Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

25 Σεπ 2014

Στην KPMG αναθέτει η ΤτΕ τα stress tests των ασφαλιστικών

Στην πολυεθνική ελεγκτική εταιρεία KPMG αναθέτει (outsourcing) τη διαδικασία ελέγχου των φακέλων των ασφαλιστικών εταιρειών η Τράπεζα της Ελλάδος.
Η KPMG ουσιαστικά κοντραρίστηκε με την Ernst & Young για τη διεκδίκηση των ασφαλιστικών stress tests και η Τράπεζα της Ελλάδος επέλεξε τη «σολομώντεια λύση» να επιλέξει την KPMG για να διεξάγει τα stress tests στην Ελλάδα, καθώς η Ernst & Young έχει αναλάβει την προετοιμασία των περισσότερων εταιρειών για τα Solvency II. H κίνηση της Τράπεζας της Ελλάδος να επιλέξει τον ελεγκτικό οίκο της KPMG έχει δημιουργήσει ερωτήματα τόσο στους ασφαλιστικούς ομίλους όσο και στους εργαζομένους της Τράπεζας της Ελλάδας, αφού ουσιαστικά αναιρεί το δικαίωμα ελέγχου από τα εξειδικευμένα στελέχη της ΤτΕ των ασφαλιστικών εταιρειών και ανοίγει θέματα αμφισβήτησης της εποπτείας της.
Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος, που χρονολογείται εδώ και ένα χρόνο, βασίστηκε στη λογική ότι τα στελέχη της δεν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για τη διεξαγωγή των stress tests. Το δεύτερο ζήτημα για το οποίο διαμαρτύρονται οι θεσμικοί φορείς των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβούντων είναι ότι η Τράπεζα της Ελλάδας έχει εισαγάγει εδώ και χρόνια ένα τεράστιο πλέγμα γραφειοκρατίας που κοστίζει στις εταιρείες πολλές εργατοώρες.
Ταυτόχρονα υπάρχει και θέμα διαφάνειας, καθώς η νυν εποπτική αρχή αρνείται να δημοσιοποιήσει τα μεγέθη των ασφαλιστικών εταιρειών, στα οποία όμως έχουν πρόσβαση θεσμικά στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς που διαθέτουν παράλληλα και επαγγελματική δραστηριότητα στον χώρο. Η Τράπεζα της Ελλάδος θα έπρεπε να μπορεί να δημοσιοποιήσει στοιχεία σε όσους τα ζητούν για λόγους διαφάνειας.
Υπενθυμίζεται ότι έληξε την προηγούμενη Παρασκευή η προθεσμία κατάθεσης των φακέλων για τη διεξαγωγή των stress tests από την ελληνική εποπτική αρχή.
(Πηγή: Imerisia.gr)

Σε θυγατρική της Πειραιώς πέρασε το Ερρίκος Ντυνάν

Στη θυγατρική του Ομίλου Πειραιώς, την εταιρεία «ΗΜΙΘΕΑ ΑΕ» πέρασε το νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν μετά τον πλειστηριασμό που έγινε στο Ειρηνοδικείο Αθηνών και με ποσό της εξαγοράς περίπου 115 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η θυγατρική του ομίλου της τράπεζας Πειραιώς, ΠΕΙΡ-2,26% υπό τον έλεγχο του οποίου είχε περάσει το νοσοκομείο, συμμετείχε στον πλειστηριασμό, προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία και ανάπτυξη του νοσοκομείου, καθώς μέχρι στιγμής δεν υπήρξε σοβαρό ενδιαφέρον από πλευράς επενδυτών από τον χώρο της υγείας.

Στόχος του ομίλου Πειραιώς, είναι όταν βρεθεί υποψήφιος αγοραστής από τον χώρο της υγείας το νοσοκομείο να πωληθεί.
(Πηγή: Fpress.gr)

