>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Απρ 2016

INTERLIFE: Στο πελατολόγιο της ΟΛΘ, ΔΕΔΔΗΕ και ΑΠΘ

Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο των μεγάλων πελατών της INTERLIFE Ασφαλιστικής μετά τη διενέργεια των αντίστοιχων Διαγωνισμών και τη σύναψη των Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων.

Συγκεκριμένα, η εταιρία σύναψε «Συμβόλαιο Ευθύνης Διευθυντών και Στελεχών Διοίκησης» (D&O) του ΟΛΘ και της ΔΕΔΔΗΕ για διάρκεια ενός έτους, καθώς και Συμβόλαιο Ασφάλισης “Κινητών, Ακινήτων, Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και οργάνων” του ΑΠΘ για διάστημα 18 μηνών.

Η INTERLIFE, που φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια από την ίδρυσή της, συνεχίζει την κερδοφόρα πορεία της βασιζόμενη στην φερεγγυότητα και την αξιοπιστία της.


4 Απρ 2016

Τα "κυκλώματα" των τροχαίων ατυχημάτων

Μεγάλο κύκλωμα γιατρών, αστυνομικών, ιδιωτών και άλλων εκμεταλλεύεται θύματα τροχαίων ατυχημάτων και αποκομίζει κέρδη εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με καταγγελίες στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών (ΔΣΑ), έναντι αδράς αμοιβής προσεγγίζουν στον τόπο του ατυχήματος ή στα νοσοκομεία τους τραυματίες από τροχαία προκειμένου να τους «κατευθύνουν» σε συγκεκριμένα δικηγορικά γραφεία ή νεοσύστατες «εταιρείες» συνολικού χειρισμού τέτοιου είδους περιστατικών. Ορισμένα με τη σειρά τους σε αρκετές περιπτώσεις μέσω τεχνικών συμβούλων άγνωστης προέλευσης αλλοιώνουν στοιχεία του ατυχήματος, «υπερεκτιμούν» τους τραυματισμούς και αυξάνουν με διάφορα τρικ τις αποζημιώσεις και το δικό τους μερίδιο κερδών.

Μώλωπες προς €50-100
Οπως προκύπτει από τις ίδιες αναφορές, μέσα στα νοσοκομεία δίνονται «χέρι με χέρι» από τους ιδιώτες στους ασθενείς μεγάλα χρηματικά ποσά «προκειμένου να τους δεσμεύσουν και να υπογράψουν προσύμφωνα με συγκεκριμένους νομικούς ή εκπροσώπους εταιρειών».

Είναι εντυπωσιακό ότι οι «μίζες» που δίνονται σε γιατρούς και σε ορισμένους αστυνομικούς για να ειδοποιούν το «κύκλωμα» για τα τροχαία συμβάντα είναι ανάλογες της βαρύτητας του τραυματισμού του νέου «πελάτη». Μώλωπες πληρώνονται 50-100 ευρώ, όμως για κατάγματα ή σύνθετα τραύματα οι τιμές για τη «μεσιτεία» αυξάνονται κατακόρυφα.

Προς «άγραν» πελατών για νομικούς και «εταιρείες» κινούνται οδηγοί ασθενοφόρων, υπάλληλοι εταιρειών οδικής βοήθειας ή και νεκροτομείων. Σκοπός, στην τελευταία περίπτωση, να κατευθύνουν τους συγγενείς των νεκρών στα «συνεργαζόμενα γραφεία» ή να ενημερώνουν τους εκπροσώπους των δικηγορικών γραφείων για το τραγικό συμβάν.

Μίζες και ρευστό
Αυτή η «πλειοδοσία» προσφορών και ενδιαφέροντος για τα θύματα έχει οδηγήσει σε περιπτώσεις οι ιδιώτες να καταφτάνουν σε νοσοκομεία πριν από τους τραυματίες. Σχηματίζεται η εικόνα να τους προσφέρεται η προσοδοφόρα νομική «αρωγή» ενώ βρίσκονται ακόμη ημιλιπόθυμοι στο φορείο. Λίγο αργότερα, στον χώρο νοσηλείας τους, οι εκπρόσωποι των επίδοξων υπερασπιστών τους να τους δίνουν ως δέλεαρ «ζεστά» εκατοντάδες ευρώ. Οπως τους λένε, «για να καλύψουν τα έξοδα στο νοσοκομείο και να έχουν πολλά χρήματα τώρα που υπάρχει και το πρόβλημα με τα capital controls».

