>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Μαρ 2018

ERGO Ασφαλιστική: Μεγάλος Χορηγός του 7ου Ημιμαραθώνιου της Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική υποστήριξε ως Μεγάλος Χορηγός τον 7ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας, που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ σε συνεργασία με τον Δήμο Αθήνας και την Περιφέρεια Αττικής. Περισσότεροι από 22.000 δρομείς πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας και η ΕRGO ήταν εκεί ως Μεγάλος Χορηγός για να παράσχει τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες και να προστατεύσει το σύνολο των συμμετεχόντων από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

Άνθρωποι κάθε ηλικίας από ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό, πέρασαν τη γραμμή του τερματισμού μπροστά από το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη. Λίγο πριν τις 9.00 όλοι ήταν στις θέσεις τους για τη στιγμή της εκκίνησης, την οποία έδωσαν ο Πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ κος Κώστας Παναγόπουλος, ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών και Μέλος του ΔΣ της ERGO κος Στάθης Τσαούσης και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος της Περιφέρειας Αττικής κος Σπύρος Πάντζας.

Η Εταιρεία είχε έντονη παρουσία τόσο στην αφετηρία όσο και κατά μήκος όλης της αγωνιστικής διαδρομής  με μεγάλη ομάδα εμψυχωτών που ενθάρρυνε και υποστήριζε όλους τους δρομείς σε κάθε τους βήμα, μέχρι τον τερματισμό. Παράλληλα, έδωσε δυναμικό "παρών" και στο αγωνιστικό μέρος της διοργάνωσης με τη μεγαλύτερη ERGO Running Team που είχε ποτέ, η οποία αποτελείτο από 325 εργαζόμενους και συνεργάτες της εταιρείας.

Η ERGO Ασφαλιστική, ως Μεγάλος Χορηγός του  ΣΕΓΑΣ, ενισχύει το σύνολο των αγώνων δρόμου που αυτός διοργανώνει. Όπως επεσήμανε κατά την απονομή των μεταλλίων στους πρώτους ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών και Μέλος του ΔΣ κ. Στάθης Τσαούσης: "η ERGO Ασφαλιστική είναι η Νο 1 εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα με βάση τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα. Αυτή η ηγετική θέση μας δημιουργεί  μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι στην ελληνική κοινωνία. Στηρίζοντας τη διεξαγωγή του Ημιμαραθωνίου, αποδεικνύουμε έμπρακτα την πίστη μας στις αξίες του αθλητισμού, στη συλλογικότητα και στο ευ αγωνίζεσθαι. Κυρίως, όμως, εκφράζουμε και επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους ανθρώπους που προσπαθούν, σε αυτούς που θέτουν φιλόδοξους στόχους και με διάρκεια. Κατανοούμε τις ανάγκες τους, μοιραζόμαστε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και στεκόμαστε στο πλευρό όσων προσπαθούν να πραγματοποιήσουν το δικό τους ΕΡΓΟ."

Μετά τον τερματισμό, όλη η "ομάδα ERGO", δρομείς και εμψυχωτές, παρουσία στελεχών της Διοίκησης, συναντήθηκε για χαλάρωση και "διατροφική αποσυμπίεση" σε ειδικά διαμορφωμένο για αυτούς πολυχώρο.


19 Μαρ 2018

Μπαίνουν 6 ΕΠΥ στον Φιλικό Διακανονισμό

Σε θετικά αποτελέσματα καταλήγουν οι πρωτοβουλίες της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για διεύρυνση των Μελών του συστήματος Φιλικού Διακανονισμού.

Συγκεκριμένα ύστερα από συζητήσεις μεταξύ εκπροσώπων της ΕΑΕΕ με εκπροσώπους εταιριών Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών που δραστηριοποιούνται στη χώρα στον κλάδο αυτοκινήτου, με γνώμονα την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων – πελατών που εμπλέκονται σε τροχαία ατυχήματα, η συντριπτική πλειοψηφία των ΕΠΥ και συγκεκριμένα έξι εταιρίες εκδήλωσαν πρόθεση να συμμετέχουν στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού.

Με την προσχώρηση των 6 νέων εταιριών προστίθενται άνω των 530.000 οχήματα στο σύνολο των αυτοκινήτων που εξυπηρετούνται από το σύστημα Φιλικού Διακανονισμού με προφανές όφελος για τους ασφαλισμένους.




