>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Απρ 2017

Prime Insurance: Μέγας Χορηγός του προγράμματος «ΦΑΕΘΩΝ»

Η Prime Insurance, πάντα αρωγός σε θέματα οδικής προστασίας και ασφάλειας, παρουσίασε τη Δευτέρα 3 Απριλίου στην Αίγλη Ζαππείου, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας «ΦΑΕΘΩΝ», σε συνεργασία με την ΜΚΟ REACTION. Η Prime Insurance είναι μέγας χορηγός του προγράμματος και στηρίζει τις δράσεις ενημέρωσης και εκπαιδευσης μαθητων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.

Σκοπός του προγράμματος «ΦΑΕΘΩΝ» είναι να συμβάλλει στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, μια μάστιγα που αποτελεί την πρώτη αιτία θανάτου στην Ελλάδα στις ηλικίες 19 – 39 ετών. Με την παρουσία των αρμοδίων σε σχολεία το πρόγραμμα στοχεύει στη δημιουργία οδηγικής συνείδησης στους νέους. Το πρόγραμμα ΦΑΕΘΩΝ περιλαμβάνει 18 διαφορετικές εκπαιδευτικές διαλέξεις οδικής ασφάλειας, 4 διαφορετικά βιωματικά εργαστήρια, δεκάδες πειραματικές δράσεις καθώς και άλλες δραστηριότητες. Η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιείται σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς και η 1η φάση του αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς, ενώ η 2η θα διαρκέσει από το Σεπτέμβριο έως το τέλος του έτους.

Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Υπουργείου Μεταφορών, εκπρόσωποι του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, δημοσιογράφοι, ο Πρόεδρος της ΜΚΟ REACTION κ.Μάριος Σταύρου, ο Εμπορικός Δ/ντης της Prime Insurance κ.Μάριος Μήτρος, ο Δ/ντης Γενικών Κλάδων κ.Στάθης Γκόργκας και ο Δ/ντης Μάρκετινγκ κ.Βασίλης Δαβιλάς.


Είναι υποχρεωτικό να κάνω ασφάλιση στον έμπορο που αγοράζω αυτοκίνητο;

Ένα από τα ερωτήματα σας αφορά την έγκαιρη ασφάλιση όταν αγοράζετε αυτοκίνητο από έναν έμπορο και κατά πόσο είσαστε υποχρεωμένοι να το ασφαλίσετε είτε στον ίδιο, είτε μέσω τράπεζας εάν η αγορά έχει γίνει μέσω χρηματοδότησης. 

Εδώ έχουμε να κάνουμε με δύο σκέλη. Το πρώτο αφορά την υποχρεωτική ασφάλιση του αυτοκινήτου βάσει νόμου και το δεύτερο την επιλογή της ασφαλιστικής και του δικτύου μέσω του οποίου θα γίνει η ασφάλιση. Σε αυτό το δεύτερο σκέλος, ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς (μέσω χρηματοδότησης ή μη), η επιλογή του που θα ασφαλιστεί το αυτοκίνητο παραμένει στην κρίση του αγοραστή. 

Το που θα ασφαλιστεί το αυτοκίνητο είναι δικαίωμά σας να το επιλέξετε εσείς ως αγοραστής, προσέχοντας ωστόσο αν είναι μέσω χρηματοδότησης να καλύπτει τους όρους (συνήθως είναι απαραίτητο να υπάρχει κάλυψη πυρός και κλοπής με την αξία αγοράς του αυτοκινήτου) που ζητάει η τράπεζα ή η εταιρεία χρηματοδότησης που έχει εγκρίνει την αγορά του αυτοκινήτου στο όνομά σας.

Εάν το αυτοκίνητο είναι καινούριο και δεν έχει ακόμα πινακίδες κυκλοφορίας, η ασφάλιση μπορεί να γίνει και νωρίτερα με βάση τον αριθμό πλαισίου που αποτελεί την ταυτότητα του αυτοκινήτου, και στη συνέχεια μόλις βγουν οι πινακίδες στέλνετε συμπληρωματικά την άδεια κυκλοφορίας στην ασφαλιστική να κάνει μια πρόσθετη πράξη για να καταχωρηθεί και ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στο σύστημα.

