>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

25 Νοε 2015

Η ΑΧΑ στηρίζει τους φοιτητές στον ευρωπαϊκό διάλογο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Με ιδιαίτερη περηφάνια και στρατηγική δέσμευση σε θέματα εταιρικής υπευθυνότητας και ανάπτυξης των νέων ανθρώπων της χώρας μας, η ΑΧΑ αποτέλεσε για 2η χρονιά χορηγό του φοιτητικού διαγωνισμού «Νίκος Αναλυτής» που διοργανώνεται από το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR Hellas).
Προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές υπέβαλαν στο CSR Hellas εργασίες με θέμα «Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο επιχειρείν ως μοχλός ανάπτυξης». Το βραβείο για τις τρεις νικήτριες ομάδες του διαγωνισμού ήταν η συμμετοχή τους σε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, καθώς και στην «Επιχειρηματική Διάσκεψη Κορυφής» (Enterprise 2020 Summit) στις 16 και 17 Νοεμβρίου 2015.
Μεταξύ των 500 και πλέον συμμετεχόντων που έλαβαν μέρος στη διάσκεψη ήταν και υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι πολιτειακών, κυβερνητικών και ευρωπαϊκών αρχών, με προεξάρχουσες συμμετοχές αυτές του βασιλιά Φιλίππου του Βελγίου, του Προέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κ. Martin Schulz και πολλών ευρωπαίων Επιτρόπων. Παράλληλα, στη διάσκεψη παρευρέθηκε πλήθος ανώτατων στελεχών ευρωπαϊκών επιχειρήσεων και εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας και της κοινωνίας των πολιτών.
Στο πλαίσιο της διάσκεψης, οι 10 φοιτητές-μέλη των τριών ομάδων που βραβεύτηκαν στον διαγωνισμό για την ΕΚΕ είχαν την ευκαιρία να παρουσίασαν τις εργασίες τους. Η κυρία Βασιλική Ποντικίδου, από τους 10 νικητές φοιτητές, συμμετείχε σε πάνελ συζήτησης για την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για τη Νεολαία, ενώ σε ειδική συζήτηση για το ίδιο θέμα μεταξύ ομάδας εκπροσώπων της νεολαίας με τον βασιλιά του Βελγίου Φίλιππο συμμετείχε ο κύριος Αλέξανδρος Βέρος.
Η ΑΧΑ έχει πολυετή στρατηγική συνεργασία με το CSR Hellas υποστηρίζοντας τις ενέργειες και τις σημαντικές πρωτοβουλίες που υλοποιεί το Δίκτυο στην κατεύθυνση του να ενισχύεται συνεχώς το εταιρικά υπεύθυνο αποτύπωμα των οργανισμών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Χοντραίνει… το παιχνίδι στην ασφαλιστική αγορά

Όταν κολοσσοί του διαδικτύου όπως η Google και η Amazon εισβάλουν στην ασφαλιστική αγορά, τότε γίνεται κατανοητό ότι… το παιχνίδι χοντραίνει. Και πως να μην χοντραίνει όταν προβλέπεται ότι μέσα στον επόμενο χρόνο θα… αλλάξουν χέρια ασφάλιστρα ύψους 400 δισ. δολαρίων;

Του Κωνσταντίνου Μαριόλη

Εύλογα θα σκεφτεί κανείς τι θα γίνει όταν – και όχι αν – η εξέλιξη αυτή επηρεάσει τη χώρα μας και αν είναι οι εγχώριες ασφαλιστικές προετοιμασμένες να λειτουργήσουν στο νέο ψηφιακό περιβάλλον.

Πώς θα προσαρμοστούν όταν η τηλεματική μπει για τα καλά στον κλάδο αυτοκινήτου και το cloud computing απλοποιήσει ακόμη περισσότερο τις διαδικασίες; Ποιες θα ακολουθήσουν την τεχνολογική τάση όταν τα drones γίνουν…. πραγματογνώμονες και η τεχνητή νοημοσύνη κάνει τη μοντελοποίηση κινδύνων «παιχνίδι»;

Οι μεγάλοι του κλάδου έχουν αποδείξει ότι κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, κάνοντας τα πρώτα σημαντικά ψηφιακά βήματα, ωστόσο υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης, αν γίνει σύγκριση με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούνται στις ανεπτυγμένες αγορές των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας.

Ψηφιακές εφαρμογές όπως ο «Ethnodigos» της Εθνικής Ασφαλιστικής, το OnE και το i-Care της INTERAMERICAN, η ψηφιοποίηση των διαδικασιών της AXA Ασφαλιστικής, η εφαρμογή «be inlife» της International Life και άλλα παρόμοια εργαλεία, δείχνουν ότι οι ασφαλιστικές στην Ελλάδα θέλουν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.

Ας δούμε όμως τι πρέπει να περιμένουμε. Η «εισβολή» τεχνολογικών κολοσσών στον ασφαλιστικό κλάδο οφείλεται στις τεράστιες δυνατότητες που δίνουν οι ψηφιακές εφαρμογές και επιτρέπουν σε εταιρείες εκτός κλάδου να δημιουργήσουν «ρήγμα».

Οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες κινούνται σαν αρπακτικά. Αφού εντοπίσουν τον κλάδο που είναι ευάλωτος και έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης εφαρμογών, προσαρμόζονται ταχύτατα, εκμεταλλεύονται όλα τα κενά και προκαλούν “αναστάτωση”, κερδίζοντας σημαντικά μερίδια αγοράς.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη συνεπάγεται αφενός ότι απειλείται ευθέως η ομαλή λειτουργία των παραδοσιακών εταιρειών και αφετέρου πως το ενδιαφέρον για τον κλάδο θα συνεχίσει να αυξάνεται όσο η τεχνολογία αναπτύσσεται.

