>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

12 Μαΐ 2017

Έρχονται τα διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση

Ολοένα και πιο κοντά βρίσκεται η εφαρμογή αναλογικής χιλιομετρικής χρέωσης στα διόδια, πληρώνοντας αντίτιμο για την απόσταση που κάθε οδηγός-χρήστης θα διανύει στον αυτοκινητόδρομο.

Ήδη από τον προηγούμενο μήνα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι στόχος είναι εντός του 2018 να υφίσταται και να λειτουργεί ένα ενιαίο σύστημα διοδίων σε ολόκληρη τη χώρα, όπου οι οδηγοί-χρήστες των αυτοκινητοδρόμων θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλιστεί ένα σύστημα με δίκαιες χρεώσεις.

Ωστόσο, ως προς το πότε θα δούμε τα πρώτα αναλογικά διόδια, από ότι ακούγεται ενδέχεται να ξεκινήσει η εφαρμογή τους από τον Σεπτέμβριο. Το ποσό που θα πληρώνουμε θα υπολογίζεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση που θα διανύουμε, αρχικά στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών και στη συνέχεια θα επεκταθεί στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.


INTERAMERICAN: Συνδεδεμένη με την τεχνολογία για την αντιμετώπιση των τροχαίων δυστυχημάτων

Η τεχνολογία αλλάζει θεαματικά τους όρους και τις δυνατότητες ασφάλειας στην αυτοκίνηση και η INTERAMERICAN τη βάζει μπροστά στην πολιτική υπευθυνότητας που ακολουθεί, όσον αφορά στην αντιμετώπιση των οδικών κινδύνων. 

Η εταιρεία, πρωτοπόρος και στις πρακτικές ανάπτυξης κουλτούρας για την ασφαλή οδήγηση στον χώρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και με πολυετές πρόγραμμα οργανωμένων πρωτοβουλιών για την εκπαίδευση των πολιτών, στο πλαίσιο του σχεδίου “Πράξεις, Ζωής”, έχει φέρει στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντός της τη σύνδεση του αντικειμένου ασφάλισης -το αυτοκίνητο- με τη χρήση των τηλεματικών συσκευών για τη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων. Με αυτή την προτεραιότητα, η INTERAMERICAN υπηρετεί και ενισχύει την ευρύτερη στρατηγική ψηφιοποίησης, με στόχο να είναι ο απόλυτος “Ψηφιακός Ασφαλιστής” της αγοράς.


Ήδη, η εταιρεία μετά την επιτυχή πρώτη εφαρμογή τηλεματικής για το προϊόν “Buy the Mile”, βασισμένη σε τιμολογιακή πολιτική σχετική με τη συχνότητα χρήσης του οχήματος, ετοιμάζει τη διεύρυνση αυτού του προγράμματος που επιβραβεύει τη μικρότερη χρήση. Το επόμενο βήμα της ΙNTERAMERICAN έρχεται με πρόγραμμα που αφορά στην ευρύτερη λογική της οδηγικής συμπεριφοράς (pay how you drive), που θα εξατομικεύει τις ασφαλιστικές λύσεις. Επιπλέον, η χρήση της τηλεματικής έχεις περάσει και στις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει την ενημέρωση των πελατών της για τους κινδύνους στην ιδέα του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας “Ασφαλής Οδήγηση: Μονόδρομος στη Ζωή σου”. Επισημαίνεται ότι πρώτη στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον και για τα αυτοκινούμενα (χωρίς οδηγό) οχήματα στον αστικό ιστό, ως χορηγός με την Anytime του πρωτοποριακού, διεθνούς πιλοτικού προγράμματος CityMobil2 στα Τρίκαλα (2015-2016), που μπορεί να αλλάξει ριζικά τη λογική της κυκλοφορίας.

