Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

19 Δεκ 2014

Στα €700 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημίωσεις το 2013 για τον κλάδο αυτοκινήτου

Οι συνολικές αποζημιώσεις που κατέβαλε η ασφαλιστική αγορά το 2013 για τον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων προσεγγίζουν τα € 700 εκ., σύμφωνα με μελέτη που διεξήγαγε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) σχετικά με την Ασφάλιση Αυτοκινήτου 2013.
Η Ασφάλιση Αυτοκινήτου αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους δραστηριοποίησης τηςελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και ασκείται από 31 ασφαλιστικές επιχειρήσεις.
Η παραγωγή ασφαλίστρων το 2013 ανήλθε σε € 1,44 δισ. σημειώνοντας μείωση 7,8% σε σχέση με το 2012 και αποτελώντας το 35,9% του συνόλου της παραγωγής ασφαλίστρων.
Ο κ. Δ. Ζορμπάς, Πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκινήτων της ΕΑΕΕ σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ανέφερε : «Η μείωση των κυκλοφορούντων οχημάτων (η οποία είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση στην παραγωγή ασφαλίστρων) οδήγησε σε ελαφρά κάμψη της συχνότητας ζημιών που αντιμετώπισαν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις το 2013 (από 6,94% το 2012 σε 6,20% το 2013). Η πορεία, όμως, των δεικτών του κλάδου όπως η μεγάλη αύξηση που σημειώθηκε στο δείκτη ζημιών της Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων (από 47,1% το 2012 σε 60% το 2013 προβληματίζει την ασφαλιστική αγορά για το μέλλον».
Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη της ΕΑΕΕ εδώ.

18 Δεκ 2014

H AXA στηρίζει το Χριστουγεννιάτικο Bazaar του «Εργαστηρίου»

Η Εθελοντική Ομάδα της ΑΧΑ, «AXA Hearts in Action», στηρίζει το έργο που πραγματοποιεί το «Εργαστήρι» και συμμετέχει για μία χρονιά ακόμα στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar που διοργανώνει ο οργανισμός, στο Εκθεσιακό Κέντρο Helexpo.

Συγκεκριμένα, η ΑΧΑ προσέφερε αγαθά προς πώληση αλλά και αγαθά που συγκεντρώνουν εθελοντικά τα μέλη της Εταιρείας από το Κουτί της Αγάπης που βρίσκεται σε χώρο της ΑΧΑ. Επίσης, οι εθελοντές της Εταιρείας συμμετείχαν στη διεξαγωγή της εκδήλωσης, με στόχο να βοηθήσουν «Το Εργαστήρι» να συγκεντρώσει χρήματα που θα ενισχύσουν τις δράσεις του και θα στηρίξουν ένα βιώσιμο μέλλον.

Ο φιλανθρωπικός Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες «Το Εργαστήρι», αποτελεί έναν από τους παλαιότερους φορείς στην Ελλάδα που φροντίζει για την κοινωνική ένταξη και τη διασφάλιση μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης για ενήλικα άτομα με ελαφρά και μέση νοητική υστέρηση στην Ελλάδα.

Βασικό άξονα δραστηριοποίησής του αποτελεί η διά βίου μάθηση, η επαγγελματική κατάρτιση των νέων με νοητική υστέρηση και η προστατευμένη απασχόληση των μη εντάξιμων ατόμων που υλοποιείται στο πλαίσιο των έντεκα παραγωγικών εργαστηρίων, εντός των κτιριακών εγκαταστάσεων του Κέντρου.


Τράπεζα της Ελλάδος: Τι κάνουμε για να έχουμε αξιόπιστες ασφαλιστικές εταιρείες!