Η… πίτα είναι μεγάλη και αυτοί που διεκδικούν ένα κομμάτι της πάρα πολλοί. Και μόνο η εκτίμηση της αμερικανικής εταιρείας Accenture ότι μέσα στον επόμενο χρόνο θα αλλάξουν χέρια ασφάλιστρα ύψους 400 δισ. δολαρίων καθιστά τον παγκόσμιο ασφαλιστικό κλάδο ένα από τα πιο «hot» πεδία της παγκόσμιας αγοράς.

Στην ψηφιακή εποχή, δεν υπάρχει κλάδος της οικονομίας που θα μην επηρεάζεται και μάλιστα σε «επικίνδυνο» βαθμό από την ψηφιοποίηση διαδικασιών και υπηρεσιών. Πολύ εύστοχα, η Accenture χαρακτηρίζει αυτό το φαινόμενο «Αναστάτωση Big Bang».

Αυτό που θα βλέπουμε ολοένα περισσότερο στο εξής, είναι νέα προϊόντα που θα βασίζονται σε καινοτόμες ιδέες. Εταιρείες από διάφορους κλάδους και κυρίως νεοφυείς επιχειρήσεις (start up) να «εισβάλλουν» στην ασφαλιστική αγορά και να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες που μερικές φορές νομίζει κανείς ότι… έρχονται απευθείας από το μέλλον.

Στην εποχή της «Big Bang» αναστάτωσης, λοιπόν, αυτές οι καινοτομίες θα αλλάζουν τα δεδομένα σε κατηγορίες ασφαλιστικών προϊόντων ή ακόμη και σε ολόκληρες αγορές, κυριολεκτικά εν μία νυκτί. Ενδεικτικό παράδειγμα η αμερικανική ασφαλιστική start up Oscar, η οποία άλλαξε τον τρόπο πώλησης ασφαλειών Ζωής και «αναστάτωσε» την αμερικανική αγορά.

Αναλυτές του κλάδου εκτιμούν, ότι οι ασφαλιστικές που δεν θα καταφέρουν έγκαιρα να αναπτύξουν ψηφιακές ικανότητες για να καλύψουν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών θα χάσουν σημαντικά μερίδια αγοράς ή και θα εξαφανιστούν. Και αυτές στην Ελλάδα είναι δυστυχώς αρκετές…

Αυτό που μπορούν να κάνουν όσοι θέλουν να επιβιώσουν, είναι σύμφωνα με την Accenture, να σταματήσουν να πωλούν απλώς προϊόντα και να διαμορφώσουν έναν πιο χρηστικό για τον πελάτη χαρακτήρα. Να προσφέρουν, δηλαδή, «χρήσιμες εμπειρίες» όπως λένε και οι Αμερικανοί.

Γιατί όταν μία καινούρια ιδέα μπορεί πολύ γρήγορα να φτάσει σε επίπεδο μαζικής παραγωγής, οι ασφαλιστικές που επιμένουν αποκλειστικά στις παραδοσιακές μεθόδους και υστερούν σε αντανακλαστικά, είναι δεδομένο ότι θα απειληθούν.

Στην Ελλάδα το φαινόμενο αυτό αναμένεται να γίνει ιδιαίτερα αισθητό στο άμεσο μέλλον, όταν νομοτελειακά, όσες ασφαλιστικές δεν επενδύσουν στην «ψηφιοποίησή» τους θα δουν τις υπόλοιπες να τις προσπερνούν. Ήδη, εταιρείες όπως η Hellas Direct καινοτομούν και προκαλούν «αναστάτωση».

Το επόμενο βήμα είναι η ψηφιοποίηση – η χρήση, δηλαδή, ψηφιακών εφαρμογών για τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων, προϊόντων και υπηρεσιών, ακόμη και εκτός του παραδοσιακού φάσματος δραστηριότητας.

Αναγνωρίζοντας ότι οι ψηφιακές εφαρμογές αποτελούν ευκαιρία, αρκετές ασφαλιστικές έχουν τη δυνατότητα όχι μόνο να επιβιώσουν στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, αλλά και να προκαλέσουν οι ίδιες «αναστάτωση» στην αγορά, πρωτοπορώντας σε διάφορους τομείς.

Από τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα που όλοι γνωρίζουμε, μέχρι την εντελώς καινούρια – για τους περισσότερους – έννοια της ανάλυσης Big Data (με λίγα λόγια είναι η ανάλυση όλων των πληροφοριών που σχετίζονται με τη ζωή μας με σκοπό την διάκριση συμπεριφορών και προτιμήσεων) και το Cloud Computing, όλες αυτές οι τεχνολογίες κάνουν πολύ πιο… εύκολη τη δουλειά για αυτούς που θέλουν να «αναστατώσουν» την ασφαλιστική αγορά.

Ερευνητές τονίζουν ότι οι ευάλωτοι – από την τεχνολογική αναστάτωση – κλάδοι είναι αυτοί που παρέχουν υπηρεσίες που βασίζονται σε δεδομένα και πληροφορίες που μπορούν να διατεθούν ψηφιακά.

Δεν είναι ο ασφαλιστικός κλάδος το τέλειο παράδειγμα;

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Διαθέσιμα στο TAXISnet τα τέλη κυκλοφορίας 2016

Ανέβηκαν στο Taxisnet τα τέλη κυκλοφορίας για το 2016.

Οι κάτοχοι των οχημάτων μπορούν είτε να συνδεθούν στο taxisnet με τους κωδικούς τους για να δουν αναλυτικά την κατάσταση των οχημάτων που υπάρχουν στο όνομά τους και να εκτυπώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, είτε να προχωρήσουν απευθείας στην εκτύπωση των τελών χωρίς να συνδεθούν στο taxisnet.

H προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας είναι μέχρι 31/12/2015


Μην ξεχνάτε πως σε περίπτωση που δεν πληρωθούν εγκαίρως, στη συνέχεια καλείστε να πληρώσετε το διπλάσιο ποσό
.

Για να δείτε τα τέλη κυκλοφορίας για το δικό σας όχημα πατήστε εδώ.

