>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

3 Μαΐ 2015

Ρισκάρουμε τη ζωή μας μη φορώντας πίσω ζώνες ασφαλείας

Για τη μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων αυτοκινήτων, η χρήση ζώνης ασφαλείας στο εμπρός κάθισμα έχει γίνει συνήθεια. Είναι αποτέλεσμα της συνεχώς αυστηρότερης νομοθεσίας που εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη και της αυξημένη επίγνωσης του κοινού σχετικά με τα πλεονεκτήματα ασφάλειας. 

Ομως, μία νέα έρευνα με χορηγό τη Ford, αποκαλύπτει ότι δεν ισχύει το ίδιο για πολλούς επιβάτες που ταξιδεύουν στα πίσω καθίσματα. Η έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 7.100 ενήλικες από όλη την Ευρώπη, αποκάλυψε ότι πάνω από ένας στους τρεις Ευρωπαίους δεν φορά ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα παρά την Ισχύουσα Ευρωπαϊκή νομοθεσία εδώ και αρκετά χρόνια.

Επιπλέον, σχεδόν ο ένας στους τέσσερις οδηγούς δεν επιμένει οι πίσω επιβάτες να φορούν τις ζώνες τους. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών εκτιμά ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση μόνο το 2012, 8.600 θάνατοι με αυτοκίνητο αποφεύχθηκαν χάρη στη χρήση ζώνης ασφαλείας. Το συμβούλιο αναφέρει επίσης ότι το 2013, από τα 1.900 θύματα τροχαίων ατυχημάτων στους Ευρωπαϊκούς Αυτοκινητόδρομους, το 60% δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.*

Η έρευνα έδειξε ότι άτομα άνω των 40 ετών κατά κανόνα δεν φορούν ζώνη ασφαλείας στα πίσω καθίσματα (46%). Από τα άτομα ηλικίας 24 ετών και κάτω – που μεγάλωσαν σε μία εποχή όπου οι γονείς τους ήταν πιο συνειδητοποιημένοι στη χρήση πίσω ζωνών ασφαλείας και παιδικών καθισμάτων – μόνο το 21% δήλωσε ότι δεν φορά ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα. Οδηγοί άνωτων 40 επίσης συνήθως δεν υποχρεώνουν τους πίσω επιβάτες να φορούν ζώνη ασφαλείας.

«Η εκμάθηση της οδήγησης δεν είναι κάτι που σταματά παίρνοντας το δίπλωμα του οδηγού,» είπε σχετικά ο Jim Graham, διευθυντής του προγράμματος Ford Driving Skills for Life, που έχει εκπαιδεύσει πάνω από μισό εκατομμύριο νεαρούς οδηγούς σε όλο τον κόσμο από τότε που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ, πριν από 12 χρόνια. «Η χρήση ζώνης ασφαλείας είναι πολλές φορές ζήτημα ζωής και θανάτου, είτε κάθεσαι μπροστά είτε πίσω και ανεξαρτήτως ηλικίας.»


Η έρευνα που έγινε σε: Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρουμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο
, έδειξε επίσης ότι οι Ρουμάνοι έχουν το υψηλότερο ποσοστό μη συμμόρφωσης στους κανόνες χρήσης των πίσω ζωνών ασφαλείας (84%), με τους Ιταλούς να ακολουθούν (56%), και τους Ισπανούς να βρίσκονται στην τρίτη θέση(39%). Οι Ρουμάνοι οδηγοί ήταν επίσης εκείνοι που δεν επέμεναν οι πίσω επιβάτες να φορούν ζώνες ασφαλείας (μόλις το 39% το τηρεί), και ακολουθούν οι Ιταλοί (53%) και οι Βέλγοι (85%).


Η αστυνομία σε όλη την Ευρώπη έχει στο στόχαστρο τους παραβάτες. Το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υπηρεσιών Τροχαίας (TISPOL) οργάνωσε μία επιχείρηση καταστολής της παραβατικότητας διάρκειας μιας εβδομάδας στις αρχές του μήνα. Παρόμοια πανευρωπαϊκή επιχείρηση τον περασμένο Σεπτέμβριο απέδωσε πρόστιμα σε 95.000 οδηγούς και επιβάτες.

Ο πρόεδρος του TIPSOL, Aidan Reid δήλωσε: «Η άρνηση ενός επιβάτη να φορέσει ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα, θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του ίδιου και όσων κάθονται μπροστά. Προτρέπουμε σθεναρά τους οδηγούς να λειτουργούν υπεύθυνα για τη δική τους ασφάλεια και των επιβατών τους, φροντίζοντας όλοι να φοράνε ζώνες ασφαλείας σε κάθε ταξίδι.»

Ο Διεθνής οργανισμός οδικής ασφάλειας IRTAD **συγκρίνει παγκόσμια δεδομένα σχετικά με τη χρήση των πίσω ζωνών. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι Γερμανοί (97%) έχουν το υψηλότερο ποσοστό χρήσης πίσω ζωνών ασφαλείας, ενώ ανάμεσα στους λαούς που τις χρησιμοποιούν λιγότερο είναι οι Έλληνες (23%), οι Ιταλοί (10%), και οι Σέρβοι (3%). 

