>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

31 Ιουλ 2014

Πώς να απολαύσετε τη θάλασσα με ασφάλεια

Το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» μας δίνει πολύτιμες συμβουλές για καλοκαιρινές διακοπές με ασφάλεια.
Είναι αποδεδειγμένο ότι τα περισσότερα παιδικά ατυχήματα συμβαίνουν το καλοκαίρι. Την εποχή αυτή κλείνουν τα σχολεία και αυτό σημαίνει περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τα παιδιά, συχνά χωρίς επιτήρηση. Είναι επίσης εποχή διακοπών στο βουνό ή στη θάλασσα.
Για το λόγο αυτό, πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας, όσο το δυνατόν νωρίτερα, να αναγνωρίζουν τους κινδύνους και να προφυλάσσονται από αυτούς. Ασφάλεια όμως, δε σημαίνει υπερπροστασία. Η υπερπροστασία συχνά προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα.
Ασχέτως προορισμού, οι διακοπές προϋποθέτουν συχνές μετακινήσεις. Τα παιδιά πρέπει πάντα, να κάθονται στο πίσω κάθισμα σωστά δεμένα. Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και τα μαγαζιά με αξεσουάρ αυτοκινήτων, μπορούν να ενημερώσουν για το κάθισμα ή τη ζώνη ασφαλείας που χρειάζεται ένα παιδί, ανάλογα με το ύψος και το βάρος του, για να ταξιδεύει με ασφάλεια.
Διακοπές στη Θάλασσα
  • Το κολύμπι σώζει ζωές. Ας μάθουμε στα παιδιά μας να κολυμπούν σωστά από την πιο μικρή ηλικία.
  • Ποτέ να μην αφήνουμε τα παιδιά μας κοντά στο νερό χωρίς επίβλεψη, ακόμα και αν ξέρουν να κολυμπούν.
  • Να μην βασιζόμαστε σε φουσκωτά αντικείμενα, π.χ. μπρατσάκια, κουλούρες κλπ. για την ασφάλεια των παιδιών μας.
  • Ποτέ να μην κολυμπάνε τα παιδιά μας με γεμάτο στομάχι.
  • Είναι επικίνδυνο το κολύμπι σε πολύ ταραγμένη θάλασσα και σε περιοχές όπου υπάρχει δυνατό θαλάσσιο ρεύμα.
  • Να μάθουμε στα παιδιά να μην κάνουν βουτιές, αν δεν σιγουρευτούν πρώτα, ότι τα νερά είναι βαθιά και δεν υπάρχουν εμπόδια.
  • Ο ήλιος είναι πολύ επικίνδυνος. Πάντα καπέλο, άσπρη μπλούζα και αντηλιακή προστασία στα παιδιά μας. Να αποφεύγουμε την παραμονή στον ήλιο μεσημεριανές ώρες.
Θαλάσσια Αθλήματα
•   Όταν κάνουν θαλάσσια αθλήματα τα παιδιά, πρέπει πάντα να φορούν εγκεκριμένα σωσίβια, ακόμα και εάν κολυμπούν καλά.
•   Εφόσον τα παιδιά θέλουν να ασχοληθούν με θαλάσσια αθλήματα, όπως ιστιοπλοΐα, θαλάσσιο ski, ιστιοσανίδα και καταδύσεις, είναι σημαντικό να παρακολουθήσουν πρώτα, μαθήματα σε εξειδικευμένες σχολές και να μάθουν να ακολουθούν τους κανόνες του κάθε αθλήματος.
•   Σε περίπτωση που μεγαλύτερα παιδιά, κάνουν καταδύσεις και υποβρύχιο ψάρεμα, πρέπει να χρησιμοποιούν τον κατάλληλο εξοπλισμό, να ακολουθούν πιστά τους κανόνες ασφαλείας, να είναι συνδεδεμένα με την ειδική σημαδούρα για να διακρίνονται από διερχόμενα σκάφη και να είναι πάντα συνοδευόμενα.