INTERLIFE: Ενημερωτική εκδήλωση συνεργατών στα Ιωάννινα

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 23/11/2015 άλλη μία Ενημερωτική Eκδήλωση για τους συνεργάτες της INTERLIFE Ασφαλιστικής που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Epirus Palace στα Ιωάννινα. 

Τους συνεργάτες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές υποδέχθηκε όλο το Τμήμα πωλήσεων Βορείου Ελλάδος, ενώ την εκδήλωση χαιρέτησε ο Επιθεωρητής Πωλήσεων της εταιρίας στην Ήπειρο Βασίλης Σκάθαρος. Στη συνέχεια, η  Προϊσταμένη Υποστήριξης Δικτύου της INTERLIFE, Μαρία Μηλιώνη, άνοιξε την εκδήλωση παρουσιάζοντας την εταιρία μέσα από μια διαφορετική ματιά, αυτή των αριθμών. Αναφέρθηκε στα 25 χρόνια δυναμικής και ανοδικής πορείας της εταιρίας, στην κερδοφορία της, στην αύξηση του Ανθρώπινου Δυναμικού της, στα 90 καινοτόμα προγράμματά της, στην επέκταση του Δικτύου Συνεργατών, ενώ δεν παρέλειψε μεταξύ άλλων να επισημάνει πως η INTERLIFE έχει σχεδιάσει και παρέχει στο Δίκτυο των Συνεργατών της εξειδικευμένες και αποκλειστικά σχεδιασμένες υπηρεσίες προκειμένου να διευκολύνει το έργο τους, αλλά και την επιβράβευση που τους προσφέρεται μέσα από το σύστημα καρτών Premiums & Bonus.

Την ενημέρωση για τα καινοτόμα Προγράμματα Υγείας και Νοσοκομειακής Περίθαλψης καθώς και τα Προγράμματα Ασφάλισης Περιουσίας της INTERLIFE έκανε ο Product Manager της εταιρίας, Ηλίας Αλεξανδρίδης. Ανέλυσε διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων Υγείας, τις παρεχόμενες προνομιακές καλύψεις, ενώ επεσήμανε τα πλεονεκτήματά τους έναντι του ανταγωνισμού. Στη δεύτερη ενότητα παρουσίασε τα Προγράμματα Ασφάλισης Περιουσίας της INTERLIFE και συγκεκριμένα των κατοικιών – ενυπόθηκων και μη –καταστημάτων, γραφείων, φαρμακείων, ξενοδοχείων, ηλεκτρονικού εξοπλισμού και φωτοβολταϊκών, ενώ δεν παρέλειψε να δείξει παραδείγματα τιμολόγησης.

Ο προβληματισμός που αναπτύχθηκε και το εύρος των ερωτήσεων έδωσαν το στίγμα της εκδήλωσης, με μεγάλη προσέλευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών οι οποίοι, εκτός από την ευρύτερη περιοχή των Ιωαννίνων, είχαν προσέλθει από τις γειτονικές πόλεις αλλά και την Κέρκυρα.

24 Νοε 2015

Ασφαλής οδήγηση στην πόλη από την Opel

Τα περισσότερα συστήματα υποστήριξης οδηγού σήμερα εστιάζουν στις συνθήκες κυκλοφορίας εκτός αστικών περιοχών. Ωστόσο, η οδήγηση στην πόλη αποτελεί ακόμα μεγαλύτερη πρόσκληση για τους σύγχρονους οδηγούς. Συμβαίνουν τόσα πολλά ταυτόχρονα και πρέπει να είσαι σε συνεχή επιφυλακή για αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία, δικυκλιστές και πεζούς. Στην αύξηση της οδικής ασφάλειας σε ένα τόσο περίπλοκο περιβάλλον στοχεύουν αρκετά συστήματα υποστήριξης που εξελίσσει τώρα η Opel, τα οποία μπορούν να προειδοποιούν τον οδηγό ή να αναλαμβάνουν στιγμιαία τον έλεγχο του οχήματος.



Η Opel δουλεύει πάνω σε καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος UR:BAN (συστήματα υποστήριξης φιλικά προς το χρήστη και διαχείρισης δικτύου). Σκοπός του προγράμματος - μερικώς χρηματοδοτούμενου από τη Γερμανική κυβέρνηση - είναι να προσφέρει στους οδηγούς προληπτική υποστήριξη, εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη σε αστικές συνθήκες οδήγησης. Τριάντα ένας εταίροι από τη βιομηχανία αυτοκινήτου, την τεχνολογία ηλεκτρονικών και τις εταιρίες λογισμικού, σε συνεργασία με ερευνητικά ινστιτούτα και τοπικές αρχές εξελίσσουν ευφυή συστήματα υποστήριξης και συνεργαζόμενης διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Ασφαλέστερη οδήγηση στην πόλη

Κυρίως σε συνθήκες πόλης, πολύ συχνά οι οδηγοί δεν αντιδρούν έγκαιρα, καθώς αυτοκίνητα «ξεφυτρώνουν» απροσδόκητα από χώρους στάθμευσης, παιδιά κρυμμένα πίσω από παρκαρισμένα οχήματα τρέχουν ξαφνικά στο δρόμο. Η Opel έχει δημιουργήσει ένα πειραματικό Insignia το οποίο όχι μόνο προειδοποιεί τον οδηγό για τέτοιους κινδύνους αλλά μπορεί και να αποτρέψει συγκρούσεις με οχήματα και πεζούς με αυτόματη παρέμβαση στο τιμόνι και τα φρένα.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με προηγμένη κάμερα και ραντάρ, και τροποποιημένα συστήματα πέδησης και διεύθυνσης, που μπορούν να παρέμβουν στον έλεγχο.