Εάν η αγορά αφορά μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, κάνετε τη διαδικασία της ασφάλισης την ίδια ημέρα που θα γίνει η μεταβίβαση και θα βγει η νέα άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σας.

Η επιλογή λοιπόν είναι δική σας.

Αποζημίωση σαν να κέρδισαν... το "έπαθλο" για τους 2 τραυματίες του Survivor!

Αίσθηση προκαλεί τις τελευταίες ώρες το ποσό μαμούθ που ακούγεται ότι θα λάβουν ως αποζημίωση για το τροχαίο της περασμένης εβδομάδας στον Άγιο Δομίνικο, οι δύο τραυματισμένοι παίκτες από την ομάδα των Μαχητών.

Πριν λίγες ημέρες άλλωστε, είχαμε αναφερθεί τόσο στο τροχαίο και τον τραυματισμό των παικτών όσο και στα ελλιπή μέτρα ασφαλείας κατά τη μεταφορά τους στην καρότσα ενός φορτηγού και την τεράστια ευθύνη της παραγωγής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραγωγή του παιχνιδιού Survivor Greece αναγνωρίζοντας τις παραλείψεις και το λάθος τους να μεταφέρουν τους παίκτες χωρίς να τηρούν τους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι δύο σοβαρότερα τραυματισμένοι παίκτες δεν θα στραφούν νομικά εναντίον τους, έχει προτείνει αποζημίωση στην Ειρήνη Κολιδά και στον Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη ποσού που προσεγγίζει το χρηματικό έπαθλο του παιχνιδιού, δηλαδή τα 100.000 ευρώ!

Advertisement

Οι δύο παίκτες φαίνεται πως έχουν κάνει αποδεκτή την πρόταση να λάβουν το συγκεκριμένο ποσό αποζημίωσης, δηλώνοντας όμως παράλληλα ότι ουδεμία άλλη απαίτηση έχουν από την παραγωγή για το ατύχημα που τους συνέβη.

Το σκεπτικό για να δοθεί το αρκετά υψηλό ποσό αποζημίωσης, πέρα από το γεγονός ότι η παραγωγή είχε ασφαλίσει τους παίκτες, είναι ότι τραυματίστηκαν κατά τη μεταφορά τους με ένα όχημα που δεν τηρούσε τους κανόνες ασφαλείας, ενώ επιπλέον ο τραυματισμός τους εμποδίζει τους δύο παίκτες από το να διεκδικήσουν το χρηματικό έπαθλο στο παιχνίδι. Επίσης, υπάρχει και ο φόβος της διεκδίκησης πολύ υψηλότερου ποσού αποζημίωσης εάν οι παίκτες στραφούν νομικά εναντίον τους.

Σχετική αναφορά έγινε σε χθεσινή εκπομπή στην τηλεόραση:


NN Hellas: Job Shadow Day με την εθελοντική υποστήριξη των στελεχών της

Στo πλαίσιο της συνεργασίας της με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, η ΝΝ Hellas πραγματοποίησε με επιτυχία την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017 το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Στη σκιά ενός Στελέχους» (“Job Shadow Day”), το οποίο βασίστηκε για μία ακόμη φορά στην εθελοντική συμμετοχή των εργαζομένων της.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα λειτουργεί ως επαγγελματικός προσανατολισμός, έχοντας ως βασικό στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να διερευνήσουν δυνατότητες επαγγελματικής σταδιοδρομίας. Πιο συγκεκριμένα, 19 μαθητές Λυκείου από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της χώρας μας, επισκέφθηκαν τα Κεντρικά Γραφεία της ΝΝ και είχαν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν ένα στέλεχος στις συνήθεις εργασίες και συναντήσεις του μέσα στην ημέρα. Επιπλέον, οι μαθητές ενημερώθηκαν συνολικά για τις δραστηριότητες της εταιρίας, έθεσαν ερωτήσεις στους εθελοντές και γνώρισαν από κοντά την Πρόεδρο Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλο της ΝΝ Hellas, κα Μαριάννα Πολιτοπούλου.