Μερικές φορές οι εκπρόσωποι των νομικών σχημάτων υποστήριξης φθάνουν ακόμη και στον τόπο του ατυχήματος. Ετσι προτού ακόμη αντιληφθεί κανείς τι και πώς έχει συμβεί, με τους τραυματίες ζαλισμένους και τους νεκρούς στην άσφαλτο, εκείνοι να διαφημίζουν «πλήρη υποστήριξη» και να διαγκωνίζονται καταμεσής του δρόμου για το ποιος θα αναλάβει. Σύμφωνα με αναφορά μέλους του Δικηγορικού Συλλόγου, «για να διασφαλίσουν ότι θα αναλάβουν τη νομική εκπροσώπηση για το ατύχημα πληρώνουν εκτός των άλλων τα έξοδα κηδείας των θυμάτων»!

«Το Βήμα της Κυριακής» επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Βασίλη Αλεξανδρή, ο οποίος επεσήμανε ότι «πράγματι τους τελευταίους μήνες έχουν υπάρξει σοβαρές καταγγελίες για το θέμα των κυκλωμάτων γύρω από τα τροχαία ατυχήματα». Συμπλήρωσε ότι «η διερεύνηση του θέματος αυτού είναι από τις προτεραιότητες του Συλλόγου». Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν έγγραφες αναφορές και στα πειθαρχικά όργανα του ΔΣΑ. Πάντως, όπως ανέφεραν εκπρόσωποι των δικηγόρων στην Αθήνα, πολλοί φοβούνται να αναφέρουν τέτοιου είδους περιστατικά «με τον φόβο ανταποδοτικής ενέργειας από τη δράση του κυκλώματος». Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, πιθανόν να υπάρξει και ενημέρωση της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ.

Για το «ζεστό» χρήμα
Οπως ανέφεραν στο «Βήμα» δικηγόροι που πρωτοστατούν στις καταγγελίες, «η ένδεια που έχει προκαλέσει και στον νομικό χώρο η οικονομική κρίση οδηγεί ορισμένους συναδέλφους μας στην προσπάθεια να εκμεταλλευτούν με κάθε τρόπο υποθέσεις με τροχαία ατυχήματα. Και αυτό διότι, αντιθέτως προς τις διαφόρου τύπου αγωγές για οικονομικές αποζημιώσεις και άλλες δικαστικές πράξεις, οι υποθέσεις με τροχαία συμβάντα είναι κερδοφόρες. Αυτό συμβαίνει επειδή οι εν γένει φερέγγυες ασφαλιστικές εταιρείες είναι συνεπείς στις καταβολές των αποζημιώσεων και πληρώνουν με "ζεστό χρήμα" που είναι δυσεύρετο σήμερα. Μια διαδικασία που αφήνει σε αρκετές περιπτώσεις στους δικηγόρους περιθώρια να έχουν περαιτέρω κέρδος με "φούσκωμα" των ζημιών και των τραυματισμών.

Σχετική εξειδίκευση στα τροχαία ατυχήματα έχουν περίπου 100-150 δικηγόροι της Αθήνας. Το περιθώριο όμως σημαντικού, σχετικά άμεσου, κέρδους δημιουργεί κύκλο παράτυπων και παράνομων ενεργειών και ένα σύστημα διαφθοράς κρατικών λειτουργών από τρία-τέσσερα δικηγορικά γραφεία αλλά και ορισμένες νεοσύστατες "εταιρείες" στο κέντρο της Αθήνας. Ετσι την τελευταία κυρίως διετία δημιουργούν συστηματικά "συνδέσμους" σε διάφορες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. και του υπουργείου Υγείας προκειμένου να λειτουργούν ως "κράχτες".

