25 Ιουν 2014
Νέο διαδραστικό site για την Axa Ασφαλιστική
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακής κατεύθυνσης του Ομίλου ΑΧΑ, με στόχο την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών των ασφαλισμένων της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική επανασχεδίασε, σε συνεργασία με την EXUS, τον εταιρικό της ιστότοπο, www.axa.gr.
Υιοθετώντας την καινοτόμο πρακτική του responsive design, η εταιρεία δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα πλοήγησης στον ιστότοπό της μέσω υπολογιστή, tablet και κινητού τηλεφώνου.
Κύριος στόχος της ΑΧΑ είναι η ενίσχυση της διαδραστικής επικοινωνίας με τους υφιστάμενους ή δυνητικούς της πελάτες, ελληνόφωνους ή αγγλόφωνους. Συγκεκριμένα, μέσω του νέου site, η ΑΧΑ Ασφαλιστική μειώνει τον αριθμό των χρονοβόρων τηλεφωνικών κλήσεων μέσα από 4 διαδραστικές φόρμες επικοινωνίας με τον πελάτη: τη φόρμα ενδιαφέροντος, τη φόρμα επικοινωνίας, την επιλογή άμεσης κλήσης στην Εταιρεία «Click to Call» και τη φόρμα υποβολής παραπόνων. Επίσης, δίνει τη δυνατότητα γρήγορου υπολογισμού ασφαλίστρων στους Κλάδους Αυτοκινήτου, Υγείας, Επιχείρησης και Κατοικίας.
Παράλληλα, μέσω του www.axa.gr, προβάλει επιλεγμένους Συνεργάτες του Αποκλειστικού της Δικτύου, αφενός παρέχοντας στον επισκέπτη τα στοιχεία επικοινωνίας τους και πρόσβασης στα Γραφεία τους και το Βιογραφικό τους Σημείωμα, αφετέρου περιγράφοντας την επαγγελματική τους φιλοσοφία και τις υπηρεσίες που παρέχουν αναλυτικά.
Ασφάλεια Ζωής Μy Family First από τη Eurolife ERB!
Στα πλαίσια της στρατηγικής της εταιρείας για έμφαση στην ανάπτυξη του κλάδου Ζωής, η Eurolife ERB Ασφαλιστική δημιούργησε το προϊόν προστασίας οικογένειας ‘My Family First – Ασφάλεια Απώλειας Ζωής’, με το οποίο ο πελάτης μπορεί να εξασφαλίσει την οικογένειά του στην περίπτωση της απώλειας ζωής από ασθένεια ή ατύχημα, με πολύ χαμηλό κόστος εκκίνησης. Το προϊόν αποτελεί λύση για τον πελάτη που αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει ανάγκη να εξασφαλίσει την οικογένειά του, ειδικά στη δύσκολη συγκυρία που ζούμε, από αιφνίδια μεταβολή εισοδημάτων, λόγω απώλειας της ζωής του.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, κύριος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του: «Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, ο επαγγελματίας ασφαλιστής έχει αποδείξει ότι είναι και θα είναι πάντα εκεί χτίζοντας μακροχρόνιες σχέση με τον πελάτη του και υποστηρίζοντάς τον στη διαχείριση κίνδυνου της οικογένειάς του. Η Eurolife ERB Ασφαλιστική, έχει αποδείξει πως βρίσκεται πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, με ανταγωνιστικές και σύγχρονες ασφαλιστικές λύσεις όπως το My Family First, παρέχοντας τους τα εργαλεία και τα μέσα για να κάνουν πιο εύκολο και αποτελεσματικό το έργο τους.»
Στη συνέχεια ο Διευθυντής Δικτύων κύριος Λεωνίδας Σίδερης, παρουσίασε στους συνεργάτες το προϊόν και τη χρησιμότητά του, ενώ οι κυρίες Ευτυχία Κουσκούνα και Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, επικεντρώθηκαν στα χαρακτηριστικά της αγοράς ασφαλειών ζωής στη χώρα μας και σε τεχνικές πωλήσεων για τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας. Η Διευθύντρια Μarketing και Ανάπτυξης Εργασιών κα Τατιάνα Δικαστοπούλου, παρουσίασε τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία με στόχο την ποιοτική αξιολόγηση του προϊόντος και την προώθησή του.