Ένα ακόμα πειραματικό Opel δείχνει πώς τα συστήματα υποστήριξης οδηγού μπορούν να εξελιχθούν ακόμα περισσότερο με μελέτη του οδηγικού στυλ. Χρησιμοποιώντας δεδομένα του οχήματος, μία εμπρός κάμερα και μία κάμερα παρακολούθησης της κεφαλής του οδηγού, ένας ειδικός αλγόριθμος αναλύει σχέδια του οδηγικού στυλ για να προβλέψει έγκαιρα, για παράδειγμα, εάν ο οδηγός σκοπεύει να αλλάξει λωρίδα ή όχι. Τέτοιες αναβαθμίσεις θα βελτιστοποιήσουν την απόδοση συστημάτων υποστήριξης οδηγού όπως η προειδοποίηση πλαϊνού τυφλού σημείου αποτρέποντας περιττές προειδοποιήσεις και εκνευρισμό και βοηθώντας μελλοντικά στην αποδοχή χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας.

Αυτοκίνητα και υποδομή παράγουν κυκλοφοριακές υποδείξεις που στέλνονται μέσω Wi-Fi

Εκτός από την αποφυγή συγκρούσεων, η Opel δουλεύει πάνω στη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών πόλεων προς όφελος των κατοίκων, των οδηγών και του κλίματος, ενώ κατασκεύασε ένα πειραματικό όχημα βασισμένο στο Insignia Sports Tourer το οποίο δείχνει πώς οι πληροφορίες που αποστέλλονται μέσω Wi-Fi από την υποδομή διαχείρισης της κυκλοφορίας και άλλα οχήματα μπορούν να καθοδηγήσουν τον οδηγό πριν από τις διασταυρώσεις. Οι υποδείξεις θα βοηθούν το οδηγό να φτάνει στη διασταύρωση ομαλά, με ασφάλεια, χωρίς να σπαταλά καύσιμο και κατά προτίμηση χωρίς να σταματά. Αυτές εμφανίζονται μέσω μιας προηγμένης διεπαφής ανθρώπου – μηχανής - Man-Machine-Interface (MMI) χρησιμοποιώντας το Driver Info Center στον πίνακα οργάνων, ενώ δευτερεύουσες πληροφορίες εμφανίζονται στην κεντρική κονσόλα.

Για να βελτιώσει την οδήγηση σε περιβάλλον πόλης, η γερμανική εταιρία βασίζεται στην πολυετή εμπειρία της στις επικοινωνίες car-to-X και στην έρευνα πάνω στην αυτοματοποιημένη οδήγηση. Αλλά παρά τη ραγδαία πρόοδο που παρατηρείται στα συστήματα υποστήριξης και την αυτόνομη οδήγηση, η εταιρία παραμένει προσηλωμένη στο στόχο της να προσφέρει μία οδηγική εμπειρία γεμάτη απόλαυση, καθώς πιστεύει ότι, η οδήγηση γίνεται απολαυστική όταν δεν είναι βαρετή ούτε υπερβολικά απαιτητική και σε αυτό ακριβώς στοχεύουν τα συστήματα υποστήριξης οδηγού.

Νίκος Τσάδαρης
(Πηγή: Newsbeast.gr)

Ασφαλιστική έρευνα: Οι συσκευές τηλεματικής επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά

Οι συσκευές τηλεματικής για αυτοκίνητα φέρεται να επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά, σύμφωνα με έρευνα του Insurance Research Council (IRC). Ειδικότερα, περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς (56%) που εγκατέστησαν μια συσκευή τηλεματικής στο αυτοκίνητό τους, την οποία παρείχε η ασφαλιστική τους εταιρία, παρατήρησαν αλλαγές στον τρόπο οδήγησής τους. Όπως επισημαίνεται, η συγκεκριμένη συσκευή συλλέγει δεδομένα σχετικά με το πώς, πότε και πού κατευθύνεται το ασφαλισμένο όχημα και τα στέλνει αυτόματα στην ασφαλιστική εταιρία που παρέχει την κάλυψη. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για την κοστολόγηση της ασφάλισης και σε πολλές περιπτώσεις για την διερεύνηση ασφαλιστικών απαιτήσεων.
Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην έρευνα (82%) δήλωσε πως έλαβε πληροφορίες σχετικά με την οδηγική του συμπεριφορά από την ασφαλιστική εταιρία. Το 81% από αυτούς δήλωσε ότι εξέτασε τις πληροφορίες ενώ το 88% από αυτούς δήλωσε ότι βρήκε χρήσιμες τις πληροφορίες που έλαβε.
«Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδηλώνουν ότι οι συσκευές τηλεματικής που έχουν εγκατασταθεί στα οχήματα μπορούν να διαδραματίσουν θετικό ρόλο στην προώθηση της ασφαλούς οδήγησης και στη μείωση της συχνότητας των τροχαίων ατυχημάτων», δήλωσε η Elizabeth Sprinkel, αντιπρόεδρος του IRC. «Αν και δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι οι αλλαγές που κάνουν οι οδηγοί είναι πάντα προς το καλύτερο ή αν οι αλλαγές που γίνονται είναι μόνιμες, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι η χρήση της τηλεματικής τεχνολογίας μετακινείται προς τη σωστή κατεύθυνση», ανέφερε η Sprinkel. 
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Σύλληψη 47χρονου στα Χανιά για ασφαλιστική απάτη

Συνελήφθη στα Χανιά, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Χανίων, 47χρονος άνδρας, κατηγορούμενος για ψευδορκία, ψευδή καταμήνυση και απόπειρα απάτης σχετική με τις ασφάλειες.
Όπως αναφέρει η Ελληνική Αστυνομία σε σχετική ανακοίνωση, σύμφωνα με καταγγελία του 47χρονου, στο Αστυνομικό Τμήμα Σούδας, άγνωστοι δράστες, κατά το χρονικό διάστημα από την 20 έως την 21.11.2015, εισήλθαν σε αποθηκευτικό χώρο ιδιοκτησίας του που βρίσκεται σε περιοχή του Δήμου Αποκορώνου και αφαίρεσαν 18 τόνους μέλι τοποθετώντας το σε μεταλλικά δοχεία που υπήρχαν στο χώρο, 100 κιλά λάδι και ξυλοκοπτικό μηχάνημα, συνολικής χρηματικής αξίας 130.000 ευρώ.
Από την εμπεριστατωμένη και ενδελεχή έρευνα και αστυνομική προανάκριση, προέκυψε ότι ο 47χρονος είχε δηλώσει ψευδώς την ανωτέρω αναφερόμενη κλοπή, προκειμένου να αποκομίσει παράνομο οικονομικό όφελος από εταιρία στην οποία είχε ασφαλίσει την ποσότητα του μελιού, και συνελήφθη.
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και το μελισσοκομικό βιβλιάριο κατασχέθηκαν. Ο συλληφθείς με την σε βάρος του σχηματισθείσα δικογραφία αναμένεται να οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Χανίων.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

