3 Μαρ 2017
Σύλληψη 39χρονου για 14 κλοπές από σταθμευμένα οχήματα στον προαστιακό σταθμό του Κορωπίου
3.3.17
Αυτοκίνητα, Ελληνική Αστυνομία, Κλοπή, Κορωπί, Πάρκινγκ, Προαστιακός, Σταθμός, Σύλληψη
No comments
Συνελήφθη, πρωινές ώρες της 27-2-2017 στο Κορωπί, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Κορωπίου, ένας 39χρονος ημεδαπός για κλοπές από σταθμευμένα οχήματα, στον υπαίθριο χώρο στάθμευσης του προαστιακού σταθμού του Κορωπίου.
Ειδικότερα, ο δράστης εντοπίστηκε στον προαναφερόμενο χώρο να έχει θραύσει τον υαλοπίνακα της πόρτας αυτοκίνητου, με σκοπό να αφαιρέσει αντικείμενα από το εσωτερικό του.
Στην κατοχή του καθώς και στο όχημα του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν διαρρηκτικά εργαλεία, είδη ένδυσης προς κάλυψη των χαρακτηριστικών του, πλήθος ηλετρονικών συσκευών καθώς και μικρό χρηματικό ποσό.
Όπως προέκυψε από την έρευνα, ο 39χρονος είχε διαπράξει λίγη ώρα πριν τη σύλληψή του, με τον ίδιο τρόπο, δεκατρείς (13) διαρρήξεις-κλοπές από αυτοκίνητα στο ίδιο σημείο.
Ο συλληφθείς, με τη σε βάρος του σχηματισθείσα δικογραφία, οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ενώ ερευνάται η συμμετοχή του και σε άλλες περιπτώσεις.
ERGO-ΑΤΕ Ασφαλιστική: Με νέα έδρα στη Λ.Συγγρού
Με νέα έδρα θα λειτουργεί πλέον ο Όμιλος εταιρειών ERGO - ΑΤΕ, καθώς η διοίκηση επέλεξε τις κτιριακές εγκαταστάσεις της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στη Λεωφόρο Συγγρού ως το νέο στρατηγείο για τις δραστηριότητες και την υλοποίηση των σχεδίων του Ομίλου.
Η μεταφορά της ERGO από το κτίριο της Β. Σοφίας 97 που μέχρι την Πέμπτη 2 Μαρτίου αποτελούσε τα κεντρικά της γραφεία, στη νέα διεύθυνση επί της Λ.Συγγρού 173, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα 6 Μαρτίου, και γίνεται στα πλαίσια ενοποίησης στην λειτουργία των δύο εταιρειών, μετά την εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής από την ERGO.
Στόχος του Ομίλου είναι η λειτουργική ενοποίηση των 2 εταιριών να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2017.
Στόχος του Ομίλου είναι η λειτουργική ενοποίηση των 2 εταιριών να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2017.
Νέο Στέλεχος της Prime Insurance ο Κώστας Κουτσούκος
Η Prime Insurance ενέταξε στην Εμπορική της Διεύθυνση, τον κ.Κώστα Κουτσούκο, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Πωλήσεων.
Ο κ. Κουτσούκος είναι πτυχιούχος του Τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Eργάστηκε σε ανάλογες θέσεις του εμπορικού τομέα, σε μεγάλες εταιρίες του χώρου και αυτή η πολυετής εμπερία του στον ασφαλιστικό κλάδο, είναι βέβαιο ότι θα ενισχύσει τις εμπορικές δραστηριότητες της Prime Insurance και θα συμβάλει στην ανοδική πορεία της Εταιρίας.
Η Prime καλωσορίζει τον κ. Κουτσούκο στις τάξεις της και του εύχεται Καλή Επιτυχία.
2 Μαρ 2017
Anytime και COSMOTE DEALS for YOU προσφέρουν προνομιακή ασφάλιση αυτοκινήτου, με εκπλήξεις
2.3.17
Ασφάλιστρα, Διαγωνισμός, Έκπτωση, Anytime, COSMOTE, Deals for You, Interamerican, Opel Corsa
No comments
Η Anytime της INTERAMERICAN, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του, συνεχίζει να προσφέρει στο κοινό τη δυνατότητα να γνωρίσει τη νέα εποχή στην ασφάλιση, μέσα από τα πλέον ανταγωνιστικά πακέτα της αγοράς.