“Τα αποτελέσματα για την οδική ασφάλεια, από την εφαρμογή της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα, θα είναι πολυπαραγοντικά, πολύ πιο άμεσα και ορατά για τον περιορισμό των κοινωνικών - οικονομικών - δημογραφικών και ηθικών συνεπειών που επιφέρουν τα τροχαία δυστυχήματα. Χωρίς να υποβαθμίζουμε τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντος - του οδηγού και την ανάγκη συνεχούς βελτίωσης της οδικής συμπεριφοράς του, θεωρούμε ότι η εκπαίδευση και η αντιμετώπιση της παραβατικότητας στους δρόμους θα πρέπει να είναι, πρωτίστως, ζήτημα οργανωμένης προσέγγισης από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας σε όλες τις βαθμίδες, στο επίπεδο της πρόληψης. 

Εκπαιδευτικά, δευτερευόντως θα μπορούσε να εκτιμηθεί και η επικουρική συμβολή άλλων φορέων όπως της τροχαίας ελεγκτικά, των ασφαλιστικών εταιρειών με επικοινωνιακές ενέργειες ή άλλων ιδιωτικών πρωτοβουλιών. Είναι κοινός τόπος ότι με την εκπαίδευση και την κυκλοφοριακή αγωγή, η σμίλευση συνειδήσεων και υπευθυνότητας για συνετή οδήγηση αποφέρει κάποιο αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα, σε βάθος χρόνου. Αυτόν τον χρόνο, όμως, η τεχνολογική κοσμογονία τον συντέμνει δραστικά με τα μεγάλα άλματα που γίνονται από τις εφαρμογές της τηλεματικής στο αυτοκίνητο. 

Στην INTERAMERICAN, πλέον, λειτουργούμε για την οδική ασφάλεια με τη δημιουργία εξειδικευμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων (usage-based insurance), με βάση τη χρήση και τα χαρακτηριστικά του χρήστη-οδηγού. Τέτοια ασφαλιστικά προγράμματα θα μπορούσαν να προκαλέσουν εντυπωσιακή καταστολή της τρίπτυχης συνάρτησης “δυστυχήματα - συνέπειες - ασφάλιστρα”. Και αν οι θάνατοι, οι οικογενειακές συμφορές και οι παραπληγίες δεν είναι αρκετά πειστικά γεγονότα στον σύγχρονο πολιτισμό των αμβλυμμένων συναισθημάτων, ωστόσο τα ασφάλιστρα απασχολούν πολύ τους κατόχους αυτοκινήτου. Με τη δυναμική τιμολόγηση που ακολουθεί τη διαχείριση των επαρκών δεδομένων (big data) κατά τη χρήση της τηλεματικής, εκτιμάται ότι μπορεί να μειωθεί ο πόνος της τσέπης κατά 25% και ταυτόχρονα, να εξαπλωθούν οι καλές συνήθειες κατά την οδήγηση και ο πολιτισμός στους δρόμους”, τονίζει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, με αφορμή της Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας (8-14 Μαΐου).


11 Μαΐ 2017

Όμιλος ΑΧΑ: Ανάπτυξη στους τομείς ενδιαφέροντος το 1ο Τρίμηνο του 2017

Οι Δείκτες Δραστηριότητας 1ου τριμήνου του 2017 για τον Όμιλο AXA, δείχνουν ανάπτυξη στους τομείς ενδιαφέροντος.
  • Γενικές Ασφαλίσεις Εμπορικοί κίνδυνοι, αύξηση εσόδων 3%, στα 7,1 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Υγεία, αύξηση εσόδων 7% στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Προϊόντα Unit–Linked, ετησιοποιημένα πρωτοετή ασφάλιστρα, αύξηση 5% στα 0,4 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Ζωή και Επενδύσεις, αξία νέας παραγωγής, αύξηση 4% στα 0,7 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Νοτιοανατολική Ασία, Ινδία και Κίνα, αξία νέας παραγωγής, αύξηση 63%

«Στο πρώτο τρίμηνο του 2017, η ΑΧΑ διατήρησε κερδοφόρα ανάπτυξη στους τομείς όπου έχει δώσει προτεραιότητα, βάσει της Φιλοδοξίας 2020» ανέφερε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ. «Είμαι ευγνώμων στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους αλλά και στους ανθρώπους και συνεργάτες μας για τη δέσμευση και το κίνητρό τους».


