Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Με την πάροδο του χρόνου, η ασφάλεια των παιδιών μέσα στο αυτοκίνητο έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο, στην χώρα μας όμως υπάρχουν ακόμα πολλά που μπορούν να βελτιωθούν με τη σωστή ενημέρωση των γονιών και συγγενών.
Αιτία των περισσότερων παιδικών θανάτων και τραυματισμών αποτελεί η απουσία ή ακατάλληλη χρήση του παιδικού καθίσματος, γι' αυτό σας παραθέτουμε τους σωστούς τρόπους χρήσης των παιδικών καθισμάτων ανάλογα με την ηλικία και το σωματικό βάρος του παιδιού σας.
Εως 2 ετών
Πρέπει να χρησιμοποιούνται καθίσματα ανάποδης τοποθέτησης δηλ. το παιδί πρέπει να κοιτά προς τα πίσω. Αυτού του είδους τα καθίσματα (βρεφικά) είναι έως και 5 φορές ασφαλέστερα σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης και έχει διαπιστωθεί οτι μειώνουν την πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου κατά 75%!
Από 2 έως 4 ετών
Όταν το παιδί γίνει 2 ετών ή ξεπεράσει το επιτρεπτό όριο βάρους του βρεφικού καθίσματος, γίνεται αντικατάστασή του με μεγαλύτερο το οποίο όμως πρέπει να είναι ανάποδης ή διπλής τοποθέτησης. Οι Σκανδιναβικές χώρες - οι οποίες έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά τροχαίων με θύματα παιδιά - συνιστούν το παιδί να είναι σε στάση που κοιτά πίσω έως και τα 4 έτη του!
Από 4 έως 8 ετών
Από 4-8 ετών το παιδί κάθεται σε κάθισμα που κοιτάει μπροστά. Σε περίπτωση που το παιδί ξεπεράσει πριν τα 8 του χρόνια, το όριο βάρους του καθίσματος, πρέπει να μεταβεί σε ειδική παιδική θέση μέχρι να φτάσει το ύψος (συνήθως 1,45μ) και το μέγεθος στο οποίο οι ζώνες των ενηλίκων του ταιριάζουν κατάλληλα.
Χρήσιμες Συμβουλές
Η πιο ασφαλής θέση για τα παιδιά έως 13 χρονών είναι η πίσω καθώς η ζώνη και ο αερόσακος μπορεί να τα τραυματίσει σοβαρά.
Σε περίπτωση που το αμάξι είναι 2θέσιο, τοποθετήστε το παιδικό κάθισμα με την πλάτη στο ταμπλό και απενεργοποιήστε τον αερόσακο!
Όταν αγοράζετε παιδικό κάθισμα, αναζητήστε την ετικέτα ή την ανάγλυφη στάμπα που φέρει τα αρχικά της ΕΕ και ζητήστε επίδειξη τοποθέτησης.
Μετά από σημαντική σύγκρουση, αντικαταστήστε το κάθισμα καθώς μπορεί να μη τηρεί πλέον τις προδιαγραφές ασφαλείας.
Φορέστε πάντα τη δική σας ζώνη για να δώσετε το σωστό παράδειγμα.
Αφιερώστε χρόνο για να δέσετε το παιδί σωστά και άνετα.
Aυξήσεις από 4,25% έως 6,67% στα τέλη κυκλοφορίας για όσους κατέχουν ΙΧ αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού παλαιότητας μέχρι 10 ετών και μειώσεις κατά 4,55% έως και 6,82% για όσους διατηρούν αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού «ηλικίας» άνω των 10 ετών αποφάσισε τελικά η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών. Με την ίδια απόφαση, καταργείται η απαλλαγή για περίπου 100.000 «καθαρά» ΙΧ.
Αναλυτικότερα τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του 2016, που θα αναρτηθούν στο TAXISnet στα τέλη της επόμενης εβδομάδας και θα πρέπει να πληρωθούν μέχρι 31 Δεκεμβρίου, περιέχουν τις ακόλουθες αλλαγές:
1. Αυξήσεις 4,55% έως 6,67% στα τέλη κυκλοφορίας για Ι.Χ. αυτοκίνητα άνω των 1.357 κ.ε. που ταξινομήθηκαν και κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το 2006 και μέχρι την 30ή Οκτωβρίου 2010, δηλαδή παλαιότητας 5 έως 10 ετών.