Αυτήν τη φορά, σε συνεργασία με την COSMOTE, η Anytime –πρωτοπόρος πρακτική στην απευθείας ασφάλιση για την Ελλάδα, από την INTERAMERICAN- προσφέρει τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες της, σε ακόμα χαμηλότερες τιμές για όλους τους πελάτες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE.
Συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος COSMOTE DEALS for YOU, οι πελάτες της COSMOTE επωφελούνται επιπλέον έκπτωσης 5% στην ασφάλιση του αυτοκινήτου τους από την Anytime. Ταυτόχρονα, τους δίνεται η ευκαιρία να κερδίσουν πλούσια δώρα, καθώς μαζί με την ασφάλισή τους συμμετέχουν αυτόματα σε μεγάλους διαγωνισμούς που η Anytime, σε συνεργασία με το COSMOTE DEALS for YOU, διοργανώνει ειδικά για αυτούς.
Ήδη, ο διαγωνισμός του 2016 ολοκληρώθηκε αναδεικνύοντας, μέσα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, τον υπερτυχερό ο οποίος κέρδισε ένα αυτοκίνητο Opel Corsa. Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος όλοι οι πελάτες της COSMOTE που ασφάλισαν το όχημά τους στην Anytime της INTERAMERICAN, κατά το διάστημα Ιουνίου 2015 - Δεκεμβρίου 2016, χρησιμοποιώντας τον κωδικό του προγράμματος COSMOTE DEALS for YOU.
Οι διαγωνισμοί, όμως, συνεχίζονται και κληρώνουν νέες εκπλήξεις για τους ασφαλιζόμενους. Ο νέος διαγωνισμός έχει ξεκινήσει και προσκαλεί τους συνδρομητές της COSMOTE να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους στην Anytime με 5% επιπλέον έκπτωση στα ασφάλιστρά τους. Όλοι όσοι ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους κατά το 2017, χρησιμοποιώντας τον κωδικό COSMOTE DEALS for YOU, θα συμμετάσχουν αυτόματα σε κλήρωση για να διεκδικήσουν ένα από τα τέσσερα ταξίδια στην Ευρώπη, για δύο άτομα, με όλα τα έξοδα πληρωμένα.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα
www.anytime.gr/car/offers/cosmote.
MetLife: Στηρίζει για 3η χρονιά τη νεανική επιχειρηματικότητα
2.3.17
Νεανική επιχειρηματικότητα, Συνεργασία, Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων, Υποστήριξη, Life Changer, METLIFE
No comments
Η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην ενθάρρυνση των νέων να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας.
Σε συνεργασία με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ)/Junior Achievement Greece και το MetLife Foundation, η MetLife παρέχει απαραίτητες οικονομικές και επιχειρηματικές γνώσεις στους νέους ώστε να αποκτήσουν τις σωστές βάσεις για το μέλλον τους.
Συγκεκριμένα, με ανεκτίμητο μοχλό τους εθελοντές της που λαμβάνουν τον ρόλο του καθηγητή, η MetLife διδάσκει στους μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου, την ανάγκη να είναι οικονομικά υπεύθυνοι.
Στην εκπαιδευτική βαθμίδα του Λυκείου, όπου οι αποφάσεις των μαθητών έχουν μεγάλο αντίκτυπο για το μέλλον τους, εθελοντές αναλαμβάνουν να τους μεταδώσουν γνώσεις για τη δημιουργία, την εκτέλεση και τη στήριξη μιας επιχειρηματικής ιδέας στην ελεύθερη αγορά. Επίσης, το πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του ΣΕΝ, με τη συμμετοχή της MetLife, τους δίνει την δυνατότητα να εφαρμόσουν τις ιδέες τους δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους.
Παράλληλα, φοιτητές των πανεπιστημίων που έρχονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα της επαγγελματικής αποκατάστασης, έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συμβουλευτικές συναντήσεις για την επιχειρηματικότητα με κορυφαία διοικητικά στελέχη της MetLife. Στόχος είναι να λάβουν υπεύθυνη καθοδήγηση ώστε να έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν στο μέλλον μια επιτυχημένη start up εταιρεία που μπορεί να αποτελέσει το επιχειρηματικό τους όραμα και το μελλοντικό τους επάγγελμα.