Qudos Insurance: Στην τελική ευθεία για την ένταξη στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού

Στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού θα ενταχθεί η εταιρία Qudos Insurance, που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την Qudos Hellas, μετά την απόφαση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος να εντάξει σε αυτό και τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην ασφαλιστική αγορά με Ελεύθερη Παροχή Υπηρεσιών (ΕΠΥ).

Πρόκειται για μία σημαντική εξέλιξη για την Qudos Insurance, η οποία αποτελεί τη μοναδική ΕΠΥ που έχει ήδη ενταχθεί και συμμετέχει στην Υπηρεσία Στατιστικής Ασφαλιστικών Εταιριών (ΥΣΑΕ) από τον Οκτώβριο του 2017.

Αναμφισβήτητα η απόφαση της ΕΑΕΕ ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο το σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού τροχαίου ατυχήματος και θα λειτουργήσει προς όφελος των ασφαλισμένων, διευκολύνοντας την εξυπηρέτηση τους.

Παράλληλα, η ένταξη της Qudos Insurance στο σύστημα αποτελεί ένα στοιχείο αναγνώρισης της αξιοπιστίας και της συνέπειας που τη χαρακτηρίζει. H εταιρία δραστηριοποιείται με επιτυχία στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου κατά την τελευταία εξαετία και έχει καταφέρει να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες της και τους ασφαλισμένους.

Η διοίκηση της Qudos Hellas, η οποία εδώ και αρκετά χρόνια υπήρξε υπέρμαχος της ένταξης των ΕΠΥ στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού και έχει πρωτοστατήσει στις διαπραγματεύσεις για την υλοποίηση της, εκφράζει την ικανοποίηση της και χαιρετίζει την απόφαση της διοίκησης της ΕΑΕΕ.


INTERAMERICAN: Η πνευματική διαδρομή του Γένους του Κ. Στάικου και στα Ιωάννινα

Η εξαιρετική εργασία του Κωνσταντίνου Σπ. Στάικου για την «Πνευματική Πορεία του Γένους με όχημα το χειρόγραφο και το έντυπο βιβλίο», της οποίας ο πρώτος τόμος εκδόθηκε και κυκλοφόρησε πρόσφατα με την αποκλειστική χορηγική υποστήριξη της INTERAMERICAN, παρουσιάστηκε στις 26 Φεβρουαρίου και στα Ιωάννινα, στο πρόγραμμα των παράλληλων πολιτιστικών εκδηλώσεων με αφορμή την επέτειο απελευθέρωσης της πόλης. 

Την εκδήλωση οργάνωσε το Ίδρυμα Μελετών Ιονίου και Αδριατικού Χώρου στο Μέγαρο της Ε.Η.Μ., με ομιλητή τον Κωνσταντίνο Θ. Πέτσιο, καθηγητή Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και με θέμα «Πνευματικές διοδεύσεις από τα μέσα του 13ου αι. έως τα μέσα του 16ου αι., με σηματωρούς ελληνικά χειρόγραφα και παλαίτυπα». Στο πλαίσιο της παρουσίασης του βιβλίου, εκτέθηκαν σπάνιες εκδόσεις της περιόδου της Ιταλικής Αναγέννησης.

Το έργο, που θα ολοκληρωθεί σε τέσσερεις τόμους -ένας τόμος ανά έτος έως το 2020- στον πρώτο τόμο του, ήδη, χαρακτηρίζεται από μεγάλη πυκνότητα (με περισσότερες από 1.000 βιβλιογραφικές παραπομπές) και από τη σημαντικότητα που είχαν για το Γένος οι Έλληνες της Διασποράς στη Δύση, παρά το μικρό τους πλήθος, κατά τους δύσκολους αιώνες 13ο έως 16ο - δηλαδή, πριν τον Νεοελληνικό Διαφωτισμό.

Η INTERAMERICAN, ποροσανατολισμένη στην υποστήριξη και ανάδειξη του Πολιτισμού και της Παιδείας, συνδέεται με την έκδοση διότι «κάθε επένδυση στα Γράμματα είναι για την ελληνική κοινωνία και την εθνική ταυτότητα η πιο αποδοτική, η πιο ασφαλής, η πιο βιώσιμη επένδυση», όπως τονίζει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας του Ομίλου.


