>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

4 Αυγ 2022

Allianz SE: Σε 97,16% ανέρχεται η συμμετοχή της στην Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α.

Η Allianz SE ανακοίνωσε ότι η συμμετοχή της στην ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Ανώνυμη Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων («Ευρωπαϊκή Πίστη») αυξήθηκε σε 97,16%

Η Allianz SE ανακοίνωσε ότι η συμμετοχή της στην ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Ανώνυμη Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων («Ευρωπαϊκή Πίστη») αυξήθηκε σε 97,16%, έπειτα από την ολοκλήρωση της Προαιρετικής Δημόσιας Πρότασης[1] για τις υπόλοιπες μετοχές της Ευρωπαϊκής Πίστης.

Η Allianz SE απέκτησε μέσω της Προαιρετικής Δημόσιας Πρότασης ποσοστό 8,55% της Ευρωπαϊκής Πίστης ή 2.270.192 μετοχές και μέσω της Αγοράς Αξιών του Χρηματιστηρίου Αθηνών, συνολικά 4.334.108 Μετοχές της Εταιρείας, που αντιπροσωπεύουν ποσοστό περίπου 16,33% του συνολικού καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της Ευρωπαϊκής Πίστης, σε τιμή € 7,80 ανά Μετοχή. Τα ποσοστά αυτά προστίθενται στο ποσοστό 72,27% της Ευρωπαϊκής Πίστης που απέκτησε η Allianz με την εκτέλεση των Συμβάσεων Αγοραπωλησίας Μετοχών

Η μεταβίβαση των μετοχών της Προαιρετικής Δημόσιας Πρότασης θα εκτελεστεί στις 5 Αυγούστου 2022.

Με βάση τη διαχρονική διεθνή στρατηγική της, στόχος της Allianz SE είναι να προχωρήσει στην εξαγορά όλων των υπόλοιπων μετοχών που δεν προσφέρθηκαν ούτε άλλως αποκτήθηκαν στα πλαίσια της Προαιρετικής Δημόσιας Πρότασης, μέσω διαδικασίας είτε υποχρεωτικής εξαγοράς ή υποχρεωτικής αγοράς κατόπιν ασκήσεως δικαιώματος εξόδου, και ακολούθως να προχωρήσει σε διαγραφή της Ευρωπαϊκής Πίστης από το Χρηματιστήριο Αθηνών κατά το συντομότερο χρόνο ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία νομικής συγχώνευσης μεταξύ της Allianz Ελλάδος Μ.Α.Α.Ε και της Ευρωπαϊκής Πίστης Α.Ε.Γ.Α.

 

[1] Αποτελέσματα Προαιρετικής Δημόσιας Πρότασης

3 Αυγ 2022

O θόρυβος των οχημάτων επιβαρύνει την υγεία των πολιτών

Οι επιπτώσεις του θορύβου στην υγεία των πολιτών σχετίζονται άμεσα με τη συχνότητα, την ένταση, τη διάρκεια και την επαναληπτικότητά του

Οι επιπτώσεις του θορύβου στην υγεία των πολιτών σχετίζονται με τις συχνότητες από τις οποίες συνίσταται, την ένταση, τη διάρκεια και την επαναληπτικότητά του.

Έτσι μπορεί να παρατηρηθούν από απλή ενόχληση μέχρι άγχος, δυσκολία πνευματικής συγκέντρωσης, διαταραχή του ύπνου, υπέρταση, μόνιμες ή παροδικές ακουστικές βλάβες, δυσκολία στην ομιλία, μείωση της παραγωγικότητας στον εργασιακό τομέα κ.ά.

Μελέτες έδειξαν ότι άνθρωποι που ζουν μόνιμα σε θορυβώδες περιβάλλον παρουσιάζουν αυξημένα ποσοστά κατανάλωσης αντιόξινων φαρμάκων, υπνωτικών και ηρεμιστικών.

Ο θόρυβος σχετίζεται, επίσης, με εργατικά και τροχαία ατυχήματα. Σε πολλές περιπτώσεις είναι αιτία για την οικονομική υποβάθμιση οικιστικών και εμπορικών κέντρων.

Ως μέρος της πολιτικής μείωσης του περιβαλλοντικού θορύβου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενημέρωσε το ρυθμιστικό πλαίσιο για τις εκπομπές ήχου των οχημάτων.

Το 2021, η Επιτροπή ενέκρινε το σχέδιο δράσης της ΕΕ «Προς μηδενική ρύπανση για τον αέρα, το νερό και το έδαφος». Αυτό στοχεύει στη μείωση της ρύπανσης σε επίπεδα που δεν θεωρούνται πλέον επιβλαβή για την υγεία και τα φυσικά οικοσυστήματα. Περιλαμβάνει μία σειρά βασικών στόχων για το 2030 που έχουν σχεδιαστεί για τη μείωση της ρύπανσης στην πηγή. Ένα από αυτά είναι η μείωση του ποσοστού των ανθρώπων που εκτίθενται χρόνια στον θόρυβο των μεταφορών κατά 30%.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει δεσμευτεί για τους στόχους αυτού του σχεδίου δράσης. Προκειμένου να εξετάσει πώς μπορεί να μειωθεί η ηχορύπανση από τις μεταφορές, η ACEA ανέθεσε στην ATEEL τη διεξαγωγή μελέτης σχετικά με τις «Μελλοντικές οριακές τιμές ήχου για έγκριση τύπου για οχήματα κατηγορίας M&N».