Το πρόγραμμα δίνει στους νέους την πρωτοβουλία να βρουν μια επιχειρηματική ιδέα, να κάνουν την έρευνα, να στήσουν τη δική τους μαθητική επιχείρηση, αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητα, την ομαδική εργασία, κριτική σκέψη και επιχειρηματικές δεξιότητες, Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές και έχει επιστρατεύσει 350 εθελοντές της.
Μεγάλη επιτυχία του προγράμματος για αυτή τη χρονιά αποτέλεσε και η συμμετοχή παιδιών από την «Κιβωτό του Κόσμου», στο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του ΣΕΝ, με την υποστήριξη και τη συμβολή της MetLife και των εθελοντών της. Στα πλαίσια της «Εικονικής Επιχείρησης» διοργανώθηκε η 11η Μαθητική Εμπορική Έκθεση Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ)/Junior Achievement Greece, στις 10 Φεβρουαρίου στο THE MALL ΑΤΗΕNS στο Μαρούσι. Εκεί παρουσιάστηκαν μερικά από τα πολλά εντυπωσιακά προϊόντα των μαθητικών επιχειρήσεων με πολύ μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία.
Τα παιδιά που συμμετείχαν από τη Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά του Ιονίου, έστησαν τα δικά τους περίπτερα την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017, στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.
Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication & Marketing της MetLife δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι για το πρόγραμμα Life Changer της MetLife, μέσω του οποίου ενισχύεται και ενθαρρύνεται η νεανική επιχειρηματικότητα, παρέχοντας παράλληλα στους νέους όλα τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να αντιμετωπίσουν επιτυχώς το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Η συμμετοχή των εργαζομένων/εθελοντών είναι καθοριστικής σημασίας, τόσο για την δυνατότητα που παρέχεται στα παιδία να έρθουν σε επαφή με δυναμικούς επαγγελματίες και στελέχη της εταιρείας όσο και για τους εργαζόμενους μας για να βοηθήσουν με την εμπειρία τους τα νέα παιδιά στην δύσκολη και απαιτητική επαγγελματική τους αποκατάσταση.»
Άρειος Πάγος: Η ευθύνη στα μηχανάκια αν συμβεί τροχαίο καθώς κινούνται ανάμεσα σε λωρίδες
2.3.17
Απόφαση, Άρειος Πάγος, Διαχωριστικές λωρίδες, Δίκυκλα, Κίνηση, Μοτοσυκλέτα, Τροχαίο, Υπαιτιότητα
No comments
Σημαντική απόφαση του Αρείου Πάγου στην υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινούμενη επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου, επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.
Δεν επιτρέπεται τα μηχανάκια να κινούνται ανάμεσα στις διαχωριστικές λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων
Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.
Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.
Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν.
Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».
Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του ΙΧ αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την πρόσκρουσή της στο αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί - σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».
Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινούμενης νταλίκας» και να προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.
Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η μηχανή της (την είχε μισή - μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.
Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του ατυχήματος και της πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».
Και αυτό γιατί:
«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),
2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και
3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».
Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».
Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».
(Πηγή: Protothema.gr)
Τραγικό τροχαίο Θήβας: Οι πιθανότερες εκδοχές στο τι έφταιξε και τι πρέπει να συγκρατήσουμε [photos]
2.3.17
Αίτια, Οδική Ασφάλεια, Τροχαία, Τροχαίο Ατύχημα, Ύπατο Θήβας, Honda Civic TypeR, Porsche
No comments
Έχουν περάσει λίγα 24ωρα και το πολύνεκρο τροχαίο στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού στην Θήβα, βρίσκει όλη την Ελλάδα να συζητά ακόμα συγκλονισμένη για το απίστευτο συμβάν που κόστισε τη ζωή σε τέσσερα άτομα.
