20 Ιουλ 2018
Μια βραδιά αφιερωμένη στους Συνεργάτες της Groupama Ασφαλιστικής
Έπειτα από μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις, αλλά και σημαντικές επιτυχίες, η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε την ετήσια εκδήλωση προς τιμήν των Συνεργατών του Δικτύου Μη Αποκλειστικής Συνεργασίας στον πολυχώρο Septem Prive του Αστέρα Γλυφάδας, την Πέμπτη 19 Ιουλίου, υπό τις μουσικές επιλογές του Dj Chris Kaltsas, καθώς και τη retro μελωδική αισθητική των Les Au Revoir.
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, τα στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και οι Συνεργάτες της, είχαν την ευκαιρία να κάνουν έναν απολογισμό της παραγωγικής περιόδου που πέρασε και να ανταλλάξουν απόψεις για τις μελλοντικές ενέργειες της εταιρείας, μέσα σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα που επιβεβαιώνει την άριστη συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία και τους συνεργάτες του Ελεύθερου Δικτύου της.
Ο Γενικός Διευθυντής, κ. Κάτσιος, αρχικά αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα της κερδοφορίας της Εταιρείας, προσθέτοντας: «Αντιμετωπίζουμε τις καθημερινές προκλήσεις του ελληνικού επιχειρείν, με μοναδικό γνώμονα την παροχή αξιόπιστων λύσεων στους πελάτες μας, αλλά και περαιτέρω απλοποίησης των διαδικασιών για εσάς, τους Συνεργάτες μας. Η κοινή μας επιτυχία, στηρίχτηκε και θα συνεχίσει να στηρίζεται στην πλήρη γκάμα ασφαλιστικών προγραμμάτων, στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στην άμεση δική σας, αλλά και του τελικού πελάτη εξυπηρέτηση», ενώ ο Εμπορικός Διευθυντής, κ. Σεμερτζόγλου, συνέχισε αναφερόμενος στην συνεισφορά των Συνεργατών στα παραγωγικά αποτελέσματα σε όλους τους κλάδους, σημειώνοντας: «Οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης των σχέσεων είναι μεγάλες. Με τη δική σας συμμετοχή, η εταιρία καταγράφει ιδιαίτερα θετικά οικονομικά αποτελέσματα, γεγονός που επιβεβαιώνει τη σταθερή τροχιά εμπορικής ανάπτυξης στην οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια, δικαιώνοντας τη σκληρή και μεθοδική δουλειά των συνεργατών της εταιρείας».
18 Ιουλ 2018
INTERAMERICAN: Υπηρεσίες Βοήθειας σε 225.289 περιστατικά κατά το πρώτο εξάμηνο
18.7.18
2018, Α' Εξάμηνο, Οδική Βοήθεια, Περιστατικά, Στατιστικά, Υπηρεσίες, Interamerican, Interamerican Βοήθειας
No comments
Η πολιτική της INTERAMERICAN για ουσιαστική παρουσία στην καθημερινότητα των ασφαλισμένων της βρίσκει χαρακτηριστική έκφραση στις υπηρεσίες Βοήθειας. Η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 211.110 περιστατικά παρέχοντας Οδική Βοήθεια, ενώ ανταποκρίθηκε σε 14.179 κλήσεις πελατών για Προσωπική Βοήθεια. Συνολικά, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο η INTERAMERICAN διεκπεραίωσε 225.289 αιτήματα για Βοήθεια, διαχειριζόμενη 1.238 περιστατικά ημερησίως, κατά μέσο όρο. Η ζήτηση των υπηρεσιών Βοήθειας συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση κατά 2,7%, σε σχέση με το 2017. Με βάση τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την περυσινή χρονιά, η INTERAMERICAN στον κλάδο Βοήθειας κατέχει μερίδιο αγοράς 31,5%. O σύνθετος δείκτης NPS (Net Promoters Score), που αντανακλά την ικανοποίηση των πελατών και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ανέρχεται στο 72 και είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.
«Οι υπηρεσίες Βοήθειας αποτελούν προστιθέμενη αξία σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της INTERAMERICAN και της Anytime, καθώς και στα προγράμματα ασφάλισης υγείας. Ολοκληρώνουν σφαιρικά την ασφαλιστική κάλυψη των πελατών και διευρύνουν τη θετική εμπειρία του από την εταιρεία μας, σε μια εποχή που η αποτελεσματικότητα καθορίζεται από την αμεσότητα, τη χρήση της τεχνολογίας και την ποιότητα εξυπηρέτησης» επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Οι υποδομές της εταιρείας -ιδιόκτητος στόλος παντός τύπου οχημάτων Οδικής Βοήθειας και στόλος ασθενοφόρων, εξειδικευμένο προσωπικό για το αυτοκίνητο και για την υγειονομική διακομιδή- σε συνδυασμό με συνεργασίες, καθιστούν την εταιρεία ηγετική δύναμη στον κλάδο.