Αυτή η μελέτη, που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2022, παρέχει μία εις βάθος ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι που σχετίζονται με τις περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις θορύβου, που αφορούν τις μεταφορές. Εξετάζει τις τιμές έγκρισης τύπου οχήματος και ορίζει σενάρια που διερευνούν τον αντίκτυπο και την αποτελεσματικότητα των μειωμένων οριακών τιμών ήχου σε ένα ευρύ φάσμα περιβαλλοντικών συνθηκών. Κατ' επέκταση, εξετάζει, ακόμη, τη θέσπιση εναλλακτικών και συμπληρωματικών μέτρων για τη μείωση του περιβαλλοντικού θορύβου υπό πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας.

Τα κύρια συμπεράσματα της μελέτης:

Η μείωση της επιβάρυνσης του περιβαλλοντικού θορύβου για τους Ευρωπαίους πολίτες είναι μία μακροπρόθεσμη διαδικασία και έχει καθοριστεί ένας σαφής οδικός χάρτης μέσω του σχεδίου δράσης για τη μηδενική ρύπανση.

Λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο διείσδυσης νέων οχημάτων στην αγορά, ο περιβαλλοντικός θόρυβος θα συνεχίσει να μειώνεται, ακόμη και χωρίς περαιτέρω νομοθεσία.

Ο θετικός αντίκτυπος των νέων οχημάτων μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω με πρόσθετα μέτρα, όπως επιφάνειες δρόμων χαμηλού θορύβου, ειδικά για περιοχές hotspot, και την ενσωμάτωση άλλων στοιχείων, όπως παράθυρα που προσφέρουν ηχομόνωση και θερμομόνωση.

Η ηλεκτροκίνηση θα έχει θετικό αποτέλεσμα, αλλά κυρίως για τους θορύβους που παράγουν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Απαιτείται μείωση των πηγών θορύβου μεμονωμένων γεγονότων, συμπεριλαμβανομένου του συνεπούς ελέγχου των παράνομων τροποποιήσεων των οχημάτων ή/και των εξαρτημάτων τους και της αντικοινωνικής οδήγησης.

Τα μέτρα που μειώνουν τον περιβαλλοντικό θόρυβο θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται στα εργαλεία αξιολόγησης του περιβαλλοντικού θορύβου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




ERGO: Rally Πωλήσεων 2021 - Επιβράβευση των επιτυχόντων

Τρεις συνεργάτες της ERGO, διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό Rally Πωλήσεων Ασφαλιστηρίων Αυτοκινήτου για το 2021, με έπαθλο για τους πρώτους νικητές, τη χρήση ενός ολοκαίνουργιου T- Cross τελευταίας τεχνολογίας για έναν ολόκληρο χρόνο

Η ERGO Ασφαλιστική, αναγνωρίζοντας τη συμβολή των Συνεργατών της στην επιτυχημένη πορεία της, επενδύει με στόχο τη δημιουργία ακόμα πιο ισχυρών δεσμών μαζί τους, χτίζοντας μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης.

Τρεις συνεργάτες της ERGO, διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό Rally Πωλήσεων Ασφαλιστηρίων Αυτοκινήτου για το 2021, με έπαθλο για τους πρώτους νικητές, τη χρήση ενός ολοκαίνουργιου T- Cross τελευταίας τεχνολογίας για έναν ολόκληρο χρόνο.

Οι νικητές του διαγωνισμού οι οποίοι πέτυχαν τις υψηλότερες επιδόσεις είναι:

  • Ο συντονιστής ασφαλιστικός πράκτορας κ. Γρατσούνας Γεώργιος
  • Ο ασφαλιστικός πράκτορας κ. Πολυξενίδης Μάριος και
  • Η Atlas Insurance Agents, συνεργάτης από το Δίκτυο Πωλήσεων Ανεξάρτητων Συνεργατών για λογαριασμό της οποίας το αυτοκίνητο παρέλαβε η κα. Σολομακάκη Κυριακή

Οι τρεις νικητές - διαμεσολαβητές παρέλαβαν το έπαθλό τους, ένα leasing αυτοκινήτου για ένα χρόνο από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. Τα έπαθλα παρέδωσε ο κ. Νίκος Αντιμησάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO.