Σε Πισίνα
•   Εφόσον υπάρχουν μικρά παιδιά στην οικογένεια, η πισίνα πρέπει να είναι σωστά περιφραγμένη ή να έχει κάλυμμα ασφαλείας.
•   Ποτέ να μην κολυμπάνε παιδιά σε πισίνα, χωρίς επίβλεψη.
•   Να μάθουμε στα παιδιά, να προσέχουν ιδιαίτερα τον περίγυρο της πισίνας, γιατί τρέχοντας ή παίζοντας, μπορούν εύκολα να γλιστρήσουν και να τραυματιστούν σοβαρά.
•   Στην πισίνα όπως στη θάλασσα, είναι σημαντικό να μάθουν τα παιδιά να κάνουν βουτιές, μόνον εφόσον βεβαιωθούν ότι τα νερά είναι αρκετά βαθιά και δεν υπάρχουν εμπόδια.
Σε άλλους Χώρους όπου υπάρχει νερό
•   Είναι σημαντικό να μάθουν τα παιδιά να μην πλησιάζουν κοντά σε φουσκωμένο χείμαρρο ή ποτάμι, γιατί εάν πέσουν μέσα μπορεί να πνιγούν. Για τον ίδιο λόγο δεν πρέπει να κολυμπούν σε ποτάμι, όταν υπάρχει δυνατό ρεύμα.
•   Τα παιδιά να αποφεύγουν τις βουτιές σε λίμνη, όταν τα νερά είναι θολά.
•   Τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να πλησιάζουν και να σκύβουν πάνω από πηγάδια, στέρνες και αρδευτικά κανάλια, γιατί πέφτοντας μέσα, μπορεί να τραυματιστούν σοβαρά ή να πνιγούν.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Ασφάλεια δεν σημαίνει υπερπροστασία.
Τα παιδιά πρέπει να μη φοβούνται το «νερό», αλλά να το χαίρονται με ασφάλεια.
Τα παραπάνω είναι γνωστά σε όλους μας. Δυστυχώς όμως, είναι τόσο απλά που παραβλέπονται. Όλοι πιστεύουμε ότι δεν θα συμβούν σε εμάς και επαναπαυόμαστε, με αποτέλεσμα να έχουμε πολλά ατυχήματα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Ας μην ξεχνάμε ότι για τα μικρά παιδιά πρέπει να υπάρχει πάντα σωστή επίβλεψη.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Ποιες αλλαγές φέρνουν στα επικουρικά ταμεία και το εφάπαξ οι ρυθμίσεις στο πολυνομοσχέδιο

Με ρυθμίσεις που περιέχει το πολυνομοσχέδιο που είναι από την Τετάρτη προς συζήτηση στη Βουλή προωθείται νέα ενοποίηση επικουρικών ασφαλιστικών ταμείων , ενώ καταργούνται φόροι υπέρ των ασφαλιστικών ταμείων.

Ειδικότερα οι σχετικές ρυθμίσεις προβλέπουν :

-Αλλαγές για το εφάπαξ των ένστολων, καθώς όλοι οι κλάδοι πρόνοιας του ταμείου από την 1η Ιανουαρίου του 2015 θα υπάγονται στο καθεστώς της «ρήτρας μηδενικού ελλείμματος. «Το αρμόδιο Διοικητικό Συμβούλιο εφαρμόζει την προσαρμογή των παροχών που απαιτούνται για να διασφαλιστεί ετησίως μηδενικό έλλειμμα στα ταμεία» αναφέρει χαρακτηριστικά το πολυνομοσχέδιο.
-Ενοποίηση των επικουρικών ταμείων. Πιο συγκεκριμένα, από την 1η Ιανουαρίου τομείς του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης του Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α. και το Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Ιδρυμάτων Εμπορικού Ναυτικού (T.E.A.Π.Ι.Ε.Ν.) εντάσσονται υποχρεωτικά στο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης (Ε.Τ.Ε.Α.) .
-Δίνεται η δυνατότητα σε Ταμεία μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2014 να μετατρέπονται αυτοδίκαια σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου μετά από σύμφωνη γνώμη των αντιπροσωπευτικότερων οργανώσεων των κλάδων ασφαλισμένων και εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης.
-Από την 1η Ιανουαρίου 2015 καταργούνται τα έσοδα υπέρ φορέων-τομέων επικουρικής ασφάλισης και πρόνοιας.

Διατηρούν την αυτονομία τους τα επικουρικά ταμεία των ένστολων και σωμάτων ασφαλείας 


Σχετικά με το θέμα των ρυθμίσεων αυτών το υπουργείο Εργασίας σε σχετική ανακοίνωση τους επισημαίνει μεταξύ άλλων
Στο πολυνομοσχέδιο θα συμπεριληφθούν διατάξεις που εντάσσουν το σύνολο των ασφαλιστικών παροχών, στις οποίες δεν συμμετέχει χρηματοδοτικά το Κράτος, σε ένα ενιαίο πλαίσιο παρακολούθησης ώστε με την εφαρμογή των κατάλληλων συντελεστών βιωσιμότητας να μην υπάρχουν στο μέλλον ελλείμματα.
Ωστόσο, με δεδομένη την αρχή βιωσιμότητας στα ταμεία του ένστολου προσωπικού των ένοπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας, θα υπάρχει πρόνοια που θα προφυλάσσει σε κάθε περίπτωση το αξιόμαχο αυτών των κρίσιμων πυλώνων της χώρας.