Κατά το πρώτο εξάμηνο, στην Οδική Βοήθεια η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες 55.047 περιστατικά, ρυμούλκησε 69.172 οχήματα, μετέφερε στην έδρα τους 19.944 και προσέφερε υπηρεσίες διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 66.947 περιπτώσεις. Στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, αντιμετωπίστηκαν 8.861 περιστατικά. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης βελτιώθηκε περαιτέρω, μειούμενος στα 26 λεπτά της ώρας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, ενώ ο γενικός μέσος όρος είναι 36 λεπτά. Όπως είναι γνωστό, με τροποποίηση στον νόμο 3651/2008, από τις αρχές της φετινής χρονιάς έχει οριστεί ως μέγιστο χρονικό διάστημα ανταπόκρισης, από τη στιγμή της κλήσης, η μια ώρα.
Στον τομέα της Προσωπικής (Άμεσης Υγειονομικής) Βοήθειας, η INTERAMERICAN κατά το ίδιο χρονικό διάστημα πραγματοποίησε 2.727 διακομιδές με ασθενοφόρο, 53 διακομιδές από αέρος (34 με ειδικό αεροπλάνο και 19 με ελικόπτερο), διαχειρίστηκε με επιτυχία 76 περιστατικά στο εξωτερικό και παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 11.323 περιπτώσεις. Αξίζει να τονιστεί ότι στις από αέρος διακομιδές, ο μέσος όρος χρονικής ανταπόκρισης με άφιξη στο σημείο παραλαβής από τη στιγμή της κλήσης δεν υπερέβη τη μιάμιση ώρα. Ειδικότερα από τη νησιωτική Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο 7 αεροδιακομιδές. Πέρα από τα ατομικά ασφαλιστήρια, η εταιρεία καλύπτει με ετήσια συμβόλαια Προσωπικής Βοήθειας -μέσω χορηγών- τους κατοίκους της Λήμνου, της Σίφνου και της Ύδρας.
NN Future Matters: Πρόγραμμα υποτροφιών με τη συμμετοχή δέκα Ελλήνων φοιτητών
18.7.18
Έλληνες φοιτητές, Μεταπτυχιακές σπουδές, Ολλανδία, Υποτροφίες, NN Future Matters, NN Hellas
No comments
Η NN Hellas και ο Όμιλος NN, μέσω του προγράμματος υποτροφιών NN Future Matters, δίνουν τη μοναδική ευκαιρία σε δέκα Έλληνες φοιτητές να πραγματοποιήσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους στην Ολλανδία για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019. Το εν λόγω πρόγραμμα παρέχει την οικονομική δυνατότητα σε νέους και νέες να φοιτήσουν σε υψηλού επιπέδου πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Ο Όμιλος NN σχεδίασε και υλοποιεί το πρόγραμμα υποτροφιών ΝΝ Future Matters για τέταρτη συνεχή χρονιά με στόχο τη δημιουργία εκπαιδευτικών ευκαιριών για τη νέα γενιά. Κάθε ένας από τους επιλεγμένους φοιτητές, εκτός από το ποσό της υποτροφίας, θα λάβει σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος εξειδικευμένη καθοδήγηση από στελέχη του Ομίλου ΝΝ. Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι από το σύνολο των 31 συνολικά υπότροφων από 8 ευρωπαϊκές χώρες, οι 10 προέρχονται από την Ελλάδα.
Η ΝΝ Ηellas συμμετείχε ενεργά στην αξιολόγηση και τελική επιλογή των δέκα Ελλήνων φοιτητών που θα λάβουν υποτροφίες ύφους 5.000 και 10.000 ευρώ. Παράλληλα, η διοικητική ομάδα της εταιρείας υποδέχτηκε τους υπότρoφους στα Κεντρικά της Γραφεία, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συνομιλήσουν με την κυρία Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρο Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλο της NN Hellas, η οποία και δήλωσε: «Η ΝΝ Ηellas συνεχίζει να επενδύει στην εκπαίδευση και στην ανάδειξη των δεξιοτήτων των νέων στη χώρα μας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που μέσω του προγράμματος NN Future Matters προσφέρουμε τη δυνατότητα σε δέκα Έλληνες φοιτητές να συνεχίσουν τις ανώτατες σπουδές τους σε κορυφαία πανεπιστήμια της Ολλανδίας και να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια για τη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία.»
Ο Όμιλος NN σχεδίασε και υλοποιεί το πρόγραμμα υποτροφιών ΝΝ Future Matters για τέταρτη συνεχή χρονιά με στόχο τη δημιουργία εκπαιδευτικών ευκαιριών για τη νέα γενιά. Κάθε ένας από τους επιλεγμένους φοιτητές, εκτός από το ποσό της υποτροφίας, θα λάβει σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος εξειδικευμένη καθοδήγηση από στελέχη του Ομίλου ΝΝ. Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι από το σύνολο των 31 συνολικά υπότροφων από 8 ευρωπαϊκές χώρες, οι 10 προέρχονται από την Ελλάδα.
