31 Αυγ 2017
NN Hellas - Τράπεζα Πειραιώς: Ανανεώνουν τη συνεργασία τους στο Βancassurance
Η NN Hellas ανακοινώνει ότι η συμφωνία συνεργασίας με την Τράπεζα Πειραιώς στον τομέα του
Bancassurance, η οποία επρόκειτο να λήξει στις 31 Δεκεμβρίου 2017, ανανεώνεται για 10 χρόνια με
δυνατότητα περαιτέρω επέκτασης για ακόμη 5 χρόνια. Η Τράπεζα Πειραιώς, η μεγαλύτερη Τράπεζα
στην Ελλάδα, θα συνεχίσει να προσφέρει, κατ’ αποκλειστικότητα, στους πελάτες της τα ασφαλιστικά
προϊόντα Ζωής και Υγείας της ΝΝ Hellas, μέλους του διεθνούς ασφαλιστικού και επενδυτικού Oμίλου
ΝΝ.
Η αποκλειστική αυτή συνεργασία είναι ευθυγραμμισμένη με τη στρατηγική του Ομίλου ΝΝ παγκοσμίως για κερδοφόρα ανάπτυξη μέσω πολυκαναλικής διάθεσης προϊόντων και παράλληλα θα ενισχύσει περαιτέρω την ηγετική θέση της NN Ηellas στην ελληνική αγορά.
Η ανανέωση της συνεργασίας θα ισχύσει από την 1η
Ιανουαρίου 2018.
Σε ενδιαφέρουν:
Ασφαλιστικά προϊόντα: Νέο τυποποιημένο μορφότυπο παρουσίασης τους
31.8.17
Ασφαλιστικό προϊόν, Έγγραφο πληροφοριών, Εκτελεστικός Κανονισμός 2017/1469, Ευρωπαϊκή Επιτροπή
No comments
Νέο τυποποιημένο μορφότυπο παρουσίασης του εγγράφου πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν προβλέπει ο Εκτελεστικός Κανονισμός 2017/1469 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 11ης Αυγούστου 2017.
Ακολουθούν αναλυτικά όλες οι αλλαγές, όπως δημοσιεύθηκαν στην Επίσηµη Εφηµερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
Ακολουθούν αναλυτικά όλες οι αλλαγές, όπως δημοσιεύθηκαν στην Επίσηµη Εφηµερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,
Έχοντας υπόψη τη Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης,
Έχοντας υπόψη την οδηγία (ΕΕ) 2016/97 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 20ής Ιανουαρίου 2016, σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων (1), και ιδίως το άρθρο 20 παράγραφος 9,
Εκτιμώντας τα ακόλουθα:
(1) Η οδηγία (ΕΕ) 2016/97 απαιτεί από τους παραγωγούς προϊόντων ασφάλισης ζημιών, όπως απαριθμούνται στο παράρτημα I της οδηγίας 2009/138/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (2) να καταρτίζουν τυποποιημένο έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν ώστε να παρέχονται στους καταναλωτές οι αναγκαίες πληροφορίες σχετικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα του κλάδου ασφάλισης ζημιών όπως απαριθμούνται στο παράρτημα I της οδηγίας 2009/138/ΕΚ, προκειμένου να παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να λάβει ενήμερη απόφαση.
(2) Το άρθρο 20 παράγραφος 8 της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 προσδιορίζει ποιες πληροφορίες θα πρέπει να περιέχει το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν.
(3) Προκειμένου να παρέχονται στους πελάτες πληροφορίες για τα προϊόντα οι οποίες είναι εύκολο να διαβάζει, να κατανοεί και να συγκρίνει ο πελάτης, θα πρέπει να χρησιμοποιείται κοινό σχέδιο, κοινή δομή και κοινός μορφότυπος κατά την παρουσίαση των πληροφοριών που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 στο τυποποιημένο έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν που αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 5 της εν λόγω οδηγίας, μέσω, μεταξύ άλλων, της χρήσης εικονιδίων ή συμβόλων. Επίσης, οι πληροφορίες σχετικά με πρόσθετα στοιχεία και προαιρετικές καλύψεις, αν υπάρχουν, δεν θα πρέπει να έχουν μπροστά τους σημεία επιλογής, σταυρούς ή θαυμαστικά και οι πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνονται στο έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν θα πρέπει κανονικά να παρουσιάζονται σε δύο σελίδες Α4 και δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να υπερβαίνουν τις
τρεις σελίδες Α4.
(4) Ο παρών κανονισμός βασίζεται στα σχέδια εκτελεστικών τεχνικών προτύπων που υπέβαλε η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (ΕΑΑΕΣ) στην Επιτροπή.
(5) Σύμφωνα με το άρθρο 20 παράγραφος 9 της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97, η ΕΑΑΕΣ διεξήγαγε δοκιμές από τους καταναλωτές σχετικά με το τυποποιημένο έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν και ζήτησε τη γνώμη των εθνικών αρχών. Η ΕΑΑΕΣ διενήργησε ανοικτές δημόσιες διαβουλεύσεις σχετικά με τα σχέδια εκτελεστικών τεχνικών προτύπων στα οποία βασίζεται ο παρών κανονισμός, προέβη σε ανάλυση του δυνητικού σχετικού κόστους/οφέλους και ζήτησε τη γνώμη της ομάδας συμφεροντούχων ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων που έχει συσταθεί σύμφωνα με το άρθρο 37 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1094/2010 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (3),
ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ:
Άρθρο 1
Όνομα και λογότυπος της εταιρείας του παραγωγού
1. Το όνομα του παραγωγού του προϊόντος του κλάδου ασφάλισης ζημιών, το κράτος μέλος στο οποίο έχει καταχωριστεί ο εν λόγω παραγωγός, το κανονιστικό του καθεστώς, και, κατά περίπτωση, ο αριθμός της αδείας του αναγράφονται αμέσως μετά τον τίτλο «Έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν» στο πάνω μέρος της πρώτης σελίδας.
