>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

17 Αυγ 2016

Συμβουλές Οδικής Ασφάλειας

Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές των Τροχονόμων.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :

  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
  • Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος
  • Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
  • Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
  • Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
  • Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
  • Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής παιδείας.

16 Αυγ 2016

Μειώθηκαν κατά 400 χιλιάδες τα ανασφάλιστα οχήματα

Κατά 400 χιλιάδες αυξήθηκαν τα ασφαλισμένα οχήματα φθάνοντας τα 5 εκατομμύρια 870 χιλιάδες. Αυτό προκύπτει από την βάση δεδομένων των ασφαλιστικών εταιρειών σύμφωνα με τα στοιχεία της 31 Ιουλίου τρέχοντος έτους.

Η αύξηση του αριθμού σε σχέση με πέρυσι αποδίδεται στη προσπάθεια που έχει γίνει για την εξάλειψη του φαινομένου των ανασφάλιστων και στην οποία έχει πρωτοστατήσει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας. Ωστόσο ακόμα κατά τους υπολογισμούς κυκλοφορούν ανασφάλιστα οχήματα ο αριθμός των οποίων εκτιμάται γύρω στις 900 χιλιάδες.

Κατά τις πληροφορίες το τελικό χτύπημα θα δοθεί στις 15 Σεπτεμβρίου όπου θα ολοκληρωθεί η μηχανογραφική υποστήριξη του συστήματος εντοπισμού τους από την γενική γραμματεία πληροφοριακών συστημάτων. Να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Ι Χατζηθεοδοσίου μαζί με τον πρόεδρος της ΕΑΔΕ κ. Δ. Γαβαλάκη πραγματοποίησαν σειρά συναντήσεων με τους αρμοδίους της κυβέρνησης προκειμένου να δοθεί τέλος στα ανασφάλιστα και παράλληλα να ρυθμιστούν και θέματα που αφορούν την ιδιωτική ασφάλισης και το επάγγελμα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Μάλιστα επίκεινται και άλλες συναντήσεις με στόχο να επιλυθούν προβλήματα του κλάδου που θα επιτρέψουν στους επαγγελματίες να αναπτυχθούν περαιτέρω και να ξεπεράσουν υφιστάμενες δυσκολίες.

(Πηγή: Insurance-eaa.gr)

Έκπτωση 25% για τα ημιαυτόνομα οχήματα από την Allianz


Η Allianz  Γαλλίας δημιούργησε μια μοναδική προσφορά για τα ημιαυτόνομα οχήματα, με ειδική έκπτωση έως και 25% στα ασφάλιστρα, αποτελώντας την πρώτη εταιρία στη Γαλλία που προσφέρει τη συγκεκριμένη έκπτωση για ημιαυτόνομα οχήματα. Ήδη, περίπου 2000 οδηγοί από τον περασμένο Μάϊο έχουν ανταποκριθεί στο συγκεκριμένο ασφαλιστικό πρόγραμμα της Allianz και σίγουρα θα ακολουθήσουν κι άλλοι. 

Σύμφωνα με την Allianz, 9 στα 10 τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν εξαιτίας ανθρώπινου λάθους. Το ποσοστό αυτό μπορεί να μειωθεί δραματικά με τα ημιαυτόνομα οχήματα, τα οποία εξοπλίζονται με συστήματα φρεναρίσματος για καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, αυτόματου παρκαρίσματος, και cruise control που προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε οδηγού. Τα συστήματα αυτά σύντομα θα φέρουν επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία, βοηθώντας στην ασφαλέστερη οδήγηση και στο να μειωθεί το κόστος αποζημιώσεων για τις ασφαλιστικές εταιρίες.

"Έχουμε υψηλές προσδοκίες για όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες. Όπως δείχνουν ευρωπαϊκές μελέτες, θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη της ασφαλούς οδήγησης, που αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της Allianz για πολλά χρόνια" δήλωσε ο Francois Nedey, προϊστάμενος στο τμήμα Underwriting της Allianz Γαλλίας.

