>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Ιουλ 2016

Ολυμπιακός και Renault παραδίδουν στα παιδιά μαθήματα οδικής ασφάλειας!


Η Renault, σε συνεργασία με την ποδοσφαιρική ομάδα του Ολυμπιακού έδωσε για ακόμα μία χρονιά τη δυνατότητα σε περισσότερα από 220 παιδιά που συμμετείχαν στα Summer Camps της ομάδας να εκπαιδευτούν σε θέματα οδικής ασφάλειας μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς". 


Με αφετηρία την ευαισθησία τόσο της Renault, όσο και του Ολυμπιακού στα παιδιά και την οδική ασφάλεια, τα φετινά Summer Camps του Πρωταθλητή Ελλάδος είχαν μια διαφορετική έκπληξη για τους μικρούς φίλους της ομάδας. Η Renault σε συνεργασία με την ομάδα και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς" έδωσαν την ευκαιρία σε περισσότερα από 220 παιδιά ηλικίας από 5 έως 15 ετών να εκπαιδευτούν σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια. Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών  σε αυτές τις ηλικίες σχετικά με τη σωστή και ασφαλή συμπεριφορά στο δρόμο είναι κρίσιμης σημασίας, αφού καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο αντίδρασης τους όταν πλέον θα είναι ενήλικες. Σε αυτή τη βάση μέσω θεωρητικής εκπαίδευσης, αλλά και διαδραστικών ενεργειών τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς, τα σήματα, το σωστό εξοπλισμό ασφαλείας όταν οδηγούν ποδήλατο, αλλά και τη σημαντικότητα συστημάτων όπως η ζώνη ασφαλείας και το κράνος.   


Η Renault , δίνει ιδιαίτερη σημασία και στην ενημέρωση και εκπαίδευση στον τομέα της οδικής ασφάλειας. Μέσω του επιτυχημένου προγράμματος Safety & Mobility for All (www.safety-mobility-for-all.com) που απευθύνεται σε νέους και παιδιά με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων πανευρωπαϊκά, η Renault αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της να κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους  για όλους. Με τη σειρά της η Teoren Motors Β. Ν. Θεοχαράκης  μέσω της χορηγίας της στην ομάδα ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού υλοποιεί μια σειρά ενεργειών ευαισθητοποίησης του κοινού με στόχο οι οδηγοί, αλλά και οι πεζοί να γνωρίσουν τους τρόπους που θα κάνουν ασφαλέστερες τις μετακινήσεις τους.

Τα νέα στοιχεία που αλλάζουν τα δεδομένα στο ατύχημα με την Porsche του Μαυρίκου

Νέα δεδομένα στην υπόθεση του θανάτου του εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκου στην Αττική οδό, δημιουργούν τα στοιχεία που βρήκαν οι έρευνες στο αυτοκίνητό του. Συγκεκριμένα φαίνεται να βρέθηκε μια περίεργη τρύπα στο δάπεδο της μαύρης Porsche Cayenne στο ύψος του καθίσματος του οδηγού, διαπιστώθηκε επίσης η θραύση της δεξιάς εξάτμισης, αλλά και μπλοκάρισμα του κιβωτίου ταχυτήτων. Όπως εκτιμούν οι ειδικοί πραγματογνώμονες σ' αυτά τα στοιχεία οφείλεται η ανάφλεξη του πολυτελούς SUV που οδήγησε στον θάνατο τον εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκο.

Μάλιστα, την περασμένη Πέμπτη οι ειδικοί πραγματογνώμονες κατέθεσαν αίτημα στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής προκειμένου να αφαιρέσουν από το καμένο όχημα το κιβώτιο ταχυτήτων για περαιτέρω έρευνα, ενώ παράλληλα ζητούν από το Εργαστήριο Πυροβόλων Οπλων και Ιχνών Εργαλείων της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛ.ΑΣ. να προσδιορίσει από πού προήλθε η οπή στο δάπεδο, όπως και η θραύση στην εξάτμιση. Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, η υπόθεση αποκτά και πάλι διαστάσεις θρίλερ, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να πει γιατί υπήρξε αυτή η τρύπα στο πάτωμα του πανάκριβου αυτοκινήτου και φυσικά αν έπαιξε ρόλο στην ανάφλεξή του και στην αδυναμία του οδηγού να βγει από την πόρτα του συνοδηγού για να σώσει τη ζωή του. Όπως επίσης γιατί έσκασε η δεξιά εξάτμιση και αν αυτό είχε συνέπειες στην πυρκαγιά.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ολοκληρωθούν και οι τοξικολογικές εξετάσεις που θα δώσουν την εικόνα της κατάστασης στην οποία βρισκόταν ο 43χρονος εκδότης της εφημερίδας «Ακρόπολη» το μεσημέρι της 9ης Ιουνίου στη μοιραία διαδρομή στην Αττική οδό. Και αυτό γιατί δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν και σε ποιον βαθμό ήταν επιβαρυμένη η κατάσταση της υγείας του Μαυρίκου που δεν του επέτρεψε να αντιδράσει άμεσα και να ανοίξει τη δεξιά πόρτα για να σωθεί από το φλεγόμενο Cayenne.