Η Ford στις ΗΠΑ λανσάρισε σε αυτοκίνητο παραγωγής το πρώτο σύστημα φουσκωτών πίσω ζωνών ασφαλείας InflatableRearSeatbelt που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αερόσακου και μιας ζώνης ασφαλείας. Έρευνα της Ford δείχνει ότι πάνω από το 90% παραδέχτηκε ότι η InflatableRearSeatbelt είναι παρόμοια ή ακόμα πιο άνετη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη– λόγω επένδυσης και πιο μαλακού υλικού.
Οι πίσω ζάνες ασφαλείας του νέου Mondeo με ενσωματωμένους αερόσακους
Το σύστημα Inflatable Rear Seatbelt που τώρα διατίθεται με το νέο Ford Mondeo αναβαθμίζει την προστασία των πίσω επιβατών. Κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, η φουσκωτή ζώνη βοηθά στην κατανομή των δυνάμεων κρούσης καλύτερα στο σώμα του επιβάτη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη – μέχρι πέντε φορές περισσότερο.

Η τεχνολογία υπενθύμισης πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας της Ford εκδίδει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις εάν οι επιβάτες δεν έχουν δέσει τις ζώνες τους. Η εταιρία υπογραμμίζει επίσης τους κινδύνους που διατρέχουν όσοι δεν φοράνε ζώνη ασφαλείας στο πλαίσιο του προγράμματος DSFL, που έχει προσφέρει πρακτική εκπαίδευση σε πάνω από 6.100 οδηγούς ηλικίας 18 – 24 ετών στις χώρες όπου έγινε η έρευνα και πρόσφατα ξεκίνησε και στη Ρωσία.

«Η σημασία της χρήσης της ζώνης ασφαλείας τονίζεται μέχρις ενός σημείου,» δήλωσε ο Graham. «Τεχνολογίες που πιθανόν σώζουν ζωές όπως οι φουσκωτές ζώνες ασφαλείας Inflatable Rear Seat belt είναι αποτελεσματικές μόνον όταν χρησιμοποιούνται.»

(Πηγή: Driveandtravel.gr)