«Ασφαλής Οδήγηση», η νέα εφαρμογή για smartphones από την ΑΧΑ

Η ΑΧΑ προχωρά δυναμικά στον τομέα της τεχνολογίας και παρουσιάζει τη νέα της εφαρμογή για smartphones! Η εφαρμογή που ονομάζεται «Ασφαλής Οδήγηση» αποτελεί σημαντική καινοτομία για την ελληνική αγορά καθώς αξιοποιεί την τεχνολογική εξέλιξη, προς την κατεύθυνση της πρόληψης και της προστασίας.
Η «Ασφαλής Οδήγηση» έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο της ευρείας δράσης της ΑΧΑ στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, με σκοπό να αποτελέσει ένα καθημερινό σύμμαχο για τους Έλληνες χρήστες των οδών στην πρόληψη των τροχαίων συμβάντων. Οι βασικές της λειτουργίες αφορούν σε:
  • Προετοιμασία, προγραμματισμό και ασφαλή επιστροφή από κάθε έξοδο
  • Έλεγχο οχήματος και προετοιμασία για ένα ασφαλές ταξίδι
Λαμβάνοντας ως δεδομένο το γεγονός ότι τα τροχαία συμβάντα αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για σοβαρούς και θανάσιμους τραυματισμούς στην Ελλάδα, η εφαρμογή απευθύνεται σε όλους τους πολίτες και είναι διαθέσιμη χωρίς κόστος στα ηλεκτρονικά καταστήματα της Apple και της Google.
Η λειτουργία που σχετίζεται με την έξοδο, προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα:
  • να ορίσουν την περιοχή όπου θα βγουν
  • να αναζητήσουν λεπτομέρειες και να βρουν τον χώρο διασκέδασης ανάλογα με τη διάθεσή τους
  • να ειδοποιήσουν μέσω Facebook τους φίλους τους και να ορίσουν τον «Οδηγό της παρέας» που δεν θα καταναλώσει αλκοόλ για να οδηγήσει τους υπόλοιπους με ασφάλεια στο σπίτι
  • να υπολογίσουν την ποσότητα αλκοόλ που έχουν καταναλώσει με βάση τον σωματότυπό τους
  • να επιλέξουν εταιρεία ταξί ή να βρουν ξενοδοχείο στην περιοχή, αν οδηγός έχει καταναλώσει αλκοόλ
Σχετικά με την προετοιμασία για το ταξίδι, η «Ασφαλής Οδήγηση»:
  • παρέχει λίστα υπενθύμισης για τα καίρια σημεία που πρέπει να ελέγχονται στο όχημα πριν την αναχώρηση
  • δείχνει στον οδηγό τη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει
  • προσφέρει λειτουργία ηχητικής υπενθύμισης για ξεκούραση σε τακτά χρονικά διαστήματα
  • υπενθυμίζει τις ενδεδειγμένες αποστάσεις ασφαλείας οχημάτων μέσα από έναν ειδικό προσομοιωτή
Βασική λειτουργία της εφαρμογής αποτελεί η δυνατότητα άμεσης κλήσης προς Αριθμούς Έκτακτης Ανάγκης (εθνικούς και προσωπικούς για κάθε χρήστη) με στόχο την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση κινδύνων σε περίπτωση κάποιου συμβάντος.
Η ΑΧΑ επενδύει στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργεί νέους ψηφιακούς τρόπους επικοινωνίας και ενισχύει την προσπάθειά της να υποστηρίξει την πρόληψη και την προστασία της υγείας από τα τροχαία, που ταλανίζουν επί σειρά ετών την ελληνική κοινωνία.

ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική: Stress Test, που εμπνέει σιγουριά, για το παρόν και το μέλλον