Αυτό σημαίνει ότι:
1. Τα ταμεία διατηρούν στο ακέραιο την αυτονομία διαχείρισης της υφιστάμενης και μελλοντικής περιουσίας τους και παραμένουν υπό την εποπτεία των αντίστοιχων υπουργείων Εθνικής Άμυνας, Ναυτιλίας & Αιγαίου, Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη.
2. Στην εφαρμογή του συντελεστή βιωσιμότητας, θα υπάρξει “ρήτρα αξιομάχου” δηλαδή ειδική πρόνοια που θα λαμβάνει υπόψη τη διασφάλιση του αξιομάχου των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, ώστε οι όποιες προσαρμογές να γίνουν σταδιακά και σε βάθος χρόνου.
3. Διασφαλίζεται πλέον οριστικά η βιωσιμότητα των ταμείων έτσι ώστε οι νέες γενιές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας να λαμβάνουν απρόσκοπτα αυτές τις παροχές.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

30 Ιουλ 2014

Έναρξη εργασιών της EVOLUTION INSURANCE COMPANY στην Ελλάδα

Από την 1η Αυγούστου 2014 ξεκινούν οι εργασίες της EVOLUTION στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και στον κλάδο ασφάλισης αστικής ευθύνης οχημάτων.
Η EVOLUTION αφού ολοκλήρωσε όλες τις διαδικασίες ανάρτησης, όπως αυτές προβλέπονται από την ελληνική νομοθεσία και την αρμόδια εποπτική αρχή Δ.Ε.Ι.Α., είναι έτοιμη να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην ελληνική επικράτεια, παρέχοντας ασφαλιστική κάλυψη σε όλους τους τύπους οχημάτων.
Η EVOLUTION INSURANCE COMPANY ιδρύθηκε το 2003 και δραστηριοποιείται στους κλάδους Πιστώσεων & Εγγυήσεων, Εγγυήσεων Έργων & Υποδομών, Εγγυήσεων Τίτλων Ιδιοκτησίας, Χερσαίων Οχημάτων και στις Πρωτασφαλίσεις.
Η EVOLUTION INSURANCE COMPANY (Company No. 88737) έχει άδεια λειτουργίας και εποπτεύεται από την αρμόδια Εποπτική Αρχή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ (Gibraltar Financial Services Commission). Η εταιρία με αριθμό αδείας FCA 227649 από την εποπτεύουσα αρχή της Μεγ. Βρετανίας (UK Financial Conduct Authority) μπορεί να εκδίδει συμβόλαια και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Με έδρα το Γιβραλτάρ (κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης), η EVOLUTION διαθέτει ‘‘διαβατήριο’’ για όλες τις χώρες – μέλη της Ε.Ε. στις οποίες και μπορεί να αναλαμβάνει ασφαλιστικούς κινδύνους. Σήμερα η EVOLUTION, εκτός από την Ελλάδα και την Μεγ. Βρετανία, έχει ενεργή παρουσία στο Βέλγιο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία, στην Ιρλανδία, στο Λουξεμβούργο και στην Ιταλία.
Στην Ελλάδα, η EVOLUTION εκπροσωπείται αποκλειστικά από την Nexus Brokers Α.Ε.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

29 Ιουλ 2014

Κοντά σε οικονομικό κραχ ο ΟΑΕΕ τι προτείνουν ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ

Αυξάνονται και διογκώνονται οι οφειλές προς τον ΟΑΕΕ όπου πλέον 8 στους 10 ασφαλισμένους έχουν οφειλές στο Ταμείο.

Αυτό αναφέρει σημερινό δημοσίευμα στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» ενώ συνδικαλιστές αναφέρουν στην εφημερίδα ότι από το Σεπτέμβριο το ταμείο θα αδυνατεί να πληρώνει συντάξεις, ενώ σε άλλο σημείο του δημοσιεύματος κάνει λόγο για να περικοπή των συντάξεων στο 3%.

Σύμφωνα με πληροφορίες η τρόικα έχει απορρίψει νέα ρύθμιση σε 100 δόσεις και η λύση που προτείνουν από το υπουργείο είναι να αρχίζουν οι οφειλέτες να δίνουν κάποια ποσά στο ΚΕΑΟ ώστε να είναι ενήμεροι και να αποφύγουν κατασχέσεις .
Σε μια προσπάθεια να εξομαλυνθεί η κατάσταση, η ΓΣΕΒΕΕ, από κοινού με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), έχει διαμορφώσει δύο προτάσεις. Ειδικότερα, προτείνει να κεφαλαιοποιηθούν και να παγώσουν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές, και να μεταφερθεί ο χρόνος κατά τον οποίο δεν έχουν καταβληθεί εισφορές ως πλασματικός στο τέλος του ασφαλιστικού βίου, με δυνατότητα εξαγοράς του, όπως ισχύει με τα χρόνια σπουδών ή στράτευσης. 