Η κα Πολιτοπούλου δήλωσε για την πρωτοβουλία αυτή: «Νιώθω ιδιαίτερα υπερήφανη που η ΝΝ αξιοποιεί την τεχνογνωσία της με στόχο τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας και, ειδικότερα, των παιδιών. Η ανάγκη για επαγγελματικό προσανατολισμό της νέας γενιάς αποτελεί προτεραιότητα για τη χώρα μας. Ως μητέρα τριών παιδιών, η πρότασή μου στους νέους ανθρώπους είναι να αξιολογούν τις δεξιότητες και τις επιθυμίες τους, ώστε να εξασκήσουν το επάγγελμα της αρεσκείας τους. Δανείζομαι τη φράση του William Shakespeare «Ξέρουμε τι είμαστε, αλλά, δεν ξέρουμε τι θα μπορούσαμε να είμαστε».»

Η ΝΝ Hellas συνεργάζεται με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece τα τελευταία 2 χρόνια, στηρίζοντας το «Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας» (“Social Innovation Relay”), ένα ετήσιο πρόγραμμα που ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις για τα σύγχρονα θέματα μέσα από την κοινωνική επιχειρηματικότητα.

5 Απρ 2017

Εθνική Ασφαλιστική: Με κέρδη €57,7 εκατ. για το 2016 παραμένει ισχυρή και εύρωστη

Για ακόμη μια χρονιά η Εθνική Ασφαλιστική, παρά την παρατεταμένη ύφεση, διατήρησε υψηλά επίπεδα κερδοφορίας και παραμένει ισχυρή και εύρωστη, αποτελώντας σημείο αναφοράς και αξιοπιστίας όχι μόνο για τους ασφαλισμένους της αλλά και για το σύνολο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Τα ικανοποιητικά αποτελέσματα της Εταιρίας αποδίδονται στη δημιουργία νέων ανταγωνιστικών προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασφαλισμένων, στη συνεχιζόμενη προσπάθεια συγκράτησης του λειτουργικού κόστους, στις υψηλής ποιότητας επενδύσεις και στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών και διαδικασιών. Η συνδρομή του ανθρώπινου δυναμικού και του δικτύου συνεργατών της, που προσπαθεί συνεχώς να ενδυναμώνει, να εκπαιδεύει και να υποστηρίζει, είναι περισσότερο από ποτέ καταλυτική.


Η Εταιρία κατά το 2016 παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους €57,7 εκατ. έναντι €76,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Η μείωση των κερδών προ φόρων αποδίδεται κυρίως στο σχηματισμό αυξημένων τεχνικών αποθεμάτων για τον Κλάδο Ζωής και στα μειωμένα έσοδα επενδύσεων. Συγκεκριμένα, τα τεχνικά αποθέματα επάρκειας του Κλάδου Ζωής αυξήθηκαν κατά €45,4 εκατ. κατά το 2016, ως αποτέλεσμα μιας πιο συντηρητικής προσέγγισης λόγω των απαιτήσεων του νέου εποπτικού πλαισίου (Solvency II), στοχεύοντας στη βέλτιστη θωράκιση της Εταιρίας έναντι χρηματοοικονομικών και μη κινδύνων καθώς και στην περαιτέρω ενίσχυση της αξιοπιστίας της έναντι των ασφαλισμένων της.

Επιπλέον, η επίτευξη παραγωγικής κερδοφορίας το 2016 σε συνδυασμό με την συντονισμένη και εντατική προσπάθεια της Διοίκησης, συνετέλεσαν στην περαιτέρω ενίσχυση των εποπτικών κεφαλαίων της Εταιρίας. Συγκεκριμένα, τα Εποπτικά Ίδια Κεφάλαια της Εθνικής Ασφαλιστικής κατά την 31 Δεκεμβρίου 2016, αυξήθηκαν κατά 14,6% και ανήλθαν σε €571,6 εκατ. έναντι €499,0 εκατ. την 31 Δεκεμβρίου 2015 με αποτέλεσμα τη βελτίωση του δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ σε 169% έναντι 118%, με χρήση μεταβατικών μέτρων, κατά τις αντίστοιχες ημερομηνίες.

