>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

7 Αυγ 2014

Αβέβαιες οι αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές από τα «κανόνια» των ρωσικών τουριστικών γραφείων

Ρώσοι τουρίστες που βρίσκονται στην Ελλάδα, μετά τις απανωτές πτωχεύσεις τουριστικών πρακτορείων στην χώρα τους που τους έφεραν στην Ελλάδα, αναρωτιούνται εάν θα αποζημιωθούν σε οικονομικό επίπεδο από τις ρωσικές ασφαλιστικές εταιρίες.
Αυτό αναφέρει δημοσίευμα της «Wall Street Journal» σημειώνοντας ότι μετά τη χρεοκοπία μεγάλων τουριστικών πρακτορείων, όπως η Labirint, πολλοί λογαριασμοί ξενοδοχείων και αεροπορικών εισιτηρίων έχουν μείνει απλήρωτοι, κυρίως στην Ελλάδα, την Τουρκία και την Τυνησία.

Επίσης, Ρώσοι τουρίστες δήλωσαν στην εφημερίδα ότι κατά την παραμονή του σε πολυσύχναστα ελληνικά νησιά, όπως η Κέρκυρα και η Κως, υπέστησαν υπέρμετρη ταλαιπωρία και αναρωτιούνται εάν θα αποζημιωθούν σε οικονομικό επίπεδο από τις ρωσικές ασφαλιστικές εταιρείες.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Travelplanet24

6 Αυγ 2014

Πάνω από το 10% των ασφαλιστικών αποζημιώσεων προέρχεται από ασφαλιστική απάτη

Η ασφαλιστική απάτη είναι φαινόμενο με ανησυχητικές διαστάσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και σύμφωνα με την τελευταία έρευνα (2013) της Insurance Europe ξεπερνά το 10%.

Όπως κατέδειξε η έρευνα το ποσοστό αυτό αφορά τόσο τις περιπτώσεις εξακριβωμένων και μη εξακριβωμένων απατηλών απαιτήσεων αποζημίωσης και αγγίζουν όλους τους κλάδους της ασφαλιστικής δραστηριότητας.

Η πρόληψη και η αποτελεσματική αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απατής αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα για τους ασφαλιστές σε όλη την Ευρώπη, καθώς η διάπραξη της απάτης, σύμφωνα με τους ασφαλιστές υπονομεύει τη βασική αρχή στην οποία στηρίζεται η ασφάλιση που είναι το αμοιβαίο όφελος των ασφαλιζομένων προσώπων.

Η ασφάλιση έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει από σημαντικές, αλλά αβέβαιες και γνήσιες, απώλειες. Η ασφαλιστική απάτη έχει δυσμενή αντίκτυπο όχι μόνο στην ασφαλιστική επιχείρηση αλλά και στους ασφαλισμένους.

Οι απατηλές αξιώσεις αποζημίωσης μειώνουν τα κεφάλαια που καταβάλλει η πλειοψηφία των καλόπιστων ασφαλισμένων για την κάλυψη των γνήσιων μελλοντικών ζημιών τους. Κάθε απατηλή ή υπερβάλλουσα απαίτηση αποζημίωσης επιβαρύνει το σύνολο της κοινωνίας των ασφαλισμένων, με αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία των έντιμων ασφαλισμένων να πληρώνουν για την ανεντιμότητα των ολίγων μέσω της καταβολής αναγκαστικά αυξημένων ασφαλίστρων.
Στην Ελλάδα σύμφωνα με την Ένωση των Ασφαλιστικών Εταιριών οι εταιρίες μέλη της θεωρούν πλέον επιτακτική ανάγκη και υποχρέωσή τους να λάβουν όλα τα μέτρα που μπορούν να ληφθούν για τον περιορισμό της απάτης και την προστασία του αγαθού της ασφάλισης.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

