>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

13 Φεβ 2015

AXA Ασφαλιστική: Βελτίωση διαδικασίας έκδοσης πράσινης κάρτας

Σε βελτίωση της παρούσας διαδικασίας έκδοσης πράσινης κάρτας προχώρησε από τις 6 Φεβρουαρίου η AXA Ασφαλιστική.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα της εταιρίας, θα είναι δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας για διάρκεια μεγαλύτερη των έξι μηνών με την προϋπόθεση ότι:
  • Η διάρκεια της πράσινης κάρτας δεν ξεπερνά την διάρκεια του ετήσιου ή εξαμήνου συμβολαίου.
  •  Την ημερομηνία έκδοσης της κάρτας το συμβόλαιο είναι τακτοποιημένο (όλες οι αποδείξεις πληρωμένες) μέχρι την λήξη της πράσινης κάρτας.
Όπως επισημαίνει η εταιρία, είναι πλέον δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας για διάρκεια μεγαλύτερη των έξι μηνών, για συμβόλαια με ετήσιο τρόπο πληρωμής ενώ υπενθυμίζει ότι δεν είναι δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας σε συμβόλαια τα οποία δεν έχουν πληρωθεί.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

11 Φεβ 2015

8 Μικρά Μυστικά για Ασφαλή Οδήγηση κάτω από Δύσκολες Συνθήκες

1. Ασφαλής Οδήγηση τη Νύχτα

Προσαρμόστε την όρασή σας στο φως και στο σκοτάδι
Όταν οδηγείτε τη νύχτα, τα μάτια σας χρειάζονται κάποιον χρόνο για να προσαρμοστούν στο φως και στο σκοτάδι. Τα φώτα στο δρόμο επίσης επηρεάζουν την όρασή σας.
  • Αλλάξτε τη γωνία του πίσω καθρέφτη σας ώστε να μη σας τυφλώνουν τα αυτοκίνητα που έρχονται πίσω σας.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε t άμεση έκθεση στα φώτα των αυτοκινήτων που κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση.
Night driving

Μην οδηγείτε πολύ γρήγορα τη νύχτα

  • Η ορατότητα είναι μειωμένη τη νύχτα, και είναι δύσκολο να βλέπετε το δρόμο μπροστά σας.

2. Ασφαλής Οδήγηση στη Βροχή

Η ορατότητα είναι ελλιπής όταν ο καιρός είναι θυελλώδης
Οι δρόμοι γίνονται ολισθηροί και η ορατότητα είναι μειωμένη όταν βρέχει πολύ. 
  • Επιβραδύνετε.
  • Κρατήστε ασφαλή απόσταση φρεναρίσματος από τα αυτοκίνητα που προπορεύονται.
  • Χρησιμοποιήστε χαμηλωμένα τα μεγάλα φώτα και τον περιφερειακό φωτισμό.

3. Ασφαλής Οδήγηση στην Ομίχλη

Η ορατότητα ελαττώνεται στην ομίχλη
  • Ανάψτε τα χαμηλά μεγάλα φώτα και τα φώτα ομίχλης.
  • Υπακούστε στα όρια ταχύτητας και απέχετε από προσπεράσματα.
  • Οδηγείτε ακόμη πιο αργά σε πυκνή ομίχλη.
  • Αφήστε αρκετό χρόνο αντίδρασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, τηρώντας απόσταση ασφαλείας για φρενάρισμα, από το προπορευόμενο όχημα.
Mountain ice/fog

4. Ασφαλής Οδήγηση στον Πάγο και στο Χιόνι

  • Ξεκινήστε το αυτοκίνητό σας σταθερά. Μην πατάτε πολύ δυνατά το πεντάλι σας.
  • Οδηγείτε αργά.
  • Τηρείτε ασφαλή απόσταση φρεναρίσματος από το προπορευόμενο όχημα.
  • Διατηρείστε μέτρια ταχύτητα και χρησιμοποιήστε μικρές ταχύτητες για να ελέγχετε το όχημα σε κεκλιμμένο έδαφος.
  • Χρησιμοποιήστε τα φρένα σας και την επιτάχυνση μαλακά, ώστε ν' αποφύγετε ντελαπάρισμα ή γλίστρημα.

Είναι σημαντικό να είστε κατάλληλα προετοιμασμένος για οδήγηση σε συνθήκες παγετού.