Τα δύο αυτά στοιχεία (ταχύτητα άνω των 250χλμ/ώρα και τα χειμερινά ελαστικά) δείχνουν και τα ευρύματα ότι είναι οι πιθανότεροι λόγοι για ότι συνέβη, καθώς 120-150 μέτρα πριν το πάρκινγκ έχουν βρεθεί τόσο κομμάτια από ελαστικό όσο και σπασμένα πλαστικά από τον πίσω προφυλακτήρα.
Σε ενδιαφέρουν:
- Προσφορές και εκπτώσεις ασφαλιστικών - Φεβρουάριος 2017
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
Το τραγικό τροχαίο που λίγες ώρες μετά το άκουσμα της είδησης, είδαμε όλοι από κάμερα ασφαλείας τα τρομακτικά και σοκαριστικά πλάνα, στα οποία ο νεαρός οδηγός της μαύρης Porsche GT2 χάνει τον έλεγχο της και εκείνη με μεγάλη ταχύτητα, μπαίνει σαν βολίδα στο χώρο στάθμευσης και πέφτει πάνω στο ασημί Honda Civic Type R της άτυχης οικογένειας, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει μια τρομακτική έκρηξη και να γεμίσει ο τόπος συντρίμμια, με την τραγική φιγούρα του άτυχου πατέρα ο οποίος βγήκε κυριολεκτικά μέσα από μια πύρινη κόλαση καθώς η φωτιά πέρασε μέσα από τις τουαλέτες, αδυνατώντας να συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί.
Τα ερωτήματα στο τι έφταιξε και ο νεαρός οδηγός της Porsche έχασε εντελώς τον έλεγχο του αυτοκινήτου και καρφώθηκε στο αυτοκίνητο της άτυχης οικογένειας με την τραγική κατάληξη, αρχίζουν σιγά σιγά να βρίσκουν τις απαντήσεις τους.
Σίγουρα δεν πρόκειται να φέρει πίσω τα χαμένα άτομα, αλλά οι απαντήσεις στα ερωτήματα αρκούν για να παραδειγματίσουν και να μας υπενθυμίσουν σε όλους μας πως μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μπορεί να αλλάξουν όλα, από μια λάθος επιλογή, μια άτυχη στιγμή, έναν απρόβλεπτο συμβάν (π.χ. λάστιχο).
Σίγουρα δεν πρόκειται να φέρει πίσω τα χαμένα άτομα, αλλά οι απαντήσεις στα ερωτήματα αρκούν για να παραδειγματίσουν και να μας υπενθυμίσουν σε όλους μας πως μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μπορεί να αλλάξουν όλα, από μια λάθος επιλογή, μια άτυχη στιγμή, έναν απρόβλεπτο συμβάν (π.χ. λάστιχο).
Από τα μέχρι στιγμής δεδομένα, όλοι εστιάζουν σε δύο κυρίως στοιχεία που φαίνεται ότι είναι οι πιθανότερες αιτίες που οδήγησαν στο τραγικό συμβάν.
Τα χειμερινά ελαστικά
Τα χειμερινά ελαστικά
Το πρώτο είναι τα χειμερινά ελαστικά που σύμφωνα και με τις εκτιμήσεις της αστυνομίας φορούσε το μοιραίο Porsche. Τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι κατασκευασμένα για ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες (έως -20 βαθμούς) και διαφορετικό και πιο περιορισμένο όριο ταχύτητας (συνήθως όχι άνω των 150-170χλμ/ώρα) σε σχέση με ένα συμβατικό ελαστικό.
Αυτό σημαίνει ότι αν βρεθούν σε θερμοκρασίες άνω των 15 βαθμών (που είχε εκείνη τη μέρα) και με πολύ υψηλές ταχύτητες, αρχίζουν και υπερθερμαίνονται και είναι ιδιαίτερα πιθανό να φύγουν κομμάτια, να αρχίσουν να καίγονται και να καταστραφούν εντελώς προκαλώντας απώλεια ελέγχου (που από ότι φαίνεται κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί στο συγκεκριμένο τροχαίο).
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα χειμερινά ελαστικά ήταν παραγωγής του 2006 το ένα, ενώ ένα δεύτερο ήταν του 2007 (όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του zougla.gr), προκαλώντας πρόσθετους προβληματισμούς για την αντοχή τους.