Η συνολική παραγωγή της Εταιρίας κατά το 2016 ανήλθε σε €577,7 εκατ. έναντι €609,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015 λόγω της μειωμένης παραγωγής των εφάπαξ προϊόντων Ζωής και του Κλάδου Αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, για τον Κλάδο Ζωής και τον Κλάδο Γενικών Ασφαλειών η συνολική παραγωγή κατά το 2016 ανήλθε σε €402,2 εκατ. και €175,5 εκατ. αντίστοιχα.

Από τον Ιούνιο του 2016, διατίθεται μέσω του δικτύου της Τράπεζας το νέο προϊόν εφάπαξ ασφαλίστρου «Εθνική Εφάπαξ +», το οποίο περιλαμβάνει εγγυημένη απόδοση και ασφάλεια ζωής. Το προϊόν αυτό αντικατέστησε το παλαιότερο «Εθνική Εφάπαξ» που είχε διακοπεί τον Ιούνιο του 2015 λόγω επιβολής περιορισμών στη διακίνηση κεφαλαίων, σημειώνοντας σημαντική παραγωγή σε ένα εξάμηνο, ύψους €55,2 εκατ..
Αξιοσημείωτη επίσης είναι η συμβολή του δικτύου συνεργατών (“agency”) της Εταιρίας, του οποίου η συνεισφορά, για το 2016, ως ποσοστό επί της συνολικής παραγωγής του Κλάδου Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων ανήλθε σε 48,0% και 19,4%, αντίστοιχα. Η νέα παραγωγή του Κλάδου Ζωής μέσω του δικτύου agency διαμορφώθηκε σε €27,6 εκατ., αυξημένη κατά 23,4% σε σχέση με το 2015, με την αύξηση να αποδίδεται στη διάθεση νέων συνταξιοδοτικών προϊόντων καθώς και στη συνεχόμενη αύξηση των πωλήσεων του νέου επιτυχημένου νοσοκομειακού προϊόντος Full. Στη σταθερή ανάπτυξη των εργασιών της Εταιρίας, συμβάλλει θετικά και ο νέος Κανονισμός Πωλήσεων που δίνει έμφαση στην πρόσκτηση νέων εργασιών, στην ανάπτυξη και συνεχή εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Συμβούλων, στη στρατολόγηση νέων συνεργατών, καθώς και στη συνεχή παρακολούθηση επίτευξης των στόχων.

Η Εθνική Ασφαλιστική, συνεπής με τον ανθρωποκεντρικό της προσανατολισμό και την προσήλωσή της στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της Τράπεζας της Ελλάδος για την ανάληψη μέρους του χαρτοφυλακίου ζωής της International Life. Η επιτυχής έκβαση αυτού του εγχειρήματος δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την ιδιαίτερα ανεπτυγμένη αίσθηση ευθύνης, τόσο απέναντι στους ασφαλισμένους της International Life όσο και απέναντι στα συμφέροντα του μετόχου της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Πρωταρχικοί στόχοι της Διοίκησης παραμένουν η ενίσχυση της κεφαλαιακής επάρκειας και η βελτίωση του τρόπου λειτουργίας προκειμένου η Εταιρία να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, προσφέροντας στους ασφαλισμένους της καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις νέες απαιτήσεις που απορρέουν από την τρέχουσα χρηματοοικονομική συγκυρία. 

Τέλος, για ακόμη μια χρονιά, η Εταιρία απέδειξε το κοινωνικό της πρόσωπο μέσα από συμμετοχή σε σημαντικές δράσεις υποστήριξης ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, προστασίας του περιβάλλοντος, ενίσχυσης του πολιτισμού και στήριξης της Ιδιωτικής Ασφάλισης και της Ελληνικής Οικονομίας. Συμμετείχε, μεταξύ άλλων, στο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης act4greece προσφέροντας €1 για κάθε νέο συμβόλαιο, αποδεικνύοντας έτσι τη διαρκή ανταπόκριση της Εταιρίας στη δέσμευσή της να στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο.


