Ζευγάρι Ελλήνων τουριστών που βρισκόταν σε ταξίδι αναψυχής στην Πράγα αντιμετώπισε μια δυσάρεστη εμπειρία, όταν κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο για το ταξίδι της επιστροφής προς την Ελλάδα, διαπίστωσαν ότι η πτήση τους προς Αθήνα είχε ακυρωθεί.
Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ενημερώσει, ως όφειλε, το ταξιδιωτικό πρακτορείο, μέσω του οποίου οι Έλληνες καταναλωτές είχαν πραγματοποιήσει την κράτηση.
Εξ αυτού του λόγου, η αεροπορική εταιρεία προσέφερε στους καταναλωτές γεύματα, δωρεάν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο καθώς και μεταφορά τους στον τελικό προορισμό της Αθήνας, χωρίς ωστόσο να τους αποζημιώσει.
Μετά την επιτυχή διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και την συνεργασία με το αρμόδιο Ευρωπαϊκό Κέντρο της Τσεχίας, κατέστη δυνατό οι επιβάτες να εισπράξουν και το ποσό των 800,00 ευρώ (400,00 ευρώ έκαστος), όπως προβλέπεται από τον σχετικό Κανονισμό (261/2004).
(Πηγή: Insurance-eea.gr)
Σε ενδιαφέρουν:
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου