13 Δεκ 2017
ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC: Πιστοποίηση Διασφάλισης Ποιότητας & Ασφάλειας Υπηρεσιών Υγείας
13.12.17
Αθηναϊκή Mediclinic, Πιστοποίηση Διασφάλισης Ποιότητας και Ασφάλειας Υπηρεσιών Υγείας, Υγεία, Interamerican, Swiss Approval
No comments
Με παρουσία πολλών εργαζομένων και συνεργατών της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση απονομής του Πιστοποιητικού Διασφάλισης Ποιότητας και Ασφάλειας Υπηρεσιών Υγείας κατά EN 15224:2016 από το διεθνή φορέα πιστοποίησης Swiss Approval International στην κλινική, στις 12 Δεκεμβρίου.
Κατά την εκδήλωση, ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της INTERAMERICAN, αναφέρθηκε στη στρατηγική ανάπτυξης των δραστηριοτήτων και υποδομών της εταιρείας -στην οποία ανήκει η κλινική- στον τομέα της υγείας, ενώ ο Αντώνης Γερονικολάου, διευθύνων σύμβουλος της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC, παρουσίασε την κλινική. Εκ μέρους της Swiss Approval, που διενήργησε την πιστοποίηση, μίλησε η Αγγελική Κατσάπη, διευθύνουσα σύμβουλος. Αξίζει να αναφερθεί ότι το πιστοποιημένο σύστημα εξασφαλίζει την ποιότητα των παρεχομένων ιατρικών υπηρεσιών και την ασφάλεια των ασθενών.
Το πρότυπο EN 15224 αποτελεί το ευρωπαϊκό πλαίσιο προδιαγραφών για την ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης στις υπηρεσίες υγείας, προκειμένου η μονάδα υγείας να ανταποκρίνεται με επάρκεια στις ειδικές ανάγκες και τις ιδιαίτερες συνθήκες των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης. Η αξιοπιστία στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης μπορεί να ικανοποιηθεί με την εφαρμογή διαδικασιών αναγνώρισης και διαχείρισης κινδύνων, την υιοθέτηση κλινικών πρωτοκόλλων ασφάλειας και διαχείρισης των ασθενών, καθώς επίσης και από μηχανισμούς αξιολόγησης της κλινικής αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας.
Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, σήμερα, λειτουργεί με διοικητικό και νοσηλευτικό προσωπικό 143 ατόμων και περιλαμβάνει ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, διαθέτοντας 90 κλίνες, εξωτερικά ιατρεία και τμήματα παθολογικά και χειρουργικά, ειδική μονάδα βραχείας νοσηλείας, καθώς και ειδικά τμήματα μαστού, αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών και προληπτικού ελέγχου. Ειδικότερα για τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN και σε ορισμένα συμβόλαια υγείας, σε περίπτωση χρήσης της κλινικής περιλαμβάνονται επιπλέον προνομιακές καλύψεις και παροχές. Η επένδυση της INTERAMERICAN στην ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC αντικατοπτρίζει τη στρατηγική ενίσχυσης των ιδιόκτητων υποδομών της εταιρείας στην υγεία.
Σε ενδιαφέρουν:
12 Δεκ 2017
INTERAMERICAN & Anytime: Η τηλεματική δείχνει το μέλλον της ασφάλισης οχημάτων
12.12.17
Ασφάλιση οχημάτων, Αυτοκίνητο, Στρατηγική κατεύθυνσης, Τηλεματική, Anytime, Auto Forum, Interamerican
No comments
Το στίγμα της στρατηγικής κατεύθυνσης της INTERAMERICAN, μέσω της Anytime, στην ασφάλιση οχημάτων έδωσε σε πρόσφατο συνέδριο για το Αυτοκίνητο (Auto Forum 2017) ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime, προσδιορίζοντας την πρωτοποριακή τάση της εταιρείας για την ευρεία εφαρμογή της τηλεματικής. Όπως τόνισε, INTERAMERICAN και Anytime κινούνται σε δύο κατευθύνσεις. Η πρώτη έχει σχέση με την περαιτέρω βελτιστοποίηση της εκτίμησης του ασφαλισμένου κινδύνου και τον τρόπο τιμολόγησής του και η δεύτερη περιλαμβάνει τις παρεχόμενες προς τον πελάτη υπηρεσίες.