Παράλληλα, να δίνεται η δυνατότητα σε ασφαλισμένους να μπορούν να επιλέγουν ασφαλιστική κατηγορία, ώστε να ενεργοποιηθεί εκ νέου ένα μεγάλο ποσοστό των ελεύθερων επαγγελματιών και να ενισχυθούν τα έσοδα του ταμείου.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

ΣτΕ: Μπλοκάρει το πλαφόν στη συνταγογράφηση

Μπλοκάρει προσωρινά το Συμβούλιο της Επικρατείας το πλαφόν στη συνταγογράφηση των δραστικών ουσιών ανά γιατρό, ειδικότητα και γεωγραφική περιφέρεια.

Ο πρόεδρος του ΣτΕ Σωτ. Ρίζος με προσωρινή διαταγή που εξέδωσε έκανε δεκτό το σχετικό αίτημα των γιατρών. Ήδη πάντως το υπουργείο Υγείας έχει ζητήσει την ανάκληση της προσωρινής διαταγής που παγώνει την εφαρμογή της απόφασης του υπουργού Υγείας Μάκη Βορίδη και του ΕΟΠΥΥ.

Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχε προσφύγει ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος, ενώ σήμερα κατατέθηκε αντίστοιχη προσφυγή και από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών. Μέσα στο καλοκαίρι όμως θα αποφασίσει το Συμβούλιο της Επικρατείας και για την αίτηση αναστολής που έχει καταθέσει ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος για το θέμα αυτό. Με τις δύο επίμαχες αποφάσεις τίθενται συγκεκριμένα όρια δαπάνης των φαρμάκων που μπορεί να γράφει ένας γιατρός ανά ασφαλισμένο κάθε μήνα και τα οποία εξαρτώνται από την ειδικότητά του και την περιφερειακή ενότητα της χώρας στην οποία δραστηριοποιείται.

Οι ιατρικοί φορείς υποστηρίζουν ότι, πλέον της αντισυνταγματικότητας, οι δύο επίμαχες προσβαλλόμενες αποφάσεις επιφέρουν σημαντικούς φραγμούς κατά την άσκηση του ιατρικού επαγγέλματος σε όλη την πρωτοβάθμια περίθαλψη, ενώ είναι αντίθετες στα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα. Υπενθυμίζεται ότι και στο παρελθόν είχε δοθεί από το ΣτΕ ανάλογη αναστολή υπουργικής απόφασης για το πλαφόν στη συνταγογράφηση.


(Πηγή: Fpress.gr)

28 Ιουλ 2014

Πέντε απλές ερωτήσεις και απαντήσεις για την ασφάλιση του αυτοκινήτου

Με αφορμή τις νέες ρυθμίσεις για την ασφάλιση του αυτοκινήτου αλλά και με τις ισχύουσες διατάξεις της νομοθεσίας για την υποχρεωτική ασφάλιση όλων των οχημάτων σας παρουσιάζουμε πέντε απλές ερωτήσεις απαντήσεις με το τι ακριβώς πρέπει γνωρίζετε:

Πως θα είμαι σίγουρος ότι είμαι ασφαλισμένος;
Αποδεικτικό της σύμβασης ασφάλισης – έγγραφο θα είναι εφεξής : το ασφαλιστήριο και πριν την παράδοση του ασφαλιστηρίου, η απόδειξη πληρωμής του ασφαλίστρου σε συνδυασμό με σχετικό έγγραφο της ασφαλιστικής εταιρίας.

Μπορώ να κυκλοφορώ με προσωρινό σήμα ασφάλισης;

Για το διάστημα των 5 πρώτων ημερών της κάλυψης καταργείται το αυτοκόλλητο σήμα ασφάλισης και καταργείται η προσωρινή ασφάλιση.

Τι θα συμβεί αν γίνει τροχαίο και δεν έχει ανανεωθεί η ασφάλιση;

Το θύμα ενός τροχαίου ατυχήματος εξακολουθεί να καλύπτεται από τον ασφαλιστή για επιπλέον 16 ημέρες από τη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και βέβαια με αντίστοιχη χρέωση ασφαλίστρων στον ασφαλισμένο.

Πότε αρχίζει και πότε λήγει η ασφαλιστική κάλυψη;

Η σύναψη του ασφαλιστικού συμβολαίου αναφέρει ακριβή ώρα έναρξης και λήξης της ασφάλισης. Οπότε ο ασφαλισμένος πρέπει να συμβουλεύεται τόσο το συμβόλαιο ασφάλισης όσο και από έγγραφα και επιστολές που του στέλνει η ασφαλιστική εταιρία.
Επίσης φροντίζει για την ανανέωση και πληρωμή πριν την λήξη του ισχύοντος συμβολαίου.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αποζημιωθώ σε περίπτωση τροχαίου;