  • Να έχετε μαζί σας φτυάρι και τρίγωνο ασφαλείας. Να έχετε επίσης αλυσίδες χιονιού, για την περίπτωση που χρειαστούν.

5. Ασφαλής Οδήγηση στη Λάσπη

Απλοί τρόποι για ν' αποφασίσετε αν μπορείτε να περάσετε μέσα από τη λάσπη:
Όταν υπάρχει παχιά λάσπη στο δρόμο ή οδηγείτε εκτός δρόμου, σταματήστε το όχημά σας και ελέγξτε πόσο σκληρή και πόσο βαθιά είναι η λάσπη πριν προχωρήσετε.
  • Παρατηρήστε τα ίχνη από τα ελαστικά άλλων οχημάτων ώστε να υπολογίσετε το βάθος και τη σύσταση της λάσπης.
  • Αναγνωρίστε το είδος των οχημάτων που άφησαν αυτά τα ίχνη από το μέγεθος και το φάρδος των ιχνών.  Χρησιμοποιήστε την πληροφορία αυτή ως σημείο αναφοράς για να αποφασίσετε αν μπορείτε να περάσετε ή όχι.

6. Ασφαλής Οδήγηση με δυνατό Άνεμο

  • Μειώστε την ταχύτητά σας. Να είστε έτοιμος να σταματήσετε ανά πάσα στιγμή.
  • Έχετε το νου σας για ανθρώπους που μπορεί να έχουν πέσει, από τον αέρα, στο δρόμο.
  • Προσέχετε, επειδή μπορεί οι άνθρωποι να μην ακούνε την κόρνα σας εάν φυσάει δυνατά.
  • Αν μεταφέρετε φορτίο στο όχημά σας, βεβαιωθείτε ότι είναι στερεωμένο με ασφάλεια.
  • Κλείστε όλα τα παράθυρα. Ένα ανοιχτό παράθυρο μπορεί να τραβήξει διάφορα σκουπιδάκια που να επηρεάσουν την ορατότητα.

7. Ασφαλής Οδήγηση σε Ορεινές Περιοχές

Πριν οδηγήσετε σε ορεινές περιοχές, πρέπει:
  • Ελέγξτε τα φρένα σας πριν ξεκινήσετε.
  • Φροντίστε να έχετε όλα τα αναγκαία εργαλεία για την περίπτωση που αντιμετωπίσετε βλάβη.
  • Ελέγξτε την κατάσταση της ρεζέρβας σας.
  • Φροντίστε για επί πλέον τρόφιμα, κατάλληλα ρούχα και πρώτες βοήθειες.
  • Ελέγξτε τον καιρό και την κατάσταση των δρόμων στην ορεινή περιοχή και επιλέξτε αναλόγως τη διαδρομή σας.
  • Να έχετε πει σε κάποιο άλλο πρόσωπο πού και πότε ταξιδεύετε και πότε υπολογίζετε να επιστρέψετε. Αν δεν επιστρέψετε εγκαίρως, θα μπορεί να κινητοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες διάσωσης για τα αναγκαία.

Όταν οδηγείτε σε ορεινές περιοχές πρέπει:

  • Να οδηγείτε προσεκτικά και να επιβραδύνετε στις στροφές, ειδικά όταν η ορατότητά σας εμποδίζεται.
  • Κορνάρετε προληπτικά, εάν δεν έχετε ορατότητα στις στροφές.
  • Ποτέ να μην οδηγείτε με ταχύτητα ούτε να προσπερνάτε σε τυφλές στροφές.

8. Ασφαλής Οδήγηση στον Αυτοκινητόδρομο

  • Να τηρείτε πάντοτε τα όρια ταχύτητας που ισχύουν στον αυτοκινητόδρομο.
  • Βγάλτε φλας αρκετά πριν προσπεράσετε ή πριν αλλάξετε λωρίδα κυκλοφορίας.
  • Μη στρίβετε απότομα το τιμόνι, γιατί υπάρχει κίνδυνος να χάσετε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας και να ανατραπείτε.