Ταχύτητα άνω των 250χλμ/ώρα
Ακόμα πιο καθοριστικός παράγοντας όμως, φαίνεται ότι υπήρξε η υπερβολικά υψηλή ταχύτητα που είχε αναπτύξει η Πόρσε. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, με τις ενδείξεις και όλες τις εκτιμήσεις, ο νεαρός οδηγός της Porsche σε μεγάλο μέρος της διαδρομής είχε αναπτύξει ταχύτητες ίσες ή και άνω των 250χλμ/ώρα, ενώ υπάρχουν και μαρτυρίες για ελιγμούς με αλλαγή λωρίδων σε προηγούμενα σημεία της διαδρομής.
Άλλωστε, στο συγκεκριμένο σημείο που έγινε το ατύχημα υπάρχει η μεγάλη ευθεία που ευνοεί την ανάπτυξη ιδιαίτερα υψηλών ταχυτήτων, ενώ βάσει υπολογισμών αποστάσεων και χρόνου κάλυψης, κάποιοι μιλούν πλέον ανοιχτά και για ταχύτητα 280χλμ/ώρα κατά την στιγμή που είχε αρχίσει να χάνει τον έλεγχο.
Η ταχύτητα εισόδου του αυτοκινήτου στο πάρκινγκ, παρά την επαφή με το στηθαίο, φαίνεται να είναι εξωπραγματική (από τις φωτογραφίες του zougla.gr φαίνεται χαρακτηριστικά και η πινακίδα πως εκσφενδονίστηκε από την νησίδα στα αριστερά στη δεξιά πλευρά του δρόμου) και στη συνέχεια, εκτός ελέγχου, πέφτει με το πίσω μέρος του με τρομακτική φόρα πάνω στο σταθμευμένο όχημα, κάτι που επιβεβαιώνει την πολύ μεγάλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει, και γίνεται λόγος για πρόσκρουση με 230χλμ/ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι αν βρεθούν σε θερμοκρασίες άνω των 15 βαθμών (που είχε εκείνη τη μέρα) και με πολύ υψηλές ταχύτητες, αρχίζουν και υπερθερμαίνονται και είναι ιδιαίτερα πιθανό να φύγουν κομμάτια, να αρχίσουν να καίγονται και να καταστραφούν εντελώς προκαλώντας απώλεια ελέγχου (που από ότι φαίνεται κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί στο συγκεκριμένο τροχαίο).
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα χειμερινά ελαστικά ήταν παραγωγής του 2006 το ένα, ενώ ένα δεύτερο ήταν του 2007 (όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του zougla.gr), προκαλώντας πρόσθετους προβληματισμούς για την αντοχή τους.
Ταχύτητα άνω των 250χλμ/ώρα
Ακόμα πιο καθοριστικός παράγοντας όμως, φαίνεται ότι υπήρξε η υπερβολικά υψηλή ταχύτητα που είχε αναπτύξει η Πόρσε. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, με τις ενδείξεις και όλες τις εκτιμήσεις, ο νεαρός οδηγός της Porsche σε μεγάλο μέρος της διαδρομής είχε αναπτύξει ταχύτητες ίσες ή και άνω των 250χλμ/ώρα, ενώ υπάρχουν και μαρτυρίες για ελιγμούς με αλλαγή λωρίδων σε προηγούμενα σημεία της διαδρομής.
Άλλωστε, στο συγκεκριμένο σημείο που έγινε το ατύχημα υπάρχει η μεγάλη ευθεία που ευνοεί την ανάπτυξη ιδιαίτερα υψηλών ταχυτήτων, ενώ βάσει υπολογισμών αποστάσεων και χρόνου κάλυψης, κάποιοι μιλούν πλέον ανοιχτά και για ταχύτητα 280χλμ/ώρα κατά την στιγμή που είχε αρχίσει να χάνει τον έλεγχο.
Η ταχύτητα εισόδου του αυτοκινήτου στο πάρκινγκ, παρά την επαφή με το στηθαίο, φαίνεται να είναι εξωπραγματική (από τις φωτογραφίες του zougla.gr φαίνεται χαρακτηριστικά και η πινακίδα πως εκσφενδονίστηκε από την νησίδα στα αριστερά στη δεξιά πλευρά του δρόμου) και στη συνέχεια, εκτός ελέγχου, πέφτει με το πίσω μέρος του με τρομακτική φόρα πάνω στο σταθμευμένο όχημα, κάτι που επιβεβαιώνει την πολύ μεγάλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει, και γίνεται λόγος για πρόσκρουση με 230χλμ/ώρα.