Η ΟΡΙΖΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ συμμετείχε στην Ευρωπαική άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων της Ευρωπαικής Αρχής Ασφαλίσεων και Συντάξεων (E.I.O.P.A. 2014 Stress Test) που διεξήχθη κατά το διάστημα από 25 Απριλίου 2014 έως 19 Σεπτεμβρίου 2014.
Η άσκηση βασίστηκε στις απαιτήσεις του νέου κανονιστικού πλαισίου "Φερεγγυότητα ΙΙ" όπως έχουν διαμορφωθεί έως τις 30 Απριλίου 2014 και περιελάμβανε τα Εποπτικά μέτρα (Long Term Guarantees measures) που συμφωνήθηκαν από την Ευρωπαική Επιτροπή, το Συμβούλιο της Ευρωπαικής Ένωσης και το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο στις 19 Νοεμβρίου 2013.
Πιο συγκεκριμένα η Εταιρεία μας συμμετείχε στην άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων – Core Stress Test καθώς και στην άσκηση χαμηλών επιτοκίων - Lowyield Interest Rate της E.I.O.P.A. (EUROPEAN INSURANCE AND OCCUPATIONAL PENSIONS AUTHORITY).
Η άσκηση, όσον αφορά την Εταιρεία μας, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με ανεξάρτητο πιστοποιημένο εξωτερικό σύμβουλο (KPMG) ο οποίος επικύρωσε τη χρήση των παραδοχών/υποδειγμάτων και επιβεβαίωσε τη ορθή εφαρμογή των μεθόδων της.
Αναλυτικά, τα αποτελέσματα σε όλα τα σενάρια της άσκησης είναι εξαιρετικά για την Εταιρεία μας, αφού στο Βασικό Σενάριο:
  • Ο δείκτης κάλυψης του απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) είναι 250%.
  • Ο δείκτης κάλυψης του ελάχιστου απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (MCR coverage ratio) είναι 244%.
Αντίστοιχα στα σενάρια προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων επίσης τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά για την Εταιρεία μας, και πιο συγκεκριμένα:
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο πρώτο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 1 – Adverse 1) είναι 217%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο δεύτερο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 2 – Adverse2) είναι 238%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR overage ratio) στο πρώτο σενάριο χαμηλών επιτοκίων (Lowyield Scenario 1) είναι 250%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο δεύτερο σενάριο χαμηλών επιτοκίων (Lowyield Scenario 2) είναι 248%.
Η εταιρεία, παρά το σφοδρό ανταγωνισμό και ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου, είναι αισιόδοξη ότι θα επιτύχει τους οικονομικούς της στόχους για το τρέχον έτος.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο site της εταιρίας www.orizonins.gr στην ενότητα οικονομικά στοιχεία.

24 Σεπ 2014

To Facebook αποκαλύπτει ασφαλιστική απάτη

26.500 δολάρια προσπάθησε να αποσπάσει από ασφαλιστική εταιρία μια γυναίκα από το Phoenix των ΗΠΑ δηλώνοντας πως έχασε τα δαχτυλίδια του γάμου της. Το ψέμα της όμως αποκαλύφθηκε με τη βοήθεια του Facebook καθώς η ίδια είχε αναρτήσει φωτογραφία στην οποία φαινόταν να φοράει τα εν λόγω δαχτυλίδια.
Το Ιούνιο του 2013, η Maria Apodaca Simmons δήλωσε πως έχασε τα δαχτυλίδια της του γάμου της ενώ κολυμπούσε στον Ειρηνικό Ωκεανό λίγες μερές μετά το γάμο της. Αργότερα, τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς ζήτησε 14.000 δολάρια αποζημίωση για το δαχτυλίδι του συζύγου της ισχυριζόμενη πως χάθηκε ενώ αυτός κολυμπούσε κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Όμως η Simmons δεν έπεισε τον υπάλληλο της εταιρίας που της πήρε συνέντευξη για το συμβάν. Έτσι, κλήθηκε το τμήμα ερευνών ασφαλιστικών υποθέσεων της Αριζόνα για περαιτέρω έρευνα, το οποίο ανακάλυψε φωτογραφία στο Facebook με τη Simmons να φοράει τα ίδια δαχτυλίδια που ισχυριζόταν ότι έχασε. Τότε εκδόθηκε ένταλμα για έρευνα στην οικία του ζευγαριού, όπου βρέθηκαν τα δαχτυλίδια.
Η Simmons ισχυρίστηκε πως τα δαχτυλίδια ήταν αντίγραφα, ο κοσμηματοπώλης όμως αποκάλυψε στους ερευνητές ότι είχε φτιάξει μόνο ένα σετ.
Εν τέλει, η Simmons ομολόγησε την ενοχή της και στις δυο κατηγορίες για ασφαλιστική απάτη, και κλήθηκε να πληρώσει $26,953.60 στην ασφαλιστική εταιρία και $1,005.11 στο τμήμα ερευνών ασφαλιστικών υποθέσεων για τις δαπάνες της έρευνας.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ: Μοναδικά πακέτα check up για τα παιδιά

