Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Σε δωρεά 10 αναπνευστήρων υψηλής τεχνολογίας για την ενίσχυση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, προχώρησε η Ευρωπαϊκή Πίστη.
Η Εταιρία, σε δήλωσή της αναφέρει: «Η Ευρωπαϊκή Πίστη, με ευαισθησία και με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, συμβάλλοντας στην εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση του Covid-19, αποφάσισε να προχωρήσει στη δωρεά 10 αναπνευστήρων υψηλής τεχνολογίας, οι οποίοι θα ενισχύσουν τον εξοπλισμό των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας των Νοσοκομείων αναφοράς για τον ιό.
Με αυτόν τον τρόπο η Ευρωπαϊκή Πίστη συμβάλλει ενεργά στις αυξημένες ανάγκες των Νοσοκομείων της χώρας μας, στηρίζοντας έμπρακτα το Υπουργείο Υγείας, καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την επιβράδυνση της εξάπλωσης του ιού.
Στην Ευρωπαϊκή Πίστη θεωρούμε ότι, η συμβολή όλων μας στην προσπάθεια της Πολιτείας για την αντιμετώπιση αυτής της μεγάλης δοκιμασίας, είναι αναγκαία σήμερα περισσότερο από ποτέ. Ευχόμαστε η ελάχιστη αυτή προσφορά, να συμβάλει στην ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας».
Με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δικαιούχων Αποζημίωσης και των συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της Εταιρείας και προκειμένου να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στη χώρα εξαιτίας του ιού SARS-CoV-2, η INTERLIFE Ασφαλιστική έθεσε σε εφαρμογή από 19/3/2020 και για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο, τη νέα Ηλεκτρονική Διαδικασία Πληρωμής Αποζημιώσεων.
Η διακίνηση των εγγράφων, που αφορούν τον διακανονισμό των ζημιών και την καταβολή των αποζημιώσεων, θα γίνεται πλέον μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email) της εκάστοτε αρμόδιας Διεύθυνσης Αποζημιώσεων με την παραλαβή των σκαναρισμένων πρωτότυπων παραστατικών και δικαιολογητικών.
Επιπλέον, τίθεται σε ισχύ η πληρωμή των αποζημιώσεων, με κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του εκάστοτε δικαιούχου, αντί της έκδοσης τραπεζικών επιταγών που ίσχυε μέχρι πρότινος.
Τα 3 βήματα που καλείται να ακολουθήσει ο δικαιούχος για την είσπραξη της Αποζημίωσης είναι τα ακόλουθα: Βήμα 1ο
Να αποστείλει με email στην αρμόδια Διεύθυνση Αποζημίωσης τα παρακάτω στοιχεία και έγγραφα:
Ηλεκτρονική Διεύθυνση Αλληλογραφίας (email)
Αριθμό κινητού τηλεφώνου
Αντίγραφο της 1 ης σελίδας του βιβλιαρίου της τράπεζας στην οποία διαθέτει λογαριασμό ΙΒΑΝ
στο όνομά του ή άλλο αποδεικτικό μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας της τράπεζας.
Αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
Έγγραφα, τιμολόγια, αποδείξεις κ.λπ.
Εφόσον πληρούνται όλα τα προαπαιτούμενα, ο δικαιούχος θα λάβει στο email που γνωστοποίησε στην εταιρία την Εξοφλητική Απόδειξη Αποζημίωσης.
Βήμα 2ο
Ο δικαιούχος πρέπει να στείλει με email στην αρμόδια Διεύθυνση Αποζημίωσης υπογεγραμμένη την εξοφλητική απόδειξη που έλαβε.
Με την παραλαβή των παραπάνω η Εταιρεία καταθέτει στον Δικαιούχο το ποσό της Αποζημίωσης στον τραπεζικό λογαριασμό που της κοινοποιήθηκε.
Βήμα 3ο
Ο δικαιούχος, πρέπει να στείλει και ταχυδρομικά όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που έστειλε με email στην Εταιρεία, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αποζημίωσης και να κλείσει ο φάκελος της ζημίας.