5 Αυγ 2014

Οι ασφαλιστικές κόβουν επιλογές για να αντιμετωπίσουν το κόστος του Obamacare

Οι ασφαλιστικές εταιρείες μειώνουν τον αριθμό των γιατρών και των νοσοκομείων που βρίσκονται στη διάθεση των πελατών τους, σε μια προσπάθεια να περιορίσουν το κόστος του νόμου για την οικονομικά προσιτή ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (Affordable Care Act – ACA), γνωστού και ως Obamacare, σύμφωνα με τους «New York Times». 
Επικαλούμενη μια νέα μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας McKinsey & Co., η εφημερίδα υποστηρίζει ότι το ποσοστό των ασφαλιστικών προγραμμάτων στενού δικτύου (narrow network) έχει αυξηθεί σημαντικά. Ειδικά όσον αφορά τα φτηνότερα προγράμματα που διατίθενται στο πλαίσιο του ACA, το 70% αυτών είναι πλέον στενού δικτύου.
Η McKinsey προσδιορίζει ως προγράμματα στενού δικτύου εκείνα που περιλαμβάνουν λιγότερο από το 70% των ιατρών και των νοσοκομείων μιας αγοράς. Η ίδια μελέτη διαπιστώνει τα εξής:
  • Τα ασφάλιστρα για προγράμματα ευρέος δικτύου (broad network) είναι 13-17% υψηλότερα από τα ασφάλιστρα των προγραμμάτων στενού δικτύου.
  • Όταν καλούνται να επιλέξουν μεταξύ λιγότερων επιλογών και υψηλότερων ασφαλίστρων, οι περισσότεροι καταναλωτές συνειδητά επιλέγουν τα φτηνότερα προγράμματα, ακόμη κι όταν διατίθενται ακριβότερα προγράμματα με περισσότερες επιλογές.
  • Περίπου το 10% των καταναλωτών δεν έχουν επιλογή. Τα προγράμματα στενού δικτύου είναι γι’ αυτούς μονόδρομος.
  • Περίπου το ¼ όσων αγόρασαν προγράμματα στενού δικτύου μέσω του ACA δεν κατάλαβαν ότι θα έχουν λιγότερες επιλογές σε γιατρούς και νοσοκομεία.
Μια άλλη έρευνα, την οποία διενήργησε το Ταμείο της Κοινοπολιτείας, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι από τους νέους ασφαλισμένους ήταν ευχαριστημένοι με τις επιλογές τους όσον αφορά το ιατρικό-νοσοκομειακό δίκτυο. Είναι ωστόσο αξιοσημείωτο ότι το 40% αυτών των ασφαλισμένων δεν ήξεραν ποιοι γιατροί ή κλινικές καλύπτονταν από το πρόγραμμά τους.
Το σίγουρο είναι ότι τα προγράμματα στενού δικτύου ήρθαν για να μείνουν και ότι οι ασφαλιστές έχουν κάθε λόγο να τα κρατούν στην αγορά.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Ποιες ασφαλιστικές καλύψεις υγείας αγοράζουν οι Έλληνες

Η ελληνική κοινωνία φαίνεται να τοποθετεί ψηλά στην πυραμίδα των αναγκών της την ασφάλιση της υγείας, και κυρίως της νοσοκομειακής της κάλυψης.

Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος από συλλογή και επεξεργασία δεδομένων που αφορούσαν στην ασφαλιστική δραστηριότητα των εταιριών – μελών της στις «βασικές» καλύψεις υγείας, τις νοσοκομειακές και εξωνοσοκομειακές.

Όπως προκύπτει από την μελετή της γραμμή εργασιών Ατομικών, αλλά και Ομαδικών Ασφαλίσεων Υγείας για τη Χρήση 2012 φάνηκε τάση αύξησης των ατομικών συμβολαίων υγείας και προσπάθειας διατήρησής τους από τους ήδη ασφαλισμένους (με έμφαση στην αναζήτηση χαμηλών ασφαλίστρων) παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία καθώς:

• οι ενεργοί ασφαλισμένοι του κλάδου Υγείας το 2012 ήταν πάνω από 1.000.000.
• σε σχέση με το 2011, ο αριθμός των ατομικών συμβολαίων παρουσίασε αύξηση 9% ενώ τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα μείωση κατά 7%. Ο αριθμός των ομαδικών συμβολαίων Υγείας εμφανίστηκε σταθερός σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά με παράλληλη μείωση 14% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα. (σύγκριση δείγματος ιδίων εταιριών 2011 – 2012)
• οι πληρωθείσες νοσοκομειακές και εξωνοσοκομειακές αποζημιώσεις, σε επίπεδο συνόλου αγοράς, ξεπέρασαν τα 436 εκ.€, από τα οποία το 88% αφορούσε σε νοσοκομειακή περίθαλψη και το υπόλοιπο 12% σε εξωνοσοκομειακή.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