Τα μέτρα που έχει λάβει τον τελευταίο χρόνο η Τράπεζα της Ελλάδος ως εποπτική αρχή, για να εξασφαλίσει ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες θα έχουν τα απαραίτητα κεφάλαια και την φερεγγυότητα που απαιτεί η νέα οδηγία Solvency II από τις αρχές του 2016, αναλύονται διεξοδικά στην ενδιάμεση έκθεση τη ΤτΕ για την ελληνική οικονομία.
Η έκθεση αναφέρει τα εξής: «Στο τέλος Σεπτεμβρίου 2014, στην ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα δραστηριοποιούνταν εξήντα οκτώ (68) ασφαλιστικές επιχειρήσεις με καθεστώς εγκατάστασης, με συνολικό ενεργητικό ύψους 15,7 δισ εκ. ευρώ. Σε όρους παραγωγής ασφαλίστρων, το μερίδιο αγοράς των ελληνικών ασφαλιστικών επιχειρήσεων ανήλθε σε 94,2%, του οποίου το 45,03% αφορά θυγατρικές ευρωπαϊκών ομίλων, και το μερίδιο των υποκαταστημάτων κρατών μελών της ΕΕ και τρίτων χωρών σε 5,8%.
Όσον αφορά το βαθμό συγκέντρωσης ως προς την παραγωγή ασφαλίστρων, οι 5 και 10 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στις ασφαλίσεις ζωής κατέχουν το 78,5% και 92,2% της συγκεκριμένης αγοράς και οι 5 και 10 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στις ασφαλίσεις κατά ζημιών το 38,8% και 58,8% αντίστοιχα. Την περίοδο Ιανουαρίου Ιουνίου 2014, κύριο χαρακτηριστικό της ασφαλιστικής αγοράς ήταν η συνολική μείωση της παραγωγής ασφαλίστρων, για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Ωστόσο, σε αντίθεση με την εξέλιξη της παραγωγής του κλάδου ζημιών, η παραγωγή στις ασφαλίσεις ζωής άρχισε να ανακάμπτει, παρουσιάζοντας θετικό ρυθμό μεταβολής. Τα συνολικά έσοδα από ασφάλιστρα σημείωσαν υποχώρηση κατά 3,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, προερχόμενη κυρίως από την κατά 10,53% πτώση των ασφαλίστρων από ασφαλίσεις ζημιών, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από την κατά 7,71% άνοδο των ασφαλίστρων από ασφαλίσεις ζωής. Το σύνολο διαμορφώθηκε σε 2,05 δισεκ. ευρώ (Ιαν-Ιούν. 2013: 2,12 δισεκ. ευρώ), εκ των οποίων το 39,1% προήλθε από ασφαλίσεις ζωής και το 60,9% από ασφαλίσεις κατά ζημιών. Το σύνολο των τεχνικών αποθεμάτων των εποπτευόμενων από την Τράπεζα της Ελλάδος ασφαλιστικών επιχειρήσεων αυξήθηκε και διαμορφώθηκε σε 11,9 δισεκ. ευρώ (Ιαν.Ιούν.2013: 11,7 δισεκ. ευρώ).
Από την αρχή της περιόδου Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2014 η Τράπεζα της Ελλάδος επικεντρώθηκε στη διαπίστωση της εφαρμογής των νέων κανονιστικών Πράξεων Εκτελεστικής Επιτροπής 30 και 31/30.9.2013 που τέθηκαν σε ισχύ την 1.1.2014. Προς το σκοπό αυτό, εντάθηκαν οι έλεγχοι τόσο στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις όσο και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και, όπου παρατηρήθηκαν αποκλίσεις από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο, έγιναν συστάσεις προσαρμογής. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το νέο εποπτικό καθεστώς της “Φερεγγυότητας ΙΙ” (“Solvency II”) από την 1.1.2016 η ευρωπαϊκή εποπτική αρχή ΕΙΟΡΑ έθεσε σε ισχύ από1.1.2014 τα Ενδιάμεσα Μέτρα Εφαρμογής (Interim Guidelines) τα οποία καλύπτουν τις ποσοτικές (Πυλώνας Ι) και τις ποιοτικές απαιτήσεις (Πυλώνας ΙΙ) που εισάγει το νέο θεσμικό πλαίσιο, καθώς και τα θέματα διαμόρφωσης των εποπτικών αναφορών και της ενημέρωσης του κοινού (Πυλώνας ΙΙΙ).