Ο κ. Αντιμησάρης συνεχάρη όλους τους Συνεργάτες για την ενεργή συμμετοχή τους στο Rally Πωλήσεων 2021. Σε δηλώσεις του τόνισε: «η ERGO στοχεύει στην ανάπτυξη μέσω των Δικτύων Πωλήσεων της και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να ενδυναμώνουμε με παρόμοια κίνητρα τους Συνεργάτες μας για περαιτέρω ανάπτυξη και το 2022. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για τη διαχρονικά απρόσκοπτη στήριξη των προσπαθειών σας και του έργου σας.»

Το κύριο μήνυμα της ERGO προς τους Συνεργάτες της είναι πως εισέρχονται μαζί στη νέα εποχή, με ξεκάθαρο όραμα, μακροπρόθεσμη στρατηγική και ολιστική προσέγγιση των αναγκών του καταναλωτή και του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Στην τελετή παράδοσης των αυτοκινήτων παρευρέθηκαν επίσης ο Διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου κ. Τάσος Παπαδόπουλος, ο Προϊστάμενος Υποστήριξης Πωλήσεων κ. Αλέξανδρος Δόξας, ο Επιθεωρητής Ανάπτυξης Πωλήσεων Δικτύου Εταιρικών Συνεργατών κ. Θανάσης Καραρίζος, καθώς και η κα Μαριλένα Φραγή, Sales Performance Lead. Όλοι τους συνεχάρησαν τους νικητές και τους ευχήθηκαν ασφαλείς διαδρομές.

Aπό αριστερά οι κ.κ. Αλέξανδρος Δόξας Προϊστάμενος Υποστήριξης Πωλήσεων, ο Επιθεωρητής Ανάπτυξης Πωλήσεων Δικτύου Εταιρικών Συνεργατών κ. Θανάσης Καραρίζος, ο νικητής κ. Γρατσούνας Γεώργιος, ο κ. Νίκος Αντιμησάρης, CEO, η νικήτρια από το Δίκτυο Ανεξάρτητων Συνεργατών κα Σολομακάκη Κυριακή, ο Διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου κ. Τάσος Παπαδόπουλος και ο νικητής κος Μάριος Πολυξενίδης

Από αριστερά οι νικητές ο ασφαλιστικός πράκτορας κ. Πολυξενίδης Μάριος, η κα. Σολομακάκη Κυριακή από την Atlas Insurance Agents συνεργάτης από το Δίκτυο Πωλήσεων Ανεξάρτητων Συνεργατών, ο συντονιστής ασφαλιστικός πράκτορας κ. Γρατσούνας Γεώργιος


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO κ. Νίκος Αντιμησάρης με τη νικήτρια Σολομακάκη Κυριακή από την Atlas Insurance Agents


Από αριστερά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO κ. Νίκος Αντιμησάρης και ο συντονιστής ασφαλιστικός πράκτορας κ. Γρατσούνας Γεώργιος


Από αριστερά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Νίκος Αντιμησάρης και ο ασφαλιστικός πράκτορας κ. Πολυξενίδης Μάριος




Πώς να προστατέψετε τα μάτια του μωρού σας από τον ήλιο

Tρόποι με τους οποίους μπορείτε να προστατεύσετε αποτελεσματικά τα μάτια του μωρού σας από τον ήλιο

Γράφει ο Σταμάτης Γκατζώνης, Χειρουργός Οφθαλμίατρος - Παιδοφθαλμίατρος, MD, FEBO, Παιδοφθαλμίατρος, MD, FEBO, Διευθυντής Παιδοφθαλμολογικής Κλινικής στο Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών

Το καλοκαίρι είναι η τέλεια εποχή για να σηκωθείτε από τον καναπέ σας και να βγείτε έξω. Ωστόσο, όταν έχετε ένα μικρό παιδί, το να βγείτε έξω δεν είναι τόσο απλό όσο το να βγείτε απλά από την πόρτα. Όχι μόνο πρέπει να πακετάρετε μια τσάντα με πάνες και είδη πρώτης ανάγκης, αλλά πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι το δέρμα και τα μάτια του μωρού σας, προστατεύονται από τον ήλιο.

Γνωρίζετε ότι πρέπει να βάζετε αντηλιακό στο δέρμα του μωρού σας, αλλά πώς μπορείτε να φροντίσετε τα μάτια του; Από το να φοράτε καπέλο με προστασία UV μέχρι γυαλιά ηλίου, αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσει μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προστατεύσετε τα μάτια του μωρού σας από τον ήλιο.

Καπέλο με προστασία UV


Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να βεβαιωθείτε ότι τα μάτια του μωρού σας προστατεύονται από τον ήλιο είναι να βεβαιωθείτε ότι φοράει καπέλο και όχι ένα οποιοδήποτε καπέλο, αλλά ένα ανθεκτικό στην υπεριώδη ακτινοβολία. Κατασκευασμένο από υλικό που έχει σχεδιαστεί με επιπλέον στρώματα για να κρατά τον ήλιο μακριά, ένα ανθεκτικό στην υπεριώδη ακτινοβολία καπέλο είναι κατάλληλο να προστατεύει όχι μόνο το δέρμα του μωρού σας, αλλά και τα μάτια του.

Κάλυμμα καροτσιού


Ένας άλλος εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να προστατεύσετε τα μάτια του μικρού σας από τον ήλιο είναι να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το κάλυμμα του καροτσιού σας ή το ειδικό σκίαστρο, όταν βρίσκεστε έξω. Στην πραγματικότητα, πολλά καλύμματα καροτσιών έχουν επένδυση UV για να συγκρατήσουν την ακτινοβολία του ηλίου ακόμα περισσότερο.

Γυαλιά ηλίου


Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα, είναι να κάνεις ένα μωρό να φορέσει γυαλιά ηλίου. Αν και είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να προστατέψετε τα μάτια του, είναι επίσης σχεδόν αδύνατο για ένα μωρό να τα κρατήσει στο πρόσωπό του. Τα προηγούμενα μέτρα, δηλ. καπέλο και κάλυμμα καροτσιού ή σκίαστρο είναι συνήθως αρκετά και αποτελεσματικά. Όταν επιλέγετε γυαλιά ηλίου για τα μεγαλύτερα παιδιά άνω των 3 ετών, φροντίστε να μην είναι πολύ σφιχτά γιατί μπορεί να προκαλέσουν πονοκέφαλο. Επιπλέον, αναζητήστε ένα ζευγάρι με ελαστικό ιμάντα που τυλίγεται γύρω από το κεφάλι τους, για να τα βοηθήσει να μην τους πέσουν. Δεν χρειάζονται οικονομικές υπερβολές. Η πλειονότητα των εγκεκριμένων γυαλιών ηλίου για παιδιά έχουν 100% απορροφητικότητα για την UV.

Είναι αρκετά δύσκολο να προστατεύσετε τα μάτια σας από τον ήλιο και ακόμα πιο δύσκολο να προστατεύσετε τα μάτια του μωρού σας. Ευτυχώς, χρησιμοποιώντας τις συμβουλές που αναφέρονται παραπάνω, μπορείτε να ξέρετε ότι το παιδί σας παραμένει ασφαλές και άνετο, στο ζεστό Ελληνικό καλοκαίρι.




Αυξημένες αιτήσεις αποζημιώσεων δέχθηκαν οι ασφαλιστικές εταιρείες το 2021

Έκθεση της Insurance Europe δείχνει αύξηση στην συχνότητα αιτήσεων αποζημιώσεων το 2021 και πιέσεις στις ασφαλιστικές να αυξήσουν τα ασφάλιστρα

Μια νέα έκθεση της Insurance Europe (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ασφαλίσεων και Αντασφάλισης) αποκαλύπτει αυξανόμενες πιέσεις στις ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, καθώς έχει αυξηθεί ο όγκος της κυκλοφορίας των οχημάτων, με αποτέλεσμα η κινητικότητα να επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα στην Ευρώπη.

Η ομοσπονδία που εδρεύει στις Βρυξέλλες, ανέφερε αύξηση στη συχνότητα αιτήσεων αποζημιώσεων το 2021 σε σύγκριση με το 2020, όταν οι περισσότεροι εργαζόμενοι έμειναν στα σπίτια τους και δούλευαν απομακρυσμένα. Φυσικά οι συχνότητες αποζημιώσεων εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από τα προ-πανδημικά επίπεδα, αλλά το κόστος διευθέτησης αποζημιώσεων είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω του πληθωρισμού και της αύξησης της τιμής των ανταλλακτικών.

Στην Ιταλία, για παράδειγμα, το μέσο κόστος των απαιτήσεων αστικής ευθύνης από αυτοκίνητα αυξήθηκε σε 4.800 ευρώ το 2021 από 4.560 ευρώ που ήταν το 2019 και στην Ισπανία το κόστος των απαιτήσεων αυξήθηκε κατά 7,6%. Στη Γαλλία, το αυξανόμενο κόστος σήμαινε ότι οι συνολικές αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν ήταν σχεδόν στα επίπεδα του 2019, με τη συχνότητα των αποζημιώσεων να εκτινάσσεται κατά 18,1% σε ετήσια βάση, ενώ υπήρξε τεράστια αύξηση κατά 24,7% στις αξιώσεις για σωματικές βλάβες.

Ο ασφαλιστικός σύνδεσμος της Σουηδίας απέδωσε το υψηλότερο κόστος των αποζημιώσεων στην αύξηση του αριθμού των υβριδικών αυτοκινήτων, των οποίων τα εξαρτήματα αντικατάστασης είναι συνήθως πιο ακριβά, ενώ στη γειτονική Νορβηγία, τα ασφάλιστρα αυξήθηκαν κατά 32,9% το 2021. Από την άλλη υπήρχαν καλύτερα νέα για τους οδηγούς στη Γερμανία, όπου η αύξηση των συνολικών ασφαλίστρων ήταν μόνο 1% το 2021, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Στην Μεγ. Βρετανία τα μέσα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με το 2020, αν και άρχισαν να υπάρχουν πιέσεις κόστους στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI) προειδοποιεί ότι η συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και ανταλλακτικών αυξάνει τους χρόνους επισκευής οχημάτων, γεγονός που αυξάνει παράλληλα και το κόστος των οχημάτων αντικατάστασης. Επίσης, επισήμανε ότι οι επισκευές γίνονται επίσης πιο ακριβές, με τον πληθωρισμό να επηρεάζει την τιμή των πρώτων υλών, όπως το χρώμα.

