>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

16 Μαρ 2018

Τσαλνταμπάσης - Ελευθερίου: Χωρίς ασφάλεια υγείας; Σε μένα θα τύχει; [Vid]

Θα αφήσεις την υγεία σου στη σφαίρα του αόρατου ή θα κάνεις ασφάλεια υγείας;

Ο Θανάσης Τσαλνταμπάσης αναρωτιέται πότε θα κάνει ασφάλεια υγείας ο συνάδελφός του, Λευτέρης Ελευθερίου. 

Στο 3ο video της σειράς οι γνωστοί πρωταγωνιστές καυτηριάζουν τη λανθασμένη αντίληψη “σε μένα θα τύχει”, με στόχο να αναδείξουν το μήνυμα “Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω”.

Δες το βίντεο : 



15 Μαρ 2018

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών

Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr).

Η δημόσια ανάρτηση των αξιολογήσεών των πελατών για τις υπηρεσίες που έλαβαν από την Carglass® αποτελεί ένα επιπλέον κανάλι αφουγκρασμού των αναγκών τους αλλά και του επιπέδου που η εταιρία ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Τη δυνατότητα αξιολόγησης έχουν όλοι οι πελάτες θραύσης κρυστάλλου, οι οποίοι λαμβάνουν με email σχετικό σύνδεσμο της φόρμας αξιολόγησης, με δυνατότητα βαθμολογίας από το 1 έως το 5 αλλά και την καταγραφή αναλυτικών σχολίων.

Η δημιουργία του συγκεκριμένου καναλιού από την Carglass®, έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία αξιολόγησης που διαθέτει, όπως η έρευνα ικανοποίησης Net Promoter Score (NPS 2017 85%) που διεξάγεται σε εβδομαδιαία βάση αλλά και η δυνατότητα αξιολόγησης μέσα από τα Social media. Η διαχείρισή όλων των εισερχόμενων αιτημάτων πραγματοποιείται από το Τμήμα Service Recovery της εταιρείας, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίλυση και την ορθή διεκπεραίωση τους.

Φιλοσοφία της Carglass® είναι η διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας με τους πελάτες της αλλά και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος διαφάνειας, ιδιαίτερα σε μια περίοδο ψηφιακής αλληλεπίδρασης η οποία ευνοεί τη δημόσια αξιολόγηση των υπηρεσιών. 


INTERAMERICAN: Ασφαλιστική υποστήριξη στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα των Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «Έδρα»

Συνδυάζοντας το σταθερό, έμπρακτο ενδιαφέρον της για την υποστήριξη της εκπαίδευσης με τις ειδικές ανάγκες παιδιών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, η INTERAMERICAN υποστηρίζει χορηγικά με παροχή ασφαλιστικής κάλυψης για 350 παιδιά τις Κοινωνικές Συνεταιρικές Δραστηριότητες Ευπαθών Ομάδων «Έδρα».

Η ασφάλιση αφορά στα παιδιά που εξυπηρετούνται στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα του κοινωνικού φορέα, τα οποία λειτουργούν σε 8 περιοχές της Αττικής: σε Περιστέρι, Ίλιον, Αγίους Αναργύρους - Καματερό, Δάφνη - Υμηττό, Χαϊδάρι, Ηλιούπολη και Νέο Ηράκλειο, με τη συνεργασία της τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι παρεχόμενες καλύψεις από την INTERAMERICAN αφορούν σε αστική ευθύνη των Κέντρων για ατυχήματα.

Τα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα διαθέτουν πιστοποίηση ISO 9001:2008 και παρέχουν ειδικές υπηρεσίες σε παιδιά 3-17 ετών. Συγκεκριμένα, παρέχουν φροντίδα αποκατάστασης σε μαθησιακές δυσκολίες, λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων και ακόμη, υπηρεσίες συμβουλευτικής στις οικογένειές τους. Επιπλέον, για τα άτομα που αδυνατούν να προσέρχονται στα Κέντρα, παρέχεται αντίστοιχο πρόγραμμα e-learning και κατ’ οίκον θεραπείες.

Εξάλλου, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την «Έδρα», η INTERAMERICAN διέθεσε πρόσφατα και υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας (ασθενοφόρο και εξειδικευμένους διασώστες) για την κάλυψη ενδεχομένων αναγκών κατά την «9η Αθλητική Γιορτή για την ψυχική Υγεία και Νοητική Υστέρηση», που ο φορέας οργάνωσε στο κλειστό γήπεδο Μπουρναζίου.