Για την προετοιμασία κάλυψης των ποσοτικών απαιτήσεων του Πυλώνα Ι, η Τράπεζα της Ελλάδος διεξήγαγε, σε συνεργασία με την ΕΙΟΡΑ, άσκηση αντοχής σε ακραίες καταστάσεις (stress test), στην οποία συμμετείχε το σύνολο της αγοράς. Η άσκηση περιλάμβανε δύο μέρη, το βασικό σενάριο (core module)και το σενάριο χαμηλών επιτοκίων (lowyield module), με σκοπό την εκτίμηση των επιπτώσεων στα οικονομικά μεγέθη και τις κεφαλαιακές ανάγκες των ασφαλιστικών εταιριών.
Σύμφωνα με κριτήρια που έθεσε η ΕΙΟΡΑ, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις χωρίστηκαν από την Τράπεζα της Ελλάδος σε δύο ομάδες. Στην πρώτη συμμετείχαν δώδεκα ασφαλιστικές επιχειρήσεις, των οποίων τα αποτελέσματα διαβιβάστηκαν στην EIOPA, και στη δεύτερη συμμετείχαν όλες οι υπόλοιπες. Τα αποτελέσματα της άσκησης θα ανακοινωθούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο από την EIOPA μέχρι το τέλος του έτους. Για την προετοιμασία της κάλυψης των ποιοτικών απαιτήσεων του Πυλώνα ΙΙ, πραγματοποιήθηκε σειρά συναντήσεων με τις διοικήσεις και στελέχη όλων σχεδόν των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
Στόχος ήταν η ενημέρωση για τα Ενδιάμεσα Μέτρα Εφαρμογής στα οποία περιγράφεται το υπόδειγμα οργάνωσης της ασφαλιστικής επιχείρησης, με ανάλυση των τεσσάρων βασικών λειτουργιών (αναλογιστική, εσωτερικός έλεγχος, διαχείριση κινδύνων και κανονιστική συμμόρφωση). Επισημάνθηκε επίσης η ανάγκη εντατικοποίησης των προπαρασκευαστικών ενεργειών για τη σταδιακή προσαρμογή των πρακτικών, των μεθόδων και των συστημάτων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για να αντεπεξέλθουν αποτελεσματικά στους νέους κανόνες. Στο πλαίσιο αυτό, η Τράπεζα της Ελλάδος ζήτησε από τις επιχειρήσεις να εκπονήσουν μελέτη αποκλίσεων μεταξύ της υφιστάμενης κατάστασης και της επερχόμενης σε περιβάλλον Φερεγγυότητας ΙΙ (gap analysis). Η μελέτη αυτή αποτελεί βάση για τον εντοπισμό των αναγκών και των απαιτούμενων ενεργειών για τη σύγκλιση και εναρμόνιση των επιχειρήσεων με το νέο ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο. Επιπλέον, η Τράπεζα της Ελλάδος ζήτησε τακτικές αναφορές προόδου για θέματα εταιρικής διακυβέρνησης του Πυλώνα ΙΙ, καθώς και δοκιμαστικές υποβολές στοιχείων και αναφορών του Πυλώνα ΙΙΙ.
Συνεχίστηκαν επίσης οι εργασίες των οκτώ Ομάδων Εργασίας που συστάθηκαν το 2012 με πρωτοβουλία της Τράπεζας της Ελλάδος με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας των στατιστικών στοιχείων των επιχειρήσεων, αλλά και τη δημιουργία κατάλληλων αναλογιστικών μοντέλων αποτίμησης συγκεκριμένων ασφαλιστικών κινδύνων. Το έργο βρίσκεται στην τελική φάση υλοποίησής του, σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, και ταχύτερα από όσο είχε αρχικά σχεδιαστεί.
Η ολοκλήρωσή του, με την οριστικοποίηση των σχετικών εκθέσεων, αναμένεται πριν το τέλος του έτους.Οι ρυθμιστικές παρεμβάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος επεκτάθηκαν και στον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, με την έκδοση της ΠΕΕ 38/1.4.2014 (ΦΕΚ Β 1340/27.5.2014 )“Αναπροσαρμογή των ποσών υποχρεωτικής ασφάλισης επαγγελματικής αστικής ευθύνης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών” τα οποία προβλέπονται στο άρθρο 4 παρ. 1Α περ. στ’) του Π.Δ. 190/2006.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