Η νέα Ηλεκτρονική Διαχείριση Αποζημιώσεων παρέχει εύκολη και ασφαλή ανταλλαγή και χρήση πληροφοριών, επιταχύνει τις διαδικασίες και προσδίδει περαιτέρω αξία στη συνεργασία της Εταιρείας με τους συνεργαζόμενους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και τους πελάτες της.
Σε αυτή την πρωτόγνωρη παγκόσμια συγκυρία, την πανδημία του COVID-19, η Groupama Ασφαλιστική παραμένει Σίγουρα Δίπλα στους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους της.
Αναφορικά με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια Ζωής και Υγείας, ατομικά ή ομαδικά, η Groupama Ασφαλιστική διευκρινίζει ότι οι όροι τους ισχύουν κανονικά για την τρέχουσα περίοδο πανδημίας και καλύπτουν έξοδα νοσηλείας ή εξετάσεων του ασφαλιζόμενου. Σημειώνεται ότι τα συμβόλαια της Groupama Ασφαλιστικής κάλυπταν ανέκαθεν τις περιόδους πανδημίας – που σημαίνει ότι η συγκεκριμένη κάλυψη δεν προστέθηκε εκ των υστέρων, υπό την πίεση των γεγονότων.
Με κύριο γνώμονα την ατομική και συλλογική υγεία και ασφάλεια, η εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα που υποδεικνύονται από την Πολιτεία και τις αρμόδιες αρχές, διασφαλίζοντας παράλληλα την απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, προτρέπει άπαντες να τηρούν το μέτρο του αυτοπεριορισμού, ειδικότερα οι συνάνθρωποί μας που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, και εγγυάται ότι οποιοδήποτε αίτημα προς την εταιρεία μπορεί αποτελεσματικά να εξεταστεί και να επιλυθεί με τη χρήση απομακρυσμένων μέσων (τηλέφωνο, email).
Με αίσθημα ευθύνης και υπευθυνότητας σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει όπως πάντα, σίγουρα, να προσφέρει τις υπηρεσίες της, προστατεύοντας την υγεία των ανθρώπων της.
Με αυξημένο αίσθημα Κοινωνικής Ευθύνης η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α λειτουργεί από 16/3/20 με σύστημα Τηλεεργασίας εκ περιτροπής για το 50% των εργαζομένων της. Αξίζει να σημειωθεί ότι την Τετάρτη 18/3/20 εφαρμόστηκε πειραματικά μοντέλο εξ‘ ολοκλήρου Τηλεεργασίας με το 100% του προσωπικού της έδρας της INTERLIFE στη Θεσσαλονίκη να εργάζεται από το σπίτι, χωρίς καμμία διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της Εταιρείας.
Με γνώμονα, κατ‘ αρχήν τη διασφάλιση της υγείας του προσωπικού της, των συνεργατών της, αλλά και κάθε τρίτου προσώπου που συνδέεται με τις εταιρικές της δραστηριότητες, η Εταιρεία ενεργοποίησε το Πρωτόκολλο Επιχειρησιακής Συνέχειας και έλαβε όλα εκείνα τα μέτρα για την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας της και την εξυπηρέτηση των πελατών της και των συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών σε όλες τις εγκαταστάσεις της στην ελληνική επικράτεια.
Ειδικότερα για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, η Εταιρεία έχει θέσει στη διάθεσή τους όλα τα ψηφιακά εργαλεία για την ομαλή συνέχιση των εργασιών τους.
Επιπλέον, μειώθηκαν στο ελάχιστο οι συναντήσεις και οι επαφές των στελεχών της Εταιρείας και αντικαταστάθηκαν με Τηλεδιασκέψεις. Εάν, παρ’ όλα αυτά, πελάτης ή συνεργάτης της Εταιρείας επιθυμεί να προσέλθει αυτοπροσώπως στα γραφεία της, η INTERLIFE έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προφύλαξης, ενώ απολυμάνσεις πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε όλες τις εγκαταστάσεις της Εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι η επικοινωνία των πελατών γίνεται, όπως πάντα, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της INTERLIFE (2310499000), των emails και των απευθείας γραμμών των εργαζομένων.