Η ΝΝ Ηellas συμμετείχε ενεργά στην αξιολόγηση και τελική επιλογή των δέκα Ελλήνων φοιτητών που θα λάβουν υποτροφίες ύφους 5.000 και 10.000 ευρώ. Παράλληλα, η διοικητική ομάδα της εταιρείας υποδέχτηκε τους υπότρoφους στα Κεντρικά της Γραφεία, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συνομιλήσουν με την κυρία Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρο Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλο της NN Hellas, η οποία και δήλωσε: «Η ΝΝ Ηellas συνεχίζει να επενδύει στην εκπαίδευση και στην ανάδειξη των δεξιοτήτων των νέων στη χώρα μας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που μέσω του προγράμματος NN Future Matters προσφέρουμε τη δυνατότητα σε δέκα Έλληνες φοιτητές να συνεχίσουν τις ανώτατες σπουδές τους σε κορυφαία πανεπιστήμια της Ολλανδίας και να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια για τη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία.»
Generali: Νέα εμπειρία στην ασφάλιση αυτοκινήτου με έγκριση αποζημίωσης εντός 24ωρών
18.7.18
24 ώρες, Άμεση αποζημίωση, Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφαλισμένοι, Αυτοκίνητο, Generali
No comments
Μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους πελάτες και τους Συνεργάτες της στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και απλοποιώντας τις υπάρχουσες διαδικασίες της προς όφελος του Ασφαλισμένου, η Generali μειώνει σημαντικά το χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματα αποζημίωσης των πελατών της.
Με την ενεργοποίηση της Φροντίδας Ατυχήματος, όλες οι απαραίτητες ενέργειες, αναλαμβάνονται από τους ανθρώπους της Generali, οι οποίοι μέσα σε 24 ώρες επικοινωνούν με τον Ασφαλισμένο, τον ενημερώνουν και τον καθοδηγήσουν για την εξέλιξη του αιτήματός του.
Η Φροντίδα Ατυχήματος πραγματοποιεί με ακρίβεια την καταγραφή του κάθε περιστατικού. Τα απαραίτητα στοιχεία καταγράφονται επιτόπου και προωθούνται σε πραγματικό χρόνο, ψηφιακά, μέσω tablet, ενεργοποιώντας έτσι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εξυπηρέτησης. Τα δεδομένα περνούν σε μια κοινή πλατφόρμα, όπου ο Συνεργάτης και η Εταιρία έχουν άμεση ενημέρωση και πρόσβαση. Παράλληλα, και ο Ασφαλισμένος λαμβάνει συνεχή ενημέρωση τόσο με sms όσο και τηλεφωνικά. Με αυτόν τον τρόπο νιώθει απόλυτα ασφαλής, έχοντας δίπλα του τον εξειδικευμένο Συνεργάτη Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή καθώς και το έμπειρο προσωπικό της Generali.
Επιπλέον, οι Ασφαλισμένοι της Generali έχουν πρόσβαση σε ένα επιλεγμένο Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργαζόμενων Συνεργείων, διασφαλίζοντας μια σειρά από προνομιακές υπηρεσίες όπως:
- η επισκευή του οχήματός τους με μηδενικό κόστος, χωρίς την εκταμίευση χρημάτων,
- η εγγύηση επισκευής και
- η δυνατότητα οχήματος αντικατάστασης
Σε περίπτωση μάλιστα που ο Ασφαλισμένος επιλέξει ένα από τα Συνεργαζόμενα Συνεργεία, η Generali τον ενημερώνει, εντός 24 ωρών, για την έγκριση της αποζημίωσής του. Ο αρμόδιος τεχνικός σύμβουλος της Generali αναλαμβάνει σε απευθείας συνεννόηση με το συνεργείο, την άμεση πραγματογνωμοσύνη και τη συμφωνία για το κόστος επισκευής, χωρίς την εμπλοκή του πελάτη.
Όπως δηλώνει η κα Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών, Γενικών Ασφαλίσεων: «Η νέα διαδικασία έχει τύχει ήδη θερμής υποδοχής από τους Συνεργάτες μας Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, ενώ πολλοί Ασφαλισμένοι έχουν βιώσει την αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, που περιλαμβάνει την ανταπόκριση της Φροντίδας Ατυχήματος σε 30’ λεπτά και την έγκριση της αποζημίωσής τους εντός 24 ωρών από τη στιγμή του ατυχήματος».
Η παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων γίνεται on-line, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας OneView, στην οποία έχουν πρόσβαση όλοι οι Συνεργάτες Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές της Generali. Χάρη σε αυτό το ψηφιακό εργαλείο οι Συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν άμεσα τους πελάτες, αλλά και να στέλνουν ψηφιακά τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και των αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali.
Με την παραπάνω διαδικασία και τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, τόσο οι Συνεργάτες όσο και οι Ασφαλισμένοι απολαμβάνουν τα παρακάτω προνόμια:
- Εξατομικευμένη συμβουλευτική και καθοδήγηση από τη στιγμή του ατυχήματος μέχρι την τελική αποζημίωση
- Άμεση αποζημίωση
- Δυνατότητα on-line ενημέρωσης και παρακολούθησης της εξέλιξης της ζημιάς
- Ταχύτερη εξυπηρέτηση και διαφανείς διαδικασίες
Οι νέες υπηρεσίες που συστήνει η Generali ικανοποιούν τα αιτήματα των Ασφαλισμένων και των Συνεργατών, τα οποία καταγράφηκαν μέσω του συστήματος αξιολόγησης NPS, που λειτουργεί από τον Ιανουάριο του 2018.