17 Δεκ 2014

ΕΘΝΙΚΗ FORCE: Νέο Σύστημα Πληροφόρησης Συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το Νέο Πελατοκεντρικό Σύστημα Πληροφόρησης Συνεργατών «ΕΘΝΙΚΗ FORCE» παρουσιάστηκε στο Παραγωγικό Εταιρικό Δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο της Εταιρείας.
Το «ΕΘΝΙΚΗ FORCE»  είναι μια καινοτόμα πλατφόρμα που ενσωματώνει τεχνολογία αιχμής, αποσκοπώντας στην περαιτέρω αναβάθμιση της ποιότητας και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του Παραγωγικού Δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Πρόκειται για ένα σύστημα που αποτελεί πρωτοποριακό σταθμό στην ενημέρωση των ασφαλιστικών συμβούλων, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες που σχετίζονται με τη δραστηριότητά τους, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται.  Παράλληλα, παρέχει στους ασφαλιστικούς συμβούλους πλήθος δυνατοτήτων διαχείρισης του χαρτοφυλακίου τους, όπως για παράδειγμα πληροφορίες συμβολαίου, καλύψεις, cross selling, αυτόματη πληροφόρηση για σημαντικά «γεγονότα» στο Πελατολόγιο, διαχωρισμός πελάτη - εξαρτωμένων μελών, εκπαιδευτικά video κ.ά.

Το «ΕΘΝΙΚΗ FORCE» είναι αποτέλεσμα της συνεχούς και συστηματικής προσπάθειας που καταβάλλει η Εθνική Ασφαλιστική για την ουσιαστική και έμπρακτη υποστήριξη των Συνεργατών της μέσω της κάλυψης των σύγχρονων αναγκών τους.

Η Εθνική Ασφαλιστική εκτιμά ότι το «ΕΘΝΙΚΗ FORCE» θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των εργασιών του Παραγωγικού Δικτύου και στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη, ανταποκρινόμενο στις υψηλές απαιτήσεις της Εταιρείας που ως ηγέτιδα δύναμη χαράσσει την πορεία της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Απώλεια 30 εκατ. ευρώ από διαφυγόντα “αυτοκίνητα”

Αρνητικά μηνύματα λαμβάνει η αγορά από στον κλάδο αστικής ευθυνης οχημάτων, καθώς περιορίζεται ο στόλος των κυκλοφορούντων οχημάτων και ταυτόχρονα τα ασφάλιστρα ακολουθούν καθοδική πορεία από την επιθετική πολιτική τιμών που ακολουθείται στον κλάδο.
Τα στοιχεία από τις εφορίες της χώρας είναι άκρως απογοητευτικά, καθότι υπολογίζεται ότι έως το τέλος του έτους τις πινακίδες τους θα έχουν καταθέσει πάνω από 160.000 κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων, αδυνατώντας να αντιμετωπίσουν τα κόστη λειτουργίας, συντήρησης, ασφάλισης και φορολόγησης των οχημάτων τους.

Μάλιστα, την… παρτίδα δεν τη σώζουν ούτε οι πωλήσεις των καινούριων ή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εξωτερικού. Απλά μετριάζουν το πρόβλημα. Τα τελευταία στοιχεία, αυτά του Νοεμβρίου, δείχνουν ότι στο 10μηνο κυκλοφόρησαν στη χώρα 93.492 νέα αυτοκίνητα έναντι 73.393 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2013, παρουσιάζοντας αύξηση 27,4%.

Έτσι, ένας πρώτος υπολογισμός της διαφοράς μεταξύ των οχημάτων που αποσύρονται και αυτών που μπαίνουν σε κυκλοφορία, εμφανίζει το στόλο να μειώνεται κατά περίπου 60.000 οχήματα και άρα τα έσοδα των ασφαλιστικών εταιρειών να μειώνονται κατά περίπου 30 εκατ. ευρώ.

Στο ποσό αυτό θα πρέπει να προστεθούν και οι τυχόν απώλειες εσόδων που θα προκύψουν λόγω του πτωχευτικού ασφαλίστρου στο οποίο επιμένουν ορισμένες εκ των εταιρειών του κλάδου. 

Στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι το “χτύπημα” των τιμολογίων δεν θα σταματήσει ούτε το 2015, δεδομένου ότι η πίτα της αγοράς όχι μόνο δεν αυξάνεται, αλλά μειώνεται, πλέον, δραματικά.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

16 Δεκ 2014

Συγκέντρωση Συλλόγου Ζημιωθέντων της Ασπίς

Εκατοντάδες ζημιωθέντες συγκεντρώθηκαν στην προγραμματισμένη συνάντηση στην Αθήνα του Συλλόγου, που πραγματοποιήθηκε στο Τιτάνια.
Στην συγκέντρωση ενημέρωσης και διαμαρτυρίας που διεξάχθηκε, έγινε πλήρης ενημέρωση για όλες τις πρόσφατες εξελίξεις και καθορίστηκε το πλαίσιο δράσης από εδώ και στο εξής.
Ιδιαίτερα τονίστηκε η ανυπαρξία πρωτοβουλιών και η απογοήτευση από την υφιστάμενη κυβέρνηση η οποία ενώ προεκλογικά είχε δεσμευτεί ότι θα φέρει εις πέρας αυτήν την πολύ μεγάλη κοινωνική εκκρεμότητα, εντούτοις εδώ και δυόμιση χρόνια δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα και έχει αφήσει στο έλεος του Θεού τους ζημιωθέντες οι οποίοι όπως είπαν θα ανταποδώσουν με τον τρόπο τους αυτήν την συμπεριφορά.
Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου κ. Χατζηθεοδοσίου τόνισε ότι σε κανένα πολιτισμένο κράτος του κόσμου δεν νοείται να συμβεί τέτοια περίπτωση με ασφαλιστική εταιρεία, ενώ εξήρε την ενότητα των ζημιωθέντων εκφράζοντας την πίστη του ότι ο αγώνας θα δικαιωθεί και ο ίδιος θα συμβάλλει με όλες του τις δυνάμεις σε αυτόν.
Στην συγκέντρωση τέθηκαν οι στόχοι για το αμέσως επόμενο χρονικό διάσημα και τονίστηκε με έμφαση η αναγκαιότητα ενότητας όλων των ζημιωθέντων μέχρι την τελική δικαίωση.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Eurolife ERB Ασφαλιστική: Νέα σειρά εξωνοσοκομειακών προγραμμάτων Premium Διάγνωση

Σε μια εποχή που τα δεδομένα για την προστασία της Υγείας έχουν διαφοροποιηθεί σημαντικά, οι περισσότεροι από εμάς αναζητούμε λύσεις τις οποίες θα μπορέσουμε να εντάξουμε στον οικονομικό μας προϋπολογισμό για να αισθανόμαστε ήσυχοι και ασφαλείς.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Eurolife ERB λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις στον τομέα της υγείας αλλά και τις ανάγκες των πελατών της, επανασχεδίασε τη σειρά προγραμμάτων Premium Διάγνωση δημιουργώντας 4 νέες αναβαθμισμένες, ‘value for money’ προτάσεις διαγνωστικών εξετάσεων και ιατρικών παροχών.

Τα νέα προγράμματα Premium Διάγνωση σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να είναι συμπληρωματικά μεταξύ τους, απευθυνόμενα σε διαφορετικά προφίλ πελατών, ανάλογα με την ύπαρξη ή όχι ταμείου και με τη δυνατότητα συμμετοχής ή όχι στο κόστος των εξετάσεων.

Επιπλέον, έμφαση δόθηκε στην προνομιακή αντιμετώπιση σε περίπτωση χρήσης ΕΟΠΥΥ καθώς και στην ειδική τιμολόγηση για ασφαλισμένους παιδιά, στο βασικό πρόγραμμα ώστε ο δρόμος της πρόληψης και της υγείας να είναι ανοιχτός για όλους.

Παράλληλα, η Eurolife ERB επεξέτεινε τις συνεργασίες της εντάσσοντας στους υφιστάμενους Ομίλους Βιοιατρική και Euromedica και το Δίκτυο «Υγεία net» του Ομίλου Υγεία ώστε ο κάθε πελάτης να επιλέγει τον πάροχο που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του τόσο σε επίπεδο γεωγραφικής κάλυψης, όσο και παροχών.