Επισημαίνεται ότι οι Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «Έδρα» λειτουργούν από το 2001 με σκοπό την προαγωγή της ψυχικής υγείας, την προάσπιση των δικαιωμάτων των ευπαθών ατόμων, καθώς και την ενημέρωση-ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε θέματα ψυχικής υγείας. Ο φορέας εποπτεύεται από το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τη μεταρρύθμιση των ψυχιατρικών υπηρεσιών της χώρας. 


14 Μαρ 2018

Generali: Κάνει την ασφάλιση απλή και προσβάσιμη σε όλους

Mία νέα εποχή στην επικοινωνία και στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της εγκαινιάζει η Generali, με στόχο να δώσει αξία στον ασφαλισμένο και να τον βοηθήσει να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες της ασφάλισής του.

Ανταποκρινόμενη στο διαχρονικό αίτημα των καταναλωτών για πιο απλή και κατανοητή πληροφόρηση από την ασφαλιστική αγορά, σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται, η Generali προχώρησε στην ουσιαστική αναβάθμιση του συνόλου των εγγράφων που λαμβάνουν οι πελάτες της καθόλη τη διάρκεια της ασφάλισής τους. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απλοποίησε τους όρους των βασικών προγραμμάτων retail ζωής και γενικών, επανασχεδίασε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο της και δημιούργησε χρηστικούς οδηγούς, που θα συνοδεύουν τα προϊόντα της, αποτελώντας μια χρήσιμη πηγή πληροφόρησης για τους ασφαλισμένους.

Η νέα αυτή επικοινωνία είναι βασισμένη στις αρχές της απλότητας, της πελατοκεντρικότητας και της ευχρηστίας, οι οποίες βρίσκονται στην καρδιά της Smart & Simple στρατηγικής της Generali.


Ουσιαστική πληροφόρηση και διαφάνεια
Με βασικό στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης διαφάνειας αλλά και κατανόησης από τον καταναλωτή των σημαντικών πληροφοριών που διέπουν την ασφάλισή του, η Generali προχώρησε στην επαναδιατύπωση του συνόλου των όρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων της. Επιλέχθηκε γλώσσα απλή, απαλλαγμένη από περιττή, τεχνική ορολογία. Ομαδοποιήθηκαν και ταξινομήθηκαν οι εξαιρέσεις των προγραμμάτων, ώστε να είναι ξεκάθαρες οι περιπτώσεις στις οποίες ο πελάτης μπορεί να μην καλυφθεί από την ασφάλισή του. Βελτιώθηκε το λεκτικό, ώστε να αναδεικνύεται η ουσία της κάλυψης που παρέχεται και να καταστούν απόλυτα κατανοητές οι παράμετροι της ασφαλιστικής τους σχέσης.

Η ίδια φιλοσοφία εφαρμόστηκε και στον επανασχεδιασμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, τα οποίο απέκτησε μία σύγχρονη αισθητική, πιο φιλική στον πελάτη. Με τη χρήση εικονιδίων που επεξηγούν και εμπλουτίζουν αισθητικά το περιεχόμενο των όρων και των συμβολαίων, ο πελάτης μπορεί εύκολα να ανατρέξει στις πληροφορίες εκείνες που τον ενδιαφέρουν.

«Αξιοποιούμε την τεχνολογία και την πολύχρονη τεχνογνωσία μας και δημιουργούμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, έχοντας ως στόχο τη συνεχόμενη αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Συνεχίζουμε να ακούμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και να βελτιωνόμαστε στα σημεία που κάνουν τη διαφορά», δήλωσε η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου.

Νέοι χρηστικοί οδηγοί ασφάλισης
Καθώς η ασφάλιση αποτελεί μία υπηρεσία που ακολουθεί τον ασφαλισμένο σε κάθε του βήμα και αγκαλιάζει διαφορετικές πτυχές της ζωής του, η Generali αναζήτησε ένα επιπρόσθετο μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη, που να ενισχύει τη συμβουλευτική διάσταση της ασφάλισης. Για να διασφαλίσει ότι ο ίδιος θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την ασφαλιστική κάλυψη που του προφέρει το πρόγραμμά του, σχεδίασε χρηστικούς οδηγούς ασφάλισης.