Την εκδήλωση έκλεισε ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης, κύριος Νίκος Δελένδας, ο οποίος αναφέρθηκε στην ανάγκη προστασίας της οικογένειας ιδιαίτερα στις σημερινές οικονομικές συνθήκες, στο σημαντικό ρόλο του διαμεσολαβητή στη διαδικασία διερεύνησης αναγκών, στο προφίλ των υποψηφίων πελατών και στη φιλοσοφία της προτεινόμενης ασφαλιστικής λύσης.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, κύριος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του: «Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, ο επαγγελματίας ασφαλιστής έχει αποδείξει ότι είναι και θα είναι πάντα εκεί χτίζοντας μακροχρόνιες σχέση με τον πελάτη του και υποστηρίζοντάς τον στη διαχείριση κίνδυνου της οικογένειάς του. Η Eurolife ERB Ασφαλιστική, έχει αποδείξει πως βρίσκεται πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, με ανταγωνιστικές και σύγχρονες ασφαλιστικές λύσεις όπως το My Family First, παρέχοντας τους τα εργαλεία και τα μέσα για να κάνουν πιο εύκολο και αποτελεσματικό το έργο τους.»
Στη συνέχεια ο Διευθυντής Δικτύων κύριος Λεωνίδας Σίδερης, παρουσίασε στους συνεργάτες το προϊόν και τη χρησιμότητά του, ενώ οι κυρίες Ευτυχία Κουσκούνα και Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, επικεντρώθηκαν στα χαρακτηριστικά της αγοράς ασφαλειών ζωής στη χώρα μας και σε τεχνικές πωλήσεων για τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας. Η Διευθύντρια Μarketing και Ανάπτυξης Εργασιών κα Τατιάνα Δικαστοπούλου, παρουσίασε τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία με στόχο την ποιοτική αξιολόγηση του προϊόντος και την προώθησή του.
Την εκδήλωση έκλεισε ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης, κύριος Νίκος Δελένδας, ο οποίος αναφέρθηκε στην ανάγκη προστασίας της οικογένειας ιδιαίτερα στις σημερινές οικονομικές συνθήκες, στο σημαντικό ρόλο του διαμεσολαβητή στη διαδικασία διερεύνησης αναγκών, στο προφίλ των υποψηφίων πελατών και στη φιλοσοφία της προτεινόμενης ασφαλιστικής λύσης.
24 Ιουν 2014
Glassfit: Συμβουλές για την ασφάλεια του αυτοκινήτου και τη δική σας
8 πολύτιμες συμβουλές από την Glassfit για την ασφάλεια του αυτοκινήτου και τη δική σας...
• Δεν αφήνουμε ποτέ σπρέι και αναπτήρες στο ταμπλό του οχήματος. Προκαλούνται εκρήξεις και αναφλέξεις ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
• Κάνουμε αλλαγή ελαστικών ή υαλοκαθαριστήρων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τα εντελώς ξηρά ελαστικά δημιουργούν στο παρμπρίζ ψιλές αμιχές που το αντιλαμβανόμαστε το βράδυ με ισχυρή διάθλαση.
• Χρησιμοποιούμε συνδυασμό αντιπαγωτικού με καθαριστικού υγρού πάντοτε στο δοχείο πλύσης του παρμπρίζ.
• Με την έναρξη βροχής πρέπει να ξεπλένουμε με άφθονο νερό το κρύσταλλο ώστε να απομακρύνουμε μικροσώματα και σκόνη. Εάν δεν απομακρυνθούν άμεσα από το κρύσταλλο θα λειτουργήσουν σαν σμυρίδι καταστρέφοντας την επιφάνεια.
• Δεν χρησιμοποιούμε ξύστρες ή ζεστό νερό για την απομάκρυνση πάγου από τα κρύσταλλα. Με τις ξύστρες χαράζουμε την επιφάνεια και με το ζεστό νερό δημιουργούμε θερμικό σοκ και σπάσιμο του κρυστάλλου. Πριν ή μετά μπορούμε να ψεκάσουμε την γυάλινη επιφάνεια με ειδικά αντιπαγωτικά σπρέι.
• Κρατάμε μεγάλη απόσταση από αυτοκίνητα μεγάλου όγκου ή προσπερνάμε γρήγορα. Υπάρχουν πολλές μικρές πέτρες σφηνομένες στα πέλματα και ο κίνδυνος να πεταχτεί πέτρα και να σπάσει το κρύσταλλό μας είναι υψηλός.
• Δεν σκουπίζουμε ποτέ με γυμνό χέρι εσωτερικά το κρύσταλλο. Το ανθρώπινο σμίγμα σε συνδυασμό με τις σκόνες δημιουργούν σκιές με υψηλή διαθλαστικότητα.
• Η κακή συνήθεια να αφήνουμε αντικείμενα αξίας στα καθίσματα ή σε εμφανή σημεία μέσα στο αυτοκίνητο ίσως αποβεί μοιραία. Μέσα στην πόλη οδηγούμε πάντα με κλειδωμένες τις πόρτες. Η γρήγορη κλοπή «hit and run» είναι συχνό φαινόμενο στα μεγάλα κέντρα.
www.glassfit.gr
www.glassfit.gr
Μέσω εκχώρησης του μάνατζμεντ οι συνεργασίες ΕΣΥ με ασφαλιστικές και ιδιωτικούς φορείς υγείας
Σε προχωρημένες συζητήσεις με ιδιωτικούς φορείς υγείας και ασφαλιστικές εταιρίες βρίσκονται στο υπουργείο Υγείας με στόχο τις συμπράξεις ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στο χώρο της υγείας και των υποδομών του ΕΣΥ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, η προαναγγελία του γάμο Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα στην Υγεία είναι πιο κοντά από ποτέ.
