>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

16 Ιαν 2018

INTERAMERICAN: Απόδοση 5,28% του αμοιβαίου κεφαλαίου του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης

Το Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ) των εργαζομένων της INTERAMERICAN, που εισήλθε στο όγδοο έτος λειτουργίας, αποδεικνύεται μια ιδανική λύση συμπληρωματικής συνταξιοδοτικής ασφάλισης για το σύνολο των μελών του. Το Ταμείο, που αριθμεί 1.222 μέλη, αποταμιεύει τις επενδύσεις τους μέσω του μεικτού αμοιβαίου κεφαλαίου «ΤΕΑ INTERAMERICAN Global Balanced Fund of Funds», του οποίου η απόδοση κατά το 2017 ανήλθε στο 5,28%. Το αμοιβαίο κεφάλαιο, από τον Ιούλιο 2013 που επενδύονται σε αυτό τα αποθεματικά του Ταμείου στο σύνολό τους, έχει αποδώσει 23,14%.

Η INTERAMERICAN συνεισφέρει επενδυτικά στο Ταμείο, υπέρ των εργαζομένων, σημαντικό ποσόν ετησίως, που κατά το 2017 έφθασε στα 1,04 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα καλύπτει και τα λειτουργικά έξοδά του. Το Ταμείο έχει καταβάλει από την ίδρυσή του έως 31 Δεκεμβρίου 2017 συνολικά 122 εφάπαξ παροχές σε μέλη του, ύψους 2,33 εκατ. ευρώ, ενώ οι εισφορές που έχουν καταβληθεί από τα μέλη του ανέρχονται σε 13,90 εκατ. ευρώ. Το αποθεματικό εφάπαξ παροχών του Ταμείου ανέρχεται σε 16,89 εκατ. ευρώ (31/12/2017). Το ΤΕΑ INTERAMERICAN είναι ένα από τα εννέα ομοειδή Επαγγελματικά Ταμεία προαιρετικής ασφάλισης -υφίστανται άλλα τέσσερα Ταμεία υποχρεωτικής ασφάλισης- και έχει πιστοποιηθεί από την Εθνική Αναλογιστική Αρχή για την επάρκεια των αποθεματικών του, την κάλυψη των υποχρεώσεών του με επαρκή ασφαλιστική τοποθέτηση και τη συμμόρφωσή του με την κείμενη νομοθεσία και τις διατάξεις του Κώδικά Δεοντολογίας και Καλών Πρακτικών για ΤΕΑ.

Έχοντας την εμπειρία του Ταμείου των εργαζομένων της, η INTERAMERICAN προσδοκά τις κατάλληλες προϋποθέσεις για τη δραστηριοποίησή της στον δεύτερο πυλώνα ασφάλισης για τη διαχείριση Επαγγελματικών Ταμείων, δεδομένης της υψηλής φερεγγυότητάς της καθώς και της σχετικής τεχνογνωσίας που αντλεί από τη μητρική ACHMEA. Επισημαίνεται ότι έχουν δρομολογηθεί, ήδη, οι διαδικασίες και για ίδρυση ΤΕΑ διαμεσολαβούντων συνεργατών της εταιρείας.

Ο θεσμός των ΤΕΑ εισήχθη το 2002 με τον νόμο 3029, ενώ το επενδυτικό πλαίσιο καθορίστηκε το 2014 με τον νόμο 4261. Ως προς το φορολογικό πλαίσιο, οι εισφορές εργαζομένων και εργοδοτών στα ΤΕΑ εκπίπτουν κατά 100%, ενώ οι εφάπαξ παροχές δεν φορολογούνται (οι συντάξεις φορολογούνται ως εισόδημα). Τα ΤΕΑ συστήνονται σε εθελοντική βάση με πρωτοβουλία των εργαζομένων ή των εργοδοτών ή και των δυο μερών και προϋπόθεση σύστασης Ταμείου αποτελεί η συμμετοχή τουλάχιστον 100 μελών.


Σε ενδιαφέρουν:

Hellas Direct: Αύξηση κεφαλαίου 7 εκατ. με επενδυτή όμιλο της Παγκόσμιας Τράπεζας

Η Hellas Direct προχώρησε σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 7 εκατ. ευρώ με επενδυτή τον όμιλο της Παγκόσμιας Τράπεζας (IFC). 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας "Περισσότερες καινοτομίες, νέα ασφαλιστικά προϊόντα, πιθανή επέκταση πέρα από τα σύνορα της χώρας και -το κυριότερο- ακόμη καλύτερη εμπειρία του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει για εμάς η νέα αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου στην Hellas Direct κατά €7.000.000.