2. Ο παραγωγός μπορεί να προσθέσει τον λογότυπο της εταιρείας του στα δεξιά του τίτλου.
(1) ΕΕ L 26 της 2.2.2016, σ. 19.
(2) Οδηγία 2009/138/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Νοεμβρίου 2009, σχετικά με την ανάληψη και την άσκηση
δραστηριοτήτων ασφάλισης και αντασφάλισης (Φερεγγυότητα II) (ΕΕ L 335 της 17.12.2009, σ. 1).
(3) Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 1094/2010 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 24ης Νοεμβρίου 2010, σχετικά με τη σύσταση
Ευρωπαϊκής Εποπτικής Αρχής (Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων), την τροποποίηση της απόφασης 716/2009/ΕΚ
και την κατάργηση της απόφασης 2009/79/ΕΚ της Επιτροπής (ΕΕ L 331 της 15.12.2010, σ. 48).
Άρθρο 2
Αναφορά σε πλήρεις προσυμβατικές και συμβατικές πληροφορίες
Το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν δηλώνει ρητά ότι πλήρεις προσυμβατικές και συμβατικές πληροφορίες για το προϊόν του κλάδου ασφάλισης ζημιών παρέχονται στον πελάτη σε άλλα έγγραφα. Η δήλωση αυτή πρέπει να τοποθετείται αμέσως κάτω από το όνομα του παραγωγού του προϊόντος του κλάδου ασφάλισης ζημιών.
Άρθρο 3
Μήκος
Το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν παρουσιάζεται σε δύο σελίδες σε φύλλο Α4 όταν έχει έντυπη μορφή. Κατ' εξαίρεση, εάν απαιτείται περισσότερος χώρος, το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν μπορεί να παρουσιάζεται σε τρεις το πολύ σελίδες Α4. Όταν ο παραγωγός χρησιμοποιεί τρεις σελίδες A4, τότε, όταν το ζητήσει η αρμόδια αρχή, πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει ότι χρειαζόταν περισσότερος χώρος.
Άρθρο 4
Παρουσίαση και σειρά του περιεχομένου
1. Οι πληροφορίες του εγγράφου πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν που παρατίθενται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 παρουσιάζονται σε διαφορετικά τμήματα και σύμφωνα με τη δομή, τη διαρρύθμιση, τις επικεφαλίδες και την αλληλουχία που ορίζονται στην τυποποιημένη μορφή παρουσίασης στο παράρτημα του παρόντος κανονισμού, χρησιμοποιώντας χαρακτήρες μεγέθους γραμματοσειράς με ύψος x τουλάχιστον 1,2 mm.
2. Το μήκος των τμημάτων μπορεί να ποικίλλει, ανάλογα με τον όγκο των πληροφοριών που πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε τμήμα. Οι πληροφορίες σχετικά με πρόσθετα στοιχεία και προαιρετικές καλύψεις δεν θα πρέπει να έχουν μπροστά τους σημεία επιλογής, σταυρούς ή θαυμαστικά.
3. Όταν το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν παρουσιάζεται σε σταθερό υπόθεμα πλην του χαρτιού, το μέγεθος των συνιστωσών στην εσωτερική διάταξη μπορεί να αλλάξει, με την προϋπόθεση ότι διατηρούνται η διαρρύθμιση, οι επικεφαλίδες και η αλληλουχία του μορφοτύπου της τυποποιημένης μορφής παρουσίασης, καθώς και η σχετική σπουδαιότητα και το μέγεθος των διαφόρων στοιχείων.
4. Όταν οι διαστάσεις του σταθερού μέσου πλην του χαρτιού είναι τέτοιες ώστε η διάρθρωση με δύο στήλες δεν είναι εφικτή, μπορούν να χρησιμοποιείται παρουσίαση με μία μόνο στήλη, υπό την προϋπόθεση ότι η σειρά των τμημάτων έχει ως εξής:
α) «Τι είναι αυτό το είδος ασφάλισης;»
β) «Τι ασφαλίζεται;»
γ) «Τι δεν ασφαλίζεται;»
δ) «Υπάρχουν περιορισμοί στην κάλυψη;»
ε) «Πού είμαι καλυμμένος;»
στ) «Ποιες είναι οι υποχρεώσεις μου;»
ζ) «Πότε και πώς πληρώνω;»
η) «Πότε αρχίζει και πότε λήγει η κάλυψη;»
θ) «Πώς μπορώ να ακυρώσω τη σύμβαση;».
5. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων, συμπεριλαμβανομένης της συσσώρευσης (layering) πληροφοριών και των αναδυόμενων παραθύρων (pop-ups), επιτρέπεται, υπό την προϋπόθεση ότι όλες οι πληροφορίες που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 παρέχονται στο κύριο σώμα του εγγράφου πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν και ότι η χρήση των εργαλείων αυτών δεν αποσπά την προσοχή του πελάτη από το περιεχόμενο του κυρίως κειμένου.
Οι πληροφορίες που παρέχονται μέσω συσσώρευσης (layering) και η λειτουργία αναδυόμενων παραθύρων (pop-ups) δεν πρέπει να περιλαμβάνουν υλικό εμπορικής προώθησης ή διαφημιστικό υλικό.