Τα αποτελέσματα θα ρίξουν φως στην υπόθεση, καθώς οι απόψεις αναφορικά με την κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο Παναγιώτης Μαυρίκος διίστανται, καθώς στις καταθέσεις τους η μητέρα του εκδότη υποστήριξε ότι του χορηγούσαν χάπια που του έριχναν την πίεση στο 5, την ίδια ώρα που η σύζυγός του έκανε λόγο για σχετικά καλή ψυχολογία, με εξαίρεση κάποια αγχολυτικά τύπου Xanax που έπαιρνε για να ξεπεράσει μια ελαφρά κατάθλιψη και το στρες που είχε προκύψει από τη δικαστική του περιπέτεια.

Το πόρισμα των τεχνικών συμβούλων 

Τρεις και πλέον εβδομάδες από το μοιραίο μεσημέρι της 9ης Ιουνίου οι αναλυτές της Ασφάλειας υποστηρίζουν ότι, για κάποιον λόγο που δεν έχει ακόμη εξηγηθεί, υπήρξε πρόβλημα στο σασμάν το οποίο πιθανόν να έχασε λάδια, με αποτέλεσμα να εκτιναχθούν πυρωμένα γρανάζια και να επηρεάσουν άμεσα το σύστημα τροφοδοσίας του αυτοκινήτου. Μάλιστα, διευκρινίζουν ότι είναι σε θέση να διαπιστώσουν αν η φωτιά φούντωσε από τα λάδια του κινητήρα, του σασμάν ή του τιμονιού, αφού διαφέρουν σε χρώμα και στα υπολείμματα που αφήνουν μετά την καύση. 

Στο ίδιο ακριβώς συμπέρασμα φαίνεται ότι κατέληξαν και οι ειδικοί πραγματογνώμονες που διόρισε η οικογένεια του εκδότη. Ο Γιώργος Ραυτογιάννης και ο Νικόλαος Διαμαντής, όπως φαίνεται και στο έγγραφο που παρουσιάζει το «ΘΕΜΑ», ενημερώνουν το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής που ερευνά την υπόθεση ότι «θα λάβει χώρα αφαίρεση του κιβωτίου ταχυτήτων του επίμαχου οχήματος προκειμένου αυτό να εξεταστεί για να προσδιοριστεί, ει δυνατόν, αν η πρόκληση των φθορών που φέρει οφείλεται σε τυχόν μηχανολογικά ή άλλα αίτια». Με απλά λόγια, στο πόρισμά τους οι τεχνικοί σύμβουλοι κατέληξαν ότι στο κιβώτιο ταχυτήτων ξεκίνησε το πρόβλημα και ζητούν να αφαιρεθεί και να εξεταστεί ενδελεχώς για να διαπιστωθεί τι ακριβώς έχει συμβεί. 

Αν δηλαδή πρόκειται για μηχανική βλάβη ή για δολιοφθορά, καθώς ακόμα παραμένει ανοιχτό αυτό το ενδεχόμενο. Και όλα αυτά ενώ προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις και στο ζήτημα της μυστηριώδους τρύπας στο δάπεδο του θηριώδους SUV η οποία δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δικαιολογηθεί από τη φωτιά που ξέσπασε στο όχημα. Παράλληλα, ένα δεύτερο μυστήριο, σύμφωνα πάντα με το πόρισμα των πραγματογνωμόνων, έχει να κάνει με τη θραύση της δεξιάς εξάτμισης του οχήματος. 