Σύμφωνα το δημοσίευμα «κλειδί» της συνεργασίας είναι η εκχώρηση είτε του Μάνατζμεντ είτε μονάδων νοσοκομείων του ΕΣΥ σε ιδιώτες.
Ειδικά για τις ασφαλιστικές εταιρίες αναφέρει ότι συζητούν το θέμα της εκμετάλλευσης κλινών ορισμένων νοσοκομείων του ΕΣΥ και πανεπιστημιακών προκειμένου να νοσηλεύουν ασφαλισμένους τους με χαμηλότερο κόστος. Αυτές, με τη σειρά τους, θα αναλάβουν τη διαχείριση συγκεκριμένων κλινικών και τη συντήρηση της ξενοδοχειακής υποδομής.
Ήδη ως σήμερα έχουν γίνει συζητήσεις με τους αρμοδίους αρκετών νοσοκομείων της Αττικής, όπως οι «Αγιοι Ανάργυροι» (για την ογκολογική κλινική), το Κρατικό της Αθήνας «Γ. Γεννηματάς», το «Λαϊκό», το «Σωτηρία», ο «Ερυθρός» και το «Αττικόν».
Ως προς το ερώτημα αν είναι δυνατή η συνύπαρξη των ιδιωτικών νοσοκομείων και των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών στο ΕΣΥ, δεδομένου ότι θα υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα το δημοσίευμα επισημαίνει : «Κανένα πρόβλημα» απαντούν παράγοντες του χώρου της Υγείας. «Αν τα ιδιωτικά νοσοκομεία αναλάβουν το μάνατζμεντ των δημοσίων και πανεπιστημιακών νοσοκομείων, το “πάντρεμα” των δύο πλευρών είναι εφικτό».
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Σύμφωνα το δημοσίευμα «κλειδί» της συνεργασίας είναι η εκχώρηση είτε του Μάνατζμεντ είτε μονάδων νοσοκομείων του ΕΣΥ σε ιδιώτες.
Ειδικά για τις ασφαλιστικές εταιρίες αναφέρει ότι συζητούν το θέμα της εκμετάλλευσης κλινών ορισμένων νοσοκομείων του ΕΣΥ και πανεπιστημιακών προκειμένου να νοσηλεύουν ασφαλισμένους τους με χαμηλότερο κόστος. Αυτές, με τη σειρά τους, θα αναλάβουν τη διαχείριση συγκεκριμένων κλινικών και τη συντήρηση της ξενοδοχειακής υποδομής.
Ήδη ως σήμερα έχουν γίνει συζητήσεις με τους αρμοδίους αρκετών νοσοκομείων της Αττικής, όπως οι «Αγιοι Ανάργυροι» (για την ογκολογική κλινική), το Κρατικό της Αθήνας «Γ. Γεννηματάς», το «Λαϊκό», το «Σωτηρία», ο «Ερυθρός» και το «Αττικόν».
Ως προς το ερώτημα αν είναι δυνατή η συνύπαρξη των ιδιωτικών νοσοκομείων και των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών στο ΕΣΥ, δεδομένου ότι θα υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα το δημοσίευμα επισημαίνει : «Κανένα πρόβλημα» απαντούν παράγοντες του χώρου της Υγείας. «Αν τα ιδιωτικά νοσοκομεία αναλάβουν το μάνατζμεντ των δημοσίων και πανεπιστημιακών νοσοκομείων, το “πάντρεμα” των δύο πλευρών είναι εφικτό».
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Ο ΕΟΠΥΥ …επιβιώνει
Απορρίπτει τους ισχυρισμούς περί κατάρρευσης του ΕΟΠΥΥ, η Διοίκηση του Οργανισμού, δίνοντας στη δημοσιότητα την εικόνα των ληξιπρόθεσμων οφειλών του.
Χωρίς νέα ελλείματα υλοποιεί ο ΕΟΠΥΥ τον προϋπολογισμό του 2014, ενώ έκλεισε τον αντίστοιχο του 2013, όπως υποστηρίζει σε ανακοίνωση της η διοίκηση του Οργανισμού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του οι οφειλές των Ασφαλιστικών Ταμείων αθροιστικά το 2012-2014 ανέρχονται σε 421,4 εκατ. ευρώ, ενώ αμφισβητούνται κρατήσεις των ταμείων ύψους, 150 εκατ. ευρώ, καθώς έχουν γίνει χωρίς κανένα νομοθετικό έρεισμα.