Τέλος, επισημαίνεται ότι τα Ασφαλιστήρια Συμβόλαια Υγείας & Προσωπικών Ατυχημάτων της INTERLIFE καλύπτουν την πανδημία.
Στις κρίσιμες αυτές ώρες που διανύουμε πρέπει όλοι να επιδείξουμε ευθύνη και ψυχραιμία και να διασφαλίσουμε τις άριστες συνθήκες προστασίας των δικών μας ανθρώπων, αλλά και του κοινωνικού συνόλου, πειθαρχώντας στις οδηγίες των εθνικών φορέων και των ειδικών.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο και σταθερή
προτεραιότητα την προστασία και υγεία των εργαζομένων, συνεργατών και
ασφαλισμένων μας, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει προχωρήσει στη λήψη
σειράς προληπτικών μέτρων, σε εναρμόνιση και με τις οδηγίες της
Πολιτείας, με στόχο την αποτροπή εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19 .
Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών από τη Δευτέρα, 16/3/2020,
τα γραφεία και υποκαταστήματα της εταιρείας δεν δέχονται επισκέψεις
κοινού, λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας ενώ το μεγαλύτερο μέρος του
ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας εργάζεται εξ αποστάσεως με
τηλε-εργασία.
Τα παραπάνω μέτρα δεν επηρεάζουν
τη λειτουργία της εταιρείας, η οποία θέτει σταθερά ως προτεραιότητά της
την απρόσκοπτη και άμεση εξυπηρέτησή σας.
Σας επισημαίνουμε ότι όλες οι υπηρεσίες της Υδρογείου Ασφαλιστικής συνεχίζουν να παρέχονται κανονικάκαι
το ανθρώπινο δυναμικό μας είναι στη διάθεσή σας για να εξυπηρετεί τα
αιτήματά σας μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ή απλού ταχυδρομείου. Για τους
συνεργάτες μας λειτουργεί κανονικά και το σύστημα επικοινωνίας «messenger» μέσω της πλατφόρμας YdrogiosOnLine.
Επιπλέον, όλες οι οικονομικές συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των
αποζημιώσεων, των εισπράξεων και της καταβολής των προμηθειών,
συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η Υδρόγειος
Ασφαλιστική διαθέτει μία σειρά ψηφιακών υπηρεσιών και εργαλείων, των
οποίων σας προτρέπουμε να κάνετε χρήση για την άμεση εξυπηρέτησή σας,
όπως:
Την ψηφιακή πλατφόρμα συνεργατών YdrogiosOnLine και την αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά YdrogiosMobile.
Την υπηρεσία Ydrogios PayOnlineμέσω
της οποίας μπορείτε να κάνετε την πληρωμή των ασφαλίστρων σας ή να
βρείτε τον κωδικό πληρωμής για εξόφληση των ασφαλίστρων μέσω webbanking
των τραπεζών.
Για την επικοινωνία σας με τα τμήματα και τις υπηρεσίες της εταιρείας μέσω τηλεφώνου ή Φόρμας Επικοινωνίας δείτε εδώ.
Επιπλέον μέτρα τα οποία έχουμε λάβει για τον έλεγχο της διασποράς του ιού στους χώρους μας και την φροντίδα του προσωπικού περιλαμβάνουν:
Συνεχή ενημέρωση των εργαζομένων μας σχετικά με μέτρα πρόληψης, με βάση τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών.
Αναστολή όλων των εταιρικών εκδηλώσεων.
Αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
Εντατικοποίηση καθημερινού καθαρισμού και υγιεινής χώρων καιεπιφανειών εργασίας με ισχυρά απολυμαντικά.
Διενέργεια προληπτικών απολυμάνσεων από εξειδικευμένη εταιρεία στους χώρους των κεντρικών μας γραφείων σε εβδομαδιαία βάση.
Χορηγία αδειών ειδικού σκοπού στους εργαζόμενους για τη φύλαξη των παιδιών, με βάση τη σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρακολουθεί την εξέλιξη του θέματος ώστε να
είναι σε ετοιμότητα να ανταποκριθεί με υπευθυνότητα σε τυχόν νέα
δεδομένα, να προβεί σε επιπλέον μέτρα και σχετικές ενημερώσεις, σύμφωνα
με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο την
προστασία του κοινωνικού συνόλου.