Η εταιρεία, με ηγετική θέση στην αγορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου και με την απευθείας ασφάλιση της Αnytime να έχει περί τους 320.000 πελάτες σε σύνολο 570.000 περίπου πελατών της INTERAMERICAN στον κλάδο, έχει επιταχύνει την αυτοματοποίηση και ψηφιοποίηση των διαδικασιών και της διαχείρισης, στη βάση του γενικού επιχειρηματικού μοντέλου που ακολουθεί, συνεχίζοντας την ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στην ασφάλιση αυτοκινήτου.
Προϊοντικά, στην εφαρμογή της τηλεματικής η εταιρεία έκανε την αρχή με την πρώτη και δεύτερη γενιά προϊόντων «Buy the Mile», μια λύση «pay as you go» με οικονομική τιμολόγηση βασισμένη στη χρήση του αυτοκινήτου και με κλιμακούμενα όρια χιλιομέτρων. Πλέον, η Anytime είναι έτοιμη να λανσάρει μια νέα γενιά προϊόντων, που θα χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο και μια εξελιγμένη εφαρμογή για τη μέτρηση της οδηγικής συμπεριφοράς. Εν προκειμένω, η τηλεματική θα παρέχει μια δυναμική και εξατομικευμένη τιμολόγηση. «Είναι απλό και δίκαιο, για τον πελάτη και την εταιρεία» υπογραμμίζει ο Π. Κούβαλης, διευκρινίζοντας: «ο πελάτης θα μπορεί να βελτιώσει το ασφάλιστρο οδηγώντας καλύτερα, ενώ με ανάλογα προϊόντα δίδονται κίνητρα ασφαλούς οδήγησης και σε νέους οδηγούς, που έως σήμερα ήταν υψηλού ρίσκου κίνδυνοι για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Η εκτίμηση και τιμολόγηση του κινδύνου αρχίζει να απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση και σταδιακά, θα συνδέεται όλο και περισσότερο με οδηγικές πρακτικές που αποτελούν τη συνήθη αιτία ατυχημάτων, όπως η υπέρβαση ορίων ταχύτητας, η απότομη επιτάχυνση ή επιβράδυνση, η χρήση του τηλεφώνου».
Η αλλαγή στον χώρο της βιομηχανίας αυτοκινήτου, αλλάζει και την ασφάλιση. Με πρόσφατο μη νομοθετικό ψήφισμα της Ευρωβουλής, στις 14 Νοεμβρίου, επισημάνθηκε ότι τα νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης θα πρέπει να συμπεριληφθούν στον βασικό εξοπλισμό όλων των νέων αυτοκινήτων. Αναφορά γίνεται, στο ψήφισμα, στα συστήματα τροχοπέδησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας και λωρίδας στον δρόμο, αποφυγής πεζών – δικυκλιστών κ.λπ. Κατά το συνέδριο Auto Forum, ανάλογη ήταν και η τοποθέτηση της Μ. Αντωνάκη, γενικής διευθύντριας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, που τόνισε ότι οι εξελίξεις στην τεχνολογία του αυτοκινήτου θα ενισχύσουν την ασφάλεια στους δρόμους, δημιουργώντας νέες καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές και αλλάζοντας την ασφάλιση, αφού οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους στα νέα μοντέλα μετακίνησης, ενδεχομένως σε συνεργασία και με τους κατασκευαστές.
Η INTERAMERICAN, με αιχμή την Anytime, αναπτύσσεται στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων και εκτός Ελλάδος (Κύπρος), εστιάζοντας στη συνολική βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και στη σύνδεση της εταιρείας μαζί του, με τη διεύρυνση των παρεχομένων υπηρεσιών. Αυτό επιτυγχάνεται με την συνεχή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου πάνω σε νέες καινοτόμες πρακτικές, που όλο και περισσότερο αναμένεται να επιδράσουν δραστικά στην ασφάλιση αυτοκινήτων – όπως αυτή ισχύει έως σήμερα.
