>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

19 Σεπ 2014

Θα προσφέρουν η Google και η Amazon ασφάλειες με ένα κλικ;

Η Αγορά των Ασφαλειών Ζωής έχει σταθερή παράδοση εδώ και δεκαετίες. Με την πάροδο του χρόνου, η αγορά βασιζόταν σε πατροπαράδοτα συστήματα διανομής με ελάχιστες αλλαγές ως προς τη λειτουργία τους. Αν προσθέσουμε σε αυτό και τη σημαντική έλλειψη νέων προϊόντων, τότε έχουμε μια αγορά που κινείται με ρυθμούς χελώνας. Από την άλλη μεριά, άλλες αγορές είχαν τη δυνατότητα να μετατρέψουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο πλήρως, ιδίως όσον αφορά τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Και δεν χρειάζεται να ψάξουμε πολύ για να εντοπίσουμε αυτές τις αλλαγές. Η Amazon, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής στον κόσμο έχει αλλάξει τον κόσμο του λιανικού εμπορίου, ενώ η εταιρεία Quicken Loans, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός δανειστής ενυπόθηκων δανείων προς ιδιώτες έχει επαναπροσδιορίσει τη βιομηχανία υποθήκης σπιτιών.
Η καινοτομία είναι κανόνας στις μέρες μας, και οι εταιρείες που το επιδιώκουν ενεργά θα προσανατολιστούν συντομότερα ως προς τους νέους τρόπους στην ασφάλεια Ζωής. Προς το παρόν αυτό που φαίνεται σαν μια δυνατότητα ή ιδέα σήμερα μπορεί να γίνει πραγματικότητα στο μέλλον. Στο εγγύς μέλλον, περίπου πέντε έως δέκα χρόνια από τώρα, μπορεί να βρεθούμε προ εκπλήξεων. Ας πάρουμε μια γεύση του τι μπορεί να συμβεί, αν δεν εστιάσουμε στην καινοτομία.
Η Walgreens, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου φαρμάκων στις ΗΠΑ, ανοίγει το δρόμο για την αγορά των ιατρικών εξετάσεων με την έναρξη της Medex, μιας υπηρεσίας παροχής ιατρικών εξετάσεων για νέα Ασφαλιστικά Προγράμματα Ζωής. Το συνολικό φάσμα των υπηρεσιών που παρέχονται από τη Medex αποτελείται από μια βασική εξέταση έως μια πλήρη εξέταση για τους πελάτες ενός ασφαλιστικού φορέα σε οποιαδήποτε από τα 12.000 υποκαταστήματά της σε όλη τη χώρα. Οι πελάτες δεν είναι υποχρεωμένοι να προγραμματίσουν ραντεβού ή και να περιμένουν μια εβδομάδα ή δύο για να πάρουν τα αποτελέσματά τους. Χρησιμοποιώντας ένα user name και έναν κωδικό πρόσβασης που δίδεται σε κάθε πελάτη, τα αποτελέσματα μπορούν να ανακτηθούν εύκολα από το διαδίκτυο. Επιπλέον, οι πληροφορίες ενημερώνονται αυτόματα στο σύστημα underwriting της Ασφαλιστικής Εταιρείας Ζωής, διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο τη συλλογή σημαντικών πληροφοριών ως προς τις προβλέψεις τις σχετικά με το ύψος των κινδύνων. Επίσης, ως μέρος της υπηρεσίας, ο πελάτης έχει υπογράψει συμφωνητικό για τη λήψη των γνωματεύσεων του γιατρού, όποτε εκείνος τις χρειαστεί. Χρησιμοποιώντας το ίδιο λογισμικό, το γραφείο ενός γιατρού μπορεί να στείλει τα αρχεία σε μια ασφαλή τοποθεσία στο διαδίκτυο και να ενημερώσει την Ασφαλιστική Εταιρεία ζωής για την απόκτησή τους. Ακόμα, η υπηρεσία Medex προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να αξιολογήσουν την υπηρεσία που τους παρέχεται. Όταν κάθε πελάτης λαμβάνει τα αποτελέσματά του, μια φόρμα αξιολόγησης αποστέλλεται για την αναθεώρηση της υπηρεσίας. Με βάση τα σχόλια των πελατών από την αξιολόγηση, η Medex αποζημιώνεται για τις υπηρεσίες της. Για παράδειγμα, εάν λάβει μια υψηλή βαθμολογία 10/10, η Ασφαλιστική Εταιρεία έπειτα από συμφωνία θα την επιβραβεύσει με 10% παραπάνω στο τιμολόγιο παροχής ιατρικών υπηρεσιών. Λόγω αυτής της πρωτοποριακής πρωτοβουλίας, ο κύκλος των ιατρικών εξετάσεων μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε τρεις ημέρες, αρχής γενομένης από την ημέρα της εξέτασης μέχρι την ημέρα παραλαβής των αποτελεσμάτων. Μετά την επιτυχία αυτή, και άλλες εταιρείες του ανταγωνισμού στις Η.Π.Α. δήλωσαν πως θα δημιουργήσουν παρόμοια προγράμματα.