23 Νοε 2015

ΑΙΓΑΙΟΝ Ασφαλιστική: Σταματάει σταδιακά τη λειτουργία της με τη δημιουργία 2 νέων εταιριών

Σε ενημερωτική εκδήλωση συνεργατών που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015 στο Divani Apollon Palace Thalasso, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AIGAION Ασφαλιστική Α.Ε. κ. Νικόλαος Βελλιάδης, στην ομιλία του αναφέρθηκε στις αποφάσεις για τις εξελίξεις στην AIGAION.

Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε ότι η AIGAION Ασφαλιστική σταματάει την παραγωγή ασφαλίστρων και σταδιακά τη λειτουργία της, δημιουργώντας παράλληλα δύο νέες εταιρίες την AIGAION UK στο Λονδίνο και την BLUE AIGAION Insurance Solutions που θα λειτουργεί στην Ελλάδα ως εταιρία που αντιπροσωπεύει ασφαλιστικές εταιρείες του Λονδίνου μέσω της AIGAION UK και θα αποτελεί τη συνέχεια της τωρινής AIGAION. 

Ακολουθεί απόσπασμα της ομιλίας του κ. Βελλιάδη με τίτλο «Η Συνέπεια του Παρελθόντος Εγγύηση για το Μέλλον»: 

«Το 2013/2014 άρχισε να γίνεται εμφανές ότι θα επιβληθεί το Solvency II και αξιολογώντας τη στάση των πολιτικών και ελεγκτικών αρχών αλλά και την προηγούμενη εμπειρία μας, ότι παρέμεναν αδιάλλακτοι σε θέματα που δεν ήταν δυνατόν να εφαρμοστούν μέσα στα οριζόμενα χρονικά πλαίσια, είχαμε να λάβουμε αποφάσεις και για την ΑΙΓΑΙΟΝ. 

Και τι εννοώ με αυτό, γιατί πολλοί από εσάς ενδεχομένως δεν γνωρίζετε τα τρωτά σημεία του Solvency II και πως επηρεάζουν τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των εταιρειών μέσα στο ελληνικό οικονομικό περιβάλλον. 

Πως είναι δυνατόν να σταθεί η ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία, όταν η κυβέρνηση αποφάσισε να «κουρέψει» τα ομόλογα στα οποία μας προέτρεπαν να επενδύουμε για το καλό της χώρας; Ποιος μας εγγυάται ότι δεν θα γίνει κάτι παρόμοιο στο μέλλον; 

Πως είναι δυνατόν οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες να επιβιώσουν όταν χρειάζονται επιπρόσθετα κεφάλαια γιατί οι προθεσμιακές καταθέσεις είναι εγκλωβισμένες στις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες είναι C-rated;  Οπότε, η απαίτηση είναι 80% των κεφαλαίων να κατατεθούν επιπλέον, δηλαδή στα 10εκ μετρητά διαγράφονται τα 8εκ!! Βέβαια, στον υπολογισμό μπαίνουν και άλλοι συντελεστές, αλλά το ποσό είναι αρκετά μεγάλο και αυτό διότι με την εφαρμογή των capital controls και οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν μπορούν να περάσουν τις καταθέσεις τους  σε A-rated τράπεζες του εξωτερικού, οπότε και δεν θα πλήρωναν κανένα πέναλτυ.

Πως είναι δυνατόν οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες να επιβιώσουν όταν έχουμε διακανονισμούς οφειλόμενων ασφαλίστρων από συνεργάτες, εξαιτίας του συστήματος που ήταν αποδεκτό για την πληρωμή ασφαλίστρων οι ελεγκτικές αρχές και το οποίο μια μέρα αποφάσισαν να το καταργήσουν; 

Πως είναι δυνατόν  με την οικονομική κατάσταση της τελευταίας τριετίας και τη μείωση του ασφαλίστρου του αυτοκινήτου κατά 50%, να μπορέσουν αυτοί οι συνεργάτες να ανταπεξέλθουν στους διακανονισμούς τους, οπότε αλλάζουν για μικρότερες αποδόσεις; Προς ενημέρωσή σας, το Solvency επιβάλλει να αφαιρεθούν από τα κεφάλαια της εταιρείας όλα τα ανείσπρακτα ασφάλιστρα άνω των τριών μηνών.  

Όλα αυτά δεν λήφθηκαν υπόψη ούτε από τις πολιτικές ούτε από τις ελεγκτικές αρχές, δεν υποστήριξαν την ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία όπως έκαναν άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να παραταθεί για ένα χρονικό διάστημα η επιβολή της εφαρμογής του Solvency II ή να εφαρμοστεί σταδιακά, μέχρι να βελτιωθεί η οικονομική κατάσταση στη χώρα. Ας μην ξεχνάμε ότι και οι ασφαλιστικές εταιρείες υπάγονται στους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς και θα μπορούσε η κυβέρνηση να τις συμπεριλάβει σε όποιο πακέτο βοηθείας. Όπως οι αμερικανοί βοήθησαν την AIG, όπως οι ολλανδοί τις ΝΝ και τόσες άλλες περιπτώσεις. 