Επικυρώνεται με νόμο προηγούμενη απόφαση της ΤτΕ που ορίζει ότι ο χρόνος πληρωμής της ζημιάς δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τις 10 ημέρες από την ημερομηνία της προσφοράς, εκτός αντίθετης ειδικής συμφωνίας των μερών.
Σε περίπτωση αυτούσιας αποκατάστασης της ζημιάς, ο χρόνος αυτής δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 20 ημέρες από τη συμφωνία, εκτός αντίθετης ειδικής συμφωνίας των μερών.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)


Οι 123 εξετάσεις που δεν πληρώνει (πλέον) ο ΕΟΠΥΥ

Στην απενεργοποίηση από το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης συγκεκριμένων κωδικών εξετάσεων που αφορούν τουλάχιστον οκτώ ειδικότητες, προχώρησε ο ΕΟΠΥΥ, με στόχο τον εξορθολογισμό του συστήματος αποζημίωσης των διαγνωστικών εξετάσεων και ιατρικών πράξεων.

Έπειτα από μελέτη του σχετικού καταλόγου κωδικοποίησης, ο οργανισμός αφαίρεσε από το σύστημα κωδικούς εξετάσεων, για τις οποίες έχει παρατηρηθεί ότι υπήρχαν συχνά διπλές καταχωρήσεις της ίδιας εξέτασης, κάποιες περιλαμβάνονται σε άλλες εξετάσεις, άλλες είναι παρωχημένες και δεν χρησιμοποιούνται στη σύγχρονη ιατρική πράξη, ενώ αρκετές περιλαμβάνονται στην ιατρική επίσκεψη και δεν τιμολογούνται μεμονωμένα.

Πατήστε 
εδώ για την αναλυτική αναφορά των 123 εξετάσεων που δεν θα αποζημιώνει πλέον ο ΕΟΠΥΥ.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