Σε ένα περιβάλλον όπου η Ελληνική Κοινωνία βιώνει για πρώτη φορά, αυτό που απαιτείται από όλους μας είναι η αλληλεγγύη και η ατομική υπευθυνότητα.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των ανθρώπων της, αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών στους ασφαλισμένους της, προχώρησε έγκαιρα στη λήψη προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του Covid-19.
Η Εταιρία είναι πάντα δίπλα στο Δίκτυο Πωλήσεων της, στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους, με συνεχή ενημέρωση και λαμβάνοντας μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία, ευέλικτο ωράριο, προστασία των ευπαθών ομάδων της, καθοδήγηση στον τομέα της προσωπικής υγιεινής, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές και τις υποδείξεις του Ε.Ο.Δ.Υ.
Όσο η κρίση αυτή κλιμακώνεται, η Ευρωπαϊκή Πίστη με συνέπεια και ευθύνη θα φροντίζει να ανταποκρίνεται άμεσα με μια ισχυρή πολιτική προστασίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Εταιρία εφαρμόζει με επιτυχία την εξ αποστάσεως εργασία με πρωταρχικό στόχο να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για την επιβράδυνση της εξάπλωσης του ιού στη χώρα μας.
Ενθαρρύνουμε, λοιπόν, τους πελάτες και το Δίκτυο μας να χρησιμοποιούν για την επικοινωνία τους μαζί μας, τα ψηφιακά μας κανάλια, περιορίζοντας στο ελάχιστο την φυσική τους παρουσία στους χώρους μας.
Σκοπός των προληπτικών μέτρων της Εταιρίας είναι τόσο η προστασία των εργαζομένων και της κοινωνίας, όσο και η απρόσκοπτη λειτουργία της, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες της.
Η InterascoΑΕΓΑ,
στα πλαίσια της πρόληψης κατά του Covid-19 και με γνώμονα την ευθύνη
που έχει απέναντι στους εργαζόμενους, πελάτες και συνεργάτες της για την
προστασία της υγείας όλων, ενημέρωσε
το δίκτυο συνεργατών της ότι από σήμερα Δευτέρα 16/3/2020 και μέχρι
νεότερης ενημέρωσης, το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού της
Εταιρείας θα εργάζεται εξ’ αποστάσεως.
Επίσης, διαβεβαίωσε ότι όλες οι εργασίες σε καθημερινή βάση θα
εκτελούνται κανονικά, καθώς η Εταιρεία έχει επενδύσει στις κατάλληλες
δομές και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Η εξυπηρέτηση όλων, τόσο η ηλεκτρονική όσο και η τηλεφωνική (σταθερά και κινητά τηλέφωνα), θα παραμείνει ίδια.
Επιπλέον, όλες οι οικονομικές συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των
αποζημιώσεων, των εισπράξεων και της καταβολής των προμηθειών, θα
συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά.
Τέλος, μέσα από την υπερσύγχρονη πλατφόρμα της “My Interasco” διαθέτει
σε όλο το δίκτυο συνεργατών της μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που
καλύπτουν όλο το φάσμα των εργασιών τους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
της Interasco κ. Κάρολος Σαΐας τόνισε ότι η εταιρεία και στελέχη της,
παρακολουθούν διαρκώς τις εξελίξεις και παράλληλα βρίσκονται σε διαρκή
επικοινωνία με όλο το δίκτυο συνεργατών, προκειμένου
να τους ενημερώνουν καθημερινά για κάθε νεότερη εξέλιξη αλλά και να
βρίσκονται στη διάθεσή τους για οτιδήποτε επιπλέον χρειασθούν.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα επιστημονικά δεδομένα για τη λοίμωξη από το
νέο κορωνοϊό SARS-CoV-2, κρίνεται ιδιαίτερα αναγκαία η συστηματική
εφαρμογή όλων των μέτρων για την πρόληψη της μετάδοσης και διασποράς του
νέου κορωνοϊού, με έμφαση στα ακόλουθα: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ
Πλένουμε τα χέρια μας τακτικά και σχολαστικά με
σαπούνι και νερό ή με αλκοολούχο διάλυμα και αποφεύγουμε την επαφή των
χεριών με το πρόσωπο (μάτια, μύτη, στόμα).