2. Μειώσεις στα τέλη κυκλοφορίας για ορισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού παλαιότητας άνω των 10 ετών. Ειδικότερα: α) Για τα ΙΧ άνω των 1.928 κ.ε. με έτος ταξινόμησης από το 2001 έως το 2005 τα τέλη μειώνονται 4,55%. β) Για τα ΙΧ άνω των 1.357 κ.ε. με έτος ταξινόμησης το 2000 ή και προγενέστερα τα τέλη θα μειωθούν κατά 5,66%-6,82%.
3. Κατάργηση της απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας για περίπου 97.000 ΙΧ που τέθηκαν σε κυκλοφορία για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 30ή Οκτωβρίου 2010 και τα οποία εκπέμπουν ρύπους από 90 έως και 100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Το όριο απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας, το οποίο ισχύει για όσα ΙΧ αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά, θα πέσει από τα 100 στα 90 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Τα αυτοκίνητα αυτά υπολογίζονται σε περίπου 97.000 και οι ιδιοκτήτες τους θα πληρώσουν τέλη από 81 έως και 90 ευρώ.
4. Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα ΙΧ αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά στην Ελλάδα και εκπέμπουν ρύπους άνω των 100 μικρογραμμαρίων διοξειδίου το άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Τα ετήσια τέλη που ήδη πληρώνουν οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν κατά 10 έως και 50 ευρώ.
Ειδικότερα, στα αυτοκίνητα αυτά αναμένεται να επιβληθούν αυξήσεις από 8 έως 32 λεπτά του ευρώ στα ποσά των τελών ανά μικρογραμμάριο εκπεμπόμενων ρύπων. Ετσι, για ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει ρύπους 120 μικρογραμμαρίων, η επιβάρυνση αναμένεται ότι θα είναι της τάξεως των 10-12 ευρώ.
Οι χειρότεροι οδηγοί είναι αυτοί που βρίσκονται στο τιμόνι των συγκριτικά ακριβότερων αυτοκινήτων. Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ. Βρετανία.
Η ιστοσελίδα οικονομικών λύσεων MoneySuperMarket βρήκε ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων Lexus και Land Rover συγκεντρώνουν περισσότερες πιθανότητες να προκαλέσουν ζημιές για τις οποίες έχουν την ευθύνη, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους οδηγούς.
Στην έρευνα αναλύονται τα ασφαλιστήρια συμβόλαια 11 εκατομμυρίων οχημάτων για το περασμένο έτος, με σκοπό να εξακριβωθεί ποιοι είναι οι οδηγοί που φέρουν την ευθύνη πιο συχνά για τροχαία ατυχήματα. Στον αντίποδα, οι πιο «προσεχτικοί» οδηγοί αποδεικνύονται οι κάτοχοι αυτοκινήτων Smart.
Τα αυτοκίνητα μάρκας Kia μπαίνουν σφήνα στους πιο ακριβούς κατασκευαστές Lexus, Land Rover, Volvo και Audi, ενώ οι Fiat, Subaru, Peugeot και Renault ακολουθούν τα Smart.
Οι… χειρότεροι οδηγοί στη Μ. Βρετανία:
Αυτοκίνητο
Αριθμός απαιτήσεων ανά 1.000 οδηγούς
Lexus
111
Land Rover
110,1
Kia
109,2
Volvo
107,9
Audi
105,2
… και οι καλύτεροι:
Αυτοκίνητο
Αριθμός απαιτήσεων ανά 1.000 οδηγούς
Smart
78,6
Fiat
79,4
Subaru
79,7
Peugeot
83,2
Renault
85,8
Σε κάθε μορφή ασφάλισης, είτε πρόκειται για αυτοκινήτου, σπιτιού ή ακόμη και Ζωής, το ασφάλιστρο αντικατοπτρίζει το πόσο “ριψοκίνδυνο” θεωρεί τον ασφαλιζόμενο η ασφαλιστική εταιρεία. Με άλλα λόγια, τα ασφάλιστρα εξαρτώνται από το πόσο πιθανό είναι να καταβληθεί αποζημίωση.