25 Ιουλ 2014

Διακοπές και Διαμονή

Τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα κατατάσσονται, σε αστέρια, (1-5), με βάση κριτήρια, που καθορίζονται, από τον Ε.Ο.Τ., επισημαίνει το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών σε ανακοίνωσή του.
Ξενοδοχεία – Ενοικιαζόμενα Διαμερίσματα
Οι τιμές, διαμορφώνονται, ελεύθερα. Καθορίζονται από κάθε επιχείρηση δύο κατώτατα όρια τιμών, και δύο ανώτατα, που αντιστοιχούν, στη χαμηλή περίοδο και στην υψηλή. Οι ξενοδόχοι μπορούν να κάνουν έκπτωση και στις κατώτερες τιμές. Επίσης, οι ξενοδόχοι αποφασίζουν τα χρονικά διαστήματα, που θα εντάξουν, στη χαμηλή και στην υψηλή περίοδο. Οι ξενοδόχοι υποβάλλουν, στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, τους τιμοκαταλόγους τους, προς έγκριση και θεώρηση. Ένα θεωρημένο αντίγραφο της δήλωσης τιμών και του τιμοκαταλόγου, αποστέλλονται, στον ξενοδόχο, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να τηρεί αυτά τα έγγραφα, στην υποδοχή και να τα δείχνει, κάθε φορά, που του το ζητήσει ο πελάτης. Επίσης, πινακίδες τιμών πρέπει να αναρτώνται, σε όλα τα δωμάτια. Για τις τιμές, το Ξ.Ε.Ε. ενημερώνει και τον Ε.Ο.Τ. Εφόσον δίκλινο δωμάτιο ξενοδοχείου 2 αστέρων και άνω, διατεθεί, σε ένα άτομο, θα εισπράττεται το 80% της τιμής του δίκλινου. Η τιμή, που θα προκύπτει, όμως δε μπορεί να είναι μικρότερη της τιμής του μονόκλινου. Ο ξενοδόχος μπορεί να ορίζει διαφορετικές τιμές, στα διαφορετικά δωμάτια (π.χ. με θέα τη θάλασσα κ.λπ.). Αν ο πελάτης ζητήσει προσθήκη κρεβατιού, τότε η εγκεκριμένη τιμή αυξάνεται, κατά 10% - 20%.
Οι ξενοδόχοι υποχρεούνται να αναρτούν τιμοκαταλόγους, σε κάθε δωμάτιο, στους οποίους πρέπει να αναγράφεται η τιμή του δωματίου. Επίσης, όλες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πρέπει να είναι εφοδιασμένες, με το ειδικό σήμα του ΕΟΤ και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής.
Ο ξενοδόχος πρέπει να:
  • Ενοικιάζει τα κενά δωμάτια του ξενοδοχείου, σε κάθε πελάτη. Ο ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί την ενοικίαση, μόνο σε πελάτες, που είναι ασθενείς, μεθυσμένοι ή βρώμικοι. Επίσης, ο ξενοδόχος μπορεί να διακόψει τη μίσθωση, του καταλύματος, εάν ο πελάτης παραβεί τα χρηστά ήθη, ή ασθενήσει, από νόσο που προκαλεί ενόχληση, στους υπόλοιπους πελάτες, ή παραβεί τις υποχρεώσεις του, που αναφέρονται παρακάτω.
  • Απαντά, μέσα σε τρεις ημέρες, τηλεφωνικά ή γραπτά, αν αποδέχεται ή όχι την κράτηση δωματίων.
  • Διαθέτει, στους πελάτες, τις ανέσεις, που διαφημίζει, όπως π.χ. πισίνα, εγκαταστάσεις γυμναστικής, νυχτερινό κέντρο, κ.λπ.
  • Να μην αποδέχεται κρατήσεις, για δωμάτια ή κρεβάτια, περισσότερα, από αυτά, που διαθέτει.
  • Να μη ζητά προκαταβολή, πάνω από 25% του συνολικού κόστους διαμονής, για όλο το χρονικό διάστημα της διαμονής. Η προκαταβολή δε μπορεί να είναι μικρότερη, από το αντίτιμο της τιμής, για μια μέρα. Η κράτηση ολοκληρώνεται, όταν ο ξενοδόχος παραλάβει την προκαταβολή ή όταν απαντήσει, στον πελάτη, ότι αποδέχεται την κράτηση. Εάν κάνουμε κράτηση και δε χρησιμοποιήσουμε το δωμάτιο, οφείλουμε αποζημίωση, στον ξενοδόχο, το μισό της συμφωνημένης τιμής. Απαλλασσόμαστε, όμως, από κάθε υποχρέωση αποζημίωσης, εάν προειδοποιήσουμε τον ξενοδόχο 21 ημέρες, πριν την έναρξη της ενοικίασης, ή για λόγους ανωτέρας βίας που αποδεικνύονται. 
  • Στην περίπτωση αυτή, ο ξενοδόχος πρέπει να μας επιστρέψει την προκαταβολή, που τυχόν έχει λάβει, από εμάς. Υπάρχει περίπτωση ο ξενοδόχος να ορίσει μικρότερα χρονικά διαστήματα, για την ακύρωση της κράτησης, χωρίς ποινή, για τον καταναλωτή. Πριν «κλείσουμε», λοιπόν, ένα κατάλυμα, ζητάμε να μάθουμε τους όρους ακύρωσης. Όταν κάνουμε την κράτησή μας, πρέπει να γνωρίζουμε, με λεπτομέρειες, ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνονται, στην τιμή, που μας ζητάει ο ιδιοκτήτης του καταλύματος. Πολλές φορές το πρωινό, η χρήση του κλιματιστικού και διάφορες άλλες υπηρεσίες μπορεί να χρεώνονται, χωριστά, επιπλέον της τιμής, που μας αναφέρει ο ξενοδόχος.
  • Εάν ο ξενοδόχος αθετήσει τη συμφωνία του, μαζί μας, υποχρεούται να επιστρέψει την προκαταβολή, έντοκα. Η αθέτηση της συμφωνίας επισύρει αυστηρές διοικητικές κυρώσεις, από τον Ε.Ο.Τ.
  • Σε κάθε δωμάτιο, πρέπει να υπάρχει πινακίδα θεωρημένη, από την Αστυνομία, στην οποία αναγράφονται η τιμή του δωματίου, οι σχετικές προσαυξήσεις, η συνολική τιμή, η τιμή του πρωινού, η τιμή του γεύματος (εφόσον παρέχονται) κ.λπ.
  • Ο ξενοδόχος πρέπει να διατηρεί ανοιχτό το ξενοδοχείο, καθ’ όλο το 24ωρο, έχοντας υπάλληλο, στην υποδοχή και να εξασφαλίζει, επίσης, τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, όλο το 24ωρο.
Ο πελάτης πρέπει να:
  • Μη μαγειρεύει, μέσα στα δωμάτια των ξενοδοχείων. Η απαγόρευση δεν ισχύει, για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα.