Μέχρι το 2035, υπολογίζεται ότι περίπου 30% των οχημάτων θα είναι μερικώς ή πλήρως αυτόματα, σύμφωνα με μελέτη υπό την επίβλεψη της εταιρείας συμβούλων Oliver Wyman. Η Allianz θα υποστηρίξει όλη αυτή την προσπάθεια, μεταφέροντας τα οφέλη που θα προκύψουν στους πελάτες της.

12 Αυγ 2016

Αυξημένα μέτρα της Τροχαίας σε όλη την επικράτεια για τον Δεκαπενταύγουστο

Η Ελληνική Αστυνομία, λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων από και προς τα αστικά κέντρα ενόψει του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου 2016, έχει εκπονήσει ειδικό σχεδιασμό και λαμβάνει αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης, για την ασφαλή κυκλοφορία των πολιτών και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.

Ο σχεδιασμός των μέτρων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικότερων εντολών του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για πλήρη και συνεχή δραστηριοποίηση όλων των Υπηρεσιών Τροχαίας, προκειμένου να εξασφαλιστούν οι συνθήκες ομαλής και ασφαλούς οδικής κυκλοφορίας στο σύνολο του οδικού δικτύου της Χώρας.

Ειδικότερα, τα μέτρα περιλαμβάνουν:
  • Αυξημένη τροχονομική αστυνόμευση του οδικού δικτύου, με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής.
  • Ενισχυμένη αστυνομική παρουσία και αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα.
  • Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακών συμφορήσεων.
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική μετακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.)
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αυξημένα μέτρα Τροχαίας, σε περιοχές που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
  • Παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
  • Ενημέρωση των πολιτών σε περιπτώσεις κυκλοφοριακών ή άλλων προβλημάτων.
  • Συνεργεία της Τροχαίας θα διενεργούν ειδικούς και γενικούς ελέγχους (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ. καθώς και παραβάσεων που ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).
Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων, θα βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα τόσο το προσωπικό, όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας. Συγκεκριμένα, θα διατεθούν περιπολικά, μοτοσικλέτες και συμβατικά οχήματα, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό για την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας.

Κατά την εορταστική περίοδο θα ισχύουν οι απαγορεύσεις κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου όπως αναφέρονται στη σχετική κοινή Υπουργική Απόφαση.

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, οι οδηγοί παρακαλούνται:
  • να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου,
  • να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση,
  • να ακολουθούν πιστά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
  • να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες για να ελέγχουν καλύτερα το όχημά τους,
  • σε κάθε περίπτωση, να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Στην CCSL οι ζημιές της Enterprise Insurance

Τον δρόμο του διακανονισμού τους παίρνουν οι ζημιές της Enterprise. Ειδικός διαχειριστής ζημιών αναλαμβάνει την διεκπεραίωση ξεκινώντας από συγκεκριμένες χώρες στις οποίες εντάσσεται και η ελληνική Enterprise η οποία θα αποστείλει τους σχετικούς φακέλους απαιτήσεων στην ανάδοχη εταιρεία.

Κατά πληροφορίες του insurance-eea την όλη διαδικασία ανέλαβε η εταιρεία του ομίλου με την επωνυμία CCSL η οποία ξεκινά από την Αγγλική και την ελληνική αγορά και προφανώς θα επεκτείνει την αναδοχή ζημιών και στις άλλες χώρες που είχε αναπτυχθεί η Enterprise.

Από την Ελλάδα τα πρώτα στοιχεία εν εξελίξει ζημιών στάλθηκαν ενώ θα αποσταλούν και οι τελευταίες απαιτήσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία εξέτασης και αποζημίωσης.

Κατά τις πληροφορίες και τα συμβόλαια της ελληνικής Eterprise μεταφέρονται σε Eurolife και κάποια στην εταιρεία AM TRUST ενώ φυσικά υπάρχουν και άλλα -τα λιγότερα- που διασκορπίστηκαν σε διάφορες εταιρείες.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο όμιλος Enterprise σε συνεργασία με τον εκκαθαριστή του επιδιώκουν την ταχύτατη επίλυση των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από την απόφασή του.