Οι τραυματίες από τροχαία ατυχήματα ακούνε τις υποδείξεις ορισμένων τροχονόμων ή γιατρών επειδή ξέρουν ότι από αυτούς αντίστοιχα μπορεί να εξαρτηθεί μια "ευνοϊκή" ανάλυση του ατυχήματος ή μια ιδιαίτερη προσοχή στην περίθαλψη και στην περιποίηση των τραυμάτων τους. Δεν είναι θέμα μόνο εσωτερικό των δικηγόρων και αθέμιτου ανταγωνισμού, είναι ότι αυτό το σύστημα παράγει διαφθορά σε κρατικές υπηρεσίες»

Ενδεικτικές περιπτώσεις
Οι «κράχτες» και οι αυτόκλητοι «αυτόπτες» μάρτυρες
Ενδεικτικό της ευρηματικότητας των δικηγορικών γραφείων για να προσεγγίζουν τραυματίες ή τους συγγενείς τους είναι αυτό που συνέβη πριν από μερικούς μήνες με θανατηφόρο τροχαίο στο Καρπενήσι, όταν όχημα έπεσε σε στηθαίο ασφαλείας. Στους συγγενείς του νεκρού εμφανίστηκε άτομο που δήλωνε αυτόπτης μάρτυρας δηλώνοντας ότι «είχε δει πολλά». Στην πορεία της επαφής που επεδίωξαν μαζί του οι συγγενείς τούς ενημέρωσε ότι «τελικώς δεν είδα τόσο καλά επειδή ήμουν πιο πίσω από το σημείο του δυστυχήματος». Στη συνέχεια τους έδωσε κάρτα δικηγορικού γραφείου της Αθήνας που θα χειριζόταν καλύτερα το «περιστατικό». Απλώς ο «κράχτης» είχε προσποιηθεί τον αυτόπτη μάρτυρα.

Στις αρχές του 2015, σε μία άλλη περίπτωση, είχε μεταφερθεί σε κρατικό νοσοκομείο 35χρονος ο οποίος άκουσε τον ορθοπαιδικό που είχε αναλάβει τη θεραπεία του να τον ενημερώνει ότι θα αναλάβει και το ζήτημα της αποζημίωσής του! Σε μία τρίτη περίπτωση, σε πρόσφατο τροχαίο σε εθνικό δρόμο, ο συγγενής τραυματία παρουσίαζε αφελώς τον νομικό εκπρόσωπό του ως «δικηγόρο της Τροχαίας».

Παράλληλα σε μεγάλο νοσοκομείο της Αθήνας ρόλο «μεσάζοντα» φαίνεται να παίζουν μία-δύο κοπέλες που εμφανίζονται αρχικά ως «ομάδα ψυχολογικής υποστήριξης», μέλη ενός άτυπου σωματείου. Υστερα από δύο-τρεις σχετικές συμβουλές δίνουν σε αυτόν στον οποίο συμπαραστέκονται την κάρτα του «ιδανικού δικηγορικού γραφείου» για να αναλάβει τα περαιτέρω.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, σε ορισμένες περιπτώσεις -σχετικά πιο περιορισμένες - υπάρχει συνεργασία αυτών των εταιρειών με υπαλλήλους ασφαλιστικών εταιρειών για να γίνουν αποδεκτές αιτήσεις αποζημίωσης μεγάλων ποσών με βάση ειδικά «κατασκευασμένες» τεχνικές μελέτες.

(Πηγή: tovima.gr)


AXA Ασφαλιστική: 1η Eταιρεία στην Ελλάδα με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον

Μία πολύ σημαντική διάκριση πέτυχε η ΑΧΑ Ασφαλιστική, η οποία αναδείχθηκε ως η καλύτερη Εταιρεία στην Ελλάδα για το εργασιακό περιβάλλον της, στον διεθνώς αναγνωρισμένο διαγωνισμό Best Workplaces, στην κατηγορία των επιχειρήσεων με 250 εργαζόμενους και πάνω.

Από τις 3 Απριλίου 2016, η ΑΧΑ, η μεγαλύτερη επωνυμία παγκοσμίως, κατακτά την κορυφή και στην Ελλάδα, χάρις στη δυναμική ψήφο εμπιστοσύνης των ανθρώπων της. Πρόκειται για μια μεγάλη πρωτιά, η οποία αποτελεί τον καρπό της συνέπειας, της επιμονής και της αφοσίωσης όλων των ανθρώπων του οργανισμού, από το 2007, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, μέχρι σήμερα.