Ο διευθυντής γενικής ασφαλιστικής πολιτικής της ABI, James Dalton δήλωσε πως «όπως και άλλοι κλάδοι, οι ασφαλιστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν αυξανόμενα κόστη». Κάνοντας μια πρόβλεψη για το μέλλον, προέβλεψε ότι οι ασφαλιστές στον τομέα αυτοκινήτου θα έχουν ζημίες φέτος λόγω του υποκείμενου πληθωρισμού και της πτώσης των ασφαλίστρων, οδηγώντας σε αύξηση 18% στα ασφάλιστρα των καταναλωτών το 2023, καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις αυξάνουν παράλληλα το κόστος αποζημίωσης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ


2 Αυγ 2022

Αποτελέσματα διαγνωστικών εξετάσεων διαθέσιμα μέσω gov.gr


Μια ακόμα ψηφιακή υπηρεσία υγείας έχει στη διάθεσή του κάθε πολίτης, καθώς προστίθεται η δυνατότητα έκδοσης αποτελεσμάτων για διαγνωστικές εργαστηριακές εξετάσεις μέσω του gov.gr. Τα αποτελέσματα θα είναι επίσης διαθέσιμα στο MyHealth app.

Υπενθυμίζεται ότι η εφαρμογή παρέχει ήδη τη δυνατότητα στον πολίτη να ανατρέχει στις ιατρικές συνταγές, στα ιατρικά παραπεμπτικά και τις ιατρικές βεβαιώσεις που έχουν εκδοθεί για τον ΑΜΚΑ του. Διευκολύνεται έτσι η πρόσβαση σε κρίσιμα στοιχεία του ιατρικού του ιστορικού, επιτρέποντας στον πολίτη να φροντίζει την υγεία του πληρέστερα και αποτελεσματικότερα, σε συνεργασία με τον γιατρό του.

Η δυνατότητα ψηφιακής έκδοσης αποτελεσμάτων αφορά σε διαγνωστικές εργαστηριακές εξετάσεις που διενεργούνται τόσο σε δημόσιες όσο και σε ιδιωτικές μονάδες υγείας. Το ψηφιακό αποθετήριο που αναφέρεται στο συγκεκριμένο άρθρο υλοποιείται από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ ΑΕ) και η δυνατότητα ψηφιακής έκδοσης των αποτελεσμάτων από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ - GRNET), εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.




1 Αυγ 2022

99.409 τροχονομικοί έλεγχοι και 20.313 παραβάσεις το διάστημα από 24 έως 30 Ιουλίου 2022

Με εντατικούς και συνεχιζόμενους ελέγχους της τροχαίας σε όλη τη χώρα έκλεισε ο Ιούλιος, καταγράφοντας υψηλό αριθμό τροχαίων παραβάσεων

Με εντατικούς και συνεχιζόμενους ελέγχους της τροχαίας σε όλη τη χώρα έκλεισε ο Ιούλιος, καταγράφοντας υψηλό αριθμό τροχαίων παραβάσεων. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν 99.409 τροχονομικοί έλεγχοι και 20.313 παραβάσεις το διάστημα από 24 έως 30 Ιουλίου 2022

Το 70% των παραβάσεων αφορούσαν σε παράνομη στάθμευση, υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση προστατευτικού κράνους, στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης και μη χρήση ζώνης ασφαλείας


Οι έλεγχοι συνεχίζονται με βάση τις πάγιες εντολές της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Συγκεκριμένα το διάστημα από 24 έως 30 Ιουλίου 2022, διενεργήθηκαν 99.409 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων και βεβαιώθηκαν 20.313 παραβάσεις.

Πιο αναλυτικά, παραβάσεις βεβαιώθηκαν ανά περιφέρεια, ως ακολούθως:

  •  2.793 στην Αττική, 
  •  2.629 στην Κρήτη, 
  •  2.289 στην Κεντρική Μακεδονία, 
  •  1.861 στη Θεσσαλία, 
  •  1.718 στο Νότιο Αιγαίο, 
  •  1.299 στη Δυτική Ελλάδα, 
  •  1.190 στη Στερεά Ελλάδα, 
  •  1.170 στην Πελοπόννησο,
  •  1.147 στην Ήπειρο,
  •  1.054 στη Θεσσαλονίκη,
  •     980 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη,
  •     949 στα Ιόνια Νησιά,
  •     691 στο Βόρειο Αιγαίο και
  •     543 στη Δυτική Μακεδονία.