Αυτό δείχνει ότι κατά πάσα πιθανότητα υπήρξε κλατάρισμα σε κάποιο από τα ελαστικά της πόρσε, που σε συνδυασμό με την ταχύτητα άνω των 250 χλμ/ώρα προκάλεσε απώλεια ελέγχου και το αυτοκίνητο να "κλειδώνει" σε μια πλαγιαστή θέση με μηδενικά περιθώρια αντίδρασης.
Τραγικό είναι και το γεγονός στο πως συνέβη το όλο περιστατικό, και στο πως συντέλεσαν όλοι οι παράγοντες ώστε ένα αυτοκίνητο με αυτά τα χιλιόμετρα να περάσει σφήνα την σχετικά μικρή είσοδο του πάρκινγκ με κατεύθυνση προς το σταθμευμένο Honda, κάτι που όλοι μιλούν για εξαιρετικά σπάνια περίπτωση, καθώς η μοιραία Porsche αν είχε χτυπήσει σε μπαριέρα λίγο πιο πριν το πάρκινγκ, ή λίγο μετά θα είχε απορροφήσει ενέργεια και θα είχε αποκτήσει άλλη κατεύθυνση το αυτοκίνητο.
Το γκρι σκούρο Audi R8
Ερωτηματικά προκύπτουν και για το γκρι σκούρο Audi R8 που σύμφωνα με τον άτυχο πατέρα εμφανίστηκε λίγο μετά το συμβάν στο πάρκινγκ και τον ρώτησε αν είναι εντάξει και αν χρειάζεται κάτι. Πολλοί έκαναν τη σκέψη μήπως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει κάποια εμπλοκή στο συγκεκριμένο τροχαίο ή μήπως έκανε κόντρες πιο πριν με τη μοιραία Porsche. Με βάση τις κάμερες τη στιγμή που μπαίνει η Porsche μέσα στο πάρκινγκ δεν φαίνεται να υπήρχε άλλο αυτοκίνητο είτε μπροστά της είτε πίσω, ωστόσο η τροχαία εξετάζει και άλλες κάμερες αν υπήρξε σε άλλο προγενέστερο σημείο κάποια κόντρα ή εμπλοκή των δύο οχημάτων, χωρίς να φαίνεται όμως τόσο πιθανό αυτό το σενάριο.
Το πρώτο αυτοκίνητο που εμφανίζεται στο βίντεο λίγα δευτερόλεπτα μετά το συμβάν, είναι ένα μπλέ σκούρο Mercedes ο οδηγός του οποίου έχει καταθέσει ήδη στην τροχαία, αναφέροντας ότι είχε δει στο βάθος το συμβάν και αντίκρισε στο οδόστρωμα κομμάτια από ελαστικά, αναφέροντας ότι η μοιραία Porsche τον είχε προσπεράσει λίγο πιο πριν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, επιβεβαιώνοντας και ο ίδιος ότι τη στιγμή του ατυχήματος δεν πρέπει να υπήρχε άλλο όχημα που να συμβάδιζε ή να είχε κάποια εμπλοκή.
Σαν συμπέρασμα, αρκεί μια λέξη που είπε και ο Ιαβέρης. Σεβασμός. Σεβασμός στον εαυτό μας και στην ασφάλειά μας, σεβασμός στα άλλα άτομα που είτε είναι μέσα στο αυτοκίνητο μας, είτε είναι στο δρόμο γύρω μας, σεβασμός στο αυτοκίνητο, στα όρια ταχύτητας, στις συνθήκες του δρόμου, στις υπόλοιπες παραμέτρους που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας όταν οδηγούμε. Στην οδήγηση χρειάζεται να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση και να προβλέπουμε το οτιδήποτε μπορεί να συμβεί και να είμαστε σε θέση να το αντιμετωπίσουμε. Γιατί το σημαντικότερο από όλα, είναι να φτάνουμε όλοι στον προορισμό μας με ασφάλεια.