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali «Παρακολουθούμε, Σχεδιάζουμε, και Ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών και Συνεργατών μας. Δεσμευόμαστε, και παρέχουμε όσα υποσχόμαστε. Πιστοί στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, αξιοποιούμε συνδυαστικά τη διαπροσωπική επικοινωνία και την τεχνολογία. Μετά τις πρωτοποριακές για την ελληνική αγορά, ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέραμε στον κλάδο υγείας, κάνουμε τη διαφορά και στον κλάδο αυτοκινήτου. Η υψηλή τεχνογνωσία των Συνεργατών και του προσωπικού μας και η τεχνολογία τίθενται στην υπηρεσία των Ασφαλισμένων, παρέχοντας πιο γρήγορη, απλή και διάφανη εξυπηρέτηση από ποτέ».
17 Ιουλ 2018
"My Interasco" App: Νέο Πρωτοποριακό Ηλεκτρονικό Εργαλείο για συνεργάτες και πελάτες
17.7.18
"My Interasco", Ασφαλισμένοι, ηλεκτρονική εφαρμογή, Ναταλία Γιαννιού, Συνεργάτες, Mobile App, Smartphones
No comments
H Interasco θέτει νέα δεδομένα στο χώρο της ψηφιοποιημένης online ασφάλισης με την ανάπτυξη μιας νέας ολοκληρωμένης mobile εφαρμογής για Android & iOS συσκευές, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε tablet ή ipad.
Πιο συγκεκριμένα, όπως δήλωσε η κα Ναταλία Γιαννιού, Δ/ντρια Πωλήσεων & Marketing της εταιρίας, μέσω της mobile εφαρμογής "My Interasco" App:
- Οι συνεργάτες έχουν μια εξαιρετικά λειτουργική πλατφόρμα, που καλύπτει όλο το φάσμα εργασιών τους και πρωτίστως τη διαχείριση των πωλήσεων τους με την Εταιρία, σε πραγματικό χρόνο.
- Η νέα αυτή εφαρμογή εκσυγχρονίζει, απλοποιεί και αποδεσμεύει πολύτιμο χρόνο για νέες και διασταυρούμενες πωλήσεις.
- Οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή και όπου και αν βρίσκονται με την αμεσότητα και την απλότητα χρήσης που προσφέρει η τεχνολογία, για την ασφαλιστική σχέση τους με την εταιρία.
Κατεβάστε σήμερα την εφαρμογή «My Interasco» App και αξιοποιήστε ανά πάσα στιγμή μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών!
H εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν, σε όλα τα λειτουργικά συστήματα: iOS (Apple) & Android.
Τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα «My Interasco» του συνεργάτη και πελάτη είναι αλληλένδετα και όλα μαζί αποτελούν την εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης κάθε επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που συνεργάζεται με την Interasco, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία.
Το «My Interasco» App ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις και θεμελιώνει ένα καλύτερο αύριο για τους συνεργάτες και πελάτες.
16 Ιουλ 2018
Eurolife ERB: Μια ημέρα αφιερωμένη στο Artificial Intelligence και το Machine Learning
16.7.18
Νέες τεχνολογίες, Ψηφιακός μετασχηματισμός, Artificial Intelligence, DataRobot, Eurolife ERB, Jeremy Achin, Machine Learing
No comments
Αυτές ήταν μερικές από τις περιοχές που αναλύθηκαν στις ειδικές συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα, με πρωτοβουλία της Eurolife ERB και με κύριο συνομιλητή τον κορυφαίο data scientist Jeremy Achin, ιδρυτή και CEO της αμερικάνικης εταιρείας DataRobot. Στο πλαίσιο μιας ημέρας αφιερωμένης στο Artificial Intelligence και το Machine Learning, σημαντικά στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν απόψεις και να ανταλλάξουν ιδέες με τη Διοίκηση της Eurolife ERB και τον Jeremy Achin.
Καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός για τη Eurolife ERB είναι σε πλήρη ανάπτυξη, ο Jeremy Achin και η ομάδα του, την ίδια ημέρα και στο πλαίσιο ενός σχετικού workshop εστίασαν σε περιοχές ανάπτυξης του οργανισμού μέσω της χρήσης προτύπων μοντέλων Artificial Intelligence και Machine Learning. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αναδεικνύει για μία ακόμη φορά την προσήλωση της Eurolife ERB στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών προς όφελος τόσο του οργανισμού, όσο και του ίδιου του ασφαλισμένου. Στη συνάντηση μάλιστα των στελεχών και του κ. Jeremy Achin, μέσα από έναν άκρως ενδιαφέροντα διάλογο, αναδείχθηκαν οι πιο σημαντικές προκλήσεις της επιστήμης των δεδομένων στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες συνομίλησαν με τον Jeremy Achin και προσέγγισαν κεντρικά θέματα όπως:
- Ποια είναι η εικόνα αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο για το Artificial Intelligence;
- Που βρίσκονται αυτή τη στιγμή επιχειρήσεις παγκόσμιου βεληνεκούς όπως η Google, Amazon, Microsoft κ.λπ.