Οι νέες αυτές καλύψεις, προωθούνται από 1.400 επιλεγμένους συνεργάτες της Εταιρίας σε όλη την Ελλάδα.


15 Δεκ 2014

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τιμολόγιο ενοικιαζόμενων οχημάτων ετήσιας διάρκειας

Νέο προνομιακό τιμολόγιο που αφορά τη χρήση Ε.Ι.Χ. ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ οχημάτων, με ετήσια διάρκεια ασφάλισης δημιούργησε από 1.12.2014 η Υδρόγειος Ασφαλιστική.
Όπως περιγράφεται στο τιμολόγιο ενοικιαζομένων οχημάτων της εταιρίας, για την ασφάλιση Ε.Ι.Χ. ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ με ετήσια διάρκεια, δημιουργήθηκαν 2 νέες χρήσεις:
  • 076 Ε.Ι.Χ. ΕΝΟΙΚ/ΝΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
  • 077 Ε.Ι.Χ. ΕΝΟΙΚ/ΝΟ > 9 ΘΕΣΕΩΝ ΕΤΗΣΙΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Ειδικότερα, το τιμολόγιο ετήσιων ενοικιαζομένων Ε.Ι.Χ. έχει ως εξής:
  • Σωματικές Βλάβες Τρίτων: 1.000.000 € ανά Θύμα
  • Υλικές Ζημιές Τρίτων: 1.000.000 € ανά Ατύχημα
  • Κάλυψη Υλικών Ζημιών από Ανασφάλιστο Όχημα: 30.000 €
  • Φροντίδα Ατυχήματος
  • Προσωπικό Ατύχημα: 12.000 €
  • Νομική Προστασία: 15.000 €
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΤΗΣΙΩΝ ΟΛΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΣΕ Β.Μ. 02
Νέο τιμολόγιο ενοικιαζόμενων οχημάτων ετήσιας διάρκειας απο την Υδρόγειο
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΤΙΜ.1: Κέρκυρα, Νάξος, Σκιάθος, Χίος.
ΤΙΜ.2: Αργολίδα, Αρκαδία, Δράμα, Μεσσηνία.
ΤΙΜ.3: Ρέθυμνο.
ΤΙΜ.4: Καβάλα, Μύκονος, Χανιά, Χαλκιδική.
ΤΙΜ.5: Αιτωλοακαρνανία, Αττική, Αχαΐα, Ζάκυνθος.
ΤΙΜ.6: Μυτιλήνη, Σύρος.
ΤΙΜ.7: Εύβοια, Ηπειρωτική, Θεσσαλονίκη.
ΤΙΜ.10: Ηράκλειο, Κως, Ρόδος.
ΤΙΜ.11: Λασίθι, Μοίρες, Σαντορίνη, Τυμπάκι.
ΤΙΜ.12: Αίγινα, Θάσος, Λευκάδα, Μέθανα, Πάρος, Πόρος, Σαμοθράκη, Σκόπελος, Σπέτσες.
ΤΙΜ.14: Αμοργός, Άνδρος, Αντίπαρος, Αστυπάλαια, Ιθάκη, Ικαρία, Ίος, Κάλυμνος, Κάρπαθος, Κάσος, Κεφαλονιά, Κύθηρα, Λέρος, Λήμνος, Μήλος, Νίσυρος, Παξοί, Πάτμος, Σάμος, Σέριφος, Σκύρος, Σύμη, Τήλος, Τήνος, Αλόννησος, Κέα, Κίμωλος, Κύθνος, Σίφνος, Φολέγανδρος, Φούρνοι.
Επιπλέον, η εταιρία διευκρινίζει ότι για την ασφάλιση προαιρετικών καλύψεων ισχύει το ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΛΥΨΕΩΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ Ε.Ι.Χ..

Υπενθυμίζεται ότι η καταχώρηση των αιτήσεων ασφάλισης των ενοικιαζομένων μπορεί να γίνει και από τον συνεργάτη μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής YdrogiosOnLine.