H Παιδιατρική Κλινική ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ εκφράζοντας την αγάπη και τη φροντίδα της για τα παιδιά συνεχίζει και αυτή τη χρονιά τα ειδικά πακέτα σχολικών και αθλητικών check up σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές θέλοντας να συμβάλλει στην πρόληψη και την καλή υγεία των μαθητών. Συγκεκριμένα:
  • Βασικό πακέτο: 30€, περιλαμβάνει οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση
  • Πλήρες πακέτο: 50€, περιλαμβάνει οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, ακοομετρικό διάγραμμα παίδων
  • Έλεγχος άθλησης: 50€, περιλαμβάνει οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, δερματολογικό έλεγχο
Το μόνο που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι το βιβλιάριο υγείας του παιδιού.
Oι εξετάσεις θα διενεργούνται καθημερινά κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 210 638 3070 - 2 μέχρι και 4/10/2014 ημέρα λήξης του προγράμματος.
Η Παιδιατρική Κλινική ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ στεγάζεται σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο ακριβώς δίπλα στη Μαιευτική Κλινική ΙΑΣΩ και είναι στελεχωμένη από καταξιωμένους ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, με πολυετή εμπειρία και από άρτια εκπαιδευμένο νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό. Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και παρέχει τόσο πρωτοβάθμια όσο και δευτεροβάθμια φροντίδα στους μικρούς της ασθενείς, ενώ είναι εξοπλισμένη με υπερσύγχρονα ιατρικά μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και διαθέτει πολυδύναμη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Το ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ εξελίσσεται συνεχώς εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες της προς τα παιδιά, ενώ δημιούργησε πρόσφατα δύο νέα ιατρικά τμήματα: το Τμήμα Παιδοκαρδιολογίας και το Τμήμα Παιδοκαρδιοχειρουργικής, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες με έμφαση στις συγγενείς καρδιοπάθειες. Επίσης, πρόσφατα εγκαινιάστηκε το τελευταίας τεχνολογίας Αιμοδυναμικό Εργαστήριο, που επιτρέπει τη διενέργεια υβριδικών παιδοκαρδιοχειρουργικών/ παιδοκαρδιολογικών επεμβάσεων και παρακολουθεί όλη την αγγειακή εξέλιξη με τρισδιάστατη απεικόνιση (3D).
Τέλος η Παιδιατρική Κλινική ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ συνεργάζεται με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για το σύνολο των υπηρεσιών της, ενώ έχει συνάψει και συνεχώς επεκτείνει τις συμβάσεις συνεργασίας της με τις μεγαλύτερες ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας βρίσκουν αποκούμπι οι Έλληνες

Και οι έρευνες πιστοποιούν αυτό που κάθε ημέρα βλέπουν οι ασφαλιστές. Τη στροφή των καταναλωτών προς την ιδιωτική ασφάλιση υγείας.
Περίπου δύο στους πέντε Έλληνες έχουν ολοκληρωμένα συμβόλαια ασφάλισης υγείας με κάποια ασφαλιστική εταιρεία, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την «Κάπα Research» σε δείγμα 1.258 ανθρώπων και επεξεργάστηκε επιστημονικά ομάδα ερευνητών (Δημήτρης Ζάβρας, Ελευθερία Καραμπλή, Βασιλική Τσιάντου), υπό τον καθηγητή Οικονομικών της Υγείας Γιάννη Κυριόπουλο. Τα ευρήματά της παρουσίασε χθες ο κ. Κυριόπουλος στο ετήσιο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου «Health World», το οποίο πραγματοποιείται στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τον καθηγητή, το συνολικό ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα οι οποίοι δήλωσαν ότι καλύπτονται από ασφαλιστική εταιρεία ως προς τη νοσοκομειακή και φαρμακευτική περίθαλψη ανέρχεται στο 38,7%. Από αυτούς, το 21,8% έχουν μερική κάλυψη με κάποιες παροχές και το 16,9% έχει πλήρη κάλυψη.
Το 2012 το συνολικό ποσοστό όσων είχαν ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα Υγείας ήταν αισθητά πιο χαμηλό (23,8%), με το 8,9% να δηλώνουν τότε ότι είχαν ορισμένες παροχές και «τσεκ απ» και το 14,9% το πλήρες πακέτο. Η διαφορά, δηλαδή, μέσα στην τελευταία διετία αφορά κυρίως τη μερική κάλυψη, η οποία έχει αυξηθεί περίπου κατά 150%.
Η τάση αυτή εξηγείται από τις απαντήσεις που δίνουν οι συμμετέχοντες σε ερωτήματα σχετικά με την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που παρέχουν το σύστημα Υγείας και ο ΕΟΠΥΥ.
Δείτε εδώ την Πανελλαδική έρευνα για την υγεία.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Κατάσχει και τις αποζημιώσεις από ασφαλιστικές η εφορία σε όσους έχουν οφειλές