Λαμβάνοντας υπόψη μου όλα τα ανωτέρω, το καλοκαίρι του 2014 έλαβα την απόφαση να μην προχωρήσω στο εγχείρημα που λέγεται Solvency II. Αλλά τότε ξαναθυμήθηκα τη συμβουλή του πατέρα μου, «Γιέ μου, ποτέ μην προσπαθήσεις να ανεβείς ρίχνοντας το συνάδελφό σου ή τον συνεργάτη σου, για κανένα λόγο, εμπορικό ή οικονομικό» και έθεσα ως πρώτη προτεραιότητα να μη βάλω κανέναν σε ταλαιπωρία, να εξασφαλίσω τη διατήρηση των συμβολαίων, να τιμήσω τους ασφαλισμένους μας που τόσα χρόνια μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, αλλά και να στηρίξω το δίκτυο των συνεργατών μου που επί 20 συναπτά έτη τίμησαν πρώτα εμένα προσωπικά, με τη συμπαράστασή τους και μετά την ΑΙΓΑΙΟΝ.

Ήρθα σε επαφή με μια γερμανική εταιρία, αλλά και με πολλές αγγλικές εταιρείες οι οποίες θα αναλάμβαναν το run off των ζημιών, έτσι ώστε άπαντες να αποζημιωθούν. Γνωρίζετε όλοι πως έχουμε ήδη εμπειρία σε αυτό το θέμα καθώς έχει περάσει  ήδη το χαρτοφυλάκιο των ζημιών μέχρι 31/12/2010 σε γερμανική εταιρεία τις εργασίες του οποίου διεκπεραιώνουμε εμείς. Με τη νέα συνεργασία, πάλι το τμήμα ζημιών της ΑΙΓΑΙΟΝ θα είναι το αρμόδιο τμήμα που θα διεκπεραιώνει και θα πληρώνει τις ζημιές σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα. Αυτό βέβαια όχι αφιλοκερδώς αλλά με υψηλό κόστος μερικών εκατομμυρίων ευρώ. 

Η δεύτερη απόφαση την οποία πήρα ήταν η διακοπή παραγωγής από την ΑΙΓΑΙΟΝ στις 30/11. Αυτό τι σημαίνει; Ότι δεν θα γράψουμε κινδύνους από 01/12 αλλά θα εξυπηρετήσουμε όλους τους συνεργάτες μας για τα συμβόλαια τα οποία έχουν εκδοθεί με έναρξη μέσα στο Νοέμβριο. Επίσης, δόσεις συμβολαίων τα οποία είναι σε ισχύ θα εκδίδονται κανονικά και θα αποδίδονται στην εταιρεία όπως γίνεται σήμερα, χωρίς καμία αλλαγή. 

Σε κάθε περίπτωση το προσωπικό του κλάδου αυτοκινήτου είναι στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει με τον καλλίτερο δυνατό τρόπο προκειμένου να συνεχιστούν απρόσκοπτα οι εργασίες σας.

Είμαστε εδώ γιατί θέλουμε να σας εξυπηρετήσουμε και σε καμία περίπτωση να μην έχετε προβλήματα με τους πελάτες σας. Η ΑΙΓΑΙΟΝ,  αγαπητοί συνεργάτες μου, θα παραμείνει στην αγορά τουλάχιστον μια δεκαετία ακόμα, θα είναι εδώ για τη συνεχή εξυπηρέτησή σας. Οι ίδιοι άνθρωποι θα σας εξυπηρετούν χωρίς καμία ταλαιπωρία.   

Μετά την εξασφάλιση της αποπληρωμής και της μελλοντικής εξυπηρέτησης των ζημιών προς τους ασφαλισμένους μας θεώρησα πλέον καθήκον μου τη διατήρηση της συνεργασίας με τους συνεργάτες μας καθώς και τους ασφαλισμένους μας αλλά με διαφορετικό σχήμα, καθώς δεν ήθελα να μπουν στη διαδικασία και ταλαιπωρία να ψάχνουν να βρουν ίδιο ασφάλιστρο, ίδια προμήθεια κλπ., οπότε έκανα το επόμενοβήμα. 

Έκανα το πρώτο βήμα και ίδρυσα την εταιρεία AIGAION UK στο Λονδίνο η οποία ανέλαβε να δημιουργήσει συμβόλαια κάτω από το σύστημα MGA, με διάφορες ασφαλιστικές εταιρείες, κυρίως συνδικάτα των Lloyds, για την εξυπηρέτηση του χαρτοφυλακίου. Το Αγγλικό σύστημα, για τις μικρές ασφαλιστικές εταιρείες, είναι να χρησιμοποιούν τα κεφάλαια τρίτων κάτω από εξουσιοδότηση έτσι ώστε να κάνουν ασφάλειες έχοντας το δικαίωμα κάτω από προσυμφωνημένες τιμολογιακές πολιτικές καθώς και την εξυπηρέτηση των ζημιών. Με αυτό το σύστημα εξασφαλίσαμε μειωμένο ασφάλιστρο  για τους  ασφαλισμένους μας, τόσο για τις ανανεώσεις όσο και για τα πρωτασφαλιστήρια, το οποίο ένας μεσίτης δεν μπορεί να επιτύχει μόνος του. 

Ο αντιπρόσωπος της AIGAION UK είναι πλέον μια νέα εταιρεία με την επωνυμία BLUE AIGAION Insurance Solutions η οποία θα εκδίδει, για λογαριασμό των συνδικάτων με τα οποία έχουν συναφθεί συμφωνίες, πιστοποιητικά ασφάλισης τα οποία θα αναγράφουν την επωνυμία του συνδικάτου που αναλαμβάνει τον κίνδυνο. 

Οι ζημίες θα αναγγέλλονται εδώ, στην Ελλάδα, στα ίδια γραφεία, στα ίδια άτομα με τα οποία συνεργάζεστε και σας εξυπηρετούν σήμερα. 