Επιπλέον, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ΕΟΠΥΥ τον Απρίλιο του 2014 ανέρχονταν σε 1,9 δισ. ευρώ. Από αυτά τα 733 εκατ. ευρώ είναι οι παλιές ληξιπρόθεσμες οφειλές (μέχρι 31/12/2011) των Ταμείων που ενοποιήθηκαν για την δημιουργία του ΕΟΠΥΥ και θα πληρωθούν από τον ειδικό λογαριασμό του Υπουργείου Οικονομικών και δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ. Από το συνολικό ποσό επίσης δεν έχει αφαιρεθεί το ποσό των 553 εκτ. ευρώ, που είναι η επιστροφή και η έκπτωση (rebate- clawback) από τις απαιτήσεις των παροχών. Άρα το καθαρό σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τρίτους είναι 658 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του οι οφειλές των Ασφαλιστικών Ταμείων αθροιστικά το 2012-2014 ανέρχονται σε 421,4 εκατ. ευρώ, ενώ αμφισβητούνται κρατήσεις των ταμείων ύψους, 150 εκατ. ευρώ, καθώς έχουν γίνει χωρίς κανένα νομοθετικό έρεισμα.
Επιπλέον, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ΕΟΠΥΥ τον Απρίλιο του 2014 ανέρχονταν σε 1,9 δισ. ευρώ. Από αυτά τα 733 εκατ. ευρώ είναι οι παλιές ληξιπρόθεσμες οφειλές (μέχρι 31/12/2011) των Ταμείων που ενοποιήθηκαν για την δημιουργία του ΕΟΠΥΥ και θα πληρωθούν από τον ειδικό λογαριασμό του Υπουργείου Οικονομικών και δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ. Από το συνολικό ποσό επίσης δεν έχει αφαιρεθεί το ποσό των 553 εκτ. ευρώ, που είναι η επιστροφή και η έκπτωση (rebate- clawback) από τις απαιτήσεις των παροχών. Άρα το καθαρό σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τρίτους είναι 658 εκατ. ευρώ.
Στους ασφαλισμένους οφείλονται λιγότερα από 100 εκατ. ευρώ, που αποπληρώνονται, αλλά με καθυστέρηση 4-5 μηνών. Την ίδια ώρα, οι ονομαστικές απαιτήσεις των νοσοκομείων, χωρίς υποβολή παραστατικών και έλεγχο για την ακρίβεια τους , ανέρχονται σε 4,8 δισ. ευρώ και είναι υπερκοστολογημένες (με τιμές κρατικού τιμολογίου, ενώ ο ΕΟΠΥΥ αποζημιώνει με ασφαλιστικές τιμές). Έναντι των οφειλών αυτών ο κρατικός προϋπολογισμός επιχορηγεί κατ΄ έτος τα νοσοκομεία για την εύρυθμη λειτουργία τους.
«Η εικόνα των πραγματικών ληξιπρόθεσμων οφειλών του ΕΟΠΥΥ σε συνδυασμό με την υστέρηση απόδοσης των εσόδων του δεν δημιουργούν σε καμία περίπτωση δημοσιονομικούς κινδύνους στον κρατικό προϋπολογισμό και καμία ανησυχία για την βιωσιμότητα του Οργανισμού στους ασφαλισμένους του», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Από την πλευρά του, ο Μάκης Βορίδης μιλώντας στον ΑΝΤ1 τόνισε ότι ο ΕΟΠΥΥ έχει τις δυσκολίες του αλλά δεν υπάρχει βάσιμος λόγος ανησυχίας, από τη στιγμή που συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες.
«Η κατάσταση του ΕΟΠΥΥ δεν διαμορφώθηκε ούτε τον τελευταίο μήνα, ούτε το τελευταίο εξάμηνο. Η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη με την έννοια ότι αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη διαφάνεια και με μεγαλύτερη καθαρότητα τα ζητήματα, μεταξύ των οποίων και τα οικονομικά. Αλλά προφανώς είναι και ένας χώρος στον οποίο υπάρχει πολύ δουλειά για να γίνει», κατέληξε.
(Πηγή: Virus.com.gr)
Από την πλευρά του, ο Μάκης Βορίδης μιλώντας στον ΑΝΤ1 τόνισε ότι ο ΕΟΠΥΥ έχει τις δυσκολίες του αλλά δεν υπάρχει βάσιμος λόγος ανησυχίας, από τη στιγμή που συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες.
«Η κατάσταση του ΕΟΠΥΥ δεν διαμορφώθηκε ούτε τον τελευταίο μήνα, ούτε το τελευταίο εξάμηνο. Η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη με την έννοια ότι αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη διαφάνεια και με μεγαλύτερη καθαρότητα τα ζητήματα, μεταξύ των οποίων και τα οικονομικά. Αλλά προφανώς είναι και ένας χώρος στον οποίο υπάρχει πολύ δουλειά για να γίνει», κατέληξε.