(Πηγή: Nextdeal.gr)

12 Δεκ 2014

O ΣΑΔΧ δίνει χρήσιμες συμβουλές για την αντικατάσταση διπλωμάτων μοτοποδηλάτου

Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων (Σ.Α.Δ.Χ.) ενημερώνει τους κατόχους παλαιού τύπου διπλώματος μοτοποδηλάτου τα εξής:

• Οι κάτοχοι μοτοποδηλάτων των οποίων το δίπλωμα οδήγησης είχε εκδοθεί από την τροχαία, πρέπει να το αντικαταστήσουν υποχρεωτικά με δίπλωμα νέου τύπου μέχρι τις 18/01/2015. Σε περίπτωση που το δίπλωμα δεν αντικατασταθεί μετά την καταληκτική ημερομηνία, θα επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο. Οι κάτοχοι των συγκεκριμένων διπλωμάτων θα πρέπει να απευθύνονται για την αντικατάσταση στην οικεία Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών. Όσον αφορά τα Χανιά η Υπηρεσία αυτή εδρεύει στην οδό Νεροκούρου 30, τηλ. 2821344505. Εναλλακτικά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στα ΚΕΠ. Απαιτείται παράβολο € 30.

Οι κάτοχοι άδειας οδήγησης μοτοποδηλάτου κατηγορίας Α, Α1 ήΑ2 δεν χρειάζεται να προβούν σε αντικατάσταση.
• Εφόσον το όχημα σας οδηγείται από νέο σε ηλικία οδηγό κάτω των 23 ετών ή νέο κάτοχο διπλώματος οδήγησης με έκδοση διπλώματος λιγότερο από δύο έτη, ενημερώστε τον ασφαλιστή σας. Οι ασφαλιστικές εταιρείες επιβάλλουν πρόσθετο ασφάλιστρο για αυτές τις κατηγορίες οδηγών λόγω μεγαλύτερης επικινδυνότητας για πρόκληση τροχαίου ατυχήματος. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η πλήρης κάλυψη των νέων οδηγών
• Ο κάτοχος διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Β, επιτρέπεται να οδηγεί Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης, Φορτηγά Ιδ. Χρήσης και Φορτηγά Ιδ. Χρήσης Αγροτικά μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνων. Ο μέγιστος αριθμός μεταφερόμενων ατόμων για δίπλωμα κατηγορίας Β είναι 8 άτομα. Τα Φορτηγά Ιδ. Χρήσης επιτρέπεται να οδηγούνται από τον ιδιοκτήτη και από τους εργαζόμενους στην επιχείρηση. Τα Φορτηγά Ιδ. Χρήσης Αγροτικά επιτρέπεται να οδηγούνται από τον ιδιοκτήτη και άτομα Α’ βαθμού συγγενείας. Σε περίπτωση οδήγησης Mini Bus ή επαγγελματικού οχήματος, καλό είναι ο οδηγός να ελέγχει τα στοιχεία αυτά στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος. Η μη τήρηση αυτών των κανόνων επιφέρει διοικητικό πρόστιμο και άρνηση αποζημίωσης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος
• Οι κάτοχοι επαγγελματικής άδειας οδήγησης πρέπει να την ανανεώνουν ανά πενταετία. Με τη συμπλήρωση του 65 έτους της ηλικίας τους η ανανέωση πρέπει να γίνεται ανά τριετία. Εφόσον ο κάτοχος διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Γ και άνω δεν το ανανεώσει, επιτρέπεται να οδηγεί οχήματα κατηγορίας Β
• Οι κάτοχοι Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης πρέπει να αλλάζουν την χρήση του οχήματος μετά την συνταξιοδότησή τους. Η κατηγορία που θα πρέπει να εμπίπτει το όχημα εξαρτάται από την ιδιότητα του ιδιοκτήτη μετά τη συνταξιοδότησή του.
• Σε περίπτωση μεταβίβασης της ιδιοκτησίας ενός οχήματος, πρέπει το όχημα αυτό να ασφαλιστεί στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη το συντομότερο δυνατόν. Ασφαλιστικά η κάλυψη του προηγούμενου ασφαλιστηρίου ισχύει μέχρι και 30 ημέρες μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας. Μετά την πάροδο αυτού του διαστήματος το ασφαλιστήριο που είχε εκδοθεί στο όνομα του προηγούμενου ιδιοκτήτη λήγει αυτοδίκαια.