Η Amazon, γίγαντας στις ηλεκτρονικές πωλήσεις λιανικής, διαφοροποιεί τον κλάδο της ασφάλειας ζωής με το λανσάρισμα της Amazon Life (ALife) – μια εταιρεία ασφαλειών ζωής που ασχολείται με ασφαλίσεις  περιοδικών καταβολών. Αυτή η κίνηση θεωρείται πως θα αλλάξει τα δεδομένα του κλάδου, καθώς βασίζεται στον τρόπο σκέψης του πελάτη για την απόκτηση συμβολαίου ασφάλειας ζωής. Μετά από προσεκτική ανάλυση της αγοράς και έλεγχο των διαδικασιών από την αρχή ως το τέλος, η Amazon κατάφερε να αναλύσει ποιες είναι οι ανάγκες του πελάτη. Η εταιρεία, χωρίς να έχει περιορισμούς ή προηγούμενη εμπειρία, δημιούργησε ένα σύστημα φιλικό προς το χρήστη, εύκολο στην κατανόηση και με τη δυνατότητα να προσφέρει ευέλικτη κάλυψη.
Η ασφάλεια ALife είναι αυτοματοποιημένη και έχει εκτεταμένους αλγορίθμους δεδομένων που της δίνουν τη δυνατότητα να διαχειρίζεται λεπτομερή στοιχεία του πελάτη, να έχει πρόσβαση σε ιατρικές βάσεις δεδομένων πιθανών πελατών και να εκδίδει αυτόματα το ασφαλιστικό συμβόλαιο. Αυτή η νέα πολιτική έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσαρμόζει την ασφαλιστική κάλυψη σύμφωνα με τον τωρινό τρόπο ζωής του κάθε πελάτη, το οποίο σημαίνει πως ο πελάτης δεν θα υποβάλει ξανά αίτηση για ασφάλεια ζωής ούτε θα χρειαστεί να ξαναπεράσει από ιατρικές εξετάσεις. Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα είναι αυτό της οικογένειας Henderson, οι οποίοι χρησιμοποιούν το βασικό περιοδικό ασφαλιστικό συμβόλαιο εδώ και πέντε χρόνια. Τώρα που έχουν σπίτι και παιδί, το συμβόλαιο αυτόματα τους προτείνει να αυξήσουν την ασφαλιστική τους κάλυψη από 250.000 δολάρια σε 500.000 δολάρια. Με ένα μόνο κλικ η οικογένεια μπορεί να δεχτεί τη συμφωνία και αυτόματα να επεκτείνει τα όρια του συμβολαίου. Δεν υπάρχει καμία άλλη διαδικασία. Απλώς λαμβάνουν μια αυτοματοποιημένη απόδειξη που τους ενημερώνει για τις αλλαγές που έχουν γίνει και πως το συμβόλαιο έχει ανανεωθεί. Πριν στείλει μια πρόταση, η εταιρεία χρησιμοποιεί τους αλγορίθμους στοιχείων για να προσδιορίσει αν οι αλλαγές στην ασφαλιστική κάλυψη θα έχουν επιπτώσεις στην αποδοτικότητα του συμβολαίου.
rock_steady_technologyΆλλο ένα παράδειγμα που αξίζει να αναφερθεί είναι αυτό της οικογένειας Jones. Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που το ζευγάρι βγήκε στη σύνταξη και προς το παρόν δεν θα χρειαστούν ασφάλεια ζωής που να παρέχει μεγάλη κάλυψη. Τους αποστέλλεται ένα e-mail που τους προτείνει να μειώσουν την κάλυψη του συμβολαίου από 750.000 δολάρια σε 250.000 δολάρια. Αυτό βοηθάει τον πελάτη να περιορίσει το κόστος των ασφαλίστρων και να διατηρήσει το συμβόλαιο ως και τα 100 του χρόνια. Τα δωρεάν άμεσα μηνύματα με προτάσεις που μπορούν να αποσταλούν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και τα online εργαλεία που είναι εύκολα προς τη χρήση, βοηθούν τον πελάτη να αποκτήσει πρόσβαση σε εξατομικευμένες πληροφορίες ανάλογα με το πρόγραμμα και τις ανάγκες του. Η ALife προσφέρει επίσης ομαδική ασφάλεια ζωής για εργοδότες, η οποία μπορεί να συνεχιστεί και αφού κάποιο άτομο συνταξιοδοτηθεί, απαλλάσσοντας έτσι από τον κόπο της εκ νέου ασφάλισης. Το διαδικτυακό σύστημα της ALife προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες των πελατών.
Υπάρχει, επίσης, διαθέσιμο ένα απλοποιημένο συμβόλαιο, διατυπωμένο σε εύκολη προς ανάγνωση μορφή. Το καινοτομικό αυτό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να προσφέρει ένα μέσο χρόνο ολοκλήρωσης μόλις τεσσάρων εργάσιμων ημερών, ξεκινώντας από την ημέρα που έγινε η υποβολή της αίτησης για ασφάλιση μέχρι τη στιγμή που εκδίδεται το συμβόλαιο, και έχει αξιοσημείωτο ποσοστό αποδοχής που αγγίζει το 90%. Το να πάρεις μια προσφορά από μια και μόνο Ασφαλιστική Εταιρεία δεν είναι πλέον η πραγματικότητα. Η γνωστή σε όλους μας Google δουλεύει σε πειραματικό στάδιο και ετοιμάζει την εισαγωγή της Google Direct Life, μιας εφαρμογής που θα λειτουργεί ως aggregator συνδυάζοντας τα προγράμματα Ζωής πολλών Ασφαλιστικών Εταιρειών προσφέροντας πολλές επιλογές, ποικιλία χαρακτηριστικών και καλύτερες καλύψεις άμεσα. Με αρχική λειτουργία σε περίπου 750 σημεία σε εμπορικά κέντρα μεγάλης κυκλοφορίας, η Direct Life αλληλεπιδρά με τους πελάτες της χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο, τηλεφωνικές κλήσεις και πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις ως μέσο επικοινωνίας. Σχεδιάζοντας την κάλυψη και το προϊόν με βάση τις πληροφορίες που παίρνει από τον πελάτη. Στη συνέχεια μια πλήρης επί τόπου ιατρική εξέταση πραγματοποιείται είτε όταν ο πελάτης κάνει την αίτηση είτε όταν εκείνος το επιλέξει προγραμματίζοντας το ραντεβού όταν η εφαρμογή επεξεργάζεται την αίτησή του. Μόλις τα ιατρικά αποτελέσματα ληφθούν, και οι ανάγκες του πελάτη καθοριστούν, οι πληροφορίες στέλνονται σε μια βάση δεδομένων όπου οι συνεργαζόμενες Ασφαλιστικές Εταιρείες μπορούν να υποβάλλουν προσφορές για την κάλυψη του πελάτη.
Τέλος, όλες οι υπηρεσίες που προσφέρονται από την Direct Life δεν έχουν κρυφές χρεώσεις στη σύναψη του συμβολαίου, ούτε τιμολογούν τον πελάτη. Στην πραγματικότητα, ακόμη και μετά την έκδοση του συμβολαίου, η Direct Life συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες της κρατώντας ενημερωμένο το αρχείο του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες έχουν την άνεση και την ελευθερία επιλογής του προγράμματος που τους συμφέρει μέσα από μια ποικιλία προσφορών, ελευθερώνοντάς τους από τη διαδικασία της έρευνας αγοράς. Ακούγεται ανησυχητικό; Η καινοτομία από σκληρούς ανταγωνιστές με περισσότερους πόρους και μεγαλύτερη εξωστρέφεια μπορεί να εξαλείψει πολλές επιχειρήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο ζωής. Προτού αυτό το σενάριο επιστημονικής φαντασίας γίνει πραγματικότητα, καλό θα ήταν οι επιχειρήσεις να επεκτείνουν το όραμά τους, να επανεξετάσουν τις επιλογές τους, να επενδύσουν σε προσπάθειες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών τους, καθώς και στο σχεδιασμό προϊόντων που θα φέρνουν πρόσθετη αξία στους πελάτες τους.