«Στον τομέα Ζωής και Επενδύσεων, η αξία της νέας παραγωγής ενισχύθηκε ισχυρά χάρις σε αυξημένες πωλήσεις και σε ένα πιο προσοδοφόρο μίγμα εργασιών. Οι εργασίες Υγείας παρουσίασαν μια ιδιαίτερη δυναμική με  αύξηση εσόδων 7%. Στις Γενικές Ασφαλίσεις, η ανάπτυξη διατήρησε τη δυναμική της στους Εμπορικούς Κινδύνους με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 3%, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική μας. Στη Διαχείριση Κεφαλαίων, οι καθαρές εισροές ήταν θετικές για το τρίμηνο, με ισχυρή αύξηση στα έσοδα».

«Η ισχύς των οικονομικών δεικτών της ΑΧΑ τονίστηκε  για μία ακόμα φορά από τον Δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ στο 196%, μέσα στο εύρος του στόχου μας».

«Τον Απρίλιο η ΑΧΑ επιβραβεύτηκε ως η κορυφαία ασφαλιστική Εταιρεία στη διαχείριση κλιματικών κινδύνων*, γεγονός που αντικατοπτρίζει την πίστη μας, ως Όμιλος, στον θετικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η ασφάλιση στην κοινωνία και μια σημαντική παράμετρο του οράματος μας που είναι η υποστήριξη των ανθρώπων να ζουν καλύτερα  

*AODP Global Climate 500 Asset Owners Index


Κύρια οικονομικά αποτελέσματα

Σε δισεκατομμύρια ευρώ
1Q6
αναμορφωμένα*
1Q17
Μεταβολή
επί δημοσιευμένων αποτελεσμάτων
Μεταβολή σε συγκρίσιμη βάση

Ζωή και Επενδύσεις έσοδα

17,4

17,1

-1,4%

-2,5%
Καθαρές   εισροές
+3,1
+2,6


Ετησιοποιημένα πρωτοετή ασφάλιστρα
1,7
1,8
+3,7%
+1,3%
Αξία νέας παραγωγής
0,7
0,7
+5,8%
+4,0%
Περιθώριο κέρδους νέας παραγωγής (%)
38%
39%
+0,8pt
+1,0pt














1Q16
αναμορφωμένα*
1Q17
Μεταβολή
επί δημοσιευμένων   αποτελεσμάτων
Μεταβολή σε σταθερή ισοτιμία

Γενικές   Ασφαλίσεις έσοδα

13,3

13,4

+1,2%

+2,1%

Διαχείριση   Κεφαλαίων έσοδα

0,9

1,0

+8,6%

+6,6%
Καθαρές εισροές
+10,2
+3,1



Σύνολο   εσόδων

31,7

31,6

-0,1%

-0,3%










ΙΑΣΩ: Belly Painting στο ΙΑΣΩ για τη γιορτή της Μητέρας!

Το ΙΑΣΩ γιορτάζει ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε, την Μητέρα, και προσκαλεί την Κυριακή 14/5 από τις 10.30 έως τις 16.00 στο ισόγειο της κλινικής ΙΑΣΩ, όλες τις μέλλουσες μανούλες για belly-painting σε συνεργασία με την MAC, μία από τις κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών στο χώρο! 

Σας περιμένουμε σε ένα all day event με τους καλύτερους make up artists, δώρο MAC lipstick, προσφορές και πολλές αναμνηστικές φωτογραφίες με τα πιο ευφάνταστα props στο photo booth του ΙΑΣΩ.

Ελάτε να διασκεδάσουμε και να “βαφτούμε” στην πιο σημαντική γιορτή του χρόνου!!!

Σημείωση: Tα προϊόντα Mac είναι απόλυτα ασφαλή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από γυναίκες που κυοφορούν. Είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ και φέρουν όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις ασφαλείας.

"E-survey": Η INTERAMERICAN πρωτοπόρος στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων

Στο πλαίσιο της ολιστικής ψηφιοποίησης των λειτουργιών της, με ιδιαίτερες καινοτομίες και εφαρμογές ειδικότερα στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, η INTERAMERICAN είναι πρωτοπόρος και στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη. 