Τι ακριβώς συνέβη και έσκασε η μία από τις δύο εξατμίσεις ενός αυτοκινήτου η αξία του οποίου ανέρχεται σε πολλές δεκάδες χιλιάδες, δεν υπάγεται φυσικά στην κατηγορία των συμβατικών οχημάτων, ενώ σε καμία περίπτωση δεν έχει καταγραφεί ανάλογο συμβάν; 

Μάλιστα, για τον λόγο αυτό οι πραγματογνώμονες ζητούν «να διενεργηθεί εξέταση της προκληθείσας στο δάπεδο του οχήματος θραύσης-οπής από το Εργαστήριο Πυροβόλων Οπλων και Ιχνών Εργαλείων της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, προκειμένου να προσδιοριστούν τυχόντα αξιοποιήσιμα ίχνη στις λαμαρίνες του οχήματος περιμετρικά της οπής, ώστε πέραν λοιπόν εξετάσεων-αναλύσεων να προσδιοριστεί το μέσο με το οποίο προκλήθηκε η φθορά-οπή στο δάπεδο του επίμαχου οχήματος, καθώς και η θραύση της δεξιάς εξάτμισης ισοϋψώς με τις ανωτέρω φθορές». Αν τα εργαστήρια καταφέρουν να απαντήσουν σε αυτά τα δύο ερωτήματα, τότε, σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα λυθεί το μυστήριο της πρόκλησης πυρκαγιάς στη μαύρη Porsche Cayenne. Δηλαδή αν υπήρξε όντως μηχανική βλάβη ή κάποιοι φρόντισαν να ανατινάξουν το αυτοκίνητο για να βγάλουν από τη μέση τον Παναγιώτη Μαυρίκο. 

Ένα ακόμη ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι γιατί το αυτοκίνητο ενώ κινούνταν με 110 χιλιόμετρα εμφανίζει το πρόβλημα και παρ’ όλα αυτά συνεχίζει να κινείται στην αριστερή και όχι στη δεξιά μεριά του δρόμου. «Αν υπήρξε πρόβλημα στο τιμόνι, ενδεχομένως απ’ το να χάθηκαν τα λάδια από το υδραυλικό τιμόνι ή να έσπασε κάποιο εξάρτημα, τότε είναι πολύ δύσκολο κάποιος να ελέγξει το όχημα. Ακόμη και στην πιο απλή εκδοχή, το τιμόνι γίνεται εξαιρετικά βαρύ, χρειάζεται πολλή δύναμη για να το κουμαντάρεις και να το στρίψεις και αν αυτό συνδυαστεί με το γεγονός ότι η καμπίνα του οχήματος είχε πνιγεί σε αναθυμιάσεις και καπνούς, είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος γιατί ο Μαυρίκος σύρθηκε στ' αριστερά του δρόμου και χτύπησε στο τοιχίο», τονίζει αξιωματικός της Ασφάλειας.

Ο Παναγιώτης Μαυρίκος από τις αναθυμιάσεις των λαδιών που εισήλθαν από το σύστημα εξαερισμού στην καμπίνα του αυτοκινήτου, αλλά και λόγω της κατάσταση στην οποία ενδεχομένως βρισκόταν,  άρχισε να χάνει τις δυνάμεις του και δεν είχε το κουράγιο να βγει από τη δεξιά πόρτα. Κάηκε ζωντανός, ευρισκόμενος σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, πιθανότατα με τη ζώνη ασφαλείας δεμένη (βρέθηκε κουμπωμένη, αλλά δεν μπορεί να διαπιστωθεί αν τη φορούσε ή την είχε απλώς, όπως λένε στη γλώσσα τους οι αστυνομικοί, «πατημένη» για να μη χτυπάει το προειδοποιητικό σύστημα). Το μόνο που κατάφερε να κάνει είναι να ανάψει τα αλάρμ και να κάνει μια προσπάθεια να ανοίξει την πόρτα του οδηγού στα 34 δευτερόλεπτα που μεσολάβησαν από τη στιγμή που εμφανίστηκε το πρόβλημα μέχρι να λαμπαδιάσει η μαύρη Porsche. 