Μέσω των οδηγών, ο πελάτης πληροφορείται για τα βήματα και τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσει για να χρησιμοποιήσει την ασφάλισή του. Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί κατά τέτοιον τρόπο, ώστε ο ασφαλισμένος να μπορεί να περιηγηθεί εύκολα και γρήγορα, ανατρέχοντας στις ενότητες που τον αφορούν κατά περίπτωση. Ακόμη, μέσα από την κατηγοριοποίηση των παροχών σε διακριτές ενότητες, αναδεικνύονται με σαφή και εύληπτο τρόπο τα προνόμια του κάθε προγράμματος. Ο ασφαλισμένος τίθεται στο επίκεντρο, οι συχνές απορίες επιλύονται και ο οδηγός καθίσταται ένα σημείο αναφοράς, στο οποίο ο ίδιος μπορεί να ανατρέχει ξανά και ξανά, γνωρίζοντας σε βάθος την αξία της ασφάλισής του.

Η φιλοσοφία σχεδίασης είναι αυτή που διαφοροποιεί το νέο επικοινωνιακό υλικό. Το περιεχόμενο αποτελεί προϊόν διατμηματικής συνεργασίας και ανάλυσης των συχνότερων σημείων, για τα οποία τόσο οι ασφαλισμένοι όσο και οι διαμεσολαβητές ζητούν συχνά ανατροφοδότηση. Με τη χρήση απλής γλώσσας, παραδειγμάτων αλλά και ειδικών σχεδιαγραμμάτων, η πληροφορία οργανώνεται κατά τρόπο πρακτικό και εύληπτο, ώστε να απαντά στις ανάγκες του χρήστη. Οι οδηγοί ενισχύουν έτσι το συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ο οποίος διαθέτει, πλέον, ένα ακόμη εργαλείο για να προσφέρει στον ασφαλισμένο και πελάτη του, πρόσβαση στις πληροφορίες που τον αφορούν, με τρόπο εύκολο και σαφή.

Πρόσβαση πιο άμεσα από ποτέ
Καθώς στόχος της Generali είναι να παρέχει ολιστική εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους της, αυξάνοντας συνεχώς την προσβασιμότητά τους στις πληροφορίες που τους αφορούν και μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους ανταπόκρισής της, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία νέων ψηφιακών εργαλείων, εγκαινιάζοντας ένα νέο portal για τους πελάτες της. Το My Generali είναι μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία κάθε ασφαλισμένος θα μπορεί να ανατρέχει, ανά πάσα στιγμή και με απλά βήματα να βρίσκει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στα ασφαλιστήριά του και να ενημερώνεται, σε πραγματικό χρόνο, για την πορεία των αιτημάτων του.

«Μία από τις βασικές, εταιρικές μας αξίες στην Generali είναι το να “Είμαστε ανοιχτοί – Be open” στις προκλήσεις και τα μηνύματα της εποχής μας. Αποτελούμε έναν διαχρονικό οργανισμό που όμως έχει ως στόχο να παραμένει επίκαιρος. Για να το επιτύχουμε έχουμε πάντα στραμμένο το βλέμμα στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτοί, βρίσκονται στο επίκεντρο της Smart & Simple στρατηγικής μας. Επιδίωξή μας είναι να αναβαθμίζουμε σταθερά τη συνολική τους εμπειρία εξυπηρέτησης», δήλωσε ο CEO της Generali, Πάνος Δημητρίου.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της Generali δεν περιορίζεται στον τομέα της επικοινωνίας, αλλά επεκτείνεται στο σχεδιασμό αλλά και την ανανέωση των προγραμμάτων της. Το Τμήμα Εκπαίδευσης της εταιρείας έχει, ήδη, ξεκινήσει μαραθώνιο ενημερώσεων προς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανά την Ελλάδα, για όλες τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Οι συμμετέχοντες έχουν επίσης την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σημαντικές αναβαθμίσεις, που έχουν πραγματοποιηθεί στην προϊοντική γκάμα της εταιρείας και οποίες αναμένεται να προσφέρουν στο δίκτυο συνεργατών της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η Generali θα συνεχίσει να καταγράφει τις ανάγκες των ασφαλισμένων και των συνεργατών της, μέσω του νέου συστήματος αξιολόγησης– Net Promoters System, το οποίο εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους. Στόχος της να παρέχει τις υπηρεσίες εκείνες, που θα τη φέρουν ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στον πρωταρχικό της στόχο: Να βελτιώσει τις ζωές των ασφαλισμένων και των συνεργατών της, αποτελώντας τη No1 επιλογή τους.