(Πηγή: Michelin.gr)


10 Φεβ 2015

Νέα καινοτόμα προγράμματα φτιάχνουν οι ασφαλιστικές

Στην παροχή νέων προγραμμάτων που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις και δελεάζουν τους καταναλωτές στρέφονται οι ασφαλιστικές εταιρείες. Όπως προκύπτει από πληροφορίες τόσο κάποιες πολυεθνικές όσο και ελληνικών συμφερόντων εταιρείες καταρτίζουν “έξυπνα” προγράμματα, καινοτόμα, με πολλαπλές ασφαλιστικές παροχές και διάφορα άλλα κίνητρα προκειμένου να τα εισάγουν στην αγορά και να διεκδικήσουν μερίδια.
Στόχος των εταιρειών είναι αφενός να βρουν τρόπο να κάνουν συμφερότερες τις τιμές χωρίς να προκαλέσουν αντιδράσεις σε παλιούς πελάτες και εν ισχύ προγράμματα και ταυτόχρονα να κερδίσουν και νέους που θα προσελκύσουν από το δελεαστικό “πακέτο” τιμών και καλύψεων. Τα κοινά που θα απευθυνθούν τα νέα προγράμματα είναι είτε πολίτες που δεν έχουν ιδιωτική ασφάλιση ή πολίτες που έχουν αλλά θα επιλέξουν την νέα προσφερόμενη λόγω κινήτρων.
Το πεδίο ανταγωνισμού είναι μεγάλο και αποτελεί τελευταία ελπίδα για να κινητοποιηθούν ανασφάλιστοι πολίτες ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και ανακατανομή μεριδίων. Τα νέα αυτά προγράμματα είναι σαφές ότι προκαλούν τριγμούς και στα υφιστάμενα των εταιρειών. Όπως αναφέρουν οι αρμόδιοι και στα εσωτερικά των εταιρειών θα γίνει μεταφορά πελατών και γι΄ αυτό τα νέα προγράμματα είναι σαφώς κοστολογημένα με μεγάλη ακρίβεια προκειμένου να μην προκαλέσουν οικονομικά τραύματα.
Να σημειωθεί ότι η δημιουργία νέων προγραμμάτων εντάσσεται και στο πλαίσιο της Solvency και στις νέες απαιτήσεις για εποπτικά κεφάλαια και προσμετρώνται και αυτά στους υπολογισμούς των εταιρειών.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Μειώθηκαν οι ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα το 2014

Μειωμένες ήταν οι ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα που δηλώθηκαν το 2014 έναντι του 2013 στο Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτου των ασφαλιστικών εταιριών.

Συγκεκριμένα το 2014 δηλώθηκαν 3.301 ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα έναντι 3.995 που ήταν οι ζημιές το 2013.
Ωστόσο για το Επικουρικό Κεφάλαιο των ασφαλιστικών εταιριών στο κλάδο αυτοκινήτου παραμένει ο μεγάλος όγκος των οφειλών για τις εκκρεμείς αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρίες που έκλεισαν.

Συνολικά μέσα στο 2014 συνολικά αποζημιώθηκαν 1.210 περιπτώσεις ζημιών των ασφαλιστικών εταιριών που έκλεισαν και μάλιστα μερικές από αυτές έχουν κλείσει περισσότερο από μια δεκαετία, για τις οποίες καταβλήθηκε το ποσό των 15.764.518,60 ευρώ.

Σύμφωνα με τον πίνακα των αποζημιώσεων του Επικουρικού Κεφαλαίου για τις αποζημιώσεις του 2014 τα μεγαλύτερα ποσά καταβλήθηκαν σε ζημιές από τις ασφαλιστικές εταιρίες του πρώην Ομίλου Ασπίς του Παύλου Ψωμιάδη που έχει και το μεγαλύτερο ποσοστό εκκρεμών αποζημιώσεων που ανέλαβε το Επικουρικό Κεφάλαιο τα τελευταία χρόνια.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)