(Πηγή: Imerisia.gr)

Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακός διαγνωστικός έλεγχος θώρακα χωρίς ακτινοβολία σε νεογνά

Στο Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών εφαρμόζεται με επιτυχία μία μέθοδος διαγνωστικού ελέγχου για παθήσεις του θώρακα στα νεογνά που περιλαμβάνει τη χρήση υπερηχογραφήματος, ελαττώνοντας έτσι, τη βιολογική επιβάρυνση που συνεπάγεται ο κλασσικός ακτινογραφικός έλεγχος. Η μέθοδος, η οποία συμβάλει και στην καθοδήγηση των επεμβατικών πράξεων, εφαρμόζεται από τη Διευθύντρια του Τμήματος Παιδιατρικής Υπερηχογραφίας Ελένη Μανώλη, η οποία διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα. Σε μεγαλύτερα παιδιά με πνευμονία, η συγκεκριμένη μέθοδος φαίνεται να αποτρέπει τη διενέργεια ακτινογραφιών σε ποσοστό μέχρι και 40%.
Η απουσία ακτινοβολίας, η δυνατότητα επαναλήψεων και το άμεσο αποτέλεσμα, αποτελούν μοναδικά χαρακτηριστικά της μεθόδου. Η εξέταση πραγματοποιείται με ευκολία και χωρίς να απαιτείται μετακίνηση των νεογνών, ενώ έχει πολύ σύντομη διάρκεια και προσφέρει άμεσο διαγνωστικό αποτέλεσμα. Αναδεικνύει αξιόπιστα μεγάλο φάσμα της παθολογίας του πνευμονικού παρεγχύματος (πυκνώσεις, οίδημα διάμεσου ιστού, νεκρωτικές πνευμονίες), ενώ θεωρείται ιδανική στην ανάδειξη των παθήσεων του υπεζωκότα (συλλογές, πνευμοθώρακας, όγκοι, παχύνσεις). Παράλληλα, αποτελεί πολύτιμο βοήθημα για τις εφαρμοζόμενες επεμβατικές τεχνικές (παροχέτευση πλευριτικού υγρού, τοποθέτηση φλεβικών ομφαλικών καθετήρων).
Η μέθοδος έχει ελάχιστους περιορισμούς και σταθερή αποτελεσματικότητα, αντίθετα με τις εναλλακτικές ακτινογραφίες, οι οποίες παρουσιάζουν πολλές φορές τεχνικά προβλήματα.
Η Ελένη Μανώλη, Διευθύντρια του Τμήματος Παιδιατρικής Υπερηχογραφίας του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών, δήλωσε: «Η μεγάλη μας εμπειρία, μας επιτρέπει να αξιοποιούμε το υπερηχογράφημα στη διάγνωση παθήσεων του θώρακα στα νεογνά, αποφεύγοντας πλήρως την ακτινοβολία. Στο Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών, η πολύ στενή συνεργασία μεταξύ του Παιδοακτινολογικού Τμήματος και του Νεογνολογικού Τμήματος της Μονάδας Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών της ΓΑΙΑ, συμβάλλει στη συνεχώς αυξανόμενη χρήση του υπερηχογραφήματος του θώρακα με σκοπό την ουσιαστική καθιέρωση της μεθόδου».

4 Ιουλ 2016

Αποζημίωση 800 ευρώ σε Έλληνες τουρίστες λόγω ματαίωσης πτήσης


Ζευγάρι Ελλήνων τουριστών που βρισκόταν σε ταξίδι αναψυχής στην Πράγα αντιμετώπισε μια δυσάρεστη εμπειρία, όταν κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο για το ταξίδι της επιστροφής προς την Ελλάδα, διαπίστωσαν ότι η πτήση τους προς Αθήνα είχε ακυρωθεί.

Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ενημερώσει, ως όφειλε, το ταξιδιωτικό πρακτορείο, μέσω του οποίου οι Έλληνες καταναλωτές είχαν πραγματοποιήσει την κράτηση.

Εξ αυτού του λόγου, η αεροπορική εταιρεία προσέφερε στους καταναλωτές γεύματα, δωρεάν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο καθώς και μεταφορά τους στον τελικό προορισμό της Αθήνας, χωρίς ωστόσο να τους αποζημιώσει.

Μετά την επιτυχή διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και την συνεργασία με το αρμόδιο Ευρωπαϊκό Κέντρο της Τσεχίας, κατέστη δυνατό οι επιβάτες να εισπράξουν και το ποσό των 800,00 ευρώ (400,00 ευρώ έκαστος), όπως προβλέπεται από τον σχετικό Κανονισμό (261/2004).

(Πηγή: Insurance-eea.gr)


Τι έφταιξε στο πρώτο θανατηφόρο τροχαίο με αυτοκίνητο στον αυτόματο πιλότο

Ένα δυστύχημα στο οποίο ο οδηγός ενός Model S της Tesla Motors που λειτουργούσε σε Autopilot mode έχασε τη ζωή του σε σύγκρουση με φορτηγό, διερευνούν οι ομοσπονδιακές αρχές των ΗΠΑ, όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη.