Άρθρο 5
Απλή γλώσσα
Το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν συντάσσεται σε απλή γλώσσα, ώστε να διευκολύνει την κατανόηση του περιεχομένου του εν λόγω εγγράφου από τον πελάτη, και επικεντρώνεται στις βασικές πληροφορίες τις οποίες χρειάζεται ο πελάτης προκειμένου να λάβει ενήμερη απόφαση. Η εξειδικευμένη ορολογία πρέπει να αποφεύγεται.
Άρθρο 6
Επικεφαλίδες και σχετικές πληροφορίες
1. Τα τμήματα του εγγράφου πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν έχουν τις ακόλουθες επικεφαλίδες και τις ακόλουθες πληροφορίες κάτω από κάθε επικεφαλίδα:
α) οι πληροφορίες σχετικά με την ασφάλιση που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο α) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Τι είναι αυτό το είδος ασφάλισης;», στο άνω τμήμα του εγγράφου·
β) οι πληροφορίες σχετικά με τους κύριους ασφαλιζομένους κινδύνους που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο β) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Τι ασφαλίζεται;». Μπροστά από κάθε πληροφορία που αναφέρεται στο παρόν τμήμα πρέπει να εμφανίζεται ένα πράσινο σημείο επιλογής·
γ) οι πληροφορίες σχετικά με το ασφαλιζόμενο ποσό που αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο β) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Τι ασφαλίζεται;»·
δ) οι πληροφορίες σχετικά με το γεωγραφικό πεδίο, αν υπάρχουν, που αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο β) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Πού είμαι καλυμμένος;». Μπροστά από κάθε πληροφορία που αναφέρεται στο παρόν τμήμα πρέπει να εμφανίζεται ένα μπλε σημείο επιλογής·
ε) οι πληροφορίες σχετικά με μια περίληψη των κινδύνων που αποκλείονται, όπως αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο β) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Τι δεν ασφαλίζεται;». Μπροστά από κάθε πληροφορία που αναφέρεται στο παρόν τμήμα πρέπει να εμφανίζεται ένα κόκκινο σύμβολο«Χ»·
στ) οι πληροφορίες σχετικά με τις κύριες εξαιρέσεις που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο δ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Υπάρχουν περιορισμοί στην κάλυψη;». Μπροστά από κάθε
πληροφορία που αναφέρεται στο παρόν τμήμα πρέπει να εμφανίζεται ένα πορτοκαλί θαυμαστικό·
ζ) οι πληροφορίες σχετικά με τις συναφείς υποχρεώσεις που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχεία ε), στ) και ζ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Ποιες είναι οι υποχρεώσεις μου;»·
η) οι πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες και τη διάρκεια καταβολής των ασφαλίστρων που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο γ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Πότε και πώς
πληρώνω;»·
θ) οι πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια της σύμβασης που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο η) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Πότε αρχίζει και πότε λήγει η κάλυψη;»·
ι) οι πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο καταγγελίας της σύμβασης που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο θ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 περιλαμβάνονται κάτω από την επικεφαλίδα «Πώς μπορώ να ακυρώσω τη σύμβαση;».
2. Η χρήση υποκατηγοριών επιτρέπεται, εφόσον είναι αναγκαίο.
Άρθρο 7
Χρήση εικονιδίων
1. Επιπλέον, στην κορυφή του κάθε τμήματος εμφανίζονται εικονίδια που αναπαριστούν οπτικά το περιεχόμενο του αντίστοιχου τμήματος, ως εξής:
α) οι πληροφορίες σχετικά με τους κύριους ασφαλιζομένους κινδύνους που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο β) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο ομπρέλας, λευκού χρώματος σε πράσινο φόντο ή πράσινου χρώματος σε λευκό φόντο·
β) οι πληροφορίες σχετικά με το γεωγραφικό πεδίο της ασφαλιστικής κάλυψης που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8
στοιχείο β) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο υδρογείου σφαίρας, λευκού χρώματος
σε κυανό φόντο ή κυανού χρώματος σε λευκό φόντο·
γ) οι πληροφορίες σχετικά με τους κινδύνους που αποκλείονται που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο β)
της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο συμβόλου Χ εντός τριγώνου, λευκού χρώματος
σε κόκκινο φόντο ή κόκκινου χρώματος σε λευκό φόντο·
δ) οι πληροφορίες σχετικά με τις κύριες εξαιρέσεις που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο δ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα θαυμαστικό («!») εντός τριγώνου, λευκού χρώματος σε πορτοκαλί φόντο ή πορτοκαλί χρώματος σε λευκό φόντο·
ε) οι πληροφορίες σχετικά με τις υποχρεώσεις κατά την έναρξη της σύμβασης, κατά τη διάρκεια ισχύος της συμβάσεως, καθώς και σε περίπτωση απαίτησης αποζημίωσης, που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχεία ε), στ) και ζ) της οδηγίας 2016/97, αντίστοιχα, πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο χειραψίας, λευκού χρώματος σε πράσινο φόντο ή πράσινου χρώματος σε λευκό φόντο·
στ) οι πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες και τη διάρκεια καταβολής των ασφαλίστρων που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο γ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω ένα εικονίδιο κερμάτων, λευκού χρώματος σε κίτρινο φόντο ή κίτρινου χρώματος σε λευκό φόντο·
ζ) οι πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια της σύμβασης που αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο η) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο κλεψύδρας, λευκού χρώματος σε κυανό φόντο ή κυανού χρώματος σε λευκό φόντο·
η) οι πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο καταγγελίας της σύμβασης που αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο θ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο χεριού με ανοιχτή την παλάμη πάνω σε μια ασπίδα, λευκού χρώματος σε μαύρο φόντο ή μαύρου χρώματος σε λευκό φόντο.