International Life: Οδηγίες εξόφλησης ασφαλίστρων

Με επιστολή προς τους κατόχους ατομικών ασφαλιστικών συμβολαίων της International Life, ο ασφαλιστικός διαχειριστής της εταιρίας κ. Περιστέρης, διευκρινίζει τους τρόπους εξόφλησης των ασφαλίστρων για την καλύτερη δυνατή εξασφάλισή τους.

Ακολουθεί η σχετική επιστολή:
 
Οδηγίες εξόφλησης ασφαλίστρων του ατομικού σας Συμβολαίου

Αξιότιμε/η Συμβαλλόμενε/η

Για την καλύτερη δυνατή δική σας εξασφάλιση, παρακαλούμε εφεξής να χρησιμοποιείτε αποκλειστικά και μόνο την 1η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ασφαλίστρων, η οποία αναφέρεται στην 2η σελίδα του εντύπου της International Life ΑΕΑΖ «Ειδοποίηση/Απόδειξη Είσπραξης Ασφαλίστρων», με τον τίτλο «Πληρωμή σε Τράπεζα μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ, …….», σε μια από τις Τράπεζες «Alpha Bank» ή «Πειραιώς».

Η τελευταία ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ασφαλίστρων, με το τίτλο «μέσω της ταχυπληρωμής στα καταστήματα ΕΛΤΑ, ……», δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πλέον, λόγω «ειδικού προβλήματος» που αφορά αποκλειστικά και μόνο την μηχανογραφική εφαρμογή των Ασφαλιστικών Εταιριών International Life ΑΕΑΖ & ΑΕΓΑ.

Με εκτίμηση
Γιάννης Περιστέρης
Ασφαλιστικός Διαχειριστής

ΥΓ
Δείτε την τελευταία «Ειδοποίηση/Απόδειξη Είσπραξης Ασφαλίστρων» που έχετε παραλάβει είτε από την «International Life ΑΕΑΖ» (1η) είτε από την «Εθνική ΑΕΕΓΑ» (2η), δηλαδή αποδείξεις με ημερομηνίες οφειλής ασφαλίστρων μέχρι και 31/03/2017 από την (1η) και μετά την 31/03/2017 από την (2η) και προχωρήστε σε εξόφληση οφειλομένων ασφαλίστρων ανάλογα με τις οδηγίες της (πλην ΕΛΤΑ) και μόνον αν το συμβόλαιό σας περιλαμβάνεται σε έναν από τους 2 Πίνακες συμβολαίων που στην ιστοσελίδα της International Life (www.inlife.gr) αναφέρεται ότι μεταβιβάσθηκε στην «Εθνική ΑΕΕΓΑ» στις 09/02/2017 ή στις 27/03/2017

Ασπίς Πρόνοια - Commercial Value: Προχωράει με νέες πληρωμές η διαδικασία προσωρινών διανομών

Η Τράπεζα της Ελλάδος, ως εποπτική αρχή των υπό εκκαθάριση ασφαλιστικών εταιριών, ενημερώνει ότι κατά το διάστημα Οκτωβρίου 2016 – Μαρτίου 2017 ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ:

  • Ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 9.674 συμβόλαια, εκ των οποίων 4.864 αφορούν την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 4.810 την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
  • Προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος.

Συγκεκριμένα, τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και τον Μάρτιο 2017 ανήλθαν σε περίπου 23 εκατ. ευρώ, μέσω τριών διαδικασιών προσωρινών διανομών (Δεκέμβριος 2016, Ιανουάριος 2017, Μάρτιος 2017).

Βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών, ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 3.454 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 1.527 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 1.927 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.

Το συνολικό ποσό προς καταβολή ανέρχεται σε 7.454.613,17 ευρώ και αναλύεται ως εξής:
  • 1.238.048,91 ευρώ για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ
  • 6.216.564,26 ευρώ για την COMMERCIAL VALUE AAE
Με βάση τη διαδικασία αυτή, δίδονται έως και την 7η Απριλίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.


Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών: Μην επιτρέπετε τη χρήση κινητών σε παιδιά κάτω των 12 ετών!