Μάλιστα, καθώς και στο δεύτερο γύρο επενδύσεων οι ανάγκες χρηματοδότησης της εταιρίας υπερκαλύφθηκαν, έχουμε ακόμη μεγαλύτερη ευχέρεια να αναπτύξουμε τις ιδέες μας και να προωθήσουμε την αλλαγή στην ασφαλιστική αγορά της χώρας. 

Παρότι ιδρύθηκε μόλις 5 χρόνια πριν, σε μία περίοδο που η Ελλάδα βίωνε 25% μείωση του ΑΕΠ και 40% μείωση σε ασφάλιστρα, η Hellas Direct κατάφερε να σημειώσει άμεσα ραγδαία ανάπτυξη, να γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Διεθνούς Οργανισμού Χρηματοδότησης (IFC), μέλος του Ομίλου της Παγκόσμιας Τράπεζας, που ήταν ο κύριος επενδυτής σε αυτό το γύρο. Το μυστικό της επιτυχίας είναι (πέρα από τα υπόλοιπα) η έμπνευση. Εμπνεόμαστε από το άριστο λειτουργικό μοντέλο που εφαρμόζει και διαρκώς βελτιστοποιεί η Amazon και επιδιώκουμε να εφαρμόζουμε ένα αντίστοιχο μοντέλο στην ασφαλιστική αγορά. 

Αυτό κάνουμε τα 5 τελευταία χρόνια στην ασφαλιστική αγορά αυτοκινήτου. Από την πρώτη ημέρα είμαστε αμιγώς online και βασιζόμαστε στην τελευταία τεχνολογία. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρουμε καλύτερα ασφαλιστικά προϊόντα και σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή και ανταγωνιζόμαστε τις μεγάλες -σε ηλικία και μέγεθος– εταιρίες. 

Μέχρι πρόσφατα, οι παραδοσιακές ασφαλιστικές ήταν κατά κάποιον τρόπο «προστατευμένες», καθώς δεν αντιμετώπιζαν καμία πρόκληση, τίποτα καινούργιο. Άλλωστε, οι πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις της αγοράς, όπως για παράδειγμα το αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο και η ανάγκη για εξειδικευμένη γνώση καθώς και σημαντικά κεφάλαια, απέτρεπαν νέες εταιρίες από το να μπουν στην αγορά. Τα δεδομένα έχουν, πλέον, αλλάξει. Ο ίδιος ο καταναλωτής έχει αλλάξει και ζητά περισσότερα για το προϊόν του και την εξυπηρέτησή του. Είμαστε εμείς εδώ. Έρχονται κι άλλες καινοτομίες".


Σε ενδιαφέρουν:

ΣτΕ: Το Δημόσιο δεν οφείλει αποζημίωση σε θύμα τροχαίου με κρατικό όχημα & οδηγό εκτός υπηρεσίας

Το ελληνικό Δημόσιο δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση σε περίπτωση τροχαίου, ακόμα και θανατηφόρου, το οποίο προκλήθηκε με κρατικό όχημα (περιπολικό) που οδηγεί μεθυσμένος δημόσιος υπάλληλος (αστυνομικός), εφόσον ο οδηγός του, είναι εκτός διαταγμένης υπηρεσίας, όπως αποφάνθηκε το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Να σημειωθεί ότι υπηρεσιακό όχημα της Ελληνικής Αστυνομίας είχε δοθεί σε αστυνομικό της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών και συνοδό αστυνομικού σκύλου και τον Φεβρουάριο του 2008, δύο ώρες μετά τα μεσάνυκτα και ενώ είχε ρεπό (δηλαδή δεν υπήρχε δελτίο κίνησης), ο αστυνομικός οδηγούσε το υπηρεσιακό αυτοκίνητο με συνεπιβάτη (στην θέση του συνοδηγού) την ΜΚ, παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.