9 Φεβ 2015

Αυξάνονται οι αποζημιώσεις ζημιών στα αυτοκίνητα

Κατά πέντε εκατ. ευρώ υψηλότερες έναντι του 2013 ήταν το 2014 οι αποζημιώσεις που κατέβαλε το Επικουρικό Κεφάλαιο, φθάνοντας σε αξία τα 61 εκατ. ευρώ, ενώ ιδιαιτέρως αυξημένο ήταν και το μέσο κόστος αποζημίωσης ανά φάκελο, το οποίο ανήλθε σε 9.810 ευρώ από 6.762 ευρώ που ήταν ένα χρόνο πριν.
Πέρυσι το Επικουρικό Κεφάλαιο κατέβαλλε αποζημιώσεις σε 6.215 δικαιούχους – θύματα τροχαίων ατυχημάτων, όταν το 2013 από το φορέα καλύφθηκαν 8.276 δικαιούχοι, ενώ σε μέσα επίπεδα ανά μήνα καταβλήθηκαν περί τα 5,5 εκατ. ευρώ.
Τα ανωτέρω προκύπτουν από τα επίσημα απολογιστικά στοιχεία του Επικουρικού για την περυσινή χρήση. Βάσει αυτών ο κύριος όγκος των αποζημιώσεων, 51,4 εκατ. ευρώ, καταβλήθηκε για λογαριασμό εταιρειών των οποίων οι άδειες ανακλήθηκαν έναντι 45,9 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Για ζημιές από ανασφάλιστα οχήματα πληρώθηκαν πέρυσι 8 εκατ. ευρώ, όσα δηλαδή και το 2013 και για ζημιές από άγνωστα 1,5 εκατ. ευρώ από 2,1 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Στο μεταξύ, το 2014 φαίνεται πως ήταν μια σχετικά «ήσυχη» χρονιά για το Επικουρικό Κεφάλαιο, καθότι οι αναγγελθείσες ζημιές περιορίσθηκαν στις 4.884 από 36.170 το 2013, χρονιά κατά την οποία οι αναγγελίες εκτινάχθηκαν στα ύψη λόγω ανακλήσεων αδειών που αποφάσισε η Τράπεζα της Ελλάδος.
Και πέρυσι, αλλά και το 2013, ο κύριος όγκος των αναγγελιών αφορούσαν ασφαλισμένους σε εταιρείες οι οποίες κατέβασαν «ρολά».
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

6 Φεβ 2015

Έλληνας 102 ετών o γηραιότερος οδηγός της Ευρώπης!

Απόλυτα φυσιολογικό θεωρεί ο Χαράλαμπος Ράλλης, το γεγονός ότι σε ηλικία 102 ετών εξακολουθεί να οδηγεί αυτοκίνητο.

Είναι πλέον ο γηραιότερος οδηγός της Ευρώπης. Ο Χαράλαμπος Ράλλης είναι από την Ακράτα και πριν τέσσερις μήνες ανανέωσε το δίπλωμα οδήγησής του. O αειθαλής υπεραιωνόβιος καμαρώνει γιατί ξεπέρασε τον Βρετανό Φράνσις Μόρις, ο οποίος ανανέωσε το δίπλωμα οδήγησής του στα 100 του χρόνια. 


«Κάθε χρόνο περνάω από ειδικές εξετάσεις» δήλωσε στην ομογενειακή εφημερίδα της Αυστραλίας «Ελληνικός Κήρυκας».



Ο γηραιότερος οδηγός μετανάστευσε στην Αυστραλία το 1935 και ασχολήθηκε με εστιατόρια και ξενοδοχεία.
Το 1963 επέστρεψε στην Ελλάδα, αλλά επισκέπτεται και την Αυστραλία μια φορά τον χρόνο.

«Αισθάνομαι περδίκι και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα υπερατλαντικά ταξίδια» λέει.

Στην Ελλάδα εξακολουθεί ακόμα ο ίδιος να ασχολείται με τα χωράφια του και να κεντρώνει τα δέντρα του.

Όπως λέει, μεγάλη αγάπη του είναι το κολύμπι και τα μακροβούτια και περνά πολλές ώρες στη θάλασσα.

Ο Χαράλαμπος Ράλλης έχει μνήμη έφηβου, δεν φορά γυαλιά ακόμα και όταν διαβάζει τα πιο μικρά γράμματα και δεν κρατά μπαστούνι.

Όσον αφορά το μυστικό της μακροζωίας του δεν το ξέρει, όπως λέει.

Κάπνιζε έως τα 50 του αλλά έκοψε το τσιγάρο μονομιάς.

Σήμερα προτιμά για φαγητό, ψάρι και όσπρια, αλλά λίγο κρέας μιας και έφαγε “πολύ κρέας στην Αυστραλία”.

«Πίνω κρασί, κυρίως κόκκινο αλλά δεν έχω μεθύσει ποτέ» λέει και προσθέτει:

«Στις 10 Φεβρουαρίου θα γιορτάσω την 102 επέτειο των γενεθλίων μου στο Σίδνεϊ και θα το ρίξω έξω»!