Σε ενδιαφέρουν:
AXA "Ανθεκτικές πόλεις" - Ασφάλιση: Κάνοντας τις πόλεις πιο ανθεκτικές [Video]
12.12.17
Ανθεκτικές Πόλεις, ασφάλιση, Ταμείο Ερευνών της AXA, AXA, National Geographic, Video
No comments
H διαφορά ανάμεσα σε ένα γεγονός και μία καταστροφή, βρίσκεται στο πλήθος των θυμάτων και των ζημιών.
Η ΑΧΑ και το National Geographic αναδεικνύουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στα αστικά κέντρα και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατευθούν καλύτερα.
Στη νέα σειρά της ΑΧΑ και του National Geographic «Ανθεκτικές Πόλεις», ερευνητές που υποστηρίζονται από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ, διερευνούν τις δυνητικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πόλεις και τους τρόπους για να γίνουν πιο ανθεκτικές ενάντια σε ακραία γεγονότα. Η σειρά για τις ανθεκτικές πόλεις αποτελείται από πέντε επεισόδια:
#1 – Ερευνώντας την ανάπτυξη των μελλοντικών πόλεων και την αστική τοπογραφία
#2 – Πλημμύρες: Ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης
#3 – Ατμοσφαιρική ρύπανση: Ερευνώντας την επίδραση στην υγεία
#4 – Σεισμοί: Ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης
#5 – Ασφάλιση: Κάνοντας τις πόλεις πιο ανθεκτικές
#5 – Ασφάλιση: Κάνοντας τις πόλεις πιο ανθεκτικές
Καταλαβαίνοντας την επίδραση που έχει η ραγδαία αύξηση του πληθυσμού στις πόλεις και τις αδυναμίες που αυτή δημιουργεί, θωρακίζουμε το μέλλον των πολιτών.
Μέσα στα επόμενα 35 χρόνια ο πληθυσμός των πόλεων στην Ινδία αναμένεται να αυξηθεί κατά 400 εκατομμύρια πολίτες, στην Κίνα κατά 300 εκατομμύρια και στη Νιγηρία κατά 250 εκατομμύρια. Με δεδομένο ότι οι πόλεις βρίσκονται σε συνεχή κίνδυνο από πλημμύρες, σεισμούς και ατμοσφαιρική ρύπανση είναι ζωτικής σημασίας να καταλάβουμε σε βάθος αυτούς τους κινδύνους και γιατί αυξάνονται.
Η Καθηγήτρια Deborah Balk (City University of New York) συνεργάζεται με το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ, έχοντας ως στόχο να κατανοήσει τον τρόπο που επεκτείνονται οι πόλεις και τις αδυναμίες τους. Απώτερος σκοπός είναι να προστατεύσει τις πιο ευάλωτες περιοχές από αρνητικές επιπτώσεις. Τα σημερινά δεδομένα δείχνουν ότι λόγω κλιματικής και πληθυσμιακής αλλαγής, οι κατοικήσιμες περιοχές θα περιοριστούν. Είναι, λοιπόν, σημαντική η συνεργασία για την από κοινού προληπτική αντιμετώπιση των κινδύνων, με μέτρα από την πλευρά της πολιτείας και ασφαλιστικά προϊόντα που κατανοούν τις ανάγκες και προσφέρουν λύσεις στους πολίτες.
Δείτε το σχετικό video:
Σε ενδιαφέρουν:
11 Δεκ 2017
Ευρωπαϊκή Πίστη: Επαναπιστοποίηση με ISO 9001:2015
11.12.17
Διασφάλιση ποιότητας, Επαναπιστοποίηση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Πιστοποίηση ISO, ISO 9001:2015, TUV NORD
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία τον απαιτούμενο έλεγχο για την επαναπιστοποίησή της με το ISO 9001:2015, στο πλαίσιο της ετήσιας επιθεώρησης από τον αναγνωρισμένο φορέα TUV NORD.