(Πηγή: insurance-eea.gr)

11 Αυγ 2016

Σοκάρει ο αριθμός θανατηφόρων τροχαίων στους άδειους δρόμους της Αττικής!

Είναι πραγματικά αδιανόητο σε μια περίοδο με άδειους δρόμους στην Αττική να σημειώνονται τόσα πολλά και σοβαρά τροχαία ατυχήματα, τα περισσότερα με τραυματισμούς, ή ακόμα και θάνατο και σίγουρα πρέπει να μας προβληματίσει όλους. 

Είναι πραγματικά ασύλληπτο τον Ιούλιο να υπάρχουν 21 νεκροί από τροχαία που έγιναν αποκλειστικά και μόνο εντός της Αττικής! 

Και δυστυχώς συνεχίζουν να σημειώνονται σοβαρά τροχαία και τον Αύγουστο με την ίδια συχνότητα και απώλεια ανθρώπινων ζωών...

Την περασμένη Πέμπτη 4/8 το μεσημέρι στον Άγιο Δημήτριο σημειώθηκε τροχαίο δυστύχημα, με απολογισμό μία νεκρή κοπέλα 25 ετών και να τραυματιστούν άλλες δύο κοπέλες, μια 30 ετών σοβαρά ενώ μια άλλη 17χρονη πιο ελαφρά, 
οι οποίες περίμεναν σε στάση λεωφορείου, στην οδό Πριάμου, στον Άγιο Δημήτριο.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ένας 18χρονος που οδηγούσε ένα Fiat Panta με ιλιγγιώδη ταχύτητα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έπεσε με ταχύτητα αρχικά πάνω σε μια πόρτα σπιτιού στο δεξί πεζοδρόμιο, στη συνέχεια έπεσε πάνω στη κολώνα που βρίσκεται η στάση του λεωφορείου παρασύροντας τις τρεις κοπέλες, και στη συνέχεια κατέληξε στο αριστερό πεζοδρόμιο πάνω σε μια μάντρα την οποία και γκρέμισε. Η απόσταση που έχει διανύσει το μαύρο Fiat Panda μέχρι να σταματήσει πάνω στη μάντρα, μαρτυράει και το γεγονός ότι πήγαινε με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα για το συγκεκριμένο δρόμο.






Ο νεαρός οδηγός συνελήφθη, ενώ προανάκριση για το δυστύχημα διενεργεί η Τροχαία Ελληνικού.

Από ότι φαίνεται και στη φωτογραφία η στάση βρίσκεται σε σημείο με ελάχιστο πεζοδρόμιο, πράγμα που σημαίνει πως δυστυχώς οι κοπέλες δεν είχαν κανένα περιθώριο αντίδρασης.

Το συγκεκριμένο περιστατικό μάλιστα, έρχεται να συμβεί λίγες ημέρες μετά από τον θανάσιμο τραυματισμό της πεζής υπαλλήλου της Δημοτικής Αστυνομίας στην Αργυρούπολη, όταν και εκεί μικρής ηλικίας και εμπειρίας οδηγοί, κινούμενοι με υψηλή για κατοικημένη περιοχή ταχύτητα, έχασαν τον έλεγχο των αυτοκινήτων τους, ξύλωσαν ότι βρέθηκε μπροστά τους στο πεζοδρόμιο και μαζί παρέσυραν και την άτυχη γυναίκα.


H άτυχη αστυνομικός σύμφωνα με μαρτυρίες, μπήκε μπροστά από παιδιά που βρισκόντουσαν στο πεζοδρόμιο έξω από το δημοτικό κολυμβητήριο για να τα προστατεύσει, πράγμα που κατάφερε, με τραγικό όμως τέλος για την ίδια.

Την Πέμπτη 4/8 αργότερα το βράδυ, στη Λ.Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή σημειώθηκε άλλο τροχαίο πάλι με οδηγό άτομο κάτω των 20 ετών.