(Πηγή: euronews)

Η έλλειψη προσοχής ευθύνεται για το ένα τρίτο όλων των τροχαίων ατυχημάτων

Το κέντρο τεχνολογίας της Allianz ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε το κέντρο τεχνολογίας της, τα οποία αναφέρουν πως η διάσπαση της προσοχής του οδηγού είναι ο πιο υποτιμημένος κίνδυνος κατά την οδήγηση.
Ξεφεύγει το βλέμμα, χάνεται η προσοχή, μεγαλώνει ο χρόνος αντίδρασης!
Οι ερευνητές του κέντρου αναφέρουν πως ο κίνδυνος ατυχήματος αυξάνεται όσο το βλέμμα ξεφεύγει από το δρόμο, με αποτέλεσμα να αποσπάται η προσοχή του οδηγού.
Οτιδήποτε αποσπά τον οδηγό από την προσήλωσή του στο δρόμο, είναι άκρως επικίνδυνο και μπορεί να προκαλέσει τροχαίο ατύχημα. Ως εκ τούτου, οι δραστηριότητες οι οποίες είναι άσχετες με την οδήγηση θα πρέπει να αποφεύγονται. Έτσι, οι οδηγοί, για παράδειγμα, πρέπει να εισάγουν τα δεδομένα στο σύστημα πλοήγησης, να επιλέγουν σταθμό στο ραδιόφωνο, να βγάζουν το μπουφάν τους ή να βάζουν τη ζώνη ασφαλείας, πριν ξεκινήσουν την οδήγηση.
Ακόμα, σύμφωνα με τον Δρ. Christoph Lauterwasser, CEO του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz, ακόμα και οι τσάντες με τα ψώνια θα πρέπει να τοποθετούνται στο χώρο αποσκευών, ώστε να εξαλειφθεί ο κίνδυνος να γλιστρήσουν και να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα, μιας και οι πιθανότητες αυξάνονται κατά 8 φορές.
Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού από το δρόμο μπορεί να τριπλασιάσει τον χρόνο αντίδρασης, ο οποίος όταν εντοπιστεί ο κίνδυνος αγγίζει το ένα δευτερόλεπτο. Και για να γίνει πιο κατανοητό αυτός ο τριπλασιασμός, σας παραθέτουμε ένα παράδειγμα. Όταν ένας οδηγός κινείται με 50 χλμ/ώρα καλύπτει 13,8 μέτρα κάθε δευτερόλεπτο. Αν μεσολαβήσουν 3 δευτερόλεπτα μέχρι να εντοπίσει ο οδηγός τον κίνδυνο, το όχημα θα έχει καλύψει 41,4 μέτρα. Ενώ αν αυξηθεί η ταχύτητα του αυτοκινήτου η απόσταση αυτή είναι πολλαπλάσια!
Η έλλειψη προσοχής ευθύνεται για το ένα τρίτο όλων των τροχαίων ατυχημάτων
Μην υποτιμάτε τις καιρικές συνθήκες
Όσο έμπειρος κι αν είναι ένας οδηγός, οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες μπορούν να τον στρεσάρουν αρκετά, κάτι που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τόσο την κρίση του, όσο και τον χρόνο αντίδρασής του. Επιπλέον και βάση της έρευνας, πάνω από το 40% των οδηγών που ερωτήθηκαν από τη Allianz, δήλωσαν πως καθαρίζουν το παρμπρίζ τους μόνο αφότου έχουν ξεκινήσει να οδηγούν. Το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε πως ξοδεύει μία δυσανάλογη ποσότητα χρόνου εστιάζοντας στις ενδείξεις της οθόνης του αυτοκινήτου τους ενώ οδηγεί. Το να διασφαλίσει ένας οδηγός ότι μπορεί να δει καθαρά έξω από τα παράθυρα πριν ξεκινήσει, αν και μπορεί να του πάρει λίγο χρόνο, μπορεί να σώσει τη ζωή τη δική του ή οποιουδήποτε άλλου πιθανόν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