2. Όλα τα εικονίδια πρέπει να εμφανίζονται κατά τρόπο σύμφωνο με τον τυποποιημένο μορφότυπο παρουσίασης στο παράρτημα.
3. Τα εικονίδια που αναφέρονται στις παραγράφους 1 και 2 μπορούν να παρουσιάζονται ασπρόμαυρα όταν το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν εκτυπώνεται ή αντιγράφεται σε φωτοτυπικό μηχάνημα ασπρόμαυρο.
Άρθρο 8
Έναρξη ισχύος
Ο παρών κανονισμός αρχίζει να ισχύει την εικοστή ημέρα από τη δημοσίευσή του στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
δ) οι πληροφορίες σχετικά με τις κύριες εξαιρέσεις που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο δ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα θαυμαστικό («!») εντός τριγώνου, λευκού χρώματος σε πορτοκαλί φόντο ή πορτοκαλί χρώματος σε λευκό φόντο·
ε) οι πληροφορίες σχετικά με τις υποχρεώσεις κατά την έναρξη της σύμβασης, κατά τη διάρκεια ισχύος της συμβάσεως, καθώς και σε περίπτωση απαίτησης αποζημίωσης, που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχεία ε), στ) και ζ) της οδηγίας 2016/97, αντίστοιχα, πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο χειραψίας, λευκού χρώματος σε πράσινο φόντο ή πράσινου χρώματος σε λευκό φόντο·
στ) οι πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες και τη διάρκεια καταβολής των ασφαλίστρων που αναφέρονται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο γ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω ένα εικονίδιο κερμάτων, λευκού χρώματος σε κίτρινο φόντο ή κίτρινου χρώματος σε λευκό φόντο·
ζ) οι πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια της σύμβασης που αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο η) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο κλεψύδρας, λευκού χρώματος σε κυανό φόντο ή κυανού χρώματος σε λευκό φόντο·
η) οι πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο καταγγελίας της σύμβασης που αναφέρεται στο άρθρο 20 παράγραφος 8 στοιχείο θ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/97 πρέπει να έχουν στο πάνω μέρος ένα εικονίδιο χεριού με ανοιχτή την παλάμη πάνω σε μια ασπίδα, λευκού χρώματος σε μαύρο φόντο ή μαύρου χρώματος σε λευκό φόντο.
2. Όλα τα εικονίδια πρέπει να εμφανίζονται κατά τρόπο σύμφωνο με τον τυποποιημένο μορφότυπο παρουσίασης στο παράρτημα.
3. Τα εικονίδια που αναφέρονται στις παραγράφους 1 και 2 μπορούν να παρουσιάζονται ασπρόμαυρα όταν το έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν εκτυπώνεται ή αντιγράφεται σε φωτοτυπικό μηχάνημα ασπρόμαυρο.
Άρθρο 8
Έναρξη ισχύος
Ο παρών κανονισμός αρχίζει να ισχύει την εικοστή ημέρα από τη δημοσίευσή του στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο παρών κανονισμός είναι δεσμευτικός ως προς όλα τα μέρη του και ισχύει άμεσα σε κάθε κράτος
μέλος.
Βρυξέλλες, 11 Αυγούστου 2017.
Για την Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Jean-Claude JUNCKER
Διαβάστε τον κανονισμό εδώ
Σε ενδιαφέρουν:
30 Αυγ 2017
INTERAMERICAN: "Γνωριμία με την Κληρονομιά μας"
30.8.17
εργαζόμενοι, Εταιρική Υπευθυνότητα, Κίνηση Πολιτών ΔΙΑΖΩΜΑ, Κληρονομιά, Interamerican
No comments
Στο πλαίσιο αναφοράς της INTERAMERICAN στην Κίνηση Πολιτών «Διάζωμα», η εταιρεία έχει δώσει τη δυνατότητα της συμμετοχής σε αυτή την ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία και σε εργαζομένους της, παρέχοντας και φέτος 12 συνδρομές φυσικών μελών.