Σαν συμπέρασμα, αρκεί μια λέξη που είπε και ο Ιαβέρης. Σεβασμός. Σεβασμός στον εαυτό μας και στην ασφάλειά μας, σεβασμός στα άλλα άτομα που είτε είναι μέσα στο αυτοκίνητο μας, είτε είναι στο δρόμο γύρω μας, σεβασμός στο αυτοκίνητο, στα όρια ταχύτητας, στις συνθήκες του δρόμου, στις υπόλοιπες παραμέτρους που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας όταν οδηγούμε. Στην οδήγηση χρειάζεται να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση και να προβλέπουμε το οτιδήποτε μπορεί να συμβεί και να είμαστε σε θέση να το αντιμετωπίσουμε. Γιατί το σημαντικότερο από όλα, είναι να φτάνουμε όλοι στον προορισμό μας με ασφάλεια.
Σε ενδιαφέρουν:
- Προσφορές και εκπτώσεις ασφαλιστικών - Φεβρουάριος 2017
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
1 Μαρ 2017
Alpha, Elite, Qudos Insurance: Δωρεάν παροχές υγείας για τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου
1.3.17
Ασφαλιστήρια, Αυτοκίνητο, Δωρεάν, Παροχές, Υγεία, Alpha Insurance, Elite Insurance, Qudos Insurance
No comments
Οι Εταιρίες Alpha Insurance, Elite Insurance και Qudos Insurance επιβραβεύουν τους ασφαλισμένους τους, προσφέροντας τους δωρεάν ετήσιο check-up και προνομιακές τιμές για μία σειρά ιατρικών εξετάσεων.
Ειδικότερα, οι κάτοχοι ασφαλιστηρίων αυτοκινήτου των παραπάνω εταιριών, μπορούν να πραγματοποιήσουν δωρεάν προληπτικό check up για τους ίδιους ή για κάποιο μέλος της οικογένειας τους, τηλεφωνώντας για ραντεβού στο συντονιστικό κέντρο με το οποίο οι τρεις εταιρίες έχουν συνάψει συνεργασία.
Παράλληλα, οι ασφαλισμένοι των Alpha, Elite και Qudos Insurance μπορούν να πραγματοποιούν απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς των βασικών ειδικοτήτων και να κάνουν εξετάσεις με σημαντικές εκπτώσεις, στο δίκτυο των συμβεβλημένων διαγνωστικών κέντρων.
Πληροφορίες για τους γιατρούς, τα διαγνωστικά αλλά και τις προνομιακές τιμές που έχουν εξασφαλίσει οι τρεις εταιρίες αποκλειστικά για τους πελάτες τους, παρέχονται από το συντονιστικό κέντρο υγείας.
28 Φεβ 2017
"AXA Greece4Youth Reverse Mentoring": Η ΑΧΑ στηρίζει τη νέα γενιά
Η ΑΧΑ μέσα από το ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο στήριξης της νέας γενιάς, ΑΧΑ Greece4Youth, επενδύει για άλλη μια φορά στους νέους, μέσα από το πρόγραμμα “Reverse Mentoring”. Το πρόγραμμα, έχει ως στόχο να προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια και επαγγελματικές εμπειρίες στους αυριανούς επαγγελματίες ώστε να χτίσουν ισχυρές βάσεις για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία.
Σε αυτή τη βάση, η Eταιρεία προσέφερε σε νέους και νέες που συμμετείχαν στη διοργάνωση «Ημέρες Καριέρας 2016», τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε ένα quiz βασισμένο σε γνώσεις γύρω από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις ψηφιακές εφαρμογές. Οι 24 που διακρίθηκαν, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας και να κερδίσουν τρία διαφορετικά βραβεία:
- 1o βραβείο: «Γίνε ο επόμενος Reverse Mentor της AXA» - οι νικητές της κατηγορίας έλαβαν δύο ημέρες εκπαίδευσης στα κεντρικά γραφεία της ΑΧΑ και στη συνέχεια έγιναν οι ίδιοι για μία μέρα Μέντορες προς τους Managers της Εταιρείας.