30 Απρ 2015

Θεραπεία… μετά μουσικής: Ποιος είναι ο ρόλος της μουσικής στις ασθένειες

Μπορεί να θεραπεύσει η μουσική; Οι επιστήμονες προσπαθούν να απαντήσουν ερευνώντας τις πιθανές θεραπευτικές ιδιότητες της μουσικής σε ποικιλία ασθενών, από πρόωρα βρέφη μέχρι καταθλιπτικούς.
Ο ήχος των μηχανών οξυγόνου, οι κουβέντες των γιατρών και των νοσοκόμων… αυτοί είναι οι πρώτοι ήχοι που ακούει τις πρώτες του ημέρες ένα μωρό που γεννήθηκε πρόωρα και βρίσκεται στη θερμοκοιτίδα. Και όμως, μια νέα μελέτη προτείνει ότι κάποιοι ήχοι, όπως νανουρίσματα, μπορούν να κάνουν καλό στα νεογέννητα αλλά και στους γονείς τους, μέχρι και να βελτιώσουν τα μοτίβα ύπνου και διατροφής των μωρών, μειώνοντας δραματικά το άγχος των γονιών.
Οι ερευνητές παρακολούθησαν 272 πρόωρα βρέφη, γεννημένα στις 32 εβδομάδες και έπειτα, και την επίδραση που είχαν πάνω τους τρία είδη μουσικής: ένα νανούρισμα με την φωνή των γονιών τους, ο “δίσκος του ωκεανού”, ένα πρωτότυπο μουσικό όργανο που μιμείται τους ήχους που ακούγονται στην μήτρα, και ένα “gato box”, ένα όργανο σαν τύμπανο, που ο ήχος του αναπαριστά τον κτύπο της καρδιάς. Τα δύο τελευταία μουσικά όργανα παίζονταν ζωντανά από ειδικευμένους μουσικολόγους-θεραπευτές, που συγχρόνιζαν την μουσική με την ανάσα των βρεφών.
Και τα τρία κατάφερναν να ρίξουν τους παλμούς του μωρού, αλλά το νανούρισμα ήταν το πιο αποτελεσματικό. Ταυτόχρονα, με το νανούρισμα τα βρέφη έμεναν ήσυχα αλλά είχαν επαφή με το περιβάλλον, ο ρυθμός του θηλασμού τους βελτιώθηκε με το “gato box”, ενώ ο “δίσκος του ωκεανού” βελτίωνε τον ύπνο. Οι ειδικοί δηλώνουν πως η μουσική – ειδικά η ζωντανή – έχει κάτι το ιδιαίτερο, που ενεργοποιεί το σώμα. Όλο και περισσότεροι θεραπευτές έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τη μουσική για να βοηθήσουν ασθενείς που υποφέρουν από σωματικό πόνο, κατάθλιψη, ακόμα και νόσο Αλτσχάιμερ.
Ενώ η μουσική αναγνωρίζεται εδώ και πολύ καιρό σαν θεμιτό μέσο για να εξωτερικευτούν συναισθήματα στην ψυχοθεραπεία, η χρήση της όσον αφορά ασθένειες του σώματος είναι σχετικά καινούριο πεδίο. Μια μετα-ανάλυση από 400 επιμέρους μελέτες αποκάλυψε πως η μουσική ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και ελαττώνει το στρες. Η μουσική, παράλληλα, αποδείχθηκε πως ήταν περισσότερο αποτελεσματική από τα συνταγογραφημένα φάρμακα στο να μειώνει το άγχος πριν από κάποια εγχείρηση. Περισσότερες μελέτες αποκάλυψαν πως όταν ακούμε ή παίζουμε μουσική, το σώμα μας παράγει περισσότερη ανοσοσφαιρίνη Α και κύτταρα-δολοφόνους – τα κύτταρα δηλαδή που επιτίθενται σε ιούς και βοηθούν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Παράλληλα, η μουσική μειώνει τα επίπεδα της “ορμόνης του στρες”, της κορτιζόλης. Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που η μουσική σχετίζεται με την χαλάρωση.
Μια πρόσφατη έρευνα βρήκε πως η μουσική μπορεί να ηρεμήσει τα πνεύματα στους θαλάμους αναμονής παιδιατρικών κλινικών. Στο δοκιμαστικό στάδιο, που συμμετείχαν 42 παιδιά, ηλικίας 3 έως και 11, αναφέρθηκε σημαντικά λιγότερος πόνος όσο λάμβαναν κάποιο εμβόλιο από τα παιδιά που ταυτόχρονα άκουγαν μουσική, καθώς και οι γιατροί παρατήρησαν πως οι μικροί ασθενείς παρουσίασαν λιγότερες αντιστάσεις στη θέα της βελόνας.
Και όμως, τα αποτελέσματα της μουσικής δεν σταματούν στους παιδιατρικούς θαλάμους. Ασθενείς που βρίσκονταν σε κλινικές αποκατάστασης και συμμετείχαν σε πρόγραμμα μουσικοθεραπείας, ανέφεραν ανακούφιση από τον μόνιμο πόνο. Οι θεραπευτές δούλεψαν στο πλάι των ασθενών, ώστε η θεραπεία να ταιριάζει στον καθένα, και οι ασθενείς συμμετείχαν σε δραστηριότητες τραγουδιού, έπαιζαν μουσικά όργανα, συζητούσαν για στίχους, έγραφαν ακόμα και τραγούδια, εξομαλύνοντας την πορεία τους στην αποδοχή μιας (ενίοτε, θανάσιμης) ασθένειας. Μέσω της ασχολίας τους με την μουσική, έρχονταν σε επαφή με τα υγιή κομμάτια του εαυτού τους, και μπορούσαν επιτέλους να βιώσουν ηρεμία και καθαρότητα.
Ο ήχος κατά βάση είναι δονήσεις. Και μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Τορόντο προσπαθεί να ανακαλύψει αν οι ηχητικές δονήσεις, όπως απορροφώνται από το σώμα, μπορούν να ηρεμήσουν τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον, την ινομυαλγία και την κατάθλιψη. Η ακουστική αυτή θεραπεία περιλαμβάνει έναν ήχο χαμηλής συχνότητας, κάτι σαν μια υπόκωφη βροντή, ο οποίος θα δημιουργεί δονήσεις που θα έρχονται άμεσα σε επαφή με το σώμα. Κατά τη διάρκεια της θεραπείας, ο ασθενής θα κάθεται σε ένα στρώμα ή κρεβάτι, με ενσωματωμένα ηχεία που θα μεταδίδουν τις δονήσεις.
Το 2009, προκαταρκτικές έρευνες έδειξαν ότι η ακουστική θεραπεία είχε όντως ευεργετικά αποτελέσματα σε ασθενείς με Πάρκινσον, όπως καλύτερη ταχύτητα στο βάδισμα, με λιγότερο τρέμουλο. Η ομάδα επίσης ερευνά μία νόσο που λέγεται θαλαμοφλοιώδης αρρυθμία – ένας αποπροσανατολισμός της ρυθμικής δραστηριότητας του εγκεφάλου, που περιλαμβάνει τον θάλαμο και τον εξωτερικό φλοιό, και φαίνεται να σχετίζεται με διάφορες νόσους, όπως η νόσος Πάρκινσον, η ινομυαλγία και ίσως και η νόσος Αλτσχάιμερ. Ο ρυθμός της μουσικής μπορεί να σταθεροποιήσει αυτόν τον αποπροσανατολισμό, συνεπώς οι ήχοι χαμηλής συχνότητας θα μπορούσαν να βοηθήσουν με αυτές τις ασθένειες. Με τη συγκεκριμένη θεραπεία ελπίζουν να αποκαταστήσουν την επικοινωνία ανάμεσα στις περιοχές του εγκεφάλου, ώστε ο ασθενής να μπορεί να έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερο κομμάτι της μνήμης του.
Ήδη έχουν παρατηρηθεί ελπιδοφόρα αποτελέσματα σε μία ασθενή, η οποία είχε μόλις διαγνωστεί με την νόσο Αλτσχάιμερ, και αφού βίωνε παλμούς ύψους 40 hertz για 30 λεπτά, τρεις φορές την εβδομάδα, για έναν μήνα, μπορούσε να θυμηθεί τα ονόματα των εγγονιών της με μεγαλύτερη ευκολία, και ο σύζυγός της ανέφερε πως η κατάστασή της είχε βελτιωθεί.
Ο σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα είδος “συνταγογραφημένης” μουσικοθεραπείας, που να στοχεύει σε συγκεκριμένες νευρολογικές λειτουργίες. Πέρα από το να βλέπουμε τη μουσική σαν ένα πολιτισμικό φαινόμενο, πρέπει να τη βλέπουμε και σαν ένα κίνητρο, για τις γνωστικές και μνημονικές μας ικανότητες.
(Πηγή: Iatronet.gr)