Οι περισσότεροι σίγουρα έχετε δει παιδιά να χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο ή ίσως να έχετε δώσει οι ίδιοι το κινητό στο παιδί να παίξει μέσω WiFi. Γνωρίζετε όμως τους κινδύνους;

Το θέμα συζητήθηκε σε ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, με τους ειδικούς να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και να συμβουλεύουν να γίνεται χρήση των κινητών με μέτρο και να αποφεύγεται η χρήση τους από παιδιά.


Μεταξύ άλλων συστήνει να μην χρησιμοποιούμε τα κινητά σε αυτοκίνητα, τρένα και αεροπλάνα, να μην τα φέρνουμε σε επαφή με το σώμα μας, να κάνουμε όσο το δυνατό λιγότερη χρήση των WiFi και σε καμία περίπτωση να μην επιτρέπουμε τη χρήση κινητών σε παιδιά κάτω των 12 ετών.

Συγκεκριμένα οι ειδικοί εξέδωσαν τις παρακάτω 15 οδηγίες προς τους πολίτες για την ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου:
  • Χρησιμοποίησε το κινητό τηλέφωνο λογικά και για σύντομα τηλεφωνήματα.
  • Παιδιά κάτω των 12 ετών καλό είναι να μην χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα.
  • Μην βάζεις το κινητό σε επαφή με το κεφάλι σου.
  • Μην κάνεις χρήση κινητού στο αυτοκίνητο, τρένο, αεροπλάνο ή ανελκυστήρα.
  • Μην κάνεις χρήση κινητού όταν υπάρχουν μικρά παιδιά, ή έγκυες γυναίκες γύρω σου.
  • Κράτησε το κινητό μακριά από το σώμα σου.
  • Όταν κάνεις χρήση κινητού, κράτα απόσταση από άλλους.
  • Μην τοποθετείς το κινητό στην τσέπη σου.
  • Τη νύχτα κλείνε πάντα το κινητό σου και απενεργοποίησε το Wi Fi.
  • Μην παίζεις παιχνίδια στο κινητό τηλέφωνο on-line, βάλτο σε airplane mode.
  • Ασύρματα LAN (Wi Fi) μπορούν να σε εκθέσουν σε ακτινοβολία μικροκυμάτων.
  • Περιόρισε το Wi Fi και κάνε χρήση σταθερής - ενσύρματης σύνδεσης.
  • Όταν το σήμα που δέχεσαι είναι κακό μην τηλεφωνείς.
  • Αν έχεις πρόσβαση σε σταθερή γραμμή, κάνε χρήση αυτής κατά προτεραιότητα.
  • Απενεργοποίησε επιλογές Wi Fi, Bluetooth, και Data, όταν δεν χρησιμοποιούνται.
Ο δρ Μέτσης επεσήμανε ότι ερευνητικά ιδρύματα, ακαδημαϊκοί και αξιόλογοι επιστήμονες προειδοποιούν ότι τα επίπεδα ακτινοβολίας που καταγράφονται σήμερα μέσα στον αστικό ιστό δεν είναι ασφαλή.

«Τα πορίσματα μελετών κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, για τα αρνητικά συμπτώματα στην υγεία, με έμφαση στο σύνδρομο της ηλεκτρομαγνητικής υπερευαισθησίας που σε κάποιες χώρες έχει πάρει μορφή επιδημίας», είπε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε, δε, ότι νέες εφαρμογές, όπως η τεχνολογία του 5G και οι έξυπνοι μετρητές που θα αντικαταστήσουν τους αναλογικούς μετρητές της ΔΕΗ, θα αυξήσουν την ακτινοβολία και θα επηρεάσουν την καθημερινότητα μας.


4 Απρ 2017

myDirect: 'Εδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις με ομάδα εξυπηρέτησης 24x7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.


Γιατί η διακοπή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου δεν είναι λύση...

Ανήκετε μήπως και εσείς στην κατηγορία των ανθρώπων που πλέον τρέμουν την ημέρα που ξέρουν ότι πρέπει να πληρωθεί το ασφάλιστρό τους;

Δυστυχώς, δεν είστε οι μόνοι. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που έχουν μεγάλες δυσκολίες, λόγω της οικονομικής κατάστασης, να πληρώσουν την ασφάλειά τους. Δεν έχει σημασία ποια είναι αυτή... σπιτιού, υγείας, όλες πλέον προκαλούν άγχος και κινδυνεύουν να μείνουν απλήρωτες. Ακόμα και αυτή του αυτοκινήτου, που είναι υποχρεωτική από τον νόμο, μπορεί να κινδυνεύει, αν δεν υπάρχουν χρήματα τη συγκεκριμένη στιγμή.