Η έρευνα γύρω από τον πρώτο γνωστό θάνατο που εμπλέκει ένα Model S σε λειτουργία αυτόματου πιλότου συμπίπτει με μια περίοδο κατά την οποία η Tesla και άλλοι κατασκευαστές κινούνται προς την κατεύθυνση εισαγωγής συστημάτων που θα επιτρέπουν σε οχήματα να κινούνται μόνα τους, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, σε ένα μεγάλο εύρος αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η National Highway Traffic Safety Administration ανακοίνωσε πως εξετάζει 25.000 Model S που διαθέτουν το σύστημα Autopilot.

Το δυστύχημα, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου Τζόσουα Μπράουν σε δρόμο στο Γουΐλιστον της Φλόριντα, αναμένεται να εντείνει τις διαφωνίες στην αυτοκινητοβιομηχανία και σε νομικούς κύκλους όσον αφορά στην ασφάλεια συστημάτων που παίρνουν τον μερικό έλεγχο της οδήγησης και των φρένων από τους οδηγούς.

Σύμφωνα με την NHTSA, οι πρώτες αναφορές δείχνουν πως το συμβάν σημειώθηκε όταν ένα φορτηγό έστριψε αριστερά μπροστά από το αυτοκίνητο σε μια διασταύρωση. Όπως αναφέρεται σε blogpost της εταιρείας, «ούτε ο αυτόματος πιλότος ούτε ο οδηγός αντιλήφθηκαν τη λευκή πλευρά του φορτηγού με φόντο έναν ανοιχτό, φωτεινό ουρανό, οπότε τα φρένα δεν ενεργοποιήθηκαν.

Η μετοχή της Tesla έπεσε γύρω στο 3% (6,28 δολάρια), μετά την κυκλοφορία της είδησης. Η εταιρεία υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο θάνατο σε πάνω από 130 εκατ. μίλια χρήσης.

Σε ανακοίνωσή της υπογραμμίζει πως ζητείται από τους πελάτες να δηλώσουν ξεκάθαρα ότι συνειδητοποιούν πως το Autopilot είναι νέα τεχνολογία ακόμα υπό ανάπτυξη, αλλιώς το σύστημα δεν λειτουργεί.

«Όταν οι οδηγοί ενεργοποιούν το Autopilot, το acknowledgement box εξηγεί, μεταξύ άλλων, ότι πρόκειται για ένα βοηθητικό χαρακτηριστικό που προϋποθέτει ο οδηγός να κρατά τα χέρια του στο τιμόνι» και ότι «πρέπει να διατηρείτε τον έλεγχο και την ευθύνη για το όχημα ενώ το χρησιμοποιείτε».

Σύμφωνα με την Τροχαία της Φλόρινα, το όχημα πέρασε κάτω από το τρέιλερ της νταλίκας που είχε στρίψει. Το παρμπρίζ χτύπησε το κάτω μέρος του καθώς περνούσε από κάτω και το αυτοκίνητο συνέχισε, βγαίνοντας από τον δρόμο, χτυπώντας έναν φράχτη, περνώντας ένα χωράφι και άλλον έναν φράχτη και τελικά χτυπώντας έναν στύλο περίπου 30 μέτρα νότια του δρόμου. Κατά την Tesla, το μεγάλο ύψος (απόσταση από τον δρόμο) του τρέιλερ και η θέση του στον δρόμο, μαζί με τις σπάνιες συνθήκες της σύγκρουσης είχαν ως αποτέλεσμα το συμβάν.

Σημειώνεται πως όταν το Autopilot είχε λανσαριστεί τον Οκτώβριο, ο Έλον Μασκ, ιδρυτής της Tesla, είχε τονίσει πως το σύστημα ήταν σε Beta (δοκιμαστικό) mode, και ότι δεν συστηνόταν η πλήρης «άνευ χεριών» χρήση. Η εταιρεία υπογραμμίζει πως το σύστημα βελτιώνεται, αλλά δεν είναι τέλειο και προϋποθέτει ο οδηγός να παραμένει σε επαγρύπνηση, ενώ τον Ιανουάριο η εταιρεία το είχε αναβαθμίσει, θέτοντας νέους περιορισμούς.