(Πηγή: Virus.com.gr)
704 εκατ. έδωσε το Επικουρικό για τις εταιρείες που έκλεισαν
Το ποσό των 704,2 εκατ. ευρώ έχει καταβάλλει από το 1981 έως και σήμερα το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων για αποζημιώσεις, έξοδα και αμοιβές υποθέσεων που αφορούν στην ανάκληση συνολικά 61 (!) ασφαλιστικών εταιρειών. Στο ίδιο διάστημα οι αποδεσμεύσεις αποθεματικών περιορίσθηκαν στα 92,6 εκατ. ευρώ.
Από τα ιστορικά στοιχεία του Επικουρικού προκύπτει επίσης ότι η Εγνατία ήταν η ασφαλιστική εταιρεία η οποία κόστισε στο φορέα τα περισσότερα. Για τις υποθέσεις της εν λόγω εταιρείας ο φορέας κατέβαλλε συνολικά το ποσό των 97 εκατ. ευρώ. Ακολούθησαν η General Union με αποζημιώσεων 85 εκατ. ευρώ, η Ασπίς Πρόνοια ΑΕΑΖ με 59 εκατ. ευρώ, η Αργοναυτική με 44 εκατ. ευρώ και η Commercial Value με 40 εκατ. ευρώ, με την οποία συμπληρώνεται η πρώτη πεντάδα των ποιο ζημιογόνων ασφαλιστικών.
Στις θέσεις 6 έως 10 βρίσκονται η Άστρα με 38 εκατ. ευρώ, η ECON με 28 εκατ. ευρώ, η EOS με 26 εκατ. ευρώ, η Πανελλαδική με 21 εκατ. ευρώ, η Γαλαξίας με 20 εκατ. ευρώ και η Εστία με 19 εκατ. ευρώ.
Όσο για τις εκκρεμείς ζημιές που αφορούν στις 32 από τις 71 ασφαλιστικές εταιρείες που παραμένουν με ανοικτά υπόλοιπα για αποζημιώσεις, αυτές ανέρχονται σε σύνολο στα 466,7 εκατ. ευρώ, με τα μεγαλύτερα ποσά να έχουν να κάνουν με τις General Union (85 εκατ. ευρώ), Ασπίς Πρόνοια ΑΕΑΖ (48 εκατ. ευρώ), Commercial Value (61 εκατ. ευρώ), Διεθνή Ένωση (58 εκατ. ευρώ), και EVIMA (46 εκατ. ευρώ).
23 Ιουν 2014
Απογοητευμένοι οι Έλληνες από το Σύστημα Υγείας
Χαμηλής ποιότητας θεωρούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες του συστήματος υγείας οι Έλληνες, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο. Στην 27η θέση η Ελλάδα.
Αποθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα του Ευρωβαρόμετρου για την εικόνα των δημόσιων δομών, καθώς μόνο το 26% έκρινε καλό το Σύστημα Υγείας, ποσοστό που μας τοποθετεί στην προτελευταία θέση μεταξύ 28 ευρωπαϊκών χωρών, στη σχετική κατάταξη. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ρουμανία, την πρωτιά έχει το Βέλγιο με 97% και ακολουθεί η Αυστρία με 96%, ενώ ο μέσος ευρωπαϊκός όρος ανέρχεται στο 71%...
Ελάχιστη είναι η εμπιστοσύνη τους και στα δημόσια νοσοκομεία, αφού σε ποσοστό 78% πιστεύουν ότι υπάρχει κίνδυνος να υποστούν βλάβη κατά τη νοσηλεία τους στο ΕΣΥ. Μάλιστα, 2 στους 10 δήλωσαν ότι κατά την παροχή υπηρεσιών υγείας υπέστησαν βλάβη, οι ίδιοι ή κάποιο συγγενικό τους πρόσωπο, αν και μόνο το 40% εξ αυτών το ανέφερε. Αντίστοιχα, ένα ποσοστό 71% (ίδιο με την Πορτογαλία, με την Κύπρο μόνο να συγκεντρώνει το 75%) να δηλώνει πως είναι πιθανόν να υποστεί βλάβη και από εξωνοσοκομειακές υπηρεσίες υγείας.
Δεν προκαλεί, λοιπόν, εντύπωση που το 73% των ερωτηθέντων εκτιμάει ότι το σύστημα υγείας στην Ελλάδα είναι χειρότερο από τα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ.
Σε ό,τι αφορά τα κριτήρια για υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας, οι ευρωπαίοι πολίτες φαίνεται να αναδεικνύουν σημαντικότερη την αποτελεσματικότητα της θεραπείας (40%), αλλά κυρίως το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό (53%).