Ιntertrade Hellas: Ευχαριστεί την Εθνική Ασφαλιστική για την άμεση αποζημίωση

Ευχαριστήρια επιστολή στην Εθνική Ασφαλιστική για την άμεση στήριξη και την αποτελεσματική ανταπόκριση στην κατάσταση που περιήλθε λόγω πυρκαγιάς, απέστειλε η Intertrade Hellas ΑΒΕΕ, Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρία Παραγωγής Προϊόντων Χάρτου.

Στο πλαίσιο της επιστολής της, οι μέτοχοι και η διοίκηση της Εταιρίας συγχαίρουν την Εθνική Ασφαλιστική και εξαίρουν ιδιαίτερα τη συμβολή του ασφαλιστή τους, κ. Βασίλη Λυκούρεση, για την αμεσότητα με την οποία απάντησε στην απαίτηση της εταιρίας, για καταβολή αποζημίωσης λόγω πυρκαγιάς.

Ενδεικτικά, στο κείμενο της ευχαριστήριας επιστολής της Intertrade Hellas προς της Εθνική Ασφαλιστική, τονίζονται μεταξύ άλλων τα εξής:

«Σταθήκατε δίπλα μας στο πρόβλημα της πυρκαγιάς άμεσα και αποτελεσματικά. Τιμήσατε τα συμβόλαια, χωρίς υπεκφυγές και δικαστήρια. Προχωρήσατε άμεσα και ολοκληρωτικά στην εκταμίευση του ποσού ζημιάς που συμφωνήσαμε.

Η Εταιρία μας κάλυψε σχεδόν την επελθούσα ζημιά και επανήλθε στην προτέρα κατάσταση. Σημαντικό ρόλο στην άμεση τακτοποίηση του φακέλου έπαιξε το άμεσο ενδιαφέρον των πραγματογνωμόνων (Ε. Ν. Μάνος ΕΠΕ) και του ασφαλιστή μας, Βασίλη Λυκούρεση».


INTERAMERICAN: Πρωτοπορεί στην ανάπτυξη της ασφάλισης υγείας & στην ψηφιακή τεχνολογία

Τον τόνο των εξελίξεων στην ασφαλιστική αγορά όσον αφορά στους δύο τομείς "αιχμής", την υγεία και την ψηφιακή τεχνολογία, έδωσε με τις τοποθετήσεις του ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, συμμετέχοντας πρόσφατα σε θεματικές ενότητες συζητήσεων στο συνέδριο "Iδιωτική Ασφάλιση: 4+1 βήματα προς το μέλλον" και στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, αντιστοίχως. Με τη γνώση και εμπειρία του επικεφαλής μιάς πρωτοπόρου εταιρείας που διακρίνεται για την καινοτομία και διαφορετικότητά της, στρατηγικά και επιχειρησιακά, τόσο στις ασφαλίσεις υγείας με ολοκληρωμένο σύστημα ασφάλισης και ιδιόκτητες υποδομές παροχής υπηρεσιών όσο και στην ταχύτατη υλοποίηση ενός καθολικού ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού, ο κ. Καντώρος εξέφρασε τη βεβαιότητα πως έχουν δρομολογηθεί, ήδη, οι μεγάλες αλλαγές που θα αλλάξουν δυναμικά μέσα στα επόμενα χρόνια την ασφαλιστική αγορά.