Ειδικότερα, οι παραβάσεις, που βεβαιώθηκαν αφορούν:

  •  4.663 για υπερβολική ταχύτητα, 
  •  6.035 για παράνομη στάθμευση, 
  •  1.481 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  •  1.173 για οδήγηση χωρίς άδειας ικανότητας οδήγησης, 
  •     844 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας, 
  •     514 για Κ.Τ.Ε.Ο., 
  •     445 για οδήγηση σε κατάσταση μέθης, 
  •     388 ανασφάλιστα οχήματα, 
  •     226 για παραβίαση σηματοδότη, 
  •     203 για χρήση κινητού τηλεφώνου, 
  •     189 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, 
  •     163 για αντικανονικούς ελιγμούς, 
  •     150 μη τήρηση απόστασης ασφαλείας, 
  •     146 για αντικανονικό προσπέρασμα, 
  •       82 για αντίθετη κίνηση σε μονόδρομο, 
  •       69  για φθαρμένα ελαστικά, 
  •       56 για απόσπαση προσοχής οδηγού, 
  •       45 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
  •       28 για παραβίαση προτεραιότητας,
  •       22 για έλλειψη ζώνης ασφαλείας,
  •       19 για αντικανονική χρήση φώτων και
  •   3.372 λοιπές παραβάσεις.


Η Ελληνική Αστυνομία, αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στα θέματα οδικής ασφάλειας και στο πλαίσιο αυτό οι έλεγχοι θα συνεχισθούν με αμείωτη ένταση με σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Αθηνών-Σουνίου : Σε 330 έλεγχους οχημάτων βεβαιώθηκαν 286 παραβάσεις

  • Ειδικές δράσεις της Τροχαίας Αττικής στην παραλιακή

Στοχευμένες δράσεις και εξειδικευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, πραγματοποιήθηκαν σε καθημερινή βάση καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας 25 έως 31 Ιουλίου 2022, στην περιοχή της παραλιακής Ε.Ο. Αθηνών-Σουνίου, με σκοπό την αντιμετώπιση των αυτοσχέδιων αγώνων, καθώς και άλλων επικίνδυνων παραβάσεων που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα, διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών και την ομαλή και ασφαλή κίνηση των πολιτών.

Συνολικά διενεργήθηκαν 330 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων και βεβαιώθηκαν 286 παραβάσεις, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Πιο αναλυτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν ήταν:

  •  23 για υπερβολική ταχύτητα,
  •  15 για μη χρήση κράνους,
  •  18 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  •    4 για οδήγηση στερούμενοι άδεια ικανότητας,
  •    4 για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος,
  •    1 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 
  •    1 για επίδειξη ικανοτήτων, 
  •    2 για αντικανονικούς ελιγμούς και 
  • 108 για λοιπές παραβάσεις.


Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 48 άδειες ικανότητας οδήγησης, 39 άδειες κυκλοφορίας οχημάτων και 21 ζεύγη πινακίδων.

Τέλος, μεταφέρθηκαν 2 οχήματα.

Οι έλεγχοι θα συνεχισθούν με την ίδια ένταση σε όλη την Αττική.



O καπνός από τις δασικές πυρκαγιές και οι επιπτώσεις στην υγεία

Ιδιαίτερη επιβάρυνση στην υγεία προκαλεί ο καπνός από τις δασικές πυρκαγιές επηρεάζοντας ακόμα και όσους δεν βρίσκονται κοντά στο μέτωπο της φωτιάς

Ιδιαίτερη επιβάρυνση στην υγεία των ανθρώπων προκαλεί ο καπνός που παράγεται από τις δασικές πυρκαγιές επηρεάζοντας ακόμα και όσους δεν βρίσκονται κοντά στο μέτωπο της φωτιάς. Οι επιπτώσεις μιας δασικής πυρκαγιάς είναι πολλαπλές και δεν περιορίζονται μόνο στην άμεση απειλή για την ανθρώπινη ζωή, στην καταστροφή του περιβάλλοντος και των περιουσιών αλλά επεκτείνονται και σε άγνωστες πτυχές που κρύβονται πίσω από τις συνέπειες που μπορεί να έχει το «ταξίδι του καπνού». Με τον καπνό που παράγεται σε μια πυρκαγιά να αποτελείται από ένα πολύπλοκο μίγμα αέριων, υγρών και στερεών συστατικών (αέρια, πτητικές οργανικές ενώσεις και σωματίδια) η έκθεση στα συστατικά μπορεί να προκαλέσει οξείες, βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες επιπτώσεις στην υγεία.