Καλύπτουμε τον βήχα ή το φτέρνισμα με χαρτομάντιλο
το οποίο απορρίπτουμε άμεσα στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι
διαθέσιμο, καλύπτουμε με το εσωτερικό του αγκώνα.
Εάν εμφανίσουμε ήπια συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (βήχας, καταρροή, πυρετός, πονόλαιμος) παραμένουμε στο σπίτι σε απομόνωση.
Σε περίπτωση επιδείνωσης των συμπτωμάτων ή εάν ανήκουμε σε ευπαθή ομάδα
(ηλικιωμένα άτομα, άτομα οποιασδήποτε ηλικίας με χρόνια υποκείμενα
νοσήματα π.χ. σακχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακά και χρόνια αναπνευστικά
νοσήματα, αρτηριακή υπέρταση), επικοινωνούμε άμεσα με τον θεράποντα
ιατρό για ιατρική αξιολόγηση.
Εάν λαμβάνουμε φαρμακευτική αγωγή συμμορφωνόμαστε στις οδηγίες των θεραπόντων ιατρών.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ
Δεν ερχόμαστε σε επαφή με άτομα που εμφανίζουν συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού συστήματος (βήχα, καταρροή, πυρετό, πονόλαιμο).
Αποφεύγουμε χώρους συγχρωτισμού, κοινωνικές εκδηλώσεις, επισκέψεις σε οικίες και παραμονή σε ανοιχτούς χώρους σε συνθήκες συγχρωτισμού.
Αποφεύγουμε όλα τα μη απαραίτητα ταξίδια τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Δεν προσερχόμαστε σε ιατρό ή σε μονάδα υγείας σε περίπτωση εμφάνισης ήπιων συμπτωμάτων λοίμωξης του αναπνευστικού (βήχα, καταρροή, πυρετός, φαρυγγαλγία).
Αποφεύγουμε αυστηρά τις επισκέψεις σε νοσηλευόμενους ασθενείς.
Αποφεύγουμε αυστηρά την επαφή με άτομα που ανήκουν σε ευπαθή ομάδα.
Εάν αυτό δεν είναι εφικτό, ακολουθούμε αυστηρά όλα τα μέτρα ατομικής
υγιεινής (πολύ καλό και σχολαστικό πλύσιμο των χεριών, χρήση μάσκας ή
τήρηση απόστασης τουλάχιστον 2 μέτρων).
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Generali, υπό την προεδρία του Gabriele Galateri di Genola, ενέκρινε τη δημιουργία Έκτακτου Διεθνούς Ταμείου ύψους έως 100 εκατομμυρίων ευρώ για την στήριξη του αγώνα και την αντιμετώπιση του Covid-19 που έχει ξεσπάσει σε διεθνές επίπεδο. Το Ταμείο, το οποίο θα βοηθήσει κυρίως την Ιταλία αλλά θα είναι διαθέσιμο και σε άλλες χώρες όπου δραστηριοποιείται η Generali, θα προσφέρει άμεση βοήθεια σε αυτή την ταχέως εξελισσόμενη κρίση και μεσοπρόθεσμα αποσκοπεί στη στήριξη των προσπαθειών οικονομικής ανάκαμψης στις πληγείσες χώρες. Οι εργαζόμενοι της Generali θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να συνεισφέρουν στο ταμείο.
Ο Πρόεδρος του Ομίλου Generali Gabriele Galateri di Genola και ο Διευθύνων Σύμβουλος Philippe Donnet, δήλωσαν: «Με αυτό το Έκτακτο Ταμείο, δεσμευόμαστε άμεσα για την αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης του Covid-19. Η Generali επιθυμεί να είναι ηγέτης στη διεθνή κοινότητα για να αντιμετωπίσει τόσο την κρίση υγείας, όσο και την οικονομική κρίση που συνδέεται με τον κορωνοϊό. Όλοι πρέπει να συνεργαστούμε για να δώσουμε αυτήν τη μάχη. Είμαστε μέρος τόσο της ιταλικής όσο και της ευρωπαϊκής ιστορίας και σύμφωνα με την κληρονομιά μας πρέπει και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ωφελήσουμε την ευημερία της κοινότητάς μας».