Υποχρεωτικό από το 2018 το σύστημα ειδοποίησης eCall σε περίπτωση τροχαίου

Το πράσινο φως για την υποχρεωτική, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, χρήση του eCall, του συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος, έδωσε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.
Η εγκατάσταση του ειδικού συστήματος που θα ειδοποιεί άμεσα και αυτόματα τις αρμόδιες υπηρεσίες για τροχαία ατυχήματα θα καταστεί υποχρεωτική σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα από τις 31 Μαρτίου του 2018.
Η συσκευή θα ειδοποιεί τις υπηρεσίες διάσωσης αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος, χρησιμοποιώντας τον αριθμό έκτακτης ανάγκης. Τα βασικά στοιχεία που αφορούν στο ατύχημα θα αποστέλλονται στις αρμόδιες υπηρεσίες. Αυτά θα είναι α) ο τύπος του οχήματος, β) το καύσιμο που χρησιμοποιεί, γ) ο χρόνος του ατυχήματος και δ) ο τόπος του συμβάντος.
Η καινοτόμος αυτή τεχνολογία έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της το 2012, όμως η ψήφιση ενός ευρωπαϊκού νόμου καθυστέρησε λόγω των ανησυχιών που εκφράστηκαν αναφορικά με θέματα ιδιωτικής προστασίας και προσωπικών δεδομένων. Τα στοιχεία που θα επικοινωνεί το eCall αποφασίστηκαν μετά από διαβούλευση μεταξύ των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων.
Σύμφωνα με την Κομισιόν, η εγκατάσταση της συσκευής θα αυξάνει την τιμή ενός καινούριου αυτοκινήτου κατά περίπου 100 ευρώ.
Η επικεφαλής της ομάδας διαπραγμάτευσης του ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το συγκεκριμένο ζήτημα, Olga Sehnalova, δήλωσε ότι η Ευρώπη χρειάζεται ένα σύστημα ειδοποίησης ατυχήματος καθώς όταν περνάει τα σύνορα της χώρας του έχει πρόβλημα με τη γλώσσα και συχνά δεν ξέρει που ακριβώς βρίσκεται.
Στόχος της τεχνολογίας αυτής είναι η ταχύτερη ανταπόκριση των υπηρεσιών διάσωσης με απώτερο σκοπό τον περιορισμό των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών, ενώ μελέτες δείχνουν ότι η εφαρμογή του συστήματος θα μπορούσε να μειώσει κατά 50% το χρόνο παροχής βοήθειας, κυρίως σε αγροτικές περιοχές.
Στο ίδιο πλαίσιο, η κ. Sehnalova τόνισε ότι η ιδιωτικότητα θα προστατευτεί, καθώς οι πληροφορίες θα μεταδίδονται μόνο στην περίπτωση σοβαρών ατυχημάτων και όταν ανοίγουν οι αερόσακοι.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Πως τιμολογούν και πως διαμορφώνουν τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου οι ασφαλιστικές εταιρίες

Υπάρχει βομβαρδισμός διαφημίσεων και προτάσεων για φθηνά ασφάλιστρα αυτοκινήτου, φιξ τιμές κλπ όμως πολλοί δεν γνωρίζουν ότι τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, όπως και κάθε ασφάλιση, παραμετροποιούνται με βάση τον κίνδυνο που καλείται να ασφαλίσει μια ασφαλιστική αλλά και το προφίλ αυτού που ασφαλίζει.

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με δύο βασικούς παράγοντες που αξιολογούνται για την ασφάλιση. Ο ένας παράγοντας είναι το αυτοκίνητο και ο δεύτερος ο οδηγός του αυτοκινήτου.


Στον παράγοντα αυτοκίνητο οι ασφαλιστικές προκειμένου να τιμολογήσουν τα ασφάλιστρα χρησιμοποιούν τα στοιχεία που έχουν σχέση με το μοντέλο, την μάρκα, τον κυβισμό, την παλαιότητα, και την περιοχή της κατοικίας που μένει αυτός που το ασφαλίζει.


Έτσι, πχ αν ο κάτοχος μένει σε μεγάλες πόλεις τα ασφάλιστρα αυξάνονται καθώς αυξάνονται και οι κίνδυνοι που αναλαμβάνει η ασφαλιστική ( σε σχέση με την συχνότητα των ατυχημάτων από την μεγαλύτερη κυκλοφορία οχημάτων ) ενώ αντίθετα μειώνονται όταν ο κάτοχος μένει σε μικρότερες επαρχιακές πόλεις ή χωριά.


 
Μάλιστα στην ίδια γεωγραφική περιοχή (πχ Αττική) διαφοροποιούνται τα ασφάλιστρα με βάση την πυκνοκατοίκητη η την αραιοκατοίκηση των δήμων που δηλώνεται ως μόνιμη κατοικία του κατόχου οδηγού.