Υποχρεωτική η προσκόμιση ασφαλιστηρίου στις ΔΟΥ για την άρση ακινησίας αυτοκινήτου

Αυξημένο ενδιαφέρον για την άρση ακινησίας ΙΧ αναμένεται μέσα στην επόμενη χρονιά καθώς το υπουργείο οικονομικών εξετάζει την καθιέρωση καταβολή τελών κυκλοφορίας με το μήνα.

Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι με περσινή εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Εσόδων προς όλες τις ΔΟΥ αναφέρεται ότι εκτός των δικαιολογητικών που απαιτούνται είναι απαραίτητη η προσκόμιση ασφαλιστήριου συμβολαίου για τους μήνες που θα τεθεί για κυκλοφορία το αυτοκίνητο προκειμένου να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες.

Η σχετική 
εγκύκλιος αναφέρει :
Υποχρέωση ή μη ασφάλισης των οχημάτων στις περιπτώσεις χορήγησης προσωρινής άδειας κυκλοφορίας (Μ) καθώς και στις περιπτώσεις άρσης της ακινησίας τους.

Με αφορμή γραπτά και προφορικά ερωτήματα που έχουν τεθεί στην Υπηρεσία μας, αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος, διευκρινίζονται με την παρούσα τα ακόλουθα:

1.Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 26 του Ν. 4141/2013 ((81 Α) η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή λειτουργία του αυτοκινήτου, εκτός αν έχει τηρηθεί η διαδικασία της ακινησίας.
2.Κατά τη ρητή διατύπωση των προαναφερθεισών διατάξεων η μόνη περίπτωση κατά την οποία δεν υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης οχήματος είναι εκείνη της θέσεως αυτού σε κατάσταση ακινησίας. Κατά συνέπεια στις περιπτώσεις που η κατάσταση αυτή αίρεται, έστω και προσωρινά, κατόπιν αιτήσεως του ιδιοκτήτη του με την χορήγηση της προσωρινής άδειας κυκλοφορίας <<Μ>> για τις περιπτώσεις που μνημονεύονται στην εγκύκλιό μας ΠΟΛ 1132/3-12-2003, υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης του οχήματος επειδή αυτό τίθεται σε κυκλοφορία έστω και προσωρινά, εφόσον στους σκοπούς της ως άνω διάταξης, όπως φαίνεται και από την εισηγητική έκθεση του νόμου είναι και η «… πάταξη του φαινομένου της κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων …» (άρθρο 27 παρ. 3 της ως άνω εισηγητικής έκθεσης).

3.Ενόψει των ανωτέρω από λήψεως της παρούσας, δεν θα χορηγείται, στο εξής προσωρινή άδεια κυκλοφορίας <<Μ>>, στους κατόχους αυτοκινήτων οχημάτων για τις περιπτώσεις που μνημονεύονται στην εγκύκλιό μας ΠΟΛ 1132/2003, εφόσον προηγουμένως δεν προσκομίζεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ασφαλιστήριο συμβόλαιο από ΠΟΛ. 1273 το οποίο να προκύπτει ότι το εν λόγω όχημα είναι ασφαλισμένο κατά το χρονικό διάστημα κατά το οποίο αυτό θα κυκλοφορήσει.

Περαιτέρω, δεν θα αίρεται η ακινησία οχήματος εάν ο κάτοχος, που αιτείται την άρση, δεν προσκομίσει προηγουμένως το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, στην αρμόδια για την ακινησία Δ.Ο.Υ.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων στο οποίο κοινοποιείται η παρούσα, παρακαλείται να ενημερώσει τις αρμόδιες Υπηρεσίες των Περιφερειών, για την ομοιόμορφη εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 1 του άρθρου 26 του ν. 4141/2013 στις ανάλογες περιπτώσεις αρμοδιότητάς του.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)