>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Νοε 2014

Πως να ασφαλίσετε το αυτοκίνητο σας από φυσικές καταστροφές

Η πρόσφατη πλημμύρα στην Αττική και οι καταστροφές που προκάλεσε σε δεκάδες αυτοκίνητα, αλλά και η συχνότητα τέτοιων φαινομένων σε διάφορες περιοχές της χώρας καθιστά αναγκαία την ασφάλιση των αυτοκινήτων και για το ενδεχόμενο αυτών των κινδύνων.

Πρόκειται για ασφαλιστικές καλύψεις που θα πρέπει να ζητήσει ο ίδιος ο ασφαλισμένος καθώς τα στάνταρ υποχρεωτικά πακέτα ασφάλισης περιλαμβάνουν μόνο τις ασφαλιστικές καλύψεις αστικής ευθύνης .

Με δεδομένη μάλιστα την οικονομική κρίση οι ζημιές αυτές θα επιβαρύνουν τον ασφαλισμένο αν πληγεί από ένα παρόμοιο με τις πλημμύρες στην Αττική φαινόμενο, αν δεν έχει κάνει τις πρόσθετες ασφαλιστικές καλύψεις από φυσικά φαινόμενα.

Για το ποιες είναι αυτές οι ασφαλιστικές καλύψεις καθώς και για το κόστος των ασφαλίστρων απευθυνθήκαμε στην ασφαλιστική σύμβουλο κ Άννα Γ. Μουστάκα , από τις ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΝΑ , η οποία μας ανέφερε:
Ως ασφάλιση φυσικών φαινομένων ορίζονται οι ίδιες ζημιές που προκαλούνται στο ασφαλισμένο όχημα από πλημμύρα, καταιγίδα, χιόνι ή χαλάζι, ανεμοθύελλα, σεισμό, κατολίσθηση, έκρηξη ηφαιστείου και λαίλαπα.

Ωστόσο ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες σημαντικές εξαιρέσεις που ο ασφαλιζόμενος οφείλει να γνωρίζει προς αποφυγή περαιτέρω ταλαιπωρίας του.

Ενδεικτικά κάποιες από αυτές είναι:
α) βλάβες που προξενήθηκαν στα ηλεκτρικά ή ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος από παγετό,
β) ζημίες που υπέστη το όχημα ενώ βρισκόταν σε υπόγειο παρκινγκ,
γ) θραύση κρυστάλλων εκτός εάν ρητά ή υποχρεωτικά περιλαμβάνεται στη κάλυψη καιρικών φαινομένων, κτλ.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο ασφαλισμένος οφείλει να ενημερωθεί από τον ασφαλιστή του για τις εξαιρέσεις που επιβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι οποίες μπορεί να διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία. Επίσης ο ασφαλιζόμενος οφείλει να λάβει από την Ε.Μ.Υ. δελτίο καιρικών φαινομένων το οποίο θα αφορά τη περιοχή και την ώρα που έλαβαν χώρα τα εν λόγω φαινόμενα, το οποίο εν συνεχεία θα προσκομίσει στην ασφαλιστική του εταιρία, προκειμένου να διεκδικήσει την αποζημίωση.
Επόμενος ο ασφαλιζόμενος που επιθυμεί να επιλέξει την κάλυψη Ασφάλισης Φυσικών Φαινομένων με τις ανωτέρω καλύψεις, θα επιβαρυνθεί με ένα κόστος το οποίο κατά μέσο όρο κυμαίνετε στα 50 ευρώ το 6μηνο και στα 100 ευρώ για ετήσιο συμβόλαιο (όχημα 1400 cc αξίας 10.000 ευρώ). Σε αυτό το ποσό περιλαμβάνονται συνήθως Ασφάλεια κλοπής ολικής και μερικής , κάλυψη πυρός (η συγκεκριμένη κάλυψη περιλαμβάνει αποζημίωση συνεπεία πυρκαγιάς ή εκρήξεως). Αποτελεί πλέον πάγια τακτική των ασφαλιστικών εταιριών να περιλαμβάνουν όλες τις ανωτέρω καλύψεις υποχρεωτικά σε ένα πακέτο χωρίς τη δυνατότητα επιλογής μεμονωμένα κάποιων από αυτών.
Συνοψίζοντας επισημαίνουμε ότι ο ασφαλιζόμενος θα πρέπει να επιβαρυνθεί με ένα κόστος της τάξεως των 50 ευρώ το 6μηνο και να επιλέξει ένα πακέτο ασφάλισης το οποίο θα περιλαμβάνει εκτός των απο το νόμο υποχρεωτικών καλύψεων, τις καλύψεις Ασφάλισης Φυσικών Φαινομένων, ολικής/μερικής κλοπής και πυρός. Συνεπώς ένα ασφαλιστήριο με τις ανωτέρω καλύψεις θα ξεκινά από τα 170 ευρω/6μηνο, αναλόγως της ασφαλιστικής εταιρίας. (Όχημα 1400 cc)
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