Στον παράγοντα του οδηγού του αυτοκινήτου η παραμετροποίηση της τιμολόγησης λαμβάνει υπόψη την ηλικία του οδηγού, τα χρόνια που έχει το δίπλωμα οδήγησης κλπ.


Όσο πιο μικρές είναι οι ηλικίες των οδηγών και η απειρία στην οδήγηση (δηλαδή με λίγα χρόνια κατοχής διπλώματος οδήγησης) αυξάνονται τα ασφάλιστρα όσο και σε πολύ μεγάλες ηλικίες. Επίσης αυξάνονται τα ασφάλιστρα και στην περίπτωση που δηλώνεται οδηγός που δεν είναι κάτοχος του αυτοκινήτου ή δηλώνεται και δεύτερος οδηγός.


Όπως επίσης, από ορισμένες εταιρίες, λαμβάνεται υπόψη και το ιστορικό του ασφαλισμένου οδηγού που δεν έχει δηλώσει ατυχήματα ή έχει ιστορικό με συχνά ατυχήματα.


Όλα αυτά πρέπει να τα έχουν υπόψη τους οι οδηγοί που αναζητούν συχνά πολλές τιμολογήσεις ανάμεσα σε εταιρίες και δεν βρίσκουν μεγάλες διαφορές ή προσπαθούν να κάνουν συγκρίσεις με τα ασφάλιστρα που πληρώνει ένας φίλος τους ή γνωστός τους.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

29 Απρ 2015

Σύνδρομο χρόνιας κόπωσης: Όταν είμαστε μόνιμα κουρασμένοι

Ποια συμπτώματα περιλαμβάνει το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης; Πως γίνεται η διάγνωση; Υπάρχει θεραπεία που θα διώξει την έντονη αίσθηση κούρασης;
Το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης είναι μια μυστηριώδης ασθένεια. Οι ασθενείς δεν υποφέρουν μόνο από το αίσθημα μιας διαρκούς κούρασης, αλλά συχνά έχουν και ισχυρούς πόνους, ενώ εξίσου σύνηθες είναι το φαινόμενο να μη μπορούν να συγκεντρωθούν. Kάποιες φορές μάλιστα, οι πόνοι που αισθάνονται είναι τόσο δυνατοί, που δεν μπορούν καν να σηκωθούν από το κρεβάτι. Το χειρότερο; Ο ασθενής δεν ξέρει ακριβώς σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθεί. Θα ήταν καλύτερα να πάει σε κάποιο νευρολόγο, ψυχοθεραπευτή ή σε κάποιον άλλο ειδικό;
Το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης προκαλεί επίμονη εξάντληση (πάνω από 6 μήνες) στους ασθενείς, οι οποίοι αναφέρουν ότι «σέρνονται» μονίμως, όσο κι αν κοιμούνται και ξεκουράζονται, δίχως να πάσχουν από κάποιο άλλο οργανικό ή ψυχικό νόσημα που να ευθύνεται για την κατάστασή τους. Σημαντικός εκλυτικός παράγοντας στην εμφάνισή του, είναι το έντονο στρες.
Οι ειδικοί θέτουν δύο κριτήρια για το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης: Το ένα είναι η σοβαρή κόπωση διάρκειας έξι μηνών, η οποία δεν αποδίδεται σε άλλες οργανικές ή ψυχικές παθήσεις. Το δεύτερο είναι να έχει κάποιος τουλάχιστον 4 από τα ακόλουθα συμπτώματα με διάρκεια έξι μήνες:
Δυσκολία στην ικανότητα συγκέντρωσης, απώλεια μνήμης, πονόλαιμο, πόνο στους λεμφαδένες, ανεξήγητους μυϊκούς πόνους, πολυαρθραλγία χωρίς πρήξιμο ή ερυθρότητα, πονοκέφαλο με πρωτόγνωρη ένταση και χαρακτηριστικά, διαταραχή στον ύπνο (π.χ. αϋπνία, ύπνος που δεν αναζωογονεί) και υπερβολική κούραση μετά από φυσιολογική άσκηση.
Σημαντικός εκλυτικός ψυχολογικός παράγοντας είναι το υψηλό στρες. Όσο πιο απαιτητικό είναι το περιβάλλον αλλά και οι προσδοκίες που το άτομο θέτει στον εαυτό του, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα το σύνδρομο να εμφανιστεί, σε συνδυασμό βέβαια με άλλους παράγοντες ευπάθειας όπως είναι η αναιμία, οι λοιμώξεις κλπ. Η ηλικία των 25-35 είναι η πιο ευάλωτη, ενώ 2 στα 1.000 άτομα πάσχουν από αυτό, ιδιαίτερα εκείνα που έχουν υψηλό οικονομικό εισόδημα και επίπεδο μόρφωσης.
Η θεραπεία είναι συμπτωματική και περιλαμβάνει την ενθάρρυνση του ατόμου να μειώσει την ένταση των δραστηριοτήτων και το ψυχολογικό στρες που βιώνει, τη σταδιακή έναρξη σωματικής άσκησης, τη θεραπεία του πόνου με τη χρήση αναλγητικών και αντιφλεγμονωδών φαρμάκων, αλλά και τη θεραπεία των συνοδών ψυχολογικών προβλημάτων όπως είναι η κατάθλιψη, το άγχος και ο διαταραγμένος ύπνος.
(Πηγή: Iatronet.gr)