Ο αστυνομικός, ενώ «βρισκόταν υπό την επίδραση οινοπνεύματος, σε συγκέντρωση 174 χιλιοστόγραμμων ανά εκατό κυβικά εκατοστά αίματος, κινούμενος επί της λεωφόρου Αθηνών, κάνοντας άσκοπη χρήση των φωτεινών-ηχητικών σημάτων του περιπολικού, έχοντας αναπτύξει υπερβολική για τις περιστάσεις ταχύτητα, παραβιάζοντας προηγουμένως τρεις ερυθρούς σηματοδότες που υπήρχαν στην πορεία του και προσπερνώντας προπορευόμενα οχήματα, απώλεσε τον έλεγχο του υπηρεσιακού αυτοκινήτου, παρέκκλινε της πορείας του, αφήνοντας επί του οδοστρώματος ίχνη πλάγιας ολίσθησης, μήκους 10,40 μ, προσέκρουσε στο κράσπεδο πεζοδρομίου και αφού ανήλθε επ' αυτού, προσέκρουσε διαδοχικά με το εμπρόσθιο δεξιό τμήμα του αυτοκινήτου σε μεταλλικά κολωνάκια ύψους 50 cm, σε τοιχίο και σε κολώνα φωτισμού της ΔΕΗ».


Από τις συγκρούσεις το περιπολικό αναφλέγη, με αποτέλεσμα η συνοδηγός να εγκλωβιστεί και να απανθρακωθεί μέσα στο όχημα που καταστράφηκε ολοσχερώς.

Μετά από αυτό, ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας και τα δύο παιδιά της προσέφυγαν στα Διοικητικά Δικαστήρια των Αθηνών και ζήτησαν να τους καταβληθεί το ποσό των 400.000 ευρώ στον καθένα (συνολικά 1.200.000 ευρώ) ως χρηματική ικανοποίηση, λόγω της ψυχικής οδύνης που υπέστησαν.

Κατά την ακροαματική διαδικασία προέκυψε, ότι ο αστυνομικός, από το μεσημέρι της προηγούμενες ημέρας βρίσκονταν μαζί με την άτυχη γυναίκα, αρχικά σε ψησταριά και κατόπιν σε αναψυκτήριο-μπαρ όπου έτρωγαν και έπιναν έως αργά το βράδυ, ενώ σύμφωνα με την εργαστηριακή έκθεση τοξικολογικής εξέτασης της συνοδηγού, δεν βρέθηκε αλκοόλ στο αίμα της κατά τη νεκροτομή.

Στα Διοικητικά Δικαστήρια, το ελληνικό Δημόσιο υποστήριξε, ότι δεν έχει ευθύνη αποζημίωσης, αφού ο οδηγός του οχήματος ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ και ότι δεν υφίσταται ευθύνη του Δημοσίου, επειδή «η παρανομία έλαβε χώρα εκτός του κύκλου καθηκόντων του αστυνομικού, αφού αυτός οδηγούσε το αυτοκίνητο εκτός διατεταγμένης υπηρεσίας, μεταφέροντας πρόσωπο άσχετο προς την υπηρεσία, προς άσχετες προς υπηρεσία διαδρομές, με σκοπό τη διασκέδασή του και σε κατάσταση μεγάλης μέθης».

Παράλληλα, το ελληνικό Δημόσιο προέβαλε τον ισχυρισμό, ότι η θανούσα, τουλάχιστον είχε συνυπαιτιότητα κατά ποσοστό 95%, καθώς όταν μπήκε στο αστυνομικό αυτοκίνητο ήταν «σε πλήρη γνώση της κατάστασης και του βαθμού μέθης» του οδηγού αστυνομικού.

Το Α΄ Τμήμα του ΣτΕ επικύρωσε την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, το οποίο είχε κρίνει ότι κατά τον κρίσιμο χρόνο του ατυχήματος, το υπαίτιο αστυνομικό όργανο δεν ενεργούσε σε εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας, ούτε σε συνάφεια με τα υπηρεσιακά του καθήκοντα, όπως αυτά προκύπτουν από τις ειδικότερες κανονιστικές διατάξεις της υπηρεσίας συνοδών αστυνομικών σκύλων και ως εκ τούτου, δεν στοιχειοθετείται αστική ευθύνη του Δημοσίου για τις ενέργειες του εν λόγω αστυνομικού. Ακόμη, αναφέρει το ΣτΕ ότι η εφετειακή απόφαση είναι σύμφωνη με τη νομολογία του Ανωτάτου Εδικού Δικαστηρίου και του Συμβουλίου Επικρατείας.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Σε ενδιαφέρουν:

15 Ιαν 2018

INTERAMERICAN: Δωρεάν ασφάλιση για 103 οχήματα για "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Το ουσιαστικό κοινωνικό έργο του Οργανισμού «To Χαμόγελο του Παιδιού» αναγνωρίζει έμπρακτα, με την πολυετή και συνεχή υποστήριξη της, η INTERAMERICAN. Η χορηγική σύνδεση της εταιρείας με τον Οργανισμό έχει ως βάση την παροχή ασφαλιστικών καλύψεων για τις λειτουργικές ανάγκες και δραστηριότητές του.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN ανανεώνει για φέτος τη δωρεάν ασφάλιση 103 οχημάτων ποικίλων χρήσεων που κάλυψε για αστική ευθύνη κατά το 2017, συνολικής αξίας ασφαλίστρου 37.400 ευρώ. Ειδικότερα, η ασφάλιση αφορά σε 10 ασθενοφόρα, 18 ΙΧ φορτηγά, 49 ΙΧ επιβατικά, 16 λεωφορεία, 6 δίκυκλα και 4 ειδικού τύπου οχήματα. Επισημαίνεται ότι ο στόλος οχημάτων του Οργανισμού έχει αυξηθεί, από το 2012 έως σήμερα, κατά 72%! Κατά την περασμένη χρονιά, η εταιρεία κάλυψε ως χορηγός ασφάλισης για αστική ευθύνη και τρία παζάρια του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»: το πασχαλινό και το χριστουγεννιάτικο στο metro της πλατείας Συντάγματος, καθώς επίσης και το σχολικό στο εμπορικό κέντρο «The Mall Athens». Ακόμη, φιλοξένησε αντιστοίχως τρία παζάρια στις εγκαταστάσεις των κεντρικών γραφείων της, με συνεισφορά σε αγορές ειδών από τους εργαζομένους της.

«Η προσφορά της INTERAMERICAN είναι ιδιαίτερα σημαντική σε απόδοση κοινωνικής αξίας, πολύτιμη για τη λειτουργία του Οργανισμού, πολύ περισσότερο επειδή στο σημερινό περιβάλλον δοκιμάζεται έντονα και ο επιχειρηματικός κόσμος. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανήκει σε όλους εμάς, όσοι μοιραζόμαστε ως πρόσωπα και επιχειρήσεις το ίδιο όραμα και τις αξίες για τη φροντίδα, την αξιοπρέπεια  και την ισότητα των παιδιών» τονίζει ο Κώστας Γιαννόπουλος, πρόεδρος Δ.Σ του οργανισμού. Το «Χαμόγελο του Παιδιού», στα 22 πλέον χρόνια της δράσης του, έχει στηρίξει περισσότερα από 1.350.000 εκατομμύρια παιδιά και τις οικογένειες τους.

Η ΙΝΤERAMERICAN, στο πλαίσιο της ανάληψης πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας, οργανώνει ετησίως πολλές δράσεις εστιασμένες στην ευαίσθητη παιδική ηλικία και ειδικότερα σε παιδιά που απειλούνται από έκθεση σε κινδύνους λόγω οικογενειακού - κοινωνικού περιβάλλοντος ή εγκατάλειψης. Η εταιρεία, επιζητώντας την απόδοση αξίας στην κοινωνία, εγγράφει ανάλογες πρωτοβουλίες και για τα παιδιά στη γενικότερη υιοθεσία των τεσσάρων πρώτων, κατ’ εξοχήν κοινωνικών, από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει εξαγγείλει ο ΟΗΕ και οι οποίοι αφορούν στην αντιμετώπιση της φτώχειας και της πείνας, την εξασφάλιση καλής υγείας και την εκπαίδευση.


Σε ενδιαφέρουν:

ORIZON RSA: Νέα εφαρμογή για Smartphones από την ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική

Μια νέα εφαρμογή για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της σε περίπτωση Ατυχήματος ή Βλάβης του οχήματος τους, παρουσιάζει η Ορίζων Ασφαλιστική.

Το ORIZON RSA, με καταχώρηση δύο μόνο στοιχείων από τον πελάτη, δίνεται η δυνατότητα απευθείας αποστολής μηνύματος στο τηλεφωνικό κέντρο της Mondial Assistance.

Έτσι εντοπίζεται χωρίς καθυστερήσεις η ακριβής τοποθεσία ακινητοποίησης του οχήματός με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη από την υπηρεσία της Φροντίδας Ατυχήματος ή Οδικής Βοήθειας.

Είναι εύκολο στην χρήση του καθώς πληκτρολογώντας τον Αριθμό Κυκλοφορίας του Οχήματος και το Τηλέφωνο Επικοινωνίας που επιθυμεί ο πελάτης, η Mondial Assistance επικοινωνεί άμεσα μαζί του, σημειώνοντας εάν πρόκειται για Ατύχημα ή Βλάβη και προχωράει στις απαραίτητες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος.