4 Νοε 2014

Απαλλάσσεται το δημόσιο από το σκάνδαλο Ασπίς με απόφαση του ΣτΕ

Ταφόπλακα στις ευθύνες του δημοσίου για το σκάνδαλο του ασφαλιστικού ομίλου Ασπίς και των «θυμάτων» του που διεκδικούσαν αποζημιώσεις από το κράτος , για πλημμελή εποπτεία , βάζει το Συμβούλιο Επικρατείας με απόφαση του μετά από σχετική προσφυγή ασφαλισμένων επενδυτών.Η σχετική απόφαση αναφέρει ότι στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν μηχανισμοί αποζημίωσης όπως το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής των ασφαλιστικών εταιριών και ως εκ τούτου οι ασφαλισμένοι των ασφαλιστικών εταιριών του Παύλου Ψωμιάδη δεν μπορούν να διεκδικήσουν αποζημιώσεις βάση του αστικού κώδικα από το δημόσιο.

Εδώ πρέπει να επισημανθεί ότι η προσφυγή και η διεκδίκηση αποζημιώσεων έγινε «θύματα» της ασφαλιστικής εταιρίας «Ασπίς» που διεκδικούσαν από το ελληνικό δημόσιο το ποσό των 2.589.702 ευρώ για τη ζημιά που υπέστησαν από τις παραλείψεις των οργάνων του Δημοσίου.


Η απόφαση του Α΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας (πρόεδρος ο Νικόλαος Σακελλαρίου και εισηγήτρια η σύμβουλος Επικρατείας ‘Αννα Καλογεροπούλου) έκρινε ότι τα θύματα της «Ασπίς» δεν μπορούν να διεκδικήσουν την αποζημίωση από το Δημόσιο μέσω του άρθρου 105 εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα, καθώς το Νομοθετικό Διάταγμα 400/1970 (περί ιδιωτικής επιχειρήσεως ασφαλίσεως) προβλέπει ειδικό μηχανισμό για τις περιπτώσεις αυτές.

Δηλαδή η απόφαση κρίνει ότι αρμόδιος μηχανισμός αποζημιώσεων είναι το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής των Ασφαλιστικών Εταιριών , που ωστόσο πρέπει να σημειωθεί συστήθηκε με σχετικό νόμο μετά το κλείσιμο των επίμαχων ασφαλιστικών εταιριών Ασπίς και Commercial Value.

O μηχανισμός αυτός , σύμφωνα με την απόφαση, καλύπτει τις περιπτώσεις αφερεγγυότητας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ανεξάρτητα αν η άδεια ανακλήθηκε λόγω σκόπιμων ή εσφαλμένων ενεργειών, ή παραλείψεων της κρατικής μηχανής, ή πλημμελούς άσκησης κρατικής εποπτείας, ή «απρόβλεπτων και μεγάλης έκτασης οικονομικών και χρηματοπιστωτικών κρίσεων».


Το Συμβούλιο της Επικρατείας αναφέρει στην απόφασή του ότι η «ευθύνη προς αποζημίωση από τυχόν πλημμελή άσκηση κρατικής εποπτείας επί των ασφαλιστικών επιχειρήσεων δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από τις διατάξεις του άρθρου 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα», εφόσον υπάρχει το Νομοθετικό Διάταγμα 400/1970 το οποίο επικυρώνει ουσιαστικά ευρωπαϊκές οδηγίες.