Νέες πρακτικές στα συμβόλαια υγείας

Ανατροπές στις ασφαλίσεις Υγείας πρόκειται να επιφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας, δημιουργώντας ένα νέο – εντελώς διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που γνωρίζουν, σήμερα, τα στελέχη της αγοράς, οι διαμεσολαβούντες, αλλά και οι ασφαλισμένοι.
Τα ηλεκτρονικά βραχιολάκια για την παρακολούθηση των ασθενών και η εκτεταμένη χρήση του DNA τεστ, τεχνικές οι οποίες ήδη χρησιμοποιούνται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, θα αναμορφώσουν πλήρως το καθεστώς ασφάλισης, τις προϋποθέσεις ανάληψης, αλλά και τιμολόγησης του κινδύνου, τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το πλαίσιο καταβολής των αποζημιώσεων και, τέλος, τις σχέσεις των εταιρειών, τόσο με τους ασφαλισμένους, όσο και με τα ιδιωτικά θεραπευτήρια.

Τα ανωτέρω δηλώνουν στο IW γνωστοί παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς, προσθέτοντας ότι κατά το πρώτο διάστημα χρήσης των προαναφερόμενων τεχνολογιών το κόστος για τον ασφαλιστικό κλάδο θα είναι υψηλό, όσο όμως οι νέες πρακτικές θα διαχέονται στην αγορά τόσο η επιβάρυνση θα περιορίζεται.

Κατά τα ίδια στελέχη, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ήδη εφαρμόζεται το DNA test για τις ασφαλίσεις στον κλάδο υγείας, όπως και τα βραχιολάκια (ίσως πιο περιορισμένα), ενώ όλα δείχνουν ότι τα νέα… ήθη ασφάλισης γρήγορα θα φθάσουν και στην Ευρώπη.

Ωστόσο, το ζητούμενο είναι πόσο γρήγορα θα κατακτήσουν ορισμένες αγορές, καθότι είναι πιθανό να υπάρξουν αντιδράσεις ισχυρών πολιτειακών ή άλλων φορέων. Σε κάθε περίπτωση, πολύ δύσκολα στο… τέλος της ημέρας θα καταστεί εφικτή η μη διείσδυση της τεχνολογίας στην ιδιωτική ασφάλιση.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

28 Απρ 2015

Έλεγξε την ασφάλεια σου με… ένα κλικ!

Με ένα απλό «κλικ» στον υπολογιστή, το κινητό τηλέφωνο ή το tablet, οι καταναλωτές θα μπορούν πλέον να ελέγχουν αν είναι ασφαλισμένοι, την εταιρεία που προσφέρει την κάλυψη καθώς και τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου τους.
Τη δυνατότητα αυτή δίνει η νέα ηλεκτρονική εφαρμογή του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων, την οποία μπορείτε να βρείτε και να χρησιμοποιήσετε στη διεύθυνση www.hic.gr.
Στόχος είναι η οριστική πάταξη του κοινωνικά απαράδεκτου φαινομένου της κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων, η οποία άλλωστε αποτελεί βασική προτεραιότητα του Επικουρικού Κεφαλαίου. Παράλληλα, οι καταναλωτές θα μπορούν να ελέγχουν ανά πάσα στιγμή το συμβόλαιο που έχουν υπογράψει, σε μια προσπάθεια να καταπολεμηθούν φαινόμενα απάτης.
Στην ιστοσελίδα θα σας ζητηθεί πολύ απλά να συμπληρώσετε τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας και τον αριθμό φορολογικού μητρώου. Με ένα «κλικ» η βάση δεδομένων σας ενημερώνει για την κατάσταση του αυτοκινήτου (ασφαλισμένο ή όχι), την εταιρεία στην οποία είναι ασφαλισμένο καθώς και την περίοδο διάρκειας της ασφάλειας.
Για τον ίδιο σκοπό, αλλά και για την προώθηση και επικοινωνία της πρωτοβουλίας, δημιουργήθηκε από το κέντρο πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου σχετική σελίδα στo Facebook με τίτλο «Έλεγξε την ασφάλειά σου».
Επισκεφτείτε, λοιπόν, τον ιστότοπο www.hic.gr και προωθείστε το στους φίλους σας.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Αύξηση ασφαλισμένων στον κλάδο ζωής τα χρόνια της κρίσης

Ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για τα Ασφάλιστρα και τις Πληρωθείσες Αποζημιώσεις τα έτη 2010-2013 που αφορούν στο σύνολο των ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών επιχειρήσεων που λειτουργούν με καθεστώς εγκατάστασης στην Ελλάδα δημοσιοποίησε στη σελίδα της η Τράπεζα της Ελλάδος.

Το χρονικό διάστημα 2010-2013 είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς συμπίπτει με τα χρόνια της βαθιάς οικονομικής κρίσης. Συνεπώς τα στοιχεία, τα οποία αφορούν το σύνολο ασφαλίστρων, το σύνολο των πληρωθεισών αποζημιώσεων και το πλήθος συμβολαίων στους κλάδους ζημιών και ζωής καθώς και το πλήθος ασφαλισμένων στον κλάδο ζωής, δείχνουν πώς ανταπεξήλθε η ασφαλιστική αγορά τα χρόνια της κρίσης.