Η νέα εταιρεία BLUE AIGAION δεν είναι μεσιτική εταιρεία αλλά εταιρεία που αντιπροσωπεύει ασφαλιστικές εταιρείες του Λονδίνου μέσω της AIGAION UK και δεν πρόκειται να αναπτύξει μεσιτικές εταιρείες. Θα είναι η απόλυτη συνέχεια της ελληνικής AIGAION και η τιμολόγηση, επαναλαμβάνω, παραμένει η ίδια καθώς όλοι οι νέοι ασφαλιστές έχουν αποδεχθεί το τιμολόγιο της AIGAION, ενώ παραμένει επίσης  ίδιο το προμηθειακό καθεστώς και οι διαδικασίες εξυπηρέτησής σας.

Πιστεύω ακράδαντα ότι η συνένωση δυνάμεων στη σημερινή αγορά επιφέρει αποτελέσματα. Ο καθένας ξεχωριστά δεν μπορεί να επιτύχει ότι θα επιτύχουμε όλοι μαζί. Ας ξεχάσουμε τις παλιές νοοτροπίες, μπαίνουμε σε ένα περιβάλλον πολύ δύσκολο, όπως πολλοί από εσάς έχετε ήδη αντιληφθεί και αν δεν υπάρχουν «συμμαχίες» δεν πρόκειται να επιβιώσουμε. 

Τέλος, επιτρέψτε μου να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη με την οποία με τιμήσατε αυτά τα 20 χρόνια και εύχομαι να συνεχίζω να απολαμβάνω την ίδια εμπιστοσύνη στα επόμενά μας βήματα. 

Δεσμεύομαι ηθικά και σας εγγυώμαι προσωπικά ότι δεν θα βγείτε ζημιωμένοι από τη συνεργασία μας στο μέλλον, να είστε βέβαιοι ότι ο στόχος μου είναι το κοινό συμφέρον. 

Όπως και να έχει, κρατήστε αυτό από εμένα και τη σημερινή μας συνάντηση : 

«Η ισχύς εν τη ενώσει»  

Σας ευχαριστώ όλους και σας εύχομαι Καλή Συνέχεια.»


Generali: Συνδράμει στη στήριξη των προσφύγων

Μήνυμα συμπαράστασης και στήριξης μετέφερε η Generali, κινητοποιώντας το δυναμικό της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προκειμένου να συλλέξει ανθρωπιστική βοήθεια για την ενίσχυση των προσφύγων που καταφθάνουν το τελευταίο διάστημα στη χώρας μας, αναζητώντας άσυλο από την εμπόλεμη κατάσταση στη Συρία και την ευρύτερη περιοχή.
Οι 240 εργαζόμενοι της εταιρείας κατέθεσαν τη δική τους προσφορά, εκφράζοντας έμπρακτα τη συμπαράστασή τους στον πληγέντα πληθυσμό και στέλνοντας μήνυμα αλληλεγγύης και υπευθυνότητας.
Η πρωτοβουλία οργανώθηκε σε συνεργασία με: το Υπουργείο Εσωτερικών και συγκεκριμένα με τη Γενική Γραμματεία Πληθυσμού & Κοινωνικής Συνοχής, Γραμματεία Μετανάστευσης, καθώς και με τη συμβολή της Παμπειραϊκής Πρωτοβουλίας Υποστήριξης Προσφύγων & Μεταναστών, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια της αποστολής.
Η Generali, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, κατέγραψε τις ανάγκες και ενημέρωσε τους εργαζόμενους για το επίκαιρο κοινωνικό ζήτημα. Η ανταπόκριση υπήρξε άμεση, και μέσα σε μία μόλις εβδομάδα πάνω από 50 κούτες με υγειονομικό υλικό, είδη υγιεινής, τρόφιμα, ρούχα, κουβέρτες και παπούτσια συγκεντρώθηκαν για να παραδοθούν στις ειδικές εγκαταστάσεις υποδοχής των προσφύγων στον Πειραιά και στην περιοχή της Ειδομένης, στη Β. Ελλάδα. Ιδιαίτερα συγκλονιστικές ήταν οι μαρτυρίες των κ.κ. Στ. Στυλιανίδη, Διευθυντή Β. Ελλάδος και Π. Παπαδημητρίου, Τμήμα Underwriting Β. Ελλάδος, μετά την παράδοση του υλικού στην Ειδομένη, οι οποίες μετέφεραν τον «συγκλονιστικό αγώνα φορέων και ανθρωπιστικών οργανώσεων που με ελάχιστα χέρια προσπαθούν να διαχειριστούν τις βασικές ανάγκες μιας θάλασσας ταλαιπωρημένων ανθρώπων κάθε ηλικίας». Αξιοσημείωτη ήταν όπως διαπίστωσαν και «η αξιοπρέπεια των ανθρώπων αυτών, που έχοντας πλήρη συνείδηση της κατάστασής τους, προσπαθούν με υπεράνθρωπη υπομονή να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν».
Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Μετανάστευσης κ. Β. Παπαδόπουλος: «H ελληνική κοινωνία, με την πραγματικά συγκινητική ανταπόκριση και συμμετοχή των πολιτών, στην προσπάθεια που λαμβάνει χώρα προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι έκτακτες ανάγκες που έχουν ανακύψει στην υποδοχή των προσφύγων, στέλνει ένα μήνυμα αλληλεγγύης. Αφήνοντας πίσω κάθε είδους φοβικές πολιτικές και αντανακλαστικά, οι πολίτες αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά πως ο σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια, καθώς και η προστασία του πρόσφυγα υπερβαίνει την οικονομική κρίση, τα όποια άλλα διλήμματα και εμπόδια και αποτελεί τον πιο ηχηρό αντίλογο στο ρατσισμό και τις διακρίσεις».
Η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, κα Μ. Λαμπροπούλου δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της Generali που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα. Η προσφορά τους αποτελεί συγκινητική και ηχηρή μαρτυρία για την δύναμη της Ομάδας και την αξία της ανιδιοτελούς προσφοράς στο συνάνθρωπο. H Generali ήταν και θα είναι μια εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο και έντονη αντίληψη της κοινωνικής της υπευθυνότητας. Χαιρόμαστε που μπορέσαμε να συνδράμουμε στο πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο δεκάδων κοινωνικών φορέων, που μάχονται σε καθημερινή βάση να απαλύνουν τη σκληρή καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων που συρρέουν στη χώρα μας, και αντιμετωπίζουν ένα δύσκολο και αβέβαιο μέλλον».
Ενδιαφέροντα στοιχεία*:
  • Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, το διάστημα από τον Ιανουάριο του 2015 έως τον Σεπτέμβριο του 2015 έχουν καταγραφεί 422.113 νεοεισερχόμενα άτομα. 
  • Σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία της Ύπατης Αρμοστείας σε ποσοστό 23% εκ των νεοεισερχομένων πρόκειται για παιδιά, σε ποσοστό 14% πρόκειται για γυναίκες και σε ποσοστό 62% πρόκειται για άνδρες. 
  • Η πλειοψηφία των νεοεισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών αφορά πρόσωπα που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τα οποία, επιπροσθέτως, έχουν υποστεί και τις κακουχίες του ταξιδιού μέχρι τη χώρα μας. Ως εκ τούτου η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη είναι η πρώτη υπηρεσία η οποία παρέχεται καθημερινά από τους αρμόδιους φορείς και η εξασφάλιση φαρμακευτικού υλικό αποτελεί πρωταρχική μέριμνα προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες και έκτακτες αυτές ανάγκες.
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των νεοεισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών προέρχονται από την Συρία (ποσοστό 66%), με αμέσως επόμενη χώρα προέλευσης το Αφγανιστάν (ποσοστό 21%).
  • Το σύνολο υλικού ανθρωπιστικής βοήθειας που συγκεντρώνεται διανέμεται καθημερινά, με προτεραιότητα τις ευάλωτες ομάδες, προκειμένου να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες υγείας, υγιεινής και διαβίωσής τους. 
*Πηγή: Γενική Γραμματεία Πληθυσμού & Κοινωνικής Συνοχής, Γραμματεία Μετανάστευσης, Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Πως θα πληρώσεις τα ασφάλιστρα σε άτοκες δόσεις