Έτσι η σχετική απόφαση υπογραμμίζει ότι:

«Ο ειδικός μηχανισμός αποζημιώσεως των ασφαλισμένων ασφαλιστικών επιχειρήσεων αποτελεί μηχανισμό κατάλληλο και πρόσφορο για την αποκατάσταση ζημιών που τυχόν προκαλούνται και από την πλημμελή άσκηση της κρατικής δραστηριότητας. Η θέσπιση δε του μηχανισμού αυτού αποκλείει, κατά την έννοια των σχετικών διατάξεων, με τις οποίες καταστρώνεται ο ως άνω μηχανισμός, όχι μόνον την ευθεία αλλά και την ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα. Ο επίμαχος μηχανισμός, όπως οργανώνεται από το νομοθέτη, δεν προσκρούει σε καμία διάταξη του Συντάγματος».


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

3 Νοε 2014

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα Εφαρμογή Υπολογισμού Ασφαλίστρων και Εύρεσης Συνεργάτη για κινητά και tablets

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες που χαρακτηρίζονται από την ευρεία χρήση του διαδικτύου και των έξυπνων συσκευών και αξιοποιώντας τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας προς όφελος των καταναλωτών αλλά και των συνεργατών της, παρουσιάζει τη νέα εφαρμογή «Ydrogios Asfalistra» για κινητά και tablets.

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο, εύκολα, γρήγορα και από οποιοδήποτε σημείο, να υπολογίσει τα ασφάλιστρα του οχήματός του, να ενημερωθεί για τις καλύψεις του και να εντοπίσει τους κοντινότερους σε αυτόν ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της εταιρείας για την περαιτέρω εξυπηρέτησή του.
Η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν και λειτουργεί σε κινητά τηλέφωνα, tablets αλλά και PCs, με σύνδεση στο διαδίκτυο. Με απλό και εύχρηστο τρόπο, ο χρήστης εισάγει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν την ασφάλιση και το όχημά του – Επιβατικό ΙΧ, Αγροτικό ΙΧ, Αγροτικό Φορτηγό ΙΧ, Μοτοσυκλέτα.

Στη συνέχεια ενημερώνεται για το κόστος της ασφάλισής του στο πρόγραμμα BASIC της Υδρογείου καθώς και τις καλύψεις που περιέχονται σε αυτό.

Στο επόμενο βήμα, μέσα από την εμφάνιση σχετικής λίστας αλλά και χάρτη, πληροφορείται για τους κοντινότερους σε αυτόν ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της εταιρείας, για την αγορά της ασφάλισης.
Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη χωρίς κόστος από τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Google, Apple και Microsoft (αναζήτηση με τις λέξεις Ydrogios ή Asfalistra).
Επιπλέον παρέχεται και online από την ιστοσελίδα της Υδρογείου www.ydrogios.gr.


Ολοκληρώνονται οι διαδικασίες της απόκτησης της Αγροτικής Ασφαλιστικής από την Ergo

Mετά την έγκριση και της επιτροπής ανταγωνισμού για την εξαγορά της Αγροτικής Ασφαλιστικής από τον Γερμανικό ασφαλιστικό Ομιλο Ergo, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Αύγουστο, προχωρούν οι διαδικασίες απόκτησης της από την Ergo.

Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα , εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η συγκέντρωση που αφορά στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρία “ERGO International Aktiengesellschaft” (“Ergo ΙΑ”) της “Αγροτική Ασφαλιστική Α.Ε”. Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού, με την υπ’ αριθμ. 594/2014 ομόφωνη απόφασή της, ενέκρινε την κατ’ άρθρο 6 παρ. 1 – 3 του ν.3959/2011 γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορά στην απόκτηση.

Η Εξαγορά της Αγροτικής Ασφαλιστικής από την Εrgo έγινε από τον Όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς στην οποία περιήλθε η ασφαλιστική μετά από την εξαγορά της ΑΤΕ Bank.