16 Μαρ 2018

Groupama Ασφαλιστική: Χορηγός της φιλανθρωπικής συναυλίας «Diplomats in concert»

Η Groupama Ασφαλιστική ήταν για 5 η συνεχόμενη χρονιά χορηγός της φιλανθρωπικής συναυλίας «Diplomats in concert», που διοργανώθηκε από τα Παιδικά Χωριά SOS, την Πέμπτη 15 Μαρτίου, στην Αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός». Όλα τα έσοδα από τη φετινή εκδήλωση θα διατεθούν αποκλειστικά για τη λειτουργία του νέου Παιδικού Χωριού SOS στο Ηράκλειο Κρήτης.


Κατά τη διάρκεια της συναυλίας, Πρέσβεις και διπλωμάτες όλων των βαθμίδων από ξένες πρεσβείες στην Αθήνα ένωσαν τις δυνάμεις τους και ανέδειξαν την καλλιτεχνική τους φύση, αφήνοντας για λίγο τα απαιτητικά καθήκοντά τους, σε μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα και αισιοδοξία. Με τη δύναμη της μουσικής, μέλη αποστολών από τη Γερμανία έως την Ιαπωνία και από την Ιταλία έως την Παλαιστίνη και το Καζακστάν, έστειλαν το μήνυμα της ανιδιοτελούς προσφοράς για τη φροντίδα των παιδιών που στερούνται βασικά αγαθά στην πιο τρυφερή τους ηλικία.


Ο φιλανθρωπικός αυτός μουσικός θεσμός ξεκίνησε στη Βιέννη το 2004, με την ονομασία «Ambassadors in Concert». Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2014 και από πέρυσι φέρει την ονομασία «Diplomats in Concert». Στη φετινή εκδήλωση ακούστηκαν μεταξύ άλλων έργα των Debussy, Chopin, Bizet, Nicolae Bretan και Μίκη Θεοδωράκη. Την διεύθυνση και οργάνωση της παραγωγής είχε ο Νίκος Τσαούσης της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και την επιμέλεια του φωτισμού η βραβευμένη με ΕΜΜΥ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 Ελευθερία Ντεκώ.


Η Groupama Ασφαλιστική, πιστή στις δεσμεύσεις της, συνεχίζει αμείωτα και έμπρακτα να στηρίζει τις ενέργειες των προγραμμάτων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, που αποσκοπούν στην ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.



Τσαλνταμπάσης - Ελευθερίου: Χωρίς ασφάλεια υγείας; Σε μένα θα τύχει; [Vid]

Θα αφήσεις την υγεία σου στη σφαίρα του αόρατου ή θα κάνεις ασφάλεια υγείας;

Ο Θανάσης Τσαλνταμπάσης αναρωτιέται πότε θα κάνει ασφάλεια υγείας ο συνάδελφός του, Λευτέρης Ελευθερίου. 

Στο 3ο video της σειράς οι γνωστοί πρωταγωνιστές καυτηριάζουν τη λανθασμένη αντίληψη “σε μένα θα τύχει”, με στόχο να αναδείξουν το μήνυμα “Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω”.

Δες το βίντεο : 



15 Μαρ 2018

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών

Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr).

Η δημόσια ανάρτηση των αξιολογήσεών των πελατών για τις υπηρεσίες που έλαβαν από την Carglass® αποτελεί ένα επιπλέον κανάλι αφουγκρασμού των αναγκών τους αλλά και του επιπέδου που η εταιρία ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Τη δυνατότητα αξιολόγησης έχουν όλοι οι πελάτες θραύσης κρυστάλλου, οι οποίοι λαμβάνουν με email σχετικό σύνδεσμο της φόρμας αξιολόγησης, με δυνατότητα βαθμολογίας από το 1 έως το 5 αλλά και την καταγραφή αναλυτικών σχολίων.

Η δημιουργία του συγκεκριμένου καναλιού από την Carglass®, έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία αξιολόγησης που διαθέτει, όπως η έρευνα ικανοποίησης Net Promoter Score (NPS 2017 85%) που διεξάγεται σε εβδομαδιαία βάση αλλά και η δυνατότητα αξιολόγησης μέσα από τα Social media. Η διαχείρισή όλων των εισερχόμενων αιτημάτων πραγματοποιείται από το Τμήμα Service Recovery της εταιρείας, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίλυση και την ορθή διεκπεραίωση τους.