Υδρόγειος: Πορεύεται με ασφάλεια στη νέα εποχή του Solvency II

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αποτελεί τον ιστό του ασφαλιστικού θεσμού και εμείς στην Υδρόγειο Ασφαλιστική θεωρούμε τους συνεργάτες μας μέρος του DNA της εταιρείας μας» ανέφερε χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο κ. Αναστάσιος Κασκαρέλης, Πρόεδρος της Υδρογείου Ασφαλιστικής, κατά τη διάρκεια των ετήσιων συνεδρίων που πραγματοποίησε η εταιρεία για τους συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα.
Ο κύκλος των συνεδρίων, με θέμα «Με ασφάλεια στην εποχή της Φερεγγυότητας ΙΙ», ολοκληρώθηκε με τη διοργάνωση επτά συνολικά εκδηλώσεων στα Γιάννενα (Συνέδριο Ηπείρου), τη Λάρισα (Συνέδριο Θεσσαλίας), την Πάτρα (Συνέδριο Δυτικής Ελλάδος), το Ναύπλιο (Συνέδριο Πελοποννήσου), τη Θεσσαλονίκη (Συνέδριο Βορείου Ελλάδος), την Αθήνα (Συνέδριο Στερεάς Ελλάδος και Νήσων Αιγαίου) και το Ηράκλειο (Συνέδριο Κρήτης).
«Η Υδρόγειος πορεύεται με ασφάλεια στη νέα εποχή», τόνισε ο κ. Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος αναφέρθηκε διεξοδικά στους τρεις πυλώνες της Φερεγγυότητας ΙΙ και την εφαρμογή τους από την εταιρεία. «Όραμά μας είναι να αποδεικνύουμε καθημερινά ότι μία αμιγώς ελληνική ιδιωτική εταιρεία μπορεί να δημιουργεί, να ανταγωνίζεται και να επικρατεί σε οποιεσδήποτε συνθήκες ενώ προτεραιότητά μας παραμένει η παροχή ασφάλισης με υψηλά ποιοτικά κριτήρια  και την καλύτερη σχέση μεταξύ παρεχόμενης κάλυψης και ασφαλίστρου». Ο κ. Κασκαρέλης  αναφέρθηκε επίσης στη συνεχή υποστήριξη, τα σύγχρονα εργαλεία, τις νέες υπηρεσίες και την εκπαίδευση που παρέχει η Υδρόγειος στο δίκτυό της – ακόμη και με εξ αποστάσεως δωρεάν προγράμματα επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης  -, έτσι ώστε ο κάθε συνεργάτης, όπου και αν βρίσκεται, να αισθάνεται ότι αποτελεί μέρος της εταιρείας και να επιτελεί το έργο του πιο αποτελεσματικά.

Στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, αναφέρθηκε ο κ.Λουκάς Κορομπίλης, Γενικός Διευθυντήςεπισημαίνοντας ότι «η Υδρόγειος Ασφαλιστική πορεύεται με αισιοδοξία στο μέλλον έχοντας διασφαλίσει την ομαλή της μετάβαση στο νέο περιβάλλον της Φερεγγυότητας ΙΙ με υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια». Συνεχίζοντας ο κ. Κορομπίλης τόνισε ότι «η Υδρόγειος παραμένει προσηλωμένη στους στόχους της που είναι να παραμείνει ισχυρή ανάμεσα στις ηγέτιδες της αγοράς, να συνεχίσει την κερδοφορία της και να ενισχύσει τις εργασίες της με νέα προγράμματα που εξυπηρετούν καινούριες ανάγκες».

Στους «disruptors» της ασφαλιστικής αγοράς,  τις νέες τάσεις και τις καταναλωτικές συμπεριφορές που αλλάζουν δραστικά το τοπίο της ασφάλισης διεθνώς αναφέρθηκε ο κ. Θάνος Αγγελόπουλος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων και Αναλογιστικής. «Οι νέες γενιές καταναλωτών αναζητούν νέες, στοχευμένες λύσεις και οι τεχνικές πωλήσεων του παρελθόντος δεν είναι εφαρμόσιμες. Οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται σήμερα να γίνουν πιο καινοτόμες και η Υδρόγειος έχει επενδύσει πολλά στην καινοτομία προς όφελος τους συνεργάτη και του πελάτη»» επεσήμανε μεταξύ άλλων.