Η εφαρμογή διατίθεται Δωρεάν στο Play Store για συσκευές Android & στο Apple Store για συσκευές i-phone.


Σε ενδιαφέρουν:

Revolut: Λανσάρει την παγκόσμια πρώτη γεωγραφική ταξιδιωτική ασφάλιση από £1 την ημέρα



Τη δυνατότητα στους πελάτες της να ενεργοποιήσουν την ταξιδιωτική ασφάλιση τους με το πάτημα ενός κουμπιού παρέχει πλέον η Revolut.

Οι πελάτες μπορούν απλώς να επιλέξουν τη λειτουργία ενεργοποίησης και απενεργοποίησης ή η τεχνολογία γεωγραφικού εντοπισμού θα ενεργοποιεί αυτόματα την ταξιδιωτική ασφάλιση όταν ο πελάτης ταξιδεύει σε άλλη χώρα.

Το κόστος είναι λιγότερο από £1 ημερησίως για ιατρική και οδοντιατρική κάλυψη, με ευελιξία να προσθέσετε κάλυψη για χειμερινά σπορ και με την επιλογή να συμπεριλαμβάνετε την ταξιδιώτικη σας παρέα.

Η Revolut, η τραπεζική εναλλακτική, ανακοίνωσε την έναρξη της ταξιδιωτικής ασφαλιστικής υπηρεσίας Pay-per-Day, ένα πρωτοποριακό προϊόν που χρησιμοποιεί τη γεωγραφική θέση ενός πελάτη για να παρέχει άμεση ιατρική και οδοντιατρική κάλυψη, ξεκινώντας από λιγότερο £1 την ημέρα.

Η ταξιδιωτική ασφάλιση Pay-per-Day της Revolut αξιοποιεί την τεχνολογία εφαρμογών της Revolut για τον εντοπισμό της θέσης του πελάτη και ενεργοποιεί αυτόματα την κάλυψη όταν χρειάζεται. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν εύκολα την ασφάλειά τους από το τηλέφωνό τους ενώ βρίσκονται σε κίνηση, με την επιλογή προσθήκης χειμερινών αθλημάτων, καθώς και με τη συμπερίληψη φίλων και οικογενειών στην πολιτική τους.

Ελληνικά δεδομένα:

Ο μέσος Έλληνας χρήστης της Revolut ξοδεύει 12 ημέρες στο εξωτερικό ετησίως, το οποίο θα κοστίσει στο χρήστη με το Pay-per-Day περίπου €13.35 το χρόνο - πολύ λιγότερο από τις υπάρχουσες ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ασφαλισμένοι μπορούν επίσης να προβούν σε προσαρμογές στην κάλυψή τους, όπως η προσθήκη κάλυψης χειμερινών αθλημάτων, αφού έχουν προσγειωθεί στο προορισμό τους. 

Προκειμένου να αποφευχθεί η συχνή μετακίνηση μεγάλων ταξιδιωτών, θα υπάρχει ένα ανώτατο όριο για το συνολικό κόστος ανά έτος ή η επιλογή πληρωμής ενός σταθερού ποσού για μια ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση.

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια θα αναληφθούν από την White Horse Insurance Ireland dac η όποια είναι εξουσιοδοτημένη και ρυθμίζεται από την Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας. Η White Horse είναι μέρος του ομίλου Thomas Cook που ξεκίνησε πρόσφατα το Thomas Cook Money σε μια αποστολή να διευκολύνει τη διαχείριση των χρημάτων των διακοπών, βασιζόμενη στο αξιόπιστο όνομα του Thomas Cook στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων.

Εκτός από την ασφάλιση, η Revolut εισήγαγε πρόσφατα πλήθος πρόσθετων υπηρεσιών, όπως υποστήριξη cryptocurrency, ασφάλεια κινητών συσκευών και πίστωση. Οι τελευταίες προσθήκες υπηρεσιών είναι ένα ακόμη βήμα από την Revolut προς την επέκτασης της προσφοράς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω της συνεργασίας με καινοτόμες εταιρείες fintech.