H εξαγορά αυτή δημιουργεί νέες προοπτικές για τον Γερμανικό Ασφαλιστικό Όμιλο Εrgo που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την Εrgo Ασφαλιστική και εκτός των άλλων έχει αποκλειστική συνεργασία με το τραπεζικό δίκτυο (Bank assurance) της Τράπεζας Πειραιώς.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)


31 Οκτ 2014

Για αυτοκίνητα χωρίς… οδηγό ετοιμάζονται οι ασφαλιστές

Συνέδριο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα ή αλλιώς αυτοκίνητα χωρίς οδηγό (driverless cars) έλαβε χώρα πριν από λίγες μέρες στο Μπέρκσαϊρ της Αγγλίας, στην έδρα του ερευνητικού κέντρου Thatcham Research –που χρηματοδοτείται από ασφαλιστές αυτοκινήτου– και υπό την αιγίδα της κοινοβουλευτικής επιτροπής για την ασφάλεια των μεταφορών (PACTS).
Το συνέδριο είχε τίτλο «Driverless vehicles: from technology to policy» και συνέπεσε με την αναθεώρηση της νομοθεσίας για τα αυτόνομα αυτοκίνητα από τη βρετανική κυβέρνηση.
Οι κεντρικοί ομιλητές –ανάμεσά τους και ο Scott Pendry, ειδικός της ΑΒΙ σε θέματα οδικής ασφάλειας– ανέλυσαν νομικά, ασφαλιστικά και τεχνικά ζητήματα που προκύπτουν σε σχέση με τα αυτόνομα αυτοκίνητα.
Οι επιδείξεις που έγιναν έδωσαν στους συνέδρους την ευκαιρία να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα που έχoυν κατασκευάσει οι ερευνητές του Thacham Research. Τα εν λόγω οχήματα ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), όπως αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης –τόσο για άλλα οχήματα όσο και για πεζούς–, αυτόματη ακινητοποίηση και επανεκκίνηση (Queue Assist), ή αυτοπαρκάρισμα.
H κοινοβουλευτική υφυπουργός Μεταφορών Claire Perry άνοιξε με ομιλία της τις εργασίες του συνεδρίου και παρακολούθησε επιδείξεις προκειμένου να δει τα προηγμένα οχήματα σε δράση. Όπως δήλωσε η ίδια, «τα αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες δυνατότητες να μεταμορφώσουν το δίκτυο μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου• θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ασφάλεια, να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τις εκπομπές αερίων, ιδίως διοξειδίου του άνθρακα. Είμαστε αποφασισμένοι να καταστήσουμε σίγουρο ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό μπορούν να εκπληρώσουν αυτές τις προσδοκίες, εξού και αναθεωρούμε δραστικά τα κανονιστικά εμπόδια, ώστε να δημιουργήσουμε το σωστό πλαίσιο για να δοκιμαστούν αυτά τα οχήματα στους βρετανικούς δρόμους».
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Δύο μεγάλα ομαδικά συμβόλαια προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της Groupama Ασφαλιστικής

Δύο μεγάλα ομαδικά συμβόλαια του κλάδου Ζωής και Υγείας προστέθηκαν πρόσφατα στο χαρτοφυλάκιο της Groupama Ασφαλιστικής.
Τα δύο αυτά συμβόλαια αφορούν στην εταιρία SINGULAR LOGIC και τον όμιλο INTRACOM αντίστοιχα, ενώ καλύπτουν συνολικά πάνω από 10.000 άτομα με σημαντικές παροχές όπως ασφάλιση ζωής, ατύχημα, μόνιμη ολική ανικανότητα, νοσοκομειακή περίθαλψη, εξωνοσοκομειακή περίθαλψη και check up.
Και στις δύο περιπτώσεις η ανάθεση έγινε κατόπιν έρευνας αγοράς, όπου εξετάστηκαν οι προτάσεις μεγάλων εταιριών της ελληνικής αγοράς.
‘Όπως σχολιάζει ο Διευθυντής του κλάδου Ζωής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Κωνσταντίνος Πάντος: «Η τεχνογνωσία της Groupama στον κλάδο Ζωής και Υγείας, η υψηλή φερεγγυότητα της εταιρίας, αλλά και η ικανότητά της να προσαρμοστεί στις διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών της, ιδιωτών ή επιχειρήσεων, προσφέροντας τις καλύτερες δυνατές παροχές στην καλύτερη δυνατή τιμή, είναι αυτά που έκριναν το αποτέλεσμα. Χάρη στην πρωτοβουλία των ιθυνόντων των δύο εταιριών, καλύπτονται απολύτως αξιόπιστα οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους».
Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Bertrand Woirhaye, είπε σε δήλωσή του: «Οι δύο μεγάλες επιτυχίες αυτές δικαιώνουν πλήρως μια από τις στρατηγικές επιλογές της εταιρίας μας, που είχαμε ανακοινώσει πριν μερικά χρόνια – δηλαδή την ανάπτυξη των ομαδικών συμβολαίων, ειδικότερα εκείνων με σημαντικό αριθμό ασφαλισμένων – ενώ επιβραβεύουν τις προσπάθειες που καταβάλαμε για την επίτευξη του στόχου αυτού».