- Ποια είναι η εικόνα στην Ελλάδα και πόσο έτοιμη είναι στην υιοθέτηση του Machine Learning;
- Οι νέες αυτές τεχνολογίες έχουν εφαρμογή σε όλους τους κλάδους και πώς μία επιχείρηση μπορεί να τις εφαρμόσει προς όφελος των καταναλωτών και της δικής της ανάπτυξης;
- Οι συνέργειες αλλά και τα άμεσα αποτελέσματα από την εφαρμογή αντίστοιχων τεχνολογιών από οργανισμούς μεγάλης κλίμακας.
- Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις στην υιοθέτηση του Artificial Intelligence και του Machine Learning σε μία επιχείρηση σε επίπεδο τεχνολογικής ωριμότητας, ετοιμότητας των εργαζόμενων, ανακάλυψηςπραγματικών Data scientists και ταλέντων στην Ελλάδα;
- Ποιες είναι οι ηθικές διαστάσεις στην χρήση τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη;
Με αφορμή την επίσκεψή του, ο κ. Jeremy Achin, δήλωσε: «Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το γεγονός ότι πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν ήδη σημαντικές γνώσεις και έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν αποτελεσματικά τεχνολογίες όπως το machine learning. Πρόκειται για μια συναρπαστική εποχή που μάλιστα σε χώρες όπως η Ελλάδα, δημιουργεί σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Συντελείται στην ουσία μια νέα ‘επανάσταση’ που θα επιτρέψει στην ανθρωπότητα να αυτοματοποιήσει σημαντικές διαδικασίες κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο για ουσιαστική και δημιουργική εργασία. Από την πλευρά μας, ως εταιρεία που δραστηριοποιούμαστε στο πεδίο της αυτοματοποιημένης μάθησης για προγνωστική μοντελοποίηση, είναι σημαντικό να συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως η Eurolife ERB, όπου η πρόθεση της διοικητικής ομάδας για την υλοποίηση ουσιαστικών αλλαγών και η εμπλοκή της στην όλη διαδικασία, λειτουργεί καταλυτικά στην επίτευξη του τελικού στόχου».
Συνοψίζοντας τη συζήτηση, ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & CEO της Eurolife ERB, τόνισε: «Οι δυνατότητες που δημιουργεί η εξέλιξη της τεχνολογίας φαντάζουν ανεξάντλητες και η βαρύτητα πλέον δίνεται στο πώς μπορούν αυτές να αξιοποιηθούν ώστε να λειτουργήσουν πραγματικά προς όφελος του κάθε πολίτη, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα: από την ουσιαστική πρόληψη και φροντίδα της υγείας του, μέχρι την εξυπηρέτηση της καθημερινότητάς του έως τα βαθιά γεράματα. Ο κλάδος αλλάζει και η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης είναι ένα ουσιαστικό αλλά και απαραίτητο βήμα για το μετασχηματισμό αυτό. Για εμάς ωστόσο υπάρχει ακόμη ένα ζητούμενο. Ως μια εταιρεία με σημαντική και μακρόχρονη πορεία, οφείλουμε να βρούμε τον βέλτιστο τρόπο να ακολουθήσουμε ή και να οδηγήσουμε τις τεχνολογικές εξελίξεις για το σύνολο του κλάδου, παραμένοντας όμως πιστοί στη σημαντική κληρονομιά μας και τιμώντας στο έπακρο την εμπιστοσύνη των πελατών μας.»
13 Ιουλ 2018
Εθνική Ασφαλιστική: Ταξίδι Επιβράβευσης των Διακεκριμένων Συνεργατών σε Ντουμπάι & Σεϋχέλλες
13.7.18
Δίκτυο Συνεργατών, Εθνική Ασφαλιστική, επιβράβευση, Ντουμπάι, Σεϋχέλλες, Συνεργάτες, Ταξίδι
No comments
Δύο εξωτικούς προορισμούς είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν οι διακεκριμένοι συνεργάτες του εταιρικού δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής, στο πλαίσιο του ετήσιου ταξιδιού επιβράβευσης της επίτευξης των παραγωγικών στόχων.
Πρώτος σταθμός το Ντουμπάι, η πόλη σύμβολο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, που σήμερα εκτός από απτή απόδειξη της δυνατότητας του ανθρώπου να δαμάσει τη φύση, αποτελεί και το επίκεντρο των σημαντικότερων επιτευγμάτων της πλέον εξελιγμένης μηχανικής και αρχιτεκτονικής επιστήμης.
Η ομάδα των συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής που πλαισιώθηκε από τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Σταύρο Κωνσταντά, τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Σταύρο Καραγρηγορίου και διευθυντικά στελέχη της Εταιρίας, περιηγήθηκε στο φαντασμαγορικό Ντουμπάι και είχε την ευκαιρία να δει από κοντά τα εμβληματικά κτήρια και τα σημαντικότερα αξιοθέατα της πολυπολιτισμικής μεγαλούπολης.