5 Φεβ 2015

H ΑΧΑ νέος Μεγάλος Συνεργάτης στο Πρόγραμμα Bonus της Alpha Bank

Η ΑΧΑ εντάσσεται ως νέος Μεγάλος Συνεργάτης στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Συναλλαγών Bonus της Alpha Bank, το οποίο προσφέρει πόντους για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται με τις κάρτες Bonus.
Πλέον οι πελάτες της ΑΧΑ, που είναι και κάτοχοι καρτών Bonus, έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν τα ασφάλιστρά τους με την κάρτα τους και να κερδίζουν 4 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρου που πληρώνουν.
Η πληρωμή των ασφαλίστρων μπορεί να γίνεται:
  • Μέσα από την ιστοσελίδα www.axa.gr
  • Μέσω πάγιας εντολής χρέωσης στην πιστωτική τους κάρτα Bonus
  • Στα γραφεία της ΑΧΑ, όπου υπάρχει διαθέσιμο τερματικό POS.
Προκειμένου να καλωσορίσει τους πελάτες της σε αυτήν τη νέα συνεργασία, η ΑΧΑ παρέχει μέχρι 31 Μαρτίου 2015, 10 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρων που πληρώνουν.
Συμμετέχοντας στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Συναλλαγών Bonus της Alpha Bank, η ΑΧΑ:
  • Προσφέρει προστιθέμενη αξία προς τους πελάτες της, καθώς οι Bonus πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν σε μία τεράστια γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων.
  • Στοχεύει σε περαιτέρω αύξηση στο ποσοστό ικανοποίησης των πελατών της, καθώς διευρύνονται τα οφέλη από τη συνεργασία τους με την Εταιρεία.
  • Προγραμματίζει να υλοποιεί προσφορές στα ασφαλιστικά της προγράμματα.
Μέσα από τη συνεργασία αυτή, η ΑΧΑ αλλάζει για μία ακόμα φορά τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά, ενισχύει την αξία στα ασφαλιστικά της προϊόντα, στηρίζει στην πράξη τα δίκτυα πωλήσεών της και αποδεικνύει την προσήλωσή της να εκπλήσσει ευχάριστα τους πελάτες και τους διαμεσολαβητές της.
Περισσότερες πληροφορίες για τις προσφορές, τους όρους και τη διάρκειά τους υπάρχουν διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του προγράμματος www.alpha.gr/bonus.

αγγελιες ακινητων σπιτιων διαμερισματα οικοπεδα ακινητα

MAPFRE WARRANTY: Αγοράστε οn-line προγράμματα εγγύησης αυτοκινήτου

Η MAPFRE WARRANTY, ο κλάδος εγγύησης της MAPFRE ASISTENCIA SA, ανακοινώνει τη δημιουργία του mapfrewarranty.gr, του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος αγοράς προγραμμάτων εγγύησης για βλάβες μεταχειρισμένων οχημάτων, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο, στη διαμόρφωση μιας νέας πραγματικότητας για την ελληνική αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων.
Με κεντρικό άξονα την ικανοποίηση των αναγκών του κοινού, η MAPFRE WARRANTY, εξελίσσει την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που κατέχει στα προγράμματα εγγύησης αυτοκινήτου, δημιουργώντας για μια ακόμη φορά πρωτοποριακά προϊόντα που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές, λαμβάνοντας υπόψη τις εξατομικευμένες ανάγκες των ίδιων, αλλά και των αυτοκινήτων τους. Επιπλέον, σημειώνεται πως τα προγράμματα εγγύησης για βλάβες αυτοκινήτου είναι προσιτά για το κοινό, καθώς η τιμή τους ξεκινά από μόλις €15,70 το μήνα, ενώ είναι ευέλικτα και προσαρμόζονται, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του κάθε αυτοκινήτου και τις ανάγκες του εκάστοτε ιδιοκτήτη.
Υπολογιστής κόστους
Ο Γενικός Διευθυντής της MAPFRE στην Ελλάδα, κ. Γιάννης Αθανασίου, δήλωσε σχετικά: «Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμάς το γεγονός ότι ο Όμιλος MAPFRE, με παρουσία σε 47 χώρες σε όλο τον κόσμο, επέλεξε πρώτη την Ελλάδα για να λανσάρει την απευθείας on-line πώληση εγγύησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, επιδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της στην ελληνική αγορά. Έπειτα από πολύχρονες επιτυχημένες συνεργασίες στον τομέα της εγγύησης, με τις μεγαλύτερες επίσημες αντιπροσωπείες αυτοκινήτου στην Ελλάδα, προχωράμε στο επόμενο βήμα μας ανοίγοντας δίαυλο επικοινωνίας και δημιουργώντας απευθείας σχέση με τον τελικό καταναλωτή».
MAPFRE WARRANTY: Εισάγει οn-line προγράμματα εγγύησης αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά
Η διαδικασία αγοράς ενός προγράμματος εγγύησης αυτοκινήτου είναι απλή, καθώς οι ενδιαφερόμενοι μπορούν, είτε μέσω του mapfrewarranty.gr, είτε καλώντας στο 210 6504050, να ασφαλίσουν απευθείας το όχημά τους από μηχανικές, ηλεκτρολογικές ή ηλεκτρονικές βλάβες.
10 λόγοι για να αγοράσετε ένα προγράμματα εγγύησης MAPFRE WARRANTY
(Πηγή: Nextdeal.gr)