30 Οκτ 2014

Τρεις στους τέσσερις Έλληνες δεν εμπιστεύονται το δημόσιο σύστημα υγείας

Στα ιδιωτικά προγράμματα υγείας στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, όντας απογοητευμένοι από τις παροχές του δημοσίου τομέα. Το περιορισμένο εύρος των καλύψεων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια υγεία αλλά και η έλλειψη υπηρεσιών ποιότητας έχουν τα τελευταία χρόνια προσανατολίσει τους καταναλωτές σε ιδιωτικές λύσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ευρωβαρόμετρου -με βάση την εικόνα που έχουν οι πολίτες για τη δημόσια υγεία- η χώρα μας τοποθετείται στην προτελευταία θέση ανάμεσα σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, μόλις μία θέση πριν από τη Ρουμανία.
Η ίδια έρευνα δείχνει επίσης πως τρεις στους τέσσερις Έλληνες δεν εμπιστεύονται τα κρατικά νοσοκομεία, καθώς το 78% πιστεύει ότι μπορεί να υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια νοσηλείας του στο ΕΣΥ. Ικανοποιημένος από τη
λειτουργία των κρατικών νοσοκομείων και του ΕΣΥ δηλώνει ένας στους τέσσερις πολίτες.
Σταδιακά οι Έλληνες τοποθέτησαν υψηλότερα στον οικογενειακό τους προϋπολογισμό την κάλυψη της υγείας τους και οι ασφαλιστικές εταιρείες δημιούργησαν ασφαλιστικά προγράμματα, τα οποία απευθύνονται σε διαφορετικές οικονομικές δυνατότητες, προκειμένου να καλύψουν όλο το εύρος των αναγκών.
Έτσι μαζί με τα προγράμματα ισόβιας διάρκειας, εμφανίστηκαν και τα προγράμματα ετήσιας διάρκειας, με τις εταιρείες να ακολουθούν διαφορετική στρατηγική σε αυτό τον τομέα. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των προγραμμάτων που σημειώνουν ανάπτυξη είναι και τα συμβόλαια στα οποία υπάρχει αποκλειστική συνεργασία με ιδιωτικά θεραπευτήρια, όπου το κόστος είναι πολύ προσιτό για τον ασφαλισμένο.
Όπως αναφέρει ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ηρακλής Δασκαλόπουλος, «η κύρια τάση που διαφαίνεται στον κλάδο είναι η στροφή σε αυτόνομα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας αντί των ισόβιας διάρκειας προσαρτημάτων σε συμβόλαια ζωής. Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς σε περιβάλλον Solvency II η διάθεση προγραμμάτων ισόβιας διάρκειας είναι εξαιρετικά δαπανηρή και απαιτεί τη δέσμευση δυσανάλογα υψηλών κεφαλαίων. Η στροφή αυτή είναι εμφανής από τη μεγάλη αύξηση ασφαλίστρων που παρατηρείται από έτος σε έτος στον κλάδο των ανεξάρτητων ασφαλίσεων υγείας και αναμένεται να ενταθεί το προσεχές διάστημα».
Στις παραμέτρους που οδηγούν τον κλάδο υγείας στον ανασχεδιασμό της μέχρι τώρα πολιτικής αναφέρεται η Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής στη Generali. Όπως δηλώνει «η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει τη γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μια τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων.
Τέλος, μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τη νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική
και να οδηγηθεί στη δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκειά τους».

Από την πλευρά της η Metlife εκτιμά ότι «η ουσία και η ποιότητα των παροχών, είτε πρόκειται για μονοετή είτε για «πολυετή» συμβόλαια, παραμένει η ίδια». Και προσθέτει ότι αυτό που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι κατά πόσο έχει αποδειχθεί ότι είναι αξιόπιστη και φερέγγυα η εταιρεία στην οποία προσανατολίζεται ο ασφαλισμένος, γεγονός που εκφράζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία, τη διαχρονική της πορεία και τις πρακτικές που έχει ακολουθήσει, δηλαδή στοιχεία τα οποία προσδιορίζουν σε μεγάλο βαθμό και τη μελλοντική στρατηγική της».