Το αυτοκίνητο που οδηγούσε παραβίασε ερυθρό σηματοδότη με αποτέλεσμα να εμβολίσει ένα Smart το οποίο οδηγούσε μια κοπέλα.



Ευτυχώς σε αυτή την περίπτωση υπήρξε μόνο ελαφρύς τραυματισμός και όχι κάτι πιο σοβαρό. 


Επίσης το ίδιο βράδυ, σε άλλο σημείο στα Βόρεια Προάστια, η εικόνα θύμιζε βομβαρδισμένο τοπίο όταν αυτοκίνητο έπεσε με ταχύτητα πάνω σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα.




Δυστυχώς σε όλες τις περιπτώσεις υπάρχουν πολλά κοινά σημεία. Το μικρό της ηλικίας, η απειρία, η έλλειψη προσοχής, η ακατάλληλη και υπερβολική ταχύτητα για κατοικημένη περιοχή, και στις περισσότερες περιπτώσεις το αποτέλεσμα ήταν να την πληρώσουν άτομα που δεν έφταιγαν. Τι ελαφρυντικό να βρεις σε μια τέτοια περίπτωση και ειδικά όταν υπάρχει θανάσιμος τραυματισμός; Αναπληρώνονται οι ζωές που χάθηκαν;

Μέχρι σήμερα, αν και γενικά με έβρισκαν σύμφωνο τα όσα λέει ο Ιαβέρης, δεν συμφωνούσα ωστόσο με τους ιδιαίτερα σκληρούς χαρακτηρισμούς που συχνά χρησιμοποιεί και τον ιδιαίτερα καυστικό τρόπο που τα λέει. Αλλά όταν βλέπεις η ιστορία να επαναλαμβάνεται σε σημείο... βλακείας, μ
ήπως τελικά ο Ιαβέρης έχει δίκιο που βρίζει και τα λέει τόσο ωμά και χοντρά; 

Είναι πραγματικά απαράδεκτο να συμβαίνουν τέτοια ατυχήματα και μάλιστα μέσα σε μια άδεια πόλη. Προσοχή στους δρόμους και ας είμαστε όλοι 100% συγκεντρωμένοι στην οδήγηση. Οι κίνδυνοι δεν πάνε διακοπές!

Asfalistroulis

Ασφάλεια στα μέτρα του... Pokemon Go!


Ένα εξειδικευμένο πακέτο ασφάλισης για… κυνηγούς Pokemon προσφέρει μια γερμανική ασφαλιστική εταιρεία.

Με αφορμή την απίστευτη απήχηση του Pokemon Go που εξαπλώνεται πραγματικά σαν ιός σε όλο τον κόσμο, η εταιρεία αποφάσισε ότι αποτελεί επιχειρηματικό πεδίο και αποφάσισε να ψάξει εκεί επίδοξους πελάτες. 

Τι προσφέρει; 35 ευρώ τον μήνα στοιχίζει το εξειδικευμένο ασφαλιστικό πακέτο Pokemon, το οποίο προσφέρει 30.000 ευρώ σε περίπτωση ατυχήματος, 10.000 ευρώ για τους συγγενείς σε περίπτωση θανάτου, καθώς και 18.000 ευρώ σε περίπτωση αναπηρίας κατά 60%. 

Γιατί όμως μπορεί κάποιος που παίζει Pokemon Go μπορεί να χρειαστεί ασφάλεια; Γιατί μπορεί να πάθει ατυχήματα. Δεν έχει συμβεί και λίγες φορές. Κυνηγός Pokemon, στην πόλη Έμσλαντ της Γερμανία, έπεσε σε κολώνα και παρέλυσε το χέρι του κάτι που συνιστά αναπηρία 60%. 