Η επιλογή της ΑΧΑ να τοποθετεί τους ανθρώπους της στο επίκεντρο της στρατηγικής της είναι ξεκάθαρη και διαχρονική. Όλα ξεκινούν με τους ανθρώπους της και καταλήγουν σε αυτούς. Η επαγγελματική εξέλιξη και ανάπτυξή τους αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της επιχειρηματικής προόδου του οργανισμού. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΧΑ δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε 5 κύριους πυλώνες - ΑΧΑ επιβραβεύομαι, ΑΧΑ αναπτύσσομαι, ΑΧΑ ανταμείβομαι, ΑΧΑ επικοινωνώ και ΑΧΑ απολαμβάνω - υιοθετώντας βέλτιστες πρακτικές, ακούγοντας με προσοχή τα μέλη της και βελτιώνοντας συνεχώς το πλάνο δράσης της.

Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: "Η σημαντική αυτή νίκη δικαιώνει τη στρατηγική μας και αναγνωρίζει την ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση. Οι εργαζόμενοί μας βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητάς μας. Για να προστατεύουμε τους πελάτες μας πρέπει, πρωτίστως, να προστατεύουμε τους ανθρώπους μας. Αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά που κερδίζουμε την κορυφή και στην Ελλάδα και μεγάλη ευθύνη για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία στους ανθρώπους μας. Ευχαριστώ από καρδιάς όλα τα μέλη του οργανισμού μας για την εμπιστοσύνη τους και την υψηλή δέσμευσή τους."

Η κ. Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, ανέφερε: " Η σημαντική διάκρισή μας έχει το όνομα της συλλογικής επιτυχίας και είναι αποτέλεσμα των μακρόχρονων προσπαθειών όλων των εργαζομένων, καθώς και της καταλυτικής δέσμευσης της Διοίκησης της Εταιρείας μας. Η διάκριση της πρωτιάς ανήκει σε όλους τους ανθρώπους της ΑΧΑ Ασφαλιστικής. Επιλέγοντας να εργαζόμαστε με κατάθεση ψυχής, θωρακίζουμε τον οργανισμό μας έναντι κάθε δυσκολίας και πρόκλησης. Είμαστε υπερήφανοι για την Εταιρεία μας και το αποδείξαμε!"

Η έρευνα διοργανώνεται από το Great Place to Work Institute Hellas ® και η αξιολόγηση των εταιρειών γίνεται σε συνεργασία με το Τμήμα Εφαρμοσμένης Έρευνας του ALBA Graduate Business School.

1 Απρ 2016

Prime Insurance: Ημερολόγιο 2016 σε ηλεκτρονική μορφή

Η Prime Insurance εύχεται Καλό Μήνα προσφέροντας το ηλεκτρονικό της ημερολόγιο!

Το μόνο που χρειάζεται εάν επιθυμείτε το Ημερολόγιο της Prime Insurance Greece για το 2016 σε ηλεκτρονική μορφή, είναι να της στείλετε inbox μέσω της σελίδας της στο Facebook.
emoticon smile
emoticon smileας inbox 

Ομαδική έκθεση ζωγραφικής «ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ» στο χώρο τέχνης ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ

Ύστερα από σχεδόν ένα χρόνο λειτουργίας, ο Χώρος Τέχνης της Εθνικής Ασφαλιστικής «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ», φιλοξενεί μια διαφορετική ομαδική έκθεση με θέμα «ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ».

Από τις 5 Απριλίου έως τις 26 Μαΐου, 25 διακεκριμένοι εικαστικοί (20 ζωγράφοι και 5 γλύπτες) εκθέτουν ο καθένας το αγαπημένο του έργο. Πρόκειται για μια σημαντική έκθεση, σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών, με έργα διαφόρων διαστάσεων που καλύπτουν μια περίοδο από το 1972 μέχρι σήμερα. 

Στην έκθεση συμμετέχουν: Δάφνη Αγγελίδου, Αντώνης Αντώνιος, Νίκος Γαβαλλάς, Βαρβάρα Γεροδήμου, Απόστολος Γιαγιάννος, Στέφανος Δασκαλάκης, Πέτρος Ζουμπουλάκης, Ειρήνη Ηλιοπούλου, Γιάννης Κουτσούρης, Μιχάλης Μαδένης, Σταύρος Μπαλτογιάννης, Γιάννης Μπάρδης, Μάνθος Μποζώρης, Κλειώ Νάτση, Άγγελος Παναγιωτίδης, Νέλλη Παραστατίδου, Αλεξάνδρα Πατσόγλου, Αριστείδης Πατσόγλου, Άγγελος Ραζής, Λυδία Σαρρή, Αλέξης Σαφαρής, Εύη Σιδέρη, Γιάννης Σπυρόπουλος Μπαχ, Κωνσταντίνος Τόλης, Μανώλης Χάρος.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.stoart.gr.
facebook.com/stoartkorai