   Σύμφωνα με τον καθηγητή του ΕΜΠ, στο τμήμα Χημικών Μηχανικών, και διευθυντή του Ευρωπαϊκού Κέντρου Δασικών πυρκαγιών, Μιλτιάδη Σταθερόπουλο, σε πρώτη φάση για να αξιολογήσει κανείς τον καπνό από μία δασική πυρκαγιά θα πρέπει να δει την ποσότητα που παράγεται, τη διάρκεια, τη συχνότητα, και τη σύνθεση. Παράλληλα, όπως τονίζει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Σταθερόπουλος,, ο καπνός δεν περιορίζεται στο σημείο που βρίσκεται σε εξέλιξη μια δασική πυρκαγιά. «Οι δασικές πυρκαγιές , ιδιαίτερα αυτές που είναι πολύ μεγάλης διάρκειας και έκτασης δεν έχουν τοπικές επιδράσεις, απλώνονται ακόμα και σε μία ολόκληρη ήπειρο ακόμα και σε όλο τον πλανήτη. Η ρύπανση από τον καπνό της δασικής πυρκαγιάς δεν είναι τοπικό φαινόμενο, ούτε του δήμου. Ανάλογα με τη διάρκειά της είναι μιας ολόκληρης γραμμής που κατευθύνεται ο καπνός. Είναι η επίδραση σε όλη την κατεύθυνση του μετώπου του καπνού. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιον θα πρέπει να τον ενδιαφέρουν οι δασικές πυρκαγιές και ο καπνός τους, όχι μόνο για οικολογικούς λόγους αλλά γιατί ο καπνός δεν είναι κάτι που περιορίζεται στο σημείο που θα γίνει. Ο καπνός είναι ένα στοιχείο που δεν είναι τοπικό, η ρύπανση μπορεί να είναι περιφερειακή, διασυνοριακή, διακρατική», αναφέρει χαρακτηριστικά.

   Όσον αφορά, λοιπόν, τις συνέπειες μιας δασικής πυρκαγιάς στο επίπεδο της υγείας αυτές χωρίζονται σε οξείες, βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες.

   Οι οξείες, σύμφωνα με τον κ. Σταθερόπουλο, προέρχονται από τα αέρια ή από τον καπνό που προσβάλλει κάποιους ανθρώπους πολύ κοντά στο μέτωπο της δασικής πυρκαγιάς. «Κύριοι αποδέκτες αυτών των επιδράσεων είναι οι πυροσβέστες και όσοι συμμετέχουν στην κατάσβεση της φωτιάς. Οι βραχυχρόνιες είναι κυρίως καρδιοαναπνευστικά προβλήματα και οφθαλμολογικές συνέπειες και προσδιορίζονται την πρώτη ή την επόμενη μέρα, ενώ οι μακροχρόνιες έχουν να κάνουν με τη συχνότητα που εισπνέουμε τον καπνό της δασικής πυρκαγιάς- και πραγματικά έχει βρεθεί ότι αυξάνουν στατιστικά και κάποιες παθήσεις αλλά και καρκινογένεση», τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Σταθερόπουλος και προσθέτει ότι υπάρχει ανάγκη οι άνθρωποι να αντιληφθούν την επικινδυνότητα του καπνού από μία δασική πυρκαγιά και τις συνολικές επιπτώσεις στην υγεία. «Πολλές φορές οι άνθρωποι ενεργούν στο μέτωπο της πυρκαγιάς αγνοώντας αυτούς τους παράγοντες» αναφέρει προσθέτοντας ότι οι επιπτώσεις στην υγεία συνδέονται με την τοξικότητα των συστατικών του παραγόμενου καπνού, τα χαρακτηριστικά της έκθεσης στον καπνό, τον βαθμό ευπάθειας του εκτιθέμενου πληθυσμού και τις ειδικές ομάδες έκθεσης (πυροσβέστες).

   Σχετικά με την τοξικότητα των συστατικών του παραγόμενου καπνού, θα πρέπει να εξετάζεται ταυτόχρονα και το σύνθετο σενάριο μιας πυρκαγιάς που περιλαμβάνει τη διαδρομή ενός μετώπου, δηλαδή αν ένα μέτωπο περνάει από μία βιομηχανική ζώνη ή αν μέσα σε μία δασική έκταση υπάρχει παράνομη χωματερή.

   «Η κατάσταση με τον καπνό γίνεται ακόμα πιο σύνθετη όταν το μέτωπο της πυρκαγιάς περάσει από βιομηχανική ζώνη, βιοτεχνία πλαστικών ή αν περάσει σε μια μεγάλη χωματερή. Όταν μια δασική πυρκαγιά (η θερμοκρασία της οποίας κυμαίνεται από 600 βαθμούς έως 1.100) περάσει πάνω από μια χωματερή τότε δεν μιλάμε πια για απλή δασική πυρκαγιά μιλάμε για ένα πολύ σύνθετο και επιθετικό στον άνθρωπο μείγμα ουσιών. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο πρέπει να υπάρχει αυστηρή επιτήρηση και να εξαφανιστούν οι παράνομες χωματερές», επισημαίνει ο κ. Σταθερόπουλος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.: Αποζημιώνει με διαδικασίες εξπρές τις ζημιές των πρόσφατων πυρκαγιών στην Αττική

Στο πλαίσιο των ζημιών που καταγράφηκαν από την πυρκαγιά στην περιοχή της Διώνης Πικερμίου, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική κινήθηκε άμεσα, αποζημιώνοντας σε μόλις 5 ημέρες

Με συνέπεια και αμεσότητα η ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., για μια ακόμη φορά, επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της.