Φιλοσοφία της Carglass® είναι η διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας με τους πελάτες της αλλά και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος διαφάνειας, ιδιαίτερα σε μια περίοδο ψηφιακής αλληλεπίδρασης η οποία ευνοεί τη δημόσια αξιολόγηση των υπηρεσιών. 


INTERAMERICAN: Ασφαλιστική υποστήριξη στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα των Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «Έδρα»

Συνδυάζοντας το σταθερό, έμπρακτο ενδιαφέρον της για την υποστήριξη της εκπαίδευσης με τις ειδικές ανάγκες παιδιών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, η INTERAMERICAN υποστηρίζει χορηγικά με παροχή ασφαλιστικής κάλυψης για 350 παιδιά τις Κοινωνικές Συνεταιρικές Δραστηριότητες Ευπαθών Ομάδων «Έδρα».

Η ασφάλιση αφορά στα παιδιά που εξυπηρετούνται στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα του κοινωνικού φορέα, τα οποία λειτουργούν σε 8 περιοχές της Αττικής: σε Περιστέρι, Ίλιον, Αγίους Αναργύρους - Καματερό, Δάφνη - Υμηττό, Χαϊδάρι, Ηλιούπολη και Νέο Ηράκλειο, με τη συνεργασία της τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι παρεχόμενες καλύψεις από την INTERAMERICAN αφορούν σε αστική ευθύνη των Κέντρων για ατυχήματα.

Τα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα διαθέτουν πιστοποίηση ISO 9001:2008 και παρέχουν ειδικές υπηρεσίες σε παιδιά 3-17 ετών. Συγκεκριμένα, παρέχουν φροντίδα αποκατάστασης σε μαθησιακές δυσκολίες, λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων και ακόμη, υπηρεσίες συμβουλευτικής στις οικογένειές τους. Επιπλέον, για τα άτομα που αδυνατούν να προσέρχονται στα Κέντρα, παρέχεται αντίστοιχο πρόγραμμα e-learning και κατ’ οίκον θεραπείες.

Εξάλλου, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την «Έδρα», η INTERAMERICAN διέθεσε πρόσφατα και υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας (ασθενοφόρο και εξειδικευμένους διασώστες) για την κάλυψη ενδεχομένων αναγκών κατά την «9η Αθλητική Γιορτή για την ψυχική Υγεία και Νοητική Υστέρηση», που ο φορέας οργάνωσε στο κλειστό γήπεδο Μπουρναζίου.

Επισημαίνεται ότι οι Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «Έδρα» λειτουργούν από το 2001 με σκοπό την προαγωγή της ψυχικής υγείας, την προάσπιση των δικαιωμάτων των ευπαθών ατόμων, καθώς και την ενημέρωση-ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε θέματα ψυχικής υγείας. Ο φορέας εποπτεύεται από το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τη μεταρρύθμιση των ψυχιατρικών υπηρεσιών της χώρας. 


14 Μαρ 2018

Generali: Κάνει την ασφάλιση απλή και προσβάσιμη σε όλους

Mία νέα εποχή στην επικοινωνία και στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της εγκαινιάζει η Generali, με στόχο να δώσει αξία στον ασφαλισμένο και να τον βοηθήσει να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες της ασφάλισής του.

Ανταποκρινόμενη στο διαχρονικό αίτημα των καταναλωτών για πιο απλή και κατανοητή πληροφόρηση από την ασφαλιστική αγορά, σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται, η Generali προχώρησε στην ουσιαστική αναβάθμιση του συνόλου των εγγράφων που λαμβάνουν οι πελάτες της καθόλη τη διάρκεια της ασφάλισής τους. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απλοποίησε τους όρους των βασικών προγραμμάτων retail ζωής και γενικών, επανασχεδίασε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο της και δημιούργησε χρηστικούς οδηγούς, που θα συνοδεύουν τα προϊόντα της, αποτελώντας μια χρήσιμη πηγή πληροφόρησης για τους ασφαλισμένους.

Η νέα αυτή επικοινωνία είναι βασισμένη στις αρχές της απλότητας, της πελατοκεντρικότητας και της ευχρηστίας, οι οποίες βρίσκονται στην καρδιά της Smart & Simple στρατηγικής της Generali.