Όταν αντιμετωπίζουμε οικονομικές δυσκολίες, η πρώτη μας σκέψη και κίνηση είναι να κόψουμε αυτά που θεωρούμε ότι είναι περιττά. Και είναι λογικό. Οι διαφόρων ειδών ασφαλίσεις όμως, έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που μερικές φορές μας μπερδεύει και μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είναι «άχρηστες»: Δεν βλέπουμε την πρακτική τους εφαρμογή, παρά μόνο αν μας συμβεί κάτι. Αν είμαστε τυχεροί, αυτό μπορεί να μην γίνει και ποτέ, οπότε εύκολα κάποιος θα μπορούσε να πει ότι «τσάμπα πλήρωνε τόσα χρόνια»... Αν όμως συμβεί κάτι; Τι θα γίνει στη μία αυτή περίπτωση που κάτι πάει στραβά και τις χρειαστούμε; 

Αν πέσουμε λοιπόν στην παγίδα να αποφασίσουμε ότι η ασφάλεια υγείας ή η ασφάλεια σπιτιού θα περιλαμβάνονται σε αυτά που θα κόψουμε εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, εφόσον δεν μπορούμε πλέον να πληρώνουμε τα ασφάλιστρα, τότε μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτούμε. Αν τις διακόψουμε και μετά συμβεί το «κακό», θα βρεθούμε ξεκρέμαστοι και -κυρίως- ο λογαριασμός θα είναι πολύ μεγαλύτερος, σε σχέση με αυτό που θα πληρώναμε αν εξακολουθούσαμε να είμαστε ασφαλισμένοι. 

Ωραία, θα πείτε, δεν την κόβουμε. Τι κάνουμε όμως που δεν μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στο ασφάλιστρο; 

Λύσεις ευτυχώς υπάρχουν, καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες λειτουργούν στην ίδια πραγματικότητα με εμάς και έχουν προβλέψει την πιθανότητα κάποιος να δυσκολεύεται. Γι’αυτό και προσφέρουν διάφορες διευκολύνσεις, για τις οποίες μπορούμε να ενημερωθούμε μέσω του ασφαλιστικού μας διαμεσολαβητή. 



Για παράδειγμα, μπορούμε να εξετάσουμε την αλλαγή του προγράμματός μας. Είτε μπορούμε να το προσαρμόσουμε, αφαιρώντας κάποιες από τις καλύψεις που είχαμε προσθέσει, είτε να πάμε σε κάποιο «μικρότερο», που μας καλύπτει μεν, έχει μικρότερο ασφάλιστρο δε. Επίσης, μια ακόμα λύση είναι η αλλαγή συχνότητας της δόσης μας. Στις περισσότερες περιπτώσεις μπορούμε να προσαρμόσουμε το ποσό που δίνουμε, αλλάζοντας το κάθε πότε το δίνουμε (δόση μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνιαία ή ετήσια). Ως έσχατη λύση, αν δεν έχουμε σχεδόν καμία δυνατότητα να καταβάλουμε καμία δόση, θα πρέπει να ρωτήσουμε τον ασφαλιστή μας αν υπάρχει η επιλογή του να «παγώσουμε» για λίγο το συμβόλαιό μας, μέχρι να μπορέσουμε να σταθούμε ξανά στα πόδια μας, χωρίς όμως να χάσουμε τα προνόμια που ήδη έχουμε σαν παλιοί πελάτες. 

Η διακοπή της ασφάλειας μας δεν είναι λύση...η προσαρμογή της όμως είναι. Με συνεννόηση και καλή επικοινωνία, μπορεί να βρεθεί η κατάλληλη λύση για όλους μας, χωρίς να είναι ανάγκη να φτάνουμε στα άκρα.

(Πηγή: As-milisoume.gr)