Ο νεαρός έπεσε στην κολώνα αφού έπαιζε Pokemon Go και οδηγούσε ταυτόχρονα. Στα τελευταία θύματα του Πίκατσου ανήκουν και δύο άνδρες από την Καλιφόρνια, οι οποίοι, στα μέσα Ιουλίου, έπεσαν σε χαράδρα είκοσι μέτρων κυνηγώντας Pokemon.

Όπως αναφέρει η Deutsche Welle, όταν η μεγάλη ασφαλιστική εταιρία της Γερμανίας έλαβε γνώση των περιστατικών αυτών άρχισε να διαφημίζει το πρώτο εξειδικευμένο ασφαλιστικό πακέτο Pokemon. 

Μιλώντας στην εφημερίδα Süddeutsche Zeitung, εκπρόσωπος της εταιρίας δηλώνει ότι θεωρεί δεδομένους και αναμενόμενους «τραυματισμούς από πτώση, όπως μώλωπες, κατάγματα χειρός ή ρήξεις συνδέσμων». 

Το ασφαλιστικό συμβόλαιο διατίθεται κατ' αρχήν για έναν χρόνο μέσω App που έχει δημιουργήσει μία startup online ασφαλιστική πλατφόρμα. Οι δύο πρώτες εβδομάδες ασφαλιστικής κάλυψης είναι δωρεάν. 

Η εταιρία υποστηρίζει ότι οι δουλειές πάνε καλά, καθώς μέχρι σήμερα έχει πουλήσει 100 ασφαλιστικά συμβόλαια για φιλόδοξους κυνηγούς Pokemon. 

Βέβαια ο κίνδυνος ατυχήματος μειώνεται αισθητά, όταν μειώνεται και η ταχύτητα της καταδίωξης. Γι’  αυτό, η δημοτική συγκοινωνία του Ντίσελντορφ οργανώνει ήδη ειδικές διαδρομές με το τραμ και με πολύ χαμηλή ταχύτητα για τους φίλους του Pokemon Go, όπου οι ενδιαφερόμενοι έχουν όλον τον χρόνο να ψάξουν τον Πίκατσου, χωρίς να γκρεμοτσακίζονται.

(Πηγή: Tvxs.gr)

10 Αυγ 2016

Οι 10 τεχνολογικές εξελίξεις που θα αλλάξουν την ιδιωτική ασφάλιση

Οι νέες τεχνολογίες είναι ένας από τους παράγοντες που θα καθορίσουν τη μορφή της ιδιωτικής ασφάλισης στο μέλλον και τα μοντέλα λειτουργίας των εταιρειών.

Η ζωή μας αλλάζει και μαζί αλλάζουν και οι ανάγκες ασφάλισης σε όλους τους τομείς από την υγεία μέχρι και το αυτοκίνητο. Σε έρευνα που πραγματοποίησε η συμβουλευτική εταιρεία Strategy Meets Action αποτύπωσε τους 10 τρόπους με τους οποίους οι τεχνολογικές εξελίξεις θα επηρεάσουν την ασφαλιστική βιομηχανία. Όπως εξηγούν οι συνεταίροι της SMA, Karen Furtado και  Mark Breading το ασφαλιστικό τοπίο θα επηρεαστεί:

1. Οι μηχανές είναι εδώ για να λύσουν ζητήματα

Όπως έχει συμβεί και σε άλλες βιομηχανίες, η αυτοματοποίηση έρχεται στην ασφαλιστική αγορά για να καλύψει κενά. Ήδη η διαδικτυακή ασφάλιση είναι αρκετά δημοφιλής και σύντομα η τεχνητή νοημοσύνη, οι τεχνολογικές πλατφόρμες και η μηχανική μάθηση θα έχουν σημαντικό ρόλο. «Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ρομπότ (και drones) θα επισκέπτονται τόπους ατυχημάτων και θα κάνουν εκτιμήσεις ζημιών, ενώ ρομποτικοί-σύμβουλοι θα παρέχουν συμβουλές για τις επενδυτικές αποφάσεις ή την ασφάλιση αυτοκινήτου», αναφέρουν οι συγγραφείς της έρευνας. «Είναι απίθανο και ανεπιθύμητο η αυτοματοποίηση να αντικαταστήσει στο σύνολό του τον ανθρώπινο παράγοντα στην πραγματογνωμοσύνη, αλλά ενδέχεται  να οδηγήσει στη μείωση του αριθμού τους και να ενισχύσει το ρόλο τους.»