Δεκάδες υπεραιωνόβιοι συνταξιούχοι «φαντάσματα» σε ΙΚΑ, ΟΓΑ και ΟΑΕΕ

Ενδεικτικό της ανοργανωσιάς και της ανευθυνότητας στα ασφαλιστικά ταμεία είναι το γεγονός ότι ενώ είχαν δεκάδες υπεραιωνόβιους συνταξιούχους …δεν έψαχναν να δουν πως προκύπτει τόσο υψηλό ποσοστό συνταξιούχων άνω των 100 χρόνων!

Έτσι επί χρόνια χορηγούσαν συντάξεις σε υπεραιωνόβιους ασφαλισμένους, που μόνο από την ημερομηνία γέννησής τους θα μπορούσαν να διαπιστώσουν ότι δεν ζουν, αναφέρει σημερινό δημοσίευμα στην εφημερίδα Καθημερινή.


Σύμφωνα με το δημοσίευμα η υπόθεση «αποκαλύφθηκε» το 2011 και αφορούσε ασφαλισμένους που είχαν γεννηθεί την πρώτη 10ετία του 20ού αιώνα. Μάλιστα, στις περισσότερες περιπτώσεις διαπιστωμένα, βάσει δημοτολογίων ή αστυνομίας, οι συνταξιούχοι αυτοί είχαν πεθάνει, όμως τα Ταμεία εξακολουθούσαν να καταβάλλουν τη σύνταξη διότι κανείς δεν είχε δηλώσει σε αυτά το συμβάν. Οι ειδικοί της κοινωνικής ασφάλισης υποστήριζαν το αυτονόητο, ότι δηλαδή δεν χρειάζεται δήλωση διακοπής ή ακόμη και έλεγχος των υποθέσεων, από τη στιγμή που άλλη δημόσια υπηρεσία πιστοποιούσε τον θάνατο του δικαιούχου. Τελικά, οι συντάξεις κόπηκαν με την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου απογραφής στα ασφαλιστικά ταμεία. Μάλιστα, ο έλεγχος έδειξε πως τουλάχιστον 327 συνταξιούχοι «φαντάσματα» λάμβαναν τη σύνταξη για τουλάχιστον 10 χρόνια.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)


18 Σεπ 2014

Δύο σε ένα το ΑΦΜ και ο ΑΜΚΑ με την ενοποίηση φόρων και ασφαλιστικών εισφορών

Ενιαία φορολογική και ασφαλιστική εικόνα για όλους τους φορολογούμενους προωθείται μέσα στο 2017 καθώς το ΑΦΜ θα αντικαταστήσει τον γνωστό Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής ασφάλισης (ΑΜΚΑ).

Το μέτρο προτείνεται από την μελέτη του ΚΕΠΕ για το ασφαλιστικό σύστημα και θεωρείται αναγκαίο για τις διασταυρώσεις περιουσιακών στοιχείων , φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών.


Το σχέδιο της μελέτης, που έχει παραδώσει στην ηγεσία του υπουργείου Eργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και στους διοικητές των Tαμείων, αναφέρει ότι «θα διευκολυνθεί η μετάβαση των πράξεων είσπραξης των ασφαλιστικών εισφορών από τις φορολογικές αρχές, καθώς σε ένα αρχείο θα περιλαμβάνονται όλες οι ατομικές πληροφορίες και δεν θα τίθεται καν ζήτημα διασταύρωσης πληροφοριών ή κοινού λογισμικού»…


AYTOMATEΣ ΔIAΣTAYPΩΣEIΣ


H ενοποίηση του AΦM και του AMKA θεωρείται ότι θα διευκολύνει -και πριν από την τελική φάση της συγχώνευσης της είσπραξης των εισφορών και των φόρων- και άλλες διαδικασίες για την ενίσχυση των εσόδων των Tαμείων στην τρέχουσα δυσμενή οικονομική συγκυρία, όπως:

• Tις διασταυρώσεις με τα στοιχεία που διαθέτουν οι φορολογικές αρχές για το οικονομικό «προφίλ» των οφειλετών. Tο KEΠE υπογραμμίζει σχετικά ότι «είναι αδιανόητο, με τη δικαιολογία των προσωπικών δεδομένων, το κράτος να μην γνωρίζει τα περιουσιακά στοιχεία των οφειλετών του». Kαι προτείνει τη συστηματική και αυτοματοποιημένη (και όχι κατά περίπτωση, όπως γίνεται σήμερα) διασύνδεση του Kέντρου Eίσπραξης Aσφαλιστικών Oφειλών και των Tαμείων με τις φορολογικές αρχές, λαμβάνοντας υπόψη το φορολογικό απόρρητο.
• Tον αυτόματο συμψηφισμό ληξιπρόθεσμων ασφαλιστικών εισφορών με επιστροφές φόρων (ΦΠA και ΦMY) ή πληρωμές επιδοτήσεων από τον OΠEKEΠE για τους ασφαλισμένους στον OAEE και τον OΓA. Tο μέτρο, νομοθετημένο από τον Aπρίλιο του 2014, άρχισε να εφαρμόζεται μέσω του KEAO και με τη συνδρομή της HΔIKA, αλλά όχι αυτοματοποιημένα.
• Tην παρακολούθηση των τρεχουσών πληρωμών εργοδοτών για κάθε ασφαλισμένο, όπως και κάθε άλλου υπόχρεου, και τον άμεσο εντοπισμό διαφορών (εισφορο-αποφυγή) και καθυστερήσεων με στόχο την αποτροπή δημιουργίας νέων ληξιπρόθεσμων. Σε αυτή τη βάση, το KEΠE τονίζει τις σημαντικές αλλαγές που έχει κάνει το IKA στο συγκεκριμένο θέμα («μέσω των μηνιαίων στοιχείων μισθοδοσίας είναι πλέον εφικτός ο έλεγχος της ορθότητάς τους με τη διασταύρωση των διαθέσιμων πληροφοριών στο IKA-ETAM και στις φορολογικές αρχές, μέσω της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων»).


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Στο Ιατρικό Περιστερίου το πρώτο στην Ελλάδα ασύρματο μηχάνημα υπερήχων TRILOGY

Το Ιατρικό Περιστερίου λειτουργεί το πρώτο και μοναδικό στην Ελλάδα ασύρματο μηχάνημα υπερήχων TRILOGY. Αντίστοιχα μηχανήματα λειτουργούν ήδη στη Γερμανία και τις ΗΠΑ.

Το νέο ασύρματο μηχάνημα υπερήχων TRILOGY, φέρνει την επανάσταση στη θεραπεία των αιμορροΐδων. Η θεραπεία των αιμορροΐδων γίνεται πλέον πολύ γρήγορα, αναίμακτα, ανώδυνα και με απόλυτη ασφάλεια.
Η μέθοδος θεραπεύει τα τρία κύρια συμπτώματα της νόσου των αιμορροΐδων: αιμορραγία, κνησμό, πόνο, ενώ ταυτόχρονα:

  • Αποκαθιστά την πρόπτωση των αιμορροΐδων έξω από τον πρωκτό και ελαχιστοποιεί τον πόνο.
  • Δεν προκαλεί εκτομή ή ακρωτηριασμό των ιστών, αλλά ούτε και πληγή.
  • Οι ασθενείς έχουν γρήγορη ανάρρωση και επιστροφή στην εργασία και στις καθημερινές δραστηριότητες άμεσα.
  • Δίνει τη δυνατότητα η αφαίρεση να γίνει και με τοπική αναισθησία όπου είναι εφικτό.
«Η νέα γενιά TRILOGY, συνδυάζει όλα τα αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα της μεθόδου των υπερήχων (Doppler) με την ευελιξία της ασύρματης τεχνολογίας (Bluetooth)» τονίζει ο διαπρεπής χειρουργός Δρ. Αναστάσιος Ξιάρχος, Πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Ορθοπρωκτικής Χειρουργικής και Διευθυντής Χειρουργικής Κλινικής Ιατρικού Περιστερίου.

«Για τους ασθενείς», προσθέτει ο Δρ. Ξιάρχος, που έχει στο ενεργητικό του περισσότερες από δύο χιλιάδες επεμβάσεις θεραπείας αιμορροΐδων με υπερήχους , «η μέθοδος προσφέρει μία ασφαλή και πιο ριζική θεραπεία σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους, με άμεση αποτελεσματικότητα και ανακούφιση από όλα τα συμπτώματα της αιμορροϊδοπάθειας ακόμα και του πιο προχωρημένου σταδίου!»

Ασυγχώρητη η κακή εξυπηρέτηση, απαραίτητη η εταιρική ιστοσελίδα για 7 στους 10 καταναλωτές

