Αντί στεφάνου, κατά την επιθυμία της οικογένειας, η ΔΥΝΑΜΙΣ θα καταθέσει δωρεά στον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα».
Online Ασφαλιση
Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου
5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία Ιανουαρίου – Απριλίου 2021, η Παραγωγή Ασφαλίστρων εμφανίζεται ανοδική, σημειώνοντας αύξηση 2,1% σε σχέση με το πρώτο τετράμηνο του 2020, ενώ τα λειτουργικά έξοδα παρουσιάζονται ελαφρώς μειωμένα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο www.europaikipisti.gr, στην ενότητα Επενδυτικές Σχέσεις.
Παράλληλα, τρόφιμα και σοκολατένια πασχαλινά αυγά για τα παιδιά συγκέντρωσε το Ανθρώπινο Δυναμικό της INTERLIFE κάνοντας πράξη την κοινωνική προσφορά και αλληλεγγύη. Τα τρόφιμα παραδόθηκαν, στη Θεσσαλονίκη σε εθελοντές της ΕΟΔ οι οποίοι τα διέθεσαν στις οικογένειες που στηρίζουν και στην Αθήνα στην ΑΜΚΕ Emfasis Foundation που λειτουργεί σύμφωνα με τις καινοτόμες αρχές της Κοινωνικής Εργασίας στο Δρόμο (social streetwork) για τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων χωρίς μόνιμη στέγη.
Η Groupama Ασφαλιστική βρίσκεται διαχρονικά στην αιχμή της διαφημιστικής πρωτοπορίας, στοχεύοντας στη βελτίωση της ποιότητας και της απόδοσης για κάθε καμπάνια της. Στο πλαίσιο των πρόσφατων Indie Awards, στα οποία λαμβάνουν μέρος αποκλειστικά ανεξάρτητες εταιρείες από όλους τους κλάδους της Επικοινωνίας, οι καμπάνιες της Groupama Ασφαλιστικής, που προγραμματίστηκαν από την IRA Media, κατέκτησαν ένα Gold και ένα Bronze Award στις κατηγορίες Data &Analytics και Digital Platforms αντίστοιχα.
Στην κατηγορία Data & Analytics, το Gold award αφορά στην «Αύξηση της Απόδοσης της Τηλεοπτικής Επικοινωνίας» για το έτος 2020 σε σχέση με το 2019. Το κοινό έδειξε συνολικά περίπου τη διπλάσια ανταπόκριση στην τηλεοπτική καμπάνια του 2020 για τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας, υγείας και αυτοκινήτου. Παράλληλα, με τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων της IRA Media, αυξήθηκε η απόκριση του τηλεοπτικού κοινού ανά σποτ κατά 148,9% και τα οργανικά αποτελέσματα κατά 8,7%, ενώ το κόστος ανά απόκριση μειώθηκε κατά 22,7%.
Στη κατηγορία Digital Platforms, η καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής «Σίγουρα δίπλα σας», με την τεχνογνωσία του Media Agency Ira Media, κατέκτησε το Bronze award για την επέκταση του διαφημιστικού πλάνου της στο ψηφιακό περιβάλλον. Για την υλοποίησή του επιλέχθηκε η προβολή διαφημίσεων μέσα από δύο εξειδικευμένες πλατφόρμες προβολής στο ψηφιακό περιβάλλον με αποτελέσματα σημαντικά υψηλότερα από το μέσο επίπεδο της ελληνικής αγοράς.
H Groupama Ασφαλιστική πιστεύει διαχρονικά στην επιβράβευση της μεθοδικής δουλειάς, του ταλέντου και των τελικών επιδόσεων. Οι εξειδικευμένες καμπάνιες ενημέρωσης του ευρύτερου κοινού για τις ασφαλιστικές λύσεις της εταιρείας αποτελούν το πλέον επιτυχημένο μέσο εξωστρέφειάς της και είναι ιδιαίτερη τιμή που η επιτυχία τους αναγνωρίζεται και με σημαντικά βραβεία από τους συνεργάτες της στον κλάδο της επικοινωνίας & της διαφήμισης.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, ολοκλήρωσε τη δημιουργία του νέου portal πελατών «My Portal», το οποίο προσφέρει στο χρήστη μια απλή και εξατομικευμένη εμπειρία διαχείρισης της δραστηριότητάς του με την Εταιρία.
Το «My Portal» αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο προσωποποιημένων υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη, καθώς μέσα από αυτό μπορούν να ενημερωθούν γρήγορα, εύκολα και απλά για μια σειρά από ενέργειες που αφορούν στο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιό τους και στις συναλλαγές τους με την Εταιρία.
Ειδικότερα, μέσα από το menu του «My Portal», οι ασφαλισμένοι μπορούν να πραγματοποιήσουν μια σειρά από λειτουργικότητες, όποτε το επιθυμούν, είτε από desktop, tablet ή κινητό, όπως ενδεικτικά:
Για την Ευρωπαϊκή Πίστη, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η εισαγωγή και η εφαρμογή νέων τεχνολογιών, οι οποίες θα απλοποιούν τις διαδικασίες για τους ασφαλισμένους της και θα προσθέτουν αξία στις συναλλαγές τους με την Εταιρία, μέσα από μία ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης.
Ακόμα, οι νέες υπηρεσίες που συνεχώς προσφέρει η Ευρωπαϊκή Πίστη, έρχονται να επιβεβαιώσουν τον στρατηγικό στόχο της Εταιρίας, που δεν είναι άλλος από τη διαρκή υποστήριξη και διευκόλυνση του έργου του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.
Το «My Portal» είναι αρχικά διαθέσιμο για φυσικά πρόσωπα και το μόνο που χρειάζεται για την εγγραφή, είναι ο αριθμός Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου ή ο Αριθμός Κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και το Α.Φ.Μ..