Αναλυτικά, από τα στατιστικά στοιχεία προκύπτουν τα εξής:

Ασφαλίσεις κλάδου ζωής 

Ο κλάδος ζωής, κατά τη διάρκεια της τετραετίας κατέγραψε σημαντική μείωση στο σύνολο των ασφαλίστρων (1.664.591.120 το 2010 και 1.224.454.087 το 2013) καθώς και στο πλήθος των συμβολαίων (1.870.580 το 2010 και 1.397.427 το 2013). Αντιθέτως αυξήθηκε το πλήθος των ασφαλισμένων (6.474.406 το 2010 και 7.569.187 το 2013). Το σύνολο των πληρωθεισών αποζημιώσεων παρουσίαζε αύξηση από το 2010 ως το 2012 (1.077.243.476 το 2010, 1.267.232.335 το 2011, 1.277.263.079 το 2012), το 2013 όμως μειώθηκε ελαφρά (1.106.012.338) σε σχέση με το 2011 και το 2012.

Ασφαλίσεις κλάδου ζημιών

Ο κλάδος ζημιών παρουσίασε επίσης σημαντική μείωση στο σύνολο των ασφαλίστρων κατά την τετραετία (3.101.157.384 το 2010 και 2.385.841.717 το 2013). Το πλήθος των συμβολαίων το 2013 παρουσίασε μείωση σε σχέση με το 2010 (17.232.562 το 2010 και 14.786.494 το 2013) αυξήθηκε όμως σε σχέση με το 2011 και το 2012 (14.136.815 το 2011 και 13.969.836 το 2012). Όσο αφορά το πλήθος των πληρωθεισών αποζημιώσεων, το 2013 παρουσίασε μείωση σε σχέση με το 2010 και το 2011, ενώ αυξήθηκε σημαντικά σε σχέση με το 2012 (1.232.079.805 το 2010, 1.125.846.010 το 2011, 376.041.102 το 2012 και 867.240.072 το 2013).


Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες της Τράπεζας της Ελλάδος:
Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2010 Κλάδου Ζημιών
Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2011 Κλάδου Ζημιών
Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2012 Κλάδου Ζημιών
Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2013 Κλάδου Ζημιών

Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2010 Κλάδου Ζωής

Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2011 Κλάδου Ζωής

Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2012 Κλάδου Ζωής
Ασφάλιστρα και Πληρωθείσες Αποζημιώσεις 2013 Κλάδου Ζωής
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Προνόμια παιδικών συμβολαίων υγείας Eurolife ERB

Εξαιρετικά ευνοημένοι είναι οι κάτοχοι παιδικών συμβολαίων υγείας Eurolife ERB, από τα "προνόμια"που έχει εξασφαλίσει η ασφαλιστική εταιρεία. Η Eurolife ERB χαρίζει πλούσια δώρα για παλιούς και νέους πελάτες παιδικών συμβολαίων υγείας πανελλαδικά.
Eurolife ERB Ασφαλιστική
Πιο συγκεκριμένα, τα προνόμια υγείας που δίδονται στους "μικρούς καταναλωτές", χωρίς καμιά επιβάρυνση στο ασφάλιστρο, χωρίζονται παρακάτω ανά θεραπευτικό όμιλο και σημεία εξυπηρέτησης.
Στο Ιασώ Παίδων για έκτακτα περιστατικά, όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο δωρεάν έλεγχο από Παιδίατρο, Παιδοχειρουργό και Παιδοορθοπεδικό. Με ραντεβού χρέωση μόλις 40 euro σε Επιμελητή Παιδίατρο και όλες τις ειδικότητες Παιδιάτρων. Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις σε επείγοντα περιστατικά έως 300 euro ανά περιστατικό. Μετά το πόσο αυτό 40% έκπτωση. Σε περίπτωση νοσηλείας έκπτωση 15% στο ποσό συμμετοχής του ασφαλισμένου. Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο σε περίπτωση νοσηλείας, εντός Αττικής.
Στην κλινική Μητέρα Παίδων, για έκτακτα περιστατικά όλο το 24ωρο, 365 ήμερες το χρόνο, απεριόριστες δωρεάν επισκέψεις σε Παιδίατρο και Παιδοχειρουργό. Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο σε περίπτωση νοσηλείας σε όλα τα θεραπευτήρια του Ομίλου Υγείας, εντός Αττικής.
Στην Ευρωκλινική Παίδων, για έκτακτα περιστατικά, 12 δωρεάν ιατρικές επισκέψεις ετησίως στα εξωτερικά ιατρεία στις ειδικότητες Παιδίατρου και Παιδοχειρουργού. Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για επείγοντα περιστατικά, έως 200 euro ετησίως. Σε περίπτωση υπερβάλλον κόστους στις εξετάσεις εκτάκτου περιστατικού, 50% έκπτωση (εξαιρούνται οι ιατρικές και ενδοσκοπικές πράξεις). Στις προγραμματισμένες εξετάσεις 40% έκπτωση. Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο, σε περίπτωση νοσηλείας, εντός Αττικής.
Στο Metropolitan, για έκτακτα περιστατικά, όλο το 24ωρο, 365 ήμερες το χρόνο, δωρεάν ιατρικές επισκέψεις σε Παιδίατρο, Παιδοχειρουργό και Παιδοορθοπεδικό. Για προγραμματισμένα ραντεβού, μόλις 20 euro σε επιμελητή Παιδίατρο και 40% έκπτωση στον Παιδοοφθαλμίατρο και στις οφθαλμολογικές εξετάσεις. Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις, για τα επείγοντα περιστατικά έως 300 euro ανά περιστατικό και 35% έκπτωση για το επιπλέον ποσό. Για τις προγραμματισμένες εξετάσεις 35% έκπτωση, διαγνωστικές και εργαστηριακές, 10% έκπτωση στις οδοντιατρικές υπηρεσίες, 155 έκπτωση στις φυσιοθεραπείες και 20% έκπτωση στα check-up. Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο, σε περίπτωση νοσηλείας εντός Αττικής.
Στην Κλινική "Άγιος Λουκάς" στην Θεσσαλονίκη, για έκτακτα περιστατικά υγείας, δωρεάν ιατρικές επισκέψεις , 24 ώρες το 24ωρο, 365 ήμερες το χρόνο, σε Παιδίατρο. Κατόπιν ραντεβού, χρέωση Παιδιατρικής εξέτασης μόλις 20 euro ανά επίσκεψη. Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις σε επείγοντα περιστατικά έως 200 euro και 50% έκπτωση για το επιπλέον ποσό. Ειδική τιμή για MRI & MRA 180 euro, για CT 65 euro και 300 euro για αξονική αγγειογραφία και αξονική στεφανιογραφία.
Τέλος για το Euromedica Θεσσαλονίκης & Πανελλαδικά, για τα έκτακτα περιστατικά, απεριόριστες δωρεάν ιατρικές επισκέψεις όλο το 24ωρο, στους εφημερεύοντες Παιδιάτρους της Euromedica Γενική Κλινική Θεσσαλονίκης. Δωρεάν αιματολογικές εξετάσεις, για επείγοντα περιστατικά υγείας, αποκλειστικά γενική αίματος, CRP & TKE. Για ιατρικές εξετάσεις μέχρι 100 euro έκπτωση 20%, από 101 έως 300 euro 25% έκπτωση και από 301 euro και άνω 30% έκπτωση.
Προϋπόθεση των δώρων η επίδειξη της κάρτας νοσηλείας του εν ισχύ παιδικού συμβολαίου.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