Το 70% των Βρετανών καταναλωτών δεν προτίθενται να συγχωρήσουν μια εταιρεία αν δυσαρεστηθούν από την εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει. Επιπλέον, τα 2/3 των καταναλωτών θα μοιραστούν αυτή την εμπειρία τους με 8, κατά μέσο όρο, συγγενείς και φίλους.
Η σχετική έρευνα, που διεξήχθη πρόσφατα από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Ο2, έδειξε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στην καλή επικοινωνία, με το 71% να περιμένουν γρήγορη και εύκολη επικοινωνία με μια εταιρεία – το 20% μάλιστα θέλουν να μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω email όλο το 24ωρο.
«Πιστεύουμε ότι οι πελάτες πρέπει να βρίσκονται στην καρδιά οποιασδήποτε επιχείρησης. Όπως δείχνει η έρευνα, η εξυπηρέτηση των πελατών και η ικανότητα να ανταποκριθούν και να είναι ευέλικτες είναι βασική προϋπόθεση για τις μικρές επιχειρήσεις» σχολίασε ο Paul Lawton, διευθυντικό στέλεχος της Ο2.
Αυξανόμενος αριθμός πελατών επιλέγουν πλέον εταιρείες με βάση τη διαδικτυακή παρουσία τους. Σχεδόν τα 2/3 των καταναλωτών θεωρούν τις μικρές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σύγχρονες και προοδευτικές, ενώ το 46% αισθάνονται ότι αυτές οι εταιρείες είναι επικεντρωμένες στον πελάτη.
Περισσότεροι από τα 3/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα έκαναν διαδικτυακή έρευνα για μια μικρή επιχείρηση προτού απευθυνθούν σε αυτή, ενώ το 25% θα απέρριπταν μια εταιρεία χωρίς δικό της ιστότοπο.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

ΑΧΑ & Όμιλος Ιατρικού Αθηνών δημιουργούν το νέο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης Mediσυν Care

Πιστοί στη στρατηγική τους για την προστασία της υγείας μέσα από την πρόληψη, η ΑΧΑ και ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών δημιουργούν το νέο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης Mediσυν Care. Στόχος τους είναι να θέσουν νέες βάσεις στον κλάδο της υγείας και σκοπός τους να δώσουν πρόσβαση στους Έλληνες πολίτες, σε ολοκληρωμένες παροχές πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
Το νέο πρόγραμμα είναι διαθέσιμο από τις 11 Σεπτεμβρίου, προσφέρει ολοκληρωμένη κάλυψη πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε προγραμματισμένα ή έκτακτα περιστατικά και ορισμένες από τις παροχές του είναι:
  • Διαγνωστικές εξετάσεις με ετήσιο όριο 4.000 € και μικρή ή μηδενική συμμετοχή
  • Δωρεάν ετήσιο πλήρες check up ή προγεννητικός έλεγχος
  • Απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς σε όλη την Ελλάδα με μικρή ή μηδενική συμμετοχή
  • Ηλικία εισόδου έως τα 70 έτη και ηλικία διατήρησης έως τα 99 έτη
Το πρόγραμμα Mediσυν Care έρχεται σε μία περίοδο κατά την οποία όλο και περισσότεροι Έλληνες φροντίζουν για τη διασφάλιση της υγείας τους και προσφέρει βέλτιστη σχέση αξίας – κόστους, σε μια ισορροπία που έχει επιτευχθεί χάρη στη δέσμευση της ΑΧΑ για την προστασία της υγείας και τη βαθιά τεχνογνωσία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών.
Για τη συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών και το νέο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ κ. Ερρίκος Μοάτσος ανέφερε: «Μέσα από στρατηγικές συνεργασίες αποκτούμε τη δυναμική να αλλάξουμε τα δεδομένα για τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την ΑΧΑ. Αναπτυσσόμαστε σταθερά σε έναν από τους στρατηγικούς πυλώνες του Ομίλου ΑΧΑ και προσφέρουμε υπηρεσίες ανώτατου επιπέδου, με στόχο να είμαστε πρωτοπόροι στην ελληνική αγορά για την πρόληψη της υγείας και την προστασία των συμπολιτών μας».
Η παρουσίαση του προγράμματος προς τους συνεργάτες της ΑΧΑ φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών στο Κεφαλάρι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 και στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014.

Στη διάρκεια αυτής, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ κ. Νίκος Σακελλαρίου επεσήμανε: «Δημιουργήσαμε το Mediσυν Care σε μια υποδειγματική συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών. Με το νέο αυτό πρόγραμμα απαντάμε υπεύθυνα και ολοκληρωμένα στις ανάγκες που έχουν σήμερα οι συμπολίτες μας για παροχές υψηλών προδιαγραφών με χαμηλό κόστος. Έχουμε την πεποίθηση πως το Mediσυν Care θα στηρίξει τους ασφαλισμένους μας και θα τους βοηθήσει να είναι πιο ήρεμοι και υγιείς στην καθημερινότητά τους».
Από πλευράς του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Δρ. Β. Αποστολόπουλος επεσήμανε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία, η συνεργασία μας με την ΑΧΑ στοχεύει στο να δώσουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους πολίτες να έχουν πρόσβαση στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών. Οι κορυφαίοι ιατροί - συνεργάτες μας, το άρτια εκπαιδευμένο νοσηλευτικό προσωπικό, ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός τελευταίας γενιάς που διαθέτουμε, καθώς και οι υπερσύγχρονες νοσοκομειακές μας μονάδες είναι πλέον στην υπηρεσία των ασφαλισμένων στο καινοτόμο αυτό προϊόν της ΑΧΑ».
Το νέο πρόγραμμα Mediσυν Care αποτελεί μία σημαντική προσθήκη στα προγράμματα ασφάλισης υγείας που παρέχονται προς τους καταναλωτές. Κατά το σχεδιασμό του προγράμματος δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή στο να καλύπτονται όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες των Ελλήνων πολιτών, σε μία περίοδο που αυτές αυξάνονται συνεχώς. Η μεγάλες προσδοκίες για επιτυχία του προγράμματος αναμένεται να επιβεβαιωθούν χάρη στο χαμηλό κόστος που απαιτείται για την απόκτησή του.
Για πληροφορίες σχετικά με το νέο πρόγραμμα Mediσυν Care, οι καταναλωτές μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο: 210 7268000.