Σύμφωνα με το σχέδιο:
Μια πρώτη δόση ύψους μέχρι 30 εκατομμυρίων ευρώ θα είναι διαθέσιμη για να βοηθήσει τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στην Ιταλία. Οι επενδυτικές προτεραιότητες θα αποφασιστούν μαζί με το ιταλικό Εθνικό Σύστημα Υγείας και την Πολιτική Προστασία, σε συνεργασία με τον Επίτροπο που ορίστηκε από την κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του Covid-19.
Η υπόλοιπη χρηματοδότηση θα στοχεύσει σε περιπτώσεις όπου ο Όμιλος θα μπορέσει να έχει σημαντικό άμεσο αντίκτυπο: σε πελάτες της Generali που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση λόγω της κρίσης, όπως οι Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις των κλάδων που πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση, καθώς και των υπαλλήλων τους.
Αυτή η πρωτοβουλία ενσαρκώνει τις Αξίες και τον Σκοπό του Ομίλου Generali – να επιτρέψουμε στους ανθρώπους να διαμορφώσουν ένα ασφαλέστερο μέλλον φροντίζοντας για τη ζωή και τα όνειρά τους – και την επιθυμία μας να γίνουμε Lifetime Partner των πελατών μας.
Η INTERAMERICAN και η PRIME Insurance ανακοινώνουν τη συμφωνία τους για στρατηγική συνεργασία, ως αποτέλεσμα του κοινού ενδιαφέροντος για τη βέλτιστη διαχείριση του πελατολογίου της PRIME Insurance ειδικότερα στους κλάδους των Γενικών Ασφαλίσεων. Με βάση τη συμφωνία, η PRIME Insurance παραχωρεί στην INTERAMERICAN το δικαίωμα ανανέωσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων Γενικών Ασφαλίσεων του υποκαταστήματός της στην Ελλάδα.
Η εν λόγω εξέλιξη υπαγορεύεται από τις συνθήκες που διαμορφώνονται στηνελληνική ασφαλιστική αγορά, αλλά και από τον επιχειρησιακό σχεδιασμό τόσο της INTERAMERICAN όσο και της PRIME Insurance. Η συνεργασία προβλέπει ότι η PRIME Insurance θα σταματήσει να εκδίδει νέα συμβόλαια από την 1η Απριλίου 2020 για τους κλάδους που αναφέρονται στη συμφωνία. Η PRIME Insurance θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους πελάτες της στον κλάδο υγείας, μέχρι τη λήξη των συμβολαίων τους.
Με τη συμφωνία, η INTERAMERICAN αποσκοπεί στην περαιτέρω ενίσχυση των δραστηριοτήτων της στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, όπου έχει αναπτύξει ιδιαίτερη τεχνογνωσία και προϊοντικό εύρος, αυξάνοντας από έτος σε έτος το μερίδιό της κατέχοντας, πλέον, ηγετική θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Με την εν λόγω συνεργασία, αξιοποιούνται τα πλεονεκτήματα της εταιρείας και υποστηρίζεται ο στρατηγικός σχεδιασμός για τη βιώσιμη ανάπτυξή της.
Η PRIME Insurance, μετά τη δεκαετή και πλέον λειτουργία του υποκαταστήματός της στην Ελλάδα, εφεξής εστιάζει στρατηγικά να αναπτύξει τις εργασίες της στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά, όπου ασκεί όλους τους κλάδους ασφαλίσεων. Τόσο το δίκτυο των συνεργατών της αναφορικά με τη μεταφορά των συμβάσεών τους όσο και οι πελάτες της όσον αφορά στα συμβόλαιά τους, έχουν τη δυνατότητα επιλογής μιας ομαλής και επωφελούς εξέλιξης, που διασφαλίζεται από την αδιαμφισβήτητη αξιοπιστία και το κύρος της INTERAMERICAN.