Η πιστοποίηση με το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, αφορά στο σύστημα διαχείρισης ποιότητας που εφαρμόζει η Εταιρία στον τομέα του σχεδιασμού και της παροχής των ασφαλιστικών υπηρεσιών της και είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της, η οποία επικεντρώνεται στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών της.
Υπενθυμίζεται ότι παρά την τριετή χρονική περίοδο που είχε στη διάθεσή της η Εταιρία, για μετάβαση από το ISO 9001:2008 στο ISO 9001:2015, είχε ήδη ελεγχθεί από το 2016 με βάση τα νέα, αυστηρότερα κριτήρια του συστήματος ISO 9001:2015, με στόχο την άμεση μετάβασή της στο νέο πρότυπο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α., είναι η μοναδική Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρία που κατέχει από το 2002 πιστοποίηση ISO για το σύνολο των υπηρεσιών της.
Σε ενδιαφέρουν:
ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ: Ο Άγνωστος Κωνσταντίνος Μαλέας – Έργα περιόδου 1901-1910
Ο Κωνσταντίνος Μαλέας (1879–1928) θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του μεταϊμπρεσσιονισμού στην Ελλάδα. Με το έργο του έδωσε σημαντική ώθηση στην ανανέωση της ελληνικής ζωγραφικής και επηρέασε σημαντικά τους συναδέλφους του. Μαζί με καλλιτέχνες όπως ο Κωνσταντίνος Παρθένης και ο Νίκος Λύτρας έθεσαν με τη ζωγραφική τους το τέλος του ακαδημαϊσμού, όπως είχε καθιερωθεί από την Ακαδημία του Μονάχου από τον 19ο αιώνα και εισήγαγαν όλα εκείνα τα καινοτόμα ρεύματα που κυριαρχούσαν την εποχή εκείνη στην Ευρώπη.
Στο πρώιμο έργο του Μαλέα ανακαλύπτει κανείς τους προβληματισμούς, τις επιρροές και εν γένει τα στάδια από τα οποία πέρασε ο δημιουργός ώσπου να κατακτήσει το προσωπικό του ύφος. Πρόκειται για έργο υψηλής ποιότητας, άγνωστο στο ευρύ κοινό και με ύφος που απέχει από αυτό που θα τον χαρακτηρίσει αργότερα, αλλά που φανερώνει από την αρχή την αξία του ως καλλιτέχνη.
Η έκθεση θα είναι ανοιχτή στο κοινό έως την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018.
Σε ενδιαφέρουν:
Νέα Online εταιρική εικόνα για την Interasco
11.12.17
Ασφαλισμένοι, Ηλεκτρονικές υπηρεσίες, Νέο Website, Interasco ΑΕΓΑ, Online εταιρική εικόνα
No comments
H Interasco Α.Ε.Γ.Α., στα πλαίσια της διαδικτυακής της αναβάθμισης, υλοποίησε τον επανασχεδιασμό της εταιρικής online εικόνας της, δημιουργώντας εξ΄ολοκλήρου ένα σύγχρονο και παράλληλα ελκυστικό Site.
Το νέο Site έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις μηχανές αναζήτησης αλλά και να χρησιμοποιηθεί σ΄ένα μεγάλο εύρος συσκευών όπως κινητό, tablets, i-phone ή i-pad, desktop κλπ.
Ο επισκέπτης μέσα από ένα απόλυτα εύχρηστο και φιλικό προς αυτόν περιβάλλον, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα & να επιλέξει μέσα από μια τεράστια & ελκυστική γκάμα το ασφαλιστικό προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες του, ενώ πολύ σύντομα θα μπορεί αποκτώντας τον δικό του προσωπικό κωδικό να ενημερώνεται για όλα τα οφέλη που παρέχει η Interasco στους ασφαλισμένους της, να πραγματοποιεί μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον την πληρωμή των ασφαλίστρων, την εκτύπωση του συμβολαίου με τους αντίστοιχους όρους, να πληροφορείται και να λαμβάνει στοιχεία που αφορούν το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του, καθώς και να έχει στη διάθεσή του διάφορες χρήσιμες πληροφορίες και έντυπα.