17 Σεπ 2014

Στη φυλακή επιχειρηματίας που… πυρπόλησε το μαγαζί του για να εισπράξει αποζημίωση

Βρετανός επιχειρηματίας, ο οποίος έκαψε το ίδιο του το κατάστημα προκειμένου να εισπράξει αποζημίωση άνω των 2 εκατ. λιρών από την Allianz, θα περάσει τα επόμενα 6 χρόνια στη φυλακή. 

Η ποινή κάθειρξης που του επιδίκασε πρόσφατα το Δικαστήριο του Στέμματος στο Νόργουιτς της Αγγλίας αφορά ασφαλιστική απάτη και εμπρησμό

Ο Justin Hindley διεκδίκησε αποζημίωση ύστερα από τη φωτιά που ξέσπασε τo 2012 στην έκθεση επίπλων κουζίνας-μπάνιου και ειδών υγιεινής Aylsham, την οποία διατηρούσε στην κομητεία του Νόρφολκ.

Ο Martin Saunders, προϊστάμενος στο τμήμα διαχείρισης αξιώσεων της Allianz, χαρακτήρισε την ποινή καλή τόσο για τους ασφαλιστές όσο και για τους ασφαλισμένους. «Τα εγκλήματα που διέπραξε ο κύριος Hindry ήταν εξαιρετικά σοβαρά και πιστεύουμε ότι το δείχνει η αυστηρότητα της ποινής του. Η απόπειρά του να εξαπατήσει την Allianz για σημαντικό χρηματικό ποσό έβαλε σε κίνδυνο πολλές ανθρώπινες ζωές και είμαστε ικανοποιημένοι που αυτό αναγνωρίστηκε» σχολίασε ο ίδιος.

Για την αποκάλυψη της απάτης η Allianz συνεργάστηκε με την εταιρεία πραγματογνωμόνων Cunningham Lindsey.


(Πηγή: Nextdeal.gr)
δημοπρασιες αγορες και πωλησεις

Τραπεζικά στελέχη πέρασαν για βόμβα μια ηλεκτρονική διαφημιστική κάρτα

Μία ηλεκτρονική διαφημιστική «κάρτα» από την Ολλανδία που είχε θεωρηθεί «ομοίωμα βόμβας» και η οποία είχε σταλεί στις 22 Αυγούστου 2014 στα κεντρικά γραφεία μεγάλης ελληνικής τράπεζας στην Αθήνα προκάλεσε συναγερμό στην ΕΛ.ΑΣ., χωρίς ωστόσο να δημοσιοποιηθεί οτιδήποτε.

Οι αρμόδιοι υπάλληλοι για την ασφάλεια στην τράπεζα αντελήφθησαν εκείνη την ημέρα από τις συσκευές x-ray ότι ένα δέμα με παραλήπτη διευθυντικό στέλεχος της τράπεζας είχε... καλώδια, πλακέτα και μπαταρίες. Οι υπεύθυνοι ασφαλείας της τράπεζας μιλούσαν για μία «βόμβα χωρίς ευτυχώς εκρηκτική ύλη από ύποπτους αποστολείς». Εκείνες τις ώρες υπήρχε και κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για τη μεγάλη ληστεία στο Δίστομο και ο συνδυασμός με το ύποπτο δέμα στα γραφεία της τράπεζας θεωρήθηκε «εκρηκτικός».

Αμέσως κλήθηκε επιτόπου κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) που «άνοιξε» με ιδιαίτερη προσοχή το δέμα. Όπως διαπιστώθηκε, επρόκειτο για μια κάρτα «προηγμένης τεχνολογίας» από εταιρεία της Ολλανδίας που ασχολείται με την καταπολέμηση της τραπεζικής και ασφαλιστικής απάτης.

Η κάρτα αυτή είχε ειδικό ηλεκτρικό κύκλωμα -πράγματι έμοιαζε εντυπωσιακά με αυτό μιας βόμβας- και μικρή οθόνη LCD. Έτσι ώστε με το άνοιγμά της να προβάλλεται στη μικρή ενσωματωμένη «τηλεόραση» ένα σύντομο βιντεοσκοπημένο διαφημιστικό μήνυμα με τις προσφορές και τα προγράμματα της ολλανδικής εταιρείας.

Όμως αυτή η ανακάλυψη δεν σήμαινε και το τέλος της κινητοποίησης της ΕΛ.ΑΣ. Με τον φόβο μη προκληθεί νέα ανησυχία με την παραλαβή και τον έλεγχο ίδιων ηλεκτρονικών καρτών από την ολλανδική εταιρεία άρχισε συνεργασία της Europol και των ΤΕΕΜ ώστε οι υπεύθυνοι της ξένης επιχείρησης να ενημερώσουν για την πλήρη λίστα με τους παραλήπτες-πελάτες στη χώρα μας.

Έτσι λοιπόν στις 7 Σεπτεμβρίου εκδόθηκε σχετικό έγγραφο από τη Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας προς όλες τις αρμόδιες κατά τόπους αστυνομικές υπηρεσίες να ενημερώνουν τραπεζικά ιδρύματα, ασφαλιστικές εταιρείες και άλλους παραλήπτες της ολλανδικής ηλεκτρονικής κάρτας για την ιδιότυπη συνδεσμολογία της. Για να μη θεωρηθούν πάλι «δέματα-βόμβες» και ενεργοποιηθούν νέοι συναγερμοί...