4 Αυγ 2014

Πλαφόν στις διαγνωστικές εξετάσεις και στα παραπεμπτικά από τον ΕΟΠΥΥ

Με νέο μηνιαίο πλαφόν σε διαγνωστικές εξετάσεις και στα παραπεμπτικά για αυτές βάζει ο ΕΟΠΥΥ αφού διαπιστώνει αδικαιολόγητες υπερβάσεις που τον θέτουν εκτός προϋπολογισμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει η «Καθημερινή», το 2013 διενεργήθηκαν 496.509 μαγνητικές τομογραφίες σε ασφαλισμένους, έναντι 353.902 το 2012, δηλαδή παρατηρήθηκε αύξηση 40,3% μέσα σ’ ένα χρόνο! Αντίστοιχα, η αύξηση στον αριθμό των αξονικών τομογραφιών ήταν της τάξης του 28%: έγιναν 765.496, έναντι των 623.508 το 2012.

Χαρακτηριστικό είναι πως η δαπάνη για διαγνωστικές εξετάσεις το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς είναι 164 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ, ενώ οι πάροχοι έχουν απαιτήσεις 336 εκατομμύρια για εξετάσεις που εκτέλεσαν. Δηλαδή πάνω και από τον ετήσιο προϋπολογισμό του Οργανισμού για τις διαγνωστικές.


Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα υπάρξει υπουργική απόφαση για πλαφόν σε κάθε πάροχο με κατανομή, ανά περιφέρεια και με βάση τον πληθυσμό της, του «κλειστού» προϋπολογισμού του ΕΟΠΥΥ για διαγνωστικές εξετάσεις. Εν συνεχεία θα καταμερίζεται ο προϋπολογισμός της περιφέρειας σε κάθε διαγνωστικό κέντρο-εργαστήριο, σε αναλογία με το πόσες εξετάσεις είχε πραγματοποιήσει το 2013. Εάν ο πάροχος συμπληρώνει το πλαφόν πριν από το τέλος του μήνα θα έχει το δικαίωμα να ζητεί το σύνολο του κόστους των εξετάσεων από τον ασφαλισμένο ή να τον παραπέμπει σε άλλο διαγνωστικό κέντρο.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

ΕΘΝΙΚΗ auto4all: Νέα πακέτα προσφορών για την ασφάλιση αυτοκινήτου

Η Εθνική Ασφαλιστική, με μακρόχρονη εμπειρία στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.
Με μια προωθητική ενέργεια, το Εθνική auto4all, η Εθνική Ασφαλιστική προσφέρει χαμηλότερες τιμές στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών.

Για χρονική περίοδο τεσσάρων μηνών, προωθούνται 2 πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου σε εξαιρετικά οικονομικές τιμές. Τα πακέτα αυτά είναι το ΕΘΝΙΚΗ auto4all και το ΕΘΝΙΚΗ auto4all plus. Η προσφορά της Εταιρίας θα ισχύσει για όλα τα νέα συμβόλαια που θα εκδοθούν από την 1η Αυγούστου έως την 30η Νοεμβρίου 2014.

1 Αυγ 2014

Πού θα βρείτε τη φθηνότερη βενζίνη; Ενδιαφέροντα οικονομικά στοιχεία από την Allianz

Πόσο θα κοστίσει στην κυβέρνηση η πίστα Formula 1 που αναμένεται να κατασκευαστεί στην Ελλάδα;
Πόσο κοστίζει ένας γάμος στη Γερμανία;
Ποιο είναι το μηνιαίο εισόδημα του Μπάρακ Ομπάμα;
Πόσο κοστίζει ένα ταξίδι με ταξί από τος Λος Άντζελες μέχρι τη Νέα Υόρκη;
Γνωρίζατε ότι στη Βενεζουέλα η τιμή της βενζίνης είναι η χαμηλότερη στον κόσμο;
Μελετήστε τις παρακάτω εικόνες που δημιούργησαν οι άνθρωποι της Allianz (περιοδικό Allianz 1890) και μάθετε ενδιαφέροντα οικονομικά στοιχεία από τον κόσμο (πατήστε πάνω στις εικόνες για μεγέθυνση).