Αποζημιώσεις για ατυχήματα, για ασφάλειες ζωής, για ζημιές και προς αγρότες συμψηφίζονται για ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Κατασχέσεις ακόμη και σε ποσά αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων ή άλλων ζημιών επιστρατεύουν οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών για να διασφαλίσουν την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, πολλές Εφορίες, θεωρούν ως «απαιτήσεις εις χείρας τρίτων» τα ποσά των αποζημιώσεων που δικαιούνται να εισπράξουν οφειλέτες του Δημοσίου από ασφαλιστικές εταιρείες και προχωρούν σε κατασχέσεις των ποσών αυτών για να εισπράξουν άμεσα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο.
Οι κατασχέσεις διενεργούνται ακόμη και σε περιπτώσεις που οι δικαιούχοι των αποζημιώσεων - οφειλέτες του Δημοσίου έχουν ενταχθεί σε ρυθμίσεις τμηματικής εξόφλησης οφειλών και πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους.
Στοιχεία από τις ασφαλιστικές
Οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται ανά διαστήματα απο την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών να υποβάλουν τα στοιχεία των πελατών τους και το ποσό των ασφαλίστρων που κατέβαλε καθένας. Αποκτούν έτσι και πληροφόρηση για τα ποσά που δίνονται για τυχόν αποζημιώσεις. Εφόσον οι πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών χρωστούν στο Δημόσιο, τα ποσά των αποζημιώσεων κατάσχονται. Ο εισπρακτικός μηχανισμός είναι αμείλικτος και δεσμεύει έναντι χρεών:
  • ποσά που προορίζονται για κάλυψη σωματική βλάβης και επίσης Ι.Χ σε περίπτωση ατυχήματος
  • αποζημιώσεις για ασφάλειες ζωής
  • χρήματα για την αποκατάσταση ακίνητων και επιχειρήσεων που επλήγησαν από πυρκαγιές σεισμούς κ.α.
  • Αποζημιώσεις που προορίζονται για αγρότες που είχαν ασφαλίσει την παράγωγη τους
Στο υπουργείο Οικονομικών υποστηρίζουν οτι οι εφορίες μπορούν να κατάσχουν (έναντι οφειλών προ το Δημόσιο) έως και το 100% των πάσης φύσεως αποζημιώσεων από ασφαλιστικές εταιρείες. Τονίζουν δε οτι οι κατασχέσεις των παραπάνω ποσών επιτρέπεται να γίνονται πριν την καταβολή τους στους δικαιούχους-οφειλέτες του Δημοσίου, δηλαδή ενώ τα ποσά αυτά βρίσκονται ακόμη στα χέρια εκείνων που πρόκειται να τα καταβάλουν.
Πολλές φορές όμως οι Εφορίες απλά «μπλοκάρουν» του τραπεζικούς λογαριασμούς των οφειλετών και κατάσχουν αυτομάτως ό,τι χρήματα κατατίθενται χωρίς καν να κοιτούν από που προέρχονται τα χρήματα αυτά και για ποιο λόγο κατατέθηκαν!
(Πηγή: money-money.gr)

23 Σεπ 2014

Το “top 50” των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ευρώπη

Τη λίστα με τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη δημοσίευσε ο οργανισμός SNL. Με βάση την παραγωγή ασφαλίστρων οι πρώτες 10 εταιρείες που βρίσκονται στη λίστα είναι η Axa (Γαλλία) με 85,5 εκατ. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, η Allianz (Γερμνανία) με 72 εκατ., η Assicurazioni Generali (Ιταλία) με 62,5 εκατ. , η Munich Re (Γερμανία) με 51 εκατ., η Zurich (Ελβετία) με 39,1 εκατ. , Prudential (Ηνωμένο Βασίλειο) 35,9 εκατ., Lloyd’s of London (Ηνωμένο Βασίλειο) με 30,7 εκατ. , CNP Assurances (Γαλλία) με 27,6 εκατ., HDI (Γερμανία) με 27 εκατ. και Aviva (Ηνωμένο Βασίλειο) με 25,9 εκατ.
Ακολουθεί ο πίνακας της SNL:
PINAKAS_1
Πηγή: http://go.snl.com/rs/snlfinanciallc/images/SNL%20Insurance%20Infographic_FINAL.pdf