Αντίθετη άποψη εκφράζει ο Κωνσταντίνος Χαχλαδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων Ζωής στην Μινέττα, η οποία παρέχει μόνο ισόβια προγράμματα υγείας. Όπως μας λέει «οι τάσεις που διαμορφώνουν οι εταιρείες παροχής προϊόντων υγείας είναι να παρέχουν πλέον μονοετή προγράμματα. Ο καταναλωτής δεν γνωρίζει την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των μονοετών και ισοβίων προγραμμάτων υγείας και η ενημέρωσή του είναι ελλιπής. Ο καταναλωτής που έχει γνώση της διαφοράς αυτών των δύο τύπων προγραμμάτων υγείας, και του δίδεται η δυνατότητα επιλογής, θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων.
Η εταιρεία μας παρέχει μόνο προγράμματα ισόβιας διάρκειας και προτίθεται να συνεχίσει να δημιουργεί ισόβια προγράμματα, δίνοντας αυτή την επιλογή στον έλληνα καταναλωτή. Η παροχή ισοβίων προγραμμάτων στην υγεία πιστεύουμε ότι είναι η πιο ειλικρινής πρόταση για τον καταναλωτή και –ως ειλικρινής– βρίσκεται μέσα στη βασική φιλοσοφία της εταιρείας μας».

ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική: Στοχευμένες αλλαγές στα τιμολόγια ασφάλισης στον κλάδο αυτοκινήτων

Σε στοχευμένες μειώσεις των ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτου προχωράει η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική από 1 Νοεμβρίου 2014, μετά από ενδελεχή μελέτη και αξιοποίηση των στατιστικών στοιχείων που διαθέτει.Με σταθερή δέσμευση σε μια πελατοκεντρική φιλοσοφία, η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ασφαλιζομένων και των διαμεσολαβούντων, προχώρησε σε μεσοσταθμική μείωση της τάξεως του 7%.

Η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς μεταβολές των δεδομένων της αγοράς και του ανταγωνισμού, προχώρησε στη νέα αυτή μείωση των τιμολογίων της για την ασφάλιση επιβατικών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, αγροτικών, εκμεταλλευόμενη τις νέες σύγχρονές μηχανογραφικές της εφαρμογές που περιορίζουν το διαχειριστικό κόστος και επιτρέπουν την αρτιότερη αξιολόγηση των κινδύνων που αναλαμβάνει.


Επιπλέον, η εταιρία εισήγαγε μια νέα παράμετρο τιμολόγησης που μπορεί να μειώσει ακόμη περισσότερο τα ασφάλιστρα στα επιβατικά ιδιωτικής χρήσεως και ονομάζεται ‘έκπτωση οδηγικής εμπειρίας’ , η οποία παρέχεται στους οδηγούς-ιδιοκτήτες ηλικίας 30 έως 65 ετών, που έχουν στην κατοχή τους το δίπλωμα οδήγησης πάνω από 8 χρόνια.


Το σύνολο των διαφοροποιήσεων αυτών έχει ήδη ενσωματωθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή Agent Print.


Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τους Επιθεωρητές Πωλήσεων και με το τμήμα υποστήριξης Agent Print.

Εθνική Ασφαλιστική, MetLife και International Life πρωταθλητές στα λειτουργικά κέρδη (EBITDA)!