Η Revolut, η οποίο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, επιτρέπει στους πελάτες να δημιουργήσουν ένα τρεχούμενο λογαριασμό σε 60 δευτερόλεπτα, να ανταλλάσσουν νομίσματα με διατραπεζική συναλλαγματική ισοτιμία, να μεταφέρουν σε 25 νομίσματα σε οποιαδήποτε τράπεζα του κόσμου και να ξοδέψουν χωρίς αμοιβή σε 130 νομίσματα με την Revolut contactless MasterCard.

Ο Nikolay Storonsky, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Revolut, δήλωσε:
"Πρόκειται για μια παγκόσμια πρωτιά ταξιδιωτικής ασφάλισης - Pay-per-Day η οποία αξιοποιεί τη δύναμη του τηλεφώνου σας για να σας εξοικονομήσει χρήματα. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα είδος ασφάλισης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να βοηθήσει τους πελάτες μας καλύπτοντας μόνο τις ημέρες που πραγματικά έπρεπε να καλύπτονται - όλα για την καλύτερη τιμή. Η ταξιδιωτική ασφάλιση Pay-per-Day είναι μια παγκόσμια πρωτιά και αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο ταξίδι μας για να οικοδομήσουμε μια πλατφόρμα όπου προσφέρει ένα καλύτερο είδος τραπεζικού συστήματος "

Ο Anth Mooney, Διευθύνων Σύμβουλος του Thomas Cook Money δήλωσε:
"Η συνεργασία με καινοτόμες εταιρείες fintech και traveltech αποτελεί σημαντικό μέρος της στρατηγικής και του οράματος μας. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να έχουν περισσότερες και καλύτερες διακοπές φροντίζοντας τα χρήματα των διακοπών τους σε κάθε βήμα - και η καινοτομία στην ταξιδιωτικής ασφάλιση αποτελεί σημαντικό μέρος αυτού του ταξιδιού. Χρειάζεται καλή παρέα για να ξεκινήσει μια επανάσταση, και η Revolut κάνει σπουδαία πράγματα που διαταράσσουν τη χρηματοπιστωτική βιομηχανία - είμαστε υπερήφανοι που είμαστε συνεργάτης και φίλος της Revolut που μαζί μοιράζονται και παραδίδουν το εν λόγω τολμηρό όραμα».

12 Ιαν 2018

Η Ναταλία Γιαννιού νέα Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing της Interasco ΑΕΓΑ

Η Interasco ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών της Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing
στο διακεκριμένο στέλεχος της εταιρείας Ναταλία Γιαννιού.

Η κα Γιαννιού, έως σήμερα Αναπληρώτρια Διευθύντρια Πωλήσεων, από τη νέα της θέση αναλαμβάνει τη συνέχιση του επιτυχούς επιχειρηματικού πλάνου της εταιρίας και σηματοδοτεί την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων αλλά και των νέων στόχων της εταιρίας.

Η Ναταλία Γιαννιού έχει διατελέσει για πάνω από είκοσι χρόνια, κορυφαίο στέλεχος πωλήσεων στην ασφαλιστική αγορά.

Σε δήλωσή του ο κ. Κάρολος Σαϊας, Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco, αναφέρει: «Η Εταιρία, τοποθετώντας τη Ναταλία Γιαννιού στη θέση της Διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing, αναδεικνύει την αξία που δημιουργεί για τα στελέχη της, αναγνωρίζοντας την απόδοση και συμβολή τους, δημιουργώντας ευκαιρίες για την εξέλιξή τους. Είμαι βέβαιος ότι θα ανταποκριθεί επάξια στα νέα της καθήκοντα και της εύχομαι καλή επιτυχία».

Σε συνέχεια δε της αποχώρησης του έως σήμερα Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της Εταιρίας, κ. Θοδωρή Ζαχαρόπουλου, ο κ. Κάρολος Σαϊας τον ευχαριστεί για την μακρά συνεργασία και συνεισφορά του στο έργο της εταιρίας και του εύχεται καλή συνέχεια.


Σε ενδιαφέρουν:

Οδική Ασφάλεια: Οι πρώτες τρισδιάστατες διαβάσεις πεζών στη Νάουσα!

Οι πρώτες τρισδιάστατες διαβάσεις πεζών ήρθαν και στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Νάουσα! 

Σύμφωνα με το inoussa.gr, οι 3D διαβάσεις δημιουργήθηκαν στο δρόμο μπροστά από τα Λύκεια της Νάουσας ως ιδέα του δημάρχου κ. Νικόλαου Κουτσογιάννη και του αντιδημάρχου πολιτισμού και τουρισμού κ. Σταύρου Βαλσαμίδη. 