PINAKAS_2
Πηγή: http://go.snl.com/rs/snlfinanciallc/images/SNL%20Insurance%20Infographic_FINAL.pdf
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Insurance Market: Εννέα στα δέκα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά

Το σύγχρονο ηλεκτρονικό ασφαλιστικό γραφείο, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του παραδοσιακού ασφαλιστή και των διαδικτυακών πωλήσεων και αναπτύσσεται, έχοντας ως βασικό γνώμονα την ποιότητα στην εξυπηρέτηση, πρεσβεύουν ο Μ. Μαρσέλος και ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, επικεφαλής του Insurance Market. Μαζί με τον τρίτο της παρέας, Φ. Ζάντζα, συνδύασαν πολύχρονη εμπειρία στο χρηματοοικονομικο-ασφαλιστικό χώρο και in house τεχνολογίες, όπως η πλατφόρμα Insurance Pro και δικό τους CRM που οι ίδιοι δημιούργησαν για να βελτιώσουν την επαφή τους με τον πελάτη πριν και μετά την πώληση. Όπως αναφέρουν στο iw:
-Στα τρία χρόνια λειτουργίας τους το insurance market έχει εξυπηρετήσει 120.000 πελάτες, ενώ καθημερινά στο κέντρο εξυπηρέτησης απαντώνται 4.500 κλήσεις
- Όλη η διαδικασία για την πώληση και την έκδοση του συμβολαίου απαιτεί τρία λεπτά
- Στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας εντάσσονται περισσότεροι από 60 πιστοποιημένοι σύμβουλοι, που παρέχουν εξυπηρέτηση 24 ώρες τη μέρα και 7 μέρες την εβδομάδα
- Στο 90% της παραγωγής τα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά
- Ένα από τα επόμενα project της εταιρείας είναι η αξιολόγηση της και των ασφαλιστικών εταιρειών, έτσι ώστε οι επόμενοι χρήστες να έχουν μια αντικειμενική αξιολόγηση για την επιλογή τους, πέραν της τιμής
iw? Πότε ξεκίνησε το Insurance Market και πώς προέκυψε η δημιουργία του;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Βλέποντας την άνοδο των aggregators στην Ευρώπη, το 2006 αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το moneymarket, το οποίο μέσα στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια έγινε ο μεγαλύτερος διαμεσολαβητής δανείων στην ελληνική αγορά.

Εν συνεχεία, έχοντας αποκτήσει την εμπειρία από το εγχείρημα αυτό, λανσάραμε τον Μάρτιο του 2010 το Live Insurance και στην πορεία, μαζί με τον τρίτο συνεργάτη μας, τον Φώτη Ζάντζα, τον επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης, εφαρμογών και τεχνολογίας, σχεδιάσαμε το Insurance Market, το οποίο βγήκε στον αέρα τον Αύγουστο του 2011.

Σήμερα αναπτυσσόμαστε με υψηλούς ρυθμούς, έχουμε εξυπηρετήσει συνολικά 120.000 πελάτες και αυτόν τον μήνα έχουμε 6.000 νέους πελάτες.
iw? Γιατί να έρθει ο καταναλωτής σε εσάς; Τι έχετε να του προσφέρετε, πού διαφοροποιείστε έναντι του ανταγωνισμού;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Ο καταναλωτής έρχεται σε εμάς γιατί μπορεί εύκολα, γρήγορα και απλά –μέσα σε ένα λεπτό– να συγκρίνει ασφαλιστικά συμβόλαια και να επιλέξει το προϊόν που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Η πλατφόρμα του insurancemarket.gr έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε ακόμα και ένα παιδί δέκα χρόνων να μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία της τιμολόγησης.
Αντιλαμβάνεστε ότι σε μια αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται 50 εταιρείες –όταν σε χώρες αντίστοιχου μεγέθους όπως στην Πορτογαλία είναι 26, στην Αυστρία είναι 25, στην Κροατία είναι 14– γίνεται δύσκολο για τον καταναλωτή να επιλέξει πάροχο και πρόγραμμα.

Στο insurancemarket.gr μέσα σε ένα λεπτό βρίσκεις εξατομικευμένες προσφορές από 18 ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να επιλέξεις το πρόγραμμα, τις καλύψεις και το τιμολόγιο που σου ταιριάζει.