4 Φεβ 2015

Συνυπαίτιος ο συνοδηγός σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος από μεθυσμένο οδηγό

Το Δ΄ Τμήμα του Αρείου Πάγου έκρινε ότι ο συνοδηγός αυτοκινήτου που γνωρίζει ότι ο οδηγός είναι μεθυσμένος και παρ’ όλα αυτά δέχεται να επιβιβαστεί, είναι συνυπαίτιος κατά 30% σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.
Αρχικά ο Άρειος Πάγος αναφέρει ότι από την ασφαλιστική κάλυψη εξαιρούνται οι οδηγοί που τελούν υπό την επίδραση οινοπνεύματος ή τοξικών ουσιών.
Παράλληλα, αναφέρεται στη δικαστική απόφαση ότι η μη ασφαλιστική κάλυψη του οδηγού λόγω μέθης, δεν απαλλάσσει την ασφαλτική εταιρεία από την υποχρέωση να αποζημιώσει τους ζημιωθέντες τρίτους (συγγενείς, κ.λπ.) και να αξιώσει στη συνέχεια το ποσό που θα καταβάλει από τον οδηγό.
Ειδικότερα, παρέα τεσσάρων ατόμων μετά από φαγητό και την κατανάλωση οινοπνεύματος (κρασί) μπήκαν σε αυτοκίνητο για να μεταβούν στη Σητεία της Κρήτης. Όμως στο 16ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αγίου Νικολάου-Σητείας, λίγο πριν από τη γέφυρα Φρουζή, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και εισήλθε στο αυλάκι των ομβρίων υδάτων. Το όχημα, αφού προσέκρουσε με δύναμη στο σιδερένιο προστατευτικό κιγκλίδωμα, έκανε πλήρη περιστροφή γύρω από τον άξονα του και κατέληξε στο οδόστρωμα με το εμπρόσθιο τμήμα αυτού προς Σητεία. Πλέον των υλικών ζημιών, υπήρξε και τραυματισμός του συνοδηγού, ο οποίος υπέστη κακώσεις στον θώρακα και την κοιλιά. Οι κακώσεις προκάλεσαν εσωτερική αιμορραγία και εξαιτίας αυτής επήλθε ο θάνατός του.
Η δικαστική απόφαση αναφέρει ότι από τα πραγματικά περιστατικά προκύπτει ότι «ο θανών γνώριζε ότι ο οδηγός είχε καταναλώσει οινόπνευμα, ενώ επίσης μπορούσε να γνωρίζει ότι εξ αυτού του λόγου είχε πλέον μειωμένη ικανότητα για οδήγηση». Το γεγονός ότι παρά ταύτα ο συνοδηγός δέχθηκε να επιβιβαστεί στο αυτοκίνητο και να μεταφερθεί από τον οδηγό, «θεμελιώνει συντρέχον πταίσμα», προσθέτουν οι αρεοπαγίτες.
Σύμφωνα με την απόφαση του Αρείου Πάγου, «το ποσοστό συνυπαιτιότητας του θανόντος συνοδηγού στη ζημία που υπέστη εξαιτίας του ατυχήματος λόγω αυτοδιακινδυνεύσεως, πρέπει να προσδιορισθεί σε 30%».
Δικαστικά οι συγγενείς του συνοδηγού διεκδίκησαν την καταβολή αποζημίωσης για την ψυχική οδύνη που υπέστησαν και τα έξοδα κηδείας του συνοδηγού.
Τελικά, κρίθηκε από τον Άρειο Πάγο ότι η αποζημίωση που θα δοθεί στους συγγενείς πρέπει είναι μειωμένη κατά 30%, λόγω της συνυπαίτιοτας του συνοδηγού.
(Πηγή: Nextdeal.gr)