Ουσιαστική πληροφόρηση και διαφάνεια
Με βασικό στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης διαφάνειας αλλά και κατανόησης από τον καταναλωτή των σημαντικών πληροφοριών που διέπουν την ασφάλισή του, η Generali προχώρησε στην επαναδιατύπωση του συνόλου των όρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων της. Επιλέχθηκε γλώσσα απλή, απαλλαγμένη από περιττή, τεχνική ορολογία. Ομαδοποιήθηκαν και ταξινομήθηκαν οι εξαιρέσεις των προγραμμάτων, ώστε να είναι ξεκάθαρες οι περιπτώσεις στις οποίες ο πελάτης μπορεί να μην καλυφθεί από την ασφάλισή του. Βελτιώθηκε το λεκτικό, ώστε να αναδεικνύεται η ουσία της κάλυψης που παρέχεται και να καταστούν απόλυτα κατανοητές οι παράμετροι της ασφαλιστικής τους σχέσης.

Η ίδια φιλοσοφία εφαρμόστηκε και στον επανασχεδιασμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, τα οποίο απέκτησε μία σύγχρονη αισθητική, πιο φιλική στον πελάτη. Με τη χρήση εικονιδίων που επεξηγούν και εμπλουτίζουν αισθητικά το περιεχόμενο των όρων και των συμβολαίων, ο πελάτης μπορεί εύκολα να ανατρέξει στις πληροφορίες εκείνες που τον ενδιαφέρουν.

«Αξιοποιούμε την τεχνολογία και την πολύχρονη τεχνογνωσία μας και δημιουργούμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, έχοντας ως στόχο τη συνεχόμενη αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Συνεχίζουμε να ακούμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και να βελτιωνόμαστε στα σημεία που κάνουν τη διαφορά», δήλωσε η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου.

Νέοι χρηστικοί οδηγοί ασφάλισης
Καθώς η ασφάλιση αποτελεί μία υπηρεσία που ακολουθεί τον ασφαλισμένο σε κάθε του βήμα και αγκαλιάζει διαφορετικές πτυχές της ζωής του, η Generali αναζήτησε ένα επιπρόσθετο μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη, που να ενισχύει τη συμβουλευτική διάσταση της ασφάλισης. Για να διασφαλίσει ότι ο ίδιος θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την ασφαλιστική κάλυψη που του προφέρει το πρόγραμμά του, σχεδίασε χρηστικούς οδηγούς ασφάλισης.

Μέσω των οδηγών, ο πελάτης πληροφορείται για τα βήματα και τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσει για να χρησιμοποιήσει την ασφάλισή του. Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί κατά τέτοιον τρόπο, ώστε ο ασφαλισμένος να μπορεί να περιηγηθεί εύκολα και γρήγορα, ανατρέχοντας στις ενότητες που τον αφορούν κατά περίπτωση. Ακόμη, μέσα από την κατηγοριοποίηση των παροχών σε διακριτές ενότητες, αναδεικνύονται με σαφή και εύληπτο τρόπο τα προνόμια του κάθε προγράμματος. Ο ασφαλισμένος τίθεται στο επίκεντρο, οι συχνές απορίες επιλύονται και ο οδηγός καθίσταται ένα σημείο αναφοράς, στο οποίο ο ίδιος μπορεί να ανατρέχει ξανά και ξανά, γνωρίζοντας σε βάθος την αξία της ασφάλισής του.

Η φιλοσοφία σχεδίασης είναι αυτή που διαφοροποιεί το νέο επικοινωνιακό υλικό. Το περιεχόμενο αποτελεί προϊόν διατμηματικής συνεργασίας και ανάλυσης των συχνότερων σημείων, για τα οποία τόσο οι ασφαλισμένοι όσο και οι διαμεσολαβητές ζητούν συχνά ανατροφοδότηση. Με τη χρήση απλής γλώσσας, παραδειγμάτων αλλά και ειδικών σχεδιαγραμμάτων, η πληροφορία οργανώνεται κατά τρόπο πρακτικό και εύληπτο, ώστε να απαντά στις ανάγκες του χρήστη. Οι οδηγοί ενισχύουν έτσι το συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ο οποίος διαθέτει, πλέον, ένα ακόμη εργαλείο για να προσφέρει στον ασφαλισμένο και πελάτη του, πρόσβαση στις πληροφορίες που τον αφορούν, με τρόπο εύκολο και σαφή.