Προτεινόμενα άρθρα:

- Προσφορές - Εκπτώσεις ασφαλιστικών εταιριών
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;

- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Αδυνατώ να πληρώσω τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου - Τι επιλογές έχω;

Τη λύση ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank για αγορές μέσω διαδικτύου υιοθετούν οι ελληνικές τράπεζες

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ) και η MyBank ανακοινώνουν από κοινού σήμερα, Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016, την έναρξη της λύσης ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank για αγορές μέσω διαδικτύου από ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες τους από το τέλος Απριλίου 2016.

Η λύση ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank εξασφαλίζει στους πληρωτές τη δυνατότητα απευθείας χρέωσης του τραπεζικού τους λογαριασμού για αγορές σε περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου (online shopping) με απλό, αποτελεσματικό και ασφαλή τρόπο. H επιλογή του εικονιδίου της MyBank στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού εμπόρου ανακατευθύνει τον πληρωτή στις λύσεις internet ή/και mobile banking της τράπεζας συνεργασίας του από την οποία και μπορεί να πληρώσει επιβεβαιώνοντας μια SEPA εντολή μεταφοράς πίστωσης με προτυπωμένες όλες τις σχετικές πληροφορίες (όνομα και λογαριασμός δικαιούχου, ποσό, νόμισμα, προϊόν ή υπηρεσία αγοράς, κ.λπ.).

Οι τράπεζες-μέλη της ΕΕΤ: Πειραιώς, Εθνική, Eurobank και Alpha Bank, με μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο του 94%, θα ξεκινήσουν να παρέχουν, από το τέλος Απριλίου, τη λύση ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank εξασφαλίζοντας στους ηλεκτρονικούς εμπόρους που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας τη δυνατότητα εισπράξεων από το σύνολο, σχεδόν, των πληρωτών/ χρηστών υπηρεσιών internet και mobile banking.   

Η λύση ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank είναι ήδη διαθέσιμη στην Ιταλία, στη Γαλλία, στο Λουξεμβούργο και στο Βέλγιο.

«Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες και προκλήσεις για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Πιστεύουμε ότι η λύση ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank αποτελούν μία σωστή στρατηγική κίνηση για τις τράπεζες-μέλη μας», ανέφερε ο Καθηγητής κ. Χρήστος Γκόρτσος, Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών: «Η λύση της MyBank επιτρέπει στις ελληνικές τράπεζες τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους ένα εύκολο, αξιόπιστο και ασφαλή τρόπο για να πραγματοποιούν τις αγορές τους στο διαδίκτυο πληρώνοντας μέσω του περιβάλλοντος ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζάς τους με το οποίο είναι εξοικειωμένοι».

«Είμαστε πολύ περήφανοι που οι μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες έχουν επιλέξει την MyBank ως βασική επιλογή για τη διευκόλυνση των ηλεκτρονικών πληρωμών των πελατών τους μέσω διαδικτύου ή/και μέσω φορητών συσκευών τόσο σε εγχώριο όσο και σε διασυνοριακό επίπεδο. Με τη συνεχώς αυξανόμενη χρήση της MyBank στην Ευρώπη όλο και περισσότεροι τουρίστες από το εξωτερικό θα μπορούν να πληρώνουν τις αγορές τους σε ηλεκτρονικούς εμπόρους της Ελλάδας όπως, ενδεικτικά, ξενοδοχεία, τουριστικά πρακτορεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και αεροπορικές εταιρείες», δήλωσε ο κ. John Broxis, Διευθύνων Σύμβουλος της MyBank.

Η εταιρεία Διατραπεζικά Συστήματα Α.Ε. (ΔΙΑΣ) θα αναλάβει την υλοποίηση των τεχνικών προδιαγραφών διασύνδεσης των ελληνικών τραπεζών στη λύση ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών διατραπεζικού συμψηφισμού και εκκαθάρισης των εν λόγω πληρωμών σε εγχώριο και ευρωπαϊκό επίπεδο. Ο ρόλος της ΔΙΑΣ αναμένεται να είναι καταλυτικός για τη μαζική υιοθέτηση της λύσης ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank από πληρωτές και ηλεκτρονικούς εμπόρους της χώρας μας.