Η εταιρεία έχει θέσει σε χρήση τα το "e-survey", που αρχικά λειτούργησε τον Οκτώβριο του 2013 ως stand alone εφαρμογή σύνταξης ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης από τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Τον Ιούλιο του 2014, ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα του OnE (Operations ‘n’ Excellence: ενιαίο σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση των γενικών ασφαλίσεων και της βοήθειας) και έκτοτε, λειτουργεί ως το μοναδικό εργαλείο καταγραφής εκτίμησης ζημιάς, τόσο για τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία όσο και για τα ανεξάρτητα.


Η ιδέα της εφαρμογής "e-survey" βασίζεται στην δυνατότητα συνεχόμενης αξιολόγησης της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα και το διακανονιστή, μέχρι την τελική έγκρισή της από το διακανονιστή, με στόχο την άμεση και αντικειμενική αξιολόγηση του κόστους της ζημιάς. Με τη λειτουργία της εφαρμογής, καλύπτονται τα βασικά ζητήματα της διαδικασίας πραγματογνωμοσύνης:

  • η ανάκτηση των χαρακτηριστικών του προς εξέταση ζημιωθέντος οχήματος από την βάση δεδομένων της εταιρείας
  • η καταγραφή της αναλυτικής προσφοράς του συνεργείου (εργασίες και ανταλλακτικά)
  • η καταγραφή της αξιολόγησης της προσφοράς από τον πραγματογνώμονα
  • η αξιολόγηση από τον διακανονιστή, η οποία κατευθύνει είτε σε τελική έγκριση είτε σε επανέλεγχο της ζημιάς.
Όσον αφορά στη διαδικασία που ακολουθείται για τον πελάτη, αυτή διαχωρίζεται ανάλογα με το συνεργείο επιλογής εκ μέρους του (συνεργαζόμενο συνεργείο ή ανεξάρτητο). Αν το όχημα έχει οδηγηθεί σε συνεργαζόμενο συνεργείο, ο πελάτης το επισκέπτεται σε εργάσιμη ημέρα. Το συνεργείο άμεσα διενεργεί την αρχική εκτίμηση στο "e-survey", η οποία σε πραγματικό χρόνο είναι εμφανής στον ελεγκτή πραγματογνώμονα και στον διακανονιστή που χειρίζεται την υπόθεση. Αυτοί, επιλαμβάνονται της ζημιάς και ακολουθούνται τα βήματα που περιγράφονται ανωτέρω. 

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN διαθέτει το CarPoint, ιδιόκτητο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αυτοκινήτου στο οποίο λειτουργεί ο τομέας των αποζημιώσεων και ένα υπερσύγχρονο συνεργείο-φανοποιείο, που πλαισιώνεται από ένα δίκτυο 7 CarPoint συνεργείων (franchise) - 3 στην Αττική και από ένα σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης. Τα CarPoint συνεργεία συμπληρώνονται από ένα πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 89 συνεργαζομένων συνεργείων και 10 συνεργείων αποκλειστικά για μοτοσικλέτες. 

Η INTERΑMERICAN, με καταβεβλημένες αποζημιώσεις στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 56,9 εκατ. ευρώ κατά το 2016 (53.732 περιπτώσεις), ενώ αποζημιώνει και περί τις 20.000 δικούς της πελάτες μη υπαίτιους ετησίως, με έναν μοναδικό μηχανισμό εξυπηρέτησης. Η εταιρεία έχει ελαχιστοποιήσει με τις ακολουθούμενες διαδικασίες και τη χρήση του "e-survey" τα παράπονα για αποζημιώσεις στον κλάδο, αντιστοιχίζοντας έναν παραπονούμενο ανά 1.398 αποζημιώσεις.

10 Μαΐ 2017

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα ηλεκτρονική αίτηση για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής


Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για περαιτέρω αυτοματοποίηση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεών της, ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής αίτησης για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής.

Η νέα αυτή εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο τμήμα Εκδόσεων του Κλάδου Ζωής, τόσο η αίτηση ασφάλισης όσο και τα απαραίτητα, για την εκτίμηση του κινδύνου και την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, δικαιολογητικά.