Το «Διάζωμα», του οποίου η INTERAMERICAN αποτελεί εταιρικό μέλος από το 2013, εστιάζει στην αποκατάσταση, διατήρηση και ανάδειξη των αρχαίων χώρων θέασης και ακρόασης, την ένταξη και λειτουργία τους στη σύγχρονη ζωή, τη χάραξη πολιτισμικών διαδρομών και τη συμβολή στη σύνθεση εθνικού «προϊόντος» που μπορεί να ενσωματώνει και άλλα τοπικά χαρακτηριστικά (φυσικό περιβάλλον, πρωτογενή παραγωγή κ.λπ.). Ειδικότερα η εταιρεία, ως μέλος, έχει συνδράμει στην υλοποίηση της μελέτης του ολοκληρωμένου προγράμματος ανάδειξης του ευρύτερου περιβάλλοντος του Ασκληπιείου της Επιδαύρου - μελέτη που στις αρχές του έτους άνοιξε την «πόρτα» στην ένταξη του σχετικού περιβαλλοντικού έργου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Το «Διάζωμα», του οποίου η INTERAMERICAN αποτελεί εταιρικό μέλος από το 2013, εστιάζει στην αποκατάσταση, διατήρηση και ανάδειξη των αρχαίων χώρων θέασης και ακρόασης, την ένταξη και λειτουργία τους στη σύγχρονη ζωή, τη χάραξη πολιτισμικών διαδρομών και τη συμβολή στη σύνθεση εθνικού «προϊόντος» που μπορεί να ενσωματώνει και άλλα τοπικά χαρακτηριστικά (φυσικό περιβάλλον, πρωτογενή παραγωγή κ.λπ.). Ειδικότερα η εταιρεία, ως μέλος, έχει συνδράμει στην υλοποίηση της μελέτης του ολοκληρωμένου προγράμματος ανάδειξης του ευρύτερου περιβάλλοντος του Ασκληπιείου της Επιδαύρου - μελέτη που στις αρχές του έτους άνοιξε την «πόρτα» στην ένταξη του σχετικού περιβαλλοντικού έργου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Η παροχή συμμετοχής στο «Διάζωμα», εκ μέρους της ΙΝΤERAMERICAN, σε εργαζομένους της εγγράφεται στην εταιρική πρωτοβουλία υπευθυνότητας «Γνωριμία με την Κληρονομιά μας», στον άξονα του πολιτισμού και της παιδείας. Στόχο αυτού του προγράμματος αποτελεί η ισορροπία της προσωπικής και της εργασιακής ζωής των εργαζομένων. Για την επαφή τους με τον πλούτο του ελληνικού πολιτισμού, η εταιρεία οργανώνει τακτικά επισκέψεις ξενάγησης σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, με πιο πρόσφατη την ημερήσια εκδρομή στους Δελφούς ως «ημέρα εναλλακτικής εργασίας». Ανάλογες εκδρομές έχουν πραγματοποιηθεί κατ’ επανάληψη στην αρχαία Επίδαυρο και την αρχαία Μεσσήνη, με φιλοξενία και ξενάγηση από τους επικεφαλής των έργων αρχαιολόγους, καθηγητές Β. Λαμπρινουδάκη και Π. Θέμελη αντιστοίχως. Ξεναγήσεις έχουν οργανωθεί για το προσωπικό και στα Μουσεία Ακροπόλεως, Αρχαιολογικό, Νομισματικό, Κυκλαδικής Τέχνης, Βυζαντινό, Μπενάκη και Ισλαμικής Τέχνης.
«Στο δόγμα υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, ο πολιτισμός αναγνωρίζεται ως πηγή διαχρονικών αξιών για τη συνέχεια του «νήματος» και την πρόοδο στην κοινωνική ζωή, που μπορεί να τροφοδοτεί τη δημιουργία, την ανάπτυξη και την ευημερία και να υποστηρίζει, σε εταιρικό επίπεδο και στην πράξη, τις σχέσεις συνοχής στην κοινωνία των εργαζομένων, την κουλτούρα και την ποιότητα στο καθημερινό εργασιακό περιβάλλον» τονίζει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και εταιρικής υπευθυνότητας του ομίλου. Ο πολιτισμός αντανακλάται ευδιάκριτα στην κοινωνική ταυτότητα της INTERAMERICAN και μέσα από άλλες πρωτοβουλίες για τα Γράμματα, τις Τέχνες και την Παράδοση.
Σε ενδιαφέρουν:
INTERLIFE: Χορηγός σε πρόγραμμα πρόληψης και αντιμετώπισης σχολικού & διαδικτυακού εκφοβισμού
30.8.17
Αντιμετώπιση, Διαδικτυακός εκφοβισμός, Πρόγραμμα «Live Without Bullying», Πρόληψη, Σχολικός εκφοβισμός, Interlife
No comments
Το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού (ΚΜΟΠ) και το πρόγραμμα «Live Without Bullying» που υλοποιεί στηρίζει ως χορηγός η INTERLIFE Ασφαλιστική.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους αλλά και σε ενηλίκους (γονείς και εκπαιδευτικούς).
Στον πυρήνα των υπηρεσιών του προγράμματος βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα www.livewithoutbullying.com (και η εφαρμογή για κινητά) μέσω της οποίας παρέχονται δωρεάν και ανώνυμα, υπηρεσίες συμβουλευτικής από ειδικά εκπαιδευμένους εθελοντές ψυχολόγους. Τα παιδιά 10-18 ετών μπορούν να μπουν στο chat και να μιλήσουν ζωντανά με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της επιλογής τους, ενώ οι ενήλικες μπορούν να ζητήσουν τη βοήθεια συμβούλων του
προγράμματος μέσω της υπηρεσίας messaging.
Οι υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης πλαισιώνονται από καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, όπως και από εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώνονται σε σχολεία σε όλη την Ελλάδα (με την έγκριση του Υπ. Παιδείας) ή/και ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-learning του ΚΜΟΠ.
Η INTERLIFE υποστηρίζει τη λειτουργία και ανάπτυξη του προγράμματος «Live Without Bullying» στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω…αλλιώς» που υλοποιεί.
Σε ενδιαφέρουν:
Συνήγορος του Πολίτη: Διευκρινίσεις για το παράβολο στα ανασφάλιστα οχήματα
30.8.17
Ανασφάλιστα, Ανασφάλιστο όχημα, Αναφορές, Αυτοκίνητο, Ηλεκτρονικό παράβολο, Νομιμότητα, Συνήγορος του Πολίτη
No comments
Η πρόσφατη ηλεκτρονική διασταύρωση για τα ανασφάλιστα οχήματα, με την αποστολή ειδοποίησης για καταβολή ηλεκτρονικού παράβολου στους ιδιοκτήτες, προκάλεσε μεγάλο αριθμό αναφορών στον Συνήγορο του Πολίτη.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Συνηγόρου του Πολίτη, με τις αναφορές τους, οι πολίτες αμφισβητούν πρωτίστως τη νομιμότητα της επιβολής του εν λόγω παράβολου (το οποίο συχνά παρερμηνεύουν ως πρόστιμο) ενώ επανέρχεται στο προσκήνιο το φλέγον πρόβλημα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος οχημάτων, που δεν βρίσκονται στην κατοχή των ιδιοκτητών τους (θέμα το οποίο έχει απασχολήσει επανειλημμένα τον Συνήγορο του Πολίτη στο παρελθόν).