Οι πληρωτές που θα χρησιμοποιούν τη λύση ηλεκτρονικών πληρωμών της MyBank δεν χρειάζεται να επικοινωνούν τις λεπτομέρειες πληρωμής τους ή άλλες εμπιστευτικές πληροφορίες/δεδομένα σε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα ή σε τυχόν άλλα τρίτα μέρη, δεδομένου ότι η διαδικασία πληρωμής πραγματοποιείται στο ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζας τους (internet ή/και mobile banking). Οι ηλεκτρονικοί έμποροι που χρησιμοποιούν τη MyBank για τις εισπράξεις τους θα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για την πραγματοποίηση της πληρωμής από τον πελάτη τους.

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Στηρίζει την περιφέρεια με σύγχρονα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες

Πάνω από 300 άτομα, μεταξύ αυτών ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Τουριστικής Προβολής Ιονίων Νήσων, κ. Σπυρίδων Γαλιατσάτος, ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς, κ. Αλέξανδρος Παρίσης, περιφερειακοί αλλά και δημοτικοί σύμβουλοι, παρακολούθησαν τη βραδιά ασφαλιστικής ενημέρωσης που διοργάνωσε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Υδρόγειος Ασφαλιστική στην Κεφαλονιά.

Η ανάδειξη της χρησιμότητας της ασφάλισης και οι σύγχρονες λύσεις που αυτή προσφέρει για την προστασία των πολιτών και της περιουσίας τους αποτέλεσε το βασικό θέμα της εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2016 στον πολυχώρο Mythos +Estiasis, στο Αργοστόλι.

Το κοινό είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί από τα στελέχη της Υδρογείου για τα σύγχρονα και ευέλικτα ασφαλιστικά προγράμματα (οχημάτων, κατοικίας, επιχείρησης, αστικής ευθύνης, προσωπικού ατυχήματος, μεταξύ άλλων) καθώς και τις πρωτοποριακές υπηρεσίες που του εξασφαλίζουν σωστή, ολοκληρωμένη αλλά και προσιτή κάλυψη καθώς και άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση.


Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες γενικών ασφαλειών στην Ελλάδα, με ισχυρή παρουσία σε όλη την ελληνική περιφέρεια, δραστηριοποιείται δυναμικά στην περιοχή της Κεφαλονιάς μέσω των συνεργατών της,  ασφαλιστικών συμβούλων, κ.κ. Γεράσιμου Ραυτόπουλου και Μιχαήλ Παπαδάτου, οι οποίοι αποτέλεσαν τους συνδιοργανωτές της βραδιάς καθώς και των κ.κ. Νίκου Αντωνέλου, Ευτυχίας – Μαρίας Νικολοβιένη και Μάκη Παπαναστασάτου, οι οποίοι επίσης έδωσαν το παρόν στην εκδήλωση.


31 Μαρ 2016

Σύλληψη 43χρονου για κλοπές πολυτελών αυτοκινήτων

Συνελήφθη, απογευματινές ώρες της 28-3-2016 στο Κολωνάκι, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Δυτικής Αττικής, ένας 43χρονος ημεδαπός για κλοπές πολυτελών οχημάτων και πλαστογραφία. Επιπλέον, αναζητούνται δύο (2) συνεργοί του.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την έρευνα ο δράστης, από κοινού με τους συνεργούς του, είχαν συστήσει εγκληματική ομάδα και διέπρατταν κλοπές πολυτελών αυτοκινήτων, τα οποία έθεταν σε λειτουργία χρησιμοποιώντας ειδικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό, με κατάλληλο λογισμικό, που παρέκαμπτε το σύστημα immobilizer των οχημάτων.

Η σπείρα έκρυβε τα κλεμμένα αυτοκίνητα σε υπόγειο χώρο στάθμευσης στο Κολωνάκι και στη συνέχεια τα διέθετε προς πώληση, με πλαστά στοιχεία, αποκομίζοντας με αυτό τον τρόπο παράνομο περιουσιακό όφελος.