Στην ουσία οι καταναλωτές απευθύνονται σε εμάς για δύο βασικούς λόγους:
πρώτον επειδή θα λάβουν την καλύτερη προσφορά και δεύτερον λόγω του άρτιου επιπέδου εξυπηρέτησης, κομμάτι στο οποίο έχουμε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό.
Στο ανθρώπινο δυναμικό μας εντάσσονται περισσότεροι από 60 πιστοποιημένοι σύμβουλοι, που παρέχουν εξυπηρέτηση 24 ώρες τη μέρα και 7 μέρες την εβδομάδα.
iw? Τα παραδοσιακά δίκτυα αντιμετωπίζουν συχνά αρνητικά το διαδίκτυο. Ποια είναι η δική σας άποψη; Υστερεί σε κάτι η συγκεκριμένη μέθοδος πωλήσεων;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Θεωρούμε ότι έχουμε όλα τα πλεονεκτήματα του on-line και του ασφαλιστή. Είναι λογικό να υπάρχει δυσαρέσκεια όταν υπάρχουν αθέμιτες διαδικασίες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ισχύει. Στη δική μας περίπτωση υπάρχουν οι ίδιες διαδικασίες και τα ίδια προβλήματα, το μοναδικό στοιχείο που αλλάζει είναι το κέντρο επιρροής.
Σε επίπεδο υπηρεσιών θεωρούμε ότι, σε σχέση με τον μέσο ασφαλιστή, οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι πιο ποιοτικές. Ενδεικτικά, σας αναφέρω ότι εξυπηρετούμε 4.500 κλήσεις την ημέρα, έχουμε δημιουργήσει αυτοματοποιημένες διαδικασίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και έχουμε τμήμα ζημιών, που έρχεται συνεχώς σε επαφή με τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Διαβάζουμε ένα-ένα τα e-mail των πελατών και σε κάθε παράπονο φεύγει ερωτηματικό στον υπεύθυνο, ελέγχεται το αίτημα, η ηχογραφημένη κλήση, η έκθεση από το CRM κ.λπ.
Δίνουμε μεγάλη σημασία στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση του πελάτη και γι’ αυτό πρόσφατα δημιουργήσαμε δικό μας CRM, στο οποίο φαίνεται όλη η επικοινωνία με τον πελάτη και η ροή των διαδικασιών.
iw? Ποια είναι η χρονική διάρκεια που απαιτείται για την έκδοση συμβολαίου;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Εάν ο πελάτης μπει στο σύστημα και πληρώσει τα ασφάλιστρά του στις 12.00 την Κυριακή το βράδυ, το συμβόλαιό του θα έχει σταλεί στο e-mail του στις 12.03. Έχουμε καταφέρει σχεδόν στο σύνολο των συνεργασιών μας το συμβόλαιο να εκδίδεται ηλεκτρονικά. Περίπου στο 90% της παραγωγής μας τα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά. Αναπτύσσουμε συνεχώς δικές μας τεχνολογίες και ταυτόχρονα οι ασφαλιστικές ανταποκρίνονται στα αιτήματα που έχουμε και αφορούν την ψηφιοποίηση δεδομένων.
iw? Με πόσες ασφαλιστικές συνεργάζεστε;