Για τη διευκόλυνση και πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών η Ανεξάρτητη Αρχή θέλει να διευκρινίσει τα παρακάτω:
Όσον αφορά τη νομιμότητα της επιβολής του εν λόγω παράβολου, επισημαίνεται ότι οι σχετικές διατάξεις (άρθρα 2 και 5 του Π.Δ. 237/1986) προβλέπουν ότι κάθε όχημα που κυκλοφορεί στην Ελλάδα πρέπει να έχει ασφαλιστική κάλυψη. Σε περίπτωση κυκλοφορίας οχήματος χωρίς ασφαλιστική κάλυψη, προβλέπονται για τον κύριο ή τον κάτοχο αυτού διοικητικές και ποινικές κυρώσεις, ανάμεσα στις οποίες είναι και η αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και χρηματικό πρόστιμο, το οποίο κυμαίνεται από 250 έως 1.000 ευρώ. Μάλιστα οι διατάξεις ρητά ορίζουν ότι η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή λειτουργία του αυτοκινήτου, εκτός αν έχει τηρηθεί η διαδικασία της ακινησίας.
Η υποχρέωση, συνεπώς, ασφάλισης ενός οχήματος παύει μόνο στην περίπτωση που αυτό τεθεί σε ακινησία, κατά τη διαδικασία του άρθρου 22 Ν.2367/1953 (αίτηση στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. με ταυτόχρονη κατάθεση της άδειας και των πινακίδων αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος).
Όσον αφορά τη διαδικασία εντοπισμού ανασφάλιστων οχημάτων (παρ. 3, άρθρο 26, Ν. 4141/2013 δια του οποίου προστέθηκε το άρθρο 5α στο Π.Δ. 237/1986) σε αυτήν προβλέπεται, ανάμεσα στα άλλα ότι:
1. Ο έλεγχος και εντοπισμός ανασφάλιστων οχημάτων και η επιδίωξη συμμόρφωσης των ιδιοκτητών τους, μέσω της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων και ποινών, διενεργείται από τις αστυνομικές αρχές με επιτόπιους ελέγχους και ηλεκτρονικά με επιμέλεια της διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Α.Α.Δ.Ε.
2. Σε περίπτωση εντοπισμού οχήματος χωρίς ασφαλιστική κάλυψη, η Δ.ΗΛΕ.Δ. αποστέλλει (ηλεκτρονικά ή ταχυδρομικά) ειδοποιητήρια επιστολή προς τον ιδιοκτήτη του οχήματος, με την οποία τον καλεί να προβεί άμεσα και το αργότερο εντός οκτώ ημερών από την παραλαβή αυτής, σε ασφάλιση του οχήματος.
3. Για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου, πρέπει να προσκομιστεί στην ασφαλιστική επιχείρηση η ειδοποιητήρια επιστολή και παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, ύψους 250 ευρώ.
4. Σε περίπτωση που ένα όχημα έχει λανθασμένα περιληφθεί στον κατάλογο των μη ασφαλισμένων (π.χ. είναι ήδη ασφαλισμένο ή απαλλάσσεται από την υποχρέωση ασφάλισης ή τεκμηριώνεται η ακινησία του ή έχει διαπιστωθεί λάθος στα στοιχεία ασφάλισης ή κυκλοφορίας), ο κύριος αυτού απευθύνεται στις αρμόδιες υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Ασφαλιστική Επιχείρηση, Αστυνομία) για την ενημέρωση των δεδομένων τους και τον αποχαρακτηρισμό του οχήματος ως ανασφάλιστου. (η ειδοποίηση της Α.Α.Δ.Ε. περιέχει ακριβείς οδηγίες)
5. Σε περίπτωση που ο κύριος του οχήματος δεν συμμορφωθεί με την παραπάνω διαδικασία, η Δ.ΗΛΕ.Δ. αποστέλλει τα στοιχεία του ανασφάλιστου οχήματος και του ιδιοκτήτη του στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή, για την σε βάρος του επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων και ποινών.
Σε συνέχεια της ευρείας δημοσιότητας που έλαβε το θέμα, το Υπουργείο Οικονομικών, έδωσε παράταση μέχρι τις 14 Ιουλίου 2017 για τη ρύθμιση των εκκρεμοτήτων των πολιτών, ενώ με την ΠΟΛ 1090/2017 ανεστάλη η διαδικασία εντοπισμού ανασφάλιστων οχημάτων μέχρι τις 14.7.2017 και ακυρώθηκαν τα τυχόν εκδοθέντα παράβολα.
Τέλος, με τον πολύ πρόσφατο νόμο 4484/2017 (ΦΕΚ Α 110/01.08.2017) προβλέπεται αναλογικότερος προσδιορισμός του παραβόλου, με βάση τον κυβισμό του οχήματος (άρθρο 31), ακύρωση των παραβόλων που εκδόθηκαν μέχρι την κατάθεσή του σχετικού νομοσχεδίου και επιστροφή τυχόν καταβληθέντων ποσών (άρθρο 50).
Ο Συνήγορος του Πολίτη παρακολουθεί, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, το θέμα, ενώ στο πλαίσιο διερεύνησης σχετικών αναφορών, ενημερώνει τους πολίτες για τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις και παρεμβαίνει όταν χρειάζεται.