Ακολουθεί ο σύγχρονος ιατρικός εξοπλισμός (25%), 24% αναφέρουν το σεβασμό της αξιοπρέπειας του ασθενούς, την κοντινή απόσταση νοσοκομείου και γιατρού, την καθαριότητα και τις μηδενικές λίστες αναμονής. 23% ανέφερε υπηρεσίες υγείας που προστατεύουν από τις βλάβες, ένας στους δέκα την ελεύθερη επιλογή γιατρού, 13% την ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου και 7% ένα θετικό και φιλικό περιβάλλον.
Στην Ελλάδα και την Πορτογαλία (34% και στις δύο), τη Μάλτα (37%) και την Κύπρο (35%) ένα από τα τρία σημαντικότερα κριτήρια είναι ο σεβασμός στην αξιοπρέπεια του ασθενούς.
«Κύρια αιτία της κακής γνώμης των πολιτών είναι οι τεράστιες αναμονές για ραντεβού, η αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω των τεράστιων ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και οι κακές κτιριακές υποδομές», υποστηρίζει σε ανακοίνωση του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), Δ. Βαρνάβας.
«Αν δεν αλλάξει η ροή των πραγμάτων πιθανόν η επόμενη έρευνα του ευρωβαρόμετρου μας κατατάσσει στην επίζηλη θέση της τελευταίας χώρας ως προς την ικανοποίηση των πολιτών της από το σύστημα υγείας», προέβλεψε ο κ. Βαρνάβας.
(Πηγή: virus.com.gr)
Αποθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα του Ευρωβαρόμετρου για την εικόνα των δημόσιων δομών, καθώς μόνο το 26% έκρινε καλό το Σύστημα Υγείας, ποσοστό που μας τοποθετεί στην προτελευταία θέση μεταξύ 28 ευρωπαϊκών χωρών, στη σχετική κατάταξη. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ρουμανία, την πρωτιά έχει το Βέλγιο με 97% και ακολουθεί η Αυστρία με 96%, ενώ ο μέσος ευρωπαϊκός όρος ανέρχεται στο 71%...
Ελάχιστη είναι η εμπιστοσύνη τους και στα δημόσια νοσοκομεία, αφού σε ποσοστό 78% πιστεύουν ότι υπάρχει κίνδυνος να υποστούν βλάβη κατά τη νοσηλεία τους στο ΕΣΥ. Μάλιστα, 2 στους 10 δήλωσαν ότι κατά την παροχή υπηρεσιών υγείας υπέστησαν βλάβη, οι ίδιοι ή κάποιο συγγενικό τους πρόσωπο, αν και μόνο το 40% εξ αυτών το ανέφερε. Αντίστοιχα, ένα ποσοστό 71% (ίδιο με την Πορτογαλία, με την Κύπρο μόνο να συγκεντρώνει το 75%) να δηλώνει πως είναι πιθανόν να υποστεί βλάβη και από εξωνοσοκομειακές υπηρεσίες υγείας.
Δεν προκαλεί, λοιπόν, εντύπωση που το 73% των ερωτηθέντων εκτιμάει ότι το σύστημα υγείας στην Ελλάδα είναι χειρότερο από τα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ.
Σε ό,τι αφορά τα κριτήρια για υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας, οι ευρωπαίοι πολίτες φαίνεται να αναδεικνύουν σημαντικότερη την αποτελεσματικότητα της θεραπείας (40%), αλλά κυρίως το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό (53%).
Ακολουθεί ο σύγχρονος ιατρικός εξοπλισμός (25%), 24% αναφέρουν το σεβασμό της αξιοπρέπειας του ασθενούς, την κοντινή απόσταση νοσοκομείου και γιατρού, την καθαριότητα και τις μηδενικές λίστες αναμονής. 23% ανέφερε υπηρεσίες υγείας που προστατεύουν από τις βλάβες, ένας στους δέκα την ελεύθερη επιλογή γιατρού, 13% την ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου και 7% ένα θετικό και φιλικό περιβάλλον.
Στην Ελλάδα και την Πορτογαλία (34% και στις δύο), τη Μάλτα (37%) και την Κύπρο (35%) ένα από τα τρία σημαντικότερα κριτήρια είναι ο σεβασμός στην αξιοπρέπεια του ασθενούς.
«Κύρια αιτία της κακής γνώμης των πολιτών είναι οι τεράστιες αναμονές για ραντεβού, η αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω των τεράστιων ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και οι κακές κτιριακές υποδομές», υποστηρίζει σε ανακοίνωση του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), Δ. Βαρνάβας.
«Αν δεν αλλάξει η ροή των πραγμάτων πιθανόν η επόμενη έρευνα του ευρωβαρόμετρου μας κατατάσσει στην επίζηλη θέση της τελευταίας χώρας ως προς την ικανοποίηση των πολιτών της από το σύστημα υγείας», προέβλεψε ο κ. Βαρνάβας.