Ευρώπη
Γράφημα της Allianz για την Ευρώπη

Βόρεια Αμερική
Γράφημα της Allianz για την Βόρεια Αμερική

Νότια Αμερική
Γράφημα της Allianz για την Νότια Αμερική

(Πηγή: Nextdeal.gr)

Συμβουλές οδικής ασφάλειας για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις!

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» συνεχίζει την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, και σε συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, δημιούργησαν νέα εκστρατεία ενημέρωσης, υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και τη βοήθεια του Visit Greece www.visitgreece.gr, για την οδική ασφάλεια Ελλήνων και ξένων οδηγών, που έχουν την ευκαιρία να περάσουν τις διακοπές τους στη χώρας μας, με αποτέλεσμα την αύξηση των μετακινήσεων σε εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους.
Η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Enjoy visiting Greece. Stay Safe on the road!», πανελλαδικής εμβέλειας, αποτελείται από ένα μονόφυλλο έντυπο –στα ελληνικά και στα αγγλικά– με συμβουλές οδικής ασφάλειας για τους οδηγούς οχημάτων, σκοπεύοντας στην ευαισθητοποίησή τους και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, που κατά κανόνα έχουμε πιο πολλά δυστυχήματα λόγω του ότι χαλαρώνουμε λίγο περισσότερο, κουραζόμαστε από τα μπάνια, ξενυχτάμε και πολλές φορές, όταν δεν προσέχουμε, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι οδυνηρά.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας για το έτος 2013, την περίοδο 20 Ιουνίου έως και 27 Αυγούστου, οι αριθμοί προκαλούν απογοήτευση, φτάνοντας τους 211 νεκρούς, 280 σοβαρά τραυματίες και 1.949 ελαφρά τραυματίες, δηλαδή 3 άτομα κάθε μέρα χάνουν τη ζωή τους εξαιτίας τροχαίου κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Για το λόγο αυτό, το Ι.Ο.ΑΣ. στοχεύει να ενημερώσει όσους περισσότερους πολίτες μπορεί, με 5 απλές αλλά ταυτόχρονα πολύ σημαντικές συμβουλές για τη ζωή τους αλλά και για τη ζωή των άλλων χρηστών του δρόμου.
Επιπλέον, για την ενίσχυση του μηνύματος της εκστρατείας και την υπενθύμισή του στους πολίτες, δημιουργήθηκε αφίσα, καθώς και τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, τονίζοντας τη χρήση της ζώνης, του κράνους και του κινητού κατά τη οδήγηση αλλά και την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και τη μειωμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών. Το τηλεοπτικό σποτ προβάλλεται από τα digital κανάλια επικοινωνίας του Ι.Ο.ΑΣ., της Αντιπροσωπείας και του ΕΟΤ και το ρ/φ σποτ έχει σταλεί στα ραδιόφωνα της χώρας με την έγκριση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ).
Η διανομή των 500.000 εντύπων και των αφισών πραγματοποιείται από τον ΕΟΤ σε όλες τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού της Ελλάδας και στο Γραφείο Πληροφοριών (Δ. Αρεοπαγίτου), την Ελληνική Αστυνομία στις Δ/νσεις Τροχαίας Αττικής και Θεσσαλονίκης και στις Περιφερειακές Αστυνομικές Δ/νσεις (Δυτική Ελλάδα, Ιόνια Νησιά, Κρήτη, Νότιο Αιγαίο, Πελοπόννησος, Στερεά Ελλάδα, Αν. Μακεδονία & Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Βόρειο Αιγαίο, Δυτική Μακεδονία, Ήπειρος και Θεσσαλία) και τον αυτοκινητόδρομο «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ» που είναι Μέλος της Συμμαχίας του Ι.Ο.ΑΣ. για την Ασφάλεια και τον Πολιτισμό στο δρόμο «Δρόμοι στο Μέλλον», στις αρχές Αυγούστου από κεντρικά διόδια του αυτοκινητόδρομου (Ρουπάκι, Μεταμόρφωση δυτική, Μεταμόρφωση ανατολική, Κατεχάκη, Κορωπί).
...και για όσους επιλέξουν να ταξιδέψουν με αεροπλάνο, μπορούν να ενημερωθούν από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» που θα αναρτήσει τις αφίσες σε οθόνες προβολής (διαστ. 1,2μ.Χ1,8μ.) σε διάφορα σημεία του αεροδρομίου για όλο το μήνα Αύγουστο.
(Πηγή: Ι.Ο.ΑΣ)