Στις νέες ψηφιακές εφαρμογές και τα εργαλεία που προσφέρει η Υδρόγειος στους συνεργάτες της, με έμφαση στην ηλεκτρονική ανάληψη κινδύνων, αναφέρθηκε ο κ. Κωνσταντίνος Λαπιδάκης, Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων ενώ οι κ.κ. Γιάννης Παυλόπουλος, Διευθυντής Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Λοιπών Κλάδων και Γιώργος Χατζηευθυμίου, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Βορείου Ελλάδος, παρουσίασαν στους συμμετέχοντες τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα του κλάδου περιουσίας και αστικών ευθυνών της εταιρείας.


Τα Συνέδρια παρακολούθησαν πάνω από 1.500 ασφαλιστές, ενώ κατά τη διάρκειά τους η Υδρόγειος Ασφαλιστική βράβευσε τους συνεργάτες της με τις υψηλότερες επιδόσεις ανά Νομό.

Δείτε περισσότερα για κάθε Συνέδριο και όλους τους βραβευθέντες στις 
Εκδηλώσεις.

AXA: Προπονεί εντατικά τους εργαζομένους της για να είναι πάντα πρώτοι!

Η ΑΧΑ, η Εταιρεία με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα*, συνεχίζει να διασφαλίζει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να παρέχει προστιθέμενη αξία στους ανθρώπους της. Για τον σκοπό αυτό έχει αναπτύξει μια εκτενή στρατηγική εκπαίδευσης και δρομολογεί μια σειρά από ενέργειες που εντάσσονται σε αυτό το πλαίσιο.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη συνεχή ανάπτυξη των τεχνικών δεξιοτήτων των εργαζομένων, ώστε να ανταποκρίνονται συνολικά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις μεταβαλλόμενες και αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς.

Πρώτος σταθμός αυτής της μακροπρόθεσμης στρατηγικής ήταν η Εβδομάδα Ασφαλιστικής Ενημέρωσης,  η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 27 Ιουνίου έως την 1 Ιουλίου με ενεργή συμμετοχή 100 εργαζομένων. Βασικό μήνυμα της πρωτοβουλίας ήταν το «Do it like AXA» και στόχος της να ενημερωθούν σε βάθος οι άνθρωποι του οργανισμού για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο ασφαλιστικός κλάδος, καθώς και για το σύνολο των προγραμμάτων της Εταιρείας.

Το πρόγραμμα της Εβδομάδας χαρακτηρίστηκε από ποικίλη θεματολογία και κινήθηκε στους παρακάτω άξονες:

  • 27/06 – Βασικές Αρχές Ασφάλισης
  • 28/06 – Mediσυν 2, Προστασία
  • 29/06 – Home4all, Business4all, Αυτοκίνητο
  • 30/06 – Τεχνικές Ασφαλίσεις, Αστική Ευθύνη, Ecosphere, Ξενοδοχεία
  • 01/07 – Ομαδικές Ασφαλίσεις, Επενδυτικά
Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό αυτής της πρωτοβουλίας είναι ότι η εκπαίδευση υλοποιήθηκε από εργαζομένους της ΑΧΑ με την ενεργή συμμετοχή εξειδικευμένων στελεχών και της Διοικητικής Ομάδας. Η αφετηρία της Εβδομάδας πραγματοποιήθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΧΑ, κ. Ερρίκο Μοάτσο, ο οποίος με ιδιαίτερο ενδιαφέρον μοιράστηκε τις γνώσεις και την εμπειρία του με τους ανθρώπους της Εταιρείας, για τις Βασικές Αρχές που διέπουν την ασφάλιση.

Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, κ. Άννα Μανιάτη, δήλωσε σχετικά με την Εβδομάδα: «Οι άνθρωποί μας είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο που έχουμε για να αναπτυσσόμαστε. Η επένδυση στη συνεχή ενδυνάμωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους εντάσσεται σε ένα πλαίσιο στρατηγικής που έχουμε καταρτίσει με ιδιαίτερη φροντίδα. Μας έχει χαροποιήσει ιδιαίτερα η θέρμη με την οποία οι εργαζόμενοι της Εταιρείας μας αγκάλιασαν την Εβδομάδα Ασφαλιστικής Ενημέρωσης, καθώς η συμμετοχή τους ξεπέρασε τις αρχικές μας προσδοκίες, ενώ η αλληλεπίδραση που έχουν με τους «εκπαιδευτές» τους και το ενδιαφέρον που δείχνουν στη διάρκεια των εισηγήσεων προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη αξία σε αυτή την ενέργεια». 