«Ο μετασχηματισμός της διαδικτυακής μας πύλης σηματοδοτεί την είσοδο της Interasco Α.Ε.Γ.Α στην εποχή της ψηφιοποίησης, όχι μόνο ως προς τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού, αλλά κύρια και πρωταρχικά στη σχέση της με τους ασφαλισμένους μας» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Κάρολος Σαϊας, για να συνεχίσει τονίζοντας ότι:
«το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα υλοποιούμε μια σειρά από σχεδιασμούς που θα συμβάλλουν καθοριστικά στην υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων από την εταιρεία μας υπηρεσιών, καθώς και στην οικοδόμηση σχέσεων μακροχρόνιας εμπιστοσύνης και επιβράβευσης του κοινού της Ιδιωτικής Ασφάλισης».
Είναι εμφανές, ότι η Interasco παραμένει πιστή στις υποσχέσεις της και δεν θα πάψει ποτέ να αναζητά σύγχρονες και εύχρηστες τεχνολογικές μεθόδους, προκειμένου να προσφέρει στο δίκτυο συνεργατών της και κατ΄επέκταση στους πελάτες της υπηρεσίες και εργαλεία που διευκολύνουν και απλοποιούν την καθημερινότητά τους.
Σε ενδιαφέρουν:
NP Ασφαλιστική: Δωρεάν POS προς τους Συνεργάτες της
11.12.17
Δωρεάν, Ηλεκτρονικές συναλλαγές, Πληρωμή ασφαλίστρων, Συνεργάτες, NP Ασφαλιστική, POS
No comments
Σε μία σημαντική ενέργεια που προσδίδει αξία στους Συνεργάτες της προχωρά η NP Ασφαλιστική, παρέχοντας ΔΩΡΕΑΝ συστήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών POS στους Συνεργάτες της. Η απόφαση αυτή της Εταιρίας προσδίδει ιδιαίτερη προστιθέμενη αξία στο επιλεγμένο Δίκτυο Συνεργατών της καθώς αναλαμβάνει η ίδια το κόστος, τόσο του μηχανήματος όσο και της προμήθειας συναλλαγής. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά αποδίδεται μεγαλύτερη αμοιβή επί των καθαρών ασφαλίστρων του συμβολαίου, που ανέρχεται σε μέσο ποσοστό 1,20% ανά Συνεργάτη.
Τα μηχανήματα POS παρέχονται από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (ΕΤΕ) και σε συνεργασία της Εταιρίας με την εταιρία ανάπτυξης λογισμικού Mellon, αναπτύχθηκε μηχανογραφική εφαρμογή όπου τα ασφαλιστήρια συμβόλαια εξοφλούνται αυτόματα στο Portal σε πραγματικό χρόνο με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και απελευθερώνεται το πλαφόν του Συνεργάτη. Τα μηχανήματα δέχονται όλους τους τύπους καρτών και όλων των τραπεζών.
Τα νέα POS με την λειτουργία αυτοματοποίησης συναλλαγών δόθηκαν πιλοτικά σε 35 Συνεργάτες και στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχουν ενταχθεί πάνω από 120 Συνεργάτες της Εταιρίας σε αυτό το νέο κανάλι πληρωμής. Ως κριτήριο για τις δωρεάν παροχές του POS, είναι οι αποκλειστική/εταιρική συνεργασία με την Εταιρία ή η ελάχιστη παραγωγή του Συνεργάτη να ξεπερνά τα 60.000 €.
Με την ενέργεια αυτή, η Εταιρία στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των πληρωμών των Πελατών σε μία περίοδο που τα capital controls εξακολουθούν να περιορίζουν τις συναλλαγές με μετρητά, στην αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων παροχών και υπηρεσιών του Δικτύου Συνεργατών και στην απόλυτη ευθυγράμμιση με τις νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας.