Νέες μειώσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου ανεβάζουν το θερμόμετρο του ανταγωνισμού

Με νέες τιμολογιακές πολιτικές στο κλάδο της ασφάλισης του αυτοκινήτου προχωρούν μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες από τις αρχές του Αυγούστου πυροδοτώντας έτσι εν μέσω θέρους τον ανταγωνισμό.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην αγορά οι εταιρίες που αλλάζουν τιμολογιακή πολιτική στο αυτοκίνητο είναι ΑΤΕ Ασφαλιστική, Εθνική Ασφαλιστική, Ergo, Συνεταιριστική και Enterprise.

Παράλληλα αυξάνονται συνεχώς οι ασφαλιστικές εταιρίες που έρχονται στην Ελλάδα μέσω Μεσιτικών Ασφαλιστικών Εταιριών και δραστηριοποιούνται στο κλάδο της ασφάλισης του αυτοκινήτου με καθεστώς Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών .
Έτσι ο κλάδος του αυτοκινήτου γίνεται πλέον πεδίο έντονου ανταγωνισμού και παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο που μειώσεις μέσα σε μία τριετία στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων έως και 40% !
Αυτό σημαίνει, όπως αναφέρουν οι ίδιοι παράγοντες, ότι το φθινόπωρο προβλέπεται θερμό σε δύο μέτωπα.
Το ένα έχει να κάνει με την διαμεσολάβηση και τους διαμεσολαβούντες που βρίσκονται σε προστριβές με τις ασφαλιστικές εταιρίες για όρους που περιέχουν οι δεύτερες στις νέες συμβάσεις συνεργασίας που οι ασφαλιστές θεωρούν καταχρηστικούς.
Το δεύτερο μέτωπο έχει να κάνει με την επιβίωση του σκληρού ανταγωνισμού στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου που μειώνονται συνεχώς και κατά πόσο οι εταιρίες με μικρά χαρτοφυλάκια θα αντέξουν των ανταγωνισμό των μεγάλων εταιριών.
Πάντως από κορυφαίο στέλεχος της αγοράς σχετικά με το κατά πόσο υπάρχει το ενδεχόμενο ο ανταγωνισμός αυτός να δημιουργήσει νέες «κόκκινες» εταιρίες επισημάνθηκε ότι οι νέοι εποπτικοί κανόνες και η αυστηρή εποπτεία αποτρέπουν πλέον αυτά τα φαινόμενα του παρελθόντος. Μάλιστα τόνισε χαρακτηριστικά ότι στο παρελθόν στην ουσία δεν υπήρχε εποπτεία στην αγορά.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

31 Ιουλ 2014

Διαγωνισμός Groupama Ασφαλιστική: Κέρδισε διπλές προσκλήσεις για θερινό σινεμά!


Παίξε στο διασκεδαστικό quiz «ΠΑΜΕ ΘΕΡΙΝΟ» της Groupama Ασφαλιστικής, τέσταρε τις γνώσεις σου στον καλοκαιρινό (και όχι μόνο) κινηματογράφο και κέρδισε διπλές προσκλήσεις για θερινό σινεμά.

Αυτή την εβδομάδα, η Groupama Ασφαλιστική σε προσκαλεί στον κινηματογράφο «Μαργαρίτα» στο Χαλάνδρι!
https://www.facebook.com/GroupamaPhoenix/app_416688565051498?ref=ts


Ακόμα και αν συμμετείχες στον διαγωνισμό της προηγούμενης εβδομάδας, μπορείς να ξαναπαίξεις για να μπεις στη κλήρωση αυτής της εβδομάδας.