Σε περίπτωση νέων ρυθμίσεων ή εξελίξεων ο Συνήγορος του Πολίτη θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωσή του.
Σε ενδιαφέρουν:
29 Αυγ 2017
Allianz Ελλάδος: Συμμετείχε στο Allianz World Run 2017 για τη στήριξη των Παιδικών Χωριών SOS
Περισσότεροι από 10.000 υπάλληλοι της Allianz από 55 διαφορετικές χώρες, διένυσαν 1,37 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε 90 ημέρες ως μέρος του Allianz World Run, το οποίο ολοκληρώθηκε με επιτυχία για δεύτερη συνεχή χρονιά, διατηρώντας το παγκόσμιο ρεκόρ για τη "μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε ομαδικά με τρέξιμο”.
Σε τοπικό επίπεδο, η ομάδα της Allianz Ελλάδος και της Euler Hermes Hellas, με 100 δρομείς γεμάτους θετική ενέργεια διένυσε 15.000χλμ, κατακτώντας την 32η θέση στην παγκόσμια κατάταξη των ομάδων. Η φιλανθρωπική πρωτοβουλία Allianz World Run 2017, παρακίνησε τους δρομείς της Allianz σε όλο τον κόσμο, να συγκεντρώσουν με την αθλητική τους δραστηριότητα, 500.000 Ευρώ τα οποία θα διατεθούν σε δωρεές για τη διεθνή οργάνωση Παιδικά Χωριά SOS.
"Είμαι υπερήφανος που οι υπάλληλοι της Allianz υποστήριξαν για άλλη μια φορά το World Run με τόσο μεγάλη αφοσίωση και αθλητική φιλοδοξία", δήλωσε ο Oliver Bäte, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Allianz. "Ήταν εκπληκτικό να βλέπουμε τους ανθρώπους μας, να φορούν τα αθλητικά τους φεύγοντας από το γραφείο και να πηγαίνουν για τρέξιμο μετά από τη δουλειά, μερικές φορές μόνοι τους, μερικές φορές μαζί σε ομάδες. Ήταν ευαισθητοποιημένοι και ήθελαν να εμπλακούν απευθείας οι ίδιοι. Η προστασία των Παιδικών Χωριών από κινδύνους, όπως οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, είναι κάτι που οι υπάλληλοι της Allianz έχουν πάρει προσωπικά".
Η δωρεά της Allianz στα Παιδικά Χωριά SOS ξεκινά με το πρόγραμμα «Ετοιμότητα σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης» στο πλαίσιο της ευρύτερης παγκόσμιας συνεργασίας μεταξύ των δύο οργανισμών. Η κοινή αυτή πρωτοβουλία στοχεύει στην παροχή προσαρμοσμένων πακέτων ετοιμότητας έκτακτης ανάγκης (SOS) για παιδιά, κατόπιν ανάλυσης των διαφορετικών κινδύνων που μπορεί να απειλούν κάθε τοποθεσία. Τα πακέτα παρέχουν άμεση ιατρική βοήθεια και υποστήριξη σε όσους έχουν πληγεί από καταστροφές. Εκτός από την δωρεά, στο έργο αυτό η Allianz προσέφερε και την υψηλή τεχνογνωσία της στην ανάλυση και διαχείριση κινδύνων.
Συνολικά, περισσότεροι από 20.000 υπάλληλοι της Allianz κάλυψαν σχεδόν 3 εκατομμύρια χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια του Allianz World Run 2016 και 2017, αυξάνοντας τις δωρεές, οι οποίες έφτασαν το ποσό των 1,1 εκατομμυρίων Ευρώ.
Σε ενδιαφέρουν:
ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ: Ομαδική έκθεση με τίτλο "Χρώμα Ελλάδας"
29.8.17
Ανθία Λοϊζου, Αντωνία Κονταξή, Ομαδική έκθεση "Χρώμα Ελλάδας, ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ, Ioanna Lin
No comments
Την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00, θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της ομαδικής έκθεσης «Χρώμα Ελλάδας», στο Χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ».
Η έκθεση θα φιλοξενήσει έργα τριών νέων καλλιτεχνών, της Κινέζας Ioanna Lin και των Ελληνίδων Ανθίας Λοϊζου και Αντωνίας Κονταξή, οι οποίες, μέσα από την ξεχωριστή προσωπική τους ματιά, υμνούν το ελληνικό τοπίο.
Η Ioanna Lin σπούδασε στην Guangzhou Academy of Fine Arts (κάτοχος MFA) στην Κίνα και εργάστηκε ως Lecturer of Painting techniques and illustration design στο Guangdong Baiyun University της Κίνας. Έργα της έχει παρουσιάσει σε ατομικές εκθέσεις σε Ελλάδα και Αμερική.
Η Ανθία Λοϊζου σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας (ΑΣΚΤ) και εικαστικές τέχνες στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Βιέννης ύστερα από υποτροφία του ΙΚΥ το 2011. Το 2017 της απονεμήθηκε το πρώτο βραβείο της Εθνικής Ασφαλιστικής σε συνεργασία με την ΑΣΚΤ. Έργα της έχουν παρουσιαστεί σε ατομικές εκθέσεις σε Ελλάδα και Βιέννη.
Η Αντωνία Κονταξή σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας, όπου αποφοίτησε με άριστα το 2012. Σπούδασε επίσης ψηφιδωτό, χαρακτική και αγιογραφία, ενώ έλαβε ειδικά μαθήματα διδασκαλίας της Τέχνης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έργα της βρίσκονται σε διάφορες ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις.