Από την έρευνα του χώρου, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο (2) πολυτελή αυτοκίνητα, τα οποία είχαν κλαπεί το τελευταίο δεκαήμερο από την Κηφισιά και την Γλυφάδα, δύο (2) ζεύγη πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας και το χρηματικό ποσό των -885- ευρώ.

Ο συλληφθείς, με τη σε βάρος του σχηματισθείσα δικογραφία, οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος τον παρέπεμψε σε Τακτικό Ανακριτή.


Πότε θα ξεκινήσουν οι έλεγχοι για τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από αναβολή σε αναβολή πάει η υπόθεση για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, καθότι παρά τις όποιες εξαγγελίες από το υπουργείο Οικονομικών, η διασταύρωση των στοιχείων μεταξύ των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων και αυτών που φέρουν σήμα ασφάλισης δεν έχει ακόμη προχωρήσει.

Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι η όλη διαδικασία θα ξεκινήσει περί τα τέλη Απριλίου και εφόσον πρώτα το υπουργείο δημιουργήσει μια ομάδα υπαλλήλων που θα χρεωθούν το θέμα και θα «τρέξουν» τις σχετικές διαδικασίες.

Τη νέα… υποσχετική στον κλάδο φέρεται να έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, κ. Τρύφων Αλεξίαδης, ο οποίος συνομιλώντας με υψηλόβαθμους παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς δεσμεύθηκε ότι η υπόθεση ανασφάλιστα οχήματα θα ξεκολλήσει μέσα στον Απρίλιο ή το αργότερο προς τα τέλη του μήνα.

Πάντως, κατά τους ασφαλιστές, είναι κρίσιμο η όλη διαδικασία να ξεκινήσει πριν τις αργίες του Πάσχα, ώστε όσοι διατηρούν ανασφάλιστα τα οχήματά τους να τα ασφαλίσουν πριν ξεκινήσουν για τις διακοπές τους.

Στο μεταξύ, βέβαια, όσο ο χρόνος κυλά τόσο θα χάνονται ασφάλιστρα και όπως υπολογίζουν στελέχη της αγοράς, κάθε μήνας που περνά και το κυνήγι των ανασφάλιστων οδηγών δεν αρχίζει, θα χάνονται περί τα 10 εκατ. ευρώ.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)


Druckfarben Ελλάς ΑΕΒΕ: Άμεση ανταπόκριση στην ζημιά από την Εθνική Ασφαλιστική

Στο πλευρό της Druckfarben Ελλάς ΑΕΒΕ βρίσκεται, όπως σε όλους τους πελάτες της η Εθνική Ασφαλιστική από την πρώτη ημέρα (28/3/16) της πυρκαγιάς που ξέσπασε στις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας. Πραγματογνώμονες και στέλεχος της Εταιρίας έσπευσαν επί τόπου από την πρώτη στιγμή του ατυχήματος.

Η Εθνική Ασφαλιστική καθώς ηγείται του συνασφαλιστικού σχήματος που καλύπτει την Druckfarben τόσο για Υλικές Ζημιές όσο και για Απώλεια Κερδών έναντι Πυρκαγιάς & Συμπληρωματικών Κινδύνων, προχωρεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ταχύτατη και ορθή εξυπηρέτηση της ασφαλισμένης εταιρίας.

Άμεση ήταν η επέμβαση και οι προσπάθειες που κατέβαλε η Διεύθυνση του Πυροσβεστικού Σώματος για τον περιορισμό των ζημιών προς την οποία η Εθνική Ασφαλιστική εκφράζει τις ευχαριστίες της επισημαίνοντας το σημαντικό γεγονός πως δεν υπήρξε τραυματισμός κανενός εργαζόμενου. 

Η Εθνική Ασφαλιστική, θα βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους (ασφαλισμένος, συνασφαλίστριες εταιρίες, διαμεσολαβούντες μεσίτες, δημόσιες αρχές και πραγματογνώμονες), προκειμένου να ολοκληρώσει το ταχύτερο δυνατόν τις προβλεπόμενες διαδικασίες και να πράξει τα όσα υπαγορεύονται από αυτές και από την ασφαλιστική σύμβαση, όπως άλλωστε συμβαίνει στις χιλιάδες ζημιές που καλείται να διαχειριστεί κάθε χρόνο.