27 Απρ 2015

Πότε πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ;

Σίγουρα ο ακριβέστερος τρόπος για να γίνει έλεγχος της κατάστασης των αμορτισέρ είναι σε ειδικό μηχάνημα που είναι γνωστό σαν αμορτισερόμετρο.

Υπάρχουν όμως κάποια σημάδια που θα βοηθήσουν τον οδηγό να καταλάβει εάν η λειτουργία των αμορτισέρ είναι σωστή ή 
επικίνδυνη και έχουν σχέση με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου:
1. Το αυτοκίνητο όταν πέσει σε λακκούβα ή σαμαράκι συνεχίζει να κινείται επί πολύ ώρα, ειδικά στο πίσω μέρος.
2. Στις στροφές νιώθουμε το αυτοκίνητο να παίρνει μεγάλες κλίσεις και δείχνει τάσεις να βγει προς το εξωτερικό μέρος της στροφής.
3. Εντοπίζουμε πολλά λάδια πάνω στα αμορτισέρ.
4. Σε απότομο φρενάρισμα “χάνουμε” το τιμόνι και νιώθουμε το αυτοκίνητο να ”φεύγει” προς τα δεξιά ή τα αριστερά.
5. Στο φρενάρισμα χρειαζόμαστε περισσότερα μέτρα για να ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητο (απόσταση πέδησης).
6. Τα λάστιχα του αυτοκινήτου φθείρονται ανομοιόμορφα.
7. Σε γρήγορες διαδρομές “χάνουμε” την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου και απαιτείται μεγαλύτερη προσοχή και προσπάθεια για να το κρατήσουμε στο δρόμο.

Τι μπορεί να συμβεί όμως αν έχουμε φθαρμένα ή ακατάλληλα αμορτισέρ στο αυτοκίνητό μας;

Κατά βάση η ποιότητα και η κατάσταση των αμορτισέρ καθορίζουν πόσο ασφαλές είναι το αυτοκίνητο για τον οδηγό και τους επιβαίνοντες . Η κατάσταση των ελαστικών είναι και αυτή πολύ σημαντική αλλά αν τα αμορτισέρ είναι φθαρμένα τότε φθείρονται ταχύτερα και τα ελαστικά!

Εκτός όμως από τα ελαστικά, όταν τα αμορτισέρ είναι ακατάλληλα ή φθαρμένα υποφέρουν και άλλα τμήματα του αυτοκινήτου όπως τα ελατήρια, ακρόμπαρα, μπαλάκια, το εμπρόσθιο σύστημα, ενώ ενεργοποιείται συχνότερα το ABS.

Το κυριότερο πρόβλημα που μπορεί να προκληθεί, ωστόσο, όταν τα αμορτισέρ είναι ακατάλληλα ή φθαρμένα είναι η αστάθεια του αυτοκινήτου, η οποία βεβαίως έχει άμεση σχέση με την ασφάλεια του οδηγού, των επιβατών και του οχήματος.

(Πηγή: Kritos.gr)