Σε ενδιαφέρουν:
8 Δεκ 2017
Generali - Ellcie Healthy: Δημιουργούν "έξυπνα γυαλιά" που θα αποτρέπουν τον κίνδυνο τροχαίου
8.12.17
Ασφαλής Οδήγηση, Έξυπνα γυαλιά, Μείωση Κινδύνων, Οδική Ασφάλεια, Τροχαία ατυχήματα, Ellcie Healthy, Generali
No comments
Νέα συνεργασία της Generali με την Ellcie Healthy φέρνει τα «έξυπνα γυαλιά» που θα αποτρέπουν τον κίνδυνο τροχαίου.
Mία νέα συνεργασία εγκαινίασε πρόσφατα ο Όμιλος Generali με τη γαλλική start-up Ellcie. Στόχος της νέας αυτής σύμπραξης είναι ο σχεδιασμός καινοτόμων wearable συσκευών, όπως τα «έξυπνα γυαλιά». Οι συσκευές αυτές μπορούν να παράσχουν προστασία σε όποιον τις φορά, καθώς με τη βοήθεια δεδομένων που καταγράφονται μέσω αισθητήρων, προλαμβανόμουν κινδύνους και βελτιώνουν τη συμπεριφορά των χρηστών. Επιπλέον, σχετίζονται άμεσα με την οδική ασφάλεια, αφού ο ειδικός σκελετός καταγράφει τις αντιδράσεις του οδηγού, αξιολογώντας το επίπεδο κόπωσής του. Ο προληπτικός ρόλος αυτών των συσκευών μπορεί εν τέλει να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Η Generali χρηματοδοτεί νεοφυείς επιχειρήσεις για το σχεδιασμό καινοτόμων λύσεων, που είναι δυνατόν να παρέχουν προστιθέμενη ασφαλιστική αξία. Μέσω της συνεργασίας με την Ellcie Healthy, η Generali χρηματοδότησε το σχεδιασμό και την παραγωγή της συγκεκριμένης συσκευής. Οι δύο εταιρείες έχουν καταλήξει, πλέον, σε μια συγκεκριμένη πρόταση, που θα εστιάζει στην πρόληψη του κινδύνου υπνηλίας κατά την οδήγηση.
Η Isabelle Conner,Chief Customer and Marketing Officer του Ομίλου Generali σχολίασε:
«Oι διασυνδεδεμένες συσκευές παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψηφιακή εμπειρία που θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας. Η πρόληψη πιθανόν κινδύνων και η εξασφάλιση μιας καλύτερης ζωής για τους καταναλωτές, αποτελεί προτεραιότητα για την Generali».
«Η οικονομική στήριξη της Generali μας επέτρεψε το συνεργαστούμε με ταλαντούχους επαγγελματίες, βελτιώνοντας τις τεχνικές μας δυνατότητες. Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για μία νεοφυή επιχείρηση, όπως εμείς, να θεωρούμαστε έμπιστος συνεργάτης ενός Ομίλου».
Κοντά στο 60% των ενηλίκων, στις ανεπτυγμένες χώρες, φοράνε γυαλιά, καθιστώντας τους έξυπνους σκελετούς μια σημαντική εφεύρεση, με δυνατότητες πρόληψης. Χάρη σε αισθητήρες, η συσκευή συλλέγει δεδομένα και περιβαλλοντικές πληροφορίες (όπως η θερμοκρασία, η υγρασία και η υπεριώδης ακτινοβολία) και τα στέλνει, μέσω του έξυπνου κινητού του πελάτη στην Ellcie Healthy. Στη συνέχεια, τα παραπάνω δεδομένα αναλύονται, γίνεται η αξιολόγηση του κινδύνου και σε περίπτωση επείγουσας κατάστασης ηχητικό και φωτεινό σήμα που εκπέμπεται από το σκελετό των γυαλιών προειδοποιεί τον χρήστη. Ταυτόχρονα, το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης καλεί τον χρήστη, ο οποίος έχει καταχωρηθεί μέσω της εφαρμογής, για να διαπιστώσει αν υπάρχει ανάγκη πρόσθετης βοήθειας.