Χρησιμοποιώντας τη νέα εφαρμογή της ηλεκτρονικής αίτησης τόσο τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, όσο και ο Κλάδος Ζωής, έχουν άμεσα διαθέσιμα όλα τα σχετικά με την αίτηση έγγραφα χωρίς να είναι απαραίτητη η διατήρηση έγχαρτων αντιγράφων και η σχετική αρχειοθέτησή τους.

Τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική αίτηση και στα επισυναπτόμενα αρχεία οποιαδήποτε χρονική στιγμή ακόμα και μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Με τη νέα διαδικασία μειώνεται σημαντικά ο χρόνος που αφορά σε επικοινωνίες σχετικές με τη σωστή συμπλήρωση της αίτησης ή την αποστολή επιπλέον δικαιολογητικών, με αποτέλεσμα την ταχύτερη έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.


ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Ο κ. Χαράλαμπος Βαρλάς Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου

Ένα νέο έμπειρο και καταξιωμένο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς προστέθηκε στο δυναμικό της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Πρόκειται για τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά, ο οποίος θα ενισχύσει την Εμπορική Διεύθυνση της εταιρίας.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, καλωσορίζει τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά και του εύχεται καλή επιτυχία στην επίτευξη των στόχων.


Groupama: Αναβάθμιση πιστοληπτικής ικανότητας από τον Fitch

Η Groupama Ασφαλιστική, ανακοίνωσε την αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Groupama S.A. και των βασικών θυγατρικών της σε Α- από ΒΒΒ+ που ήταν πριν, από τον οίκο αξιολόγησης Fitch.

Παράλληλα αναβαθμίστηκε και ο δείκτης Default Rating της εταιρίας σε ΒΒΒ+ από ΒΒΒ που ήταν πριν, με τις προοπτικές να χαρακτηρίζονται ως σταθερές.

Η αναβάθμιση αποδίδεται σε μια σειρά ενεργειών από πλευράς διοίκησης στη σημαντική μείωση του ρίσκου της εταιρίας, η οποία, όπως αναφέρει ο οίκος, προχώρησε σε μείωση της έκθεσής της σε επικίνδυνες τοποθετήσεις, αλλά και στη βελτίωση της ρευστότητάς της στα τέλη του 2016.

Πλήρης οδοντιατρική περίθαλψη σε όλους


Πλήρη οδοντιατρική περίθαλψη και προσθετική αποκατάσταση σε παιδιά και ενήλικες, προβλέπει ρύθμιση του υπουργείου Υγείας που αναμένεται να ενταχθεί στο νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός στη διάρκεια συνάντησης με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας (Ε.Ο.Ο).

Σύμφωνα με τον υπουργό η συγκεκριμένη ρύθμιση προβλέπει:

• Σε κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας απασχολείται η Οδοντιατρική Ομάδα, η οποία αποτελείται, κατ’ ελάχιστον, από τον/την οδοντίατρο και έναν βοηθό οδοντιατρείου ή νοσηλευτή/τρια. Μέλη της Οδοντιατρικής Ομάδας θεωρούνται οι οδοντοτεχνίτες, οι επισκέπτες Υγείας, αλλά και το διοικητικό προσωπικό.
• Κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας βρίσκεται σε επιστημονική διασύνδεση με τα άλλα οδοντιατρεία των δομών της ΠΦΥ, τα οδοντιατρεία των νοσοκομείων, αλλά και τα Κέντρα Ειδικής Φροντίδας ανά ΥΠΕ.
• Η Οδοντιατρική Ομάδα, με επικεφαλής τον οδοντίατρο, οφείλει να πραγματοποιεί οδοντιατρικό έλεγχο της στοματικής υγείας του πληθυσμού της περιοχής ευθύνης (συνολικά 2.000 - 2.500 παιδιά ηλικίας 2 - 14 ετών) και να ενημερώνει τους γονείς για τα ευρήματα της εξέτασης, ενώ η Οδοντιατρική Ομάδα συνεργάζεται με την Τοπική Μονάδα Υγείας (ΤΟΜΥ) του Κέντρου Υγείας, συμμετέχει σε προγράμματα αγωγής και προαγωγής της υγείας στον πληθυσμό και αναπτύσσει συνεργασίες με άλλους επαγγελματίες Υγείας, εκπαιδευτικούς κ.ά.
• Η στελέχωση και ανάπτυξη των οδοντιατρείων των Κέντρων Υγείας ανά ΥΠΕ γίνεται με απόφαση του υπουργού.