Την υλοποίηση του έργου ανέλαβαν οι καλλιτέχνες του Lobart Festival, Kostis Edi και Αλέξανδρος Τσάκωνας.  

Στα πλάνα του Δήμου Νάουσας και της Lobart είναι σύντομα οι τρισδιάστατες διαβάσεις να εξαπλωθούν και σε άλλα σημεία όπως μπροστά από το νοσοκομείο Νάουσας, τον χώρο Θυσίας και αλλά κεντρικά σημεία της πόλης της Νάουσας.

Η πρώτη χώρα που αποφάσισε να αποκτήσει 3D διαβάσεις ήταν η Ινδία στο Νέο Δελχί κι ακολούθησαν η Νότια Αφρική, η Κίνα, το Κιργιστάν και πρόσφατα η Ισλανδία.

Ωστόσο, πολλοί έχουν τις αμφιβολίες τους για το πως θα συμπεριφερθούν οι οδηγοί, καθώς αν πηγαίνεις αργά το αντιλαμβάνεσαι και κόβεις έγκαιρα ταχύτατα, ενώ όσοι κινούνται με αυξημένη ταχύτητα 
υπάρχει ο κίνδυνος φτάνοντας στην διάβαση να "ξαφνιαστούν", με ερωτηματικά στο πως θα αντιδράσουν.


11 Ιαν 2018

IT φιλικό προς το περιβάλλον: Στο δρόμο προς μια πράσινη ανάπτυξη

Είναι Πέμπτη μεσημέρι. Κάποιος στέλνει ένα σύντομο email, όχι κάτι ιδιαίτερο, σε έναν συνάδελφο που κάθεται δύο μέτρα μακριά. Ένα megabyte φεύγει προς ένα cloud. Αυτό το megabyte οφείλουμε να το σκεφτόμαστε καλά.

Για τους περισσότερους από εμάς ο ψηφιακός κόσμος είναι κάτι το αφηρημένο. Όταν χρησιμοποιούμε τον προσωπικό μας υπολογιστή για να στείλουμε ένα email, όταν ετοιμάζουμε μια παρουσίαση σε PowerPoint ή ξεκινάμε μια τηλεδιάσκεψη, δεν σκεφτόμαστε όλες τις αθόρυβες διεργασίες που πραγματοποιούνται για να ολοκληρώσουμε αυτές τις καθημερινές δραστηριότητες. Δεν σκεφτόμαστε ότι απαιτούνται 16 κιλά ορυκτής ύλης για να φτιαχτεί ένας μικροεπεξεργαστής (computer chip), ούτε σκεφτόμαστε την ενέργεια που απαιτείται για για να ψύξει τον Εξυπηρετητή (server) με τον οποίο είμαστε συνδεδεμένοι.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η αποστολή ενός email 1MB ισοδυναμεί με 19 γραμμάρια CO2 και προσθέτοντας 10 ανθρώπους στο email, τα γραμμάρια τετραπλασιάζονται. Κάθε προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής προκύπτει από την επεξεργασία πρώτης ύλης που αγγίζει τους 2 τόνους, ενώ οι ενεργειακές ανάγκες του διαδικτύου παγκοσμίως, ισοδυναμούν με την ενεργειακή απόδοση 30 πυρηνικών εργοστασίων.

Είναι αλήθεια όμως ότι τα ίδια αυτά μέσα που καταναλώνουν τόση ενέργεια και πρώτη ύλη, τα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά. Τα επαγγελματικά ταξίδια μπορούν πλέον να αντικαθίστανται από τηλεδιασκέψεις και η τηλεργασία μας επιτρέπει να μειώνουμε τις διαδρομές προς και από το χώρο που εργαζόμαστε.

Αν όμως ο ψηφιακός κόσμος είναι τόσο σημαντικός για τη μετάβασή μας σε αειφόρο ανάπτυξη, πρέπει να γνωρίσει κι αυτός τη δική του πράσινη ανάπτυξη και επανάσταση. Ο ψηφιακός κόσμος έχει υψηλό περιβαλλοντικό κόστος το οποίο μόλις που αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε.

Ένα email ταξιδεύει 15.000 χιλιόμετρα καλωδίων μέχρι να φτάσει στον προορισμό του, γεγονός που καθιστά τον τομέα του ΙΤ, ως τον τρίτο μεγαλύτερο καταναλωτή ενέργειας παγκοσμίως, ακολουθώντας τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Υπολογίζεται ότι 5% των servers που είναι σε λειτουργία αυτή τη στιγμή, δεν χρησιμοποιούνται. Αυτοί παράγουν 3,8 τόνους περιττών αερίων θερμοκηπίου που ισοδυναμούν με τις εκπομπές 500.000 ευρωπαίων πολιτών, ενώ έχουν κόστος 24 δισεκατομμύρια δολάρια / έτος.