2. Ποτέ δεν ξέρεις ποια θα είναι η επόμενη μεγάλη ιδέα

Η τεχνολογία την ασφάλιση προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Η SMA λέει ότι εννέα στις 10 start ups που σχετίζονται με την ασφάλιση θα αποτύχουν, ωστόσο οι ασφαλιστικές δεν μπορούν να αγνοήσουν στο τι μπορεί να γίνει μελλοντικά. Το μικρό ποσοστό των εταιρειών που θα ευημερήσει είναι πολύ πιθανό να ταράξει τα νερά στην αγορά και να αποτελέσει την Übers, την Google, ή το Amazon τις ιδιωτικής ασφάλισης. Οι ευκαιρίες για επενδύσεις και συνεργασίες με τέτοιου είδους εταιρείες θα ενταχθούν στο στρατηγικό σχεδιασμό των ασφαλιστικών.

3. Data

Τα δεδομένα αποτελούν το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο της εποχής μας. Οι υπηρεσίες που έχουν ήδη δημιουργηθεί με βάση αυτά τα δεδομένα στις εταιρείες είναι εκπληκτικές και πολλά υποσχόμενες μελλοντικά, ωστόσο  ο κίνδυνος που ελλοχεύει και αφορά όλες τις επιχειρήσεις είναι η κλοπή ή η απώλεια δεδομένων.

4. Η συμπεριφορική επιστήμη συμπορεύεται με την αναλογιστική

Οι αναλογιστές έχουν επιφορτιστεί με τον υπολογισμό των πιθανοτήτων από την απαρχή της ασφάλισης, αλλά η χρήση περισσότερων δεδομένων οδηγεί και σε περισσότερα διαφορετικά δεδομένα και κατηγορίες πληροφοριών. «Η ικανότητα μέτρησης όλων των παραμέτρων που αφορούν στις ασφαλιστικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων) δημιουργεί ανάγκες που καλύπτονται από την επιστήμη της συμπεριφοράς», λέει ο SMA.

5. Η τεχνολογία blockchain έρχεται να ταράξει τα νερά

H τεχνολογία Blockchain (bitcoins) αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που λειτουργούν οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. «Οι μικροασφαλιστικές συναλλαγές είναι πιο εφικτό να πραγματοποιηθούν με αυτό το μηχανισμό, όπου δεν απαιτείται διαμεσολαβητής», λένε οι συγγραφείς της έρευνας. «Τα ψηφιακή νομίσματα με βάση το blockchain θα μπορούσαν να εξαλείψει τον κίνδυνο συναλλαγματικής ισοτιμίας.»

6. Αυτόνομα οχήματα

Αν και μπορεί να είναι μια δεκαετία μακριά, τα αυτοκίνητα, τρένα, λεωφορεία χωρίς οδηγό στο μέλλον θα κυριαρχήσουν παντού. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να προλάβουν τις αλλαγές που έρχονται στην περιουσία και την ευθύνη.

7. O επιχειρηματικός κόσμος θα είναι λιγότερο μονολιθικός

Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα βρεθούν να συνεργάζονται με κατασκευαστικές, ιατρικές εταιρείες, τον ενεργειακό τομέα και τον γεωργικό κλάδο σε ένα υπερ-συνδεδεμένο κόσμο, αναφέρουν οι κ.κ. Breading και Furtado. Δύο είναι τα θεμελιώδη ερωτήματα για τους ασφαλιστές: Ποιο είναι το καλύτερο μοντέλο και ποιος θα διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.

8. Μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τον πελάτη

Με τη ροή δεδομένων που υπάρχει οι ασφαλιστές αποκτούν όλο και περισσότερα στοιχεία για τους ασφαλισμένους τους. Στο μέλλον θα έχουν τακτική επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών, wearables, έξυπνων οχημάτων, και άλλων συσκευών που θα χρησιμοποιούνται από τον πελάτη. Οι ασφαλιστές θα πρέπει να εξετάσουν τις επιπτώσεις αλληλεπίδρασης πέρα από το πεδίο της αξίωσης και της αποζημίωσης.

9. Το τοπίο κινδύνου θα αλλάξει σημαντικά

Ενώ η τεχνολογία τείνει προς τη μείωση του κινδύνου, καθώς η κοινωνία μεταβαίνει στα αυτόνομα οχήματα και τη ρομποτική οι ασφαλιστές θα  βαδίζουν σε άγνωστα μονοπάτια. «Υπάρχουν σενάρια όπου η τεχνητή νοημοσύνη παίρνει τον έλεγχο των οχημάτων ή ένα σφάλμα του λογισμικού σε εκατομμύρια αυτοκίνητα δημιουργεί χάος ή ένας χάκερ επιτίθεται στο δίκτυο», αναφέρουν οι συγγραφείς της έρευνας. «Παρόμοια καλά / κακά σενάρια μπορούν να γίνουν και για μη επανδρωμένα αεροσκάφη, τη ρομποτική, τη βιοτεχνολογία, και πολλές άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες. Το μεγάλο ερώτημα: Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτά τα νέα είδη κινδύνων; Ο κατασκευαστής, ή ο τελικός χρήστης;»

10. Βελτίωση της μακροζωίας

Η βιοτεχνολογία, τα έξυπνα σπίτια και η ρομποτική είναι μόνο μερικές από τις τεχνολογίες που βοηθούν τους ανθρώπους να ζήσουν περισσότερο, λέει η SMA. Οι επιπτώσεις για όλες τις γραμμές της ασφάλισης είναι τεράστιες.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

INTERAMERICAN: Υπηρεσίες Βοήθειας σε 201.933 περιστατικά κατά το πρώτο εξάμηνο 2016

Κατά 32,1% αυξημένη ήταν η δραστηριότητα των υπηρεσιών Οδικής και Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της INTERAMERICAN κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2015. Η εταιρεία, με συνεχώς αυξανόμενη δυναμική εργασιών και μερίδιο αγοράς που προσεγγίζει το 1/3 επί του συνόλου (στοιχεία ΕΑΕΕ 2015), ανταποκρίθηκε σε 201.933 περιστατικά και στους δύο τομείς, με 1.110 εξυπηρετούμενους πελάτες ημερησίως, κατά μέσο όρο. Η εντεινόμενη δραστηριότητα οφείλεται στο αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο της INTERAMERICAN Βοήθειας -ξεπερνά συνολικά το 1,5 εκατομμύριο πελάτες- και στην πολιτική των συνεργασιών που έχει αναπτύξει η εταιρεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ εδράζεται στις ιδιόκτητες υποδομές (στόλοι - εξειδικευμένο προσωπικό) και στον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών με τη χρήση της τεχνολογίας.

Συγκεκριμένα στην Οδική Βοήθεια, η ΙNTERAMERICAN διαχειρίστηκε 187.234 περιστατικά, με επιτόπου υπηρεσίες σε 65.825 περιπτώσεις, ενώ υποστήριξε με υπηρεσίες autohelp 58.499 συμβάντα. Ακόμη, πραγματοποιήθηκαν 57.630 ρυμουλκήσεις και 5.280 επαναπατρισμοί οχημάτων με πλατφόρμες. Είναι ενεργές οι συνεργασίες της εταιρείας για την αποκλειστική αντιμετώπιση περιστατικών εντός του εθνικού οδικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, διαδοχικά με Νέα Οδό, Κεντρική Οδό και με Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου. Ανάλογες συνεργασίες λειτουργούν αποτελεσματικά και επί της Αττικής Οδού (με Αττικές Διαδρομές) και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου (με ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ).

Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, η INTERAMERICAN παρέσχε υπηρεσίες σε 14.699περιπτώσεις. Ειδικότερα, ανταποκρίθηκε με επείγουσα αεροδιακομιδή, με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο, σε 49 περιστατικά σοβαρών τραυματισμών και προβλημάτων υγείας. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν 2.493 διακομιδές με ασθενοφόρο και εξυπηρετήθηκαν με υπηρεσίες συμβουλευτικής από το συντονιστικό κέντρο Βοήθειας 12.103 περιπτώσεις, ενώ η εταιρεία διαχειρίστηκε και 54 περιστατικά πελατών της στο εξωτερικό.

«Πέρα από τους αριθμούς που δηλώνουν μια εντυπωσιακή κινητικότητα, είμαστε υπερήφανοι για τον ιδιαίτερα υψηλό -και σε επίπεδο διεθνών δεδομένων- ειδικό δείκτη πρόθεσης για τη σύσταση των υπηρεσιών της εταιρείας σε τρίτους από τους ασφαλισμένους μας, τον οποίο παρακολουθούμε μεθοδικά. Ο δείκτης NPS (Net Promoter Score) στην Οδική Βοήθεια ανέρχεται στο 73% και στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια στο 59%, επιβεβαιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών και την αναγνώριση της ταχύτητας ανταπόκρισης και της αποτελεσματικότητας της INTERAMERICAN Βοήθειας» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της εταιρείας. Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN Βοήθειας πιστοποιήθηκε πρόσφατα κατά το πρότυπο ISO 9001:2015 (TÜV Hellas) και για τους δύο τομείς, ενώ αποτελεί την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που πιστοποιήθηκε για την οδική ασφάλεια κατά το ISO 39001:2012 για την εφαρμογή πολιτικής και διαδικασιών ποιότητας, όσον αφορά στην έκθεση σε κίνδυνο του προσωπικού και των ασφαλισμένων της.

9 Αυγ 2016

Επιστρέφονται Πινακίδες, Άδειες Κυκλοφορίας και Οδήγησης ενόψει Δεκαπενταύγουστου

Με Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Τόσκα, επιστρέφονται οι πινακίδες καθώς και οι άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων, ενόψει της εορταστικής περιόδου του Δεκαπενταύγουστου

Με Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Τόσκα, επιστρέφονται από αύριο, 10 Αυγούστου 2016, οι άδειες οδήγησης, καθώς και οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων), προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στη μετακίνησή τους κατά την εορταστική περίοδο του Δεκαπενταύγουστου.

Η Απόφαση αφορά στα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας, που αφαιρούνται ή κατατίθενται στις Αστυνομικές Αρχές μέχρι και σήμερα, 9 Αυγούστου 2016.

Επίσης, στο πλαίσιο της ίδιας Απόφασης, δεν θα εκτελεστούν οι εκκρεμείς διοικητικές αποφάσεις, επιδοθείσες ή μη, που εκδόθηκαν κατ’ εφαρμογή του άρθρου 103 του Κ.Ο.Κ., για παραβάσεις που βεβαιώνονται μέχρι και σήμερα, 9 Αυγούστου 2016.

Από την παραπάνω Απόφαση εξαιρούνται και δεν επιστρέφονται τα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων, που αφορούν στις εξής παραβάσεις:
  • Οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.
  • Οδήγηση με ταχύτητα πέραν της επιτρεπόμενης.
  • Παραβίαση της ένδειξης ερυθρού σηματοδότη.
  • Κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων.
  • Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.
  • Οδήγηση για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμό, ανταγωνισμό ή τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων.
Οι Αποφάσεις, που έχουν εκδοθεί από Δικαστικές ή άλλες Αρχές, εκτελούνται κανονικά.

Επισημαίνεται ότι για την επιστροφή των παραπάνω στοιχείων οδήγησης και κυκλοφορίας δεν απαιτείται η άμεση καταβολή του διοικητικού προστίμου, για την είσπραξη του οποίου θα ακολουθείται η τακτική διαδικασία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.