H Έκθεση «Χρώμα Ελλάδας» πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έτους Ελληνοκινεζικής Φιλίας και θα διαρκέσει έως την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017.
Σε ενδιαφέρουν:
28 Αυγ 2017
INTERAMERICAN: Κέρδη εξαμήνου 223 εκατ. ευρώ για την μητρική ACHMEA
Η ACHMEA, στην οποία ανήκει η INTERAMERICAN, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του έτους, κατά το οποίο παρουσιάζει βελτίωση θεμελιωδών οικονομικών μεγεθών.
Συγκεκριμένα, ο ολλανδικών συμφερόντων όμιλος παρουσιάζει λειτουργικό αποτέλεσμα 223 εκατ. ευρώ, με το καθαρό αποτέλεσμα μετά τους φόρους να φθάνει στα 171 εκατ. ευρώ. Η κερδοφορία οφείλεται, κυρίως, στα σταθερά αποτελέσματα των γενικών ασφαλίσεων (105 εκατ.) παρά τις υψηλότερες αποζημιώσεις και των ασφαλίσεων σύνταξης και ζωής (102 εκατ.) στις Κάτω Χώρες. Είναι σημαντικό ότι και στον κλάδο υγείας επετεύχθησαν αποτελέσματα ισορροπημένα, ενώ ακόμη:
- Ο δείκτης φερεγγυότητας (Solvency II, δείκτης μερικού εσωτερικού μοντέλου) βελτιώθηκε σε 185% από 181% κατά το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο,
- Σημειώθηκε διαρθρωτική μείωση κόστους, ύψους 8% σε επίπεδο ομίλου,
- Μειώθηκαν οι λειτουργικές δαπάνες στην οργάνωση εξυπηρέτησης του κλάδου συντάξεων και ζωής,
- Συνεχίστηκαν οι υψηλές επενδύσεις στις διαδικτυακές και καινοτόμους υπηρεσίες προς τους πελάτες.
Όπως επισημαίνει ο Willem van Duin, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, με τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου ενισχύεται η πεποίθηση ότι η ACHMEA βρίσκεται στον σωστό δρόμο για την επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων της, που είναι η περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, η βελτίωση των αποτελεσμάτων και η διατήρηση της ισχυρής χρηματοοικονομικής θέσης. Κατέχοντας ηγετική θέση στις υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου και διαδικτύου, πολλές από τις ασφαλιστικές εταιρείες του ομίλου δίνουν τον τόνο, υλοποιώντας την αρχή να παρέχουν στον ασφαλιστικό κλάδο αυτά που χρειάζεται η αγορά, συνεχίζοντας τις επενδύσεις στην καινοτομία.
Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της ACHMEA κινήθηκαν στα περυσινά επίπεδα, φθάνοντας συνολικά τα 16,947 δισ. ευρώ, με αύξηση του χαρτοφυλακίου πελατών στις γενικές ασφαλίσεις και στον κλάδο υγείας.
Το μετοχικό κεφάλαιο της ACHMEA αυξήθηκε κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους κατά 117 εκατ. ευρώ, λόγω κυρίως των καθαρών κερδών, φθάνοντας στα 9,899 δισ. ευρώ.
Διεθνώς, τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα από την δραστηριοποίηση στην Τουρκία, τη Σλοβακία, την Ελλάδα με την INTERAMERICAN, την Ιρλανδία και την Αυστραλία, έφθασαν τα 615 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2016. Η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας για τη χρήση του διαδικτύου οδήγησε, κυρίως, σε αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων στις θυγατρικές εκτός Κάτω Χωρών, ενώ τα λειτουργικά αποτελέσματα ήταν σταθερά, παρά τις συνεχιζόμενες επενδυτικές δαπάνες.
Η ACHMEA συνεχίζει να επενδύει σε χώρες στις οποίες μπορεί να επιτύχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και κερδοφόρο ανάπτυξη του μεριδίου της στις τοπικές αγορές, με επικέντρωση στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών.
Σε ενδιαφέρουν:
ARAG: Νομική Προστασία για Drones και τον Χειριστή τους
Η ARAG πρωτοπόρος και ανταποκρινόμενη στις τεχνολογικές εξελίξεις, στις ανάγκες της αγοράς και λαμβάνοντας υπ’ όψιν την τελευταία νομοθεσία για τα drones δημιούργησε εξειδικευμένο πρόγραμμα Νομικής Προστασίας για τους ιδιοκτήτες, χειριστές και εκμεταλλευόμενους ΣμηΕΑ ( drones )
- Τα Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (drones) είναι μια σύγχρονη τεχνολογική εξέλιξη με εφαρμογές αλλά και κινδύνους που διατρέχουν όσοι τα χρησιμοποιούν για επαγγελματικούς ή ερασιτεχνικούς λόγους
- Τα drones είναι ένα χρήσιμο επαγγελματικό ή ψυχαγωγικό εργαλείο που μπορεί να προκαλέσει σε τρίτους υλικές ζημιές, σωματικές βλάβες ή ακόμη και θάνατο και εγκυμονεί κινδύνους για τους ιδιοκτήτες / χειριστές / εκμεταλλευόμενους για παραπομπή στα ποινικά, διοικητικά δικαστήρια καθώς επίσης για κλήσεις σε απολογίες – έγγραφες εξηγήσεις και πρόστιμα από Υ.Π.Α.
- Η ασφαλιστική κάλυψη Νομικής Προστασίας και λοιπών ασφαλιστικών κινδύνων από την χρήση ΣμηΕΑ (drones) είναι απαραίτητη
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)