Αυτοί είναι κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους η ΑΧΑ δεσμεύτηκε από 2015 να εξορθολογήσει και να μειώσει τον αριθμό των servers που χρησιμοποιεί. Η ΑΧΑ έχει θέσει αυστηρούς κανόνες με στόχο την καταπολέμηση ενάντια στην κλιματική αλλαγή. Μεταξύ άλλων έχει δεσμευτεί ότι μέχρι το 2025 θα ηλεκτροδοτείται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Σε αυτή την κατεύθυνση προσπαθούμε, ως Όμιλος, να βελτιστοποιούμε το χρόνο ζωής των υπολογιστών που χρησιμοποιούμε καθώς και να σεβόμαστε τους κανόνες ανακύκλωσης.

Γνωρίζουμε ότι θα καταφέρουμε να μειώσουμε δραστικά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα εφόσον είμαστε δεσμευμένοι σε αυτή την κατεύθυνση, σε επίπεδο καθημερινής μας εργασίας.


Σε ενδιαφέρουν:

Οδική Βοήθεια: Υποχρεωτική εξυπηρέτηση εντός μιας ώρας αλλιώς πρόστιμο 20000 ευρώ!


Υποχρεωτική είναι πλέον η εξυπηρέτηση συμβάντος από τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας εντός μιας ώρας από την κλήση, διαφορετικά θα τους επιβάλλεται τσουχτερό πρόστιμο που θα φτάνει μέχρι και 20.000 ευρώ!

Αυτό προβλέπουν οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών που κατατέθηκε ήδη στην Βουλή, σχετικά με το πλαίσιο λειτουργίας των εταιρειών οδικής βοήθειας.

Αναλυτικότερα, κάθε εταιρία οδικής βοήθειας που θα δεχθεί κλήση από πελάτη της για περιστατικό που χρήζει των υπηρεσιών της, είναι υποχρεωμένη να σπεύσει στο σημείο που βρίσκεται ο πελάτης το αργότερο εντός μίας ώρας απ' τη στιγμή που θα ειδοποιηθεί.

Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι εταιρίες οδικής βοήθειας οχημάτων να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα καθ' όλη τη διάρκεια του 24ωρου, με επαρκή εξοπλισμό, με το κατάλληλο προσωπικό και δίκτυο σε όλη τη χώρα, που θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί άμεσα και ποιοτικά για την παροχή βοήθειας, σε διάστημα που δεν θα υπερβαίνει τη μια ώρα από την κλήση.

Τα νέα αυτά δεδομένα έρχονται να βάλουν φρένο στις πολύωρες καθυστερήσεις για την παροχή οδικής βοήθειας που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούσε κατά πολύ την μια ώρα.

Τα πρόστιμα για τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου πολυνομοσχεδίου, αν κάποια εταιρία οδικής βοήθειας δεν συμμορφώνεται με τις νέες συνθήκες και δεν εκπληρώνει έγκαιρα τις υποχρεώσεις της, θα της επιβάλλονται πρόστιμα που θα ανέρχονται από 5.000 ευρώ και θα φτάνουν μέχρι και 20.000 ευρώ!

Επιπλέον, πρόστιμα που θα ανέρχονται από 10.000 έως 50.000 ευρώ προβλέπεται και για φυσικά ή νομικά πρόσωπα που προσφέρουν υπηρεσίες οδικής βοήθειας χωρίς ωστόσο να διαθέτουν σχετική άδεια νόμιμης λειτουργίας.

Με πρόστιμο από 5.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ θα τιμωρούνται όσοι δηλώνουν ψευδή στοιχεία στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Τέλος, πρόστιμα θα επιβάλλονται και στους συνεργάτες που δηλώνουν ψευδή στοιχεία προς την επιχείρηση οδικής βοήθειας με την οποία έχουν συμβληθεί και θα ανέρχονται από 2.000 έως 5.000 ευρώ.

Περίοδος συμμόρφωσης

Οι εταιρίες οδικής βοήθειας για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες τους υποχρεώσεις, θα έχουν στη διάθεση τους ένα διάστημα 6 μηνών για την προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα.