότητα, νοσοκομειακή περίθαλψη, εξωνοσοκομειακή περίθαλψη και check up.
Και στις δύο περιπτώσεις η ανάθεση έγινε κατόπιν έρευνας αγοράς, όπου εξετάστηκαν οι προτάσεις μεγάλων εταιριών της ελληνικής αγοράς.
‘Όπως σχολιάζει ο Διευθυντής του κλάδου Ζωής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Κωνσταντίνος Πάντος: «Η τεχνογνωσία της Groupama στον κλάδο Ζωής και Υγείας, η υψηλή φερεγγυότητα της εταιρίας, αλλά και η ικανότητά της να προσαρμοστεί στις διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών της, ιδιωτών ή επιχειρήσεων, προσφέροντας τις καλύτερες δυνατές παροχές στην καλύτερη δυνατή τιμή, είναι αυτά που έκριναν το αποτέλεσμα. Χάρη στην πρωτοβουλία των ιθυνόντων των δύο εταιριών, καλύπτονται απολύτως αξιόπιστα οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους».
Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Bertrand Woirhaye, είπε σε δήλωσή του: «Οι δύο μεγάλες επιτυχίες αυτές δικαιώνουν πλήρως μια από τις στρατηγικές επιλογές της εταιρίας μας, που είχαμε ανακοινώσει πριν μερικά χρόνια – δηλαδή την ανάπτυξη των ομαδικών συμβολαίων, ειδικότερα εκείνων με σημαντικό αριθμό ασφαλισμένων – ενώ επιβραβεύουν τις προσπάθειες που καταβάλαμε για την επίτευξη του στόχου αυτού».

30 Οκτ 2014

Τρεις στους τέσσερις Έλληνες δεν εμπιστεύονται το δημόσιο σύστημα υγείας

Στα ιδιωτικά προγράμματα υγείας στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, όντας απογοητευμένοι από τις παροχές του δημοσίου τομέα. Το περιορισμένο εύρος των καλύψεων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια υγεία αλλά και η έλλειψη υπηρεσιών ποιότητας έχουν τα τελευταία χρόνια προσανατολίσει τους καταναλωτές σε ιδιωτικές λύσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ευρωβαρόμετρου -με βάση την εικόνα που έχουν οι πολίτες για τη δημόσια υγεία- η χώρα μας τοποθετείται στην προτελευταία θέση ανάμεσα σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, μόλις μία θέση πριν από τη Ρουμανία.
Η ίδια έρευνα δείχνει επίσης πως τρεις στους τέσσερις Έλληνες δεν εμπιστεύονται τα κρατικά νοσοκομεία, καθώς το 78% πιστεύει ότι μπορεί να υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια νοσηλείας του στο ΕΣΥ. Ικανοποιημένος από τη
λειτουργία των κρατικών νοσοκομείων και του ΕΣΥ δηλώνει ένας στους τέσσερις πολίτες.
Σταδιακά οι Έλληνες τοποθέτησαν υψηλότερα στον οικογενειακό τους προϋπολογισμό την κάλυψη της υγείας τους και οι ασφαλιστικές εταιρείες δημιούργησαν ασφαλιστικά προγράμματα, τα οποία απευθύνονται σε διαφορετικές οικονομικές δυνατότητες, προκειμένου να καλύψουν όλο το εύρος των αναγκών.
Έτσι μαζί με τα προγράμματα ισόβιας διάρκειας, εμφανίστηκαν και τα προγράμματα ετήσιας διάρκειας, με τις εταιρείες να ακολουθούν διαφορετική στρατηγική σε αυτό τον τομέα. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των προγραμμάτων που σημειώνουν ανάπτυξη είναι και τα συμβόλαια στα οποία υπάρχει αποκλειστική συνεργασία με ιδιωτικά θεραπευτήρια, όπου το κόστος είναι πολύ προσιτό για τον ασφαλισμένο.
Όπως αναφέρει ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ηρακλής Δασκαλόπουλος, «η κύρια τάση που διαφαίνεται στον κλάδο είναι η στροφή σε αυτόνομα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας αντί των ισόβιας διάρκειας προσαρτημάτων σε συμβόλαια ζωής. Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς σε περιβάλλον Solvency II η διάθεση προγραμμάτων ισόβιας διάρκειας είναι εξαιρετικά δαπανηρή και απαιτεί τη δέσμευση δυσανάλογα υψηλών κεφαλαίων. Η στροφή αυτή είναι εμφανής από τη μεγάλη αύξηση ασφαλίστρων που παρατηρείται από έτος σε έτος στον κλάδο των ανεξάρτητων ασφαλίσεων υγείας και αναμένεται να ενταθεί το προσεχές διάστημα».
Στις παραμέτρους που οδηγούν τον κλάδο υγείας στον ανασχεδιασμό της μέχρι τώρα πολιτικής αναφέρεται η Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής στη Generali. Όπως δηλώνει «η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει τη γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μια τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων.
Τέλος, μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τη νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική
και να οδηγηθεί στη δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκειά τους».

Από την πλευρά της η Metlife εκτιμά ότι «η ουσία και η ποιότητα των παροχών, είτε πρόκειται για μονοετή είτε για «πολυετή» συμβόλαια, παραμένει η ίδια». Και προσθέτει ότι αυτό που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι κατά πόσο έχει αποδειχθεί ότι είναι αξιόπιστη και φερέγγυα η εταιρεία στην οποία προσανατολίζεται ο ασφαλισμένος, γεγονός που εκφράζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία, τη διαχρονική της πορεία και τις πρακτικές που έχει ακολουθήσει, δηλαδή στοιχεία τα οποία προσδιορίζουν σε μεγάλο βαθμό και τη μελλοντική στρατηγική της».


Αντίθετη άποψη εκφράζει ο Κωνσταντίνος Χαχλαδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων Ζωής στην Μινέττα, η οποία παρέχει μόνο ισόβια προγράμματα υγείας. Όπως μας λέει «οι τάσεις που διαμορφώνουν οι εταιρείες παροχής προϊόντων υγείας είναι να παρέχουν πλέον μονοετή προγράμματα. Ο καταναλωτής δεν γνωρίζει την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των μονοετών και ισοβίων προγραμμάτων υγείας και η ενημέρωσή του είναι ελλιπής. Ο καταναλωτής που έχει γνώση της διαφοράς αυτών των δύο τύπων προγραμμάτων υγείας, και του δίδεται η δυνατότητα επιλογής, θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων.
Η εταιρεία μας παρέχει μόνο προγράμματα ισόβιας διάρκειας και προτίθεται να συνεχίσει να δημιουργεί ισόβια προγράμματα, δίνοντας αυτή την επιλογή στον έλληνα καταναλωτή. Η παροχή ισοβίων προγραμμάτων στην υγεία πιστεύουμε ότι είναι η πιο ειλικρινής πρόταση για τον καταναλωτή και –ως ειλικρινής– βρίσκεται μέσα στη βασική φιλοσοφία της εταιρείας μας».

ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική: Στοχευμένες αλλαγές στα τιμολόγια ασφάλισης στον κλάδο αυτοκινήτων

Σε στοχευμένες μειώσεις των ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτου προχωράει η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική από 1 Νοεμβρίου 2014, μετά από ενδελεχή μελέτη και αξιοποίηση των στατιστικών στοιχείων που διαθέτει.Με σταθερή δέσμευση σε μια πελατοκεντρική φιλοσοφία, η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ασφαλιζομένων και των διαμεσολαβούντων, προχώρησε σε μεσοσταθμική μείωση της τάξεως του 7%.

Η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς μεταβολές των δεδομένων της αγοράς και του ανταγωνισμού, προχώρησε στη νέα αυτή μείωση των τιμολογίων της για την ασφάλιση επιβατικών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, αγροτικών, εκμεταλλευόμενη τις νέες σύγχρονές μηχανογραφικές της εφαρμογές που περιορίζουν το διαχειριστικό κόστος και επιτρέπουν την αρτιότερη αξιολόγηση των κινδύνων που αναλαμβάνει.


Επιπλέον, η εταιρία εισήγαγε μια νέα παράμετρο τιμολόγησης που μπορεί να μειώσει ακόμη περισσότερο τα ασφάλιστρα στα επιβατικά ιδιωτικής χρήσεως και ονομάζεται ‘έκπτωση οδηγικής εμπειρίας’ , η οποία παρέχεται στους οδηγούς-ιδιοκτήτες ηλικίας 30 έως 65 ετών, που έχουν στην κατοχή τους το δίπλωμα οδήγησης πάνω από 8 χρόνια.


Το σύνολο των διαφοροποιήσεων αυτών έχει ήδη ενσωματωθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή Agent Print.


Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τους Επιθεωρητές Πωλήσεων και με το τμήμα υποστήριξης Agent Print.