H International Life ΑΕΓΑ, η International Holding και η Εθνική Ασφαλιστική βρίσκονται μεταξύ των 20 μεγαλύτερων ομίλων της χώρας που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αριθμητική αύξηση στα EBITDA το 2013 σε σύγκριση με το 2012, σύμφωνα με τον ετήσιο οδηγό Business Leaders in Greece της ICAP (δείτε εδώ)!
Οι τρεις εταιρείες του ασφαλιστικού κλάδου καταλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις 16,17 και 20 της σχετικής κατάταξης.
Σε επίπεδο εταιρειών στις 20 εταιρείες με την μεγαλύτερη αριθμητική αύξηση των EBITDA περιλαμβάνεται η MetLife στην 4η θέση και η Εθνική Ασφαλιστική στην 15η θέση.
Tέλος η Εθνική Ασφαλιστική καταλαμβάνει την 13η θέση στη σχετική κατάταξη με τις 500 μεγαλύτερες σε κέρδη εταιρείες με βάση την ειδική έκδοση της ICAP με τίτλο Business Leaders in Greece, ενώ 28 ασφαλιστικές επιχειρήσεις βρίσκονται στις 500 εταιρείες της χώρας με τα μεγαλύτερα EBITDA.
Οι 28 ασφαλιστικές που περιλαμβάνονται στην λίστα των 500 είναι:
icap asfalistikes etairies
(Πηγή: Nextdeal.gr)

29 Οκτ 2014

Με μεγάλη συχνότητα οι ζημιές στη θραύση κρυστάλλων

Μεγάλη συχνότητα εμφανίζουν οι ζημιές που αφορούν τη θραύση κρυστάλλων στα αυτοκίνητα. Αν και στην πλειοψηφία τους οι καταναλωτές γνωρίζουν την ασφαλιστική κάλυψη που παρέχεται σε συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες, πολλοί προσανατολίζονται στις απαραίτητες από το νόμο καλύψεις, λόγω της οικονομικής κρίσης. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, περίπου μία στις τέσσερις ζημιές που καταγράφονται στα οχήματα αφορούν τα κρύσταλλα ενώ σε ένα στα δέκα οχήματα τον χρόνο οι κάτοχοί τους επισκευάζουν ή αλλάζουν τα κρύσταλλα.
Όπως αναφέρει στο iw o Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Glassdrive, «η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς ο τελευταίος έχει τη δυνατότητα χρήσης τής κάλυψης αυτής σε περίπτωση ζημιάς και η αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δική του οικονομική επιβάρυνση. Η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι γνωστή, όμως τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα το ποσοστό των ασφαλισμένων που επιλέγουν να έχουν την κάλυψη αυτή έχει μειωθεί σημαντικά».
Στα οφέλη της συγκεκριμένης κάλυψης αναφέρεται ο κ. Δημήτρης Χατζηβασιλείου, εμπορικός διευθυντής της Carglass: «Η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι μία από τις πλέον διαδεδομένες προαιρετικές καλύψεις στην ασφαλιστική αγορά, καθώς οι ζημιές αυτού του είδους αποτελούν περίπου το 25% των συνολικών ζημιών αυτοκινήτων. Τα οφέλη της για τον ασφαλιζόμενο είναι πολλαπλά: κάθε χρόνο ένα στα δέκα περίπου αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχει κάποιο χτύπημα (θραύσμα) ή σπάσιμο κρυστάλλου. Η αποκατάσταση μιας τέτοιας ζημιάς κοστίζει πολλαπλάσια από την αντίστοιχη ασφάλισή της».
Στην επιρροή της οικονομικής ύφεσης στις καλύψεις που επιλέγουν οι καταναλωτές αναφέρεται και ο Νικόλαος Γκουζέλος, γενικός διευθυντής της Autoglassfit, ο οποίος τονίζει ότι πλέον το ευρύ κοινό των κατόχων αυτοκινήτων ή άλλων οχημάτων, καθώς και των εταιρικών στόλων, γνωρίζει την κάλυψη και τη σημασία της: «Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που προσφέρεται ως μεμονωμένη κάλυψη από το σύνολο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτων. Το παράδοξο όμως είναι ότι ενώ η κάλυψη είναι πλέον γνωστή, οι ασφαλισμένοι λόγω της οικονομικής κρίσης προσπαθούν να ελαφρύνουν το συμβόλαιά τους από κάθε τι που θεωρούν περιττό. Παρατηρούμε λοιπόν μια τάση των νέων ασφαλιστηρίων σε οικονομικά συμβόλαια όχι μόνο από πλευράς ασφαλίστρου αλλά και καλύψεων. Αν συνυπολογίσουμε και τη μείωση του όγκου των κυκλοφορούντων οχημάτων –λόγω κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας– θα μπορούσαμε να πούμε ότι και η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι ένα από τα θύματα της οικονομικής συγκυρίας».
(Πηγή: Insuranceworld.gr)