Ειδικότερα, αναφερόμενος στις ασφαλίσεις υγείας στο 2ο ασφαλιστικό συνέδριο που οργάνωσε στην Αθήνα η Ναυτεμπορική στις 7 Μαρτίου, ο διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN τόνισε πως τα περιθώρια ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς, με τα σημερινά δεδομένα της οικονομίας -βασικά, της αγοραστικής δυνατότητας των πολιτών- αλλά και με βάση τις προβλέψεις πως δεν θα έχουμε θεαματική βελτίωσή της προς το καλύτερο κατά τα επόμενα χρόνια, είναι περιορισμένες. Υπογράμμισε τη διαπίστωση ότι η χώρα έχει ένα ακριβό σύστημα χωρίς την απαιτούμενη ποιότητα, όπου το υψηλό κόστος ανατροφοδοτείται από την απόλυτη αδυναμία συνέργειας της δημόσιας και ιδιωτικής ασφάλισης -"είναι δύο παράλληλοι κόσμοι" επεσήμανε χαρακτηριστικά- με αποτέλεσμα το φαινόμενο της διπλοπληρωμής από 1,65 εκατομμύριο ασφαλισμένους στην ιδιωτική ασφάλιση πολίτες (περίπου 870 χιλιάδες είναι οι ασφαλισμένοι με ατομικά συμβόλαια υγείας και 780 χιλιάδες με ομαδικά). Σημειώνεται ότι στο σύνολο των δαπανών για την υγεία, το 59,3% αφορά στη δημόσια χρηματοδότηση και το 40,7% σε ιδιωτικές πληρωμές -πάνω από το 35%- και πληρωμές ιδιωτικής ασφάλισης - λίγο πιο κάτω από 5% (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ 2016 - σύστημα λογαριασμών υγείας).

O διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN αναφέρθηκε και στη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, που αλλάζει τις συνθήκες ελέγχου της υγείας με την ψηφιακή τηλεϊατρική και διάγνωση, καθώς και στη μη αναστρέψιμη πραγματικότητα της γήρανσης του πληθυσμού. Ο ομιλητής προσδιόρισε τις παραμέτρους για μια νέα προσπάθεια προσέγγισης και συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με στόχο τη μείωση της σπατάλης και της καλύτερης κατανομής των διαθέσιμων πόρων, τονίζοντας πως "οποιοδήποτε ευρωπαϊκό μοντέλο και αν επιλέξουμε, με βεβαιότητα θα είναι καλύτερο από τη σημερινή κατάσταση". Τόνισε την αναγκαιότητα επενδύσεων στην πρωτοβάθμια φροντίδα της υγείας, προβάλλοντας το παράδειγμα της INTERAMERICAN με τις ιδιόκτητες υποδομές (πολυϊατρεία και κλινική) και το δίκτυο υγείας, οργάνωση που βοηθά στη διεξοδική, καθετοποιημένη αντιμετώπιση περιστατικών πριν αυτά οδηγηθούν σε νοσηλεία ή χειρουργείο. Παράλληλα, επεσήμανε ότι η ασφαλιστική αγορά θα πρέπει να προσαρμοστεί, δημιουργώντας προϊόντα που θα είναι πιο κοντά στη σημερινή πραγματικότητα. Ο κ. Καντώρος αναφέρθηκε και στην εισαγωγή ιατρικών πρωτοκόλλων, ως απαραίτητο βήμα για τον εξορθολογισμό κόστους και διαδικασιών: "Κάνουμε τιμολόγηση χωρίς να έχουν προηγηθεί τυποποιημένες διαδικασίες και τούτο είναι οξύμωρο, προκαλώντας αναντιστοιχία κόστους - υπηρεσιών" παρατήρησε, διευκρινίζοντας ότι η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να πραγματοποιηθεί μια σχετική μελέτη, αφού επί της αρχής υπάρχει μια συμφωνία για ιατρικά πρωτόκολλα, "αλλά η εφαρμογή τους θα πάρει χρόνο".

Η τεχνολογία, σε συνάφεια και με την υγεία, έδωσε την ευκαιρία ουσιαστικής τοποθέτησης του διευθύνοντος συμβούλου της INTERAMERICAN και στο Οικονομικό Συνέδριο των Δελφών στις 3 Μαρτίου όπου, στο πλαίσιο της ενότητας των Digital Disruption Sessions για τη σύγκλιση τεχνολογίας και marketing σε ένα δυναμικό τοπίο με εντυπωσιακές δυνατότητες διαδραστικής επικοινωνίας με διαφορετικά μέσα, συμμετείχε σε πάνελ με θέμα "Health, Banking and Insurance disrupted". Ο κ. Καντώρος, μετά την εισαγωγή της Andra Keay, managing director της Silicon Valley Robotics, που περιέγραψε πώς θα είναι μια ημέρα κατά το 2030 με συνύπαρξη ρομπότ και ανθρώπων, αναφέρθηκε στη νέα εποχή της ασφάλισης μέσα από τον ψηφιακό κόσμο -από τη διανομή/πώληση μέχρι τη διαχείριση, στη σταδιακή ωρίμανση των καταναλωτών για την αγορά συγκεκριμένου τύπου ασφαλιστικών προϊόντων από το διαδίκτυο και στον αναγκαίο ψηφιακό μετασχηματισμό των ασφαλιστικών εταιρειών, που σημαίνει κατανόηση και παρακολούθηση της δυναμικής του ψηφιακού περιβάλλοντος και αλλαγή τρόπων προσέγγισης των αναγκών του πελάτη.