Λαμβάνοντας υπόψη τους τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασφαλισμένοι στις πληρωμές τους, αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες προσφέρουν ως μέσο διευκόλυνσης τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων σε άτοκες μηνιαίες δόσεις, με τη χρήση κυρίως πιστωτικών αλλά και χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών. 

Ας δούμε αναλυτικά ποιες ασφαλιστικές εταιρίες προσφέρουν την επιλογή των άτοκων δόσεων και σε ποιες περιπτώσεις:

Ασφάλειαι Μινέττα 

Μέσω της ιστοσελίδας ηλεκτρονικών πληρωμών της εταιρίας pay.minetta.gr, οι ασφαλισμένοι μπορούν απλά και γρήγορα να εξοφλούν συμβόλαια, εξάμηνα ή και ετήσια, για την ασφάλιση του οχήματός τους σε έως και 12 άτοκες δόσεις με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Διευκρινίζεται ότι η εξόφληση σε δόσεις ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής, ενώ ο αριθμός των δόσεων εξαρτάται από τη διάρκεια του συμβολαίου

ΑΤΕ Ασφαλιστική

Παρέχει τη δυνατότητα ενεργοποίησης έως και 6 άτοκων δόσεων για την εξόφληση ασφαλίστρων με χρήση πιστωτικής κάρτας Visa ή Mastercard στο www.ateinsurance.gr

Ατλαντική Ένωση

Για ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της www.atlantiki.gr δίνει τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων σε έως 3 άτοκες δόσεις με τη χρήση πιστωτικής κάρτας 

ΑΧΑ Ασφαλιστική
Οι πελάτες μπορούν να εξοφλούν τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους ηλεκτρονικά και σε μηνιαίες άτοκες δόσεις μέσω της πιστωτικής τους κάρτας στην εταιρική ιστοσελίδα www.axa.gr. Ο αριθμός των δόσεων θα είναι ίσος με τους μήνες κάλυψης του ασφαλιστηρίου (3, 6 ή 12 μήνες). Συνεπώς, ένας πελάτης με τρίμηνο συμβόλαιο θα μπορεί να πληρώνει τα ασφάλιστρά του σε 3 δόσεις, ένας πελάτης με εξάμηνο συμβόλαιο σε 6 δόσεις και ένα πελάτης με ετήσιο συμβόλαιο σε 12 δόσεις


Εθνική Ασφαλιστική
 

Μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας πληρωμών Εθνική Webpay υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης ασφαλίστρων σε έως 6 άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας Visa ή Mastercard (εξαιρούνται οι πιστωτικές κάρτες των τραπεζών Alpha Bank και Eurobank για τις οποίες ισχύει μόνο η εφάπαξ χρέωση)

ERGO

Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας πληρωμών ERGO Premium Pay μπορεί να γίνει εξόφληση των ασφαλίστρων με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα (Visa ή Mastercard) σε έως και 12 άτοκες δόσεις

Generali

Σύμφωνα με την ηλεκτρονική υπηρεσία πληρωμών FastPay της εταιρίας, υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων σε άτοκες δόσεις με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, εφόσον το επιτρέπει η συνεργαζόμενη με τον πελάτη τράπεζα 

Interlife Ασφαλιστική

Μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών ePay της εταιρίας, υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλιστηρίων με χρήση πιστωτικής κάρτας με έως 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις


Prime Insurance

Με εντολή ή πάγια εντολή χρέωσης πιστωτικής κάρτας, δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης ασφαλίστρων σε 2 ή 3 άτοκες δόσεις με χρέωση κάρτας Visa ή Mastercard. Οι εντολές είναι διαθέσιμες σε ηλεκτρονικό αρχείο στην ιστοσελίδα της εταιρίας

Υδρόγειος Ασφαλιστική 
Πληρωμή ασφαλίστρων με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, με δυνατότητα άτοκων δόσεων μέσω της υπηρεσίας YdrogiosPayOnline