(Πηγή: virus.com.gr)
Απόφαση του ΣτΕ για τους ασφαλισμένους της Ασπίς
Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να βγει, σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με την ευθύνη του δημοσίου στην υπόθεση της Ασπίς, και ειδικότερα της τότε εποπτεύουσας αρχής, για το γεγονός ότι δεν πρόλαβε τα χειρότερα, «επιτρέποντας» τη διόγκωση του όλου προβλήματος, αναμένεται, όπως αναφέρουν πηγές του IW, μέσα στις επόμενες ημέρες.
Η θέση την οποία θα λάβει το ΣτΕ θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την τύχη που θα έχουν στο δικαστήρια οι αγωγές που έχουν υποβάλλει κατά του δημοσίου περίπου 5.000 ζημιωθέντες του ομίλου Ασπίς, όπως και τη στάση την οποία ενδεχομένως θελήσουν να τηρήσουν όσοι εκ των ασφαλισμένων δεν έχουν μέχρι και σήμερα στραφεί κατά του δημοσίου.
Υπενθυμίζεται ότι απαιτήσεις από τον όμιλο Ασπίς έχουν περισσότεροι από 200.000 κάτοχοι ασφαλιστηρίων συμβολαίων, και όποιοι θελήσουν να στραφούν κατά του δημοσίου έχουν προθεσμία υποβολής σχετικής αγωγής έως και τις 9 Σεπτεμβρίου 2014, καθότι την ημέρα αυτή συμπληρώνονται πέντε έτη από την ανάκληση της άδειας λειτουργίας των εταιρειών του ομίλου, και άρα αρχίζει η περίοδος παραγραφής κάθε σχετικού αδικήματος.
Πάντως, νομικοί κύκλοι με τους οποίους συνομίλησε το IW δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο η απόφαση του ΣτΕ να ληφθεί το Σεπτέμβριο. Σε αυτή την περίπτωση όποια κι αν είναι η θέση του ανώτατου δικαστηρίου δεν θα επηρεάσει τη μεγάλη μάζα των ασφαλισμένων του ομίλου, καθότι λόγω παρέλευσης της πενταετίας δεν θα μπορούν να ασκηθούν άλλες αγωγές σε βάρος του δημοσίου.
Οι ίδιοι κύκλοι πρόσθεσαν ότι, ακόμη κι αν το ΣτΕ βάλει αρνητική απόφαση δικαιώνοντας το δημόσιο, υπάρχει πάντα το δικαίωμα προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όπου σε αυτή την περίπτωση αναμένεται να μεταφερθεί η δικαστική διαμάχη.
Υπενθυμίζεται ότι απαιτήσεις από τον όμιλο Ασπίς έχουν περισσότεροι από 200.000 κάτοχοι ασφαλιστηρίων συμβολαίων, και όποιοι θελήσουν να στραφούν κατά του δημοσίου έχουν προθεσμία υποβολής σχετικής αγωγής έως και τις 9 Σεπτεμβρίου 2014, καθότι την ημέρα αυτή συμπληρώνονται πέντε έτη από την ανάκληση της άδειας λειτουργίας των εταιρειών του ομίλου, και άρα αρχίζει η περίοδος παραγραφής κάθε σχετικού αδικήματος.
Πάντως, νομικοί κύκλοι με τους οποίους συνομίλησε το IW δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο η απόφαση του ΣτΕ να ληφθεί το Σεπτέμβριο. Σε αυτή την περίπτωση όποια κι αν είναι η θέση του ανώτατου δικαστηρίου δεν θα επηρεάσει τη μεγάλη μάζα των ασφαλισμένων του ομίλου, καθότι λόγω παρέλευσης της πενταετίας δεν θα μπορούν να ασκηθούν άλλες αγωγές σε βάρος του δημοσίου.
Οι ίδιοι κύκλοι πρόσθεσαν ότι, ακόμη κι αν το ΣτΕ βάλει αρνητική απόφαση δικαιώνοντας το δημόσιο, υπάρχει πάντα το δικαίωμα προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όπου σε αυτή την περίπτωση αναμένεται να μεταφερθεί η δικαστική διαμάχη.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
750 ευρώ πρόστιμο στους ανασφάλιστους από 1η Ιουλίου
Από 1η Ιουλίου θα εφαρμοστεί ο νέος νόμος ασφάλισης οχημάτων, που θεσπίζει την προπληρωμή των ασφαλίστρων, ενώ για όσα Ι.Χ. εντοπίζονται ανασφάλιστα, θα προβλέπεται πρόστιμο μέχρι και 750 ευρώ.