  • Μη χρησιμοποιεί καμινέτα κ.λπ.
  • Μην πλένει ρούχα.
  • Μην τοποθετεί αποσκευές, στους διαδρόμους του ξενοδοχείου.
  • Μη μετακινεί τα έπιπλα, μέσα στα δωμάτια.
  • Μην τοποθετεί καρφιά, στους τοίχους.
  • Μην παίζει τυχερά παιχνίδια.
  • Μη διαταράσσει την ησυχία των υπολοίπων ενοίκων.
  • Φέρεται ευγενικά, στο προσωπικό.
  • Μη δέχεται επισκέπτες, στο δωμάτιό του, αλλά στους χώρους υποδοχής του ξενοδοχείου.
  • Αποζημιώνει τον ξενοδόχο, για τυχόν δαπάνες ή ζημιές, που προξένησε, (εξαιτίας π.χ. μεταδοτικής νόσου, παραφροσύνης, αυτοκτονίας, θραύσης υαλικών, βλάβης επίπλων, ειδών υγιεινής κ.λπ.)
Αν ο πελάτης παραβεί, τα παραπάνω, ο ξενοδόχος μπορεί να του ζητήσει να εκκενώσει το δωμάτιο, εντός 24ωρών.
Εάν το δωμάτιο, που έχουμε κλείσει, δεν είναι διαθέσιμο, ο ξενοδόχος πρέπει να εξασφαλίσει τη διαμονή μας, σε άλλο ξενοδοχείο, της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, το οποίο θα βρίσκεται, στην ίδια πόλη και θα διαθέτει τις ίδιες ανέσεις και προϋποθέσεις διαμονής, όπως αυτές που διαφημίζει, για το δικό του ξενοδοχείο. Ταυτόχρονα, οφείλει να μας καταβάλει, τα έξοδα μεταφοράς, στο άλλο ξενοδοχείο και την τυχόν επιπλέον διαφορά τιμής. Εάν δεν καταστεί αυτό δυνατό, ο ξενοδόχος πρέπει να μας αποζημιώσει, με το σύνολο του συμφωνημένου τιμήματος διαμονής.
Ο ξενοδόχος φέρει ευθύνη, για τυχόν απώλεια ή κλοπή των πολύτιμων αντικειμένων και χρημάτων μας, μόνο αν τα παραδώσουμε, προς φύλαξη, λαμβάνοντας απόδειξη.
Η ημέρα της άφιξής μας χρεώνεται ολόκληρη, ακόμα και αν φτάσουμε, πολύ αργά.
Την ημέρα της αναχώρησης πρέπει να αδειάσουμε το δωμάτιο, μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Αν μείνουμε, μετά τις 12 το μεσημέρι και μέχρι τις 6:00 το απόγευμα, πρέπει να καταβάλλουμε το μισό της τιμής, για μια μέρα. Εάν μείνουμε και μετά τις 6:00 το απόγευμα πρέπει να πληρώσουμε το αντίτιμο της παραμονής, για μια ολόκληρη ημέρα. Εάν, όμως, το δωμάτιο έχει κρατηθεί και από άλλο πελάτη, ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να απομακρύνει τα πράγματά μας.
Τα κατοικίδια ζώα απαγορεύονται, στα ξενοδοχεία, που δε διαθέτουν ειδικούς χώρους. Για το λόγο αυτό, ας φροντίσουμε, πριν ξεκινήσουμε, για το ξενοδοχείο, να μάθουμε, αν επιτρέπεται να έχουμε, μαζί μας, το αγαπημένο μας κατοικίδιο.
Τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα πρέπει να διαθέτουν το βασικό εξοπλισμό μίας οικίας, όπως π.χ. ψυγείο, κουζίνα, μαγειρικά σκεύη, χώρους υγιεινής, καθώς και να διαθέτουν σωστό φωτισμό. Επίσης, πρέπει να πληρούν τους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας.
Κάμπινγκ
Όπως για τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, έτσι και για τα κάμπινγκ, οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα. Καθορίζονται δύο κατώτατα όρια, ανά επιχείρηση, για τη χαμηλή και την υψηλή περίοδο. Ο καθορισμός των τιμών αφορά τις βασικές παροχές (π.χ. διανυκτέρευση ατόμου, στάθμευση οχήματος, χώρο για σκηνή, τροχόσπιτο κ.λπ., ηλεκτρικό ρεύμα, ενοικίαση σκηνής, ή δωματίου). Οι τιμές πρόσθετων παροχών (π.χ. χρήση ηλεκτρικής εστίας, σιδήρου, πισίνας κ.λπ.) καθορίζονται, ελεύθερα. Η υψηλή και χαμηλή περίοδος καθορίζεται, από τον επιχειρηματία. Οι επιχειρηματίες υποβάλλουν δήλωση τιμών στο Ξ.Ε.Ε., το οποίο στέλνει ένα αντίγραφο, στον Ε.Ο.Τ. και ένα αντίγραφο μαζί με συμπληρωμένη και σφραγισμένη πινακίδα τιμών, σε κάθε κάμπινγκ. Η σφραγισμένη πινακίδα τιμών πρέπει να είναι αναρτημένη, σε εμφανές σημείο του χώρου υποδοχής του κάμπινγκ. Οι ιδιοκτήτες κάμπινγκ μπορούν να κάνουν έκπτωση, στις εγκεκριμένες τιμές.
Στα κάμπινγκ πρέπει να πληρούνται οι κανόνες υγιεινής και καθαριότητας.
Για να αποδείξουμε ότι ο ξενοδόχος ή ο ιδιοκτήτης του δωματίου ή του κάμπινγκ, δεν τήρησαν τη συμφωνία τους, μαζί μας, πρέπει να υπογράψουμε, μαζί τους, μια γραπτή σύμβαση, στην οποία θα αναφέρονται, αναλυτικά, τόσο οι προσφερόμενες υπηρεσίες, όσο και οι χρεώσεις. Επειδή αυτό είναι δύσκολο, όταν το κατάλυμα βρίσκεται, σε άλλη περιοχή, από αυτήν του τόπου διαμονής του καταναλωτή, καλόν είναι να ζητούμε να μας αποσταλεί η σύμβαση ταχυδρομικά ή με fax, πριν πληρώσουμε την προκαταβολή. Εάν και αυτό είναι αδύνατο τότε, αναγράφουμε τους όρους, στο έμβασμα της προκαταβολής. Η είσπραξη της προκαταβολής αποτελεί έμμεση αποδοχή των όρων, που αναγράφονται στο έμβασμα.
Αν κλείσουμε κάποιο κατάλυμα, μέσω διαδικτύου, καλό θα είναι να επικοινωνήσουμε και τηλεφωνικά, απευθείας, με τον ξενοδόχο, για να επιβεβαιώσουμε την κράτησή μας και τις παροχές, που μας υποσχέθηκαν.
Τέλος, πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι σχέσεις ξενοδόχων και πελατών ρυθμίζονται, με κανονισμό, που έχει ισχύ νόμου και τον οποίο μπορούμε να διαβάσουμε, στη διεύθυνση http://www.grhotels.gr/Documents/sxeseis.pdf
(Πηγή: Nextdeal.gr)