- 2ο βραβείο: «Ζήσε τη μέρα μου / Διοίκηση» - οι νικητές της κατηγορίας πέρασαν 4 ώρες δίπλα σε Ανώτατα Στελέχη της Εταιρείας και γνώρισαν από κοντά τις απαιτήσεις και τον τρόπο εργασίας στην καθημερινότητά τους.
- 3o βραβείο: «Ζήσε τη μέρα μου / Πωλήσεις» - οι νικητές της κατηγορίας πέρασαν μια ολόκληρη μέρα μαζί με τους Αποκλειστικούς Συνεργάτες της ΑΧΑ, στη Διεύθυνση του Βασίλη Μαγγίνα, στην Αθήνα.
«Το πρόγραμμα Reverse Mentoring της AXA ήταν μια πολύ εποικοδομητική εμπειρία, διότι μου δόθηκε η δυνατότητα να μάθω επιπλέον δυνατότητες των social media καθώς και να γνωρίσω νέες εφαρμογές. Παράλληλα η ιδέα του Mentoring και το πώς μπορείς ως Mentor να επικοινωνήσεις και να συνεργαστείς με τον mentee, μου έδωσε εφόδια και σημαντικές γνώσεις για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχή διαδικασία του προγράμματος, αποτέλεσε η άψογη εκπαίδευση, καθοδήγηση και αντιμετώπιση όλων των συντελεστών. Ευχαριστώ για τη δυνατότητα να βιώσω αυτή την εμπειρία!»
«Αυτό που συνάντησα ήταν πάνω από τις προσδοκίες μου. Γνώριζα ότι η ΑΧΑ ήταν #1 Best Workplace για το 2016, αλλά δε μπορούσα να φανταστώ τι ακριβώς σήμαινε αυτό. Ανοικτή επικοινωνία και θετική διάθεση από όσους γνώρισα, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που κρατώ»ανέφεραν δύο από τους συμμετέχοντες.
Η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, τόνισε: «Η ουσιαστική αλληλεπίδραση με νέους, ταλαντούχους ανθρώπους, προσφέρει εφόδια τόσο σε εκείνους, όσο και σε εμάς. Η ΑΧΑ, δεσμευμένη στη στρατηγική AXAGreece4Youth, προσφέρει πολύτιμες ευκαιρίες στους αυριανούς επαγγελματίες του κλάδου μας και τους βοηθά να χτίσουν το μέλλον που τους αξίζει».
Η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεπής στις δεσμεύσεις της, συνεχίζει και μέσα στο 2017 τη δυναμική της πορεία στις καινοτόμες πρωτοβουλίες που αφορούν στο Ανθρώπινο Δυναμικό, υποστηρίζοντας έμπρακτα τη θέση της ως #1 Best Workplace 2016 (στην κατηγορία εταιρειών με πάνω από 250 εργαζόμενους).
24 Φεβ 2017
Προσφορές και Εκπτώσεις ασφαλιστικών εταιριών - Φεβρουάριος 2017
24.2.17
ασφάλιση, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικά προϊόντα, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Εκπτώσεις, Παροχές, Προσφορές
No comments
Συνεχίζουν οι προσφορές με σημαντικές εκπτώσεις και παροχές για νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια, αλλά και διαγωνισμοί με πλούσια δώρα και τον Φεβρουάριο!
Αναλυτικότερα, για το μήνα Φεβρουάριο ισχύουν τα παρακάτω:
AIG
Εθνική Ασφαλιστική
- Νέος Διαγωνισμός "Εθνική Contest - The Mall Athens" με πλούσια δώρα!
Groupama Ασφαλιστική
- Groupama NOW: Νέα εφαρμογή που απλουστεύει όλες τις διαδικασίες για τους ασφαλισμένους!
Kalogritsas Insurance
- Έκπτωση ΚΤΕΟ 15 ευρώ με κάθε νέα αίτηση ασφάλισης οχήματος
- Νέος Διαγωνισμός "Εθνική Contest - The Mall Athens" με πλούσια δώρα!
Groupama Ασφαλιστική
- Groupama NOW: Νέα εφαρμογή που απλουστεύει όλες τις διαδικασίες για τους ασφαλισμένους!
Kalogritsas Insurance
- Έκπτωση ΚΤΕΟ 15 ευρώ με κάθε νέα αίτηση ασφάλισης οχήματος
Prime Insurance
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)