Με τον νέο νόμο ασφάλισης, που τίθεται σε καθολική ισχύ από την 1η Ιουλίου, καταργείται το περιθώριο των 30 ημερών που είχε ο ασφαλισμένος για να πληρώσει το ανανεωτήριο συμβόλαιό του οχήματός του. Αντίθετα, για να τεθεί σε ισχύ η ανανέωση ασφάλισης του Ι.Χ. θα πρέπει εγκαίρως να έχει ειδοποιηθεί ο ασφαλισμένος (10 μέρες πριν) και να έχει προπληρώσει τα ασφάλιστρα. Επίσης, ο νέος νόμος για τα καινούργια συμβόλαια οχημάτων προβλέπει την «αυστηρή» τους προπληρωμή, διαφορετικά απαγορεύεται ο ασφαλιστής να παραδίδει το νέο συμβόλαιο στον πελάτη του.
Παράλληλα σύμφωνα με τον νέο νόμο, οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων που θα εντοπιστούν από την Τροχαία, θα κληθούν να πληρώσουν υψηλά πρόστιμα έως και 750 ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, οι κυρώσεις για τα ανασφάλιστα που προβλέπονται είναι οι εξής:
Διοικητικές κυρώσεις:
• Αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 10 μέρες.
• Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για 3 χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής.
• Χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
Ποινικές κυρώσεις:
• Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.
Πριν από την επιβολή του προστίμου η διαδικασία προβλέπει την αποστολή από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητηρίου, βάσει του οποίου θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 μέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δε συμμορφωθεί, ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
(Πηγή: Autotriti.gr)
Παράλληλα σύμφωνα με τον νέο νόμο, οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων που θα εντοπιστούν από την Τροχαία, θα κληθούν να πληρώσουν υψηλά πρόστιμα έως και 750 ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, οι κυρώσεις για τα ανασφάλιστα που προβλέπονται είναι οι εξής:
Διοικητικές κυρώσεις:
• Αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 10 μέρες.
• Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για 3 χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής.
• Χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
Ποινικές κυρώσεις:
• Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.
Πριν από την επιβολή του προστίμου η διαδικασία προβλέπει την αποστολή από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητηρίου, βάσει του οποίου θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 μέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δε συμμορφωθεί, ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
(Πηγή: Autotriti.gr)
Ενιαίο σύστημα διασταυρώσεων για ασφάλιση, ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα
Από το 2015 θα είναι εφικτός ενιαίος ο έλεγχος των αυτοκινήτων για ασφάλιση αλλά και τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ) καθώς θα έχει ολοκληρωθεί η διαλειτουργικότητα μεταξύ των βάσεων δεδομένων των συναρμόδιων υπουργείων ( Οικονομικών και Υποδομών) και των ασφαλιστικών εταιριών.
Σύμφωνα με το όσα αναφέρει ΤΟ ΒΗΜΑ στελέχη του υπουργείου Μεταφορών εκτιμούν ότι η διαλειτουργικόττα των βάσεων δεδομένων θα επιτρέπει να γνωρίζουν ταυτόχρονα αν ένα αυτοκίνητο κυκλοφορεί ασφαλισμένο αν έχει περάσει από τεχνικό ελεγχο και αν έχει πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας.
Έτσι όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα αρμόδιες πηγές εκτιμούν ότι θα σταματήσει η ασυδοσία στους ελληνικούς δρόμους.
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι τα ανασφάλιστα και τα χωρίς τεχνικό έλεγχο αυτοκίνητα αποτελούν εδώ και τρία χρόνια πονοκέφαλο τόσο για τις αρμόδιες αρχές όσο και για τις ασφαλιστικές εταιρίες.
Αν και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν τσουχτερά πρόστιμα πολλοί κάτοχοι αυτοκινήτων ρισκάρουν να κυκλοφορούν χωρίς ασφάλιση και τεχνικό έλεγχο των οχημάτων τους, κύρια λόγω της οικονομικής κρίσης και του αυξημένου κόστους κίνησης και συντήρησης των αυτοκινήτων.
Έτσι όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα αρμόδιες πηγές εκτιμούν ότι θα σταματήσει η ασυδοσία στους ελληνικούς δρόμους.
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι τα ανασφάλιστα και τα χωρίς τεχνικό έλεγχο αυτοκίνητα αποτελούν εδώ και τρία χρόνια πονοκέφαλο τόσο για τις αρμόδιες αρχές όσο και για τις ασφαλιστικές εταιρίες.
Αν και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν τσουχτερά πρόστιμα πολλοί κάτοχοι αυτοκινήτων ρισκάρουν να κυκλοφορούν χωρίς ασφάλιση και τεχνικό έλεγχο των οχημάτων τους, κύρια λόγω της οικονομικής κρίσης και του αυξημένου κόστους κίνησης και συντήρησης των αυτοκινήτων.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)