13 Μαρ 2018

Be Bold for Inclusion: Το μήνυμα του Ομίλου Generali για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας και των ίσων δικαιωμάτων στην εργασία έστειλε ο Όμιλος Generali, διοργανώνοντας μία παγκόσμια πρωτοβουλία, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου. Στην ενέργεια αυτή συμμετείχαν εργαζόμενοι, έχοντας την ευκαιρία να συναντηθούν με τους Διευθύνοντες Συμβούλους των κατά τόπους εταιρειών, προκειμένου να συζητήσουν τη σημασία της διαφορετικότητας.

«Σύμφωνα με το μανιφέστο της Generali, ένταξη σημαίνει να μπορούμε να αναγνωρίζουμε και να εκτιμήσουμε το διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο, γνώσεις, ανάγκες και εμπειρίες του καθένα, ανεξάρτητα από το φύλο του και τη θέση του στην εταιρεία. Θέλουμε όλοι οι άνθρωποί μας να νιώθουν μέρος της ομάδας μας και για το λόγο αυτό, παρέχουμε σταθερά ίσες ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, ενώ αποτελούμε παράδειγμα ισότιμης εκπροσώπησης ανδρών-γυναικών σε όλους τους κλάδους όπου δραστηριοποιούμαστε», τόνισε η κα Μαρία Καμπανέλλου, HR Manager της Generali.

O Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Πάνος Δημητρίου συνομίλησε με γυναίκες εργαζόμενες από διαφορετικά τμήματα και βαθμίδες της εταιρείας, οι οποίες εντάχθηκαν πρόσφατα στο δυναμικό της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ο πολυδιάστατος ρόλος της σύγχρονης γυναίκας, οι ανησυχίες της καθημερινότητας και η εξισορρόπηση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Οι εργαζόμενες μετέφεραν τις εμπειρίες τους στον κ. Δημητρίου και συζήτησαν την περαιτέρω ανάδειξη του ρόλου της γυναίκας στο εργασιακό περιβάλλον.

Ό ίδιος τους ενημέρωσε για τις εξαιρετικές επιδόσεις της Generali Hellas αναφορικά με το ζήτημα της συμμετοχής των γυναικών στο εργατικό δυναμικό, καθώς επίσης και για τις ενέργειες που υιοθετούνται έτσι ώστε περισσότερες γυναίκες εργαζόμενοι να μπορούν να καταλαμβάνουν θέσεις ευθύνης. «Αγωνιζόμαστε για την επίτευξη των στόχων μας, αξιοποιώντας τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, με σεβασμό στις αξίες μας, οι οποίες έχουν χτιστεί στη βάση της ισότητας, του σεβασμού και των ίσων ευκαιριών. Η Generali αναπτύσσεται με τους ανθρώπους της και έχει εδραιωθεί χάρη σε αυτούς. Η συμμετοχή και η διατήρηση της διαφορετικότητας στους κόλπους του οργανισμού μας ταυτίζεται με την επιχειρηματική μας ανάπτυξή, καθώς διαμορφώνει το κατάλληλο περιβάλλον για την εξέλιξη διαφορετικών ταλέντων και την έκφραση διαφορετικών ιδεών, που μας κάνουν κάθε μέρα καλύτερους», δήλωσε ο κ. Δημητρίου.

Η συνάντηση έκλεισε  με τη δέσμευση όλων των μερών να συνεχίσουν να κρατούν ανοιχτό το διάλογο για την ένταξη και το σεβασμό της διαφορετικότητας, κάνοντας πράξη το μήνυμα #BeBoldForInclusion στην εργασιακή τους καθημερινότητα.


AXA Research Fund: Δίνοντας στο μωρό τα κατάλληλα εφόδια για ένα υγιές ξεκίνημα [Vid]

Στο τέταρτο επεισόδιο της σειράς “AXA Research Files”, ο Greg Foot, επιστημονικός συνεργάτης της ΑΧΑ συναντά τρεις ερευνητές, τον Δρ. Ντέιβιντ Λόιντ, την Δρ. Νάντια Τσάνζα και την Δρ. Σαμπίν Λόνγκι προκειμένου να διερευνήσει πώς επιβλαβείς παράγοντες που προέρχονται από το εξωτερικό περιβάλλον επηρεάζουν τα μωρά, όχι μόνο κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής τους, αλλά και πριν καν γεννηθούν.