Πρόσβαση πιο άμεσα από ποτέ
Καθώς στόχος της Generali είναι να παρέχει ολιστική εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους της, αυξάνοντας συνεχώς την προσβασιμότητά τους στις πληροφορίες που τους αφορούν και μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους ανταπόκρισής της, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία νέων ψηφιακών εργαλείων, εγκαινιάζοντας ένα νέο portal για τους πελάτες της. Το My Generali είναι μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία κάθε ασφαλισμένος θα μπορεί να ανατρέχει, ανά πάσα στιγμή και με απλά βήματα να βρίσκει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στα ασφαλιστήριά του και να ενημερώνεται, σε πραγματικό χρόνο, για την πορεία των αιτημάτων του.

«Μία από τις βασικές, εταιρικές μας αξίες στην Generali είναι το να “Είμαστε ανοιχτοί – Be open” στις προκλήσεις και τα μηνύματα της εποχής μας. Αποτελούμε έναν διαχρονικό οργανισμό που όμως έχει ως στόχο να παραμένει επίκαιρος. Για να το επιτύχουμε έχουμε πάντα στραμμένο το βλέμμα στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτοί, βρίσκονται στο επίκεντρο της Smart & Simple στρατηγικής μας. Επιδίωξή μας είναι να αναβαθμίζουμε σταθερά τη συνολική τους εμπειρία εξυπηρέτησης», δήλωσε ο CEO της Generali, Πάνος Δημητρίου.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της Generali δεν περιορίζεται στον τομέα της επικοινωνίας, αλλά επεκτείνεται στο σχεδιασμό αλλά και την ανανέωση των προγραμμάτων της. Το Τμήμα Εκπαίδευσης της εταιρείας έχει, ήδη, ξεκινήσει μαραθώνιο ενημερώσεων προς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανά την Ελλάδα, για όλες τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Οι συμμετέχοντες έχουν επίσης την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σημαντικές αναβαθμίσεις, που έχουν πραγματοποιηθεί στην προϊοντική γκάμα της εταιρείας και οποίες αναμένεται να προσφέρουν στο δίκτυο συνεργατών της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η Generali θα συνεχίσει να καταγράφει τις ανάγκες των ασφαλισμένων και των συνεργατών της, μέσω του νέου συστήματος αξιολόγησης– Net Promoters System, το οποίο εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους. Στόχος της να παρέχει τις υπηρεσίες εκείνες, που θα τη φέρουν ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στον πρωταρχικό της στόχο: Να βελτιώσει τις ζωές των ασφαλισμένων και των συνεργατών της, αποτελώντας τη No1 επιλογή τους.


Ιntertrade Hellas: Ευχαριστεί την Εθνική Ασφαλιστική για την άμεση αποζημίωση

Ευχαριστήρια επιστολή στην Εθνική Ασφαλιστική για την άμεση στήριξη και την αποτελεσματική ανταπόκριση στην κατάσταση που περιήλθε λόγω πυρκαγιάς, απέστειλε η Intertrade Hellas ΑΒΕΕ, Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρία Παραγωγής Προϊόντων Χάρτου.

Στο πλαίσιο της επιστολής της, οι μέτοχοι και η διοίκηση της Εταιρίας συγχαίρουν την Εθνική Ασφαλιστική και εξαίρουν ιδιαίτερα τη συμβολή του ασφαλιστή τους, κ. Βασίλη Λυκούρεση, για την αμεσότητα με την οποία απάντησε στην απαίτηση της εταιρίας, για καταβολή αποζημίωσης λόγω πυρκαγιάς.

Ενδεικτικά, στο κείμενο της ευχαριστήριας επιστολής της Intertrade Hellas προς της Εθνική Ασφαλιστική, τονίζονται μεταξύ άλλων τα εξής:

«Σταθήκατε δίπλα μας στο πρόβλημα της πυρκαγιάς άμεσα και αποτελεσματικά. Τιμήσατε τα συμβόλαια, χωρίς υπεκφυγές και δικαστήρια. Προχωρήσατε άμεσα και ολοκληρωτικά στην εκταμίευση του ποσού ζημιάς που συμφωνήσαμε.

Η Εταιρία μας κάλυψε σχεδόν την επελθούσα ζημιά και επανήλθε στην προτέρα κατάσταση. Σημαντικό ρόλο στην άμεση τακτοποίηση του φακέλου έπαιξε το άμεσο ενδιαφέρον των πραγματογνωμόνων (Ε. Ν. Μάνος ΕΠΕ) και του ασφαλιστή μας, Βασίλη Λυκούρεση».