24 Ιουλ 2014

Καταγγέλλουν τις συμβάσεις με ΕΟΠΥΥ τα διαγνωστικά κέντρα

Σύμφωνα με την απόφαση της έκτακτη Γενική Συνέλευση του κλάδου των Διαγνωστικών Ιατρικών Κέντρων, στις 21/7/2014, τα κύρια σημεία της εισήγησης που έγινε παμψηφεί αποδεκτά ήταν:

Ο έλεγχος της συνταγογράφησης διαγνωστικών εξετάσεων είναι αποκλειστική ευθύνη της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ.


Επί της ανωτέρω αρχής, όποια εξέταση συνταγογραφείται και λαμβάνει την έγκριση του ΕΟΠΥΥ εκτελείται και ως εκ τούτου αποζημιώνεται στο σύνολο της.


Μη αποδεχόμενος ο ΕΟΠΥΥ την ανάληψη των ευθυνών του για τον έλεγχο της συνταγογράφησης και της χρηστής εκτέλεσης του προϋπολογισμού δεν απομένει τίποτα άλλο από την καταγγελία της σύμβασης εκ μέρους μας.
Όπως δε σημειώνει σε ανακοίνωσή το ο Πανελλήνιος Συνδέσμος Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων, «το σύνολο των μελών μας που τοποθετήθηκαν δήλωσαν ότι εν μια νυκτί οι μονάδες τους κατέστησαν ζημιογόνες με το Claw Back και Rebate και η συνέχισή του για μια ακόμη χρονιά θα τους οδηγήσει στην οικονομική τους καταστροφή, στο κλείσιμο των επιχειρήσεων τους, στην απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας.

Συνεπώς δεν έχουν κανένα λόγο να επιθυμούν την διατήρηση μιας σύμβασης που το οικονομικό της αποτέλεσμα είναι εκ των προτέρων ζημιογόνο και καταστροφικό».
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Generali Health Alert: Υπηρεσίες υγείας μέσω smartphone!

Μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική εφαρμογή έχει στη διάθεση του πλέον ο κάτοχος ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας «Health Keeper» της Generali. H εταιρεία μαζί με τις πρωτοποριακές καλύψεις, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης του «Health Keeper» προσφέρει και την προηγμένη εφαρμογή «Generali Health Alert», για κινητά τηλέφωνα τύπου smartphones.
Η εφαρμογή παρέχει την δυνατότητα στον ασφαλισμένο να πληροφορείται άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο, τις υπηρεσίες υγείας (ιατρούς, νοσοκομεία, ιατρικά κέντρα) με τις οποίες είναι συμβεβλημένη η Generali και βρίσκονται κοντά στην περιοχή του. Επιπλέον, μέσω της ίδιας εφαρμογής, ο κάτοχος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου έχει την δυνατότητα να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια, και να λάβει την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου και αν βρίσκεται ακόμη και στο εξωτερικό.
Το «Generali Health Alert» στοχεύει στην βελτίωση των συνθηκών πρόσβασης των πολιτών στις μονάδες υγείας. Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία της Generali που βελτιστοποιεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.

δημοπρασιες αγορες και πωλησεις