Ο Δρ. Ντέιβιντ Λόιντ από το King’s College του Λονδίνου είναι ο πρώτος ερευνητής που συναντά ο Greg. Όπως αναφέρει ο Δρ. Λόιντ, μέσα από την τεχνολογία υψηλής ευκρίνειας που πλέον διαθέτουμε, μπορούμε να έχουμε ακριβή εικόνα για την ανάπτυξη του μωρού κατά την κύηση. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να προβλέπουμε εγκαίρως την εμφάνιση επιπλοκών και προβλημάτων που μπορεί να παρουσιάσει το μωρό κατά τη διάρκεια της ζωής του.



Στη συνέχεια ο Greg συναντά την Δρ. Νάντια Τσάνζα, μεταδιδακτορική συνεργάτιδα από το Πανεπιστήμιο του Cape Town που υποστηρίζεται από την ΑΧΑ. Η Νάντια έχει αφοσιωθεί στη βελτίωση της υγείας των εγκύων στην Αφρική αλλά και στη μείωση των πρόωρων γεννήσεων. Όπως επισημαίνει, κάθε χρόνο 15 εκατ. παιδιά σε όλον τον κόσμο γεννιούνται πρόωρα και 1 εκατ. από αυτά πεθαίνει εξαιτίας επιπλοκών που σχετίζονται με την πρόωρη γέννα. Τα 3/4 αυτών των θανάτων θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν υπήρχε καλύτερη πρόσβαση στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Στο δεύτερο σκέλος της έρευνάς της, η Νάντια μελετά πώς οι εξωτερικοί παράγοντες και ο τρόπος ζωής της μητέρας επηρεάζουν την υγεία του μωρού. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, οι 1.000 πρώτες μέρες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του νεογνού. Η περίοδος αυτή ξεκινά από τη στιγμή της σύλληψης, συνεχίζεται τους 9 μήνες της κύησης και φτάνει μέχρι τα δεύτερα γενέθλια του μωρού. Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, επιβλαβείς παράγοντες όπως η ατμοσφαιρική ρύπανση, το μονοξείδιο του άνθρακα, τα φυτοφάρμακα, η κακή διατροφή, ο τρόπος ζωής, η κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα μπορεί να επηρεάσουν εφόρου ζωής τα γονίδια του παιδιού.

Ο Greg συναντά επίσης την Δρ. Σαμπίν Λόνγκι, ερευνήτρια στο VITO, Φλαμανδικό Ινστιτούτο Τεχνολογικής Έρευνας και Βιώσιμης Υγείας που υποστηρίζεται από την ΑΧΑ. Ο βασικός σκοπός της έρευνάς της είναι να αναλύσει πώς περιβαλλοντικοί παράγοντες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή των πρώτων χρόνων της ζωής του μωρού μπορεί να επηρεάσουν την υγεία του. Τα σωματίδια στην ατμόσφαιρα, το διοξείδιο του αζώτου, αλλά και οι διατροφικές συνήθειες της μητέρας, όπως η κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, ενδέχεται να προκαλέσουν την εμφάνιση ασθενειών στο μωρό. Ως εκ τούτου, εντοπίζοντας συγκεκριμένους παράγοντες και την επίδραση που έχουν στο μωρό, μπορούμε να συμβουλεύσουμε τις μητέρες για να κάνουν καλύτερες επιλογές, προκειμένου να δημιουργήσουν από νωρίς μια ασπίδα προστασίας γύρω από την υγεία των παιδιών τους.

Εν κατακλείδι, όσο πιο σωστές είναι οι επιλογές της μητέρας, τόσο πιο υγιές θα είναι το μωρό κατά τη γέννηση αλλά και για την υπόλοιπη ζωή του. Παίρνοντας ως δεδομένο ότι δεν μπορούμε να ζούμε σε μία προστατευμένη φούσκα, συνειδητοποιούμε ότι όσα περισσότερα στοιχεία γνωρίζουμε για την επίδραση των εξωτερικών παραγόντων στο μωρό, τόσο πιο κατάλληλα θα είναι τα εφόδια που θα του προσφέρουμε για το ξεκίνημά του στη ζωή.

Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο για το πώς οι εξωτερικοί παράγοντες επηρεάζουν το μωρό από την πρώτη κιόλας στιγμή της σύλληψής του:

12 Μαρ 2018

Εθνική Ασφαλιστική: Συμμετείχε ενεργά στο "GreenAthlon"

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της εταιρικής της ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον, η Εθνική Ασφαλιστική έδωσε το «παρών» στην εθελοντική, περιβαλλοντική ενέργεια που διοργάνωσε στον Υμηττό, η οργάνωση «Green Angels».

Ειδικότερα, η Εθνική Ασφαλιστική που είναι μέλος της πρότυπης περιβαλλοντικής κοινότητας των «Green Angels», συμμετείχε ενεργά στη δεύτερη κοινή δράση της κοινότητας, με τίτλο «GreenAthlon», που διοργανώθηκε  σε συνεργασία με τον Δήμο Παπάγου-Χολαργού και τον Δημοτικό Οργανισμό Αθλητισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος, την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018.

Η ενέργεια περιλάμβανε μια διαδρομή περιπάτου (περίπου 2,4 km) όπου για κάθε συμμετοχή ένα επιπλέον δέντρο φυτεύτηκε στους πρόποδες του Υμηττού. Επαγγελματίες κι ερασιτέχνες περιπατητές όλων των ηλικιών είχαν την ευκαιρία να χαρούν τις μοναδικές φυσικές ομορφιές του Υμηττού, δοκιμάζοντας τις ικανότητές τους στις διαφορετικές ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές στην καρδιά του δάσους.

Η Εθνική Ασφαλιστική «αγκάλιασε» την παραπάνω περιβαλλοντική πρωτοβουλία στηρίζοντας την ενέργεια, έμπρακτα με το ανθρώπινο δυναμικό της.

Ανανεώνοντας το ραντεβού για την επόμενη χρονιά, οι συμμετέχοντες στο «GreenAthlon» πρότειναν τη θεσμοθέτηση και επανάληψη αντίστοιχων δράσεων στο άμεσο μέλλον.

9 Μαρ 2018

Εθνική Ασφαλιστική: Λειτουργία Emergency Button για το ανανεωμένο App «Ethnodigos»

Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτης της ασφαλιστικής αγοράς, σχεδιάζει το μέλλον και συνεχίζει να χαράσσει με γοργούς ρυθμούς, μια πορεία βασισμένη στην καινοτομία, με στόχο πάντα να προσφέρει σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες ποιότητας.

Στο πλαίσιο αυτό, λανσάρει την νέα έκδοση της εφαρμογής «Ethnodigos», έχοντας ενσωματώσει στα πολλαπλά εργαλεία του, την λειτουργία του emergency button. Το νέο αυτό εργαλείο, επιτρέπει στον χρήστη με την καταχώρηση δύο μόνο στοιχείων, να αποστείλει απευθείας μήνυμα στον συνεργαζόμενο πάροχο οδικής βοήθειας, αναφέροντας αν υπάρχει βλάβη ή ατύχημα. Έτσι εντοπίζεται, χωρίς καθυστερήσεις η ακριβής τοποθεσία ακινητοποίησης του οχήματος, με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση του χρήστη.

Η διαδικασία είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη, και τον απαλλάσσει από κουραστικές αναμονές στην τηλεφωνική γραμμή και από την προσπάθεια να περιγράψει με ακρίβεια την θέση του. Το μόνο που καλείται να κάνει, είναι να επιλέξει αν πρόκειται για βλάβη ή ατύχημα, να συμπληρώσει την πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματός του, και το κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας στο οποίο θα τον καλέσει ο πάροχος οδικής βοήθειας.

Η εφαρμογή Ethnodigos διατίθεται δωρεάν, για συσκευές με λογισμικό iOS ή Android στα App Store και Play Store αντίστοιχα. Οι χρήστες, μπορούν να «κινηθούν» έξυπνα στην πόλη, χρησιμοποιώντας μια πληθώρα εργαλείων, όπως: χάρτη με σημεία ενδιαφέροντος (συνεργεία, πρατήρια καυσίμων, ATMs, νοσοκομεία, φαρμακεία), υπολογισμό νέας διαδρομής, υπενθύμιση parking, score οδήγησης κ.λπ.