Σε ενδιαφέρουν:
ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ: Συμπλήρωσε 20 χρόνια στην ασφαλιστική αγορά
8.12.17
20 Χρόνια, Ασφαλιστική αγορά, Ασφαλιστική πρακτόρευση, Θυγατρική εταιρεία, Όμιλος ΟΤΕ, ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
No comments
Είκοσι χρόνια επιτυχούς λειτουργίας συμπλήρωσε η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, θυγατρική εταιρεία ασφαλιστικής πρακτόρευσης του Ομίλου ΟΤΕ, που από το 1997 παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες και σύγχρονες ασφαλιστικές λύσεις εντός και εκτός του Ομίλου.
Με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, έχει σήμερα πάνω από 7.000 πελάτες, ενώ περισσότερο από το 50% των συνολικών της εσόδων προέρχεται από ασφαλιστικές εργασίες εκτός Ομίλου.
H ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ συνεργάζεται με το σύνολο των μεγάλων διεθνών ασφαλιστικών εταιρειών, προσφέροντας στους πελάτες της όλο το εύρος των ασφαλιστικών λύσεων σε προσιτό κόστος. Προτεραιότητα για την εταιρεία είναι η παροχή υπεύθυνων συμβουλών και εξυπηρέτησης και η καθοδήγηση στην επιλογή αξιόπιστων λύσεων για την κάλυψη των πιο σύγχρονων ασφαλιστικών αναγκών των πελατών της στους τομείς: ζωής, υγείας, σύνταξης, σπιτιού και αυτοκινήτου.
Η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ έχει ενδυναμώσει την ομάδα των συνεργατών της με πιστοποιημένους και άρτια καταρτισμένους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, ενώ είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος.
Στο ορόσημο της εικοσαετίας της, η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ διακρίθηκε στα Insurance Awards-Φίλιππος Μωράκης, ως κορυφαίος πράκτορας της Εθνικής Ασφαλιστικής, ενώ διατηρεί διαρκή επιστημονική συνεργασία με το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Τ.Ε.Ι. Κρήτης, το οποίο έχει πιστοποιήσει ως ακαδημαϊκός φορέας το «Έντυπο Αναγκών Ζωής» που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
Με το κύρος, την τεχνογνωσία και την επιχειρησιακή της εμπειρία των 20 χρόνων, η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ θα συνεχίσει, με τον πελάτη στο επίκεντρο, να παρέχει ουσιαστικές και οικονομικές λύσεις, αναβαθμίζοντας σταθερά την ποιότητα και την ποικιλία των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
Σε ενδιαφέρουν:
7 Δεκ 2017
Groupama Ασφαλιστική: Καινοτόμες λύσεις στις Πιστοποιήσεις των συνεργατών της
7.12.17
Επανεκπαίδευση, Πιστοποιήσεις, Συνεργάτες, Ψηφιακές υπηρεσίες, e-learning, Go Digital, Groupama Ασφαλιστική
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική, υλοποιώντας το όραμα "Go Digital", πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά και διευκολύνει τους συνεργάτες της, δίνοντάς τους πλέον τη δυνατότητα να έχουν άμεση πρόσβαση σε όλες τις βεβαιώσεις Επανεκπαίδευσης των πιστοποιημένων σεμιναρίων που παρέχονται από την εταιρία.
Συγκεκριμένα, τα στελέχη που απαρτίζουν το Δίκτυο Συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής θα μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους και να εκτυπώνουν, εύκολα και γρήγορα, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (e-learning), όλες τις Πιστοποιήσεις για τα σεμινάρια που έχουν παρακολουθήσει από το 2015, στο πλαίσιο της διαρκούς εκπαίδευσής τους.
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να αποδεικνύει έμπρακτα τη σταθερή προσήλωσή της στην εκπαίδευση και τη φροντίδα των συνεργατών της, με γνώμονα πάντα τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)