Επόμενος σταθμός το νησί Μαέ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο νησί του αρχιπελάγους των Σεϋχελλών, στο οποίο βρίσκεται η πρωτεύουσα του συμπλέγματος των 115 εξωτικών νησιών, Βικτώρια. Η ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα φυσιολογία του νησιού, η μαγευτική και πυκνή βλάστηση, τα σπάνια είδη χλωρίδας και πανίδας, καθώς και το μωσαϊκό τριών διαφορετικών φυλών – της ινδικής, της ασιατικής και της αφρικανικής – που συνθέτουν τον πληθυσμό του, σε συνδυασμό με τις μοναδικές παραλίες, κάνουν τις Σεϋχέλλες τον ιδανικό εξωτικό προορισμό για εξερεύνηση, αλλά και χαλάρωση.
Οι διακεκριμένοι συνεργάτες και τα μέλη της διοίκησης της Εθνικής Ασφαλιστικής, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από άκρη σε άκρη το κεντρικό νησί Μαέ, να επισκεφτούν την πρωτεύουσα Βικτώρια, τα κυριότερα ιστορικού ενδιαφέροντος σημεία και μνημεία, φυτείες και μονάδες επεξεργασίας καρύδας και το τροπικό μαγκρόβιο δάσος, το οποίο βρίσκεται υπό την προστασία της UNESCO. Είχαν ακόμα τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα διάσημα για την φυσική ομορφιά τους νησιά Πραλέν και Λα Ντιγκ. Το πρώτο, γνωστό και ως «Ιλ ντε Παλμ», φημίζεται για τις υπερμεγέθεις καρύδες του είδους Coco de Mer ή αλλιώς Καρύδες της Θάλασσας, βάρους 40 κιλών, ενώ το δεύτερο φιλοξενεί τον μεγαλύτερο πληθυσμό της γιγαντιαίας χερσαίας χελώνας της Αλντάμπρα.
Το μοναδικό αυτό εταιρικό ταξίδι έκλεισε με το επίσημο δείπνο, όπου συνεργάτες και διοίκηση δεσμεύτηκαν για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον, ενώ ανανέωσαν την υπόσχεσή τους για τη συμμετοχή τους στον επόμενο μαγευτικό προορισμό της Εθνικής Ασφαλιστικής.
AXA: Άμεση επιστροφή στην καθημερινότητά σας μετά από ζημιά στο σπίτι ή την επιχείρησή σας
13.7.18
Άμεση Εξυπηρέτηση Ζημιών, Αποζημιώση, Επισκευή, Επιχείρηση, Σπίτι, AXA, Direct Repair
No comments
Με στόχο να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες της και να αποτελεί μία εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», η ΑΧΑ δημιούργησε την Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών, ”Direct Repair”. Η συγκεκριμένη υπηρεσία σχεδιάστηκε για να εξασφαλίζει στους ασφαλισμένους συνθήκες ηρεμίας, επιτυγχάνοντας άμεση «επιστροφή» στην καθημερινότητά τους, μετά από μία ζημιά στο σπίτι ή την επιχείρησή τους, ελαχιστοποιώντας, παράλληλα, την εμπλοκή τους στην αποκατάστασή της.
Από την έναρξη ενεργοποίησης του ”Direct Repair”, τον Ιανουάριο του 2017, έως και σήμερα έχουν αποζημιωθεί πάνω από 300 κατοικίες και επιχειρήσεις, ενώ χάρις σε αυτή τη διαδικασία, ο χρόνος αποζημίωσης και επισκευής έχει περιοριστεί στις 2 ημέρες κατά μέσο όρο, από την στιγμή που ο ασφαλισμένος επικοινωνήσει με την Εταιρεία και καταγραφεί η ζημιά.
«Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη! Ευγένεια, εξυπηρέτηση και ταχύτητα, όλα λειτούργησαν ρολόι! Έχω να πω τα καλύτερα γι’ αυτήν την υπηρεσία της ΑΧΑ, αλλά και για τους ανθρώπους που ασχολήθηκαν με την υπόθεσή μου. Γρήγοροι, ευγενέστατοι και αποτελεσματικοί. Και το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι ότι όλοι είχαν πολύ καλή και θετική διάθεση, καθώς παίζει ρόλο όχι μόνο το αποτέλεσμα αλλά και ο τρόπος εξυπηρέτησης. Πραγματικά, ένιωσα ότι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να σε βοηθήσουν σε αυτή τη δύσκολη στιγμή», είπε η Σπυριδούλα Δαφερέρα, ασφαλισμένη στην ΑΧΑ.
«Όλα ήταν άψογα. Δεν έχω λόγια για τους ανθρώπους που μας εξυπηρέτησαν, ήταν άμεσοι και πολύ ευγενικοί. Μετά από αυτό που μας συνέβη, η ζωή μας ήρθε πολύ γρήγορα στις κανονικές συνθήκες, όπως ακριβώς ήμασταν πριν. Αυτό έχει αξία ανεκτίμητη για εμάς! Ευχαριστούμε πολύ για όλη την προσπάθεια, την πολύ καλή διάθεση και την αποτελεσματικότητα που δείξατε από την αρχή μέχρι το τέλος», ανέφερε ο Δημήτρης Μαρκόπουλος, ασφαλισμένος στην ΑΧΑ.