1 Ιουλ 2016

INTERLIFE Magazine: Τεύχος Ιουνίου 2016

Η  ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Ιούνιο 2016 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Ο ιός του Συστήματος
  • Ετήσια Γενική Συνέλευση της Interlife
  • Εκδήλωση της Interlife για τα μέλη του ΣΕΜΑ
  • New Υγεία Maximum: Πρωτοποριακό Πρόγραμμα Υγείας
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η Interlife Μεγάλος Χορηγός στο 4ο Sail for Pink
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Μεγάλος Χορηγός στον 1ο Μαραθώνιο Κρήτης
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων και Συσσιτίων
  • Χορηγός στις Παγκόσμιες Πρωταθλήτριες Ιστιοπλοΐας Νέων 470
  • Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος από το 2022
Διαβάστε αναλυτικότερα το τεύχος και όλα τα θέματα που περιλαμβάνει.



Τι χρειάζεται για άρση ακινησίας με αναλογικά τέλη κυκλοφορίας

Σύμφωνα με την τελευταία Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων καθορίστηκαν οι διαδικασίες και ο τρόπος πληρωμής των αναλογικών τελών κυκλοφορίας για το έτος 2016 για κατόχους ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.

Αναλυτικότερα, ο ενδιαφερόμενος πρέπει να υποβάλλει αίτηση και να προπληρώσει τα αναλογικά τέλη κυκλοφορίας που καθορίζονται ως εξής :
  • για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός, καταβάλλονται τα 2/12 των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας
  • για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 3 μηνών, καταβάλλονται τα 4/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας
  • για άρση ακινησίας για το υπόλοιπο διάστημα του έτους και μέχρι το τέλος αυτού (31.12.2016), καταβάλλονται τα δωδέκατα του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας που απομένουν από την ημερομηνία της άρσης μέχρι και το τέλος του έτους συν 2/12 των αναλογούντων ετήσιων τελών.
  • για τον υπολογισμό του ποσού των τελών κυκλοφορίας, ο μήνας που γίνεται η άρση της ακινησίας, λογίζεται ως ολόκληρος μήνας, ανεξάρτητα από τη χρονική στιγμή της άρσης αυτής.
Επίσης, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι για την άρση της ακινησίας αυτοκινήτου, είναι η απαραίτητη η προσκόμιση ασφαλιστηρίου συμβολαίου σε ισχύ στην αρμόδια ΔΟΥ. 



Σε ενδιαφέρουν:
- Ασφάλισε το αυτοκίνητο με επιπλέον έκπτωση και εξόφληση με άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;

- Ποια είναι η μικρότερη διάρκεια ασφάλισης αυτοκινήτου;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!

Ανασφάλιστα οχήματα: Απειλή προστίμων και στις ασφαλιστικές!

Ευθύνη και μάλιστα με τον κίνδυνο επιβολής προστίμου, θα φέρουν όσες ασφαλιστικές εταιρείες αρχίσουν να ασφαλίζουν ανασφάλιστα οχήματα δίχως πρώτα να έχουν ελέγξει ότι πληρώθηκε από τους οδηγούς το παράβολο των 250 ευρώ ή των 500 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής.

Το υπουργείο Οικονομικών είναι πλέον στην τελική ευθεία για την ενεργοποίηση του νόμου περί ασφάλισης των ανασφάλιστων οχημάτων, και όπως ήδη επεσήμανε στους εκπροσώπους των ασφαλιστικών εταιρειών, είναι υποχρέωσή τους πρώτα να ελέγχουν ότι ο ανασφάλιστος οδηγός έχει πληρώσει το πρόστιμο και εν συνεχεία να τον ασφαλίζουν. Σε διαφορετική περίπτωση το ανείσπρακτο παράβολο θα επιβαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία, η οποία θα απειλείται και με διοικητικό πρόστιμο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη υλοποιήσει μια σειρά από τεχνικές προσαρμογές στα μηχανογραφικά τους συστήματα ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στα αντίστοιχα συστήματα του δημοσίου και το μόνο που αναμένουν είναι να δοθεί το σήμα από το υπουργείο για την εφαρμογή του νόμου.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο πρώτος κύκλος εφαρμογής θα είναι ήπιος ώστε να δοθεί η δυνατότητα διόρθωσης λαθών τα οποία ενδεχομένως να υπάρχουν στα στοιχεία των ανασφάλιστων κατόχων ΙΧ οχημάτων ή και στα οχήματά τους, όμως ο δεύτερος και κάθε επόμενος κύκλος ελέγχου θα είναι επιθετικός και δεν θα αναγνωρίζει – συγχωρεί κανένα λάθος.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)