Μ.Μ. & Σ.Π.: Έχουμε 18 συνεργασίες, οι οποίες αυξάνονται συνέχεια. Στόχος μας είναι να καλύψουμε το σύνολο της αγοράς. Προσπαθούμε να φιλτράρουμε τις εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, ώστε να είναι όσο πιο αξιόπιστες γίνεται.
iw? Ποια είναι η εικόνα που έχουν για εσάς οι πελάτες σας;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Μέχρι τώρα και με βάση τα στοιχεία από τους δείκτες ακυρωσιμότητας και παραπόνων/πελάτη, η εικόνα που έχουμε είναι θετική.
Θέλω εδώ να σας πω ότι ένα από τα επόμενα project της εταιρείας είναι η αξιολόγηση.
Σε κάθε επαφή θα ζητάμε από τους πελάτες να αξιολογούν και εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία σε βασικές παραμέτρους (εξυπηρέτηση, αποζημιώσεις κ.λπ.), έτσι ώστε οι επόμενοι χρήστες να έχουν μια αντικειμενική αξιολόγηση για την επιλογή τους, πέραν της τιμής. Σε κάθε εταιρεία θα βλέπει ο καταναλωτής τα σχόλια και τις βαθμολογίες.
iw? Θα είναι θετικές σε αυτήν την εξέλιξη οι εταιρείες;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ θετικές, καθώς πέρα από την ενίσχυση της προβολής των ασφαλιστικών τους προϊόντων, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τι πραγματικά ζητάει ο κόσμος και να λάβουν χρήσιμο feedback για τον σχεδιασμό των υπηρεσιών τους.
Επιπλέον, θα τους δίνουμε το βήμα να απαντούν ώστε να καλλιεργούν περαιτέρω τις πελατειακές τους σχέσεις, δεν θα έχουν δηλαδή μια απρόσωπη παρουσία στο site μας. Άλλωστε, ο στόχος όλων είναι να υπάρχει βελτίωση.
iw? Σκέφτεστε να επεκταθείτε και στο κομμάτι της υγείας ή και σε άλλους κλάδους;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Έχουμε ήδη προγράμματα υγείας και είναι στη στόχευση της εταιρείας να ασχοληθούμε με τα προσωπικά ατυχήματα και την ταξιδιωτική ασφάλιση. Μετά τον Οκτώβρη, θα έχουμε επιπλέον ένα με δύο προϊόντα τον μήνα. Ειδικά όσον αφορά το κομμάτι της υγείας είναι στον σχεδιασμό μας η προώθηση τυποποιημένων, οικονομικών και εύκολα συγκρίσιμων προγραμμάτων, με light underwriting, ώστε να μπορεί να γίνεται εύκολα η πώληση.
Φιλοδοξία μας είναι να δημιουργήσουμε και εδώ μια διαδικτυακή αγορά όπως και στον κλάδο του αυτοκινήτου, κυρίως προς όφελος του καταναλωτή. Ήδη το σχεδιάζουμε με τέσσερις εταιρείες και μέσα στον επόμενο χρόνο θα μπούμε και σε αυτό το κομμάτι.
iw? Σας απασχολεί ο ηλεκτρονικός ανταγωνισμός από διάφορους παρόχους ή ακόμα και ασφαλιστικές;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Η άποψή μας είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν on-line πωλήσεις δημιουργούν αγορά και αυτό είναι θετικό, γιατί μεγαλώνει η ασφαλιστική πίτα στην οποία απευθυνόμαστε.Θέλουμε λοιπόν ανταγωνισμό, γιατί δημιουργεί καταναλωτικό κοινό.
Όσον αφορά τους aggregators θέλουμε και αυτόν τον ανταγωνισμό, γιατί μας κάνει καλύτερους και ωφελεί τον καταναλωτή.
iw? Τι είναι το Insurance Pro και πώς προέκυψε η δημιουργία του;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Όταν ενημερωθήκαμε από τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε ότι θα τεθούν σε ισχύ οι Πράξεις 30 και 31 του διοικητή της ΤτΕ, αλλάξαμε όλες τις διαδικασίες της εταιρείας μέσα σε 10 ημέρες!
Δημιουργήσαμε δικό μας σύστημα πληρωμών, το οποίο είναι ανεξάρτητο και προχωρήσαμε στην ψηφιοποίηση όλων των εγγράφων που απαιτούνται από την καινούρια νομοθεσία. Είδαμε ότι υπήρξε ενδιαφέρον για συνεργασίες και έτσι παραμετροποιήσαμε το σύστημά μας για να προσφέρουμε στον συνεργάτη πλήρη τιμολόγηση, με έτοιμο όλο το undewriting, πλήρες CRM και υπηρεσίες είσπραξης και παράδοσης.
iw? Πόσο χρόνο θέλει ο ασφαλιστής για να διεκπεραιώσει όλη τη διαδικασία;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Ο χρόνος που χρειάζεται ο ασφαλιστής για να ολοκληρώσει τη διαδικασία είναι –βάσει και του call center μας– τρία λεπτά.
Θέλει 45 δευτερόλεπτα για να δώσει προσφορά, ένα λεπτό να πείσει τον πελάτη και ένα λεπτό να πάρει επιπλέον στοιχεία. Όλα τα άλλα τα αναλαμβάνουμε εμείς.
Εισάγουμε κάτι καινούριο και το κριτήριο των συνεργασιών μας είναι ο σεβασμός στη διαδικασία που έχουμε δημιουργήσει.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)