Ακριβότερα έως 89 ευρώ αναμένεται να είναι τα τέλη κυκλοφορίας για 1,8 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
Από αυτούς 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες θα έχουν αύξηση έως 60 ευρώ, ενώ 500.000 με οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που μέχρι σήμερα δεν κατέβαλλαν τέλη κυκλοφορίας, θα κληθούν τώρα να πληρώσουν έως 89 ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η λίστα με τα νέα τέλη κυκλοφορίας περιλαμβάνει επιβαρύνσεις για αυτοκίνητα με ημερομηνία ταξινόμησης από τον Ιανουάριο του 2006 μέχρι την 1η Νοεμβρίου του 2010, αλλά και για τα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που έχουν ταξινομηθεί από την 1η Νοεμβρίου του 2010 έως σήμερα.
Ενδεικτικά, για αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν από τον Ιανουάριο του 2006 έως την 1η Νοεμβρίου του 2010 και είναι από 1.358 έως 1.548 κυβικά εκατοστά, τα τέλη κυκλοφορίας τους αυξάνονται από τα 240 στα 255 ευρώ.
Αντίθετα, λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, από 15 έως 90 ευρώ, θα πληρώσουν όσοι έχουν στην ιδιοκτησία τους οχήματα τα οποία έχουν ταξινομηθεί μέχρι τον Δεκέμβριο του 2005.
Αναλυτικότερα, όσοι έχουν αυτοκίνητο από 1.549 έως 1.738 κ.εκ., με ημερομηνία ταξινόμησης πριν από το 2000, θα καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας ύψους 250 ευρώ (από 265 ευρώ πέρυσι), ενώ όσοι έχουν οχήματα από 1.929 έως 2.357 κ.εκ., με πρώτη ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας από τον Ιανουάριο του 2001 έως τον Δεκέμβριο του 2005 θα πληρώσουν 630 ευρώ (από 660 ευρώ για το 2014).
Οι μεγάλοι ασφαλιστικοί όμιλοι της Ευρώπης εκφράζουν τον αποτροπιασμό τους για τις πολύνεκρες τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι που πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου και συγκλόνισαν τη διεθνή κοινότητα.
Στην αρχική σελίδα της AXA βρίσκεται το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρίας, Henri de Castries, ο οποίος μεταξύ άλλων τονίζει: "Για δεύτερη φορά φέτος, το Παρίσι χτυπήθηκε από μια σειρά τρομοκρατικών επιθέσεων που σκότωσαν τουλάχιστον 132 ανθρώπους και τραυμάτισαν πολύ σοβαρά ακόμα περισσότερους. Αγωνιζόμαστε να βρούμε λόγια για να εκφράσουμε την οδύνη μας, το φόβο μας, την οργή μας."
Στην αρχική σελίδα της Allianz βρίσκεται η δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρίας, Oliver Bate: "Οι σκέψεις και οι προσευχές μας είναι με το γαλλικό λαό σε αυτή τη δύσκολη στιγμή."
Η γαλλική έκφραση "Avec vous" (Μαζί σας) βρίσκεται στην αρχική σελίδα της Generali, την οποία συνοδεύει το εξής μήνυμα:
"Είναι δύσκολο να βρούμε τις λέξεις που να μπορούν να εκφράσουν τη φρίκη μας για όσα συνέβησαν στο Παρίσι την περασμένη Παρασκευή.
Ίσως οι μόνοι που θα μπορούσαν να πουν κάτι είναι οι μεγάλοι στοχαστές της Γαλλίας που συνέβαλαν στη δημιουργία ενός πολιτισμού που βασίζεται στην ανοχή και την κουλτούρα στην οποία εμείς, οι απόγονοι, ζούμε σήμερα.
Ο Όμιλος Generali, στέκεται στο πλευρό των οικογενειών των θυμάτων, των τραυματιών, της πόλης του Παρισιού και του έθνους της Γαλλίας."