Ανακοστολόγηση 

Από την πλευρά της η ΕΟΟ επέμεινε κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στις θέσεις της για υπογραφή συλλογικής σύμβασης μεταξύ του ΕΟΠΥΥ και της Ομοσπονδίας, με συγκεκριμένο τιμολόγιο, μετά από την αναγκαία ανακοστολόγηση των οδοντιατρικών πράξεων, και κλειστό ετήσιο προϋπολογισμό. 

Επίσης, ζητά καθιέρωση βασικού πακέτου παροχών, το οποίο θα περιλαμβάνει εμφράξεις, εξαγωγές, ενδοδοντικές θεραπείες, φθορίωση, ουλίτιδα, καθιέρωση ποσοστού ύψους 5% επί των δημοσίων δαπανών για τη Υγεία, το οποίο να αφορά την Οδοντιατρική, καθιέρωση της ελεύθερης επιλογής θεράποντα, δημιουργία ηλεκτρονικού φακέλου για την Οδοντιατρική για κάθε ασφαλισμένο, συγκρότηση Εθνικής Επιτροπής Στοματικής Υγείας, με αντικείμενο τον στρατηγικό σχεδιασμό και ως υπεύθυνοι μονάδων Υγείας στα Κέντρα Υγείας να αναλαμβάνουν και οδοντίατροι.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, «για την επίτευξη των ως άνω είναι αναγκαία η πρόσληψη νέων οδοντιάτρων και η ανανέωση του οδοντιατρικού εξοπλισμού. Ειδικά προβλήματα τα οποία δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν στα Κέντρα Υγείας να αντιμετωπίζονται σε ειδικά κέντρα, τα οποία θα ιδρυθούν στις έδρες των περιφερειών (στοματολογικά, γναθοχειρουργικά, κ.ά.)».

9 Μαΐ 2017

Μεγάλη η συμμετοχή της Εθνικής Ασφαλιστικής στο No Finish Line Athens

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση και η συμμετοχή των ανθρώπων της Εθνικής Ασφαλιστικής στον κορυφαίο, διεθνή φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line, που ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας το ποσό των 24.451,5 ευρώ, που θα προσφερθεί στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί».

Η Εθνική Ασφαλιστική, που ήταν μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης, κατέκτησε την τρίτη θέση στη συνολική κατάταξη και την πρώτη θέση στην κατηγορία της. Το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας, επιδεικνύοντας αθλητική διάθεση και έντονο φιλανθρωπικό ενδιαφέρον, περπάτησε και έτρεξε κατά τη διάρκεια του πενθήμερου αγώνα, «γράφοντας» τον σημαντικό αριθμό των 1.742 χιλιομέτρων.

Το παρόν έδωσε και ο Πρόεδρος της Εταιρίας, κ. Χριστόφορος Σαρδελής, ο οποίος έτρεξε μαζί με τους εργαζόμενους και, στην έναρξη του αγώνα, δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Η Εθνική Ασφαλιστική δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον σημερινό αγώνα διότι, τα παιδιά είναι ο πλούτος, είναι το μέλλον της χώρας μας και η υποστήριξη του προγράμματος σίτισης άπορων οικογενειών με ανήλικα παιδιά, που υλοποιεί η Ένωση «Μαζί για το Παιδί», είναι πραγματικά σημαντική!».

Το No Finish Line αποτέλεσε τον μεγαλύτερο φιλανθρωπικό αγώνα δρόμου που έχει δοθεί ποτέ στην Ελλάδα, στον οποίο πήραν μέρος χιλιάδες δρομείς, καλύπτοντας συνολικά 50.903 χιλιόμετρα. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν που έκανε τον εμπνευστή του αγώνα, το Γάλλο Philippe Verdier, να επισημάνει κατά τη διάρκεια των απονομών, ότι κανένας άλλος αγώνας δεν γνώρισε την πρώτη φορά διεξαγωγής του, τόσο μεγάλη επιτυχία!