(Πηγή: tovima.gr)

Ελεύθερο πρότζεκτ για την Credit Agricole Life

Με ανοικτό πρότζεκτ για το επόμενο διάστημα βρίσκεται η Credit Agricole Life (CAL) γεγονός που απορρέει από την αποδέσμευσή της από την έως και σήμερα κοινή –εκ των συνθηκών και όχι από επιλογή- κοινή πορεία της με τον όμιλο της ALPHA. Μπροστά στην πρόσκληση μιας νέας εκκίνησης στην ελληνική αγορά όλα τα σενάρια εξετάζονται σε συνδυασμό βέβαια με τη δυνατότητα συσπείρωσης δυνάμεων με ένα πάρτνερ του ελληνικού ή και διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος.
Χωρίς εμπλοκές και ελεύθερη υποχρεώσεων η θυγατρική του Γαλλικού ασφαλιστικού κολοσσού, αναζητά προσανατολισμό για το επόμενο βήμα της με συνέπεια να βρίσκεται σε ένα μεταίχμιο επιλογών καθοριστικών για την συνέχεια όχι μόνο για την εταιρική της παρουσία αλλά και γενικότερα για την ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Θεωρείται –λένε αρμόδιες πηγές- δεδομένο πως η εταιρεία δε μπορεί να διακόψει τις σχέσεις της με την ελληνική αγορά αφού έχει ένα μεγάλο αριθμό ασφαλιστικών συμβολαίων και εξυπηρετεί το πελατολόγιό της το οποίο δημιουργήθηκε από τότε που υφίστατο η Εμπορική Bank η οποία στη συνέχεια πέρασε στην Αlpha . Το πελατολόγιο αυτό είναι σημαντικό, και όπως λένε οι αρμόδιοι θα συνεχίσει να υποστηρίζεται καθώς η σχέση αυτή δεν συνδέεται με την παρουσία η όχι της Credit A.L. στα γκισέ της Alpha.
Βέβαια σε περίπτωση που συνάπτονταν συμφωνία μεταξύ Alpha και Credit τότε ο Όμιλος θα συνέχιζε να «φιλοξενεί» και να προωθεί τα προΪόντα bancssurance της Credit Agricole Life. Ωστόσο για προφανείς λόγους καθώς η Alpha έχει και την δική της ασφαλιστική φαρέτρα δεν συνάφθηκε συμφωνία οπότε και η Credit Agricole βρίσκεται πλέον με πεδίο ελεύθερων διαπραγματεύσεων με την αγορά χωρίς ηθικές υποχρεώσεις. Κατά τις πληροφορίες διατηρεί ζωντανή την παρουσία της στην αγορά και τελεί σε αναμονή νέων εξελίξεων που θα αποφασιστούν από την μητρική σε συνεργασία με την υφιστάμενη ελληνική θυγατρική την οποία στελεχώνουν περίπου 33 άτομα τα οποία αποτελούν τον πυρήνα για το αναμενόμενο επόμενο βήμα της εταιρείας.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Υποχρεωτική ασφάλιση για σεισμούς αλλά με διαφανείς όρους

Απαραίτητη για μία χώρα όπως η Ελλάδα, με τη σεισμική κινητικότητα που παρουσιάζει, είναι η κρατική κατεύθυνση των ιδιοκτητών ακινήτων σε ασφαλιστήρια συμβόλαια, τα οποία θα προστατεύουν την περιουσία τους. Ήδη τα ασφάλιστρα των συμβολαίων που αφορούν στις κατοικίες είναι προσιτά, ωστόσο αναμένεται όταν αυξηθεί ο αριθμός των ασφαλίσεων σε αυτή την αγορά, να μειωθούν μειωθούν ακόμα περισσότερο. Αυτά αναφέρει στο Iw ο κ.Κωνσταντίνος Λαγωνίκας, Senior Manager Non Motor στην International Life, ο οποίος προσθέτει ότι η αύξηση στις ασφαλίσεις κατοικιών, θα επιτευχθεί αν το κράτος και οι ασφαλιστικές εταιρείες διατυπώσουν ξεκάθαρα τόσο τους λόγους που οδηγούν στην υποχρεωτική ασφάλιση, όσο και τα οφέλη που θα αποκομίσει η κοινωνία από αυτή την κίνηση. «Η υποχρεωτική πλέον ασφάλιση» επισημαίνει  πως «πρέπει να διέπεται από διαφανείς όρους διαχείρισης και ετήσιο απολογισμό, ώστε να είναι κατανοητό για την κοινωνία ότι δεν καλείται να συμμετέχει σε άλλη μια απόφαση για αυτήν, χωρίς αυτήν».
Ποια είναι η εικόνα που έχουν οι ασφαλίσεις κατοικίας σήμερα;
Κ.Λ.: Η απόκτηση κατοικίας και η ασφάλιση ήταν έννοιες αντίθετες στο μυαλό των Ελλήνων για πάρα πολλά χρόνια. Η ανάπτυξη της στεγαστικής πίστης και η θεσμοθέτηση της ασφαλιστικής κάλυψης ως υποχρέωσης, συνέβαλε στην ανάπτυξη της αγοράς ασφάλισης κατοικίας. Αξιοσημείωτο είναι ότι το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα ξεπερνά το 80%, ενώ το ποσοστό των κατοικιών που δεν κατοικούνται ανέρχεται σε 36%. Η συνεχιζόμενη κρίση που οδήγησε στα παραπάνω ποσοστά, επηρέασε και τον κλάδο ασφάλισης κατοικίας, το ποσοστό του οποίου ανέρχεται στο 10%.
Γνωρίζουν οι Έλληνες τα οφέλη που προκύπτουν από την ασφάλιση κατοικίας και το κόστος που έχει;
Δυστυχώς, οι Έλληνες διαπιστώνουν τα πλεονεκτήματα της ασφάλισης κατοικίας μόνο μετά από καταστροφικά γεγονότα, όπως ο σεισμός της Κεφαλονιάς τον Φεβρουάριο του 2014, με αφορμή τον οποίο, αποδείχτηκε ότι δυστυχώς μόνο το 10% των κατοικιών ήταν ασφαλισμένο και μάλιστα το μεγαλύτερο μέρος τους ήταν συνδεδεμένο με στεγαστικό δάνειο.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι κάτι που δεν γνωρίζει η πλειοψηφία των πολιτών, είναι ότι η ασφάλιση κατοικίας έχει προσιτό κόστος, το οποίο θα μπορούσε να μειωθεί περαιτέρω αν αυξανόταν ο αριθμός των ασφαλισμένων κατοικιών. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει πολιτεία και ασφαλιστικές εταιρίες να συνεργαστούν και να εκπονήσουν, ο καθένας από την πλευρά του αλλά και από κοινού, σχέδια δράσης που θα προσφέρουν κίνητρα για την ασφάλιση των καταστροφικών κινδύνων.