Στο πλαίσιο των ζημιών που καταγράφηκαν από την πυρκαγιά στην περιοχή της Διώνης Πικερμίου, η εταιρεία κινήθηκε άμεσα, αποζημιώνοντας σε μόλις 5 ημέρες. Με βάση τα συστήματα που έχει καθιερώσει, εφαρμόζει και λειτουργεί, ολοκλήρωσε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και προχώρησε στην έγκριση αποζημίωσης και στην κατάθεση του ποσού της, στον λογαριασμό του ασφαλισμένου.

Η ταχύτητα εξυπηρέτησης αποδεικνύει ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. είναι κοντά στους ασφαλισμένους της, προάγει μέσα από τη λειτουργία της τον πολιτισμό στην ασφάλιση, που αποτελεί και σύνθημά της, ενώ ταυτόχρονα στηρίζει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές στο έργο τους, το οποίο βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνέπεια που επιδεικνύεται τις κρίσιμες ώρες, όπως αυτή της αποζημίωσης των
ασφαλισμένων.

Η εταιρεία με τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα, διαχρονικά χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους και με τους συνεργάτες, καθώς μόνο έτσι ενισχύεται ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης.

31 Ιουλ 2022

Από 1η Αυγούστου οι εγγραφές πολιτών στον προσωπικό γιατρό

Την Δευτέρα 1η Αυγούστου ανοίγει η πλατφόρμα εγγραφής σε Προσωπικό Ιατρό για τους πολίτες που έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους

Την Δευτέρα 1η Αυγούστου ανοίγει η πλατφόρμα εγγραφής σε Προσωπικό Ιατρό για τους πολίτες που έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους σε όλες τις περιφέρεις της χώρας πλην των περιφερειών Αττικής και Νοτίου Αιγαίου, όπου οι εγγραφές των πολιτών θα ξεκινήσουν την 01/09/2022.

Καταληκτική ημερομηνία για τις εγγραφές των ιατρών στο θεσμό του Προσωπικού Ιατρού είναι η 5η Αυγούστου 2022, ενώ για Αττική και Ν. Αιγαίο παρατείνονται έως τις 31/08/2022.

Ο πολίτης εγγράφεται με ελεύθερη επιλογή σε Προσωπικό Ιατρό με τους εξής τρόπους:

1) μέσω της πλατφόρμας εγγραφής σε προσωπικό ιατρό (https://ehealth.gov.gr/p-rv/p), όπου η είσοδος γίνεται με τους κωδικούς taxisnet και τον ΑΜΚΑ του πολίτη.

2) αυτοπροσώπως σε δομή υγείας Π.Φ.Υ. ή σε προσωπικό ιατρό, φέροντας μαζί του, τον ΑΜΚΑ του και προς απλή επίδειξη, έγγραφο ταυτοποίησης (π.χ. Δελτίο Ταυτότητας) ή φωτοαντίγραφο

Ο θεσμός του Προσωπικού ιατρού είναι μία δωρεάν παροχή σε όλους τους πολίτες οι οποίοι για πρώτη φορά θα έχουν Σύμβουλο Υγείας για θέματα αγωγής, πρόληψης διάγνωσης θεραπείας και καθοδήγησης τους σε σοβαρά προβλήματα υγείας, αναφέρει το υπουργείο Υγείας..

Οι υπάρχουσες σχέσεις των πολίτων με τους ιατρούς που τους παρακολουθούν δεν μεταβάλλονται ούτε και παρεμποδίζονται.

Ο Προσωπικός Γιατρός είναι το στήριγμα των πολιτών σε θέματα υγείας. Σε αυτόν ο πολίτης θα απευθύνεται όταν έχει κάποιο πρόβλημα υγείας. Αυτόν θα συμβουλεύεται. Από αυτόν θα παίρνει οδηγίες, κατεύθυνση, παραπεμπτικό για την επόμενη κίνηση στο Σύστημα Υγείας.

Από την πρόληψη, την ενημέρωση του ιατρικού του φακέλου, την επίσκεψη για εξέταση, τη συνταγογράφηση των αναγκαίων φαρμάκων, την παραπομπή για εξετάσεις για ειδικούς γιατρούς ή για νοσηλεία όταν υπάρχει ανάγκη.

Ο προσωπικός γιατρός θα παρέχει ολοκληρωμένη και συνεχή φροντίδα στον πολίτη με σκοπό την πρόληψη των ασθενειών και την προαγωγή της υγείας.