«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Όλα δούλεψαν άψογα και συντονισμένα από την αρχή μέχρι το τέλος. Τέλεια επιλογή των ανθρώπων που βοήθησαν για να έρθει η ζωή μας ξανά στους κανονικούς της ρυθμούς. Ήταν διακριτικοί, αποτελεσματικοί και εργάσθηκαν με πραγματικό ενδιαφέρον για εμάς, έχοντας στο μυαλό τους μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια», είπε η Γιούλη Χαρινού, ασφαλισμένη στην ΑΧΑ.
Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών ολοκληρώνεται σε 5 στάδια. Η ΑΧΑ επισκευάζει άμεσα τις ζημιές με συνεργαζόμενο συνεργείο, συντονίζοντας και επιβλέποντας κεντρικά τις εργασίες και αποζημιώνοντας άμεσα τους πελάτες για τις ζημιές αυτές. Συγκεκριμένα:
Στάδιο 1
Ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται τον χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος.
Στάδιο 2
Γίνεται αμέσως αξιολόγηση της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα.
Στάδιο 3
Σε αυτό το στάδιο ο πελάτης επιλέγει μεταξύ δύο δυνατοτήτων που του προσφέρει η Υπηρεσία:
- να καλέσει ο ίδιος τα τεχνικά συνεργεία για την αποκατάσταση της ζημιάς.
- να αναλάβει η ΑΧΑ τον συντονισμό των συνεργείων, η οποία σε συνεργασία με την τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσουν τις εργασίες (χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς ασφαλισμένου).
Στάδιο 4
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών πραγματοποιείται έλεγχος από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας.
Στάδιο 5
Υπογράφεται συμφωνία για την άρτια ολοκλήρωση των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη.
H AXA, με ηγετική θέση στις ασφαλίσεις περιουσίας, διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία και προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία στους ασφαλισμένους της. Χάρις σε αυτή την κατάρτιση, έχει αναλάβει την ασφάλιση μεγάλων έργων και επιχειρήσεων, καταφέρνοντας να βρίσκεται πάντα δίπλα στις ανάγκες των πελατών της.
12 Ιουλ 2018
"Αρπαχτή" άνω των 45.000 ευρώ στη Μεσσηνία, με έκδοση 162 πλαστών ασφαλιστηρίων από 45χρονη!
12.7.18
45χρονη, Ασφαλιστική Απάτη, Αυτοκίνητο, Ελληνική Αστυνομία, Καλαμάτα, Μεσσηνία, Πλαστά ασφαλιστήρια
No comments
Από την εγκληματική της δράση, φαίνεται να έχει αποκομίσει παράνομο περιουσιακό όφελος, που ξεπερνά τις -45.000- ευρώ.
Αναλυτικότερα, εξιχνιάστηκαν μετά από μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, εκατόν εξήντα δύο (162) περιπτώσεις πλαστογραφίας και απάτης, στην Καλαμάτα Μεσσηνίας.
Για τις υποθέσεις αυτές, κατηγορείται μία (1) 45χρονη ημεδαπή, σε βάρος της οποίας σχηματίσθηκε δικογραφία για πλαστογραφία και απάτη.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Καλαμάτας, προέκυψε ότι η ανωτέρω, ενεργώντας με συγκεκριμένη μεθοδολογία, εξαπατούσε άτομα- ιδιοκτήτες οχημάτων, παραθέτοντας τους ψευδή στοιχεία ως αληθή.
Πιο συγκεκριμένα χορηγούσε σε ιδιοκτήτες οχημάτων, πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων και παραλαμβάνοντας το αντίτιμο αυτών, αποκόμιζε παράνομο περιουσιακό όφελος.
Από την μέχρι στιγμής έρευνα προέκυψε ότι η 45χρονη, κατά το χρονικό διάστημα από τον Οκτώβριο του 2015 έως και τον Μάιο του 2018, στην Καλαμάτα Μεσσηνίας, είχε διαπράξει συνολικά εκατόν εξήντα δύο (162) περιπτώσεις πλαστογραφίας και απατών, αποκομίζοντας από την εγκληματική της δράση παράνομο περιουσιακό όφελος που ξεπερνά τις -45.000- ευρώ.
Σε έρευνα που έγινε στην οικία της, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν, δύο (2) ηλεκτρονικοί υπολογιστές και πλήθος πλαστών ασφαλιστηρίων συμβολαίων και άλλων εγγράφων.
Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Καλαμάτας.
Η αστυνομική έρευνα και η προανάκριση, συνεχίζονται από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Καλαμάτας, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής της σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων.
Groupama Ασφαλιστική: Υπερήφανη για την 3η παγκόσμια πρωτιά του ιστιοπλόου Δημήτρη Παπαδημητρίου
12.7.18
Δημήτρης Παπαδημητρίου, Ιστιοπλοΐα, Υπερήφανος Χορηγός, Χρυσό μετάλλιο, Groupama Ασφαλιστική, Groupama Asfalistiki Sailing Team
No comments
Ακόμα ένα χρυσό μετάλλιο προσέθεσε στο ενεργητικό του ο διεθνής αθλητής του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης, Δημήτρης Παπαδημητρίου, υπερήφανος χορηγός του οποίου είναι η "Groupama Ασφαλιστική Sailing Team"!