Ποιες διαφορές υπάρχουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό;

Κ.Λ.: Σε αντίθεση με την Ελλάδα, στο εξωτερικό υπάρχει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλιστικής διείσδυσης στον κλάδο ασφάλισης κατοικίας, παρ’ όλο που η κοινωνική αξία της κατοικίας διαφέρει από την υπάρχουσα στη χώρα μας. Στην Ελλάδα, λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας, ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας όχι μόνο δεν έχει αυξηθεί, αλλά αντιθέτως έχει συρρικνωθεί.
Ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου στο μέλλον και ποιες είναι οι προϋποθέσεις που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη του;
Η ασφάλιση κατοικίας παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης, δεδομένου του χαμηλού ποσοστού ασφάλισης ακινήτων στη χώρα μας σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό ποσοστό ασφαλιστικής διείσδυσης. Η αναμενόμενη θέσπιση της ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών ως υποχρεωτικής, σε συνδυασμό με την ενημέρωση για τις ωφέλειες της, μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξη του κλάδου.
Πρέπει να καταστεί υποχρεωτική η ασφάλιση για σεισμό στην Ελλάδα;
Κ.Λ.: Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Ελλάδα είναι μια από τις πλέον σεισμογενείς χώρες, η υποχρεωτική ασφάλιση σεισμού καθίσταται απαραίτητη για την προστασία των ακινήτων των πολιτών, τα οποία αποτελούν μεγάλο μέρος της περιουσίας τους. Το κόστος της ασφάλισης κατοικίας θα μειωθεί περαιτέρω με την αύξηση του αριθμού των ασφαλισμένων κατοικιών. Η αύξηση στις ασφαλίσεις κατοικιών, θα επιτευχθεί αν το κράτος και οι ασφαλιστικές εταιρείες διατυπώσουν ξεκάθαρα τόσο τους λόγους που οδηγούν στην υποχρεωτική ασφάλιση, όσο και τα οφέλη που θα αποκομίσει η κοινωνία από αυτή την κίνηση. Σημειώνεται ότι η υποχρεωτική πλέον ασφάλιση πρέπει να διέπεται από διαφανείς όρους διαχείρισης και ετήσιο απολογισμό, ώστε να είναι κατανοητό για την κοινωνία ότι δεν καλείται να συμμετέχει σε άλλη μια απόφαση για αυτήν, χωρίς αυτήν.

Τι κάνετε ως εταιρεία για να αυξήσετε το μερίδιο σας στο συγκεκριμένο κλάδο;

Κ.Λ.: Η International Life διευρύνει συνεχώς το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο για την ασφάλισης κατοικίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες καταναλωτών διαφορετικού προφίλ, συμπιέζοντας τα ελαστικά κόστη, ώστε ο πελάτης να λαμβάνει ένα ασφαλιστικό προϊόν με τη καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας – τιμής.
Σήμερα ο κάθε ασφαλισμένος μπορεί να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα που θα τον βοηθήσει να διαχειριστεί αποτελεσματικά τους κινδύνους που μπορούν να επηρεάσουν την αξία της ακίνητης περιουσίας του.
Πρόσφατα, η εταιρεία δημιούργησε το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα Home Masterclass, το οποίο απευθύνεται στους ιδιοκτήτες κατοικιών μεγάλης αξίας, που αναζητούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες για την ασφάλισή τους
Επιπλέον η International Life προσφέρει τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας:
- Home Value Loan: Πρόγραμμα χαμηλού ασφαλίστρου ειδικά σχεδιασμένο για κατοικίες που έχουν αγοραστεί με τραπεζικό δάνειο. Προστατεύει την κατοικία από βασικούς κινδύνους (συμπεριλαμβανομένου του σεισμού).
- Home Basic: Απευθύνεται στους πελάτες που επιθυμούν να ασφαλίσουν την κατοικία τους με βασικές καλύψεις, χωρίς να επιβαρύνονται με επιπλέον καλύψεις που πιθανόν δε χρειάζονται. Δεν περιλαμβάνει κάλυψη σεισμού.
- Home Plus: Απευθύνεται στους πελάτες που επιθυμούν αυξημένη κάλυψη για την ασφάλιση της κατοικίας τους.
- Home Master Care: Απευθύνεται στους πελάτες που αναζητούν πλήρη προστασία της κατοικίας τους από όλους τους κινδύνους.
- Home Maximum Care: Απευθύνεται στους πελάτες που θέλουν την πιο ολοκληρωμένη προστασία για την κατοικία τους. Ειδικά για κατοικίες μέχρι 10 ετών παρέχεται προστασία χωρίς απαλλαγές, ώστε οι πελάτες να μην επιβαρύνονται καθόλου οικονομικά σε περίπτωση ζημιάς.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)