Ο πολυνίκης ιστιοπλόος κατέκτησε την πρώτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Laser Standard U19 που διεξήχθη στη Γκντίνια της Πολωνίας, από τις 30 Ιουνίου έως τις 8 Ιουλίου, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο τα ηνία στη συγκεκριμένη Ολυμπιακή Κατηγορία Νέων και συνεχίζοντας το χρυσό «σερί» του σε διεθνές επίπεδο, μετά και τις πρόσφατες πρωτιές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Laser U19 της Ολλανδίας και στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας της Τουρκίας.
Με αφορμή τη συγκεκριμένη εξέλιξη, ο νεαρός Παγκόσμιος Πρωταθλητής δήλωσε: «Παρά τις αρχικές δυσκολίες, τελικά κατόρθωσα να αναδειχθώ πρώτος για τρίτη συνεχή χρονιά στην κατηγορία U19! Τώρα στο πρόγραμμα έχω λίγες διακοπές και αμέσως μετά πιάνουμε δουλειά για το παγκόσμιο των ανδρών τον Αύγουστο, στο οποίο θα αγωνιστώ με στόχο την πρώτη πρόκριση για την Ολυμπιάδα!».
Η Groupama Ασφαλιστική, από την πλευρά της, συγχαίρει τον Δημήτρη Παπαδημητρίου για τη νέα του σπουδαία διάκριση και του εύχεται ολόψυχα καλή επιτυχία στους προσεχείς αγώνες του. Η εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια του νεαρού ιστιοπλόου, με στόχο τη διατήρησή του στην κορυφή.
11 Ιουλ 2018
Τσαλνταμπάσης - Ελευθερίου: Χωρίς σύνταξη; Σε μένα θα τύχει; [Vid]
11.7.18
ΕΑΕΕ, Θανάσης Τσαλνταμπάσης, Λευτέρης Ελευθερίου, Σε μένα θα τύχει, Σύνταξη, Συνταξιοδοτικό, Ψηφιακή καμπάνια, Video
No comments
Οι Θανάσης Τσαλνταμπάσης και Λευτέρης Ελευθερίου επανέρχονται στις οθόνες μας με νέο ευρηματικό σποτ της ΕΑΕΕ.
Αυτή τη φορά στο επίκεντρο της συζήτησης μπαίνει το συνταξιοδοτικό, λέγοντας αστειευόμενοι ότι μόνο τα... βαμπίρ δεν το χρειάζονται. Ο Λευτέρης Ελευθερίου ωστόσο είναι πιο προνοητικός και ενημερώνει τον Θανάση Τσαλνταμπάση ότι έκανε ήδη συνταξιοδοτικό πρόγραμμα. Ο δεύτερος υποστηρίζει την άποψη "τι κι αν μείνω χωρίς σύνταξη; Σε μένα θα τύχει";
Όπως και στα προηγούμενα video της σειράς, οι γνωστοί πρωταγωνιστές καυτηριάζουν τη λανθασμένη αντίληψη “σε μένα θα τύχει”, με στόχο να αναδείξουν το μήνυμα “Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω” και το πόσο σημαντικό είναι να έχεις φροντίσει να εξασφαλίσεις τη σύνταξή σου.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Εθνική Ασφαλιστική: 1o Βραβείο Καλύτερης Φήμης στα FAMOUS BRANDS
Το 1ο Βραβείο Καλύτερης Φήμης ανάμεσα σε όλα τα brand names της ελληνικής αγοράς, απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική στο πλαίσιο των Famous Brands για το έτος 2017. Η διάκριση της 1ης θέσης στα Famous Brands προέκυψε, από ανεξάρτητη έρευνα με αυθόρμητες (χωρίς λίστα) απαντήσεις κοινού και αποτελεί ακόμη μια απόδειξη ότι η Εθνική Ασφαλιστική είναι σημείο αναφοράς και αξιοπιστίας τόσο για τους ασφαλισμένους της, όσο και για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.
Η σημαντική αυτή διάκριση αναδεικνύει την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση που απολαμβάνει η Εθνική Ασφαλιστική από το ευρύ κοινό, σε μια χρονιά-σταθμό για τον θεσμό των Famous Brands, καθώς φέτος συμπληρώνουν 10 χρόνια συνεχούς «μέτρησης» της φήμης.
Με αφορμή την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην έρευνα, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος κ. Σταύρος Κωνσταντάς δήλωσε: «Αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή και χαρά η διάκριση αυτή που προέρχεται από το ευρύ κοινό. Η Εθνική Ασφαλιστική, με 127 χρόνια συνεχούς λειτουργίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, στηρίζει έμπρακτα και δυναμικά την ιδιωτική ασφάλιση και την ελληνική κοινωνία, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τη ζωή, την υγεία, τη σύνταξη, την περιουσία και την επιχείρηση».
«Στόχος μας είναι η ικανοποίηση των αναγκών και των επιθυμιών των ασφαλισμένων μας σε όλες τις φάσεις της ζωής τους, καθώς και η στήριξη της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Θέλουμε πάντα να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή, βελτιώνοντας συνέχεια τις λειτουργικές και επιχειρηματικές δομές μας και χτίζοντας διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)